![]() |
სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
KAIROS |
![]()
პოსტი
#101
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
ლეონტი დავნიშნოთ რადიო-ტელევიზიის ცენზურის დირექტორად და ნახავთ მერე გავასწრებთ ირანს
![]() ნებისმიერ სიმღერაში პაწა კოცნა ან სურვილი გაიპარება, გამპარველსაც დაიჭერენ, მომღერალსაც და მოსმენსაც ![]() აქ დგას კითხვა "ტვ. დამღუპველია" პასუხია არა! როგორც არ შეიძლება დამღუპველი ეწოდოს რადიოს, კომპის, გაზეთს და ა.შ. სულიერი ზრდისათვის ტვ-ს აკრძალვაღა თუ დაგრჩით მიბრძანდეთ ბ.ნო მონასტერში და ილოცეთ ჩვენთვის ცოTVილებისათვის ![]() იხარეთ; კაიროსი! -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
sopo... |
![]()
პოსტი
#102
|
Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 808 რეგისტრ.: 21-August 08 წევრი № 5,502 ![]() |
პრინციპში ყველაფერი ითქვა.. რა დავამატო..
რომ სასარგებლოც შეიძლება იყოს და უსარგებლოც, რომ დანითო პურიცო, კაციცო.. მოკლედ ვფიქრობ დანასთან შედარება ცოტა არასწორია, ტელევიზორი რომ იყოს ნუ როგორ ვთქვა ყუთი უანტენოდ, და როცა შენ ირჩევ რომელ დვდ-ს უყურო ა.შ. - მაშინ კი, მაგრამ როცა მზამზარეულს გაწვდიან ტელეგადაცემები.. ანუ რამდენად სასარგებლოა ის გადაცემები, არხები, რომელიც საქართველოში მყოფისთვისაა available .. საკითხი ასე უნდა დავსვათ ჩემი აზრით.. უბრალოდ ერთია მე უბრალოდ დრო არ მრჩება და არ მაქვს ეს პრობლემა, თან ტელევიზორზე მონოპოლია დედას აქვს, მაგრამ რავიცი ბევრი იცით ისეთი გადაცემა.. ანუ ისეთი საინფორმაციო ობიექტური რომ უუამრავი კითხვის ნიშანი არ დაგიტოვოთ, ან ისეთი მეცნიერული-განმანათლებლური ამომწურავი, ნუ ესეთი გადაცემები საინტერესოა უბრალოდ ცოტა, ან მაღალი ღირებულების ფილმი, გადაცემა, შოუ.. ხოოდა ტელესერიალები, ფილმები, გადაცემები, სადაც დამახინჯებულია ღირებულებები იცოცხლე.. ზრდასრულ ასაკში კი გადაარჩევს ადამიანი კეთილს ბოროტს თუმცა აქაც . " სანთელი გუამისაჲ არს თუალი; ოდეს თუალი შენნი განმარტებულ იყოს, ყოველი გუამი შენი ნათელ იყოს და უკუეთუ თუალი შენი ბოროტ იყოს, ყოველი გუამი შენი ბნელ იყოს", ანუ მაინც ილექება, და გაგახსენებს თავს, საჭიროა ყურადღება, და სიფრთხილე, ნუ ვგულისხმობ როცა ადამიანს პრეტენზია აქვს უფლის სიყვარულზე და სულიერ ზრდაზე, თუ არა , და ცოტა წაუფარისევლებს და კანონს და აკრძალვებს ითხოვს მააშინ სხუუა საქმეა.. ![]() ბავშვებს რაც შეეხება აქ მკაცრად უნდა ავარჩიოთ გადაცემები, ფაქტია რომ ბავშვები კარგს არაფერს სწავლობენ.. ჩემი ბიძაშვილები უზომოდ მიყვარს მაგრამ რასაც ხედავენ ყველაფერს პრაქტიკაში ახორციელებენ, გუდავენ ერთმანეთს, დანით დასდევენ, ვნებენ, მერე ადრე სიყვარულის გამოხატვის ფორმა თუ თმების მოწიწკვნა, ფეხის დაბიჯება, ან სილა იყო ![]() ზოგადად ამდენი საკითხი რომ გვაღელვებს და გაუთავებლად ვსაუბრობთ მგონი იმის ბრალია რომ ბოლომდე მაინც ვერ ვხვდებით რომ ჩვენს მარადიულ ბედზეა ლაპარაკი, რომელთან შედარებით ცხოვრება წამიც არაა.. პრინციპში ეს წელიც როგორ შემოტრიალდა ვერ გავიგე.. ერთ წმინდა მამას აქვს თუ ზუსტად მახსოვს, რომ ადამიანმა რომ იცოდეს ჯოჯოხეთი და სამოთხე რას ნიშნავს მთელი ცხოვრება ცალ ფეხზე გაატარებდაო.. არ მომინდომეს წამოჯდომა წირვაზე 2 საათი 20 წლის პენსიონრებმა ![]() ![]() |
KAIROS |
![]()
პოსტი
#103
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
ციტატა გადავყაროთ ტელევიზორები თუ ჯერ კიდევ შევინახოთ? თუ პლაზმურია აქეთ ისროლე ![]() სოფი, სწორი ხარ, საქმე უარყოფაში კი არაა, რადგან ეს სირაქლემას პოზიციაა, არამედ მის გამოსწორებაში და კარგი ალტერნატივის შეთავაზებაში ![]() ![]() -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
სარდიონ |
![]()
პოსტი
#104
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 677 რეგისტრ.: 3-April 08 წევრი № 4,428 ![]() |
ვიბარებ ნახევარ ფასში 6 თვის ნავმარ 1200 $ ტელევიზორს.
ან ვცვლი DVD პრივოდზე. ტელევიზია ხალხს აუბედურებს, მაგრამ ამას ვერ ხვდებიან. ვინც ამბობს რომ კეტილგონიერად ყველა ირჩევს რას უყურებსო, არ დაიჯეროთ, სიცრუეა. ნებისმიერი სახის თავშესაქცევი და ტელევიზორიც ადამიანს ღმერთს აცილებს, გინდაც ქრისტეზე იყოს კინო. ღმერტი გარტობით არ სეიცნობა, მხოლოდ ლოცვით. ვინც ლოცვის მაგივრად ტელევიზორს გტენით და მუდმივ ლოცვას ასკეტიზმს ან ბერების საქმეს უწოდებს, პირდაპირ გეუბნებით ის ეშმაკისგანაა, ნუ დაუჯერებთ. -------------------- KILL YOUR TV !
|
BOO |
![]()
პოსტი
#105
|
![]() ბუუუუ ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,602 რეგისტრ.: 30-January 07 მდებარ.: თბილისი წევრი № 967 ![]() |
|
KAIROS |
![]()
პოსტი
#106
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
ციტატა ვინც ლოცვის მაგივრად ტელევიზორს გტენით და მუდმივ ლოცვას ასკეტიზმს ან ბერების საქმეს უწოდებს, პირდაპირ გეუბნებით ის ეშმაკისგანაა, ნუ დაუჯერებთ სარდიონ, გირჩევ ხვალ ჩაატარო მიტინგი საპატრიარქოს რადიო-ტელევიზიის წინააღმდეგ ![]() ლოცვას აქვს თავისი დრო და ტელევიზორს თავისი მათი შეპირისპირება კი უბრალოდ საკითხის გაბუქებაა და თუ არ გამიბრაზდები, ერში მაგ პოლიტიკის გატარება უნაყოფო და პირიქით მავნებელი ფანატიზმია ![]() პ.ს. სარდიონ კიდევ, შენი ხელმოწერიდან სჩანს რომ "ჩაციკლული" ხარ ამ საკითხში,ახალს არც არაფერს ამბობ, უბრალოდ ებრძვი ყველაფერ თანამედროვეს აქ ტვ-ს, შესაბამისი ლოგიკით რადიოს, პრესას, კომპიუტერს , ინტერნეტს და ა.შ. არ მითხრა ახლა მარტო ტვ-სო ![]() -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
სარდიონ |
![]()
პოსტი
#107
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 677 რეგისტრ.: 3-April 08 წევრი № 4,428 ![]() |
KAIROS
კი მარა შენი აზრიც ნათელია ამ საკითხზე და რატომ იმეორებ შენს პოზიციას ასე დაჟინებით? მე თანამედროვას არაფერს ვებრზვი, პირიქით ტანამედროვე ყველაფერი ებრზვის ადამიანს რომ სული იცხონოს. და რაც უფრო მალე მიხვდები მით მეტი შანსი გაქვს რომ არ ებრძოლო ამ ამაოებას და შესაბამისად თავს მიხედო. -------------------- KILL YOUR TV !
|
სარდიონ |
![]()
პოსტი
#108
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 677 რეგისტრ.: 3-April 08 წევრი № 4,428 ![]() |
Iona თქვენი ლოგიკით თუ მივყვებით, ყველაფერი დამღუპველია. და თუ ეს ასეა, ესე იგი ბოლო მოგვიღო ცივილიზაციამ და ეგაა ![]() შენ თვითონ მიხვედი სწორ დასკვნამდე. როგორც ვიცით ისეთ განვითარებულ ქვეყანასიც კი როგორის აშშ ა ყოველი მესამე ამერიკელი კიბოტი კვდება. და ჩვენთან სადაც არაფრის კონტროლი არაა რა ხდება ღმერთმა უწყის. თქვენ გგონიათ არ იციან კიბოს რა იწვევს? იციან, მაგრამ ეს უკვე ცივილიზაციის შედეგია და უკან ვერავის დააბრუნებ. დიახ თქვენი დასკვნა სწორია ცივილიზაცია ბოლოს გვიღებს და კიბო სხვათასორის 20-25 წლით "გაახალგაზრდავდა". ყველაფერი მოწამლული და დამღუპველია სულისთვისაც და ხორცისთვისაც. ჰაერი, უხილავი გამოსხივების წყაროების შემოტევა, წყალი , საკვები.... იგივე სეიძლება სულიერზეც ითქვას, ტელევიზორი კი მყრალი ნაგვის ბუნკერია, რომლიდანაც გახრწნილობებს ასე მადიანად მივირთმევთ. -------------------- KILL YOUR TV !
|
KAIROS |
![]()
პოსტი
#109
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
ციტატა შესაბამისად თავს მიხედო. შენ წყნარად იყავი მაგ საკითხში ![]() ![]() ციტატა მე თანამედროვას არაფერს ვებრზვი, პირიქით ტანამედროვე ყველაფერი ებრზვის ადამიანს რომ სული იცხონოს. ეს უფრო სიტყვების თამაშია ვიდრე სწორი აზრი, შენ ებრძვი თანამედროვეს, იმიტომ რომ გგონია, რომ ისინი დამღუპველია, ასე იყო ადრეც როცა ყოველგვარი იმ დროის თანამედროვეობის ეშინოდათ და ყველგან ეშმაკებს ხედავდნენ, მაგისათვის არაერთი შეაპუწკუნეს კიდეც, მეოცე საუკუნემ კი მსგავსი სიახლე ბევრი მოიტანა და შიშებიც ბევრი იქცა, ეკლესიის პასუხი კი არასოდეს ყოფილა უკუგდება და უარყოფა, არამედ გამოყენება და ასე დაარსდა, პრესა, რადიო და ტვ ეკლესიის წიაღში და ასე იქნება მომავალშიც, ამიტომ შენი პოზიცია არასწორია და ჩიხში შემყვანი ( ჩიხირთმა არ გინდა კიდო ![]() ციტატა რატომ იმეორებ შენს პოზიციას ასე დაჟინებით? იმიტომ, რომ რამდენადაც დაწერ შენ პოზიციას, რომელის ამ შემთხვევაში ეწინააღმდეგება ყოველგვარ საღ აზრს და მათ შორის საპატრიარქოს პოზიციასაც, ვერანაირად ვერ წავუყრუებთ, რადგან ვიღაცას მართლა ქვის ხანაში არ ვეგონოთ მართლმადიდებლები, დაწერ მსგავსად? გიპასუხებ მსგავსადვე, ეჭვი არ შეგეპაროს ![]() ამიტომ ვამბობ თემა დახურვას ექვემდებარებამეთქი ![]() ასე რომ სარდიონ, შეეშვი ამ პანიკიზმს და მაქსიმალიზმს, ეკლესიას არ ეშინია ტვ-ს და ვერც ტვ დაღუპავს ქრისტიანს! იხარე; კაიროსი! -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
ნაინა |
![]()
პოსტი
#110
|
![]() პროვინციელი ალქაჯი!!!!! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Senators პოსტები: 15,155 რეგისტრ.: 11-May 07 მდებარ.: ,,მოუსავლეთი'' მიჩიგანის კოლმეურნეობა. წევრი № 1,886 ![]() |
სარდიონ
ციტატა შენ თვითონ მიხვედი სწორ დასკვნამდე. როგორც ვიცით ისეთ განვითარებულ ქვეყანასიც კი როგორის აშშ ა ყოველი მესამე ამერიკელი კიბოტი კვდება. და ჩვენთან სადაც არაფრის კონტროლი არაა რა ხდება ღმერთმა უწყის. თქვენ გგონიათ არ იციან კიბოს რა იწვევს? იციან, მაგრამ ეს უკვე ცივილიზაციის შედეგია და უკან ვერავის დააბრუნებ. დიახ თქვენი დასკვნა სწორია ცივილიზაცია ბოლოს გვიღებს და კიბო სხვათასორის 20-25 წლით "გაახალგაზრდავდა". ყველაფერი მოწამლული და დამღუპველია სულისთვისაც და ხორცისთვისაც. ჰაერი, უხილავი გამოსხივების წყაროების შემოტევა, წყალი , საკვები.... იგივე სეიძლება სულიერზეც ითქვას, ტელევიზორი კი მყრალი ნაგვის ბუნკერია, რომლიდანაც გახრწნილობებს ასე მადიანად მივირთმევთ. კარგი რა სარდიონ, ღმერთი გიშველის, ყველაფერს ტელევიზორს ნუ დააბრალებ. დაავადებები ადრეც იყო და ეხლაც არის, კი ბატონო, გეთანხმები იმაში რომ ამდენმა გამონაბოლქვებმა, გამოსხივებებმა და რაღაც-რაღაცეებმა არ მოგვცა კარგი შედეგი, მაგრამ ასე ყველაფრის შიშიც არ ვარგა. ეგრე დღევანდელი პროდუქტებიც არაა ნამეტანი სუფთა და რომ ჭამ არ გეშინია? KAIROS შემახსენე ერთი კაიროს, კანუდოსას თავის შიშებში TVფობია არა აქვს შეყვანილი ჯერ ხო? ![]() -------------------- ________________________________________________
გიგრძვნიათ ოდესმე სუსხიან ზამთარში, მზისგან მოგზავნილი სხივების სინაზე? ხანდახან გულნატკენს ტირილი რომ გინდათ... და მაინც იცინით სუყველას ჯინაზე... ________________________________________________ |
KAIROS |
![]()
პოსტი
#111
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
ზოგი ინფორმაცია.. Представитель РПЦ призвал использовать современные средства проповеди Церковь должна использовать современные средства проповеди, избегая как вульгаризации евангельских истин, так и псевдоцерковного "елейного" языка, убежден управляющий делами Московской Патриархии митрополит Калужский и Боровский Климент. "Информационная деятельность - это особая область церковного служения. Посланничество Церкви в мир обязывает нас благовестовать не только с амвона, но с помощью современных средств коммуникации", - цитирует РИА "Новости" выступление митрополита на Третьем Международном православном фестивале СМИ "Вера и слово". В это же самое время, по словам православного иерарха, недопустимо ради привлечения внимания аудитории любыми способами слепо следовать шаблонам, принятым в светской журналистике, и "засорять слово Божие яркими на первый взгляд красками постмодернизма". "Сумеем избежать, согласно одному аспекту, популизма и вульгаризации евангельских истин, а с другой - удержимся от псевдоцерковного "елейного" языка. Тогда наша проповедь станет живым свидетельством нашей веры", - призвал церковных журналистов митрополит Климент. Он заявил о необходимости укреплять взаимодействие со светскими специалистами и посоветовал церковным журналистам творчески переосмысливать опыт коллег, работающих в светских изданиях, подобно тому, как святители Григорий Богослов и Василий Великий постигали тонкости искусства риторики под руководством современных им языческих учителей. Управделами Патриархии подчеркнул, что в ближайшем времени самое пристальное внимание будет уделяться развитию информационной деятельности в епархиях Русской православной церкви, и призвал их развивать собственные пресс-службы, ориентируясь на опыт пресс-служб Московской Патриархии, Нижегородской, Екатеринбургской, Саратовской и Ставропольской епархий. Митрополит Климент подчеркнул, что верующим каждого прихода должны быть доступны официальные общецерковные периодические издания: "Журнал Московской патриархии" (старейший из действующих периодических органов РПЦ, отметивший этой осенью 65-летие) и газета "Церковный вестник". "Развитие православного сегмента Рунета позволило преодолеть главный недостаток прошлых лет - отсутствие оперативности в распространении информации о жизни церкви. Можно утверждать, что в целом эта задача решена. Однако качество информации нередко оставляет желать лучшего", - подчеркнул представитель РПЦ. Он также заявил о необходимости изменений в "фестивальном движении", поскольку фестивалям стало "в буквальном смысле слова тесно в календаре". "Совсем недавно в Москве подряд прошли три фестиваля игрового и документального кино "Верное сердце", "Радонеж" и "Лучезарный ангел". А в масштабах страны в течение прошлого года состоялось 15 подобных фестивалей", - отметил митрополит Климент. Он предложил "координировать эти инициативы". Создание совместных проектов, по его мнению, позволит церковным СМИ устоять в период кризиса в мире. Особое внимание митрополит Климент уделил проблеме создания православно ориентированного телевидения, которое стало бы альтернативой телевизионной продукции, основанной на культе развлечений, потребления, насилия, роскоши и пошлости. "Возможно, оптимальный путь для нас сегодня - активное сотрудничество со светскими телеканалами. Необходимо создавать и продвигать на региональные и федеральные каналы программы, созданные авторами согласно с православной духовно-культурной традицией", - отметил выступающий. Важный опыт подобного взаимодействия, по его словам, есть у церковно-научного центра "Православная энциклопедия", создавшего совместно с телеканалом "Россия" несколько циклов фильмов по истории христианства и осуществляющего еженедельный показ телеальманаха "Православная энциклопедия" на канале ТВЦ. "В это же самое время невозможно отрицать, что идея создания самостоятельных православных или православно ориентированных телеканалов также чрезвычайно важна и ценна. Полагаю, что опыт работы телеканалов "Спас" и "Радость моя" (Москва), киевского канала "Гласа", екатеринбургского "Союза", несомненно, должен стать основой для развития церковной информационной деятельности в области телевидения", - заключил митрополит Климент. ჯერჯერობით მოსკოვის საპატრიარქოთი ვიფარგლები, საქართველოს საპატრიარქოს პოზიციად რადიო-ტელევიზიის არსებობაც საკმარისია, თუმცა დავძებნი მაინც, საბერძნეთის, ბულგარეთის, რუმინეთის , სერბეთის საპატრიარქოების პოზიციასაც შემოგთავაზებთ და მერე მიხვდება ვისაც ძალუძს, რომ აქ კაიროსის პოზიცია არაფერ შუაშია! ეს ნაწყვეტები... ციტატა Хотелось бы отметить телевизионную студию "Неофит", созданную при московском Свято-Даниловом монастыре несколько лет тому назад, которая поистине стала "гласом вопиющего в пустыне", подготавливающая молодежь, да и родителей тоже, к восприятию проповеди Православия на телевидении ახლა სხვა გზას დავადგეთ, აშკარაა რომ ჩემი არ ესმით ( არ ახალია, ძველია ![]() Для каждого времени, места, народа Церковь использовала свои способы передачи массам христианского учения. Как свидетельствуют Деяния Святых Апостолов апостол Павел проповедовал иудеям в синагогах, а эллинам – в собраниях, на площадях и даже в Ареопаге (наименованном в честь языческого бога войны Ареса верховном суде Древних Афин). Христиане первых веков вели свою проповедь не только в церквях, но и на воинских сходках, в собраниях на форумах и в заседаниях римского сената. Святой Стефан Пермский в XV веке проповедовал христианство пермякам, собиравшимся вокруг волхвов и языческих капищ. Русские миссионеры на Аляске в XIX веке проповедовали Христа на племенных сборищах. С XVI века Церковь использовала книгопечатание (первой выпущенной в Москве на русском языке печатной книгой стал «Апостол»). В XX веке мировое Православие активно применяло для проповеди радио (кстати, именно радиосвязь долгое время была мирским занятием выдающегося православного подвижника Паисия Святогорца). Сейчас наша Церковь наконец стала осваивать телевидение и Интернет.[u] Да, есть немало «ревнителей», отвергающих телевидение как возможную среду христианской проповеди. Опираясь на не всегда ясные и достоверные, а нередко еще и произвольно трактуемые пророчества, они вопят о засевших в телевизоре бесах (видимо, именно они, по мнению «ревнителей», транслируют все телепередачи, до Пасхального богослужения включительно). При этом нередко забывают, что вовсе не Гамлет, а православные святые (в частности, авва Дорофей) не раз говорили, что вещи хороши или дурны не сами по себе, а в зависимости от их употребления. Телевидение как средство демонстрации порнофильмов – дурно, телевидение как средство христианской проповеди – «хорошо весьма» (Бытие, глава 1, стих 31). Именно использование телевидения сейчас может дать Церкви возможность охватить те самые почти 90% почти не посещающих храм «почти» православных верующих. Именно оно может стать эффективным средством проповеди трех вещей. Во-первых понимания, что люди должны не только жить на земле, но и готовиться к жизни будущего века, причем вместе со своими собратьями, а не сами по себе (вспомним святого апостола Павла и его готовность самому погибнуть ради спасения своего народа, вспомним святых, моливших Бога о спасении собратьев, или о погибели вместе с ними). Во-вторых, познания того, что для будущей жизни люди приготовляются именно совместной, соборной верой, надеждой, любовью, молитвой и трудом. И в третьих, постижения того, что вся это совместная, соборная деятельность возможна только в Церкви, в единении не только с братьями и сестрами по вере, но и с Самим Христом. И тогда многие, если не большинство из упомянутых 90% станут деятельными, а не формальными христианами, с живой, а не мертвой православной христианской верой ... *** Изменение ситуации потребовало от Церкви огромных усилий по преодолению «менталитета гетто», который сложился за долгие годы ее вынужденной изоляции. Если раньше служитель Церкви общался почти исключительно со своими прихожанами, которые мыслили теми же категориями, что и он сам, то теперь священник столкнулся лицом к лицу с огромной массой невоцерковленных людей, чьи знания о религии были рудиментарными или нулевыми. Если раньше священник не выходил с проповедью за стены своего храма, то теперь для него открылись возможности выступать на телевидении, по радио, в печатных изданиях. Если раньше общество жило своей жизнью, а Церковь - своей, то теперь Церковь оказалась вовлеченной в общественную дискуссию по основным вопросам современности. Десять лет интенсивной интеллектуальной работы по осмыслению современной проблематики увенчались принятием на Архиерейском Соборе 2000 г. документа под названием «Основы социальной концепции Русской Православной Церкви». Значение этого документа еще до конца не осмыслено и не оценено по достоинству. «Основы социальной концепции» — это своего рода кодекс, отражающий общецерковный взгляд на вопросы церковно-государственных отношений и проблемы современного общества в целом. «Основы» представляют собой весьма объемный документ (более 100 страниц), который призван стать духовным и нравственным руководством для всей полноты Русской Церкви. Нравственные требования, заложенные в «Основах», являются обязательными для исполнения не только священнослужителями и членами клира, но и не в меньшей степени мирянами или рядовыми членами Церкви. Русская Православная Церковь и её социальная позиция Епископ Венский и Австрийский Иларион (Алфеев), представитель Русской Православной Церкви при европейских международных организациях МИССИОНЕРСКИЙ ПУТЬ ТЕЛЕВИДЕНИЯ[/u] Коммуникации в стремительно изменяющемся мире становятся все более значимым фактором существования и развития человека, тем более в юном возрасте, когда складываются отношения в социальном окружении. Созида-тельную или разрушительную силу средств массовой информации трудно пе-реоценить. Влияние телевидения на все сферы жизни человечества усиливают-ся по мере совершенствования его как системы социального значения. Телеви-дение в силу присущих ему свойств оказывает все большее воздействие на ха-рактер развития человеческого общества в целом и каждого человека в отдель-ности, на его политические, моральные, эстетические и нравственные крите-рии. Оно властно вошло в жизнь современного общества. Телевидение стало как подзорной трубой для всего человечества. Его ки-нокамера улавливает любые моменты нашей жизни, высвечивая все негативные и позитивные стороны человеческого общества. Поистине исполняются слова Спасителя: "Нет ничего тайного, что не стало бы явным"; "И Он (Дух Святой), придя, обличит мир о грехе и о правде и о суде", а также "Горе миру от соблаз-нов, ибо надобно придти соблазнам". Чрезмерное обилие информации, непо-нимание скрытого смысла ее, не умение выделять главное в информационном сообщении, часто заставляют телезрителя, в особенности подростков, создавать своеобразный "информационный кокон", отсекающий лишние сведения и фак-ты. При умелом же руководстве и использовании, телевидение способно вдохнуть жизненные силы в образовательный и воспитательный процесс, обо-гатить его убедительными и наглядными образами, понятиями, анализом фак-тов и явлений, что может сделать обучение и воспитание более эффективным и современным, придавая ему характер не только просвещения, но и формирова-ния духовно-нравственной культуры подрастающего поколения. "Сегодня, когда российское общество переживает время значительных перемен, перед Церковью открываются большие возможности в несении Благой Вести. Церковь не может не принимать участие в формировании российского общества. Но для этого Церкви нужны сегодня высококультурные, эрудиро-ванные служители, которые будут в состоянии вести диалог с обществом, смо-гут ориентироваться в общественных процессах и активно влиять на них. Для этого нужно, чтобы они не просто соответствовали современному уровню обра-зования и культуры, а превосходили его", - говорится в обращении Святейшего Патриарха Московского и всея Руси Алексия II, на очередном заседании Епар-хиального собрания города Москвы от 23 декабря 2003 года к клиру, Приход-ским советам храмов города Москвы, наместникам и настоятельницам ставро-пигиальных монастырей. Эти слова Святейшего как никогда актуальны именно для сегодняшнего дня, и "высококультурные, эрудированные служители, которые будут в состоя-нии вести диалог с обществом" это не только пастыри и архипастыри, это лю-бой педагог, ученый, журналист, несущий свой "крест" с телеэкрана, взявший инициативу и ответственность на себя нести "Благую Весть". Все что "добро" то и "благо", а все что "зло", то не от Бога. Но научить отличать добро от зла, можно лишь при умелом руководстве родителей, школы, общественных орга-низаций. В настоящее время телевидение - это самая мощная система средств мас-совой коммуникации с практически безграничными возможностями имитация-ми непосредственности общения и даже с преимуществом по сравнению с жи-вым общением. В системе телевидения возможно сохранение у телезрителя ощущения неприкосновенности своего внутреннего мира, своих эмоциональ-ных переживаний. Какую же функцию выполняет телевидение в сфере образования? Прежде всего, просветительскую, воспитательную, а так же познавательную. Демонст-рация картины известного художника по телевидению не означает, что зрители осуществили эстетическое восприятие искусства, хотя телекамера может уло-вить самые мелкие детали написанного полотна. Восприятие произведения ис-кусства требует совершенно особой обстановки. Так же как и трансляция бого-служений не может ввести человека в соборный дух молитвы, так как постоян-но звучит закадровый голос диктора. Но приобщиться к соборному осознанию праздничной атмосферы для человека, сидящего у экрана, возможно. Так для чего служит эта просветительская деятельность? - Для знакомства, для расши-рения сознания человека, его кругозора, воспитания эмоционально-эстетического отношения к миру. "Как веровать в Того, о Ком не слыхали? Как слышать без проповедую-щего? - говорит нам апостол Павел. Если еще до недавнего времени разговоры о Боге на телевидении среди ведущих телепрограмм были не популярны, то се-годня уже на любом канале можно увидеть и услышать дебаты атеистов и ве-рующих, рассуждающих о Творце. Участвуя в просвещении, телевидение само постепенно очищается от влияния массовой культуры, например, телеканал "Культура". Его произведе-ния становятся светлее, одухотвореннее, интеллектуальнее, появляются все но-вые и новые светские программы, призывающие телезрителя задуматься об от-ношении к своей душе и к Богу, вызывают интерес и желание остаться наедине с экраном телевизора, решить для себя определенные проблемы. Мы не будем давать конкретную оценку передачам, транслирующимся на канале "Культу-ра", мы можем только сказать, что этот канал соответствует своему названию и выполняет свою миссию. Действительно, благодаря просветительской деятель-ности телевидения, телезрители знакомятся с культурой и традициями народов Росси и других стран. Выступления религиозных деятелей, ученых, историков, государственных деятелей в дискуссионных передачах, заставляют телезрителя включаться в невидимый диалог, приобщают их к обсуждению назревших про-блем в духовно-нравственном воспитании молодежи. Благодаря прямым трансляциям центральных каналов российского теле-видения православных богослужений на Рождество и Пасху, происходит нена-вязчивое воздействие на общественное мнение о значимости этих событий для христиан. Участие политических деятелей в православных праздниках показы-вают всему цивилизованному миру о заинтересованности государства и церкви в совместных действиях по формированию сознания людей в духовно-нравственном направлении. Миллионы зрителей наблюдают за тем, как воз-рождается Православие на Руси, с каким благоговением относится глава Рос-сийского государства к вере своих предков. Это немаловажное значение имеет для воспитания подрастающего поколения, для молодых отцов и матерей, при-мер для подражания, как нужно воспитывать своих детей, в каком духе. Мы не беремся сейчас обсуждать политические взгляды руководителей и их деятель-ность. Только невежды могут искать соринки в чужих глазах, претыкаясь о собственные бревна. Все информационные программы знакомят зрителей с особо важными событиями в религиозной жизни народа. Трансляция возвращения Тихвинской иконы Божией Матери в Россию, крестные ходы, празднование юбилея Сера-фима Саровского, возрождение храмов и монастырей - все это апостольское служение телевидения. Благодаря телевидению любой человек может побывать в отдаленных уголках страны, познакомиться с жизнью отдаленных монасты-рей, услышать мудрые слова пастырей, мирских людей, которые с мудростью совершают свой жизненный путь, познакомиться с культурой и традициями других народов. Хотелось бы отметить телевизионную студию "Неофит", созданную при московском Свято-Даниловом монастыре несколько лет тому назад, которая поистине стала "гласом вопиющего в пустыне", подготавливающая молодежь, да и родителей тоже, к восприятию проповеди Православия на телевидении. Телестудия "Неофит" несет миссионерскую деятельность буквально на всех центральных каналах российского телевидения, как через документальные фильмы, например "Лето Господне", так и через циклы передач культурно-просветительской направленности: "Православная энциклопедия", "Дело жи-тейское", "Спешите делать добро", "Святыни христианского мира", "Библейский сюжет" и др. Цикл православной программы на видео кассетах "Тесные врата" рекомендован Министерством образования для использования фильмов в качестве учебного пособия в общеобразовательных школах. Все передачи телестудии "Неофит" насыщены богатыми историческими материалами, которые наполняют телезрителя знаниями о православной куль-туре, о православных обычаях, обрядах. Они телегеничны и доступны для лю-бого круга телезрителей. Современное музыкальное оформление, продуманные телевизионные заставки и видеоряды, мастерство ведущего, задушевный дик-торский голос за кадром, придают передачам легкость и изысканность. Такую просветительскую деятельность можно сравнить по аналогии с Евангельским сюжетом, где рассказывается как Спаситель, теснимый народом, сел в лодку и отплыл от берега, чтобы учить народ слову Божьему. Он отплыл на глубину, чтобы проповедь Его была слышна всему народу стоящему на бе-регу. После проповеди Иисус предложил Петру закинуть сеть для ловли рыб, и улов был таков, что лодки от тяжести тонули. Так и телевидение, используемое для миссионерских дел, становиться той лодкой, которая отплыла на глубину от народа и в небольших студиях, благодаря творчеству многих людей, созда-ются шедевры телевизионной проповеди через рассказ, беседу, документаль-ную хронику, которую могут увидеть и услышать миллионы людей, зажечься огоньком Божественного слова миллионы сердец. И каков будет улов - покажет время. Вот в этом состоит воспитательное значение телевидения, его преиму-щество перед всеми другими средствами массовой коммуникации. Телевидение по сути своей стало сегодня "домашним кинотеатром". В каждой семье есть свои излюбленные передачи, свои любимые телеведущие и на родителях лежит большая ответственность за выбор передач, предлагаемая их детям. Воспитание в семье отличается глубоким эмоциональным, интимным характером. Возможность смотреть телепередачи и фильмы в семейном кругу, налагает ответственность на родителей за их отношение и высказывания по по-воду увиденного сюжета. "Ребенок должен как можно раньше почуять реальность чужого страда-ния и научиться вчувствоваться в него, чтобы жалеть, беречь и помогать и идти на деятельную помощь, - говорит русский мыслитель, философ, историк И.А. Ильин.- Необходимо найти прямой и близкий путь к его сердцу и научить его хотеть добра и стыдиться зла. Пусть навертываются у него слезы на глазах от русской жалующей песни; пусть он научится умолкать при звуках серьезной и глубокой музыки". И далее предлагает Ильин как руководство в воспитании детей: "После пяти-шести лет он должен услышать о героях своей страны и влюбиться в них; он должен научиться "стоять" вместе с ними, бороться, по-беждать и не искать награды". Эффективность культурно-просветительского воздействия телевидения в формировании духовно-нравственной культуры личности будет зависеть от того, насколько тесно будут взаимодействовать социальные институты воспи-тания такие как: школа, семья, средства массовой коммуникации, обществен-ные организации, системы дополнительного образования и воспитания, рели-гиозные организации, образовательные структуры и государство. "Это особенно актуально в наши дни, - говорится в приветственном по-слании Патриарха Московского и Всея Руси Алексия II к участникам XI Меж-дународного кинофорума "Золотой Витязь", состоявшегося в г. Рязани в 2002 году, - когда дехристианизированный "кинобизнес" продолжает навязывать культ насилия, жестокости и нравственной вседозволенности. Вы хорошо знае-те, как велика сила искусства, какое благотворное влияние она может оказывать на умы, души и сердца человеческие, сколь существенно оно может способст-вовать просвещению людей, укреплению братских уз и единения народов. У нас немало проблем, но все вместе, всем миром мы сможем их преодолеть…".Т.А. Островская Директор Центра Медиакультуры Института экспертизы содержания образования и духовно-нравственного воспитания г. Москвы (ИЭО и ДНВ) სია უდიდესია... აუცილებლად გავაგრძელებ... -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
KAIROS |
![]()
პოსტი
#112
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
ჩვენი პატრიარქიც ხვდება მასმედიის წარმომადგენლებს, იგი ზრუნავს ტელევიზიის სწორი გამოყენების შესახებ, ამაზე ვრცლად ისაუბრა თავის 2006 წლის საშობაო ეპისტოლეში, სადაც ხაზს უსვამს იმას, რაც უნდა გამოსწორდეს :
"სიტყვის თავისუფლება და დემოკრატია არ ნიშნავს ყველაფრის უფლებას. მე მრავალ ქვეყანაში ვყოფილვარ და ისედაც ვიცი, რომ განვითარებულ სახელმწიფოებში, ოფიციალური და წამყვანი ტელევიზიებით თითქმის არსად არ უჩვენებენ ძალადობის, ნარკომანიის, აღვირახსნილობის ამსახველ ფილმებსა და გადაცემებს, თუმცა არსებობს საკაბელო ტელევიზიები, სადაც მსგავსი მიმართულება დომინირებს, მაგრამ მათი მომხმარებლები დაბალ სოციალურ-კულტურულ ფენას განეკუთვნებიან და ამასთან, სათანადო გადასახადსაც იხდიან. " როგორც ვხედავთ უწმიდესი, არათუ უარყოფს ტელევიზიას ( და საერთოდ მასმედიას) , არამედ ზრუნავს მასზე და მიუთითებს სამაგალითო ნიმუშებზე, და შემდეგში თავადაც ხსნის საპატრიარქოს ტელევიზიას, სხვაგან უწმიდესი უდიდესი სიხარულით ეგებება მასმედიის წარმომადგენლებს და მათ თანამშრომლობისაკენ და საერთო მიზნებისათვის (აქ-ნარკომანიის ძლევა) გაერთიანებისაკენ მოუწოდებს: "ყველას მოგესალმებით, მოხარული ვარ, რომ დღეს გვაქვს შეხვედრა მასმედიის წარმომადგენლებთან. მე განსაკუთრებით მინდა მივმართო ფსიქოლოგიის ინსტიტუტს, ფსიქოლოგებს. მინდა მივმართო მასმედიას, ჩვენს ტელევიზიას, ჩვენს ხელისუფლებას. ჩვენ უნდა გავერთიანდეთ ამ ბრძოლაში..." საპატრიარქო რეზიდენცია, 8 მარტი 2005 წ. როგორც ხედავთ კომენტარი ჩემი მხრიდან ზედმეტია, ამიტომ ვითხოვ ადმინისტრაციის სწრაფ, დროულ და მკაცრ ჩარევას, ხშირად მართლმადიდებლობად ფსევდოქრიტიანობას აცხადებენ, ჩაკეტილ, ბნელ და საშიშ ფანატიზმს როცა შეეწინააღმდეგები, ნაცვლად არგუმენეტებისა ღებულობ პირად შეურაცხყოფებებს, რაც უკვე ლამის წესად იქცა და რაც აუცილებლად უნდა გამოსწორდეს! იხარეთ; კაიროსი! პ.ს. დასასრულ (ალბათ ამ თემის ეპილოგადაც გამოდგება) ყველას ვურჩევ გაეცნოს მართლამადიდებლური ტელევიზიების დიდ სიას: აქაა რუსული, ბერძნული, სერბული, რუმინული, ბულგარული ტელევიზიები დაარსებული შესაბამისი საპატრიარქოების და იმ საპატრიარქოებში არსებული ეპარქიების მიერ: http://www.martlmadidebeli-qristianoba.com/massmedia/tv/ -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
athos |
![]()
პოსტი
#113
|
![]() Άγιον Όρος ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: co-Moderators პოსტები: 1,846 რეგისტრ.: 8-January 07 წევრი № 816 ![]() |
თავისთავად ტელევიზორი და სხვა თანამედროვე საშუალებები არც დადებითია, არც უარყოფითი მთავარია ადამიანი როგორ იყენებს მას. ამასთან, ვფიქრობ ადამიანს აქვს თავისუფალი არჩევანი გამოიყენოს თუ არა ისინი და არავის აქვს უფლება ამის გამო მას შეურაცხყოფა მიაყენოს. (სამწუხაროდ ეს შეურაცხყოფა ორმხრივია) KAIROS-თან მაქვს ერთი შეკითხვა. შეიძლება თემასთან მთლად კავშირში არ არის. ასკეტიზმი ქრისტიანებისთვის (ყველა ქრისტიანისთვის, ერისთვისაც და ბერისთვისაც ხაზგასმულად ვამბობ) ყოველთვის ნორმა უფრო იყო, ვიდრე გამონაკლისი. შენ რასაც უწოდებ არაფსევდო, არაფანატიკურ და ა.შ მართლმადიდებლობას მასში ასკეტიზმის მცირეოდენ მარცვალსაც კი ვერ ვხედავ. შეიძლება ვცდები, ამიტომ მაინტერესებს შენი აზრით ასკეტიზმის ადგილი და დოზა (ცოტა უხეშად კი ჟღერს) თანამედროვე ერის ქრისტიანებში. |
სარდიონ |
![]()
პოსტი
#114
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 677 რეგისტრ.: 3-April 08 წევრი № 4,428 ![]() |
ეკატერინე
სანამ კაიროსი გაგცემს პასუხს მე არამკითხეს გეტყვი. თანამედროვე მართლმადიდებლურ ქრისტიანულ წრეეფში კომპორმისტულისული ტრიალებს, ანუ 2 კურდღელი 1 ტად უნდათ. საწყალმა და "უბედურმა" თავის არჩევანში ბერმა ქვას თავი უნდა ახალოს მეტანიებით არ ჭამოს არ სვას , მხოლოდ ილოცოს, ყველაფერ ამქვეყნიურს მოკლებულმა. დანარჩენმა ერის ქრისტიანებმა კი, ცვენ ეს არ გვეკუთვნის, უნდა ვიცხოვროთ სრული ტკბილი სანტა კლაუსური ახალი წლებით და ნაყროვან თეატრალური ცხოვრებით,მთავარია ეკლესიასი ვიაროთ ხოლმე და ღმერთი მოწყალეა. აი ის საწყალი ბერები რატო აკლავენ თავს ლოცვას, რაღაც უცნაური ხალხია... -------------------- KILL YOUR TV !
|
KAIROS |
![]()
პოსტი
#115
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
ეკა,იცი შენ რაზეა საუბარია, ასკეტა და სულიერი სრულყოფა თითოეული ჩვენთაგანის უპირველესი მიზანია, უბრალოდ სრულიად სხვაა გზები ერში და ბერში, ქრისტიანს ერში ტექნიკის გამოყენებას არავინ უკრძალავს და ეს სჩანს ზემოთ ეკლესიის პოზიციიდან და იქიდან რაც თავად დაწერე:
ციტატა თავისთავად ტელევიზორი და სხვა თანამედროვე საშუალებები არც დადებითია, არც უარყოფითი მთავარია ადამიანი როგორ იყენებს მას. შესაბამისად, მტკიცება იმისა, რასაც მე აქ ვეწინააღმდეგები, რომ "მოკალი ტვ" და "ტვ. დამღუპველია" არაა სწორი და არ ასახავს ჩვენი ეკლესიის სწავლებას, არავინ ამბობს აქ გადავეშვათ ერული ცხოვრების ყველა წუმპეში და ეს ცხადად ჩანდა ჩემი პოსტებიდან და იმ მეგობრების პოსტებიდან, რომლებაც იგივე აზრი გამოთქვეს... დანარჩენი ის როგორ გავატაროთ ჩვენს თანამედროვე ერულ ცხოვრებაში ასკეტური გზა, ეს სხვა თემაა, საკმაოდ საინტერესო და თუ გახსნი თემას დიდი სიამოვნებით მივიღებ მასზე საუბარში მონაწილეობას. ახლა რაც შეეხება "ორმხრივ შეურაცხყოფას", ეს არასწორი ბრალდებაა, იმიტომ რომ მე პიროვნულად არ შევხებივარ არც სარიას, არც იონას, არც ლეონტის და არც სარდიონს, შეიძლება მკაცრად გავაკრიტიკე მათი აზრი და მათაც სრული უფლება ქონდათ, როგორიც უნდოდათ ისეთი ეპითეტებით შეემკოთ ჩემი აზრი, მაგრამ როდესაც სარდიონი კადრულობს და ჩემს პიროვნებას და ჩემს რწმენას და ჩემს ეკლესიის კუთვნილებას უხეშად ეხება და როგორც დღეს ვხედავ საერთოდაც არ განიცდის ამას, მაშინ ვითხოვ ადმინისტრაციიდან შესაბამისი ზომები მიიღონ! მანამ აქ დიალოგს აზრი არა აქვს! კაიროსი! -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
ლეონტი |
![]()
პოსტი
#116
|
![]() ილოცე!!! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,990 რეგისტრ.: 7-November 06 მდებარ.: ოთახი წევრი № 416 ![]() |
მე არ უარვყოფ რომ ტელევიზორში შეიძლება სასარგებლო ანდა თუნდაც სულისთვის სასარგებლო გადაცემის ნახვა.
ვერც იმას ვიტყვი რომ საპატრიარქოს არხი მოწოდების დონეზეა და რეალურ ალტერნატივას წარმოადგენს სექსის და ძალადობის არხების წინაარმდეგ. მე ვამბობ რომ "ეშმაკის ყუთი" ერთგვარ მიჯაჭვულობას იწვევს ახალ ამბებზე (სიცრუეებზე), მზაფრსიუჯეტიან ფილმებზე ტუ სხვა გასარტობ გადაცემებზე, რომელთა ყურებისას ადამიანის გონება უმართავი , დაუცველია შემდინარე ინფორმაციის უწყვეტი ნაკადის მიმართ. ლეონტი დავნიშნოთ რადიო-ტელევიზიის ცენზურის დირექტორად და ნახავთ მერე გავასწრებთ ირანს ![]() კაიროს მე ესეთ რამეებს არ გაკადრებ. თუ აკვირდები. -------------------- tamarapaint.com აგრეთვე putkari.ge
|
კანუდოსელი |
![]()
პოსტი
#117
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 8,829 რეგისტრ.: 2-November 06 მდებარ.: კანუდოსი წევრი № 374 ![]() |
სარდიონ
ციტატა სანამ კაიროსი გაგცემს პასუხს მე არამკითხეს გეტყვი. თანამედროვე მართლმადიდებლურ ქრისტიანულ წრეეფში კომპორმისტულისული ტრიალებს, ანუ 2 კურდღელი 1 ტად უნდათ. საწყალმა და "უბედურმა" თავის არჩევანში ბერმა ქვას თავი უნდა ახალოს მეტანიებით არ ჭამოს არ სვას , მხოლოდ ილოცოს, ყველაფერ ამქვეყნიურს მოკლებულმა. დანარჩენმა ერის ქრისტიანებმა კი, ცვენ ეს არ გვეკუთვნის, უნდა ვიცხოვროთ სრული ტკბილი სანტა კლაუსური ახალი წლებით და ნაყროვან თეატრალური ცხოვრებით,მთავარია ეკლესიასი ვიაროთ ხოლმე და ღმერთი მოწყალეა. აი ის საწყალი ბერები რატო აკლავენ თავს ლოცვას, რაღაც უცნაური ხალხია... მართალია მე არ მეხება, მაგრამ მოდი გაგცემ მეც პასუხს. იცი რა, მგონი ბერის ცხოვრებასაც ოდნავ ცალსახად განსაზღვრავ...ანუ იქაც არის ასკეზის ხარისხები და თავად ეს ფაქტი მიანიშნებს იმას, რომ სხვადასხვა დონე ასკეზისა, უფრო სხვაგვარად ვიტყვი: ნაკლები ასკეტურობა - არაა არათუ ცოდვა (ცხადია შენ არც გიგულისხმია) არამეტ ნაკურთხიცაა - მცირე და დიდი სქემა - ამას მოწმობს. ამიტომ შენი დასკვნა ციტატა აი ის საწყალი ბერები რატო აკლავენ თავს ლოცვას, რაღაც უცნაური ხალხია... ოდნავ ზედაპრულია..ანუ ყველა ერთნაირად არ "აკლავს" თავს ბერშიც კი. ამიტომ როდესაც ამბობ: ციტატა დანარჩენმა ერის ქრისტიანებმა კი, ცვენ ეს არ გვეკუთვნის, უნდა ვიცხოვროთ სრული ტკბილი სანტა კლაუსური ახალი წლებით და ნაყროვან თეატრალური ცხოვრებით ასევე ზედაპირულად მეჩვენება. რადგან ჯერ ერთი ერის ცხოვრება ნიშნავს, რომ ის ბერი არაა, და რადგან ასეა, ეკლესიამ ჯვრისწერით საიდუმლოს დაწესებისას სწორედ ეს ხაზი გაავლო, ამიტომ ასეთი ადამიანი ჩართულია ცხოვრებაში უფრო მეტად, ვიდრებერი, მარტივად რომ ვთქვათ - ადამიანი მუშაობს, რომლის პროცესშიც ის, უნდა მას თუ არა, აწყდება თანამედროვეობის თითქმის ყველა ე.წ. ჰაი ტექ. მონაპოვარს. მე მომეჩვენა, რომ შენ ცალსახად ამბობ - ტვ დამღუპველიაო, ეს თუ ცალსახა, და ასეთი უპირობო, მაშინ ეკლესია ფარისეველია, როდესაც თავად იყენებს მას. ამიტომ ერის ასკეზის დონე გაცილებიტ "მარტივია" ვიდრე ბერისა, თუმცა იქაც ადამიანიდან ადამიანამდე განსხვავებული (როგორც ბერიდან ბერამდე) და ხაზის გავლება საკითხის პრიმიტივიზაციას გავს. ეს ხაზი ყველა კონკრეტულ შემთხვევაში - კონკრეტულია. -------------------- ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს. ბყკ :-) ბ - ბუდისტ ყ - ყრმათა კ - კავშირი |
Iona |
![]()
პოსტი
#118
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 943 რეგისტრ.: 6-February 07 წევრი № 1,025 ![]() |
ციტატა თქვენი ლოგიკით თუ მივყვებით, ყველაფერი დამღუპველია. და თუ ეს ასეა, ესე იგი ბოლო მოგვიღო ცივილიზაციამ და ეგაა მგონი ვაჯას რომელიღAც მოთხრობაში არის ექპიზოდი გლეხი ჩადის ქალაქში და ნახავს როიალს და რას შეარამევს იცი - ? ეს არისო ეშმას ფანდურიო ![]() გასაგებია რო პიანინო არაა ეშმას ფანდური, მარა რაკიღა მხრებზე თავები გვაბია ხო შეიძლება ვიმსჯელოთ საკითხის ირგვლივ ისე რომ ერთმანეთს ბნელები არ ვეძახოთ ? ყოველგვარი სტერეოტიპული მიდგომის გარეშე. ციტატა კაიროსი მართალია, რომ ტვ - არ არის ეშმაკის ყუთი, მეორეს მხრივ, ლეონტი ასევე მართალია, რომ ტვ-დან მოდის უამრავი სისულელე, სტატისტიკურად სისულელე და იდიოტიზმი ჭარბობს მაგრამ არ ვიცი ვინ რა დასკვნებს აკეთებს და აი მე ამის გამო არც ტვ-ს გადავდგამ გარეთ და არც ხოტბას შევასხამ მას - თუმცა მგონი კაიროსი არც ამბობს, რომ ტვ- ეს ჩემი ცხოვრების ნაწილიაო HAPPY END იც ასეთი უნდა. ![]() -------------------- ვაჲ ჩუენდა შენ მიერ, ჵ სიკუდილო, რამეთუ თანა-მდები ხარ უწყალოჲ, რომელი არავის მიუტევებ, და მოსესხე ხარ სასტიკი, რომელი არა გარდაიჴადები. და მტაცებელი ხარ ძლიერი, რომელი არა დააცადებ; და მპარავი ხარ მღჳძარე, რომელსა არა გრცხუენის; და ჴელმწიფე ხარ მბრძანებელი, რომელსა არა გეშინის...
|
saria-giorgi |
![]()
პოსტი
#119
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 407 რეგისტრ.: 4-July 07 მდებარ.: q.walenjixa წევრი № 2,386 ![]() |
ძალიან საინტერესო თემა ვნახე ტელევიზორზე,ათონელი მამის და შევეცდები შემოგთავაზოთ მოგვიანებით.
მანამდე კი იამვე წიგნიდან ერთ მაგალითს მოგიყვებით:"ერთი მამა,ათონელი მღ.მონაზონი,რომლის სახელსაც არ ვამბობ გონივრულად,ახალი ჩამოსული იყო ერში და საუბრობდა საქმისა და სიტყვის ერთიანობაზე,ასევე ტელევიზორზეც ისაუბრა,(რომ მრავალი ვნების მოტანა შეუძლია ადამიანის სულისთვის,ყოველთვის ახალ პროდუქციას სთავაზობს "ინტელექტის" ამაღლებისთვის,რაც ტყვილია და ადამიანის ხაფანგში ჩაგდებაა.ეს იმას გავს,რომ მშიერ ადამიანს შესთავაზო ლომებით სავსე გალიაში დადებული საკვების მიღება,ხომ შეჭამენ? ყველა მდუმარედ ისმენდა),ამ დროს დახედავს საათს და ტქვა,რომ ფეხბურთი იწყება და მისი საყვარელი გუნდი თამაშობს,ადგება და წავა"წყლის ნაყვა,ხომ გამოდის ეს სიტყვები მისი მსმენელისთვის? მოგვიანებით,როდესაც მოვიცლი,ვრცელ ვარიანტს შემოგთავაზებთ. ვინმეს თუ აინტერესებდა,წინარე პოსტებიდანაც მიხვდებოდა,თუ რა სარგებლობა მოაქვს ტელევიზორს და ამავე დროს რა მავნებლობა შეუძლია სულისთვის. -------------------- [indent]undefined[/indent] [size=7]"შეიძლება ღმერთი გწამდეს,სამებაც აღიარო და ამავე დროს სახარებაც იქადაგო,მაგრამ ცხონება ეკლესიის გარეშე არ არსებობს."[/size][size=7]
|
KAIROS |
![]()
პოსტი
#120
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
რა უნდა ამ კაცს აგვისხნის ვინმე?
![]() ციტატა თუ მსურს 6-საუკუნით უკან გადავიწევ შეგიძლია 60 .ითაც დაბრუნდე უკან ![]() ![]() გაგიმეორებ ისევ: ციტატა ეკატერინე ციტატა თავისთავად ტელევიზორი და სხვა თანამედროვე საშუალებები არც დადებითია, არც უარყოფითი მთავარია ადამიანი როგორ იყენებს მას. ამაზე მეტი ამ თემაში საჭირო არც არის. ციტატა არაა საჭირო მეტი, ცუდიც ითქვა, კარგიც და სამწუხაროდ ზედმეტიც, ჰოდა რაიმე თუ არ გაქვს სათქმელი ახალი, თავიდან წრეზე წასვლას არ გირჩევ! იხარე; კაიროსი! -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
![]() ![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 17th July 2025 - 10:28 AM |
მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი
ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი