IPB

სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )

საეკლესიო ბიბლიოთეკა

41 გვერდი V « < 10 11 12 13 14 > »   
Reply to this topicStart new topic
> სამება
მოყვასი
პოსტი Apr 8 2009, 05:32 PM
პოსტი #221


הַלְלוּ-יָהּ
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 572
რეგისტრ.: 14-January 09
წევრი № 6,288



ციტატა(agmsarebeli @ Apr 8 2009, 06:06 PM) *

იესო შექმნილი იყო? რას გულისხმობ ერთი განმარტე


ციტატა(agmsarebeli @ Apr 8 2009, 06:06 PM) *

იესო შექმნილი იყო? რას გულისხმობ ერთი განმარტე


"რა შეჭამეთ ტვინი ბოლო-ბოლო ამ ერთიდაიგვეს ძახილით. მეტი არაფერი გაქვთ სათქმელი?" ის ვიგულისხმე რასაც ბიბლია ამბობს და რაც გარკვევით დავწერე პოსტში #218,
რომ ღვთის ძე "შექმნა ღმერთმა" და რომ ის არის "ღვთის შემოქმედების დასაწყისი"(ბერძ: "ἡ ἀρχὴ τῆς κτίσεως τοῦ θεοῦ), რასაც ბიბლია სრულიად ნათლად ამბობს იაგავნი 8:22-ში, კოლასელების 1:15,16-სა და გამოცხადების 3:14-ში. ეს არაერთხელ დაგიწერეთ ბიბლიიდან. ამაზე არ გინდა ახლა აღმსარებელი გაოფება. მე დათიკოს ველოდები, მაინტერესებს რას გულისხმობს სიტყვებში "ის იყო დასაწყისში ღმერთთან", ანუ "სიტყვა (ლოგოსი) იყო ღმერთთან" და დაველოდოთ.


--------------------
"კანონები: 'არ იმრუშო, არ მოკლა, არ მოიპარო, სხვისი არაფერი ისურვო და ნებისმიერი სხვა მცნება ამ ერთ მცნებაშია შეჯამებული: 'მოყვასი საკუთარი თავივით გიყვარდეს' " - რომაელების მიმართ 13:9.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
afxazi
პოსტი Apr 8 2009, 05:38 PM
პოსტი #222


დავითი
***

ჯგუფი: სენატის თავმჯდომარე
პოსტები: 8,814
რეგისტრ.: 7-March 07
წევრი № 1,291



მოყვასი
ამიხსენი ბიბლიის მხიედვით როგორ არის ღმერთი დაუსბამო, დაუსრულებელი და შემოუსაზღვრელი, ვკიტხულობ როგორ?


--------------------
სათნოება თვითკმარია ბედნიერებისთვის

კლიმენტი ალექსანდრიელი


User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
მოყვასი
პოსტი Apr 8 2009, 05:52 PM
პოსტი #223


הַלְלוּ-יָהּ
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 572
რეგისტრ.: 14-January 09
წევრი № 6,288



აფხაზი, ერთდროულად ვისაუბროთ ყველა საკითხზე? ხომ არ ჯობს ჯერ ერთი საკითხი (ამ შემთხვევაში ღვთის ძის საკითხი) ამოვწუროთ და მერე გადავიდეთ ღმერთის დაუსაბამობაზე.
ახლა არ თქვა თავს არიდებო. უბრალოდ იმის თქმა მინდა რომ მიმართულება მივცეთ ჩვენს საუბრებს და მსჯელობებს.
ჩემთვის სრულიად გასაგებია როცა ღვთის ძე, ანუ "სიტყვა" იგავების 8:22-ში ამბობს: "იეჰოვამ შემქმნა მე" (ებრაულად: "יְהוָה--קָנָנִי, רֵאשִׁית דַּרְכּוֹ: קֶדֶם מִפְעָלָיו מֵאָז") და იოანეს დაწერილი სიტყვები რომ იესო არის "ღვთის შემოქმედების დასაწყისი".

ახლა მასე რომ მივუდგეთ აფხაზი, გკითხავ, ამიხსენი როგორ შექმნა ღმერთმა ადამიანი და ბიბილიის მუხლებით მიმითითე მეთქი გეტყვი. მორწმუნესთვის მისაღებია ის განაცხადი რასაც ბიბლია ამბობს. იქნება ეს ღვთის მარადიული არსებობა, ღვთის ძის და ადამიანის შექმნა, ან იციი როგორ შექმნა ღმერთმა სამყარო? ან როგორ შექმნა დედამიწა? ვფიქრობ რომ საკითხისადმი მსგავსი მიდგომა არამართებულია. ბიბლია ამბობს რომ შექმნა და ვისაც სურს მიიღებს ბიბლიის განაცხადს.
პატივისცემით
მოყვასი


--------------------
"კანონები: 'არ იმრუშო, არ მოკლა, არ მოიპარო, სხვისი არაფერი ისურვო და ნებისმიერი სხვა მცნება ამ ერთ მცნებაშია შეჯამებული: 'მოყვასი საკუთარი თავივით გიყვარდეს' " - რომაელების მიმართ 13:9.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
agmsarebeli
პოსტი Apr 8 2009, 05:56 PM
პოსტი #224


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 1,206
რეგისტრ.: 14-May 07
წევრი № 1,910



კი ბატონო და მაშინ როგორ გესმის შექმნა? მანამდე არარსებულის გაჩენა ანუ შექმნა?
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
მოყვასი
პოსტი Apr 8 2009, 05:58 PM
პოსტი #225


הַלְלוּ-יָהּ
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 572
რეგისტრ.: 14-January 09
წევრი № 6,288



ციტატა(agmsarebeli @ Apr 8 2009, 06:56 PM) *

კი ბატონო და მაშინ როგორ გესმის შექმნა? მანამდე არარსებულის გაჩენა ანუ შექმნა?



დიახ. მანამდე არ არსებულის არსებობაში მოყვანა, შექმნა. ისევე როგორც სხვა ანგელოზები შექმნა ღმერთმა. მანამდე ისინი არ არსებობდნენ. მაგალითად გაიხსენე პავლეს სიტყვები: "ის ანგელოზებს სულებად ქმნის" - ებრაელთა მიმართ, თავი 1.
პ.ს.
დათიკოს დაველოდები წარმოადგინოს ის რასაც ველოდებით მისგან "სიტყვის" და "დასაწყისის" ახსნებს ვგულისხმობ.


--------------------
"კანონები: 'არ იმრუშო, არ მოკლა, არ მოიპარო, სხვისი არაფერი ისურვო და ნებისმიერი სხვა მცნება ამ ერთ მცნებაშია შეჯამებული: 'მოყვასი საკუთარი თავივით გიყვარდეს' " - რომაელების მიმართ 13:9.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
afxazi
პოსტი Apr 8 2009, 06:00 PM
პოსტი #226


დავითი
***

ჯგუფი: სენატის თავმჯდომარე
პოსტები: 8,814
რეგისტრ.: 7-March 07
წევრი № 1,291



მოყვასი
ციტატა
ახლა მასე რომ მივუდგეთ აფხაზი, გკითხავ, ამიხსენი როგორ შექმნა ღმერთმა ადამიანი და ბიბილიის მუხლებით მიმითითე მეთქი გეტყვი. მორწმუნესთვის მისაღებია ის განაცხადი რასაც ბიბლია ამბობს. იქნება ეს ღვთის მარადიული არსებობა, ღვთის ძის და ადამიანის შექმნა, ან იციი როგორ შექმნა ღმერთმა სამყარო? ან როგორ შექმნა დედამიწა? ვფიქრობ რომ საკითხისადმი მსგავსი მიდგომა არამართებულია. ბიბლია ამბობს რომ შექმნა და ვისაც სურს მიიღებს ბიბლიის განაცხადს.
პატივისცემით
მოყვასი

ეს საკმაოდ დეტალურად არის აღწერილი და ამას მსჯელობა არ ჭირდება.

მაგრამ რადგან დაიჟინეთ, რომ ფილოსოფოსობთ და ბიბლიის გარეშე სწაველბას ქადაგებთო, ამიტომ ამიხსენი ის რაც შეგეკითხე.

იცი რასაც წერს ბიბლია: მარჯვენა ან მარცხენა ხელი რომ გაცდუნებდეს მოიჭერიო, ან თვალი რომ გაცდუნებდეს ამოიძირკვეო.

სადმე ბიბლიაში არის ახსნილი ეს სიტყვები? და თუ არ არის როგორ გავიგო?

ეგერ არ არის ჩემო მეგობარო იბრალებდე ბიბლის გაგებას და ჩვენ მის ვერ გაგებას გვაბრალებდე.

ასე რომ გეკითხები ბიბლიის მიხედვით ამიხსენი როგორ არის ღმერთი დაუსაბამო და დაუსრულებელი, შემოუსაზღვრელიდ ა ასე შემდეგ, მხოლოდ და მხოლოდ იმიტომ რომ ფილოსოფოსობას გვაბრალებ.


--------------------
სათნოება თვითკმარია ბედნიერებისთვის

კლიმენტი ალექსანდრიელი


User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
agmsarebeli
პოსტი Apr 8 2009, 06:05 PM
პოსტი #227


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 1,206
რეგისტრ.: 14-May 07
წევრი № 1,910



მაშინ როგორ გავიგოთ სიიტყვები ,,მე და მამაი ერთ ვართ "?

და კიდევ...არსებობს ღმერთთან მიმართებაში ასეთი ციტატა...,,შეინანა უფალმა..." ,,განრისხდა უფალი..." ,,დაიძინა" და სხვა
იქნებ ესეც განგვიმარტო...ნუთუ ცვალებადობაა ღმერთთან და რაიმე ვნებას განიცდის..მაშინ სადღაა დაუსაბამობა და უცვალებლობა?


თუ იმას იტყვი(და აუცილებლად იტყვი) , რომ ამ ყველაფერს ახსნა და გაგება სჭირდება, მაშინ კეთილი ინებე და მიიღე წმინდა მამებისეული განმარტებაც

მაშინ იქნება მსჯელობა ობიექტური...
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
მოყვასი
პოსტი Apr 8 2009, 06:07 PM
პოსტი #228


הַלְלוּ-יָהּ
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 572
რეგისტრ.: 14-January 09
წევრი № 6,288



ციტატა(afxazi @ Apr 8 2009, 07:00 PM) *

მოყვასი
ეს საკმაოდ დეტალურად არის აღწერილი და ამას მსჯელობა არ ჭირდება.
მაგრამ რადგან დაიჟინეთ, რომ ფილოსოფოსობთ და ბიბლიის გარეშე სწაველბას ქადაგებთო, ამიტომ ამიხსენი ის რაც შეგეკითხე.
იცი რასაც წერს ბიბლია: მარჯვენა ან მარცხენა ხელი რომ გაცდუნებდეს მოიჭერიო, ან თვალი რომ გაცდუნებდეს ამოიძირკვეო.

სადმე ბიბლიაში არის ახსნილი ეს სიტყვები? და თუ არ არის როგორ გავიგო?
ეგერ არ არის ჩემო მეგობარო იბრალებდე ბიბლის გაგებას და ჩვენ მის ვერ გაგებას გვაბრალებდე.
ასე რომ გეკითხები ბიბლიის მიხედვით ამიხსენი როგორ არის ღმერთი დაუსაბამო და დაუსრულებელი, შემოუსაზღვრელიდ ა ასე შემდეგ, მხოლოდ და მხოლოდ იმიტომ რომ ფილოსოფოსობას გვაბრალებ.


აფხაზი, ცალკეულ მუხლებს რომ ჩააკვირდე და რაც არ უნდა ფილოსოფოსურ ახსნებს მიმართო ადამიანმა, მის სწორ მნიშვნელობას ვერასოდეს გაიგებ.
ის რომ ხელის მოკვეთა არ იგულისხმება ამას ბიბლიის სხვა მუხლები ხდიან ნათელს. ამიტომ, ისევ ვიმეორებ რომ ნებისმიერი ახსნა განმარტება რომელიც ბიბლიის მთლიან სწავლებასთან არ მოდის თანხმობაში ის არ არის სწორი ახსნა. მოკლედ, იმის მაგივრად რომ სხვას მოუწოდო თემას ნუ გადაუხვევო თავად ნუ გახდები აფხაზი თემიდან გადახვევის მიზეზი. ის თუ რაზე ვთქვი ფილოსოფიური ახსებია მეთქი ამას კიდევ უფრო დაწვრილებით დავწერ რატო მივიჩნევ ასე, ოღონდ ამას გავაკეთებ მას შემდეგ რაც დათიკო დაგვიწერს იმ ახსნებს რაზეც თავად სურდა საუბარი. მე დავწერე ბიბლიის თვალსაზრისი იოანეს 1:1-ში მოხსენიებული "ლოგოსის" შესახებ და იმაზეც თუ რას ნიშნავს "დასაწყისი". ამაზე ლაშამაც დაწერა. ახლა დათიკოს დაველოდები და შემდეგ გავაგრძელოთ საუბრები.

დროებით.


--------------------
"კანონები: 'არ იმრუშო, არ მოკლა, არ მოიპარო, სხვისი არაფერი ისურვო და ნებისმიერი სხვა მცნება ამ ერთ მცნებაშია შეჯამებული: 'მოყვასი საკუთარი თავივით გიყვარდეს' " - რომაელების მიმართ 13:9.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
agmsarebeli
პოსტი Apr 8 2009, 06:10 PM
პოსტი #229


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 1,206
რეგისტრ.: 14-May 07
წევრი № 1,910



კაცო შენი მოსაზრება დავუშვათ გავიზიარეთ..შენ უნდა გაიზიარო თუ არა სხვისი მოსაზრება?
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
მოყვასი
პოსტი Apr 8 2009, 06:16 PM
პოსტი #230


הַלְלוּ-יָהּ
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 572
რეგისტრ.: 14-January 09
წევრი № 6,288



ციტატა(agmsarebeli @ Apr 8 2009, 07:10 PM) *

კაცო შენი მოსაზრება დავუშვათ გავიზიარეთ..შენ უნდა გაიზიარო თუ არა სხვისი მოსაზრება?


აღმსარებელი, მე არ მითქვამს რომ ჩემი მოსაზრება უნდა გაიზიარო. მე ვინ ვარ? შენნაირი ადამიანი ხომ ვარ. ადამიანების მოსაზრებები არაა მთავარი. მთავარი ისაა რომ ბიბლიის თვალსაზრისი გავიზიაროთ. მე რაც დავწერე ის უშუალოდ ბიბლიიდან გამომდინარეა და არ არის წერილს გადასული, ადამიანური სიბრძნიდან გამომდინარე ფილოსოფიური ახსნა განმარტებები. ის რასაც ბიბლია ამბობს უბრალო და გასაგებ ენაზე ის გავიმეორე მეც. შენ მას გაიზიარებ თუ არა, ეს აბსოლუტურად შენი პირადი საქმეა და მე არ მოგიწოდებ რომ გაიზიარო. გამიგე?
შენი თვალსაზრისი თუ ბიბლიურია, ის დაწერე და დიდი ყურადღებით წავიკითხავ და თუ რამეს ვერ გავიგებ, შეგეკითხები. ეს არის და ეს. არაა საჭირო ერთმანეთს ვუმტკიცოთ რამე. შენ შენი თქვი, ლაშაბი თავისისას, აფხაზი თავისას და დათიკოც მალე იტყვის თავისას.
უბრალოდ ნორმალურ ფარგლებში დავაფიქსიროთ ის რა როგორ გვესმის. არ ჯობია ასე?
დღევანდელი პოსტები მართლა საინტერესოდ მიდის. იმედია ასე გაგრძელდება.
მოკლედ მე დროებით გამოგეთიშებით. მანამდე კი დათიკოც შემოვა ალბათ.

მაგრად.
მოყვასი.


--------------------
"კანონები: 'არ იმრუშო, არ მოკლა, არ მოიპარო, სხვისი არაფერი ისურვო და ნებისმიერი სხვა მცნება ამ ერთ მცნებაშია შეჯამებული: 'მოყვასი საკუთარი თავივით გიყვარდეს' " - რომაელების მიმართ 13:9.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
agmsarebeli
პოსტი Apr 8 2009, 06:23 PM
პოსტი #231


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 1,206
რეგისტრ.: 14-May 07
წევრი № 1,910



დალოცვილო.....მაშინ მოსეს დავუჯეროთ..ვინც დაწერა ხუთწიგნეული.....

დროებით!
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Iona
პოსტი Apr 8 2009, 06:43 PM
პოსტი #232


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 943
რეგისტრ.: 6-February 07
წევრი № 1,025



ციტატა
რომ ღვთის ძე "შექმნა ღმერთმა" და რომ ის არის "ღვთის შემოქმედების დასაწყისი"(ბერძ: "ἡ ἀρχὴ τῆς κτίσεως τοῦ θεοῦ),


როგორ შექმნა ღვთის ძე ??????
ძე რომ არის, ესე იგი კი არ შექმნა არამედ შვა - განასხვავება არის აშკარად.

შექმნაზე თუ არის საუბარი წერია ნათლად რომ რაც კი რამ შექმნილა ყველაფერი ქრისტემ შექმნა.

1. პირველითგან იყო სიტყუაჲ, და სიტყუაჲ იგი იყო ღმრთისა თანა, და ღმერთი იყო სიტყუაჲ იგი. 2. ესე იყო პირველითგან ღმრთისა თანა. 3. ყოველივე მის მიერ შეიქმნა, და თჳნიერ მისა არცა ერთი რაჲ იქმნა, რაოდენი-რაჲ იქმნა.


--------------------
ვაჲ ჩუენდა შენ მიერ, ჵ სიკუდილო, რამეთუ თანა-მდები ხარ უწყალოჲ, რომელი არავის მიუტევებ, და მოსესხე ხარ სასტიკი, რომელი არა გარდაიჴადები. და მტაცებელი ხარ ძლიერი, რომელი არა დააცადებ; და მპარავი ხარ მღჳძარე, რომელსა არა გრცხუენის; და ჴელმწიფე ხარ მბრძანებელი, რომელსა არა გეშინის...
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Lashab
პოსტი Apr 8 2009, 07:39 PM
პოსტი #233


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 561
რეგისტრ.: 24-December 08
წევრი № 6,157



ციტატა(agmsarebeli @ Apr 8 2009, 05:06 PM) *

იესო შექმნილი იყო? რას გულისხმობ ერთი განმარტე


ანუ იესო იყო ღმერთის პირველი ქმნილება, პირველშობილი... ყველაფერი მისით და მასში შექმნა, ის იყო ღმერთის სიტყვა...

აი ეს არის ჩემი აზრი...


ციტატა(afxazi @ Apr 8 2009, 05:18 PM) *

Lashab
მე გკიტხე სიტყვა დასაბამის შესახებ და არა ქრისტეს შესახებ.

უბრალოდ მითხარი სიტყვა დასაბამი იწოდება თუ არა დასაბამი დასასრულტან მიმართებაში?



მოვედი, გასაგებია...

მათე 19:8

8. მიუგო მათ: მოსემ თქვენი გულქვაობის გამო მოგცათ ცოლებთან გაყრის ნება, თავიდან კი არ იყო ასე.

ანუ თავიდან, დასაწყისში იყო სხვანაირად, მერე შეიცვალა, ის დრო გავიდა და იმ წესს ჰქონდა დასასრული...

ანუ როგორც ჩანს იხმარება დასაწყისი დასასრულთან მიმართებით...

შენ გინდა თქვა რომ "დასაწყისში იყო", ანუ დასასრული სადღაა...

მაგრამ მე ვამბობ- შექმნის დასაწყისში...

ანუ ამ შექმნის პერიოდს ქონდა დასასრული, რაც დასტურდება იმით რომ მეშვიდე დღეს "დაისვენა"... (და იმის მერე ისვენებს როგორც ჩანს biggrin.gif)

თუ მაინც ვერ გავეცი პასუხი, ესეგი შეკითხვა არ მესმის და დემაგოგიას ნუ დამწამებ...


--------------------
"ვისაც არ უყვარს, ვერ შეუცვნია ღმერთი, რადგან ღმერთი სიყვარულია."- (1 იოანე 4:8)

"სიყვარული სულგრძელია და კეთილი; სიყვარულს არ შურს, არ ტრაბახობს და არ ამაყობს; არ უკეთურობს, არ ეძებს თავისას, არ მრისხანებს, არ იზრახავს ბოროტს. არ შეჰხარის უსამართლობას, არამედ ჭეშმარიტებით ხარობს; ყველაფერს იტანს, ყველაფერი სწამს... ყველაფერს ითმენს. სიყვარული არასოდეს მთავრდება... " - (1 კორ 13:4-8)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
agmsarebeli
პოსტი Apr 8 2009, 07:43 PM
პოსტი #234


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 1,206
რეგისტრ.: 14-May 07
წევრი № 1,910



როგორ შეიძლება ქმნილებამ რამე შექმნას?! იესო ჯერეც ერთი-ღმერთმამაკაცური სახელია და არა ცალკე აღებული პიროვნებისა.

ძე ჩემი ხარი შენ....ესციტატა როგორ გესმის......იესო არის თუ არა მამის ძე(შექმნილი ან შეუქმნელი)?
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Lashab
პოსტი Apr 8 2009, 07:54 PM
პოსტი #235


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 561
რეგისტრ.: 24-December 08
წევრი № 6,157



ციტატა(agmsarebeli @ Apr 8 2009, 07:43 PM) *

როგორ შეიძლება ქმნილებამ რამე შექმნას?! იესო ჯერეც ერთი-ღმერთმამაკაცური სახელია და არა ცალკე აღებული პიროვნებისა.

ძე ჩემი ხარი შენ....ესციტატა როგორ გესმის......იესო არის თუ არა მამის ძე(შექმნილი ან შეუქმნელი)?


მე ვთქვი- მანდ წერია "დია"- რომლის მტავარი მნიშვნელობაა- "ში", ინგლისურად "through"... ანუ ყველაფერი მასში შეიქმნა...

ეს განვიხილოთ, ბიბლიაში უამრავი ადგილია სადაც ეგ სიტყვა მასე ითარგმნება...

ღმერთმამაკაცური სახელია?

იესო=იეშუა=იეჰოშუა=იეჰო+შუა= იეჰოვა მხსნელი... და გასაგებია...

მაგრამ:

ელია=ელიაჰ=ელ + იაჰ=ელ(ღმერთი)+იაჰვე=იაჰვე ღმერთია...

იეჰოსაფატი=იეჰო + საფატი=იეჰოვა მოსამარტლე(როგორც მახსოვს ამას ნიშანვს)...

ეს ადამიანები ღმერტები არ ყოფილან, ასე რომ სახელი არ მეტყველებს ამაზე...

პლუს- "ძე ხარ ჩემი"- არა უბრალოდ ძე- "ეს არის ჩემი საყვარელი ძე..."

თორემ, დაბადების 6:2-ში ანგელოზებს "ღვთის შვილები ეწოდებათ"... გნოსტიკურად სხვა რამეა(ღმერთკაცებზე), მაგრამ ანგელოზებზეა საუბარი და არა ღმერთკაცებზე...


--------------------
"ვისაც არ უყვარს, ვერ შეუცვნია ღმერთი, რადგან ღმერთი სიყვარულია."- (1 იოანე 4:8)

"სიყვარული სულგრძელია და კეთილი; სიყვარულს არ შურს, არ ტრაბახობს და არ ამაყობს; არ უკეთურობს, არ ეძებს თავისას, არ მრისხანებს, არ იზრახავს ბოროტს. არ შეჰხარის უსამართლობას, არამედ ჭეშმარიტებით ხარობს; ყველაფერს იტანს, ყველაფერი სწამს... ყველაფერს ითმენს. სიყვარული არასოდეს მთავრდება... " - (1 კორ 13:4-8)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
agmsarebeli
პოსტი Apr 8 2009, 08:04 PM
პოსტი #236


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 1,206
რეგისტრ.: 14-May 07
წევრი № 1,910



თუ ძეა და თანაც შექმნილი ესეგი მამა-ღმერთი..ყოველთვის არ ყოფილა მამა და თუ მერე გახდა მამა ესეგი განიცდის ცვალებადობას და თუ ჩვალებადია უეჭველი ქმნილიცაა და თუ ქმნილია ესგი ღმერთI აღარაა და ასე აბსაურდამდე მივალთ smile.gif
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Lashab
პოსტი Apr 8 2009, 08:10 PM
პოსტი #237


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 561
რეგისტრ.: 24-December 08
წევრი № 6,157



ციტატა(agmsarebeli @ Apr 8 2009, 08:04 PM) *

თუ ძეა და თანაც შექმნილი ესეგი მამა-ღმერთი..ყოველთვის არ ყოფილა მამა და თუ მერე გახდა მამა ესეგი განიცდის ცვალებადობას და თუ ჩვალებადია უეჭველი ქმნილიცაა და თუ ქმნილია ესგი ღმერთI აღარაა და ასე აბსაურდამდე მივალთ smile.gif


მამა-ღმერთი ეგ ტერმინი მერე მოგონილია, ღმერთს მამა ქვია, მაგრამ არ ნიშნავს რომ "მამა-ღმერთი" და "ძე-ღმერთი" მერე მოგონილი ტერმინები არაა...

რადგან, ღმერთი ერთია, იაჰვე/იეჰოვაა ღმერთი(როგორც გინდაც წაიკითხეთ), ხოლო იესო არის მისი პირველი ქმნილება, რომელიც მისი საყვარელი ძეა...

ცვალებადებადობას რაც შეეხება ცალკე საკითხია...

მაშინ- იესო ხომ განკაცდა? იესოს ხომ ადამიანური ბუნება? გამოდის იესოს ადამიანური ბუნება მუდამ ქონდა? სანამ ადამიანი იქნებოდა????


გამოდის ადამიანი სანამ შეიქმნებოდა მანამდე ქონდა იესოს ადამიანური ბუნება, რაც აბსურდია...

თუ თვლი რომ როცა იესოს ადამიანური ბუნება გაუჩნდა- ამით იგი შეიცვალა, მაშინ ცვალებადი ყოფილა...

მოდი აბა ამ ლოგიკას მივყვეთ, მგონი საინტერსოა smile.gif


--------------------
"ვისაც არ უყვარს, ვერ შეუცვნია ღმერთი, რადგან ღმერთი სიყვარულია."- (1 იოანე 4:8)

"სიყვარული სულგრძელია და კეთილი; სიყვარულს არ შურს, არ ტრაბახობს და არ ამაყობს; არ უკეთურობს, არ ეძებს თავისას, არ მრისხანებს, არ იზრახავს ბოროტს. არ შეჰხარის უსამართლობას, არამედ ჭეშმარიტებით ხარობს; ყველაფერს იტანს, ყველაფერი სწამს... ყველაფერს ითმენს. სიყვარული არასოდეს მთავრდება... " - (1 კორ 13:4-8)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
agmsarebeli
პოსტი Apr 8 2009, 08:13 PM
პოსტი #238


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 1,206
რეგისტრ.: 14-May 07
წევრი № 1,910



ცოტა მერე დავწერ....გასვლა მიწევს.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
mari-mari15
პოსტი Apr 8 2009, 08:54 PM
პოსტი #239


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 1,149
რეგისტრ.: 11-March 09
წევრი № 6,625



ციტატა
ძე რომ არის, ესე იგი კი არ შექმნა არამედ შვა - განასხვავება არის აშკარად.

ეს მრწამსის ერთერთი მუხლია და მგონი გაიგცემს პასუხს,''მრწამს ერთი ღმერთი, მამა ყოვლისა მპყრობელი, შემოქმედი ცათა და ქვეყანისა, ხილულთა ყოველთა და არა ხილულთა, და ერთი უფალი იესო ქრისტე , ძე ღვთისა მხოლოდშობილი, მამისაგან შობილი უწინარეს ყოველთა საუკუნეთა. ნათელი ნათლისაგან, ღმერთი ჯეშმარიტი ღვთისაგან ჯეშმარიტისა, შობილი და არა ქმნილი, ერთ-არსი მამისა, რომლისაგანაც ყოველი შეიქმნა.


--------------------
ჭეშმარიტება სულის უკვდავებაშია
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
დათიკო
პოსტი Apr 8 2009, 09:04 PM
პოსტი #240


დათიკო
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 3,383
რეგისტრ.: 24-July 06
მდებარ.: ვეიკი
წევრი № 10



მოყვასი
ციტატა
დათიკო სად წავიდა. "დასაწყისში იყო სიტყვა"-ზე უნდა ეთქვათავისი აზრი. დაწერეთ თქვენი ახსნით როგორ არის ეგ ყველაფერი და მერე განვიხილოთ ბიბლიის შუქზე. ველი დათიკო შენ პოსტს დიდი ხანია.

აქ ვარ და არსად წასვლას არ ვაპირებ.
პრობლემა იმაშია, რომ რატომღაც ის რაზეც მე ვსაუბრობ იგნორირებულია და პასუხიები სრულიად სხვა კითხვებზე იძლევა.
მე კვლავაც დავუბრუნდები იმ ადგილს სადაც ჩემს ბოლო პოსტზე გავრჩედი.
უკაცრავად თუ არ მოვიხილავ ბევრ საკითხს, უბრალოდ სანამ ერთი არ გაირკვევა, არ მჩვევია სხვაზე გადახტომა.

მაშ ასე, საუბარი იყო იმაზე, რომ " სიტყვა" არის ქრისტე.
ახლა გასარკვევია როდის იყო ეს სიტყვა, როდესაც ნათქვამია:
"პირველითგან იყო სიტყუაჲ"
აქ არის მოსაზრება, რომ ამ "იყო"მდე რაღაც არსებოდბა კიდევ. ჯერ ერთი უცნაურია რის საფუძველზე უნდა ვიფიქროთ ასე. და რატომ უნდა გამოვრიცხოთ ის დრო როდესაც ჯერ არც იყო შექმნილი დრო.
აკი იქვე გრძელდება:
"ესე იყო პირველითგან ღმრთისა თანა" - ნეტა რატომ დასჭირდა იოანე მახარებელს იმის დაკობნკრეტება, რომ პირველითგან იყო ღვთისა თანა და არა უბდალოდ, "რომელიც" იყო ღვთისა თანა?
როდესაც თქვენ ამბობთ აქაური "იყო" ნიშნავს იმას, რომ მანამდე რაღაც არსებობდაო, ეს მარტოოდენ ვარაუდს ეფუძნება. მაშინ როცა იოანე მახარებელი ძალიან მკაფიოდ ცდილობს აგვიხსნას, რომ სწორედაც რომ ღვთის თანამყოფი იყო სიტყვა, მანამდე სანამ შეიქმნებოდა დროცა და სხვა ქმნილებებიც.
სწორედ ამიტომ მოსდევს ამ მუხლებს შემდეგი:
"ყოველივე მის მიერ შეიქმნა, და თჳნიერ მისა არცა ერთი რაჲ იქმნა, რაოდენი-რაჲ იქმნა"

ახლა კვლავ გავიმეორებ ერთ კითხვას, რომელზეც ძალიან მოკლედ შეგიძლიათ მიპასუხოთ:
რომ ვთქვა ეხლა - პირველითგან იყო ღმერთი, ესეც იმის მანიშნებელი იქნება რომ ღმერთამდე რამე არსებობდა?
ესე იგი პირველითგან იყო სიტყვას თუ ვიტყვით, ესე იგი მანამდე რაღაც არსებობდა და თუ ვიტყვით პუირველითგან იყო ღმერთი, მაშინ არ არსებობდა? რატო თორე ხოო....


User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

41 გვერდი V « < 10 11 12 13 14 > » 
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული წევრი)
0 წევრი:

 



მსუბუქი ვერსია ახლა არის: 16th June 2025 - 05:40 PM

მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი

ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი