![]() |
სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
Lashab |
![]()
პოსტი
#321
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 561 რეგისტრ.: 24-December 08 წევრი № 6,157 ![]() |
თუ ძალაუფლება გადასცა..ესეგი მარტოს უნდა შეექმნა იესოს სამყარო და მამა გაჩერებულიყო. და საერთოდ რაში დასჭირდა დამმხმარის შექმნა მამას და მერე მისით მთელი სამყაროს შექმნა. მამის ეს თქმა ვქმნეთ კაცი ხატებისაებრ ჩვენისა გამოხატავ იმას, რომ მაას და ძეს არსობრივად ერთობა აქვთ...თუ ასე არ გავიგეთ მაშინ გამოვა, რომ ამამ ქმნის უდარეს არსებას(თუნდაც იესოს) და მერე ღჩევასავით ეკითხება : მოდი ვქმნეთ, შევქმნათო არსობრივი ერთობა ისედაც აქვთ, ამაზე დავა აბსურდია... მე ვამბობ რომ განსხვავებული პიროვნებები არიან და ძალაუფლებით განსხვავდებიან, მეტი არაფერი... რჩევას არ ეკითხება... ეს არის თათბირის მსგავსი ან რამე ეგეთი... აი როგორ ვთქვა: "მოდი ესე გავაკეთოთ, აბა რა იქნება..."- თითქოს არ იცის რა იქნება და ინტერესით აკეტებს, რადგან აღფრთოვანებულია შექმნილით და ფიქრობს უფრო მეტი გააკეთოს... არ ვიცი ეს ალბათ ესეა... აი- დამხმარის შექმნა რაში სჭირდება- გეთანხმები... -------------------- "ვისაც არ უყვარს, ვერ შეუცვნია ღმერთი, რადგან ღმერთი სიყვარულია."- (1 იოანე 4:8)
"სიყვარული სულგრძელია და კეთილი; სიყვარულს არ შურს, არ ტრაბახობს და არ ამაყობს; არ უკეთურობს, არ ეძებს თავისას, არ მრისხანებს, არ იზრახავს ბოროტს. არ შეჰხარის უსამართლობას, არამედ ჭეშმარიტებით ხარობს; ყველაფერს იტანს, ყველაფერი სწამს... ყველაფერს ითმენს. სიყვარული არასოდეს მთავრდება... " - (1 კორ 13:4-8) |
დათიკო |
![]()
პოსტი
#322
|
![]() დათიკო ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 3,383 რეგისტრ.: 24-July 06 მდებარ.: ვეიკი წევრი № 10 ![]() |
Lashab
ციტატა ერთ რამეზე გავამახვილებ ყურადღებას- "არ არსებობდა დრო"- ამას ამბობ... მაგრამ თუ სიტყვა შექმნილია- მაშინ როგორღა ამბობ დრო არ არსებობდაო? სიტყვის შექმნა უკვე ათვლის წერტილია ნამდვილად მასეა ![]() სიტყვის შექმნა ნამდვილად დროის ათვლის წერტილი გამოდის. ზუსტად მაგიტომ არ არის სიტყვა შექმნილი. ![]() არამედ ის უბრალოდ - "იყო" ვფქიქრობ ჩვენ კიდევ ერთ საკითხში შევთანხმებით მალე ![]() ციტატა მაგრამ დროს რაც შეეხება- შენ თუ ამბობ რომ დრო იზომება დღედაღამით- მაშინ სულელური ყოფილა იმის მტკიცება რომ პირველ დღეს ღმერთმა რაღაც შექმნა და მეორე დღესაც... რადგან ადამიანების შექმნამდე ღმერთისთვის დრო არ უნდა არსებულიყო მოდი ამაზე სხვა ადგილას ვისაუბროთ. ეს უკვე ქვეყნის შექმნის შემდგომი თემაა და სხვაგან წაგვიყვანს. ციტატა ათვლის წერტილად სიტყვის შექმნას ავიღებდი მე... ნუთუ ნახე სახარებაში ეგეთი ადგილი? აკი შევთანხმდით, რომ დრო მაშინ "ჩაირთო" როდესაც ქვეყნის ქმნა დაიწყო? ამით ჩვენ უკენ დავიხევთ. ციტატა მაგრამ ერთი შეკითხვა- რატომ არაა პირდაპირ ჩაწერილი ბიბლიაში სამების იდეაზე? ეს კარგი კითხვაა და ამას აუცილებლად უნდა გავცეთ პასუხი ![]() ციტატა აი ის რომ მამაც ძეც და სულიწმინდაც ღმერთები არიან და რომ ისინი ერთნი არიან? ეს რატომ არ ჩაწერა? ღმერთს მოსწონს ასთი დავები? ჩაერწერათ მახარებლებს პირდაპირ... ამას უნდა გაეცეს პასუხი აუცილებლად ![]() |
Lashab |
![]()
პოსტი
#323
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 561 რეგისტრ.: 24-December 08 წევრი № 6,157 ![]() |
Lashab ნამდვილად მასეა ![]() სიტყვის შექმნა ნამდვილად დროის ათვლის წერტილი გამოდის. ზუსტად მაგიტომ არ არის სიტყვა შექმნილი. ![]() არამედ ის უბრალოდ - "იყო" ვფქიქრობ ჩვენ კიდევ ერთ საკითხში შევთანხმებით მალე ![]() მოდი ამაზე სხვა ადგილას ვისაუბროთ. ეს უკვე ქვეყნის შექმნის შემდგომი თემაა და სხვაგან წაგვიყვანს. ნუთუ ნახე სახარებაში ეგეთი ადგილი? აკი შევთანხმდით, რომ დრო მაშინ "ჩაირთო" როდესაც ქვეყნის ქმნა დაიწყო? ამით ჩვენ უკენ დავიხევთ. ეს კარგი კითხვაა და ამას აუცილებლად უნდა გავცეთ პასუხი ![]() ამას უნდა გაეცეს პასუხი აუცილებლად ![]() მშვენიერია, ვატყობ დისკუსია კარგად მიდის ![]() "სიტყვის შექმნა ათვლის წერტილია"- შევთანხმდით. დასკვნა ცოტა მერე იყოს რა, ეგეთი გადახტომები არ მიყვარს ![]() იოანეს 1:1-ში წერია: "დასაწყისში იყო სიტყვა..." შევთანხმდით რომ დასაწყისი არის "სამყაროს შექმნის დასაწყისი." ანუ ასეა: "სამყაროს შექმნის დასაწყისამდე იყო სიტყვა, და ეს სიტყვა იყო ღმერთტან(არაა დიდი დატვირთვის ეს ფრაზა), და სიტყვა იყო ღმერთი." ანუ ესეგი "სამყაროს შექმნამდე იყო სიტყვა." კიდევ ვამბობ "უბრალოდ იყო"- არაა ეგრე დასკვნა ადვილი... მაშინ ასე: "ჩემი შვილი მკვდარი იყო და ეხლა ცოცხალია."- წარმოიდგინე ვიღაც მიმტკიცებს: შვილი მუდამ მკვდარი იყო მანამდე, რადგან "იყო" წერია და იმ მომენტამდე სანამ გაცოცხლდა, მუდამ მკვდარი იყო... რატომ არ შეგვიძლია ვთქვათ რომ იოანეს ამით მხოლოდ ამის თქმა უნდა რომ: სამყაროს შექმნამდე არსებობდა იესო, რასაც ადასტურებს კიდეც კოლასელთა 1:15... სიტყვის შექმნას რაც შეეხება - იგავნის 8:22-ში შეიძლება ეგ აზრიც გამოვიტანოთ... ასე რომ ვერ იტყვი რომ სიტყვის შექმნაზე არსად წერია... მაგრამ ფაქტია ეგ არაა ისეთი შექმნა როგორც დაბადების 1:1-შია რომ ღმერთმა შექმნა ყველაფერი... აქ სხვანაირ "შექმნაზეა" საუბარი... თუმცა ვაღიარებ ლოგიკურად დაახლოებით 70%-ით სწორია რასაც ამბობ- თუმცა მე სიზუსტე მიყვარს... ![]() -------------------- "ვისაც არ უყვარს, ვერ შეუცვნია ღმერთი, რადგან ღმერთი სიყვარულია."- (1 იოანე 4:8)
"სიყვარული სულგრძელია და კეთილი; სიყვარულს არ შურს, არ ტრაბახობს და არ ამაყობს; არ უკეთურობს, არ ეძებს თავისას, არ მრისხანებს, არ იზრახავს ბოროტს. არ შეჰხარის უსამართლობას, არამედ ჭეშმარიტებით ხარობს; ყველაფერს იტანს, ყველაფერი სწამს... ყველაფერს ითმენს. სიყვარული არასოდეს მთავრდება... " - (1 კორ 13:4-8) |
afxazi |
![]()
პოსტი
#324
|
![]() დავითი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: სენატის თავმჯდომარე პოსტები: 8,814 რეგისტრ.: 7-March 07 წევრი № 1,291 ![]() |
Lashab
ციტატა "ჩემი შვილი მკვდარი იყო და ეხლა ცოცხალია."- წარმოიდგინე ვიღაც მიმტკიცებს:შვილი მუდამ მკვდარი იყო მანამდე, რადგან "იყო" წერია და იმ მომენტამდე სანამ გაცოცხლდა, მუდამ მკვდარი იყო... მაგრამ ამ შემთხვევაში ხომ სიტყვები "მკვდარი" და "დასაბამში", რადიკალურად განსხვავდება და ამ სიტყვების შემდეგ მოდევნებული სიტყვა "იყო" სხვადასხვა შინაარსს იძენს. ციტატა სიტყვის შექმნას რაც შეეხება - იგავნის 8:22-ში შეიძლება ეგ აზრიც გამოვიტანოთ... ასე რომ ვერ იტყვი რომ სიტყვის შექმნაზე არსად წერია... მაშინ ისიც პირდაპირ უნდა გავიგოთ: "თავისი გზის დასაწყისში", რომ ღმერთს დასაწყისი აქვს. -------------------- სათნოება თვითკმარია ბედნიერებისთვის კლიმენტი ალექსანდრიელი |
Lashab |
![]()
პოსტი
#325
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 561 რეგისტრ.: 24-December 08 წევრი № 6,157 ![]() |
Lashab მაგრამ ამ შემთხვევაში ხომ სიტყვები "მკვდარი" და "დასაბამში", რადიკალურად განსხვავდება და ამ სიტყვების შემდეგ მოდევნებული სიტყვა "იყო" სხვადასხვა შინაარსს იძენს. მაშინ ისიც პირდაპირ უნდა გავიგოთ: "თავისი გზის დასაწყისში", რომ ღმერთს დასაწყისი აქვს. არტიკლზე რას მეტყვი? ღმერთს უწერია არტიკლი, მაგრამ სიტყვა იყო ღმერთი- განუსაზღვრელი არტიკლის გარეშეა... რატომ არის ასე? შეუძლებელია იოანეს შეშლოდა, რაღაც აზრი ჩადო ![]() -------------------- "ვისაც არ უყვარს, ვერ შეუცვნია ღმერთი, რადგან ღმერთი სიყვარულია."- (1 იოანე 4:8)
"სიყვარული სულგრძელია და კეთილი; სიყვარულს არ შურს, არ ტრაბახობს და არ ამაყობს; არ უკეთურობს, არ ეძებს თავისას, არ მრისხანებს, არ იზრახავს ბოროტს. არ შეჰხარის უსამართლობას, არამედ ჭეშმარიტებით ხარობს; ყველაფერს იტანს, ყველაფერი სწამს... ყველაფერს ითმენს. სიყვარული არასოდეს მთავრდება... " - (1 კორ 13:4-8) |
afxazi |
![]()
პოსტი
#326
|
![]() დავითი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: სენატის თავმჯდომარე პოსტები: 8,814 რეგისტრ.: 7-March 07 წევრი № 1,291 ![]() |
Lashab
ციტატა არტიკლზე რას მეტყვი? ღმერთს უწერია არტიკლი, მაგრამ სიტყვა იყო ღმერთი- განუსაზღვრელი არტიკლის გარეშეა... კი ბატონო მასეა მაგრამ მამასაც ხშირად არტიკლის გარეშე წერენ, ანუ ყველგან არ უწერია მას არტიკლი, შესაბამისად ეს უარტიკლობა ვერაა მყარი არგუმენტი. -------------------- სათნოება თვითკმარია ბედნიერებისთვის კლიმენტი ალექსანდრიელი |
Lashab |
![]()
პოსტი
#327
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 561 რეგისტრ.: 24-December 08 წევრი № 6,157 ![]() |
Lashab მაშინ ისიც პირდაპირ უნდა გავიგოთ: "თავისი გზის დასაწყისში", რომ ღმერთს დასაწყისი აქვს. ერთი რამეა კიდე... 8:22 -ში ასე წერია: იეჰოვამ შემიძინა(შემქნა) თავისი გზის დასაწყისში. - ამის მერე რატომ უნდა უარყოთ რომ იეჰოვა არის მამაღმერთის სახელი? იესო არაა თვითმყოფი(იეჰოვას ხომ ასე თარგმნით)??? თუ თვითმყოფია მაშინ მამას რატომ ეძახის თვითმყოფს, როცა თვითონაც ეგეთია? ფაქტია რომ იესო მამაზე ამბობს- იეჰოვამ შემიძინა თავისი გზის დასაწყისშიო... ეხლა ღმერთის სახელის თემაში გადავედით მგონი, მაგრამ საჭიროა ამის აღნიშვნა... ხლო "გზის დასაწყისს" რაც შეეხება, კარგად ჩანს რაზეა საუბარი შემდეგ ფრაზში- თავის ქმნილებამდე დასაბამით... არ შეიძლება რაღაც პოეტურად ეწეროს? "გზის დასაწყისი" არაა დოგმატური, მაგრამ შემდეგი ფრაზა არის... Lashab კი ბატონო მასეა მაგრამ მამასაც ხშირად არტიკლის გარეშე წერენ, ანუ ყველგან არ უწერია მას არტიკლი, შესაბამისად ეს უარტიკლობა ვერაა მყარი არგუმენტი. კონკრეტული პასაჟები მომიყვანე და გავარჩიოთ, ამ წამს მე ისე გეუბნები, როგორც კი მომაწოდებ გადავამოწმებ, ზეპირად არ ვიცი სად როგორ წერია არტიკლები. -------------------- "ვისაც არ უყვარს, ვერ შეუცვნია ღმერთი, რადგან ღმერთი სიყვარულია."- (1 იოანე 4:8)
"სიყვარული სულგრძელია და კეთილი; სიყვარულს არ შურს, არ ტრაბახობს და არ ამაყობს; არ უკეთურობს, არ ეძებს თავისას, არ მრისხანებს, არ იზრახავს ბოროტს. არ შეჰხარის უსამართლობას, არამედ ჭეშმარიტებით ხარობს; ყველაფერს იტანს, ყველაფერი სწამს... ყველაფერს ითმენს. სიყვარული არასოდეს მთავრდება... " - (1 კორ 13:4-8) |
afxazi |
![]()
პოსტი
#328
|
![]() დავითი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: სენატის თავმჯდომარე პოსტები: 8,814 რეგისტრ.: 7-March 07 წევრი № 1,291 ![]() |
Lashab
ციტატა ხლო "გზის დასაწყისს" რაც შეეხება, კარგად ჩანს რაზეა საუბარი შემდეგ ფრაზში- თავის ქმნილებამდე დასაბამით...არ შეიძლება რაღაც პოეტურად ეწეროს? "გზის დასაწყისი" არაა დოგმატური, მაგრამ შემდეგი ფრაზა არის... მოიცა მოიცა. მოდი დავაკვირდეთ. იგავების ამ ფრაზაში ძე ამბობს ხომ, რომ მე შემიძინა, ან შემქმნა თავისი გზის დასაწყისში, ქმნილებამდე დასაბამით. აქ არ არის აღწერა, არამედ წინადადება არის პირველ პირში, წინასწარმეტყველის პირიქთ საუბრობს ძე, აღწერა რომ ყოფილიყო პირველ პირში არ იქნებოდა. შესაბამისად როდესაც ამბობს შემიძინა, აზუსტებს როდის შემიძინა და მოაყოლებს შემდეგ კონტექსტს, "თავისი გზის დასაწყისში". -------------------- სათნოება თვითკმარია ბედნიერებისთვის კლიმენტი ალექსანდრიელი |
დათიკო |
![]()
პოსტი
#329
|
![]() დათიკო ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 3,383 რეგისტრ.: 24-July 06 მდებარ.: ვეიკი წევრი № 10 ![]() |
Lashab
ციტატა მშვენიერია, ვატყობ დისკუსია კარგად მიდის ნამდვილად ![]() ციტატა "სიტყვის შექმნა ათვლის წერტილია"- შევთანხმდით. არა, მთლად ეგრეც არ არის. სიტყვის შექმნა იქნებოდა ათვლის წერტილი მაშინ რომ დაწყებულიყო დრო. სინამდვილეში კი დრო დაიწყო მას შემდეგ რაც დაიწყო შესაქმე. მანამდე კი დრო არ არსებობდა და ათვლაც არ გამოვიდოდა. მთელი ამბავიც მაგაშია ზუსტად რომ თუკი შესაქმემდე დრო არ არსებობდა, როგორ მოხდებოდა სიტყვის შექმნა? |
afxazi |
![]()
პოსტი
#330
|
![]() დავითი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: სენატის თავმჯდომარე პოსტები: 8,814 რეგისტრ.: 7-March 07 წევრი № 1,291 ![]() |
დათიკო
სიტყვაზე საინტერესოდ საუბრობთ, ასე რომ აღარ შეგიშლით ხელს ![]() ისე ყველას ვთხოვოთ რომ ეს საკითხი ამოიწუროს ჯერ და შემდეგ სხვა საკითხები იქნეს განხილული. -------------------- სათნოება თვითკმარია ბედნიერებისთვის კლიმენტი ალექსანდრიელი |
alex_b |
![]()
პოსტი
#331
|
Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 254 რეგისტრ.: 27-February 07 წევრი № 1,210 ![]() |
Lashab
ციტატა არტიკლზე რას მეტყვი? ღმერთს უწერია არტიკლი, მაგრამ სიტყვა იყო ღმერთი- განუსაზღვრელი არტიკლის გარეშეა... არტიკლზე გეტყვი პასუხს. თუ ძველებურად არ დამაიგნორებ იოანეს სახარებაში არაერთხელაა ღმერთი არტიკლის გარეშე ჩაწერილი. მაგალითისთვის 1:18 მუხლში ჩაწერილი "ღმერთი არასოდეს არავის უნახავს". აბა თი შეგიძლია შეამოწმე, უზის მანდ არტიკლი? თუ გინდა 10-მდე მსგავს ადგილს შემოგთავაზებ ახალი აღთქმიდან. მაგრამ ჯერ ამ ერთზე მაინტერესებს შენი კომენტარი -------------------- იესო ქრისტე ჩემი მხსნელია
მე არ დავემონები ცოდვას! |
Lashab |
![]()
პოსტი
#332
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 561 რეგისტრ.: 24-December 08 წევრი № 6,157 ![]() |
Lashab არტიკლზე გეტყვი პასუხს. თუ ძველებურად არ დამაიგნორებ იოანეს სახარებაში არაერთხელაა ღმერთი არტიკლის გარეშე ჩაწერილი. მაგალითისთვის 1:18 მუხლში ჩაწერილი "ღმერთი არასოდეს არავის უნახავს". აბა თი შეგიძლია შეამოწმე, უზის მანდ არტიკლი? თუ გინდა 10-მდე მსგავს ადგილს შემოგთავაზებ ახალი აღთქმიდან. მაგრამ ჯერ ამ ერთზე მაინტერესებს შენი კომენტარი როდის დაგაიგნორე??? მართალია არ უზის, მაგრამ არიან ადამიანები რომლებიც ამბობენ რომ არის ასეთი განსხვავება: არის სიტყვა- ტონ თეონ- ნიშნავს - ღვთიურს, ან a God. და არის სიტყვა - ჰო თეონ- ნიშნავს - ყოვლისშემძლე ღმერთს... თუმცა 1 კორინთელებლის 4:4-შიც კი წერია "ჰო თეოს"- რომელიც აშკარად ამჯერად სატანაზეა ნათქვამი, რაც საინტერესო რამეა... ასე რომ არტიკლებს შევეშვათ ამ შეთხვევაში კარგი- და არ იფიქრო აქ იეღოველი "გამოვიჭირეო", მე აქ რეალურად ვარკვევ საკითხს, ასე რომ ტონი შეცვალე... -------------------- "ვისაც არ უყვარს, ვერ შეუცვნია ღმერთი, რადგან ღმერთი სიყვარულია."- (1 იოანე 4:8)
"სიყვარული სულგრძელია და კეთილი; სიყვარულს არ შურს, არ ტრაბახობს და არ ამაყობს; არ უკეთურობს, არ ეძებს თავისას, არ მრისხანებს, არ იზრახავს ბოროტს. არ შეჰხარის უსამართლობას, არამედ ჭეშმარიტებით ხარობს; ყველაფერს იტანს, ყველაფერი სწამს... ყველაფერს ითმენს. სიყვარული არასოდეს მთავრდება... " - (1 კორ 13:4-8) |
afxazi |
![]()
პოსტი
#333
|
![]() დავითი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: სენატის თავმჯდომარე პოსტები: 8,814 რეგისტრ.: 7-March 07 წევრი № 1,291 ![]() |
Lashab
ციტატა ასე რომ არტიკლებს შევეშვათ ამ შეთხვევაში კარგი- და არ იფიქრო აქ იეღოველი "გამოვიჭირეო", მე აქ რეალურად ვარკვევ საკითხს, ასე რომ ტონი შეცვალე... იეღოველი მაგას იტყოდა ცოცხალი თავით? რაღც საოცრებას მოიგონებდა ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- სათნოება თვითკმარია ბედნიერებისთვის კლიმენტი ალექსანდრიელი |
alex_b |
![]()
პოსტი
#334
|
Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 254 რეგისტრ.: 27-February 07 წევრი № 1,210 ![]() |
ციტატა ფაქტია რომ იესო მამაზე ამბობს- იეჰოვამ შემიძინა თავისი გზის დასაწყისშიო კაცო რა იცით ხოლმე ასე დარწმუნებით ლაპარაკი, "ფაქტიაო", რანაირადაა ფაქტი, როცა არაერთხელ დავწერე და განვმარტე, რომ აქ სიბრძნის ქებაა და არა იესო ქრისტეს ავტობიოგრაფია ციტატა ხლო "გზის დასაწყისს" რაც შეეხება, კარგად ჩანს რაზეა საუბარი შემდეგ ფრაზში- თავის ქმნილებამდე დასაბამით... იესო არსებობდა ქვეყნიერების შექმნამდე. მაგრამ არსებობდა არა როგორც ერთ-ერთი მთავარანგელოზი არამედ, როგორც შემოქმედი ღმერთი. იესო ეუბნება მამას იოან.17:5 "ახლა კი შენ განმადიდე, მამაო, იმავე დიდებით, რაც მქონდა შენთან სოფლის გაჩენამდე", ალბათ საინტერესოა რა დიდება ჰქონდა მას ქვეყნიერების გაჩენამდე. ლოგიკურია - ის რაც მამამ მისცა მისი აღდგომის შემდეგ: ეფ.1:20-22 "მკვდრეთით აღადგინა რა იგი და თავის მარჯვნივ დასვა ზეცაში. ყველა მთავრობაზე, ხელმწიფებაზე, ძალზე, უფლებაზე და ყოველივე სახელზე მაღლა, რაც კი იწოდება არა მარტო ამ საუკუნეში არამედ მომავალში, და ყოველივე დაუმორჩილა მის ფერხთა ქვეშ და დაადგინა იგი ყველაფერზე - თავად ეკლესიისა." -------------------- იესო ქრისტე ჩემი მხსნელია
მე არ დავემონები ცოდვას! |
დათიკო |
![]()
პოსტი
#335
|
![]() დათიკო ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 3,383 რეგისტრ.: 24-July 06 მდებარ.: ვეიკი წევრი № 10 ![]() |
afxazi
ციტატა სიტყვაზე საინტერესოდ საუბრობთ, ასე რომ აღარ შეგიშლით ხელს თუმცა აღნიშNული კუთხით ჩავერევი ხოლმე ალბათ. შემოგვიერთდი შენც, რა პრობლემაა : ) საუბარი კი მართლაც საინტერესოა ![]() ციტატა ასე რომ ვერ იტყვი რომ სიტყვის შექმნაზე არსად წერია... თუკი ამ მუხლზს გულისხმობ: 8:22 უფალმან დამამტკიცა მე დასაბამად გზათა მისთა. საქმეთა შინა მისთა უწინარეს დასაბამისა დამამტკიცა მე აქ ცხადია ერთი რამ, რომ ღმერთმა უწონარეს შესაქმისა იცოდა ვის სად დაამტკიცებდა და სიტყვის შექმნასთან ეს მაგალითი ვერ მოვა. და კოლასელთა 1,15 კი საერთოდ ვერ მივუსადაგე 1:15 რომელი-იგი არს ხატი ღმრთისა უხილავისაჲ, პირმშოჲ ყოველთა დაბადებულთაჲ. ეს საერთოდ რა შუაშია? ციტატა მაგრამ ფაქტია ეგ არაა ისეთი შექმნა როგორც დაბადების 1:1-შია რომ ღმერთმა შექმნა ყველაფერი... აქ სხვანაირ "შექმნაზეა" საუბარი... სხვანაირი შექმნა არ არსებობს ლაშა ![]() |
afxazi |
![]()
პოსტი
#336
|
![]() დავითი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: სენატის თავმჯდომარე პოსტები: 8,814 რეგისტრ.: 7-March 07 წევრი № 1,291 ![]() |
დათიკო
ციტატა 1:15 რომელი-იგი არს ხატი ღმრთისა უხილავისაჲ, პირმშოჲ ყოველთა დაბადებულთაჲ.ეს საერთოდ რა შუაშია? ვერ გავაგებინე ამ ხალხს რომ ენობრივად როდესაც ნუმერაციით არის ჩამოთვლილი რამე და დასახელებულია პირველი, აუცილებლად იხმარება - ში ბოლოსართი, რომ აამშია პირველი. აქ კი მსგავსი რამ არაა ნახმარი. გინდა თუა რა ასეაო. -------------------- სათნოება თვითკმარია ბედნიერებისთვის კლიმენტი ალექსანდრიელი |
alex_b |
![]()
პოსტი
#337
|
Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 254 რეგისტრ.: 27-February 07 წევრი № 1,210 ![]() |
ციტატა მართალია არ უზის, მაგრამ არიან ადამიანები რომლებიც ამბობენ რომ არის ასეთი განსხვავება: ადამიანები ბევრნაირები არსებობენ. თუ კარგად მოძებნი ყველანაირ ადამიანს იპოვი. მაგ |
Lashab |
![]()
პოსტი
#338
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 561 რეგისტრ.: 24-December 08 წევრი № 6,157 ![]() |
Lashab ნამდვილად ![]() არა, მთლად ეგრეც არ არის. სიტყვის შექმნა იქნებოდა ათვლის წერტილი მაშინ რომ დაწყებულიყო დრო. სინამდვილეში კი დრო დაიწყო მას შემდეგ რაც დაიწყო შესაქმე. მანამდე კი დრო არ არსებობდა და ათვლაც არ გამოვიდოდა. მთელი ამბავიც მაგაშია ზუსტად რომ თუკი შესაქმემდე დრო არ არსებობდა, როგორ მოხდებოდა სიტყვის შექმნა? ნამდვილად- იქნებოდა ათვლის წერტილი აუცილებლად. დრო დაიწყო მაშინ როცა შესაქმე დაიწყო? ანუ როცა ღმერთმა თქვა- იყოს ნათელი- მაშინ უკვე იწყება ათვლა ხომ? თუ ღმერთმა შექმნა იესო შექმნამდე - რაც ლოგიკური აბსურდია- რადგან შესაქმის დასაწყისი იესოს შექმნა იქნებოდა... გამოდის იესოს შექმნით უნდა დაწყებულიყო დროის ათვლა და ეგ დროის ათვლა ემთხვევა "დასაწყისს" რაც წერია იოანეს 1:1-ში... მაგრამ ფაქტია- მაგ დასაწყისში სიტყვა ანუ იესო უკვე არსებობდა... დარწმუნებული ვარ ინგლისური იცი, და იეჰოვას მოწმეების თარგმანს მოვიყვან : 8:23 - From time indefinite I was installed, from the start, from times earlier than the earth. ანუ უხსოვარი დროიდან "გავჩნდიო"... ქართულში წერია: 23. უკუნითიდან დამადგინა, თავიდანვე, ქვეყნის დასაბამიდან. 30. მაშინ მე გვერდით ვყავდი, როგორც ოსტატი, დღენიადაგ სიხარული ვიყავი და ყოველ ჟამს მის წინაშე ვლაღობდი, ასევე მნიშვნელოვანია: 27. როდესაც იგი ზეცას განამზადებდა, იქ ვიყავი, როდესაც უფსკრულის პირზე წრეს ავლებდა, ფაქტია რომ სამყაროს შექმნამდე არსებობდა... ანუ ერთი შანსია იმის მტკიცების რომ იესო შექმნილია- იესო შეიქმნა მარადისობაში და ღმერთს მისით ათვლა არ დაუწყია... მაგრამ ერთი რამეა- ღმერთს არაფერში სჭირდებოდა დრო, დრო ხომ მისთვის სულერთი იყო? დროის ათვლა ეგ ადამიანებს დასჭირდათ... ღმერთის ქმნილება სიტყვა- უკვდავი იყო, ასე რომ მათთვისაც დრო ვერ იარსებებდა... აი იქნებ ამ მხრივ წავსულიყავით? ანუ ვთანხმდებით რომ იესო არსებობდა მანამდე ვიდრე უშუალოდ სამყაროს შექმნას დაიწყებდა... -------------------- "ვისაც არ უყვარს, ვერ შეუცვნია ღმერთი, რადგან ღმერთი სიყვარულია."- (1 იოანე 4:8)
"სიყვარული სულგრძელია და კეთილი; სიყვარულს არ შურს, არ ტრაბახობს და არ ამაყობს; არ უკეთურობს, არ ეძებს თავისას, არ მრისხანებს, არ იზრახავს ბოროტს. არ შეჰხარის უსამართლობას, არამედ ჭეშმარიტებით ხარობს; ყველაფერს იტანს, ყველაფერი სწამს... ყველაფერს ითმენს. სიყვარული არასოდეს მთავრდება... " - (1 კორ 13:4-8) |
alex_b |
![]()
პოსტი
#339
|
Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 254 რეგისტრ.: 27-February 07 წევრი № 1,210 ![]() |
ციტატა მართალია არ უზის, მაგრამ არიან ადამიანები რომლებიც ამბობენ რომ არის ასეთი განსხვავება: ადამიანები ბევრნაირები არსებობენ. თუ კარგად მოძებნი ყველანაირ ადამიანს იპოვი. მაგრამ საკითხავია რამდენად კომპეტენტურები ამბობენ ამას. მაგ ლოგიკით მე-18-ე მუხლში საუბარი უნდა იყოს ანგელოზ გაბრიელზე (იმიტომ, რომ მიქაელი გვერძე უწერია). რაც აშკარად აბსურდია. ციტატა თუმცა 1 კორინთელებლის 4:4-შიც კი წერია "ჰო თეოს"- რომელიც აშკარად ამჯერად სატანაზეა ნათქვამი, რაც საინტერესო რამეა... კი, მაგრამ მაინცდამაინც რთულად არაა საქმე. აქ საუბარია წუთისოფლის ღმერთზე. ანუ "ვიღაცის" ან "რაღაცის" ღმერთზე. შეიძლება ვიღაცის ღმერთი ფული იყოს, ან მუცელი (ფილ.3:19), ან მოსე, ან თუნდაც ინტერნეტი, მაგრამ ის ფრაზა, რომ ვიღაცის ღმერთია მუცელი, მუცელს ღმერთად არ ხდის. ციტატა მე აქ რეალურად ვარკვევ საკითხს, ასე რომ ტონი შეცვალე... სამწუხაროდ ბევრმა "მოწმემ" (და არა მხოლოდ მოწმემ) შეწყვიტა ჭეშმარიტების ძიება, და ეს ფრაზა ჟურნალების ფურცვლას მოარგო. ![]() -------------------- იესო ქრისტე ჩემი მხსნელია
მე არ დავემონები ცოდვას! |
Lashab |
![]()
პოსტი
#340
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 561 რეგისტრ.: 24-December 08 წევრი № 6,157 ![]() |
afxazi შემოგვიერთდი შენც, რა პრობლემაა : ) საუბარი კი მართლაც საინტერესოა ![]() თუკი ამ მუხლზს გულისხმობ: 8:22 უფალმან დამამტკიცა მე დასაბამად გზათა მისთა. საქმეთა შინა მისთა უწინარეს დასაბამისა დამამტკიცა მე აქ ცხადია ერთი რამ, რომ ღმერთმა უწონარეს შესაქმისა იცოდა ვის სად დაამტკიცებდა და სიტყვის შექმნასთან ეს მაგალითი ვერ მოვა. და კოლასელთა 1,15 კი საერთოდ ვერ მივუსადაგე 1:15 რომელი-იგი არს ხატი ღმრთისა უხილავისაჲ, პირმშოჲ ყოველთა დაბადებულთაჲ. ეს საერთოდ რა შუაშია? სხვანაირი შექმნა არ არსებობს ლაშა ![]() როგორ არაა შუაში... 1 კოლასელთა 1:15 ასეა: რომელი-იგი არს ხატი ღმრთისა უხილავისაჲ, პირმშოჲ ყოველთა დაბადებულთაჲ. რას ნიშნავს პირმშო? პირმშო ნიშნავს პირველს, პირველშობილს, პირველ შვილს ზოგჯერ... ძალიან მნიშვნელოვანი სიტყვაა... რომაელთა 8:29 29. რამეთუ რომელნი-იგი წინაწარ იცნნა, წინაწარცა განაჩინნა თანა-მსგავსად ხატისა მის ძისა თჳსისა, რაჲთა იყოს იგი პირმშო მრავალთა შორის ძმათა; კოლასელთა 1:18 18. და იგი არს თავი გუამისა მის ეკლესიისაჲ, რომელი არს დასაბამი, პირმშოჲ მკუდრეთით, რაჲთა იყოს იგი თავადი ყოველსა შინა მთავარ; ახალი ქართულIთ დავწერ თორემ ავიბურდე: კოლასელთა 1:18-ში ზუსტად ჩანს რას ნიშნავს პირმშო... და პლიუს დოგმატური აზრიც დევს... 18. ის არის თავი ეკლესიის სხეულისა, პირმშო მკვდართაგან, რათა ყველაფერში პირველობდეს, იესო იყო პირველი ვინც მკვდრეთით აღდგა, ის ამაშიც პირველიაო რა... -------------------- "ვისაც არ უყვარს, ვერ შეუცვნია ღმერთი, რადგან ღმერთი სიყვარულია."- (1 იოანე 4:8)
"სიყვარული სულგრძელია და კეთილი; სიყვარულს არ შურს, არ ტრაბახობს და არ ამაყობს; არ უკეთურობს, არ ეძებს თავისას, არ მრისხანებს, არ იზრახავს ბოროტს. არ შეჰხარის უსამართლობას, არამედ ჭეშმარიტებით ხარობს; ყველაფერს იტანს, ყველაფერი სწამს... ყველაფერს ითმენს. სიყვარული არასოდეს მთავრდება... " - (1 კორ 13:4-8) |
![]() ![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 26th July 2025 - 05:16 AM |
მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი
ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი