![]() |
სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
მოყვასი |
![]()
პოსტი
#381
|
![]() הַלְלוּ-יָהּ ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 572 რეგისტრ.: 14-January 09 წევრი № 6,288 ![]() |
ჯერ ერთი არაფერიც არ გამქრალა, უბრალოდ განსულიერდა, მიიღო არამატერიალური სულიერი სხეული, რომელსაც შეეძლო უხილავიც ყოფილიყო და დახშულ კარებშიც გაევლო, ეს სხეული კი ამაღლდა ზეცად და ამ სხეულით მოვა მეორედ მოსვლისას, ამ სხეულის მიღებითაც და ამ სხეულის ამაღლებითაც არანაირი არსობრივი ცვლილება არ მომხდარა სამებაში. კაიროსი! კაიროს კაიროს, შენ ამბობ რომ ეს სხაული ამაღლდაო. კაია რომ ნელნელა კონკრეტდება შენი პასუხები. სად წავიდა რომ ამაღლდა? გაქრა? მიპასუხე? ხილული სხაული დავუშვათ რომ გარდაიქმნა უხილავ სხეულად. ის ხომ იესოს სხეული იყო რომელიც ოდესღაც არ ჰქონდა მას ასეთი ფორმით? აი აქ დაფიქრდი რაა ცოტა ხნით, არ შეიძლება? ![]() არადა ეს სიტყვები მე ადრე მინდოდა დამეწერა შენთვის, რომ მიუხედავად იმისა, ღრმად ვარ დარწმუნებული, რომ ფაქტობრივად შენთან კამათს აზრი არა აქვს, მაგრამ ბოლოჯერ ვიმეორებ კითხვებს, თუკი ამათზე არ მივიღებ ლოგიკურ პასუხებს აშკარა გახდება რომ შენ დიალოგი არ გინდა, არამედ უნაყოფო კამათი... პ.ს. ისე კი, რაღაც მუხლებს რომ ეძახი ჩემს მიერ ნაპასუხებს, სადაც ღვთის სახელზეა საუბარი და პასუხები სწორედ რომ ბიბლიის სიტყვებით გაგეცი. რაც წესით უნდა გაგხარებოდა მარა, კამათის მოვარული ყოფილხარ და აღარ მიკვირს და რაც არ გაწყობს იმას რაღაც მუხლებს ეძახი.. -------------------- "კანონები: 'არ იმრუშო, არ მოკლა, არ მოიპარო, სხვისი არაფერი ისურვო და ნებისმიერი სხვა მცნება ამ ერთ მცნებაშია შეჯამებული: 'მოყვასი საკუთარი თავივით გიყვარდეს' " - რომაელების მიმართ 13:9.
|
KAIROS |
![]()
პოსტი
#382
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
ციტატა სულიერ სხეულად, ანუ უხილავ სულად მოყვასს, უკვე დავიღალე ერთიდაიგივეს წერით, არ იცნობ რა ჩვენს დოგმატიკას და რა გჭირს? სხეული სხვაა, სული სხვაა, განსულიერებული სხეული არ ნიშნავს რომ სული გახდა, ხოლო განსულიერებული სხეული ამაღლდა სასუფეველში,ახლა მისამართი არ მთხოვო ის რომ სხეული იცვლიდა მდგომარეობას, ეს ახასიათებს ადამიანურ ბუნებას და არ ეხება ღვთაებრივ ბუნებას, ანუ სამება უცვლელია. ... იესოს სულსს შეერწყა არა ის, აუ, ურევ რა ჩემო კარგო, უნდა ისწავლო ჯერ ჩვენი დოგმატიკა და მერე იკამათე, რაც არ იცი იმაზე რატომ ლაპარაკობ? გეწერა იქ დამასკელში, ისე მოხდა შეერთება, რომ ცვლილება არცერთში მომხდარაო, იცი რა ხდება? შენ უცოდინარობით გესმის დამახინჯებულად ჩვენი სწავლება, მერე ამ უცოდინარობას საკუთარ არგუმენტად იყენებ და უკვე ამ თემას ბოლოს უღებ, მე ახლა შენ დოგმატიკას ვერ გასწავლი და მოვრჩი ამ თემაზე წერას, ყველაფერი ეს ოფფია უკვე და დროის ხარჯვა. შენ მუხლებით გაცემულ პასუხებს ეძახი, მაგას ჩვენ დემაგოგიას ვუძახით, ანუ არასწორად ინტერპრეტირებას და წავალთ წრეზე, ამიტომ ლოგიკურად მიყოლა გთხოვე, არ გინდა? მორჩა. მე მხოლოდ გიპასუხებ იმ პოსტზე რაც იქნება პასუხი კითხვებზე რაც დავსვი, თუ არადა ისედაც საკმაოდ დავკარგე დრო. შეეცადე აღარ გააგრძელო ამ თემაზე, და ან მე მიპასუხე კითხვებზე, ან დათიკოს პოსტს დაელოდე, თუკი ისევ ამ თემაზე გააგრძელებ, მე აღარ გიპასუხებ და ჩაითვლება ოფფად! კაიროსი! -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
მოყვასი |
![]()
პოსტი
#383
|
![]() הַלְלוּ-יָהּ ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 572 რეგისტრ.: 14-January 09 წევრი № 6,288 ![]() |
მოყვასს, უკვე დავიღალე ერთიდაიგივეს წერით, არ იცნობ რა ჩვენს დოგმატიკას და რა გჭირს? სხეული სხვაა, სული სხვაა, განსულიერებული სხეული არ ნიშნავს რომ სული გახდა, ხოლო განსულიერებული სხეული ამაღლდა სასუფეველში,ახლა მისამართი არ მთხოვო ის რომ სხეული იცვლიდა მდგომარეობას, ეს ახასიათებს ადამიანურ ბუნებას და არ ეხება ღვთაებრივ ბუნებას, ანუ სამება უცვლელია. ... იესოს სულსს შეერწყა არა ის, აუ, ურევ რა ჩემო კარგო, უნდა ისწავლო ჯერ ჩვენი დოგმატიკა და მერე იკამათე, რაც არ იცი იმაზე რატომ ლაპარაკობ? გეწერა იქ დამასკელში, ისე მოხდა შეერთება, რომ ცვლილება არცერთში მომხდარაო, იცი რა ხდება? შენ უცოდინარობით გესმის დამახინჯებულად ჩვენი სწავლება, მერე ამ უცოდინარობას საკუთარ არგუმენტად იყენებ და უკვე ამ თემას ბოლოს უღებ, მე ახლა შენ დოგმატიკას ვერ გასწავლი და მოვრჩი ამ თემაზე წერას, ყველაფერი ეს ოფფია უკვე და დროის ხარჯვა. შენ მუხლებით გაცემულ პასუხებს ეძახი, მაგას ჩვენ დემაგოგიას ვუძახით, ანუ არასწორად ინტერპრეტირებას და წავალთ წრეზე, ამიტომ ლოგიკურად მიყოლა გთხოვე, არ გინდა? მორჩა. მე მხოლოდ გიპასუხებ იმ პოსტზე რაც იქნება პასუხი კითხვებზე რაც დავსვი, თუ არადა ისედაც საკმაოდ დავკარგე დრო. შეეცადე აღარ გააგრძელო ამ თემაზე, და ან მე მიპასუხე კითხვებზე, ან დათიკოს პოსტს დაელოდე, თუკი ისევ ამ თემაზე გააგრძელებ, მე აღარ გიპასუხებ და ჩაითვლება ოფფად! კაიროსი! კაიროს კაიროს, როგორც ჩანს დრო თავზე საყრელად გაქვს. იმეორებ იგივეს და ასე იძულებულს მხდი მოგყვე ფეხ და ფეხ. ფაქტია რომ, შეერთდა 2 ბუნება. ახლა იმის თქმა რომ ცვლილება არ მომხდარა იოლი გამოსავალია. მასე მეც გეტყოდი: იცი კაიროს, ღმერთმა სახელი რომ შეიქმნა ამით არაფერი ცვლილება არ მომხდარა. გინდა გაიგო? კაია, არადა მორჩა. მაგრამ ასე არ მითქვამს. მე პასუხები გაგეცი და ეს პასუხები ბიბლიაზე დაფუძნებით გავაკეთე. შენ კი ისეთ რამეს ამბობ რომ არც არანაირი სურვილი გაქვს ლოგიკურად მიუდგე. ამიტომ ნუ გაქვს პრეტენზიები. ფაქტია რომ ღმერთი თავის თავს წარმოგვიდგენს იეჰოვად და ეს სახელი სულიწმინდის შთაგონებით ღმერთმა 7000-ჯერ ჩააწერინა წმინდა წერილის მწერლებს. აღიარე და დასრულდება ეს გაუთავებელი კამათი რომელიც ხომ ხედავ რომ არაფერს გმატებს. მხოლოდ იქით მიდის რომ ამოიწურა თემა და დასაბუთთდა რომ ღვთის სახელი არ უნდა იყოს ამოღებული და გადამალული ბიბლიებიდან. მნიშვნელობა არ აქვს რომელ ენაზეა ის გამოცემული. ქართულზე, რუსულზე თუ სომხურზე. ღვთის სიტყვას განსაკუთრებით მორწმუნეები, დიდი კდემამოსილებითა და პატივისცემით უნდა მოეპყრონ. არ შეიძლება წმინდა წერილს ერთი სიტყვაც კი ამოაკლდეს. მიზეზი კი ისაა, რაც არაერთხელ დავწერე: ის რაც სულიწმინდის შთაგონებით დაიწერა, არავის აქვს უფლება შეცვალოს. დავასრულეთ? თუ კი, ძალიან კარგი. თუ არადა უსასრულო კამათს რომელიც სცდება ბიბლიის საზღვრებს, მერწმინე კაიროს არანაირი აზრი არ აქვს. არ ჯობია რომ ადამიანებმა ყური დავიგდოთ იმას რასაც ღმერთი გვეუბნება თავისი სიტყვით? რატომ უნდა უგულებელყოთ მისი სიტყვები რომელიც ამბობს: "მე ვარ იეჰეოვა, ეს არის ჩემი სახელი"ო. - ესაიას 42:8 და მე ვარ იეჰოვა, და ეს არის ჩემი სახსენებელი თაობიდან თაობაშიო. - გამოსვლის 3:15. ამას კი შენ რაღაც მუხლებს როგორ უძახი კაიროს მართლა არ მესმის. მეც და შენც ადამიანები ვართ და არ გვაქვს მგონი იმის უფლება ღვთის მითითებებს და მის სიტყვებს შევეწინააღმდეგოთ და ვუარყოთ. -------------------- "კანონები: 'არ იმრუშო, არ მოკლა, არ მოიპარო, სხვისი არაფერი ისურვო და ნებისმიერი სხვა მცნება ამ ერთ მცნებაშია შეჯამებული: 'მოყვასი საკუთარი თავივით გიყვარდეს' " - რომაელების მიმართ 13:9.
|
afxazi |
![]()
პოსტი
#384
|
![]() დავითი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: სენატის თავმჯდომარე პოსტები: 8,814 რეგისტრ.: 7-March 07 წევრი № 1,291 ![]() |
bekas
ციტატა პ.ს რით ვერ გაიგე რო ღმერთი ყველგანაა. შენზეა ნათქვამი: კაცს თუ არ სწადია რიყეზე ქვას არ დაინახავსო.პ.ს.ს ეხლა ვიცი რას ნიშნავს ებრაელის დაწყევლილი მე მგონი გასაგებად დავწერე რომ ყოველგვარი ცინიზმის გარეშე თქო. კი ბატონო ძნელია თავის შეკავება, მაგრამ თუ არ შეგიძლიათ არავინ გაძალებთ აქ შემოსვლას ციტატა კაიროს, როგორც ჩანს დრო თავზე საყრელად გაქვს. მოყვასო შევეშვათ ფორუმს. როგორც ადამიანი ადამიანს, როგორც კაცი კას ისე მოგმართავ, ფეხებზე გკიდია ჩემი მოწოდებები თუ რა ხდება? გითხარი ნუ იქცევი გაამღიზიანებლად, შენ კი იგივეს აგრძელებ და თანდათანობით მართლა ავსებ მოთმინების ფიალას. ციტატა აღიარე და დასრულდება ეს გაუთავებელი კამათი ეგოიზმით გაჟღენთილი მოწოდება. აი ესაიას წიგნში რა წერია: დაინახავენ ხალხები შენს სიმართლეს - და ყოველი მეფე შენს დიდებას; გიწოდებენ ა ხ ა ლ ს ა ხ ე ლ ს, რომელსაც უფლის ბაგეები გამოკვეთენ. (62,2) თუ ერთი სახელი აქვს როგორაა ნათქვამი რომ მას ახალი სახელი ეწოდება. შემოგვთავაზე აბა შენეული ეგზეგეზა ამასთან დაკავშIრებით. ხომ ლოგიკურია რომ ახალი სახელი ნიშნავს ძველის ფონზე ახალი სახელის დარქმევას. ციტატა ის რაც სულიწმინდის შთაგონებით დაიწერა, არავის აქვს უფლება შეცვალოს. მოიცა თუკი სულიწმინდა ქმნილებაა რას მეუბნები რომ ქმნილების შთაგონებით დაწერილი ღმერთის სიტყვად მივიჩნიო? ან ქმნილებას ოგორ უნდა შთაეგონებინა? ციტატა ადამიანებმა ყური დავიგდოთ იმას რასაც ღმერთი გვეუბნება თავისი სიტყვით? ამ სიტყვაში ის სიტყვა იგულისხმება იოანეს სახარების პირველი თავის პირველ მუხლში რომაა ნახსენები? ციტატა გამოვიდა რომ ერთ დროს ღმერთს არ ჰქონდა ადამიანური ბუნება და დადგა დრო როცა მას აქვს ადამიანური ბუნება. აი ამას გეუბნები და რაა რთული ამაი ვერ გავიგე. რას ნიშნავს ქონდა? დავაკონკრეტოდ კარგი. როგორც ვაღიარებთ უცვლელ და გარდაუქმნელ განკაცებას, ასევე აღვიქვამთ ხორის განღმრთობის მოვლენასაც, რადგან იმ მიზეზით, რომ სიტყვა განხორციელდა, მას არ გადაულახავს თავისი ღვთაებრივი საზღვრები და არ დაუკარგავს მისთვის ნიშანდობლივი ღვთივმშვენიერი ღირსებები . არც განღმრთობილი ხორცის ბუნება გარდაქმნილა და არც მისი ჩვეული თვისებები შეცვლილა, რადგან შეერთების შემდგომაც დარჩნენ შეურევნელი ბუნებანი და მათი თვისებები კი - უვნებელნი. უფლის ხორცი სიტყვასთან სრულიად შეურევნელი ანუ ჰიპოსტასური შეერთებით გამდიდრდა ღვთაებრივი ძალებით და ამასთან თავისი ბუნებითად ჩვეული თვისებები ოდნავადაც არ დაუკარგავს, რადგანაც ღვთაებრივ ქმედებებს საკუთარი ძალით არ ასრულებდა. ეს მისი საშუალებით ხდებოდა მასთან შეერთებული ღმერთ-სიტყვის ძალის გამოვლენა. გავარვარებული რკინაც წვავს, მაგრამ დაწვის ძალა მისი ბუნებითი თვისება კი არ არის, მან ეს შეიძინა ეცხლთან შეერთების შედეგად". გასაგებია რომ ღმერთის ბუნებაში არანაირი ცვალებადობა არ მომხდარა განკაცებით. ცვალებადობა მოხდებოდა მაშინ როდესაც გარდაიქმნებოდა ღვთაებრივი ბუნება ადამიანურად. მაგრამ რადგანაც მსგავსი რამ შეუძლებელია რომ მოხდეს, არც მომხდარა კიდეც. იგი შეუერთდა კაცობრივ ბუნებას და განაღმრთო ეს კაცობრივი ბუნება. სწორედ ამაში მდგოამრეობას გამოხსნის მთელი ბრწყინვალება, რომ ღმერთმა შეიერთა ადამიანური ბუნება და არა ქმნილებამ, როგორც ქადაგებენ ზოგიერთნი. რად მინდა მე ისეთის ახარება სადაც ქმნილების მიერ ქმნილების ვითომ გამოხსნაა აღწერილი (სინამდვილეში ქმნილებას შეუძლებელია რომ გამოეხსნა ცოდვისგან ქმნილება, რადგან ცოდვას მხიოლოდ ღმერთი აღხოავს). ადამიანმა შეიძლება ტანსაცმელი ჩაიცვას მაგრამ ამით არ იცვლება მისი ბუნება, არც ტანსაცმლის ბუნება იცვლება, ისინი ორივე ერთად წარმოადგენენ პიროვნებას. მიუხედავად ამისა ადამიანი რჩება იმ ადამიანად როგორიც მანამდე იყო და ტანსაცმელიც რჩება იმ ტანსაცმლად როგორი მანამდე იყო, განა იცვლება რამე ამ ქმედებით? მე მგონი ლოგიკურად ადვილად მისახვედრია რომ არა. ციტატა ხილული სხაული დავუშვათ რომ გარდაიქმნა უხილავ სხეულად ფაქტია სახარებიდან რომ ქრისტეს სხეული შეხებადია აღდგომის შემდეგ, როდესაც ის ეუბნება თომა მოციქულს რომ შეეხოს. ფაქტია უფალი არ ატყუებს მოციქულს, ხოლო რაც შეხებადია ის არ შეიძლება უსხეულო იყოს. მაგრამ ისიც ფაქტია რომ ერთნაირი სხეული არ იყო აღდგომამდე და აღდგომის შემდეგ, მაგრამ ისიც ფაქტია რომ არც ადამს ქონდა ერთნაირი სხეული დაცემამდე და დაცემის შემდეგ. სწორედ დაცემული ადამიანური სხეული მიიღო უფალმა (გარდა ცოდვისა) და აღადგინა თავდაპირველ, ადამის სამოთხისეული სხეულის მდგომარეობაში. ადამი კი მოჩვენება არ იყო და რადგან სრულ ადამიანურ ბუნებას წარმოადგენდა, ქონდა მას სხეული და სული, მაგრამ არ გარდაქმნილა ცოდვით დაცემის შემდეგ, არამედ ცოდვამ დათრგუნა ადამიანური ბუნება, რომელიც ბრწყინვალებას ინარჩუნებდა მაგრამ როგორც ტალახში ჩავარდნილი ბრილიანტი ისე იყო, რომელიც ბრილიანტად რჩება, მაგრამ გარეგნულად სრულიად სხვა შესახედავია. თუმცა ჩვენ არ ვიცი ონკრეტულად როგორი სხეული ქონდა ადამს, მაგრამ ფაქტია ისეთი არა როგორიც ეხლა ჩვენ გვაქვს, თუმცა ისიც წარმოადგენდა არამატერიალური სულისა და მატერიალური სხეულის ერთიანობას. და მათ რომ განსხვავებული კავშირი ქონდათ ღმერთთან ეს ბიბლიიდან ცხადი ხდება. ქრისტე აღდგა ამ განახლებულ სხეულში და ასევე ამაღლდა ზეცად, გავიხსენოთ კვლავ თომა მოციქულის ეპიზოდი). მართალია ამ სხეულს ქონდა დახშულ კარებში შესვლის თვისება, მაგრამ ფაქტია რომ შეხებადი იყო. ასე რომ ეს ადამიანური ბუნება არსად გაქრალა, არამედ ამაღლდა ზეცად, უფრო სწორად აღამაღლა ზეცად ღმერთმა და გადატანითი მნიშვნელობით დაისვა მარჯვენით თვისა (გადატანითი მნიშვნელობით იმიტომ რომ ღმერთს არ აქვს მარჯვენა ან მარცხენა მხარე. აქ იგულისხმება პატივი ადამიანური ბუნებისა. და რადგან ვამბობთ ადამიანურ ბუნებას, კატებორიულად გამოვრიცხავთ რაიმე შერწყმის დაშვებას. გავიმეორებ როდესაც ადამიანი ტანისამოსს იცვამს, ადამიანიც და ტანისამოსიც ინარჩუნებენ თავდაპირველ მდგოამრეობას, მაგრამ წარმოგვიდგებიან ერთი პირის სახით, რომ არც ადამიანი ეთვისება ტანისამოსს და არც ტანისამოსი ადამიანს. -------------------- სათნოება თვითკმარია ბედნიერებისთვის კლიმენტი ალექსანდრიელი |
KAIROS |
![]()
პოსტი
#385
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
ზოგადად აშკარაა, რომ მოყვასი კარგა ხანია დასასჯელია, მოდერს ფიალა კი არა დიდი დოქი ქონია მოთმინების
![]() ამასთანავე აშკარაა, რომ მას მხოლოდ კამათი უნდა, თუ აინტერესებდა რომ ჩვენ ვთვლით თუ არა რომ სამება შეიცვალა, ვამბობთ არა, და ახლა მას თუ ასე გონია ეს მისი პრობლემაა და ამისგან ქმნის პრობლემას, თემაზე პასუხის არიდების მიზნით, მე ვთქვი ციტატა მე მხოლოდ გიპასუხებ იმ პოსტზე რაც იქნება პასუხი კითხვებზე რაც დავსვი და მოვრჩი აქ. -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
მოყვასი |
![]()
პოსტი
#386
|
![]() הַלְלוּ-יָהּ ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 572 რეგისტრ.: 14-January 09 წევრი № 6,288 ![]() |
ზოგადად აშკარაა, რომ მოყვასი კარგა ხანია დასასჯელია. მე ვთქვი და მოვრჩი აქ. KAIROS დასასჯელი ვარ იმიტომ რომ განსხვავებული თვალსაზრისი მაქვს ზოგიერთ საკითხზე ? ![]() მე შენგან განსხვავებით შენს შეკითხვებს ვუპასუხე. შენ კი, ჩემს შეკითხვებს არ უპასუხე, რომელიც მჭიდროდ იყო დაკავშირებული იმ ლოგიკასთან რომლითაც ღვთის სახელის გამოყენების შესახებ საუბრობდი. ამიტომ, თუ 'მორჩი' შენი ნებაა. საწინააღმდეგო არაფერი მაქვს. -------------------- "კანონები: 'არ იმრუშო, არ მოკლა, არ მოიპარო, სხვისი არაფერი ისურვო და ნებისმიერი სხვა მცნება ამ ერთ მცნებაშია შეჯამებული: 'მოყვასი საკუთარი თავივით გიყვარდეს' " - რომაელების მიმართ 13:9.
|
afxazi |
![]()
პოსტი
#387
|
![]() დავითი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: სენატის თავმჯდომარე პოსტები: 8,814 რეგისტრ.: 7-March 07 წევრი № 1,291 ![]() |
მოყვასი
ციტატა დასასჯელი ვარ იმიტომ რომ განსხვავებული თვალსაზრისი მაქვს ზოგიერთ საკითხზე ? აქ რომ განსხვავებული აზრის მიმართ ალერგია არავის აქვს ეს ძალიან კარგად იცი, მაგრამ არ გინდა რომ დაინახო. შენთვის მთავარი დევნილის იმიჯის შექმნაა რაც ჩემთვის პირადად ძალიან მიუღებელია. განსხვავებული აზრი ეს შენთვისაა ალერგიული და ხან ბიბიის გამყალებბელები გვეძახე და ხან რა. მაშინ როცა პირიქითაა. ასე რომ ყველამ კარგად ვიცით ვინ ვინაა და არ გვინდა ეს დევნილის სტატუსის მიკერება. მე მგონი უნდა გესმოდეს რომ ეს უარეს გაღიზიანებას გამოიწვევს ადამიანებში. -------------------- სათნოება თვითკმარია ბედნიერებისთვის კლიმენტი ალექსანდრიელი |
მოყვასი |
![]()
პოსტი
#388
|
![]() הַלְלוּ-יָהּ ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 572 რეგისტრ.: 14-January 09 წევრი № 6,288 ![]() |
მოყვასი აქ რომ განსხვავებული აზრის მიმართ ალერგია არავის აქვს ეს ძალიან კარგად იცი, მაგრამ არ გინდა რომ დაინახო. შენთვის მთავარი დევნილის იმიჯის შექმნაა რაც ჩემთვის პირადად ძალიან მიუღებელია. განსხვავებული აზრი ეს შენთვისაა ალერგიული და ხან ბიბიის გამყალებბელები გვეძახე და ხან რა. მაშინ როცა პირიქითაა. ასე რომ ყველამ კარგად ვიცით ვინ ვინაა და არ გვინდა ეს დევნილის სტატუსის მიკერება. მე მგონი უნდა გესმოდეს რომ ეს უარეს გაღიზიანებას გამოიწვევს ადამიანებში. აფხაზი არანაიად არ ხარ მართალი რადგან, აზრადაც კი არ მომსვლია დევნილის იმიჯი შემექმნა. რაში მჭირდება თორემ კი ბატონო. კაიროსს, სიკვდილას, და სხვა უამრავ იუზერს დაუწერია რომელიმე კონკრეტულ ბიბლიურ თარგმანზე არასწორიაო. სხვა თა შორის სიკვდილა ისეთ ტარგმანს მოიხსენიებს ხოლმე არც თუ ისე ლამაზად როგორიცაა ბაჩანა ბრეგვაძის თარგმანი. რომელიც ორთოდოქს ჯეზეა განთავსებული. არავის არაფერი არ გითქვამთ. მე ორმ ერთ რომელიმე კონკრეტულ მუხლზე ვთქვა რომ ამა და ამ თარგმანში არასწორადაა, ანუ შეცდომითგადმოსულითქო რაიმე სიტყვა ან აზრი, ესე იგი შეურაცხყოფაა? პროტესტანტებზე არაერთს დაგიწერიათ რომ მათი ბიბლია შეცდომებითაა სავსეო. მასეც ხომ არ შეიძლება აფხაზი. თუ მე რაიმე ვთქვი არასწორი თარგმანზე რომელიც მიგაჩნია სწორ თარგმანად, მაშინ დამეხმარე, დამანახე რომ ვცდები. ჩემი პოსტი კი არ უნდა გაღიზიანებდეს ან შენ ან სხვას, პირიქით, თუ ვცდები ჩემს თვალსაზრისებში, მოიყვანე არგუმენტი და ამიხსენი, რატომ არის ესა თუ ის მუხლი მაგნაირად თარგმნლი. ნუ იფიქრებ აფხაზი რომ მე მიზნად მქონდეს დევნილის იმიჯის შექმნა ![]() -------------------- "კანონები: 'არ იმრუშო, არ მოკლა, არ მოიპარო, სხვისი არაფერი ისურვო და ნებისმიერი სხვა მცნება ამ ერთ მცნებაშია შეჯამებული: 'მოყვასი საკუთარი თავივით გიყვარდეს' " - რომაელების მიმართ 13:9.
|
damiane80 |
![]()
პოსტი
#389
|
Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,022 რეგისტრ.: 4-March 09 წევრი № 6,599 ![]() |
მოგესალმებით ყველას, მე თეოლოგი არ ვარ, მხოლოდ მსჯელობის ლოგიკას გამოვეხმაურები მოყვასს, დათიკოს პოსტის პასუხად, რომ წერ ციტატა რატომ? თუნდაც მხოლოდ ერთი უმარტივესი მიზეზის გამო: ახალი აღთქმის ორიგინალი ტექსტები არ არსებობს. მხოლოდ ასლებია შემორჩენილი. ასე რომ, ცალმხრივად იმის მტკიცება მოციქულები ღვთის სახელს იეჰოვას არ წერდნენ თავიანთი ხელით დაწერილ ხელნაწერებში ამას ვერავინ ვერ დაამტკიცებს. რადგან ის ორიგინალები დათიკო არც შენ გაქვს ნანახი და არც მათ ვისაც შენი თვალსაზრისის მსგავსი თვალსაზრისი გააჩნია აღნიოშნულ საკითხზე. ვიმეორებ რომ მხოლოდ ასლებია აღმოჩენილი და ასლები არსებობს. ეს მსჯელობა შენს პოზიციას ეწინააღმდეგება. კერძოდ: თუ შენი პირით ამბობ, რომ არ არსებობს მოციქულების მიერ დაწერილი პირველწყარო, მაშინ რა არგუმენტით ამტკიცებ, რომ იქ ყველგან ეწერა "იჰვჰ" და შემდეგ ისინი გადამწერებმა და მთარგმნელებმა ამოიღეს???? გარდა ამისა, ფაქტია, რომ შენივე მსჯელობიდან გამომდინარე, ყველა სხვა უძველეს ხელნაწერებში ახალი აღქმის, ის სახელი არ მოიხსენება, რაც უფრო იმაზე მიუთითებს, რომ გადამწერებმა გადაწერეს ის რაც პირველწყაროში იყო და არა პირიქით, შეცვალეს პირველწყარო. ანუ, რომ შევაჯამოთ : პირველი, არავითარი მტკიცებულება იმისა, რომ მოციქულთა მიერ დაწერილი პირველწყარო შეცვლილია, - არ არსებობს; და მეორე, ის რომ გადაწერილებში და თარგმანებში "იჰვჰ" არ იხსენიება ნიშნავს იმას, რომასე იყი პირველწყაროში, წინააღმდეგ შემთხვევაში ყველა გადამწერი შეთქმული ყოფილა, რაც ღიმილის მომგვრელია ![]() და ბოლოს, რაც შეეხება ათი მცნებიდან ერთ-ერთს ღმერთის სახელის ამაოდ მოხსენების შესახებ - ჩემი აზრით, აქ სახელის ამაოდ ხსენებაში იგულისხმება კონტექსი, რომ ღმერთი არ მოიხსენიო ამაოდ და არა რომელიმე კონკრეტული სახელი (თუნდაც ასეთი ერთი ყოფილიყო) ანუ იმას ვამბობ, რომ თუ მოყვასის მსჯელობას გავყვებით და ღმერთს მხოლოდ ერთადერთ სახელს"იჰვჰ" მივაკუთვნებთ, მაშინ ეს მცნება ასე წაიკითხებოდა, რომ ამაოდ არ ახსენო სახელი"იჰვჰ". გამოდის, რომ ამ სახელის მოხსენების გარეშე, სხვა ეპითეტებით ღმერთის ამაოდ ხსენება დასაშვები იქნებოდა?, რაღაც არა მგონია ![]() ისე სიმართლე გითხრად მე, ჩემი აზრით მართლმადიდებლებიც მაქსიმალურად უნდა მოვერიდოთ"იჰვჰ"-ს ხსენებას, რადგან იგი ღმერთის ერთ-ერთი ეპითეტია. ამიტომ მათ ვინც თავის თავს "იეღოვას მოწმეებს" ეძახის (შეიძლება სწორედ იმიტომ, რომ ჩვენთვის ეს სახელი გაუბრალოვდეს), მათ დავუძახოთ თავისი ნამდვილი სახელი (ვისი მიმდევრებიც არიან) რასელისტები. გაიხარეთ |
KAIROS |
![]()
პოსტი
#390
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
ციტატა გაიხარეთ ეს არ დავინახო ![]() მაგაზე საავტორო უფლებებია ![]() ახლა, ჩემო კარგო ეს თემა კარგა ხანია ამოწურულია და თავიდან აგორებას არ გირჩევ, მითუმეტეს, რომ რასელისტებმა თავი გაიძევეს სხვადასხვა მძიმე დარღვევების გამო. იხარე ; კაიროსი! -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
დათიკო |
![]()
პოსტი
#391
|
![]() დათიკო ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 3,383 რეგისტრ.: 24-July 06 მდებარ.: ვეიკი წევრი № 10 ![]() |
KAIROS
ციტატა ახლა, ჩემო კარგო ეს თემა კარგა ხანია ამოწურულია და თავიდან აგორებას არ გირჩევ, მითუმეტეს, რომ იეღოველებმა თავი გაიძევეს სხვადასხვა მძიმე დარღვევების გამო. თემა არ არის ამოწურული, თუკი ადამიანს ჯერ კიდევ აქვს სათქმელი. თან თუნდაც წრეზე ვიაროთ, ესეც არ არი8ს აკრძალული ამ ფორუმზე, მეტიც საჭიროც კი არის, რადგან ზოგიერთებს თუ ატასჯერ არ გაუმეორე, იმათ ტვინამდე არ მიდის. ასე რომ damiane80 თამამამად გააგრძელე საუბარი ამ საკითხებზე. უბრალოდ ის, ვისაც შენ მიმართე ვერ გიპასუხებს რადგან ბანი ადევს. თუმცა, ვერ ვხედავ ამაში დიდ პრობლემას, რადგან დარწმუნებული ვარ მალე სხვებიც გამოჩნდებიან და სწორედ მათთვის იქნება ეს დაწერილი. ![]() |
KAIROS |
![]()
პოსტი
#392
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
ციტატა მეტიც საჭიროც კი არის, რადგან ზოგიერთებს თუ ატასჯერ არ გაუმეორე, იმათ ტვინამდე არ მიდის დარწმუნებული ხარ რომ მერე დავა? ![]() ![]() -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
damiane80 |
![]()
პოსტი
#393
|
Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,022 რეგისტრ.: 4-March 09 წევრი № 6,599 ![]() |
შენ საავტორო უფლებები გაქვს "იხარე" -ზე
![]() ![]() თემა არ არის ამოწურული, თუკი ადამიანს ჯერ კიდევ აქვს სათქმელი. თან თუნდაც წრეზე ვიაროთ, ესეც არ არი8ს აკრძალული ამ ფორუმზე, მეტიც საჭიროც კი არის, რადგან ზოგიერთებს თუ ატასჯერ არ გაუმეორე, იმათ ტვინამდე არ მიდის. ასე რომ damiane80 თამამამად გააგრძელე საუბარი ამ საკითხებზე. უბრალოდ ის, ვისაც შენ მიმართე ვერ გიპასუხებს რადგან ბანი ადევს. თუმცა, ვერ ვხედავ ამაში დიდ პრობლემას, რადგან დარწმუნებული ვარ მალე სხვებიც გამოჩნდებიან და სწორედ მათთვის იქნება ეს დაწერილი. ![]() ხო დათიკო, მე სწორედ შენი პოსტიდან გამომდინარე, რაც მოყვასმა გიპასუხა იმას გამოვეხმაურე. მე ისე გავიგე, რომ მისი მსჯელობა მისსავე პოზიციას ეწინააღმდეგებოდა. აბა გადახედე შენც ჩემს პასუხს, სწორად გავიგე ის ფაქტები, რასაც იშველიებდა მოყვასი? თუ ეს ასეა, მაშინ თავისივე მითითებული ფაქტების საწინააღმდეგო დასკვნას აკეთებს და ეს აშკარაა. |
KAIROS |
![]()
პოსტი
#394
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
ციტატა შენ საავტორო უფლებები გაქვს "იხარე" -ზე), მე "გაიხარე" გამოვიყენე თუმცა ესეც უნებურად, არა მიმბაძველობით. ვიხუმრე კაცო ![]() რაც გაგიხარდება ის დაწერე ![]() დაველოდოთ შემპასუხებელს ![]() ხოლო ეს ციტატა ისე სიმართლე გითხრად მე, ჩემი აზრით მართლმადიდებლებიც მაქსიმალურად უნდა მოვერიდოთ"იჰვჰ"-ს ხსენებას, რადგან იგი ღმერთის ერთ-ერთი ეპითეტია. ამიტომ მათ ვინც თავის თავს "იეღოვას მოწმეებს" ეძახის (შეიძლება სწორედ იმიტომ, რომ ჩვენთვის ეს სახელი გაუბრალოვდეს), მათ დავუძახოთ თავისი ნამდვილი სახელი (ვისი მიმდევრებიც არიან) რასელისტები. კარგი შენიშვნაა და უნდა ამოვიღოთ საერთოდ ეგ ტერმინი "იეღოველები" რასელისტ სექტანტებთან მიმართებაში. იხარე; კაიროსი! -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
damiane80 |
![]()
პოსტი
#395
|
Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,022 რეგისტრ.: 4-March 09 წევრი № 6,599 ![]() |
|
KAIROS |
![]()
პოსტი
#396
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
ციტატა ისე ამ თემაში მაგარი ომი გადაგიტანიათ ნუ იტყვი ![]() ![]() ბოდიში მოდერ, ოფფისათვის ![]() იხარეთ; კაიროსი! პ.ს. დამიანე, ისე გააგრძელე წერა, თუ რაიმე მოგივა კიდევ მსგავსი დაკვირვება, დაწერე და ოდესმე უპასუხებენ (თუ შეძლებენ ) ![]() -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
დათიკო |
![]()
პოსტი
#397
|
![]() დათიკო ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 3,383 რეგისტრ.: 24-July 06 მდებარ.: ვეიკი წევრი № 10 ![]() |
damiane80
ციტატა ხო დათიკო, მე სწორედ შენი პოსტიდან გამომდინარე, რაც მოყვასმა გიპასუხა იმას გამოვეხმაურე. მე ისე გავიგე, რომ მისი მსჯელობა მისსავე პოზიციას ეწინააღმდეგებოდა. აბა გადახედე შენც ჩემს პასუხს, სწორად გავიგე ის ფაქტები, რასაც იშველიებდა მოყვასი? თუ ეს ასეა, მაშინ თავისივე მითითებული ფაქტების საწინააღმდეგო დასკვნას აკეთებს და ეს აშკარაა. რა თქმა უნდა მასეა. ![]() KAIROS ციტატა დარწმუნებული ხარ რომ მერე დავა? არა, მაგრამ მესამე პირისთვის იქნება სასარგებლო ![]() |
damiane80 |
![]()
პოსტი
#398
|
Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,022 რეგისტრ.: 4-March 09 წევრი № 6,599 ![]() |
ციტატა არა, მაგრამ მესამე პირისთვის იქნება სასარგებლო სასარგებლო თუ არა საინტერესო მაინც. აგერ მოყვასი შეგვეხმიანა, პოსტები უნახია და აღმადგინეთო გვთხოვს. ამ საკითხს ვინც წყვეტთ ეგ თქვენ თვითონ იცით რა გააკეთოთ. |
დათიკო |
![]()
პოსტი
#399
|
![]() დათიკო ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 3,383 რეგისტრ.: 24-July 06 მდებარ.: ვეიკი წევრი № 10 ![]() |
damiane80
ციტატა აგერ მოყვასი შეგვეხმიანა, პოსტები უნახია და აღმადგინეთო გვთხოვს. ამ საკითხს ვინც წყვეტთ ეგ თქვენ თვითონ იცით რა გააკეთოთ. არა მგონია ეს შესაძლებელი იყოს. ციტატა სასარგებლო თუ არა საინტერესო მაინც. ამაში გეთანხმები ![]() |
damiane80 |
![]()
პოსტი
#400
|
Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,022 რეგისტრ.: 4-March 09 წევრი № 6,599 ![]() |
damiane80 არა მგონია ეს შესაძლებელი იყოს. ხო, ახლა მქონდა მიმოწერები მოყვასთან. მაგაზეა ნათქვამი " არ გასწორდებაო კუდი ძაღლისა, არცა კირჩხიბი იწყებსო მართლად სვლას". ისე ესეთი გზიდან აცდენა როგორც წესი ნასწავლ ადამიანებს მოსდით. თუმცა ნასწავლი და განათლებული სხვადასხვა ცნებებია. |
![]() ![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 12th July 2025 - 09:34 PM |
მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი
ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი