![]() |
სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
ილია |
![]()
პოსტი
#461
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 903 რეგისტრ.: 29-March 07 წევრი № 1,525 ![]() |
ციტატა ამ ეკლესიის კურთხევაში და გახსნაში უკრაინის მართლმადიდებლური ეკლესია(რუსეთის იურისდიქციის ქვეშ მყოფი)ნამდვილად არ მიიღებდა მონაწილეობას.ეს შეიძლება არ აღიარებული უკრაინი მართლმადიდებლური ეკლესიის წარმომადგენელს მიეღო მონაწილეობა. ისე ნამდვილად ვერ წარმომიდგენია ეკუმენისტური ტაძარი ერთობლივ წირვა ლოცვებს ჩაატარებენ თუ რიგრიგობით. ხო არვიცი რომელმა მიღო მონაწილეობა , სამი ეკლესიაა უკრაინაში . ერთი დამოუკიდებელი ერთი რუსეთის და ერთი მსოფლიო პატრიარქს ემორჩილება. ალბათ ერთობლივადაც ილოცებენ და ცალცალკეც. ![]() -------------------- უფალო, მასწავლე, როგორ მიყვარდე, მცირე ხნით მაინც მიბოძე ეს სიყვარული
|
martin |
![]()
პოსტი
#462
|
Newbie ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 14 რეგისტრ.: 4-February 07 წევრი № 1,004 ![]() |
ეკუმენსტო, მაგარი ჩანხარ. მირიანი ხო არ გქვია?
სემინარია ხო არ დაგიმთავრებია? ევროკავშირში თუ შევედით, 95% დარწმუნებული ვარ რო ემს შიც შევალთ. მერე მაგარი საინტერესო მოვლენები იფეთქებს, ჩვენ ეკლესიაში. კაი თუ ცუდი ალაჰმა იცის. |
ეკუმენისტი |
![]()
პოსტი
#463
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 285 რეგისტრ.: 1-May 07 წევრი № 1,803 ![]() |
ეკუმენსტო, მაგარი ჩანხარ. მირიანი ხო არ გქვია? სემინარია ხო არ დაგიმთავრებია? არა, გუჯა-ზებედე-ეკუმენისტი ![]() ![]() ![]() ევროკავშირში თუ შევედით, 95% დარწმუნებული ვარ რო ემს შიც შევალთ. მერე მაგარი საინტერესო მოვლენები იფეთქებს, ჩვენ ეკლესიაში. კაი თუ ცუდი ალაჰმა იცის. საინტერესოსთან ერთად ცუდი მოვლენები იფეთქებს, ამაში დარწმუნებული ვარ, ანუ აროშვილებს შეემატება ახალი ფანატთა ბრბო ![]() |
ზებედე |
![]()
პოსტი
#464
|
![]() ზეციკეთი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 4,332 რეგისტრ.: 27-July 06 წევრი № 19 ![]() |
ხალხნო, ეკუმენურ ლოცვებზე სადაც თითქმის ყველა რელიგიის წარმომადგენელი ლოცულობს, და მათთან ერთად მართლმადიდებლებიც ლოცულობენ ზოგიერთი თვლის რომ ასეთ დროს მართლმადიდებელთა ლოცვა "უმადლოა", ანუ ღმერთი არ შეიწირავს მას...ჩემის აზრით ეს არის დიდი სისულელე, რადგან მართლმადიდებლების ლოცვას ვერაფერს დააკლებს შამანის და ბუდისტის ლოცვა! თქვენ რას ფიქრობთ, ანუ ეთანხმებით თუ არა "ზოგიერთს" და თუ ეთანხმებით რატომ შეიძლება იყოს "უმადლო" ასეთ დროს ლოცვა?
-------------------- მზეო ამოდი, ამოდი ნუ ეფარები გორასა წიწილის თეთრი ბუმბული, ველად გაჰქონდა ნიავსა |
G_I_O_R_G_I_ |
![]()
პოსტი
#465
|
Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,857 რეგისტრ.: 31-July 06 წევრი № 27 ![]() |
ციტატა ევროკავშირში თუ შევედით, 95% დარწმუნებული ვარ რო ემს შიც შევალთ. მერე მაგარი საინტერესო მოვლენები იფეთქებს, ჩვენ ეკლესიაში. კაი თუ ცუდი ალაჰმა იცის არაფერი არ იფეთქებს ჩვენმა ეკლესიამ ისეთი მძიმე პერიოდები გამოიარა კომუნიზმი.ხრუშოვი რომ იძახდა ტელევიზორში ბოლო სასულიერო პირს გაჩვენებთო და ეკლესიას არ დაუკარგავს ერთიანობა.და როგორც ინებებს პატრიარქი და სინოდი ყველაფერი ისე იქნება და არც ევროკავშირში და არც ნატოში შესვლა ვერ აიძულებს ეკლესიას გადადგას ისეთი ნაბიჯი რაც არასწორია. ისე როგორც აქ იქნა ნათქვამი ეკუმენისტური ტაძარი გაიხსნაო და ვერ ვიაზრებ ამ მოვლენას.დაუშვათ გინდაც რიგრიგობით ჩაატარონ თავიანთი ლოცვები სხვადასხვა დღეს დაუშვათ მართლმადიდებლებმა ჩაატარეს წირვა ლოცვა მეორე დღეს მოვლენ პროტესტანტები ჩამოხსნიან კანკელის და სხვა ხატებს ჩაატარებენ თავიანთ ლოცვებს მერე მოვლენ ის მიმდინარეობები ქალები და განსხვავებული ორიენტაციის ადამიანები რომ ყავთ ეპისკოპოსებად შევლენ საკურთხეველში და ჩაატარებენ თავიანთ ლოცვებს და შეიძლება მათებურად დაშვებული ერთსქესიანი ქორწილებიც გადაიხადონ მერე ბუდისტები და მუსულმანები მოვლენ და აშ.ანდა კიდე ეკლესიაში მართლმადიდებლურ ხატებთან ერთად ბუდისტები თავინთ რელიგიურ სიმბოლოებს დადებენ და სხვა მიმდინარეობები თავიანთ რელიგიურ სიმბოლოებს და ყველა თავისი რელიგიური სიმბოლოების მიმართ ილოცებს თუ რა.ასეთ ადგილას მართლმადიდებელმა ლოცვა კი არა არც კი უნდა შევიდეს. მოკლედ რანაირია ის ეკუმენისტური ტაძარი გამაგებინა ერთი ![]() და ამ ლოცვას ლოცვა ერქმევა და მას შეიწირავს უფალი გინდა მართლმადიდებლებისა. |
KAIROS |
![]()
პოსტი
#466
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
ციტატა ევროკავშირში და არც ნატოში შესვლა ვერ აიძულებს ეკლესიას გადადგას ისეთი ნაბიჯი რაც არასწორია. და ვინ თქვა რომ იქ შესვლა არასწორია? ეეჰ, სოლომონ, სოლომონ... -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
ეკუმენისტი |
![]()
პოსტი
#467
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 285 რეგისტრ.: 1-May 07 წევრი № 1,803 ![]() |
|
afxazi |
![]()
პოსტი
#468
|
![]() დავითი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: სენატის თავმჯდომარე პოსტები: 8,814 რეგისტრ.: 7-March 07 წევრი № 1,291 ![]() |
პატრიარქის ინტერვიუდან. 1997 წელი.
...და საერთოდაც, მართლმადიდებლური ეკლესიების და პირადად ჩემი დამოკიდებულება სხვა ქრისტიანული მიმდინარეობების და ნებისმიერი რელიგიის წარმომადგენელთა მიმართ გულისხმობს დიალოგის აუცილებლობას. მართლმადიდებლობა ინახავს განუყოფელი ეკლესიის სწავლებას, იმ ეკლესიისა, რომელიც თვით მაცხოვარმა და მისმა მოწაფეებმა დააარსეს, ჩვენი ვალია, გავაცნოთ ეს რწმენა და ტრადიციები სხვა ქვეყნებსა და ხალხებს, ვისაც აქვს ამის სურვილი. პროტესტანტულ სამყაროში ბოლო დროს იგრძნობა განსაკუთრებული დაინტერესება, სწრაფვა პირველსაწყისის - მართლმადიდებლობისაკენ. შეერთებულ შტატებში დაარსდა მართლმადიდებლური ავტოკეფალური ეკლესია, ევროპაში გაჩნდა მართლმადიდებლური ეპარქიები; იტალიაში, საფრანგეთში, ინგლისში იზრდება მართლმადიდებელი მრევლი... ყოველივე ეს შედეგია ურთიერთობისა, დიალოგისა, ქადაგებისა. ჩვენში ზოგიერთნი ამის წინააღმდეგნიც არიან. ბრმა რელიგიური ფანატიზმს ჯანსაღი რწმენა და სიყვარული უნდა დავუპირისპიროთ, თორემ არასწორ გზაზე დავდგებით. - (კითხვა) წმ. სინოდმა სულ ახლახანს მიიღო გადაწყვეტილება მათ მიმართ, ვინც შეეცადა ეკლესიაში განხეთქილების შეტანას. გვესმის რომ ამ გადაწყვეტილებაში თქვენი პოზიცია აისახა. და მაინც რას გვეტყოდით ამის შესახებ? დარწმუნებული ვართ, რომ ჩვენს მკითველს სურს თქვენი აზრის მოსმენა. -(პატრიარქი) ზოგიერთმა სასულიერო და საერო პირმა გამოიყენა ის ფაქტი, რომ საქართველოს ეკლესია იყო ემს-ს წევრი და ამ მიზეზით შეეცადნენ განხეთქილება შეეტანათ ჩვენს ეკლესიაში. შეგახსენებთ, რომ ყველა მართლმადიდებელი ეკლესია საქართველოს გარდა, დღესდღეობით ემს-ს წევრია, მათ შორისაა იერუსალიმის ეკლესიაც, რომელსაც ოპონენტები ამ მოძრაობიდან გამოსული ეკლესიის მაგალითად იყენებენ. იერუსალიმის ეკლესიამ შეწყვიტა მონაწილეობის მიღება ემს-ს სხდომებზე, თორემ იგი კვლავ მის წევრად ითვლება. რაც შეეხება ემს-ს (ეკლესიათა მსოფლიო საბჭო) და ეკუმენური მოძრაობისადმი მართლმადიდებელთა დამოკიდებულების საკითხს, იგი არაერთგვაროვანია. ძალიან დიდ ნაწილს ემს დადებით მოვლენად მიაჩნია და სასურველად თვლის მასში მონაწილეობას, როგორც საშუალებას საერთაშორისო ტრიბუნისა, მართლმადიდებლობის ქადაგებისა და არაქრისტიანული სამყაროს ბალანსირებისა. ზოგიერთები კი მას მსოფლიოს ახალ ეკლესიად აღიქვავენ და ამიტომაც მწვალებლობას და ერსთა ერესს აბრალებენ. არის მესამე მიმართულებაც, რომელიც ეკუმენისტურ მოძრაობას წვალებისაკენ მიმავალ გზას უწოდებს, მაგრამ მიიჩნევს, რომ ეს არ არის მწვალებლობა. ამიტომაც მათი აზრით სასურველია გამოსვლა ემს-დან, მაგრამ სასიცოცხლო მოთხოვნად იგი ჯერ არ ქცეულა, რადგან ვიმეორებ, ის ამ ეტაპზე არ არის მწვალებლობა და ერესი, როგორც ზოგიერთები ამტკიცებენ. ამ მესამე გზის, მესამე აზრის მატარებლები არიან ათონის წმ. მთის მამები. ბოლო დროს ემს-ში ყოფნა არ ყოფნის საკითხი დგას ყველა მართლმადიდებელ ეკლესიაში იმიტომ, რომ აქ პროტესტანტთა რიცხვი თანდათან იზრდება და მათი გავლენაც მატულობს. მართლმადიდებელი ეკლესიების სურვილი იყო, თუ გადაწყდებოდა ემს-დან გამოსვლა, ეს მომხდარიყო ერთდროულად შეთანხმებით. ჩვენთან კი მოვლენები მოულოდნელად განვითარდა. მან მეტად მკვეთრი ხასიათი მიიღო და რეალურად დადგა სქიზმის - განხეთქილების საშიშროება, რომელიც ამავე დროს სხვა გაცილებით სერიოზული შედეგებისათვის იყო გამიზნული. წმ. სინოდმა იმსჯელა შექმნილი სიტუაციის გამო, გაითვალისწინა ის გარემოებაც რომ ეკუმენისტური მოძრაობა ბოლო დროს ავლენს ეკლესიოლოგიურ ნიშნებს და მიიღო გადაწყვეტილება ემს-დან და ეეკ-დან (ევროპის ეკლესიათა კონფერენცია) გამოსვლისა... -------------------- სათნოება თვითკმარია ბედნიერებისთვის კლიმენტი ალექსანდრიელი |
ილია |
![]()
პოსტი
#469
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 903 რეგისტრ.: 29-March 07 წევრი № 1,525 ![]() |
ციტატა წმ. სინოდმა იმსჯელა შექმნილი სიტუაციის გამო, გაითვალისწინა ის გარემოებაც რომ ეკუმენისტური მოძრაობა ბოლო დროს ავლენს ეკლესიოლოგიურ ნიშნებს და მიიღო გადაწყვეტილება ემს-დან და ეეკ-დან (ევროპის ეკლესიათა კონფერენცია) გამოსვლისა... აი ამით ყველაფერია ნათქვამი მგონი.. -------------------- უფალო, მასწავლე, როგორ მიყვარდე, მცირე ხნით მაინც მიბოძე ეს სიყვარული
|
KAIROS |
![]()
პოსტი
#470
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
ციტატა მგონი.. ბოლო სიტყვა, მართალი სიტყვა ![]() -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
ზებედე |
![]()
პოსტი
#471
|
![]() ზეციკეთი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 4,332 რეგისტრ.: 27-July 06 წევრი № 19 ![]() |
აი ამით ყველაფერია ნათქვამი მგონი.. მაგრამ ერთი რამ გასათვალისწინებელია, რომ არ მომხდარიყო სქიზმა, საქართველო 1997 წელს არ აპირებდა ეკუმენიზმიდან გამოსვლას, სქიზმამ ყველაფერზე ცუდად იმოქმედა! მე ვფიქრობ რომ თუ ეკუმენიზმი მივა იმ დონეზე რომ დაიწყება "ეკლესიოლოგიური ნიშნების" გამოვლინება და მართლმადიდებლობას "საფრთხეს შეუქმნის" მსოფლიო საპატრიარქოც გამოვა ამ საბჭოდან. -------------------- მზეო ამოდი, ამოდი ნუ ეფარები გორასა წიწილის თეთრი ბუმბული, ველად გაჰქონდა ნიავსა |
G_I_O_R_G_I_ |
![]()
პოსტი
#472
|
Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,857 რეგისტრ.: 31-July 06 წევრი № 27 ![]() |
ციტატა და ვინ თქვა რომ იქ შესვლა არასწორია? ეეჰ, სოლომონ, სოლომონ... ეს კომენტერი ვერ გავიგე მე ვთქვი რომ ევროკავშირში თუ ნატოში შესვლა ეკლესიაზე გავლენას არ მოახდენს და არც რაიმე "მოვლენების აფეთქებას"ექნება ადგილი. შესვლა ნატოში თუ სხვაგან სწორია თუ არასწორი ამაზე მე არაფერი მითქვამს. |
ზებედე |
![]()
პოსტი
#473
|
![]() ზეციკეთი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 4,332 რეგისტრ.: 27-July 06 წევრი № 19 ![]() |
ეს კომენტერი ვერ გავიგე მე ვთქვი რომ ევროკავშირში თუ ნატოში შესვლა ეკლესიაზე გავლენას არ მოახდენს და არც რაიმე "მოვლენების აფეთქებას"ექნება ადგილი. შესვლა ნატოში თუ სხვაგან სწორია თუ არასწორი ამაზე მე არაფერი მითქვამს. სოლომონ, შენ ეკლესიის არასწორ ნაბიჯზე გამოგივიდა მგონი ნათქვამი, ანუ არასწორ ნაბიჯში იგულისხმე ეკუმენიზმი... -------------------- მზეო ამოდი, ამოდი ნუ ეფარები გორასა წიწილის თეთრი ბუმბული, ველად გაჰქონდა ნიავსა |
afxazi |
![]()
პოსტი
#474
|
![]() დავითი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: სენატის თავმჯდომარე პოსტები: 8,814 რეგისტრ.: 7-March 07 წევრი № 1,291 ![]() |
პატრიარქის ქადაგებიდან. 1997 წელი, კვირა, 18 მაისი. სიონის საკათედრო ტაძარი.
...რაც შეეხება ემს-ს, ანუ ეკუმენიზმს, რომლითაც ხალხს ასე აშინებენ. ეკუმენიზმი ბერძნული სიტყვიდან არის წარმოშობილი და მსოფლიოს ნიშნავს. ამ წოდებას ატარებს კონსტანტინოპოლის პატრიარქი - "ეკუმენიკოს პატრიარხოს", რაც ქართულად მსოფლიო პატრიარქს ნიშნავს. ეკუმენური მოძრაობა ადრეც არსებობდა, მაგრამ იგი უფრო ამ საუკუნის 20-30-იან წლებში გააქტიურდა, როცა სხვადასხვა მიმდინარეობის ქრისტიანებმა დიალოგის გზით ერთმანეთთან დასაახლოებლად ემს-ს შექმნა გადაწყვიტეს. ამდენად, არ შეიძლება იმის წარმოდგენა, რომ ემს - ეს იგივე ეკლესიაა. მასში ერთი მხრივ, მართლმადიდებლური ეკლესიები, ხოლო მეორე მხრივ პროტესტანტული მიმდინარეობანი, დენომინაციები შედიან, რომელიბიც დროდადრო იკრიბებიან და იმის თაობაზე მსჯელობენ, როგორ დაუახლოვდნენ ქრისტიანები ერთმანეთს. მართალია საშიშროება არსებობს, მაგრამ ღმერთმა გონება იმიტომ მოგვცა, რომ განვსაჯოთ, ეს საშიშროება, კერძოდ რაში მდგომარეობს. მაგალითად ემს-ში შემოიტანეს წინადადება, რომ ქრისტიანებს აღდგომა ერთდროულად ეზეიმათ. მოგეხსენებათ, რომ დასავლეთში პროტესტანტები და კათოლიკები აღდგომას ჩვენზე ადრე ზეიმობენ, მაგ. წელს სამი კვირით ადრე იზეიმეს. მართლმადიდებლებმა უპასუხეს, რომ თანახმანი არიან, აღდგომა ერთდროულად იზეიმონ, მაგრამ იმ დროს როცა ამას მართლმადიდებლური კალენდარი მოითხოვს, რაზეც, რა თქმა უნდა უარი მიიღეს. ასევე არსად არაა საჭირო ერთად ლოცვა, რომელიც აკრძალულია, მაგრამ შეხვედრები და სუბრები კი აუცილებელია. მაშ, როგორ გამოიარა ქართულმა ეკლესიამ ამდენი საუკუნე? ჩვენთან ხომ ებრაელებიც ცხოვრობდნენ, მაჰმადიანებიც და კათოლიკებიც, რომლებთანაც ქართველ კაცს ყოველთვის ნორმალური, ადამიანური ურთიერთობა ჰქონდა. მეტსაც გეტყვით, ემს-ში მართლმადიდებლური ეკლესიების ყოფნამ ბევრი სიკეთეც მოიტანა: მრავალი პროტესტანტი მართლმადიდებელი გახდა, ხოლო ევროპაში და ამერიკაში მართლმადიდებლური ეპარქიები გაჩნდა. ასე რომ, როგორც ვხედავთ ამგვარი შეხვედრები და ქადაგებები საჭირო ყოფილა. ამ რამდენიმე ხნის წინათ, ჩვენთან სტუმრად იყო ამერიკელი ბიზნესმენი, რომელიც ადრე პროტესტანტი იყო, მერე მოინათლა, მართლმადიდებელი გახდა და დღეს თავისი რწმენით ბევრს სჯობია. საბჭოთა იზოლაციის დროს ემს-ში ყოფნამ ქართულ ეკლესიას საშუალება მისცა, რომ იგი მსოფლიოს გაეცნო, როგორც დამოუკიდებელი ეკლესია. ასე რომ ემს-ში მართლმადიდებლური ეკლესიების ყოფნა ერთგვარად მათი მისიონერული მოღვაწეობის გაგრძელებასაც წარმოადგენს, მაგრამ აქვე უნდა აღინიშნოს ისიც, რომ რადგან მართლმადიდებლები ძალიან ცოტანი არიან და საბჭოს თითქმის 90% პროტესტანტია, ამიტომ საკითხი ჩვენი გამოსვლისა დგას. მე პირადად გამოსვლას ვუჭერ მხარს, მაგრამ ზოგიერთი მართლმადიდებლური ეკლესიის განცხადებით ცალ-ცალკე გამოსვლა არ შეიძლება და თუ გამოსვლა აუცილებელი გახდა, ყველა მართლმადიდებლური ეკლესია ერთად უნდა გამოვიდეს... -------------------- სათნოება თვითკმარია ბედნიერებისთვის კლიმენტი ალექსანდრიელი |
ზებედე |
![]()
პოსტი
#475
|
![]() ზეციკეთი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 4,332 რეგისტრ.: 27-July 06 წევრი № 19 ![]() |
afxazi
ყოჩაღ! იქნებ კიდევ მოძებნო ასეთი საინტერესო ქადაგებები ![]() კაიროს, იქნებ შენ დადო უცხოელი მართლმადიდებელი იერარქების ქადაგებები ეკუმენიზმის შესახებ ![]() -------------------- მზეო ამოდი, ამოდი ნუ ეფარები გორასა წიწილის თეთრი ბუმბული, ველად გაჰქონდა ნიავსა |
abo |
![]()
პოსტი
#476
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 3,533 რეგისტრ.: 20-March 07 წევრი № 1,441 ![]() |
სხეულს ხელი რომ მოაჭრა და მერე გამთელება სცადო, სხეული კი არ უნდა მიაკერო ხელს, არამედ ხელი სხეულს. ჭეშმარიტება მართლმადიდებლობაშია ე.ი. სხეული მართლმადიდებური ეკლესიაა.
-------------------- არ გაიწვრთნების სამი რამ: მგელი, არწივი, კაი ყმა.
|
ილია |
![]()
პოსტი
#477
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 903 რეგისტრ.: 29-March 07 წევრი № 1,525 ![]() |
afxazi
საინტერესოაა კიდე თუ გაქ დადე მარა ისედაც ცხადია რომ საჭირო ყოფილა რომ დავტოვეთ ეკუმენური მოძრაობა.. -------------------- უფალო, მასწავლე, როგორ მიყვარდე, მცირე ხნით მაინც მიბოძე ეს სიყვარული
|
KAIROS |
![]()
პოსტი
#478
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
ციტატა მარა ისედაც ცხადია თუ წინასწარ რაიმეში დარწმუნებული ხარ, მაშინ ობიექტურობა გამოგეპარება მეგობარო! ბ.ნო აბო, არავინ აპირებს რაიმე მიკერება-მიერთებას, აქ საუბარი იმაზე იყო, არის თუ არა აუცილებელი იყოს სისტემატურ დიალოგში მართლმადიდებლური ეკლესია ეკუმენურ დიალოგში თუ არა. ციტატა ამდენად, არ შეიძლება იმის წარმოდგენა, რომ ემს - ეს იგივე ეკლესიაა. მასში ერთი მხრივ, მართლმადიდებლური ეკლესიები, ხოლო მეორე მხრივ პროტესტანტული მიმდინარეობანი, დენომინაციები შედიან, რომელიბიც დროდადრო იკრიბებიან და იმის თაობაზე მსჯელობენ, როგორ დაუახლოვდნენ ქრისტიანები ერთმანეთს. მართალია საშიშროება არსებობს, მაგრამ ღმერთმა გონება იმიტომ მოგვცა, რომ განვსაჯოთ, აქ უწმიდესი პირდაპირ და ნათლად ხსნის, ეკუმენური დიალოგის აზრს და მართლმადიდებლურად გაგებული ეკუმენიზმის არსსაც. ხოლო შეცდომა, უფრო სწორედ იძულებითი შეცდომა იქიდან გამოსვლისა, სწორედ პატრიარქის ამ სიტყვებში სჩანს, ის ამბობდა : ციტატა თუ გამოსვლა აუცილებელი გახდა, ყველა მართლმადიდებლური ეკლესია ერთად უნდა გამოვიდეს... ასე რომ აფხაზის მოყვანილი ციტატა,შენ რომ საშენოდ გაიგე ილია ( და ბევრმა, რომლებმაც უბრალოდ არ დაწერეს) ბუმერანგივით უკან შეტრიალდა და აჩვენა , რომ საქართველოს ეკლესია ნაადრევად და ეულად გამოვიდა ემს-დან, და რაც მთავარია მაშინ როცა ამის აუცილებლობა არ იყო, ამით ისევ ჩვენი ეკლესია დაზიანდა... ციტატა კაიროს, იქნებ შენ დადო უცხოელი მართლმადიდებელი იერარქების ქადაგებები ეკუმენიზმის შესახებ რა ენაზე? რუსულად მაქვს რამოდენიმე, ინგლისურად, ფრანგულად, გერმანულად ძალიან ბევრია, მაგრამ იცი რა? მსოფლიო პატრიარქს არ უჯერებს ზოგი ამხანაგი და მაგაზე დიდი ავტორიტეტი მიკარნახე და დავდებ ![]() -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
afxazi |
![]()
პოსტი
#479
|
![]() დავითი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: სენატის თავმჯდომარე პოსტები: 8,814 რეგისტრ.: 7-March 07 წევრი № 1,291 ![]() |
KAIROS
ციტატა ხოლო შეცდომა, უფრო სწორედ იძულებითი შეცდომა იქიდან გამოსვლისა, სწორედ პატრიარქის ამ სიტყვებში სჩანს, ის ამბობდა : დაგეთანხმები კაიროს, თითქოს შეუსაბამობაა პატრიარქის სიტყვებსა და შემდგომ განვითარებულ მოვლენებს შორის. ეს ქადაგება 1997 წლის 18 მაისსაა წარმოთქმულ, მანამდე რამდენიმე დღით ადრე იმ ცნობილმა ბერებმა გაზეთებით გაავრცელეს მიმართვა პატრიარქისადმი (ამ მიმართვასაც დავდებ). 20 მაისს კი უკვე სინოდის კრება გაიმართა სადაც გადაწყდა ეკუმენური მოძრაობის დატოვება, არ ვიცი რა მოხდა ორი დღის განმავლობაში, მაგრამ ფაქტია რომ რომ არ გამოსულიყო (დღევანდელი გადასახედით ეს შეიძლება შეცდომათ მივიჩნიოთ) ეკლესია იმ ბერებს ძალიან ბევრი აყვებოდა და მართლა ცუდი რაღაც მოხდებოდა. შესაძლოა იმ დროისათვის ეს იყო იდეალური გამოსავალი. თუმცა გამოსვლამაც ვერ მოიტანა კარგი შედეგი. მოდი ასე ვიტყვი კარგსა და უარესს შორის გააკეთეს მაშინ არჩევანი. აი სინოდის კრების ოქმიც: 20 მაისი 1997 წელი. თბილისი. საპატრიარქო დღის წესრგი: 1. რამდენად არის მიზანშეწონილი საქართველოს მართლმადიდებელი ელესიის შემდგომი წევრობა ეკლესიათა მსოფლიო საბჭოში. 2. განხილვა სასულიერო და საერო პირთა ჯგუფის ანტიეკლესიური და ანტიეროვნული ქმედებებისა, რომელთაც გაწყვიტეს ევქარისტიული კავშირი საქართველოსა და სხვა მართლმადიდებელ ეკლესიებთან. განხილვა 1. საქართველოს მართლმადიდებელი ეკლესიის წმ. სინოდმა იმსჯელა ეკუმენური მოძრაობის შესახებ. აღნიშნა, რმ ემს-ს დაარსების შემდეგ ამ ორგანიზაციაში გაწევრიანდნენ მსოფლიოს მართლმადიდებელი ეკლესიები. 1962 წელს საქართველოს მარტლმადიდებელი ეკლესია გახდა წევრი ემს-სი, 1979 წელს კი ევროპის ეკლესიათა კონფერენციაში გაწევრიანდა. ვითვალისწინებთ, რომ უკანასკნელ წლებში ემს-ს მხრიდან ადგილი აქვს მცდელობას მიანიჭოს ეკლესიოლოგიური ხასიათი თავად ემს-ს, რაც ეწინააღმდეგება მართლმადიდებელი ეკლესიის მრწამსს. ამ ეკუმენურ ორგანიზაციებში ნაკლებად არის გათვალისწინებული მართლმადიდებელი ეკლესიის ინტერესები, ამიტომ მარტლმადიდებელ ეკლესიებში წარმოიშვა აზრი ამ ორგანიზაციიდან გამოსვლისა. 1995 წლის სექტემბერში გამართულ საქართველოს მარტლმადიდებელი ეკლესიის გაფართოებულ კრებაზე გამოითქვაა აზრი ეკუმენური მოძრაობიდან საქართველოს მართლმადიდეიბელი ეკლესიის შესაძლო გამოსვლის შესახებ და ითქვა, რომ საჭიროების შემთხვევაში საქართველოს მართლმადიდებელი ეკლესიის წმ. სინოდი მიიღებს ამ საკითხთან დაკავშირებით შესაბამის გადაწყვეტილებას. საქართველოს მარტლმადიდებელი ეკლესიის წმ. სინოდმა გაითვალისწინა ყოველი ზემოთქმული და საქართველოს მართლმადიდებელი ეკლესიის ინტერესებიდან გამომდინარე: განაჩინა საქართველოს მართლმადიდებელი ეკლესია უარს ამბობს ეკუმენურ მოძრაობაში მონაწილეობაზე და გამოდის ეკლესიათა მსოფლიო საბჭოდან და ევროპის ეკლესიათა კონფერენციიდან. -------------------- სათნოება თვითკმარია ბედნიერებისთვის კლიმენტი ალექსანდრიელი |
KAIROS |
![]()
პოსტი
#480
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
ციტატა მოდი ასე ვიტყვი კარგსა და უარესს შორის გააკეთეს მაშინ არჩევანი. ალბათ უნდა გეთქვა ცუდსა და უარესს შორის ![]() იდეაში გეთანხმები, ციტატა რომ რომ არ გამოსულიყო (დღევანდელი გადასახედით ეს შეიძლება შეცდომათ მივიჩნიოთ) ეკლესია იმ ბერებს ძალიან ბევრი აყვებოდა და მართლა ცუდი რაღაც მოხდებოდა. შესაძლოა იმ დროისათვის ეს იყო იდეალური გამოსავალი. თუმცა გამოსვლამაც ვერ მოიტანა კარგი შედეგი. , იდეალური არა, მაგრამ იძულებული ნაბიჯი იყო, იმ ბერებს რაც ამოძრავებდათ ( იშვიათი გამონაკლისის გარდა) მალევე გამოჩნდა, რაც სინოდზევე მოღალატე საქციელად იქნა სახელდებული:ციტატა სასულიერო და საერო პირთა ჯგუფის ანტიეკლესიური და ანტიეროვნული ქმედებებისა, რომელთაც გაწყვიტეს ევქარისტიული კავშირი საქართველოსა და სხვა მართლმადიდებელ ეკლესიებთან. ასეა, საშიშია ფანატიზმი, ის მორწმუნის სახით მოდის და რწმენას ფანატიზმით გიცვლის, სხვა მტერი კი მოდის და გეუბნება, რომ მტერია, ამიტომ უნდა მოვერიდოთ ყველაზე მეტად ფანატიზმს! იხარე, კაიროსი! -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
![]() ![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 18th June 2025 - 03:20 PM |
მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი
ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი