![]() |
სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
makiki |
![]()
პოსტი
#681
|
![]() makiki ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,779 რეგისტრ.: 29-January 08 მდებარ.: Tbilisiii წევრი № 3,797 ![]() |
განა ადამიანებს შეუძლიათ გადაწყვიტონ ვინ უნდა დარჩეს, ან ვინ წავიდეს? რატომ გგონია, რომ დედის სიცოცხლე უფრო მნიშვნელოვანი შეიძლება იყოს, ვიდრე ბავშვის? მემგონი მართლა სჯობს, რომ მაგის გადაწკვეტა უფალს მივანდოთ ![]() -------------------- წიგნი,რომლის მეორედ და მესამედ წაკითხვა არ ღირს არ უნდა წაიკითხო არცერთხელ.
ლამაზი ცრემლები წამწამებს ეხება პატარა ცრემლები ბაგეზე ეშვება ღმერთო მოუსმინე მის ლამაზ ვედრებას გოგონა ხატის წინ მუხლებზე ეცემა... |
GIO777 |
![]()
პოსტი
#682
|
Newbie ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 31 რეგისტრ.: 2-April 08 წევრი № 4,415 ![]() |
ეს არის სწაშინელი ფაქტი,ვინც ამას აკეთებს ყველა ჯოჯოხეთში წავა უფალი ამას არავის აპატიებს
|
gvanca gelovani |
![]()
პოსტი
#683
|
Newbie ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 2 რეგისტრ.: 16-March 08 მდებარ.: tbilisi წევრი № 4,211 ![]() |
ვაი ეს რა სასშინელება წავიკითხე
![]() ![]() |
makiki |
![]()
პოსტი
#684
|
![]() makiki ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,779 რეგისტრ.: 29-January 08 მდებარ.: Tbilisiii წევრი № 3,797 ![]() |
ეს არის სწაშინელი ფაქტი,ვინც ამას აკეთებს ყველა ჯოჯოხეთში წავა უფალი ამას არავის აპატიებს უფლის გულმოწყალება ძალიან დიდია და ადამიანის მიერ ყოველგვარ ჩადენილ ცოდვას აღემატება.ასე რომ უპატიებელი ცოდვა არ არსებოს ![]() -------------------- წიგნი,რომლის მეორედ და მესამედ წაკითხვა არ ღირს არ უნდა წაიკითხო არცერთხელ.
ლამაზი ცრემლები წამწამებს ეხება პატარა ცრემლები ბაგეზე ეშვება ღმერთო მოუსმინე მის ლამაზ ვედრებას გოგონა ხატის წინ მუხლებზე ეცემა... |
GIO777 |
![]()
პოსტი
#685
|
Newbie ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 31 რეგისტრ.: 2-April 08 წევრი № 4,415 ![]() |
უფალი ყოვლად მოწყალეა მაგრამ ასევე ყოვლად სამართლიანი,თუ შეინანებენ უფალი მიუტევებს მარამ თუ არა ცეცხლში დაიწვებიან.მარამ ყველაზე ცუდი რაც არის ბავშვებიც ვერ ნახავენ უფალს ეგ არის ცუდი.
|
ilarion_qartveli |
![]()
პოსტი
#686
|
Newbie ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 66 რეგისტრ.: 27-March 08 წევრი № 4,341 ![]() |
სახარებაში ნათლად წერია, რომ ვინც არ მოინათლება ვერ ცხონდებაო, რახათ უნდა ამას ბევრი გამოძიება, ყველა უნათლავი თუნდაც ის მუცელში მოწყვეტილი იყოს, ჯოჯოხეთში ხვდება ასეთია უფლის სწავლება
|
ალექსანდრე |
![]()
პოსტი
#687
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator პოსტები: 6,232 რეგისტრ.: 24-July 06 მდებარ.: თბილისი წევრი № 7 ![]() |
სახარებაში ნათლად წერია, რომ ვინც არ მოინათლება ვერ ცხონდებაო, რახათ უნდა ამას ბევრი გამოძიება, ყველა უნათლავი თუნდაც ის მუცელში მოწყვეტილი იყოს, ჯოჯოხეთში ხვდება ასეთია უფლის სწავლება ავაზაკზე რას გვეტყვი რომელიც არ მონათლულა მაგრამ სასუფეველში შევიდა? -------------------- ჩვენისა ცხორებისათვის ჯვარცმული იესუ, ჩვეულებისაებრ ტკბილად გეტყოდა, ნუ მტირ მე, დედაო საყვარელო, გარნა შენ გოდებით ხმობდი, მეცა შენთანა მოვკუდები, ძეო ჩემო საყვარელო. ვითარცა ლეღვსა მას უნაყოფოსა, ნუ მომკვეთ მე მაცხოვარ ცოდვილსა ამას, არამედ მერმეცა მრვალ-ჟამ შენდობაი მომმადლე და მორწყე სული ჩემი, ცრემლითა სინანულისათა, რათა ნაყოფი მოგართვა შენ მოწყალებისა |
KAIROS |
![]()
პოსტი
#688
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
აქ ომი თავიდან იწყება?
![]() შევთავაზე ფორუმს, რომ შეიქმნას "ცხელი თემების" სარჩევი: "კალმახური სასწაული" , "უნათლავი ცხონება", "666" ; "ანტიქრისტე".... შესაბამისი ლინკებით "ესქატომოანიის" თემაში ან "ფსევდომართლმადიდებლობაში" ან სხვა თემებში სადაც იყო საუბარი, რათა არ მოხდეს უკვე თქმულის თავიდან თქმა და თავიდან კამათი... -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
.ნინო |
![]()
პოსტი
#689
|
![]() ნინო ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 3,842 რეგისტრ.: 29-December 06 წევრი № 765 ![]() |
ციტატა ვინც არ მოინათლება ვერ ცხონდებაო, რახათ უნდა ამას ბევრი გამოძიება, ყველა უნათლავი თუნდაც ის მუცელში მოწყვეტილი იყოს, ჯოჯოხეთში ხვდება ასეთია უფლის სწავლება ასეთი კატეგორიულები წმინდა მამებიც კი არ არიან... უფალი ხომ ძალიან გულმოწყალეა. რატომ უნდა დაისაჯონ უნათლავი ჩვილები დედის ცოდვის გამო? -------------------- აცხოვნე, ღმერთო, ერი შენი და აკურთხე სამკვიდრებელი შენი, ძლევა ჯვარითა ბარბაროსთა ზედა ღვთივდაცულსა ერსა შენსა მოანიჭე და ერი შენი საფარველსა ქვეშე მისსა დაიცევ, რათა ვიტყოდეთ, უფალო, დიდება შენდა.
საქართველო იქნება მთლიანი! ნებით ქართველი არ თმობს საშობლოს, განა ადვილი დასათმობია... |
ilarion_qartveli |
![]()
პოსტი
#690
|
Newbie ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 66 რეგისტრ.: 27-March 08 წევრი № 4,341 ![]() |
ციტატა ავაზაკზე რას გვეტყვი რომელიც არ მონათლულა მაგრამ სასუფეველში შევიდა? ავაზაკი ჯერ კიდე ძველი აღთქმის გასაყარზე იყო, და მან თვითონ იხილა მაცხოვარი პირადად ესაუბრა და შეინანა და მისგან პირადად მისი პირით მოისმინა რო სასუფეველს დაიმკვიდრებდა,, ანუ მაცხოვარმა მას ადამის ცოდვა აღუხოცა,, ხოლო ჩვილები რომლებიც მუცელ;ში მოწყდნენ მათ არ მიეცათ ადამის ცოდვის აღხოცვა და ვერ ნათელ იღეს. ეკლესიის სწავლებით კი ესეთი ადამიანი საუფეველს ვერ დაიმკვიდრებს ციტატა ასეთი კატეგორიულები წმინდა მამებიც კი არ არიან... უფალი ხომ ძალიან გულმოწყალეა. რატომ უნდა დაისაჯონ უნათლავი ჩვილები დედის ცოდვის გამო? გულ მოწყალეა მაგრამ სამართლიანი, ჩვენ რა ადამიანები მასზე მოწყალები ვართ რო ვიძახით არ ვიჩით სად მოხვდებიანო, სახარებაში როგორც თეთრი შავზე ისეა ნათქვამი მაგის შესახებ. წმ. მამებს რაც შეეხება ამ კონკრეტულ საკითხში ისინი ნამდვილად კატეგორიულები იყვნენ,,, "მე ბოლო მოვლენებს გეტყვით რაც ამ საკითხის გარშემო ხდებოდა,, ათონის წმ. მთამ და იქ მოღვაწე ბერებმა სრული ერთსულოვნებით და თანხმობით კიდევ ერთხელ განაცხადეს და დაამტკიცეს წმ. მამების სწავლება რომ უნათლავი ადამიანი თუნდაც ის ჩვილი იყოს ვერ ცხონდება." |
ვეშაპო |
![]()
პოსტი
#691
|
![]() ბიზონებზე მონადირე ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator პოსტები: 2,860 რეგისტრ.: 1-November 06 წევრი № 360 ![]() |
ilarion_qartveli
ციტატა ავაზაკი ჯერ კიდე ძველი აღთქმის გასაყარზე იყო ამ თემაზე ვნახოთ, რას წერს ფორუმელი მოძღვარი დეკანოზი ანდრია: ციტატა სახარებებში მართლაც არის ადგილები, რომლებიც ერთის შეხედვით შეიძლება ურთიერთსაწინააღმდეგოდ მოგვეჩვენოს. მაგრამ ეს მხოლოდ პირველი მიახლოებისას. სინამდვილეში კი მახარებლები ავსებენ ერთმანეთის მონათხრობს. მსგავსად ხდება ავაზაკის მიერ მაცხოვრის აღიარების მოთხრობისას. წმიდა თეოფილაქტე ბულგარული გვაუწყებს, რომ დასაწყისში ორივე ავაზაკი გმობდა. შემდეგ კი მათ ესმათ, თუ როგორ ბრძანა მაცხოვარმა: "მამაო, მიუტევე ამათ, რამეთუ არა იციან, რასა იქმან" (ლკ. 23,34). ამ სიტყვების მადლმოსილებამ მოალბო ერთ–ერთი ავაზაკის გული და სინანულად მოიყვანა. სწორედ მაშინ სთქვა ავაზაკმა: ”მომიჴსენე მე, უფალო, ოდეს მოხჳდე სუფევითა შენითა" (ლკ. 23,42). ლუკა მეტი დაწვრილებით ყვება ამ ამბავს მათე და მარკოზ მახარებლებთან შედარებით. ზოგიერთი განმმარტებელი იმასაც ამბობს, რომ მათეს და მარკოზს არ შეეძლოთ ახლოს მისვლა ჯვართან. მათე იყო ერთ–ერთი ათორმეტთაგანი, მარკოზი კი არის ის ჭაბუკი, რომელიც გეთსიმანიის ბაღში შიშველი გაექცა შემპყრობლებს, შეატოვა რა მათ არდაგი, და ბუნებრივია, მათთვის ჯვართან გამოჩენა სახიფათო იყო. ამიტომ ის დაწერეს, რაც ესმათო. ავაზაკის მიერ აღიარებამ შეცვალა მისთვის ჯვრის მნიშვნელობა და ამიერითგან ჯვარი მისთვის არა დასჯის, არამედ გადარჩენის იარაღად აქცია. უფალმა ასეთი სიტყვებით უპასუხა ავაზაკის რწმენას: "ამენ გეტყჳ შენ: დღეს ჩემ თანა იყო სამოთხესა". შევნიშნოთ, რომ ბრძანებს "სამოთხესა" და არა "სასუფეველსა". წმიდა თეოფილაქტეს მოჰყავს განმმარტებელთა მოსაზრება, რომ სამოთხე და სასუფეველი არ არის ერთი და იგივე. სასუფეველზე წმიდა პავლე მოციქული ბრძანებს, რომ იგი "თუალმან არა იხილა, და ყურსა არა ესმა, და გულსა კაცისასა არა მოუჴდა, რომელი განუმზადა ღმერთმან მოყუარეთა თჳსთა" (1კორ. 2,9), ხოლო სამოთხეში ადამი მკვიდრობდა და იცოდა იგი. წმიდა თეოფილაქტე ბულგარელის სიტყვით, სამოთხე არის სულიერი შვების, სრული ნეტარების წინაგანცდის ადგილი, და ამდენად უკვე არის სიხარული. შეიძლება უჩვეულოდ მოგვეჩვენოს, რომ უფალი იმავე დღეს, ანუ აღდგომამდე პირდება სამოთხეში შეყვანას. ამასაც აქვს ახსნა. ჯვარზე ადამიანები რამოდენიმე დღე ეკიდნენ. უფალი კი ამცნებს ავაზაკყოფილს, რომ მისი მიწიერი ტანჯვა იმავე დღეს დასრულდება. ღმერთკაცის ჯოჯოხეთში ჩასვლამ ცხოვნების ხიხარულით ახარა მასში მყოფ მართალთა სულებს. ამიერიდან ბოროტი მხოლოდ მათზე მძლავრობს, ვინც ურწმუნოებითა და უნანებლობით უარყოფენ ღმრთის მაცხოვარებას. ცხადია, ავაზაკს არ მოუწია ჯოჯოხეთის საშინელების განცდა, რადგან ის მაცხოვართან – მარადიულ ნათელთან და ცხოვრების წყაროსთან იმყოფებოდა. ორი ავაზაკი არის სახე სჯულისმპყრობელი ებრაელებისა და უსჯულო წარმართებისა. წარმართობამ, იხილა რა მაცხოვრის სწავლების და სასწაულების მადლმოსილება, მოიქცა და შეუდგა უფალს, თუმცა მანამდე ჯვარსაცვა და გმობდა. იუდეველთა გული კი ვერაფერმა მოალბო და წარწყმედის ძეებად გამოაჩინა. წმიდა იოანე ღმრთისმეტყელი ამახვილებს ყურადღებას იმაზე, რაც გამორჩა სხვა სამ მახარებელს. ამიტომ არ არის გასაკვირი, რომ მასთან არ ვხვდებით ისეთ ეპიზოდებს, რომლებიც არის სინოპტიკურ სახარებებში. აი, რას ბრძანებს წმიდა იოანე ოქროპირი: "ვინაჲთგან სამთა მათ მახარებელთა მოსწრაფებაჲ დადვეს ქრისტეს განკაცებისათჳს თქუმად და ქუეყანასა ზედა ქცევისა მისისა საქმენი აღწერნეს, რაოდენ ეძლო, და ღმრთეებისათჳს არარაჲ დიდად თქუეს, უბრძანა ქრისტემან მოწაფესა მას საყუარელსა ღმრთისმეტყუელებისა აღწერად და მის მიზეზისათჳს ყო დაწყებაჲ სიტყჳსა თჳსისაჲ, და ესე საცნაურ არს მისისა მის სახარებისაგან, რამეთუ არა განკაცენისაგან იწყო სიტყუად, ვითარცა სხუათა მათ, არამედ ღმრთისმეტყუელებისაგან, რომლისათჳსცა აღწერა ყოველივე. რამეთუ არა დაწყებასა ოდენ, არამედ ყოველსავე სახარებასა შინა მისსა უმეტესი სიტყუაჲ ღმრთისმეტყუელება არს და უმაღლესი სხუათა მათ თქუმულისაჲ". თუმცა, არის კიდევ ერთი წმინდანი, რომელიც ახალი აღთქმის წმინდანია და ისიც მოუნათლავია. ეს არის წმიდა სიდონია, რომელიც სვეტიცხოვლის ძირში განისვენებს. თუ კარგად გაიხსენებ, ეგეც მოუნათლავი იყო, თუმცა ახალი აღთქმის წმინდანია. ![]() -------------------- "ვინაც ორიოდე ნოტები ისწავლა, ჩაიგდეს ხელში ეს საცოდავი წირვის წესი და ჯიჯგნიან . . . ყველა მონდომებულია სხვადასხვაგვარი სახე მისცეს, თავის გემოზე გადააკეთოს, ე.ი. ქართული სიტყვები მიუწეროს სლავიანურ სხვა და სხვა გალობათა ხმებს, ამ სიმახინჯით თავი მოსწონთ და სირცხვილათ არ მიაჩნიათ ის, რომ ერთი უბრალო ტროპარი არ იციან გალობით ქართულათ."
მღვდელი რაჟდენი (ხუნდაძე) 1911 წ. |
ilarion_qartveli |
![]()
პოსტი
#692
|
Newbie ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 66 რეგისტრ.: 27-March 08 წევრი № 4,341 ![]() |
ციტატა თუმცა, არის კიდევ ერთი წმინდანი, რომელიც ახალი აღთქმის წმინდანია და ისიც მოუნათლავია. ეს არის წმიდა სიდონია, რომელიც სვეტიცხოვლის ძირში განისვენებს. თუ კარგად გაიხსენებ, ეგეც მოუნათლავი იყო, თუმცა ახალი აღთქმის წმინდანია. ამაზე, მოგვიანებით გაგცემ პასუხს.. მანამდე მაინტერესებს შენ როგორ ფიქრობ, შეიძლება ადამიანმა ანუ ჩვილმა ნათელი არ იღოს და ცხონდეს? |
nino_ni |
![]()
პოსტი
#693
|
![]() nino ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,653 რეგისტრ.: 22-March 08 მდებარ.: tbilisi წევრი № 4,293 ![]() |
ციტატა აბორტისგან მოკლული ბავშვი,ესაუბრება დედას: მე შენ მიყვარდი მთელი გულით ჩემო დედიკო შენ კი გამწირე,წარმიწყმინდე ცოდვილი სული ნათლის დანახვაც ვერ შევძელი ამა სოფლისა ისე გამიშვი წყდიადისკენ გულდათუთქული როგორ მინდოდა ჩაგხუტებოდი ,მოგკვროდი მკერდზე და მომესმინა შენი გულის ნაზი ძახილი სულ ვოცნებობდი მოვლინებას ცოდვილ მიწაზე მაგრამ,ვაი რომ ჩამიკალი გულის წადილი შენ არ იცოდი თუ როგორი ნაკვთები მოქონდა ჩემი შენდამი სიყვარულზეც არ გიფიქრია ჩემი პირველი ნაბიჯები,ჩემი ღიმილი სულ ერთი იყო ალბათ შენთვის ასე მგონია როგორ მაკლია შენი შითბო,შენი ალერსი ვინ მანუგეშებს გულჩათხრობილს,მარტოს ,დარდიანს ან ვინ ილოცებს უსუსური ობლის სულისთვის სულისთვის, რომელიც დიდი ხანია წარწყმენდილია თავისუფლება ანაცვალე პატარა პირმშოს ნუთუ გგონია ეს იყო სწორი გამოსავალი არა,შემცდარხარ,ძალიან გთხოვ კარგად დაფიქრდი შენ ხომ უდროოდ მომოჭერი გზა წინ სავალი რა დაგიშავე, სული რატომ დამიმახინჯე იცი ,მე ამით რა ტკივილი გადავიტანე? შენ ყოველივე ბრალის გარეშე გამასამართლე და სასიკვდილო განაჩენი გამომიტანე უფალს შეთხოვე რომ გაგიხსნას გონების თვალი და ცოდვილს მოგცეს სინანული ავაზაკისა ილოცე დედა,სული შენი გადაირჩინე თორემ ჩემსავით მოგაკლდება მადლი უფლისა პატარა გულით ერთი დიდი სათხოვარი მაქვს აღარასოდეს გაისვარო სისხლით ხელები მომავალში კი შენს წიაღში მყოფი სიცოცხლე ჩვენი მაცხოვრის,ჩვენი მხსნელის ნათლით შემოსე ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- სინანული კიბეა, რომელსაც ავყავართ იქ, საიდანაც ჩამოვცვივდით./წმ. ეფრემ ასური/
შესაძლოა დიდი ხანია ის ხეები იზრდება, რომლისგანაც ჩვენი კუბოს ფიცრები გამოითლებიან./ეფრემ ასური/ |
*ნინო* |
![]()
პოსტი
#694
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 836 რეგისტრ.: 16-November 07 წევრი № 3,193 ![]() |
მარტლაც,აბორტი საშინელებაა
|
alter ego |
![]()
პოსტი
#695
|
![]() Newbie ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 38 რეგისტრ.: 14-January 08 მდებარ.: dedaqalaqi წევრი № 3,630 ![]() |
აბორტის პრობლემასთან დაკავშირებული პოზიციები, იყოფიან იმის მიხედვთ, თუ როგორ სცემენ პასუხებს ქვემოთ ჩამოთვლილ კითხვებს:
1. ცოცხალი მატერიის განვითარებისა და გარდაქმნის პროცესში სად, როდის, რომელ მომენტში შეგვიძლია დარწმუნებით ვთქვათ, რომ აქ და ახლა იწყება ადამიანი? აქედან გამომდინარე, ცოცხალი არსება, რომელიც ადრე მხოლოდ ბუნების ფრაგმენტი, დედის სხეულის ნაწილი იყო, რაღაც მომენტიდან აღიარებული ხდება ერთ-ერთი ჩვენგანის სახით, მორალური საზოგადოების წევრად, რომელსაც გარკვეული უფლება გააჩნია, მათ შორის _ სიცოცხლის უფლება. 2. აქვს თუ არა მოცემულ შემთხვევაში შეზღუდვა ცნებას "არა კაც კლა" და თუ აქვს, რა სახისა ეს შეზღუდვა? 3. როგორია მორალური და სოციალური სტატუსი ამ ცოცხალი არსებებისა, რომლებიც ჯერ არ არიან აღიარებულნი ადამიანური სახით? მაგ: შეიძლება თუ არა მათი "გამოყენება" ამეცნიერო ექსპერიმენტების ჩასატარებლად, ნედლეულის სახით კოსმეტოლოგიაში, ორგანოთა მოსამზადებლად ტრანსპლანტაციისთვის იმ ადამიანების გადასარჩენად, რომლებსაც ჯერ კიდევ შეუძლიათ ადამიანის შესაფერისი ღირსეული სიცოცხლით ცხოვრება? (ბოლო საკითხი ძალიან აქტუალურია, ღეროვანი უჯრედების წყაროდ აბორტული მასალების გამოყენება, ამ საკითხზეც ვისაუბრებთ მერე) ამ კითხვების მიხედვით გამოიყოფა სამი ძირითადი პოზიცია: ლიბერალური, ზომიერი და კონსერვატიული. ლიბერალური თვალსაზრისიდან გამომდინარე, ბუნებრივი მშობიარობის მომენტამდე ქალს აქვს სრული უფლება მიიღოს გადაწყვეტილება აბორტის ჩატარებს შესახებ; ექიმი კი ვალდებულია მოახდინოს ამ იფლების რეალიზაცია. მათი აზრიტ დაუბადებელი ბავშვი არაა აღიარებული ადამიანურ პიროვნებად, შესაბამისად არ წარმოადგენს მორალური საზოგადოების წევრს, არ გააჩნია სიცოცხლის უფლება და სხვა თვისებები, რაც დაავალდებულებდა სხვებს თავი შეეკავებინდათ იმ ქმედებისგან, რომლებიც მის არსებობას შეწყვეტდა. აქედან გამომდინარე, აბორტი ლიბერალებისთვის მკვლელობას არ წარმოადგენს. ამ ცოცხალი არსებების სიცოცხლის შენარჩუნება განხილულია მხოლოდ მესამე პირის ინტერესებიდან გამომდინარე (მაგ: უშვილო წყვილების, რომლებიც ბავშვს ასაყვანად ელოდებიან). აბორტის აკრძალვა ლიბერალური გაგებით დედის უფლებების შეზღუდვაა, იგი ხომ ნაყოფის მესაკუთრედ არის აღიარებული. უნდა აღინიშნოს, რომ საქართველოს კანონმდებლობა აბორტის მიმართ ერთ-ერთი ყველაზე ლიბერალურია -------------------- "არა თუმცა უფალმან აღაშენა სახლი, ცუდად შურებიან მაშენებელნი მისნი; არა თუმცა უფალმან დაიცვა ქალაქი, ცუდად იღვიძებენ მხუმილნი მისნი..."
|
*ნინო* |
![]()
პოსტი
#696
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 836 რეგისტრ.: 16-November 07 წევრი № 3,193 ![]() |
|
ვეშაპო |
![]()
პოსტი
#697
|
![]() ბიზონებზე მონადირე ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator პოსტები: 2,860 რეგისტრ.: 1-November 06 წევრი № 360 ![]() |
ilarion_qartveli
ციტატა ამაზე, მოგვიანებით გაგცემ პასუხს.. მანამდე მაინტერესებს შენ როგორ ფიქრობ, შეიძლება ადამიანმა ანუ ჩვილმა ნათელი არ იღოს და ცხონდეს? არა თქო, რომ გითხრა, ალბათ ზოგისთვის მართალი ვიქნები, ზოგისთვის არა, ვინაიდან წმიდა მამებს უწერიათ მაგის შესახებ, რომ უნათლავი ვერ ცხონდება, თუმცა არის რაღაც-რაღაც მაგალითები (თუნდაც ზემოთ დაწერილი ავაზაკისა და სიდონიას მაგალითი). ასე, რომ დავწერ, რომ არ ვიცი. პრინციპში არც "თქვენ" იცით (მრავლობითში გელაპარაკები და მგონი იცი, რატომაც). ძალიან მაინტერესებს, სიდონიაზე რა ახსნა აქვს "თქვენ" მხარეს. იტოგში, მოდი ასე დავწერ: ჩემი სახლია და ვისაც მინდა, იმას შემოვუშვებ, მიუხედავად იმისა, რას ფიქრობს ამაზე ნებისმიერი თქვენგანი. შეიძლება ღმერთიც მასე ფიქრობს სასუფეველზე. შეიძლება არც. არც მე ვიცი, არც თქვენ. ისიც ვიცი, რომ ასეთი კითხვა ათონზე გააგზავნეთ და იქედან პასუხი მიიღეთ, წესით არ ცხონდებიანო, მაგრამ ღვთის გზებს ვინ გაიგებსო. ასე რომ, ასეთ რაღაცეებზე ფიქრს თავი დაანებეთო. ![]() -------------------- "ვინაც ორიოდე ნოტები ისწავლა, ჩაიგდეს ხელში ეს საცოდავი წირვის წესი და ჯიჯგნიან . . . ყველა მონდომებულია სხვადასხვაგვარი სახე მისცეს, თავის გემოზე გადააკეთოს, ე.ი. ქართული სიტყვები მიუწეროს სლავიანურ სხვა და სხვა გალობათა ხმებს, ამ სიმახინჯით თავი მოსწონთ და სირცხვილათ არ მიაჩნიათ ის, რომ ერთი უბრალო ტროპარი არ იციან გალობით ქართულათ."
მღვდელი რაჟდენი (ხუნდაძე) 1911 წ. |
nuci |
![]()
პოსტი
#698
|
![]() Newbie ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 62 რეგისტრ.: 21-March 08 მდებარ.: rustavi წევრი № 4,276 ![]() |
აბორტისგან მოკლული ბავშვი,ესაუბრება დედას: მე შენ მიყვარდი მთელი გულით ჩემო დედიკო შენ კი გამწირე,წარმიწყმინდე ცოდვილი სული ნათლის დანახვაც ვერ შევძელი ამა სოფლისა ისე გამიშვი წყდიადისკენ გულდათუთქული როგორ მინდოდა ჩაგხუტებოდი ,მოგკვროდი მკერდზე და მომესმინა შენი გულის ნაზი ძახილი სულ ვოცნებობდი მოვლინებას ცოდვილ მიწაზე მაგრამ,ვაი რომ ჩამიკალი გულის წადილი შენ არ იცოდი თუ როგორი ნაკვთები მოქონდა ჩემი შენდამი სიყვარულზეც არ გიფიქრია ჩემი პირველი ნაბიჯები,ჩემი ღიმილი სულ ერთი იყო ალბათ შენთვის ასე მგონია როგორ მაკლია შენი შითბო,შენი ალერსი ვინ მანუგეშებს გულჩათხრობილს,მარტოს ,დარდიანს ან ვინ ილოცებს უსუსური ობლის სულისთვის სულისთვის, რომელიც დიდი ხანია წარწყმენდილია თავისუფლება ანაცვალე პატარა პირმშოს ნუთუ გგონია ეს იყო სწორი გამოსავალი არა,შემცდარხარ,ძალიან გთხოვ კარგად დაფიქრდი შენ ხომ უდროოდ მომოჭერი გზა წინ სავალი რა დაგიშავე, სული რატომ დამიმახინჯე იცი ,მე ამით რა ტკივილი გადავიტანე? შენ ყოველივე ბრალის გარეშე გამასამართლე და სასიკვდილო განაჩენი გამომიტანე უფალს შეთხოვე რომ გაგიხსნას გონების თვალი და ცოდვილს მოგცეს სინანული ავაზაკისა ილოცე დედა,სული შენი გადაირჩინე თორემ ჩემსავით მოგაკლდება მადლი უფლისა პატარა გულით ერთი დიდი სათხოვარი მაქვს აღარასოდეს გაისვარო სისხლით ხელები მომავალში კი შენს წიაღში მყოფი სიცოცხლე ჩვენი მაცხოვრის,ჩვენი მხსნელის ნათლით შემოსე ; ![]() |
nino_ni |
![]()
პოსტი
#699
|
![]() nino ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,653 რეგისტრ.: 22-March 08 მდებარ.: tbilisi წევრი № 4,293 ![]() |
საფო მართლა შენ დაწერე?
![]() -------------------- სინანული კიბეა, რომელსაც ავყავართ იქ, საიდანაც ჩამოვცვივდით./წმ. ეფრემ ასური/
შესაძლოა დიდი ხანია ის ხეები იზრდება, რომლისგანაც ჩვენი კუბოს ფიცრები გამოითლებიან./ეფრემ ასური/ |
დეკ. ირაკლი |
![]()
პოსტი
#700
|
Member ![]() ![]() ჯგუფი: მოძღვარი პოსტები: 608 რეგისტრ.: 10-August 07 მდებარ.: Tbilisi წევრი № 2,589 ![]() |
ძირითადად აქ დამპოსტავთაგან ორი არის დედა>თუ არ ვცდები.გენესისი და დანარჩენები თავის აზრებს აფრქვევენ უხვად! მედიცინა აქ არაფერ შუაშია!
ასეთი გამოთქმაა პოეტებად იბადებიანო,და ორატორები ხდებიანო! ასევე დედად მანდილოსანი უნდა დაიბადოს,მარტო ის რომ შვილის გაჩენა ქალს შეუზლია დედობას არ გულისხმობს. გაზრდილ შვილს არცერთი ჭეშმარტი დედა არ კლავს,არამედ სიცოცხლესაც კი დადებს შვილის გადარჩენისათვის! ალბათ ამას ბევრი ვერ გაიგებს,იმიტომ რომ ეგოესტურად აზროვნებს,სიყვარულის არასრულფასოვანი აღქმა აქვს და სხვა მრავალი მიზეზის გამიო!ასვე უნდა იყოს მოწოდებული წეშმაროტად ყველა დედა რომ ყველანაირად შეეცადოს სიცოცხლე მისცეს თავისი სისხლის დახორცის ნაწილს რომ მანაც იარსებოს.მუცელში იქნება თღუ სდადაც გინდა. ჩვენი მიზანი უნდა იყოს რომ მანდილოსნებს დედობაის თავგანწირვა შევახსენოთ და გვერდში დაუდგეთ.ტიტოეული დედა ხომ სიკვდილ-სიცოცხლის ზღვარზეა მშობიარობისას! ბევრი თქვენთაგანის მუცლადყოფნის დროს ექოსკოპია არ არსებობდა მაგრამ გშვეს თქვენმა დედებმა.ეს თავგანწირვაა ალბათ ეს შინაგანად დევს მანდილოსნებში და ამას გენესისი ალბათ ვერასოდეს გაიგებს,სამცუხაროდ. |
![]() ![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 20th June 2025 - 09:59 AM |
მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი
ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი