IPB

სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )

საეკლესიო ბიბლიოთეკა

130 გვერდი V « < 127 128 129 130 >  
Reply to this topicStart new topic
> ეკუმენიზმის შესახებ, ემოციების გარეშე
A.V.M
პოსტი Sep 17 2013, 12:23 AM
პოსტი #2561


მადლობა ამ ფორუმს!
***

ჯგუფი: Senators
პოსტები: 13,742
რეგისტრ.: 14-June 11
მდებარ.: ფორუმს გარეთ
წევრი № 11,203



nk44
ციტატა
იქნებ მიზეზებზე ვიფიქროთ რატომ მომრავლდა ეკუმენისტური აზროვნება??

სანამ მიზეზებზე ვიფიქრებდე , ჯერ იქნებ მითხა მეგობარო - ,, ეკუმენისტური აზროვნების მომრავლება'' - რას ნიშნავს?


--------------------
აბა ჰე და აბა ჰო!
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
†სერგი†
პოსტი Sep 17 2013, 01:08 AM
პოსტი #2562


უბრალოდ სერგი
**

ჯგუფი: co-Moderators
პოსტები: 335
რეგისტრ.: 18-August 13
წევრი № 13,299



ციტატა
სანამ მიზეზებზე ვიფიქრებდე , ჯერ იქნებ მითხა მეგობარო - ,, ეკუმენისტური აზროვნების მომრავლება'' - რას ნიშნავს?


--------------------


გურამ ჩემი აზრით დღეს რაც კარგად ჩანს. ანუ ბიბლიური სიუჟეტების "გამოყენება".
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
A.V.M
პოსტი Sep 17 2013, 01:49 AM
პოსტი #2563


მადლობა ამ ფორუმს!
***

ჯგუფი: Senators
პოსტები: 13,742
რეგისტრ.: 14-June 11
მდებარ.: ფორუმს გარეთ
წევრი № 11,203



†სერგი†
ანუ?


--------------------
აბა ჰე და აბა ჰო!
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
†სერგი†
პოსტი Sep 17 2013, 03:37 PM
პოსტი #2564


უბრალოდ სერგი
**

ჯგუფი: co-Moderators
პოსტები: 335
რეგისტრ.: 18-August 13
წევრი № 13,299



ციტატა
†სერგი†
ანუ?


ანუ კონტექსტიდან ამოგლეჯილი ციტატების "გააზრების" ფონზე biggrin.gif
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
აკაკი
პოსტი Sep 17 2013, 04:35 PM
პოსტი #2565


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 2,626
რეგისტრ.: 21-May 09
წევრი № 7,018



smile.gif smile.gif
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
ratinwt
პოსტი Sep 17 2013, 07:00 PM
პოსტი #2566


Newbie
*

ჯგუფი: Members
პოსტები: 37
რეგისტრ.: 2-April 13
წევრი № 13,058



ციტატა
ჩვენ არ გამოვყოფილვართ, თავად გამოგვეყვნენ (ამაში დიდი განსხვავებაა).მართლმადიდებლობა ისე ასწავლის, როგორც მოციქულები პირველივე საუკუნეში.სწორედ ქრისტეს დაარსებულმა ეკლესიამ გადასცა ზოგიერთი კრება ანათემას და მათაც მონანიების ნაცვლად თავიანთი სწავლებები და სექტები შექმნეს (ერთ-ერთი მათგანია კათოლიციზმი).



ეს რა კარგად ეხერხებათ ქოთნისთვის თავის მხარეს ყურის მობმა.

იგივენაირად , შეუძლია კათოლიკეს მართLმადიდებელს უწოდოს სექტანტი.


მაგრამ ნებისმიერი ქრისტიანი ,რომელსაც მცირედი ქრისტიანული აზროვნება მაინც აქვს არ ეძახის ხალხს სექტანტს. ზოგადად ვინაა სექტანტი ეგაა გასარკვევი, სრულიად შესაძლებელია სექტა უმრავლესობა იყოს. შეხედეთ ახლანდელ რეალობას საქართველოში და გამოჩდება ვინ უფროა სექტანტი.



ხალხი ,რომელიც ქრისტიანობას იბრალებს , მარტო თავისი თავი მიაჩნია ჭეშმარიტად, დანარჩენი ყველა დაიღუპებაო.

ერთი კითხვა არავის უჩდება, თუ შენ რიგითმა ადამიანმა რა იცი? რომ დარწმუნებით ამბობ მე ვარ ერთადერთი ჭეშმარიტი?

იმდენ რამეშია არასწორი აზროვნება ,და ანტიქრისტიანული ქმედება ,რომ მოთვლაც რთულდება.




რას ამბობდა ქრისტე? მოყვასის სიყვარულიო.

და რატომ გგონიათ რომ ეს მოყვასი მხოლოდ მართლმადიდებლები არიან?

ანდაც ქართველები?


ყველა სხვა მტრად აღიქმება, ზიზღი და სიძულვილი ყველა განსხვავებულისადმი.


მოკლედ ქრისტიანობა არაა ეს!
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
აკაკი
პოსტი Sep 17 2013, 09:29 PM
პოსტი #2567


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 2,626
რეგისტრ.: 21-May 09
წევრი № 7,018



http://www.orthodoxtheology.ge/სექ
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
A.V.M
პოსტი Sep 18 2013, 01:35 AM
პოსტი #2568


მადლობა ამ ფორუმს!
***

ჯგუფი: Senators
პოსტები: 13,742
რეგისტრ.: 14-June 11
მდებარ.: ფორუმს გარეთ
წევრი № 11,203



ratinwt
გინდა მე და შენ ავიღოთ ნბისმიერი ე.წ. ქრისტიანული მიმდინარეობა , შევუდაროთ იგი ბიბლიას და ქრისტეს სწავლებას , ხოლო რომელიც ყველაზე მეტად მიესადაგება მას იმაზე ვთქვათ რომ მარალი რწმენაა და დანარჩენზე ის რომ ისინი სექტები არიან...
გაწყობს?


--------------------
აბა ჰე და აბა ჰო!
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
qetevano
პოსტი Nov 21 2013, 10:08 PM
პოსტი #2569


ბრრრრრ
***

ჯგუფი: co-Moderators
პოსტები: 3,683
რეგისტრ.: 27-September 12
მდებარ.: ევრივეა
წევრი № 12,646



მოკლედ იმდღესაც ვიკითხე ანტონ სუროჯელზე, ხოდა ახლა ვიპოვე ეს პატარა სტატია. მთლად კარგად ვერ გავიგე სიმართლე რომ გითხრათ და თუ არ გეზარებათ ვინმემ ამიხსენით რა :/


მიტროპოლიტი ანტონ სუროჟელი ეკუმენური მოძრაობის შესახებ
- რა შეგიძლიათ გვითხრათ ეკუმენურ მოძრაობაზე, მის დადებით და უარყოფით მხარეებზე?

- ეკუმენურ მოძრაობაში ძალიან დიდხანს და ბევრი ვიმუშავე და მისადმი ორმხრივი დამოკიდებულება მაქვს. ერთის მხრივ ეკუმენურ მოძრაობას აქვს მეტად დადებითი მხარეები. მან საშუალება მისცა ქრისტიანებს – ანუ იმ ხალხს, რომელთაც გულწრფელად, სერიოზულად სწამთ ქრისტესი და ხშირად მთელი სულით, მთელი თავდაჯერებით ცხოვრობენ ქრისტიანულად – შეხვედროდნენ ერთმანეთს, აღმოეჩინათ ყველაფერი საერთო, რაც მათ შორისაა, აღმოეჩინათ ყველა სხვაობაც, რაც მათ ჰყოფს და მიუხედავად ამისა დაეწყოთ ერთმანეთის არა კიცხვა, არამედ პატივისცემა, გამოცდილების გაზიარება, ამასთანავე არა მხოლოდ უარყოფითი, არა მხოლოდ პოლემიკური, არამედ იმის გააზრებით, რომ ქრისტიანთა ყოველ ჯგუფს, გამოყოფილს ასწლეულების წინათ, უფიქრია და გადაუტანია ესა თუ ის პრობლემა სხვაზე მეტად. ამ ურთიერთობამ გაამდიდრა ყველა აღმსარებლობა, რომელნიც იყვნენ გახსნილნი სიყვარულისა და პატივისცემისათვის.

უარყოფითი მხარე იმაში მდგომარეობს, რომ ეკუმენურ მოძრაობაში მონაწილეთა უმრავლესობა, რომელიც ეკუთვნის პროტესტანტულ სამყაროს, ფიქრობს ეკლესიის ერთობის აღდგენას მინიმალურ ბაზაზე, მაშინ როდესაც მართლმადიდებელ ეკლესიას მინიმალურ ბაზაზე საუბარიც კი არ შეუძლია, არ შეუძლია ისაუბროს მხოლოდ სახარების ინტეგრირებულ მიღებაზე – როგორიც არ უნდა იყოს, ევანგელური სწავლების საშუალება თანამედროვე შეხედულებებით, რომელნიც შეიცვლებოდნენ ყოველ ახალ თანამედროვეობაში.

მაგრამ ასე თუ ისე, უამრავი დადებითი საქმეა გაკეთებული. ერთი მეტად მნიშვნელოვანი გადაწყვეტილება მიღებულ იქნა ლუნდში, რამდენიმე ათწლეულის წინ, რომ ქრისტიანებმა ერთად აკეთონ ყველაფერი ის, რის საშუალებასაც მათ სინდისი აძლევს, ხოლო ერთად არ გააკეთონ ის, რისი ერთად კეთების საშუალებასაც მათ სინდისი არ აძლევთ. – ამან მოგვცა შესაძლებლობა გულმოწყალების, სამედიცინო დახმარების, განთლების და სხვ. სფეროებში მეტად სასარგებლო მუშაობისა. ეს ის თემებია, რომელიც არა კონფესიური, არამედ საერთო საკაცობრიოა. ამის დანახვა ჩვენ შეგვიძლია პროტესტანტული ეკლესიების მაგალითზე, რომელნიც ყოველგვარი პირობის გარეშე, და ტექსტში, ყოველგვარი ცვლილებების გარეშე უზრუნველყოფენ მართლმადიდებლურ სამყაროს წმინდა წერილითა და ლოცვანით. ამაშია ძმური ურთიერთობა.

როგორც ვამბობ, ჩვენ არ შეგვიძლია გადავცდეთ რომელიღაცა ხაზს, მაგრამ მაშინაც კი, როდესაც ჩვენ მეტად მკაცრად განვსჯით სხვა აღმსარებლობებს, უნდა გვახსოვდეს, რომ თუ რომელიმე მათგანს ვუწოდებთ ერეტიკულს, ჩვენ ამითივე ვადასტურებთ, რომ ისინი მაინც ქრისტიანულია. ჩვენ არ ვამბობთ, რომ ბუდისტი, მუსულმანი, ან წარმართი ერეტიკოსია, ის უბრალოდ ბუდისტია, ან მუსულმანი, ან წარმართი. უნდა გვახსოვდეს, რომ ეკუმენური შეხვედრები მიმდინარეობს მეტად რთული კომპლექსის მქონე ქრისტიანულ ოჯახში. ერთი ჩვენი ეპისკოპოსი, რომელიც თავის დროზე კათოლიკე გახლდათ, მეუფე ალექსი ვან დერ მენსბრიუგე ამბობდა, რომ ამ ყველაფერს ასე წარმოიდგენს: ანთია სანთელი: მართლმადიდებლობა არის თვით ალი, ეს ალი ასხივებს სითბოსა და სინათლეს, ეს კი ის აღმსარებლობებია, რომელშიც ჯერ კიდევ შემორჩა ქრისტეს სინათლე და სითბო, თუმცაღა ისინი აღარ იწვიან ამ ალით, სრულ სიწმიდეში.

თარგმნა ბექა ებრალიძემ.


--------------------
ბეტმენი ხელს არ აწერს!
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
athos
პოსტი Nov 21 2013, 10:14 PM
პოსტი #2570


Άγιον Όρος
***

ჯგუფი: co-Moderators
პოსტები: 1,846
რეგისტრ.: 8-January 07
წევრი № 816



ციტატა
იგივენაირად , შეუძლია კათოლიკეს მართLმადიდებელს უწოდოს სექტანტი.


არ შეუძლია,
მაგათთვის სქიზმატები ვართ და იმიტომ laugh.gif


--------------------
და ესე უწყოდეთ ჟამი, რამეთუ აწვე არს ჟამი განღჳძებად ჩუენდა ძილისაგან. აწ უმახლობელეს არს ჩუენდა ცხორებაჲ, ოდესღა-ესე გურწმენა. ღამე იგი განგუეშორა, და დღე შემოგუეახლა; განვიშორნეთ უკუე საქმენი ბნელისანი და შევიმოსოთ საჭურველი ნათლისაჲ.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
A.V.M
პოსტი Nov 22 2013, 12:19 AM
პოსტი #2571


მადლობა ამ ფორუმს!
***

ჯგუფი: Senators
პოსტები: 13,742
რეგისტრ.: 14-June 11
მდებარ.: ფორუმს გარეთ
წევრი № 11,203



qetevano
ციტატა
თუ არ გეზარებათ ვინმემ ამიხსენით რა :/

რა აგიხსნათ კონკრეტულად?


--------------------
აბა ჰე და აბა ჰო!
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
qetevano
პოსტი Nov 22 2013, 12:41 AM
პოსტი #2572


ბრრრრრ
***

ჯგუფი: co-Moderators
პოსტები: 3,683
რეგისტრ.: 27-September 12
მდებარ.: ევრივეა
წევრი № 12,646



A.V.M
არა აღარ მინდა, გადავიკითხე რამდენჯერმე დაკვირვებით და გავიგე ყველაფერი. წეღან ერთხელ მქონდა მარტო წაკითხული. smile.gif
ანუ ამბობს რომ საერო საქმეში შეგვიძლია ერთად ვიყოთ და ვიმეგობროთ, ხოლო ლოცვის დროს არა ხოო?

შეცდომით არაფერს ამბობს, როგორც მე აღვიქვი ჩემი მცირე თეოლოგიური განათლებით smile.gif


--------------------
ბეტმენი ხელს არ აწერს!
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
A.V.M
პოსტი Nov 22 2013, 12:41 AM
პოსტი #2573


მადლობა ამ ფორუმს!
***

ჯგუფი: Senators
პოსტები: 13,742
რეგისტრ.: 14-June 11
მდებარ.: ფორუმს გარეთ
წევრი № 11,203



qetevano
ციტატა
ანუ ამბობს რომ საერო საქმეში შეგვიძლია ერთად ვიყოთ და ვიმეგობროთ, ხოლო ლოცვის დროს არა ხოო?

ხო .
ლოცვითი ერთობა მიუღებელია მწვალებელთან , მაგრამ არა ადამიანური ურთიერთობის უგულვებელყოფა..


--------------------
აბა ჰე და აბა ჰო!
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
benediqt
პოსტი Dec 10 2013, 02:31 PM
პოსტი #2574


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 460
რეგისტრ.: 20-September 07
წევრი № 2,794



qetevano
ციტატა
მიტროპოლიტი ანტონ სუროჟელი ეკუმენური მოძრაობის შესახებ



გურჯისტანში პოპოვიჩები და ანტისემიტი მამები უფრო ავტორიტეტები არიან



--------------------
აცხოვნე,უფალო,ერი შენი,და აკურთხე სამკვიდრებელი შენი,
ძლევაი ჯუარითა ბარბაროზთა ზედა
ღმრთივ-დაცულსა ერსა ჩუენსა მოანიჭე და საფარველსა ქუეშე მისსა დაიცევ,
რაითა ვიტყოდეთ.უფალო დიდება შენდა! ამინ!!!
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
benediqt
პოსტი Dec 10 2013, 02:48 PM
პოსტი #2575


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 460
რეგისტრ.: 20-September 07
წევრი № 2,794



ჰქონდა თუ არა წმ. გაბრიელის მოღვაწეობასა და ქადაგებას ეკუმენური შინაარსი?





თემებს, რომელთა შესახებ გაბრიელ ეპისკოპოსი გვესაუბრება, თანაბარი ინტერესით მოისმენს როგორც მართლმადიდებელი, ისე კათოლიკე და ევანგელისტი-პროტესტანტი (და ისმენდნენ კიდეც). ამიტომ თამამად შეგვიძლია ვთქვათ, რომ ეპ. გაბრიელის საზოგადო მოღვაწეობა და, გარკვეულწილად, სამოძღვრო პრაქტიკაც ინტერკონფესიურ ხასიათს ატარებდა. რადგან ასეა, რადგან მისი ქადაგებები მეტწილად ზოგადქრისტიანულ შინაარსს გამოხატავს, მათ, როგორც საქართველოში, ისე მის საზღვრებს გარეთ, სხვადასხვა რჯულისა და კულტურული ტრადიციების ხალხთა ინტერესი დაიმსახურეს. წმ. გაბრიელი ერთადერთი ქართველია, რომლის ქადაგებები უცხო ენებზე _ რუსულად და ინგლისურად _ არის თარგმნილი. აი, რა უთქვამს ივანე ზურაბიშვილისათვის კიევის უნივერსიტეტში ერთ ბულგარელ სტუდენტს: გაბრიელ ეპისკოპოსის სახელი დიდად არის ცნობილი ბულგარეთში, მე მისი ქადაგებებიც წამიკითხავს, თუმცა საქართველოს შესახებ სხვა არაფერი ვიციო (ზურაბიშვილი 2006:177-78).

ღრმა საღვთისმეტყველო შინაარსთან ერთად ალბათ ინტერკონფესიურმა ხასიათმაც განაპირობა ის ფაქტი, რომ ეპ. გაბრიელის ქადაგებებით არამართლმადიდებელი სასულიერო პირებიც დაინტერესდნენ. ანგლიკანმა პასტორმა (მღვდელმა) სოლომონ სიზარ მალანმა, რომელიც ითვლება ქართველოლოგიის პიონერად ინგლისში, გაბრიელ ეპისკოპოსის 15 ქადაგება ქართულიდან ინგლისურად თარგმნა და 1867 წელს გამოაქვეყნა. ამასთანავე ირკვევა, რომ იმ დროს ანგლიკანურ ეკლესიას დიდი ეკუმენური მიზნები დაუსახავს და ეკლესიების გაერთიანებისათვის ზრუნვა დაუწყია. მან პირველ ყოვლისა მართლმადიდებელ ეკლესიასთან დიალოგი და მისი ტრადიციის პირველწყაროთა საფუძველზე გაცნობა მოინდომა. პასტორი მალანი ამ წამოწყების სამსახურში იდგა, რასაც ქართული საზოგადოება და, კერძოდ, გაზეთი ,,დროება” მიესალმა (შარაძე 1984: 20-22). მიესალმა ამას გაბრიელ ეპისკოპოსიც, რომელმაც იგი, ანგლიკანი მღვდელი სოლომონი, 1872 წლის 23 მაისს ქუთაისის რეზიდენციაში დიდი პატივისცემით მიიღო. ამ ვიზიტს ინგლისელი მკვლევარი დევიდ ლენგი ასე აღწერს: ,,მან ერთი კვირა დაჰყო ეპისკოპოსთან; თან ახლდა წირვასა და ღვდელმსახურებაზე… დიდი შთაბეჭდილება მოახდინა რიტუალის ზვიადმა იერმა და გალობის ხმატკბილობამ, ხელზე მთხვევის ცერემონიამ და სხვა. თვითონ მალანმა ქართულად წარმოთქვა ქადაგება საკათედრო ტაძარში. გაბრიელ ეპისკოპოსთან მუსაიფში მან განმარტა ინგლისური ლოცვანის დიდი ნაწილი. საინტერესო ურთიერთობა დაამყარა მან ზოგიერთ ბერთან, რომელთაც დაათვალიერებინეს დავით მეფის აგებული ტაძარი, სადაც მერვე საუკუნის ხელნაწერი სახარება იყო” (ლენგი 1957: 140). ანგლიკანი მღვდლის მართლმადიდებელთა ღვთისმსახურებაში მონაწილეობა, სახარების წაკითხვა (სტუმრობის პირველ დღეს მალანმა იოანეს მე-11 თავი, ლაზარეს აღდგინების ამბავი, წაიკითხა), ქადაგების წარმოთქმა და ლოცვის აღვლენა სხვა არაფერია, თუ არა ეკუმენური თანალოცვა. ამდენად, მითითებული გამოკვლევის მიხედვით, წმ. გაბრიელი შესაძლებელია იყოს ის პირველი ქართველი ეპისკოპოსი, რომელმაც ანგლიკანური ეკლესიის წარმომადგენელთან ერთად ილოცა.



წმ. გაბრიელის მიერ დასავლეთ ევროპის მოსახლეთა ზნეობრივი და ინტელექტუალური ცხოვრების მაღალი შეფასება, რის თაობაზეც თავის ქადაგებებში ხშირად გვესაუბრება და ეს ზემოთ მოყვანილი ციტატებიდანაც თვალსაჩინოა, გვარწმუნებს, რომ ის აღნიშნული სამყაროს სარწმუნოებრივ და სულიერ ცხოვრებაში ბევრ მისაბაძ ფაქტსა და მოვლენას ხედავდა. ამიტომ არაა გასაკვირი, რომ მას თბილი და მეგობრული ურთიერთობა სხვა ტრადიციის ქრისტიანებთან, სხვადმადიდებლებთანაც ჰქონდა. ამას, პასტორ მალანთან ურთიერთობის გარდა, მისი ბიოგრაფიის ერთი, თუმცა ტრაგიკული დეტალი მეტყველებს. როდესაც მისი მეუღლე გარდაიცვალა (1856 წ.), მან ჩვილი ბავშვი გასაზრდელად მიაბარა ,,ძიძას, ნემცის ქალს, ნემცების კოლონიაში”, მაგრამ ის და მეორე ბავშვიც, რომელიც სემინარიის ერთ ცოლშვილიან მღვდელს მიაბარა, მალე გარდაიცვალნენ (კელენჯერიძე 1913: 57). ცნობილია აგრეთვე მისი მეგობრობა მარჯორი და ოლივერ უორდროპებთან. 1895 წელს ისინი მის მეუფებას, უკვე უკურნებელი სენით შეპყრობილს, ქუთაისში ეწვივნენ. ცნობილია მარჯორის სიტყვები: ,,მნახველი გულდამშვიდებით ვერ შეხვდებოდა მისი ცხოვრების დაისს”. მას ინგლისიდან მისთვის მოუწერია: ,,დრონი იცვლებიან მრავალგვარად და ჩვენც დროთა კვალად. უცვლელია მხოლოდ მეგობრობა” (კიკნაძე 2009: 25)



წყარო: ეპისკოპოსი გაბრიელი სარწმუნოებისა და მოქალაქეობის შესახებ -ნუგზარ პაპუაშვილი


--------------------
აცხოვნე,უფალო,ერი შენი,და აკურთხე სამკვიდრებელი შენი,
ძლევაი ჯუარითა ბარბაროზთა ზედა
ღმრთივ-დაცულსა ერსა ჩუენსა მოანიჭე და საფარველსა ქუეშე მისსა დაიცევ,
რაითა ვიტყოდეთ.უფალო დიდება შენდა! ამინ!!!
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
A.V.M
პოსტი Dec 10 2013, 06:45 PM
პოსტი #2576


მადლობა ამ ფორუმს!
***

ჯგუფი: Senators
პოსტები: 13,742
რეგისტრ.: 14-June 11
მდებარ.: ფორუმს გარეთ
წევრი № 11,203



benediqt
დაკვირვებით წაკითხვის დრო არ მაქვს და კონკრეტული არგუმენტები შეგიძლია ამოიღო ტექსტიდან ?


--------------------
აბა ჰე და აბა ჰო!
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
benediqt
პოსტი Dec 10 2013, 07:33 PM
პოსტი #2577


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 460
რეგისტრ.: 20-September 07
წევრი № 2,794



A.V.M
ციტატა
კონკრეტული არგუმენტები შეგიძლია ამოიღო ტექსტიდან ?



???


--------------------
აცხოვნე,უფალო,ერი შენი,და აკურთხე სამკვიდრებელი შენი,
ძლევაი ჯუარითა ბარბაროზთა ზედა
ღმრთივ-დაცულსა ერსა ჩუენსა მოანიჭე და საფარველსა ქუეშე მისსა დაიცევ,
რაითა ვიტყოდეთ.უფალო დიდება შენდა! ამინ!!!
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
A.V.M
პოსტი Dec 11 2013, 12:09 AM
პოსტი #2578


მადლობა ამ ფორუმს!
***

ჯგუფი: Senators
პოსტები: 13,742
რეგისტრ.: 14-June 11
მდებარ.: ფორუმს გარეთ
წევრი № 11,203



რა გაგიკვირდა?


--------------------
აბა ჰე და აბა ჰო!
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
benediqt
პოსტი Dec 11 2013, 02:00 AM
პოსტი #2579


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 460
რეგისტრ.: 20-September 07
წევრი № 2,794



A.V.M

ვერ გავიგე


--------------------
აცხოვნე,უფალო,ერი შენი,და აკურთხე სამკვიდრებელი შენი,
ძლევაი ჯუარითა ბარბაროზთა ზედა
ღმრთივ-დაცულსა ერსა ჩუენსა მოანიჭე და საფარველსა ქუეშე მისსა დაიცევ,
რაითა ვიტყოდეთ.უფალო დიდება შენდა! ამინ!!!
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
nk44
პოსტი Dec 25 2013, 12:37 AM
პოსტი #2580


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 185
რეგისტრ.: 2-June 09
წევრი № 7,069



benediqt
ჯემალ აქაც ეკუმენიზმს აწვები???

biggrin.gif



--------------------
"ეპისკოპოსი რომელიც ერესს ქადაგებს მასეთი მოხსენიება ზუსტად ზედგამოჭრილია! ეგ შეურაცხყოფა არ არის. ეგ მხილებაა!
ჩემი რჩევაა კარგად გააცნობიერო რომ მეუფე სპირიდონი მართლაც ერესს ქადაგებს! ამაზე მალე დაიწერება სხვა წყაროებშიც." -დავით ხოსიტაშვილი

ეს რაღაც სრულიად ახალი ერესია - სპირიდონიანიზმია მგონი-დავით ხოსიტაშვილი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

130 გვერდი V « < 127 128 129 130 >
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული წევრი)
0 წევრი:

 



მსუბუქი ვერსია ახლა არის: 19th June 2025 - 08:22 AM

მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი

ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი