![]() |
სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
ქავთარაძე |
![]()
პოსტი
#141
|
დაურეგისტრირებელი ![]() |
კანუდოსელი
![]() ![]() ![]() |
მნათე |
![]()
პოსტი
#142
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 17,662 რეგისტრ.: 23-July 06 მდებარ.: Tbilisi წევრი № 4 ![]() |
მასობრივი გრაფომანიაა
![]() -------------------- ანალოღია და ჯვარი მომიტანეთ, ვქადაგებ!
რომ გამრეცხავთ, გავიწევ :))))) |
დათიკო |
![]()
პოსტი
#143
|
![]() დათიკო ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 3,383 რეგისტრ.: 24-July 06 მდებარ.: ვეიკი წევრი № 10 ![]() |
KAIROS
კანუდოსელი lado s glaxa ქავთარაძე მნათე Sotiris ჩემო ძვირფასებო ![]() რომ იცოდეთ რა დიდი სიამოვნებით ვკითხულობ თქვენ სპოსტებს ![]() ძალიან მიხარია რომ ქართული ვირტუალური სამყაროს ციფრულ ფურცლებზე ძალიან საღი, ზომიერი, სათნოებით აღსავსე და სიყვარულით განმსჭვალული პოსტები იწერება. მინდა გაცნობოთ და საჯაროდ განგიცხადოთ, რომ არცერთო პოსტის წაშლას ამ განყოფილებაში არ ვაპირებ (ნუ ბუნებრივია თუ ეს უცენზურო სიტყვა არ იქნება (ეს გამორიცხულია) ანდა სრულია უაზრო იფტოპიკი) თუ რატომ არ წავშლი ეს ნათელია. იმიტომ რომ არავინ იცის ვინ სად ცდება. გავათვეები და წლები, ჩვენ გადავიკითხავთ ამ პოსტებს და შეიძლება სრულიად სხვაგვარად შევხედოთ ყველაფერს და თუ ოდესმე სხვისგან გაბნსხვავებული აზრი გვქონდა შესაძლებელია მომავალში რადიკალურად სხვა ადმიანები გავხდეთ და სრულიად სხვა თვალით შევხედოთ ამ ფორუმსაც და საერთოდ ცხოვრებასაც. ძალიან გამიხარდება თუ თემას დავუბრუნდებით და საზვერეების შესახებ გავნაგრძობთ საუბარს ![]() |
G_I_O_R_G_I_ |
![]()
პოსტი
#144
|
Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,857 რეგისტრ.: 31-July 06 წევრი № 27 ![]() |
ციტატა ჰოდა რასაც ჩვენს თავს არ ვუსურვებდით, არც სხვას უნდა გავუკეთოთ, ეს ხომ ახალი აღთქმის მცნებაა, არც სერაფიმ როუზის და არც ბერი პაისის, არც წმ. იუსტინე პოპოვიჩის ან თქვენი საყვარელი არქიმანდრიტი რაფაელის მე მამა სერაფიმე როუზზე არაფერი ვიცი და შევეცდები გავეცნო მის ნაშრომებს და ცხოვრებას,ისე კი მამა პაისი რომ მეოცე საუკუნის უდიდესი მამა იყო ამას დიდი ლაპარაკი არ უნდა. |
KAIROS |
![]()
პოსტი
#145
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
ციტატა ძალიან გამიხარდება თუ თემას დავუბრუნდებით და საზვერეების შესახებ გავნაგრძობთ საუბარს ![]() ![]() ექსე მოდერ ![]() მაშ ასე დავუბრუნეთ თემას, ისე მართალი გითხრათ, დიდი გადამწყვეტი მნიშვნელობის არა მგონია საზვერე წარმოადგენდეს, თუმცაღა კვლევას წინ არაფერი უდგას... -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
guri777 |
![]()
პოსტი
#146
|
Newbie ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 67 რეგისტრ.: 14-November 06 წევრი № 475 ![]() |
მამა სერაფიმე როუზი მართლაც რო ბრწყინვალედ უწერია საზვერეების შესახებ და რო გაეცნოთ ძალიან კარგი იქნება
|
კანუდოსელი |
![]()
პოსტი
#147
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 8,829 რეგისტრ.: 2-November 06 მდებარ.: კანუდოსი წევრი № 374 ![]() |
მამა სერაფიმე როუზი მართლაც რო ბრწყინვალედ უწერია საზვერეების შესახებ და რო გაეცნოთ ძალიან კარგი იქნება ვინმე მართლმადიდებელი მოძებნე თუ ძმა ხარ...როუზი იყო სქიზმატი, სქიზმატური ეკლესიის წევრი, რომელსაც არ ცნობდა არცერთი ავტოკეფალური ეკლესია (სერბეთის გარდა), რომელიც თავის მხრივ არ ცნობდა საქართველოს ავტოკეფალიასაც..., რომელსაც ქონდა უამრავ სქიზმატთან ევქარისტიული კავშირი-ბოსტონის დაჯგუფება მაგალითად, ასევე მათეანელებთან...მოკლედ იქ ძალიან ბნელოდა ყოველთვის...არ გვინდა სქიზმატები -------------------- ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს. ბყკ :-) ბ - ბუდისტ ყ - ყრმათა კ - კავშირი |
guri777 |
![]()
პოსტი
#148
|
Newbie ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 67 რეგისტრ.: 14-November 06 წევრი № 475 ![]() |
ეგ მე ზუსტად არ ვიცი და მაგას შევამოწმწბ ვინ იყო,მე ზალიან მომეწონა მაგის დაწერილი წიგნი საზვერეების შესაზხებ და კარგასდ უწერია და თან გამოყენებული აქვს წმ.ეგნატე ბიანჩანინოვის წერილები და მოკლედ მე მომეწონა და არ გაინტერესებ ერტი შენც გადახედე და თუ რამე არ მოგეწონა მერე დაწერე
|
დათიკო |
![]()
პოსტი
#149
|
![]() დათიკო ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 3,383 რეგისტრ.: 24-July 06 მდებარ.: ვეიკი წევრი № 10 ![]() |
მე ძალიან მომეწონა ეს პოსტი
http://church.ge/index.php?s=&showtopic=46...indpost&p=30078 |
მნათე |
![]()
პოსტი
#150
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 17,662 რეგისტრ.: 23-July 06 მდებარ.: Tbilisi წევრი № 4 ![]() |
პუჰალოს არგუმენტირებულად ვინმე გასცემს პასუხს? წმიდა მამათა აზრები გასაგებია, მაგრამ ღვთისმეტყველურად ხომ უნდა იყოს გამართული, საერთოდ რა სწავლებაა?
-------------------- ანალოღია და ჯვარი მომიტანეთ, ვქადაგებ!
რომ გამრეცხავთ, გავიწევ :))))) |
KAIROS |
![]()
პოსტი
#151
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
ციტატა მე ძალიან მომეწონა ეს პოსტი მეც მომეწონა, მაგრამ აქვს თავისი ნაკლები, ჯერ ერთი რომ პოსტი არ არის, არამედ უბრალო ჩამონათვალია მამათა სადაც ეხებიან სულის სიკვდილის შემდგომ მდგომარეობას, ასევე ნაკლია ისიც რომ იქ მოყვანილია ყველა მამა ვინც წერს რა მოსდის სულს, მაგრამ ძალიან ცოტა თუ წერს ნათლად "საზვერეთ" შესახებ ან იმის შესახებ რასა პუჰალო უარყოფს, ვფიქრობ კარგი იქნება, ვინმემ ( მე სამწუხაროდ ეს დღეები არ მცალია) და შეუპირისპიროს პუჰალო და ეს ციტატები ერთმანეთს, ძალიან საინტერესო გამოვა ... ციტატა პუჰალოს არგუმენტირებულად ვინმე გასცემს პასუხს? წმიდა მამათა აზრები გასაგებია, მაგრამ ღვთისმეტყველურად ხომ უნდა იყოს გამართული, საერთოდ რა სწავლებაა? ეს პატარა მაოცებს, ზუსტად მიაგნო პრობლემის არსს და დაწერა ის რასაც ვფიქრობდი, ვახ ყოჩაღ რა! -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
G_I_O_R_G_I_ |
![]()
პოსტი
#152
|
Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,857 რეგისტრ.: 31-July 06 წევრი № 27 ![]() |
მე ერთს ვიტყვი საზვერეების გადმოცემა არაფერს შეიცავს სულის საზიანოს და მე ეს მეხმარება რომ მახსოვდეს რომ გინდაც მცირედ შეცოდებისთვის მაგალითად უქმ მეტყველებისთვის არის საზვერე და მე ამისთვის მომეკითხება უფლის წინაშე.და მე წმიდა მამათა ეს გადმოცემები ნათქვამები მიმაჩნია არგუმენტად რომლის საფუძველზეც მჯერა ამ სწავლების ნამდვილობა.
|
KAIROS |
![]()
პოსტი
#153
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
ციტატა გინდაც მცირედ შეცოდებისთვის მაგალითად უქმ მეტყველებისთვის არის საზვერე და მე ამისთვის მომეკითხება უფლის წინაშე მაგისათვის საკმარისია სულის უკდავება და იმქვეყნიური სამართალი გწამდეს, აქ კონკრეტული ფორმის განკითხვაზეა კამათი... -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
lado s |
![]()
პოსტი
#154
|
Newbie ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 74 რეგისტრ.: 24-December 06 წევრი № 738 ![]() |
ჩემი პასუხი მამა სერაფიმეს შესახებ და მისი ცხოვრება იხ. თემაში „სერაფიმე როუზი“ (გავუზიაროთ ერთმანეთს...). კარგია, მომეწონა სიმშვიდისკენ და ურთიერთგაგებისკენ მოწოდება, გმადლობთ. თქვენგან კი (კანუდოსელი და ...) ის მიკვირს, რომ მწვალებლებს დიდი სიყვარულითა და თანაგრძნობით მოიხსენიებთ, გულმოდგინედ იცავთ, მათი წარწყმედა თუ ვინმემ ახსენა, მის თავში ჩახედვის სურვილი გიჩნდებათ და მათი მამხილებელ მამა სერაფიმესთვის სალანძღავ სიტყვებს არ იშურებთ. ასევე ვერ მალავთ თქვენს აგდებულ დამოკიდებულებას არქიმანდრიტ რაფაელის მიმართ, რომლის ნაწერებს ქართველ წმინდანთა შესახებ (ძველებზეც და ახლებზეც) არაერთ ადგილობრივ ეკლესიაში ბეჭდავენ და ავრცელებენ, რაც უდავოდ ჩვენი ეკლესიის წარმოჩენას წაადგება მსოფლიოს წინაშე. თუ ვინმეს აზრებს არ ვეთანხმებით, მით უმეტეს სასულიერო პირის, მშვიდად უნდა ვისაუბროთ ამაზე, სიძულვილის გარეშე, და რაც მთავარია, ეკლესიის სწავლებაზე დაყრდნობით და არა საკუთარი აზრების თავზე მოხვევით. ეკლესიის სწავლება კი წმიდა წერილში და მამათა ერთობლივ აზრში უნდა ვეძიოთ და არა საიდანმე ამოგლეჯილ ფრაზაში ან თანამედრო ეკუმენისტი პროფესორის თუ პატროლოგის (თუნდაც სასულიერო პირის) ნააზრევში. ისე მამა სერაფიმემ მართლა იპოვა ჭეშმარიტება – მართლმადიდებლობა, მართლმადიდებლური სულისკვეთება და მსოფლმხედველობა, რაც, სამწუხაროდ, ბევრმა კანონიკურმა იერარქმა და „მოაზროვნემ“, ასევე მათ აზრებს ადევნებულმა ერისკაცებმა ვერ იპოვეს. მნათე „პუჰალოს არგუმენტირებულად ვინმე გასცემს პასუხს? წმიდა მამათა აზრები გასაგებია, მაგრამ ღვთისმეტყველურად ხომ უნდა იყოს გამართული, საერთოდ რა სწავლებაა?“ ჩემო პატარა ძმობილო, ამ მიდგომით ბევრ რამეზე უნდა გავცეთ პასუხი, მაგ. რა საჭიროა წმიდანების მოხმობა, როცა უფალი ყველაფერს ხედავს და ყველაფერი ძალუძს, ანდა რა საჭიროა ლოცვა, როდესაც ღმერთმა ისედაც იცის ჩვენი გასაჭირი და ისედაც ყველაფერი საუკეთესო სურს ჩვენთვის და ა.შ. ხომ იცი მწვალებლობის სათავე ამპარტავნებაში და ზედმეტ ცნობისმოყვარეობაში რომააა. ისე რა ძნელია მაგ ცნობისწადილის დაძლევა, ძალიან ძნელია... |
კანუდოსელი |
![]()
პოსტი
#155
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 8,829 რეგისტრ.: 2-November 06 მდებარ.: კანუდოსი წევრი № 374 ![]() |
თქვენგან კი (კანუდოსელი და ...) ის მიკვირს, რომ მწვალებლებს დიდი სიყვარულითა და თანაგრძნობით მოიხსენიებთ, გულმოდგინედ იცავთ, მათი წარწყმედა თუ ვინმემ ახსენა, მის თავში ჩახედვის სურვილი გიჩნდებათ და მათი მამხილებელ მამა სერაფიმესთვის სალანძღავ სიტყვებს არ იშურებთ. ასევე ვერ მალავთ თქვენს აგდებულ დამოკიდებულებას არქიმანდრიტ რაფაელის მიმართ, ჯერ ერთი ჩემი სიყვარული სად დაინახეთ? მეორეც რას ვიცავ და რას არა ესეც საკითხავია, მესამეც ჯერ არავის არ გამოუცხადებია პროტესტანტობა მართლმადიდებლობად, ამიტომ პრობლემას ვერ ვხედავ, ხოლო როუზის მართლმადიდებელი ეკლესიის წევრად გამოცხადება არის პრობლემა და ამიტომ ვსაუბრობ კიდეც მასზე, თან მიდგომა რომ ის მართლმადიდებელი იყო არის სიცრუე რადგან: 1. ის იყო სქიზმატური ეკლესიის წევრი 2. ძალიან ხშირად მოუწოდებდა იერარქიის დაუმორჩილებლობისკენ და 3. მისი შემოქმედების ნაყოფი დღესაც ჩანს (საკმარისია ახსენო როუზი, რომ მიდის იერარქთა განკითხვა-ერთი მაგალითი ფარული განკითხვისა თქვენი პოსტია) მე თქვენი არ მესმის, როდესაც არაკანონიკური ეკლესიის ადამიანს ლამის წმინდანად მოიხსენიებთ და რეფორმატორად - იმ იერარქებს, რომელთანაც თავად ხართ ევქარისტიაში-თითქმის განდგომილებად. სადაა ლოგიკა? -------------------- ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს. ბყკ :-) ბ - ბუდისტ ყ - ყრმათა კ - კავშირი |
გლახა |
![]()
პოსტი
#156
|
-------- ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 4,345 რეგისტრ.: 24-July 06 წევრი № 12 ![]() |
lado s
ციტატა თქვენგან კი (კანუდოსელი და ...) არ მომწონს ასეთი გზავნილები.... |
მნათე |
![]()
პოსტი
#157
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 17,662 რეგისტრ.: 23-July 06 მდებარ.: Tbilisi წევრი № 4 ![]() |
ციტატა ჩემო პატარა ძმობილო, ამ მიდგომით ბევრ რამეზე უნდა გავცეთ პასუხი, მაგ. რა საჭიროა წმიდანების მოხმობა, როცა უფალი ყველაფერს ხედავს და ყველაფერი ძალუძს, ანდა რა საჭიროა ლოცვა, როდესაც ღმერთმა ისედაც იცის ჩვენი გასაჭირი და ისედაც ყველაფერი საუკეთესო სურს ჩვენთვის და ა.შ. ხომ იცი მწვალებლობის სათავე ამპარტავნებაში და ზედმეტ ცნობისმოყვარეობაში რომააა. ისე რა ძნელია მაგ ცნობისწადილის დაძლევა, ძალიან ძნელია... მე ამას არ ვგულისხმობდი, მაღალ-ყოვლადუსამღვდელოესი პირდაპირ ამბობ,ს რომ ეს სწავლება ეწინააღმდეგება მართლმადიდებლურ გააზრებას და არის გნოსტიკური, წმიდა მამების აზრიც მოვისმინეთ [უამრავგან არაცალსახა], მაგრამ ღვთისმეტყველურად შეგვიძლია კი პასუხი გავცეთ? ანუ დავუმტკიცოთ რომ ეს სწავლება არ შეუცავს სულისთვის მავნე თეზებს. მაშინ, როდესაც სერაფიმე როუზის სწავლების და ცხოვრების გასამართლებლად, მეუფეებს ვიშველიებთ და ვამბობთ რომ მათი კურთხევითაა-ამიტომ მისაღებია, ელემენტარულად პატივი უნდა ვცეთ მთავარეპისკოპოსს და არგუმენტირებულად დავუმტკიცოთ საზვერეების შესახებ სწავლების, ღვთისმეტყველური გამართლება მაშასადამე მისი ნაშრომისა და ეჭვების აზრსმოკლებულობა. წმიდა მამების აზრებს პატივს ვცემ, მაგრამ ჩემის ურწმუნოების გამო მიჩნდება ცნობისმოყვარეობა, მართლაც და რა სწავლებაა? [ამ ყოველივეს ამაგრებს წმიდა ადამიანის ნაშრომთა არადოგმატური შემეცნება] მართლმადიდებლურ ეკლესიას არასოდეს უჭირდა მისთვის მისაღები ცნებებისა თუ მცნებების სწორი თეოსოფიური გააზრება, იქნებ წმიდა ეს კუთხე გენახებინათ? -------------------- ანალოღია და ჯვარი მომიტანეთ, ვქადაგებ!
რომ გამრეცხავთ, გავიწევ :))))) |
მხევალი ნინო |
![]()
პოსტი
#158
|
![]() ზღაპრის ბოლო კეთილია.. ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Senators პოსტები: 25,889 რეგისტრ.: 19-December 06 წევრი № 715 ![]() |
იცით რა? იმდენად არ მსიამოვნებს თემა საზვერეებზე, რომ ნეტავ მართლა მითი იყო, მართლა ძალიან მეშინია და ერთადერთი თემაა რელიგიაში, რომელსაც საერთოდ არასოდეს არ ვკიტხულობ. არ მსიამოვნებს
-------------------- ჩვენ ვინც ქრისტიანობა დაგვაბრალა ....
დიდება შენდა, რომელმან მოგვფინე ნათელი -Поверь мне Карлсон, Не в пирогах счастье. -Да ты что, с ума сошёл?! А в чем же ещё? © |
ქავთარაძე |
![]()
პოსტი
#159
|
დაურეგისტრირებელი ![]() |
მხევალი ნინო
არაა კარგი ![]() ![]() |
lado s |
![]()
პოსტი
#160
|
Newbie ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 74 რეგისტრ.: 24-December 06 წევრი № 738 ![]() |
მნათე
„წმიდა მამების აზრებს პატივს ვცემ, მაგრამ ჩემის ურწმუნოების გამო მიჩნდება ცნობისმოყვარეობა, მართლაც და რა სწავლებაა? [ამ ყოველივეს ამაგრებს წმიდა ადამიანის ნაშრომთა არადოგმატური შემეცნება] მართლმადიდებლურ ეკლესიას არასოდეს უჭირდა მისთვის მისაღები ცნებებისა თუ მცნებების სწორი თეოსოფიური გააზრება, იქნებ წმიდა ეს კუთხე გენახებინათ?“ მგონი რაღაც განაწყენებული ტონითაა დაწერილი. გთხოვ შენდობას და შენთან ერთად ყველას, ვისაც რამე ვაწყენინა. უბრალოდ სიმართლე ზოგჯერ მწარეა და ვერ ახერხებს ცოდვილი კაცი ისე გამოთქმას, რომ ყველა კმაყოფილი დარჩეს. რაც შეეხება შენს პოსტს, მთლად კარგად ვერ გავიგე რა იგულისხმე ან თეოსოფია რა შუაშია (მაგ ტერმინს ოკულტისტები ხმარობენ მგონი). სწავლება საზვერეებზე მე მგონი არ არის დოგმატური მნიშნელობის და შეიძლება არც არასოდეს გამხდარა წმიდა მამათა მსჯელობის საგანი და ძალიან მეეჭვება ამ ფორუმზე იყოს ვინმე ისეთი, ვინც ამ საკითხზე მართლმადიდებლურ საღვთისმეტყველო პასუხს გასცემდა. და ღირს კი ამისთანა საკითხზე დროის ხარჯვა და ტვინის ჭყლეტვა? მეუფე პუჰალოს (სახელი დამავიწყდა) რომ რაღაც ვუმტკიცოთ, ცოცხალია კი? და განა უფრო სერიოზულ საეჭვო სწავლებებს სხვები არ ავრცელებენ, ამაზე რომ არ მოვცდეთ? მოკლედ აქ წამოჭრილ საკითხებთან (მამათა სწავლებებიდან როგორ ვისარგებლოთ სწორად, ცნობისმოყვარეობის დაძლევით) კავშირშია დიდი მართლმადიდებელი მამის, სერაფიმ როუზის ერთი წერილი, რომელსაც ვდებ თემაში “სერაფიმე როუზი“ (გავუზიაროთ ერთმანეთ...) და ვისაც მისი არ ეშინია, შეუძლია აუღელვებლად გაეცნოს. |
![]() ![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 5th July 2025 - 02:55 AM |
მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი
ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი