![]() |
სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
Iona |
![]()
პოსტი
#121
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 943 რეგისტრ.: 6-February 07 წევრი № 1,025 ![]() |
ციტატა პ.ს. მხოლოდ ფსალმუნთა თავები გაქვს მითითებული, სხვა დროს მუხლებიც მიუთითე ხოლმე თუ წინააღმდეგი არ იქნები. კაი, სიმართლე ვთქვა სპეციალურად გავაკეთე რომ მთლიანი ფსალმუნი წაგეკითხა ![]() რაკიღა სახელსებთან დაკავშირებული თემაა ერთი კითხვაც ბარემ... ადამი ცხოველებს რომ არქმევდა სახელებს - პირდაპირი გაგებით გესმით ? -------------------- ვაჲ ჩუენდა შენ მიერ, ჵ სიკუდილო, რამეთუ თანა-მდები ხარ უწყალოჲ, რომელი არავის მიუტევებ, და მოსესხე ხარ სასტიკი, რომელი არა გარდაიჴადები. და მტაცებელი ხარ ძლიერი, რომელი არა დააცადებ; და მპარავი ხარ მღჳძარე, რომელსა არა გრცხუენის; და ჴელმწიფე ხარ მბრძანებელი, რომელსა არა გეშინის...
|
მოყვასი |
![]()
პოსტი
#122
|
![]() הַלְלוּ-יָהּ ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 572 რეგისტრ.: 14-January 09 წევრი № 6,288 ![]() |
კაი, სიმართლე ვთქვა სპეციალურად გავაკეთე რომ მთლიანი ფსალმუნი წაგეკითხა ![]() ადამი ცხოველებს რომ არქმევდა სახელებს - პირდაპირი გაგებით გესმით ? Iona შენ თუ სპეციალურად არ ჩააწყე საქმეები როგორ ფიქრობ არ ვკითხულობთ ადამიანები ბიბლიას? ![]() სხვა დროს ნუ გაიხარჯები მასე "სპეციალურად", შეგიძლია დარწმუნებული იყო რომ პირადად ჩემთან ჩაწყობები არ გჭირდება ![]() ![]() თუ რაიმე გინდა დაწერო ღვთის სახელზე ამის სრული უფლება და საშუალეები გაქვს და შენც კარგად იცი ეს. რაც შეეხება ადამის შესახებ შენს მორიგ (შესაძლოა სპეციალურად) დასმულ შეკითხვას არ გავცემ პასუხს, რადგან არ გამოვრიცხავ რომ სპეციალურად დასვი ეგ შეკითხვაც, რათა გაოფდეს თემა. როგორც ჩანს ძალიან გიყვარს სპეციალურად მოფიქრებული და დაგეგმილი შეკითხვები და პოსტები ![]() ოფებისაგან იმედია გასუფთავდება ეს თემა და თუ არგუმენტის ან საპირისპირო აზრის გამოსახატავად გაქვს შეკითხვები, პასუხები, წინადადებები და ფრაზები, თავისუფლად შეგიძლია მათი დაწერა. -------------------- "კანონები: 'არ იმრუშო, არ მოკლა, არ მოიპარო, სხვისი არაფერი ისურვო და ნებისმიერი სხვა მცნება ამ ერთ მცნებაშია შეჯამებული: 'მოყვასი საკუთარი თავივით გიყვარდეს' " - რომაელების მიმართ 13:9.
|
guest |
![]()
პოსტი
#123
|
Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 6,611 რეგისტრ.: 7-June 07 წევრი № 2,127 ![]() |
მოყვასი
ციტატა ოფებისაგან იმედია გასუფთავდება ეს თემა სადაა პატრონი, თორემ რისგან და ვისგან გასუფთავდებოდა თემა და ფორუმიც, ეგ დიდი ხანია ვიცით უმრავლესობამ ![]() |
Iona |
![]()
პოსტი
#124
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 943 რეგისტრ.: 6-February 07 წევრი № 1,025 ![]() |
მოყვასი
მე თქვენებური გაგება მაინტერესებს უბრალოდ თუ არ გინდა საუბარი და ან უბრალოდ არ გაქვს შეკითხვებზე პასუხი , რა მერე ? ნუ მიპასუხებ და იყავი შენთვის კარგად... ხომ მიგითე რომელზე გეკიხებოდი >>>> რა პრობლემა იყო ვერ ვხვდები ასორმეცდამოორე ფსალმუნი _ მეტერტმეტე სტროფი -------------------- ვაჲ ჩუენდა შენ მიერ, ჵ სიკუდილო, რამეთუ თანა-მდები ხარ უწყალოჲ, რომელი არავის მიუტევებ, და მოსესხე ხარ სასტიკი, რომელი არა გარდაიჴადები. და მტაცებელი ხარ ძლიერი, რომელი არა დააცადებ; და მპარავი ხარ მღჳძარე, რომელსა არა გრცხუენის; და ჴელმწიფე ხარ მბრძანებელი, რომელსა არა გეშინის...
|
Iona |
![]()
პოსტი
#125
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 943 რეგისტრ.: 6-February 07 წევრი № 1,025 ![]() |
ციტატა ოგორც ჩანს ძალიან გიყვარს სპეციალურად მოფიქრებული და დაგეგმილი შეკითხვები და პოსტები cool.gif კი მეც სექტანტი ვარ ![]() -------------------- ვაჲ ჩუენდა შენ მიერ, ჵ სიკუდილო, რამეთუ თანა-მდები ხარ უწყალოჲ, რომელი არავის მიუტევებ, და მოსესხე ხარ სასტიკი, რომელი არა გარდაიჴადები. და მტაცებელი ხარ ძლიერი, რომელი არა დააცადებ; და მპარავი ხარ მღჳძარე, რომელსა არა გრცხუენის; და ჴელმწიფე ხარ მბრძანებელი, რომელსა არა გეშინის...
|
მოყუასი |
![]()
პოსტი
#126
|
![]() Newbie ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 12 რეგისტრ.: 21-March 09 წევრი № 6,692 ![]() |
მოყვასი მართლა გაგვაცანი, თუ შეგიძლია, იგნორს ნუ აკეთებ მოყუასი იმ ყველაფრის დაწერას რაც ვრცლად შემიძლია ვთქვა ამ საკითხებზე ძალინ დიდი დრო დამჭირდება რომ დავწერო (ყველაფერს ვგულისხმობ). გარდა ამისა, ამის აუცილებლობასაც ვერ ვხედავ. რაც უკვე დავწერე საკმაოდ ბევრ რამეს ამბობს. პირველ რიგში ალბათ სასურველია იმის გარკვევა თუ ეთანხმები იმას რაც უკვე დავწერე და იმის ცოდნაც კონკრეტულად რა გაინტერესებს. როცა შენ უნდა უპასუხო ასე ტკბილად გირიდებ და როცა შენ ელოდები პასუხს კანონისტი, evangelizer ალბათ შენს შეკითხვაზე დაწერს პასუხს. მანამდე კი, თუ წინააღმდეგი არ იქნები გთხოვ ჩემს შეკითხვებს უპასუხო: 1) დარწმუნებული ხარ რომ სახარებაში ღვთის სახელი ნახსენები არ არის? 2) მათეს ან იოანეს მიერ დაწერილი სახარებების ორიგინალები ნანახი გაქვს? 3) ძველი აღთქმა ბიბლიის ნაწილი აღარ არის? პ.ს. ჩემ პოსტზე, ნომერ #99-ზეც ველოდები პასუხს აფხაზისგან თუ წინააღმდეგი არ არის რასაკვირველია. მოყვასი ძალიან გთხოვ ამ საკითხზე თითზე ნუ მიხვევ აფხაზი, ის თუ რატომ არ გადმოიტანეს სახელი იეჰოვა ზოგიერთმა მთარგმნელმა მაშინ როცა სხვა სახელები ან თუნდაც მაგალითად სახელი იეჰოშაფატი გადმოიტანეს, მათ უნდა ვკითხოთ და არა მე. მათ აუცილებლად უნდა აეხსნათ თუ რატომ მოიქცნენ ასე. რას ამბობენ ისინი? რატომ არ გადმოვიტანეს სახელი იეჰოვა ისევე როგორც სახელი იეშუა ან იეჰოშაფატი? როგორ პასუხობენ ისინი? აგრეთვე გთხოვ მიგვითითო წყაროებიც სადაც ეს საკითხები ახსნეს ბიბლიის ქართველმა მთარგმნელებმა. რაც შეეხება შენს შეკითხვას: "აბა რომელ თარგმანებში?" უამრავ თარგმანში. თუნდაც წმინდა წერილის განყოფილებაში ჩემს მიერ გახსნილ თემაში მივუთითე მართლმადიდებელი ეკლესიის მიერ გამოყვეყნებული არქიმანდრიტი მაკარის თარგმანი. ეს არ არის რომელიმე დენომინაციის მიერ გაკეთებული თარგმანი. ამაზე იმიტომ ვამახვილებ ამჟამად ყურადღებას რომ თქვენთვი უფრო მეტი წონა იმ თარგმანებს აქვთ რომელიც მართლმადიდებელი ეკლესიის მიერ არის გაკეთებული. მაგალითისთვის თუნდაც სინოდალურ თარგმანს გადახედე. მასში არაერთხელ ნახავ ღვთის სახელს იმ ფორმით გადმოტანილს როგორი ფორმითაც წერია დედნისეულ ენაში ებრაულში. რატომ მაინც და მაინც ქართველი მართლმადიდებელი მთარგმნელები გამოირჩევიან ღვთის სახელის სხვა ტიტულწოდებების ჩანაცვლებით??? და ბოლოს: "ერთიც მაინტერესებს, ღმერთი რა არის, სახელი თუ ეპითეტი"? აფხაზი, ღმერთი არ არის სახელი. ღმერთი (ებრაულად ელოჰიმ) რომ სახელი იყოს, მაშინ ბიბლია არ იტყოდა რომ არსებობს მრავალი ღმერთი და მრავალი უფალიო. ისევე როგორც არ არსებობს მრავალი იესო, ისე არ არსებებობს მრავალი იეჰოვა. თუმცა არსებობს ეგრეთ წოდებული "მრავალი უფალი" და "მრავალი ღმერთი" როგორც ამას პავლე მოციქული ამბობს. (ეს მოკლედ, ვრცლადაც შემიძლია ამაზე გაგიზიარო ჩემი მოსაზრება რომელიც ბიბლიაზეა დაფუძნებული და არა ამა თუ იმ კონცეფციის ინტერპრეტაციებზე). მოყვასი, თემის ავტორი ხარ, და მალავ შენს აზრს? ძალიან მაინტერესებს. გთხოვ გაგვაცანი. -------------------- გზა არის ორი: ერთი სიცოცხლისა და ერთი სიკვდილისა. ამ ორ გზას შორის დიდი სხვაობაა.
სიცოცხლის გზა ამგვარია: პირველად შეიყვარე ღმერთი, შემოქმედი შენი. მეორედ - მოყვასი შენი, როგორც საკუთარი თავი. ყველაფერი ის, რაც არ გსურს, რომ შეგემთხვეს შენ, არც შენ შეამთხვიო სხვას. |
მოყვასი |
![]()
პოსტი
#127
|
![]() הַלְלוּ-יָהּ ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 572 რეგისტრ.: 14-January 09 წევრი № 6,288 ![]() |
როცა შენ უნდა უპასუხო ასე ტკბილად გირიდებ და როცა შენ ელოდები პასუხს ძალიან გთხოვ ამ საკითხზე თითზე ნუ მიხვევ მოყვასი, თემის ავტორი ხარ, და მალავ შენს აზრს? ძალიან მაინტერესებს. გთხოვ გაგვაცანი. მოყუასი იმ ყველაფრის დაწერას რაც ვრცლად შემიძლია ვთქვა ამ საკითხებზე ძალინ დიდი დრო დამჭირდება რომ დავწერო (ყველაფერს ვგულისხმობ). გარდა ამისა, ამის აუცილებლობასაც ვერ ვხედავ. რაც უკვე დავწერე საკმაოდ ბევრ რამეს ამბობს. პირველ რიგში ალბათ სასურველია იმის გარკვევა თუ ეთანხმები იმას რაც უკვე დავწერე და იმის ცოდნაც კონკრეტულად რა გაინტერესებს. პ.ს. სიმართლე გითხრა, არც თუ ისე ლამაზად ჟღერს ეს სიტყვები ჩემთვის ციტატა "სეხნი, ძალიან მაინტერესებს. თუ არ დაგეზარება გაგვაცანი". სასურველია აგრეთვე გაითვალისწინო ფორუმის წესები: 2. წესების მე-4 მუხლის მე-2 პუნქტი ჩამოყალიბდეს შემდეგ რედაქციით: "2. ფორუმის წევრი მოვალეა: გ) პატივი-სცეს საერო ხელისუფლებას, თავი შეიკავოს ისეთი პოლიტიკური განცხადებებისა თუ მოწოდებებისაგან, რამაც შეიძლება კონფლიქტი წარმოშვას ფორუმელთა შორის; დ) იყოს კორექტული, ზრდილობიანი, შემწყნარებლურად მოეკიდოს განსხვავებულ აზრს, პატივისმცემელი დამოკიდებულება იქონიოს განსხვავებული სარწმუნოების შესახებ მოსაზრების გამოქვეყნებისას და სხვა სარწმუნოების წარმომადგენელთან საუბრისას. ვ) არ დაუშვას თემაში ისეთ საკითხებზე საუბარი, რომლებიც არ ითვალისწინებს ამ თემის შინაარს, აგრეთვე დაუშვებელია თემისგარეთა მოსაზრებები (ე.წ. "ოფტოპიკი"), ლაყბობა (ე.წ. "ჩეთი") ან თემიდან სხვაგვარი გადახვევა. ზ) დისკუსიისას თავი აარიდოს ფორუმის მომხმარებლებს შორის არაეთიკურ მიმართვებს, შეურაცხმყოფელ გამონათქვამებს, განკითხვას, ცინიზმსა და ირონიას. თ) არ დაუშვას აღშფოთების, მრისხანებისა და ჩხუბის შემცველი ან მაპროვოცირებელი პოსტების წერა. ი) სიყვარულით და შემწყნარებლურად, მართლმადიდებლური სწავლების მიხედვით მოეკიდოს სხვა ფორუმელებს. კ) იზრუნოს ფორუმზე მშვიდობის შენარჩუნებისათვის. ლ) მოითმინოს ნებისმიერი მაპროვოცირებელი გამოწვევა თუ ის პირადად მისი მისამართითაა და არ ეხება ფორუმს, საჯაროდ არ გაარკვიოს თავისი პრობლემა, არამედ პირადი მიმოწერის საშუალებით. მ) კონფლიქტური სიტუაციის განვითარებისას დაუყოვნებლივ აცნობოს მოდერატორს და ხელი შეუშალოს კონფლიქტის გამწვავებას; ნ) ყველაფერს თავი აარიდოს, რაც ფორუმის ღირსებისა თუ მოვალეობის საქმეში ხელშემშლელი იქნება -------------------- "კანონები: 'არ იმრუშო, არ მოკლა, არ მოიპარო, სხვისი არაფერი ისურვო და ნებისმიერი სხვა მცნება ამ ერთ მცნებაშია შეჯამებული: 'მოყვასი საკუთარი თავივით გიყვარდეს' " - რომაელების მიმართ 13:9.
|
მოყუასი |
![]()
პოსტი
#128
|
![]() Newbie ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 12 რეგისტრ.: 21-March 09 წევრი № 6,692 ![]() |
მოყუასი იმ ყველაფრის დაწერას რაც ვრცლად შემიძლია ვთქვა ამ საკითხებზე ძალინ დიდი დრო დამჭირდება რომ დავწერო (ყველაფერს ვგულისხმობ). გარდა ამისა, ამის აუცილებლობასაც ვერ ვხედავ. რაც უკვე დავწერე საკმაოდ ბევრ რამეს ამბობს. პირველ რიგში ალბათ სასურველია იმის გარკვევა თუ ეთანხმები იმას რაც უკვე დავწერე და იმის ცოდნაც კონკრეტულად რა გაინტერესებს. პ.ს. სიმართლე გითხრა, არც თუ ისე ლამაზად ჟღერს ეს სიტყვები ჩემთვის სასურველია აგრეთვე გაითვალისწინო ფორუმის წესები: 2. წესების მე-4 მუხლის მე-2 პუნქტი ჩამოყალიბდეს შემდეგ რედაქციით: "2. ფორუმის წევრი მოვალეა: გ) პატივი-სცეს საერო ხელისუფლებას, თავი შეიკავოს ისეთი პოლიტიკური განცხადებებისა თუ მოწოდებებისაგან, რამაც შეიძლება კონფლიქტი წარმოშვას ფორუმელთა შორის; დ) იყოს კორექტული, ზრდილობიანი, შემწყნარებლურად მოეკიდოს განსხვავებულ აზრს, პატივისმცემელი დამოკიდებულება იქონიოს განსხვავებული სარწმუნოების შესახებ მოსაზრების გამოქვეყნებისას და სხვა სარწმუნოების წარმომადგენელთან საუბრისას. ვ) არ დაუშვას თემაში ისეთ საკითხებზე საუბარი, რომლებიც არ ითვალისწინებს ამ თემის შინაარს, აგრეთვე დაუშვებელია თემისგარეთა მოსაზრებები (ე.წ. "ოფტოპიკი"), ლაყბობა (ე.წ. "ჩეთი") ან თემიდან სხვაგვარი გადახვევა. ზ) დისკუსიისას თავი აარიდოს ფორუმის მომხმარებლებს შორის არაეთიკურ მიმართვებს, შეურაცხმყოფელ გამონათქვამებს, განკითხვას, ცინიზმსა და ირონიას. თ) არ დაუშვას აღშფოთების, მრისხანებისა და ჩხუბის შემცველი ან მაპროვოცირებელი პოსტების წერა. ი) სიყვარულით და შემწყნარებლურად, მართლმადიდებლური სწავლების მიხედვით მოეკიდოს სხვა ფორუმელებს. კ) იზრუნოს ფორუმზე მშვიდობის შენარჩუნებისათვის. ლ) მოითმინოს ნებისმიერი მაპროვოცირებელი გამოწვევა თუ ის პირადად მისი მისამართითაა და არ ეხება ფორუმს, საჯაროდ არ გაარკვიოს თავისი პრობლემა, არამედ პირადი მიმოწერის საშუალებით. მ) კონფლიქტური სიტუაციის განვითარებისას დაუყოვნებლივ აცნობოს მოდერატორს და ხელი შეუშალოს კონფლიქტის გამწვავებას; ნ) ყველაფერს თავი აარიდოს, რაც ფორუმის ღირსებისა თუ მოვალეობის საქმეში ხელშემშლელი იქნება მოყვასი არ ვიცი რამ გაიძულა ამხელა პასუხის წერა იმის ნაცვლად, რაც გთხოვე. რა ვიფიქრო, ალბათ ის, რომ ''(ეს მოკლედ, ვრცლადაც შემიძლია ამაზე გაგიზიარო ჩემი მოსაზრება რომელიც ბიბლიაზეა დაფუძნებული და არა ამა თუ იმ კონცეფციის ინტერპრეტაციებზე)" უბრალოდ ბოსტის ''გასალამაზებლად'' გამოიყენე. მე ვერ გავიგე შენი პოზიცია და გთხოვე ნათლად გამოგეხატა შენი აზრი. შედეგად კი რა? შენი აზრი, გარდა იმისა, რასაც სხვები ფიქრობენ, რომ უნდა იყოს იგი, არსად ჩანს (ნათლად). რა ხდება ნათელი პოზიცია არა გაქვს, თუ ეს ეზოთერული სწავლებაა და მხოლოდ შენისთანა რჩეულებისათვის, ჩვენ კი რა ხელი გვაქვს მასთან?! რაც უკვე დავწერე საკმაოდ ბევრ რამეს ამბობს. რას ამბობს? იმას რომ რაღაცას არ ეთანხმები და რაღაც მინიშნებებს აკეთებ. ამაზე იტყვიან ენა გამოყავი და ეგებ წავიკითხო რისი თქმა გინდაო -------------------- გზა არის ორი: ერთი სიცოცხლისა და ერთი სიკვდილისა. ამ ორ გზას შორის დიდი სხვაობაა.
სიცოცხლის გზა ამგვარია: პირველად შეიყვარე ღმერთი, შემოქმედი შენი. მეორედ - მოყვასი შენი, როგორც საკუთარი თავი. ყველაფერი ის, რაც არ გსურს, რომ შეგემთხვეს შენ, არც შენ შეამთხვიო სხვას. |
მოყვასი |
![]()
პოსტი
#129
|
![]() הַלְלוּ-יָהּ ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 572 რეგისტრ.: 14-January 09 წევრი № 6,288 ![]() |
მოყვასი უბრალოდ ბოსტის ''გასალამაზებლად'' გამოიყენე. თუ ეს ეზოთერული სწავლებაა და მხოლოდ შენისთანა რჩეულებისათვის, ჩვენ კი რა ხელი გვაქვს მასთან?! რას ამბობს? ამაზე იტყვიან ენა გამოყავი და ეგებ წავიკითხო რისი თქმა გინდაო მოყუასი იმ ყველაფრის დაწერას რაც ვრცლად შემიძლია ვთქვა ამ საკითხებზე ძალინ დიდი დრო დამჭირდება რომ დავწერო (ყველაფერს ვგულისხმობ). გარდა ამისა, ამის აუცილებლობასაც ვერ ვხედავ. რაც უკვე დავწერე საკმაოდ ბევრ რამეს ამბობს. პირველ რიგში ალბათ სასურველია იმის გარკვევა თუ ეთანხმები იმას რაც უკვე დავწერე და იმის ცოდნაც კონკრეტულად რა გაინტერესებს. პ.ს. სიმართლე გითხრა, არც თუ ისე ლამაზად ჟღერს ეს სიტყვები ჩემთვის ციტატა "სეხნი, ძალიან მაინტერესებს. თუ არ დაგეზარება გაგვაცანი". სასურველია აგრეთვე გაითვალისწინო ფორუმის წესები: 2. წესების მე-4 მუხლის მე-2 პუნქტი ჩამოყალიბდეს შემდეგ რედაქციით: "2. ფორუმის წევრი მოვალეა: გ) პატივი-სცეს საერო ხელისუფლებას, თავი შეიკავოს ისეთი პოლიტიკური განცხადებებისა თუ მოწოდებებისაგან, რამაც შეიძლება კონფლიქტი წარმოშვას ფორუმელთა შორის; დ) იყოს კორექტული, ზრდილობიანი, შემწყნარებლურად მოეკიდოს განსხვავებულ აზრს, პატივისმცემელი დამოკიდებულება იქონიოს განსხვავებული სარწმუნოების შესახებ მოსაზრების გამოქვეყნებისას და სხვა სარწმუნოების წარმომადგენელთან საუბრისას. ვ) არ დაუშვას თემაში ისეთ საკითხებზე საუბარი, რომლებიც არ ითვალისწინებს ამ თემის შინაარს, აგრეთვე დაუშვებელია თემისგარეთა მოსაზრებები (ე.წ. "ოფტოპიკი"), ლაყბობა (ე.წ. "ჩეთი") ან თემიდან სხვაგვარი გადახვევა. ზ) დისკუსიისას თავი აარიდოს ფორუმის მომხმარებლებს შორის არაეთიკურ მიმართვებს, შეურაცხმყოფელ გამონათქვამებს, განკითხვას, ცინიზმსა და ირონიას. თ) არ დაუშვას აღშფოთების, მრისხანებისა და ჩხუბის შემცველი ან მაპროვოცირებელი პოსტების წერა. ი) სიყვარულით და შემწყნარებლურად, მართლმადიდებლური სწავლების მიხედვით მოეკიდოს სხვა ფორუმელებს. კ) იზრუნოს ფორუმზე მშვიდობის შენარჩუნებისათვის. ლ) მოითმინოს ნებისმიერი მაპროვოცირებელი გამოწვევა თუ ის პირადად მისი მისამართითაა და არ ეხება ფორუმს, საჯაროდ არ გაარკვიოს თავისი პრობლემა, არამედ პირადი მიმოწერის საშუალებით. მ) კონფლიქტური სიტუაციის განვითარებისას დაუყოვნებლივ აცნობოს მოდერატორს და ხელი შეუშალოს კონფლიქტის გამწვავებას; ნ) ყველაფერს თავი აარიდოს, რაც ფორუმის ღირსებისა თუ მოვალეობის საქმეში ხელშემშლელი იქნება -------------------- "კანონები: 'არ იმრუშო, არ მოკლა, არ მოიპარო, სხვისი არაფერი ისურვო და ნებისმიერი სხვა მცნება ამ ერთ მცნებაშია შეჯამებული: 'მოყვასი საკუთარი თავივით გიყვარდეს' " - რომაელების მიმართ 13:9.
|
Iona |
![]()
პოსტი
#130
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 943 რეგისტრ.: 6-February 07 წევრი № 1,025 ![]() |
ციტატა ოფებისაგან იმედია გასუფთავდება ეს თემა და თუ არგუმენტის ან საპირისპირო აზრის გამოსახატავად გაქვს შეკითხვები, პასუხები, წინადადებები და ფრაზები, თავისუფლად შეგიძლია მათი დაწერა. რატომ არის ოფტოპიკი ? თუ Gინდა რომ სწორედ გესმოდეს რაიმე სიტყვის აზრი სხვა ადგილებზეც სადაც გვხვდება იგივე სიტყვა /ფრაზა იქაც უნდა გესმოდეს. არა? -------------------- ვაჲ ჩუენდა შენ მიერ, ჵ სიკუდილო, რამეთუ თანა-მდები ხარ უწყალოჲ, რომელი არავის მიუტევებ, და მოსესხე ხარ სასტიკი, რომელი არა გარდაიჴადები. და მტაცებელი ხარ ძლიერი, რომელი არა დააცადებ; და მპარავი ხარ მღჳძარე, რომელსა არა გრცხუენის; და ჴელმწიფე ხარ მბრძანებელი, რომელსა არა გეშინის...
|
ზვარე |
![]()
პოსტი
#131
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 286 რეგისტრ.: 15-February 08 წევრი № 3,936 ![]() |
"ვინ ავიდა ზეცად და ვინ ჩამოვიდა? ქარი ვინ შეკრიბა თავისი პეშვით? სამოსელში ვინ გამოხვია წყალი? ვინ დაადგინა ქვეყნის ყველა საზღვარი? რა არის მისი სახელი? მის ძეს რა ჰქვია? იცი ეს?" - იგავნი სოლომონისა.- თავი 30. "რადგანაც უფლის სახელის ყველა მხმობელი ცხონდება". - რომაელთა მიმართ 10:13. რომელ სახელზეა საუბარი? მოდით დავაზუსტოთ. და რაჟამს ილოცვიდეთ, ნუ მრავალსა იტყჳთ, ვითარცა-იგი წარმართთაგანი, რამეთუ ჰგონებედ, ვითარმედ მრავლის-მეტყუელებითა მათითა ისმინოს მათი. ხოლო თქუენ ნუ ემსგავსებით მათ, რამეთუ იცის მამამან თქუენმან, რაჲ-იგი გიჴმს თქუენ, ვიდრე თხოვადმდე თქუენდა მისგან. ხოლო თქუენ ესრეთ ილოცევდით: მამაო ჩუენო, რომელი ხარ ცათა შინა, წმიდა იყავნ სახელი შენი, მოვედინ სუფევაჲ შენი, იყავნ ნებაჲ შენი, ვითარცა ცათა შინა, ეგრეცა ქუეყანასა ზედა. პური ჩუენი არსობისაჲ მომეც ჩუენ დღეს და მომიტევენ ჩუენ თანა-ნადებნი ჩუენნი, ვითარცა ჩუენ მიუტევებთ თანამდებთა მათ ჩუენთა, და ნუ შემიყვანებ ჩუენ განსაცდელსა, არამედ მიჴსნენ ჩუენ ბოროტისაგან, რამეთუ შენი არს სუფევაჲ და ძალი და დიდებაჲ საუკუნეთა მიმართ. ამენ. -------------------- მახლობელ არს ჩემდა ერი ესე პირითა მათითა და ბაგითა მათითა პატივ-მცემს მე, ხოლო გულნი მათნი შორს განშორებულ არიან ჩემგან
|
მოყვასი |
![]()
პოსტი
#132
|
![]() הַלְלוּ-יָהּ ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 572 რეგისტრ.: 14-January 09 წევრი № 6,288 ![]() |
ზვარე
კარგია რომ უფლის ლოცვა (მამაო ჩვენო) დაპოსტე. სწორედ მასში მიუთითა იესომ რომ ლოცვისას ქრისტიანებს წმინდა უნდა ეყოთ ღვთის სახელი. მადლობ რომ სრულად მოიყვანე სახარების ეგ ადგილი. -------------------- "კანონები: 'არ იმრუშო, არ მოკლა, არ მოიპარო, სხვისი არაფერი ისურვო და ნებისმიერი სხვა მცნება ამ ერთ მცნებაშია შეჯამებული: 'მოყვასი საკუთარი თავივით გიყვარდეს' " - რომაელების მიმართ 13:9.
|
ზვარე |
![]()
პოსტი
#133
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 286 რეგისტრ.: 15-February 08 წევრი № 3,936 ![]() |
თან გვითხრა, როგორ უნდა მოვუხმოთ მას
-------------------- მახლობელ არს ჩემდა ერი ესე პირითა მათითა და ბაგითა მათითა პატივ-მცემს მე, ხოლო გულნი მათნი შორს განშორებულ არიან ჩემგან
|
მოყვასი |
![]()
პოსტი
#134
|
![]() הַלְלוּ-יָהּ ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 572 რეგისტრ.: 14-January 09 წევრი № 6,288 ![]() |
თან გვითხრა, როგორ უნდა მოვუხმოთ მას ზვარე ბიბლია ნათელყობს, რომ ღვთის სახელის მოხმობა ნიშნავს, ვიცოდეთ ეს სახელი, დიდი პატივისცემა გვქონდეს მის მიმართ , წმინდად ვყოფდეთ მას ლოცვისას როგორც ეს იესომ "მამაო ჩვენოს" ლოცვაში მიუთითა თავის მიმდევრებს და ვენდობოდეთ მას, ვინც ამ სახელს ატარებს (რომაელები 10:13, 14; იგავები 3:5, 6; ესაიას 42:8). -------------------- "კანონები: 'არ იმრუშო, არ მოკლა, არ მოიპარო, სხვისი არაფერი ისურვო და ნებისმიერი სხვა მცნება ამ ერთ მცნებაშია შეჯამებული: 'მოყვასი საკუთარი თავივით გიყვარდეს' " - რომაელების მიმართ 13:9.
|
ზვარე |
![]()
პოსტი
#135
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 286 რეგისტრ.: 15-February 08 წევრი № 3,936 ![]() |
ზვარე ბიბლია ნათელყობს, რომ ღვთის სახელის მოხმობა ნიშნავს, ვიცოდეთ ეს სახელი, დიდი პატივისცემა გვქონდეს მის მიმართ , წმინდად ვყოფდეთ მას ლოცვისას როგორც ეს იესომ "მამაო ჩვენოს" ლოცვაში მიუთითა თავის მიმდევრებს და ვენდობოდეთ მას, ვინც ამ სახელს ატარებს (რომაელები 10:13, 14; იგავები 3:5, 6; ესაიას 42:8). საქმეც მაგაშია, რომ ეს ერთერთი სახელი, რომელიც პირთა ჯგუფმა აიკვიატა არ არის ერთადერთი. ყოველ შემთხვევაში ეს სადავოა, აპრიორი იმის მტკიცება, რომ ''ბიბლია ნათელყოფს'' ცოტა ხმამაღალია მგონი. ორი თვეა ამტკიცებ შენ აქ, ორასი წელია შენი სულიერი მამა ამტკიცებს და ასე ნათელი რომ იყოს ცოტა მეტი მიმდევრები ეყოლებოდა შენს სულიერ მამას თავის სამშობლოში, ჩვენისთანა ''ბნელ" ხალხზე რომ არაფერი ვთქვათ. ანუ QUOTE ბიბლია ნათელყობს, რომ ღვთის სახელის მოხმობა ნიშნავს, ნამეტანი ხმამაღლა გამოგდის-------------------- მახლობელ არს ჩემდა ერი ესე პირითა მათითა და ბაგითა მათითა პატივ-მცემს მე, ხოლო გულნი მათნი შორს განშორებულ არიან ჩემგან
|
მოყვასი |
![]()
პოსტი
#136
|
![]() הַלְלוּ-יָהּ ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 572 რეგისტრ.: 14-January 09 წევრი № 6,288 ![]() |
საქმეც მაგაშია, რომ ეს ერთერთი სახელი, რომელიც პირთა ჯგუფმა აიკვიატა არ არის ერთადერთი. ყოველ შემთხვევაში ეს სადავოა, აპრიორი იმის მტკიცება, რომ ''ბიბლია ნათელყოფს'' ცოტა ხმამაღალია მგონი. ორი თვეა ამტკიცებ შენ აქ, ორასი წელია შენი სულიერი მამა ამტკიცებს და ასე ნათელი რომ იყოს ცოტა მეტი მიმდევრები ეყოლებოდა შენს სულიერ მამას თავის სამშობლოში, ჩვენისთანა ''ბნელ" ხალხზე რომ არაფერი ვთქვათ. ციტატა საქმეც მაგაშია, რომ ეს ერთერთი სახელი სწორედ მაგას ვამბობ რომ თუნდაც ერთერთ სახელად მივიჩნიოთ, არ უნდა ჩაენაცვლებინათ ბიბლიის ზოგიერთ მთარგმნელს ღვთის სახელი ტიტულწოდებებით როგორიცაა უფალი ან ღმერთი. ციტატა ყოველ შემთხვევაში ეს სადავოა თუ სადაოა, რატომ მიგაჩნია სადაოდ გთხოვ ისიც დაწერე. ციტატა ''ბიბლია ნათელყოფს'' ცოტა ხმამაღალია მგონი ცოტა ხმამაღალი არაა, თუ ასე გგონია, დაწერე რატომ გგონია. ციტატა შენი სულიერი მამა ამტკიცებს ვინ რას ამტკიცებს ეგ არაფერ შუაშია იმასთან რასაც ბიბლიაში ვკითხულობთ და ნურც ცინასწარ გააკეთებ დასკვნებს ვინაა ჩემი სულიეი მამა. -------------------- "კანონები: 'არ იმრუშო, არ მოკლა, არ მოიპარო, სხვისი არაფერი ისურვო და ნებისმიერი სხვა მცნება ამ ერთ მცნებაშია შეჯამებული: 'მოყვასი საკუთარი თავივით გიყვარდეს' " - რომაელების მიმართ 13:9.
|
ზვარე |
![]()
პოსტი
#137
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 286 რეგისტრ.: 15-February 08 წევრი № 3,936 ![]() |
სწორედ მაგას ვამბობ რომ თუნდაც ერთერთ სახელად მივიჩნიოთ, არ უნდა ჩაენაცვლებინათ ბიბლიის ზოგიერთ მთარგმნელს ღვთის სახელი ტიტულწოდებებით როგორიცაა უფალი ან ღმერთი. თუ სადაოა, რატომ მიგაჩნია სადაოდ გთხოვ ისიც დაწერე. ცოტა ხმამაღალი არაა, თუ ასე გგონია, დაწერე რატომ გგონია. ვინ რას ამტკიცებს ეგ არაფერ შუაშია იმასთან რასაც ბიბლიაში ვკითხულობთ და ნურც ცინასწარ გააკეთებ დასკვნებს ვინაა ჩემი სულიეი მამა. თუ სადავო არ არის , მაშინ ეს პოსტი რატომღაა 137-ე? -------------------- მახლობელ არს ჩემდა ერი ესე პირითა მათითა და ბაგითა მათითა პატივ-მცემს მე, ხოლო გულნი მათნი შორს განშორებულ არიან ჩემგან
|
მოყვასი |
![]()
პოსტი
#138
|
![]() הַלְלוּ-יָהּ ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 572 რეგისტრ.: 14-January 09 წევრი № 6,288 ![]() |
სადაო კი არ არის, საინტერესო და მნიშვნელოვანია. ეგ შენ ხდი მას სადაოს სამწაუხაროდ და არც საფუძვლიანი არგუმენტი არ მოგიყვანია თუ რატომაა სადაო.
-------------------- "კანონები: 'არ იმრუშო, არ მოკლა, არ მოიპარო, სხვისი არაფერი ისურვო და ნებისმიერი სხვა მცნება ამ ერთ მცნებაშია შეჯამებული: 'მოყვასი საკუთარი თავივით გიყვარდეს' " - რომაელების მიმართ 13:9.
|
evangelizer |
![]()
პოსტი
#139
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 194 რეგისტრ.: 16-March 09 წევრი № 6,657 ![]() |
ერთ ადგილას ვიცი რომ არის იოანეს სახარებაში ( 18თავი ;6) როდესაც ჯარისკაციები ეძებენ კითხულობენ იესო ნაზარეველს ვეძებთო , პასუხად კი იღებენ - მე ვარ - რაც როგორც ვიცი ებრაულად არის იაჰვე - ის ვინც არის - რის გაგონებაზეც ჯარისკაცები ეცემიან მუხლებზე. ეჭვი მეპარება ზემოთხსნებულის სიწორეზე რადგან რომაელები იყვნენ წარმართები და რომლებმაც იწამეს ქრისტე - ისინი ებრაეელები არ იყვნენ ასე რომ არა მბონია რამე სცოდნოდათ , ზემოთხსენებული სახელის შესახებ. 1.მიუხედავად იმისა, რომ შენს მიერ მოხსენიებული მუხლი (იოანეს სახარებდან) სრულებითაც არ არის კავშირში ღვთის სახელთან, ["ეგო ეიმი"(რაც იესომ თქვა) სულ სხვა რამეს ნიშნავს და იჰვჰ სულ სხვას.. ![]() 2. და რომაელები10:13-ზე ეჭვი რატომ გეპარება? მერე რა რომ რომაელები არ იყვნენ იუდაიზმის მიმდევრები? ეს არ გამორიცხავს იმას რომ სცოდნოდათ ღვთის სახელის შესახებ (რომაელებმა კი არა წარმართულმა ეგვიპტემ გაიგო მოსეს დროს ღვთის სახელი და მერე როგორ გაიგო.. ![]() ![]() -------------------- "წმინდა იყოს ქრისტე თქვენს გულებში როგორც უფალი და მზად იყავით დამცველებად გამოხვიდეთ ყველას წინაშე, ვინც თქვენი იმედის გამო ახსნა განმარტებას გთხოვთ".. 1პეტრე3:15 |
Iona |
![]()
პოსტი
#140
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 943 რეგისტრ.: 6-February 07 წევრი № 1,025 ![]() |
ციტატა 1.მიუხედავად იმისა, რომ შენს მიერ მოხსენიებული მუხლი (იოანეს სახარებდან) სრულებითაც არ არის კავშირში ღვთის სახელთან, ["ეგო ეიმი"(რაც იესომ თქვა) სულ სხვა რამეს ნიშნავს და იჰვჰ სულ სხვას.. smile.gif არა მგონია სხვა რამეს ნიშნავდეს მოსმენილი მაქვს საკმაოდ გაგათლებული ადამიანისგან რასაც ნიშნავს. რომელსაც არაფრით არ სჭირდება ფაქტების გაკალბება, - მე ვენდობი იმ წყაროს - ძაან თუ გინდა გადამარწმუნო მანახე ორიგნალი და თარგანი ![]() ციტატა ეს არ გამორიცხავს იმას რომ სცოდნოდათ ღვთის სახელის შესახებ იესო ქრისტე - ღვთის სახელი რასაც ისინი ქადაგებდნენ. ....არ გამორიცხავს, მე უბრალოდ ვარაუდი გამოვთქვი -------------------- ვაჲ ჩუენდა შენ მიერ, ჵ სიკუდილო, რამეთუ თანა-მდები ხარ უწყალოჲ, რომელი არავის მიუტევებ, და მოსესხე ხარ სასტიკი, რომელი არა გარდაიჴადები. და მტაცებელი ხარ ძლიერი, რომელი არა დააცადებ; და მპარავი ხარ მღჳძარე, რომელსა არა გრცხუენის; და ჴელმწიფე ხარ მბრძანებელი, რომელსა არა გეშინის...
|
![]() ![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 12th July 2025 - 09:37 PM |
მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი
ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი