IPB

სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )

საეკლესიო ბიბლიოთეკა

41 გვერდი V « < 16 17 18 19 20 > »   
Reply to this topicStart new topic
> სამება
afxazi
პოსტი Apr 10 2009, 12:06 AM
პოსტი #341


დავითი
***

ჯგუფი: სენატის თავმჯდომარე
პოსტები: 8,814
რეგისტრ.: 7-March 07
წევრი № 1,291



Lashab
ციტატა
იესო იყო პირველი ვინც მკვდრეთით აღდგა, ის ამაშიც პირველიაო რა...

აღდგა? თუ ევანგელაიზერივით აღადგინეს?


--------------------
სათნოება თვითკმარია ბედნიერებისთვის

კლიმენტი ალექსანდრიელი


User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
alex_b
პოსტი Apr 10 2009, 12:08 AM
პოსტი #342


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 254
რეგისტრ.: 27-February 07
წევრი № 1,210



ციტატა
ანუ ერთი შანსია იმის მტკიცების რომ იესო შექმნილია- იესო შეიქმნა მარადისობაში და ღმერთს მისით ათვლა არ დაუწყია...

ღმერთს იესო არ შეუქმნია.
ყოველივე, რაც კი შექმნილა იესოს მიერაა, რაც გამორიცხავს მის შექმნილობას. ანუ თუ ის თვითონ შექმნილია, მაშინ თვითონ ვერ მიიღებდა მონაწილეობას საკუთარი თავის შექმნაში.


--------------------
იესო ქრისტე ჩემი მხსნელია
მე არ დავემონები ცოდვას!
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
დათიკო
პოსტი Apr 10 2009, 12:09 AM
პოსტი #343


დათიკო
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 3,383
რეგისტრ.: 24-July 06
მდებარ.: ვეიკი
წევრი № 10



Lashab
ციტატა
როგორ არაა შუაში...

1 კოლასელთა 1:15 ასეა:

რომელი-იგი არს ხატი ღმრთისა უხილავისაჲ, პირმშოჲ ყოველთა დაბადებულთაჲ.

რას ნიშნავს პირმშო? პირმშო ნიშნავს პირველს, პირველშობილს, პირველ შვილს ზოგჯერ...

და შვილს არ ნიშნავს?
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Lashab
პოსტი Apr 10 2009, 12:09 AM
პოსტი #344


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 561
რეგისტრ.: 24-December 08
წევრი № 6,157



ციტატა(afxazi @ Apr 10 2009, 12:06 AM) *

Lashab

აღდგა? თუ ევანგელაიზერივით აღადგინეს?


biggrin.gif ლოლ...

სიტყვაზე თუ მეკიდები არ ვიცი, ფაქტია რომ მკვდარი იყო და გაცოცხლდა... აღდგა თუ აღადგინეს მეორეხარისხოვანია- მხოლოდ შემთხვევაში...

რატომ ამბობს: "ყველაფერში პირველობდეს"?

მნიშვნელოვანია ესა... ის რატომ იწოდება: "პირველი დაბადებულებში"? ანუ "პირმშო ყველა ცოცხალს შორის"...

ეს მნიშვნელოვანია...


--------------------
"ვისაც არ უყვარს, ვერ შეუცვნია ღმერთი, რადგან ღმერთი სიყვარულია."- (1 იოანე 4:8)

"სიყვარული სულგრძელია და კეთილი; სიყვარულს არ შურს, არ ტრაბახობს და არ ამაყობს; არ უკეთურობს, არ ეძებს თავისას, არ მრისხანებს, არ იზრახავს ბოროტს. არ შეჰხარის უსამართლობას, არამედ ჭეშმარიტებით ხარობს; ყველაფერს იტანს, ყველაფერი სწამს... ყველაფერს ითმენს. სიყვარული არასოდეს მთავრდება... " - (1 კორ 13:4-8)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
afxazi
პოსტი Apr 10 2009, 12:12 AM
პოსტი #345


დავითი
***

ჯგუფი: სენატის თავმჯდომარე
პოსტები: 8,814
რეგისტრ.: 7-March 07
წევრი № 1,291



Lashab
ციტატა
ეს მნიშვნელოვანია...

საკმაოდ მნიშვნელოვანია რადგან მანამდე უშუალომ ქრისტემ ლაზარე და რამდენიმე ადამიანი აღადგინა მკვდრეთით, ასე რომ ამ კუთხით ის ვერანაირად ვერ ჩაითვლება პირველი როგორც მკვდრეთით აღდგენილი.


--------------------
სათნოება თვითკმარია ბედნიერებისთვის

კლიმენტი ალექსანდრიელი


User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
alex_b
პოსტი Apr 10 2009, 12:13 AM
პოსტი #346


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 254
რეგისტრ.: 27-February 07
წევრი № 1,210



ეს ფრაგმენტი ჩემი ძველი პოსტიდანაა იესოს პირმშოობასთან დაკავშირებით. მაშინ არაფერი მიპასუხეთ და იქნებ ეხლა მაინც.....


მე იესოს პირმშოობაზე, შენგან ცოტა განსხვავებული შეხედულება მაქვს. ნება მომეცი შევთავაზო ჩვენს თანაფორუმელებს.
სიტყვა პირმშო, პირდაპირი მნიშვნელობით პირველ შობილს ნიშნავს, რაც რა თქმა უნდა შეეძლო ეწოდა პავლეს იესოსთვის, ვინაიდან იგი ახალ ქმნილებათა შორის ნამდვილად პირმშო იყო.
მას გააჩნდა ახალი განდიდებული სხეული, რომელიც მისცა ღმერთმა, და რომელიც უნდა მისცეს მის მოშიშებსაც, როდესაც მოვა ქრისტე თავისი დიდებით. აი ერთი-ორი მუხლი:
1კორ.15:20 "მაგრამ მკვდრეთით აღდგა ქრისტე, განსვენებულთა ნათავარი."
საქმ.26:23 "რომ ქრისტე უნდა ვნებულიყო და მკვდართაგან პირველი აღმდგარიყო,"

ვფიქრობ, რომ კოლ.1:16-მუხლში ნახსენები ქრისტეს პირმშოობის საკითხს მკითხველი რომ არ დაებნია, ორი მუხლიშ შემდეგ თვითონვე აკონკრეტებს: "პირმშო მკვდართაგან" (18).

დასკვნას შემდეგს გავაკეთებდი, იესო ქრისტეს შობილობა, თუ პირმშოობა, თუ პირველშობილობა ზოგადად, დაკავშირებულია მის მკვდრეთით აღდგომასთან ახალ განდიდებულ სხეულში და არა "საუკუნეთა დასაწყისში შეძენასთან".
გავკადნიერდები და მივიჩნევ, რომ ეხლა, რომ პავლე მოციქული კითხულობდეს ჩემს პოსტს თავს დამიქნევდა, ან ამინს მეტყოდა, ანდა სულაც შემდეგი სიტყვებით დააკომენტებდა ჩემს წერილს:
"ღმერთმა... აღგვიდგინა იესო, როგორც მეორე ფსალმუნში სწერია: ჩემი ძე ხარ, დღეს გშობე შენ" (საქ.13:32-33) - რაც თავისთავად იმის ნიშანი იქნება, რომ ეს ორი მოვლენა ერთი და იგივეა სხვადასხვა სიტყვებით გამოხატული.


--------------------
იესო ქრისტე ჩემი მხსნელია
მე არ დავემონები ცოდვას!
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Lashab
პოსტი Apr 10 2009, 12:16 AM
პოსტი #347


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 561
რეგისტრ.: 24-December 08
წევრი № 6,157



ციტატა(alex_b @ Apr 10 2009, 12:08 AM) *

ღმერთს იესო არ შეუქმნია.
ყოველივე, რაც კი შექმნილა იესოს მიერაა, რაც გამორიცხავს მის შექმნილობას. ანუ თუ ის თვითონ შექმნილია, მაშინ თვითონ ვერ მიიღებდა მონაწილეობას საკუთარი თავის შექმნაში.


ეგ სიტყვა გავარჩიოთ, "დია" ნიშნავს "ში", ანუ იესოს მიერ კი არა მასში შეიქმნა...

თუმცა მნიშვნელოვანია რასაც ამბობ, რადგან "მის გარეშე არაფერი შექმნილა"- როგორ არის იგი შექმნილი...

ეს სერიოზული არგუმენტია, მოდი მაშინ სხვებიც განვიხილოთ, და ამას რა თქმა უნდა ჩავთვლი რომ სამების იდეას ეთანხმება...

მე არ მინდა რამე კონტრარგუმენტი დამრჩეს, ამიტომაც მაქსიმალურად ვცდილობ რაც შეიძლება მეტი კონტრარგუმენტი მოგიყვანოთ- არ იფიქროთ რომ ეს სიჯიუტეა, მაგრამ ჭეშმარიტება ასე დგინდება...

ციტატა(დათიკო @ Apr 10 2009, 12:09 AM) *

Lashab

და შვილს არ ნიშნავს?


შვილსაც ნიშნავს, თუმცა აქ წმინდა მარიამზე საუბარი არ მინდა, რადგან მასზეც წერია : "მისი პირმშო იესოო"... და არ მინდა ამაზე საუბარი...

მოდი ვისაუბროთ ეხლა იმ კოლასელებზე...


--------------------
"ვისაც არ უყვარს, ვერ შეუცვნია ღმერთი, რადგან ღმერთი სიყვარულია."- (1 იოანე 4:8)

"სიყვარული სულგრძელია და კეთილი; სიყვარულს არ შურს, არ ტრაბახობს და არ ამაყობს; არ უკეთურობს, არ ეძებს თავისას, არ მრისხანებს, არ იზრახავს ბოროტს. არ შეჰხარის უსამართლობას, არამედ ჭეშმარიტებით ხარობს; ყველაფერს იტანს, ყველაფერი სწამს... ყველაფერს ითმენს. სიყვარული არასოდეს მთავრდება... " - (1 კორ 13:4-8)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
alex_b
პოსტი Apr 10 2009, 12:24 AM
პოსტი #348


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 254
რეგისტრ.: 27-February 07
წევრი № 1,210



ციტატა
მე არ მინდა რამე კონტრარგუმენტი დამრჩეს, ამიტომაც მაქსიმალურად ვცდილობ რაც შეიძლება მეტი კონტრარგუმენტი მოგიყვანოთ- არ იფიქროთ რომ ეს სიჯიუტეა, მაგრამ ჭეშმარიტება ასე დგინდება...

კარგი ველოდები შენს კონტრარგუმენტებს.


--------------------
იესო ქრისტე ჩემი მხსნელია
მე არ დავემონები ცოდვას!
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Lashab
პოსტი Apr 10 2009, 12:32 AM
პოსტი #349


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 561
რეგისტრ.: 24-December 08
წევრი № 6,157



ციტატა(alex_b @ Apr 10 2009, 12:24 AM) *

კარგი ველოდები შენს კონტრარგუმენტებს.


კარგი ესე იყოს, აი რა არის:

ეს ერთ დღეში ვერ გადაწყდება... 2-3 დღეში- ნამდვილად... მე უნდა გავესაუბრო ადამიანს ან ადამიანებს რომლებსაც აქვთ თავიანთი კონტარგუმენტები ამაზე...

მე არ მაქვს იმხელა ცოდნა, და მხოლოდ მანუსკრიპტებით არ შემიძლია ჭეშმარიტებაზე დავა... ეს საკითხი მინდა გაავწყვიტო ერთხელ და სამუდამოდ, რომ გავარკვიო რა არის მართალი...

ასე რომ ხვალ გავაგრძელოთ ამ "მის გარეშე არაფერი შეიქმნა"-ზე საუბარი smile.gif

გავიდე ისე უნდა ეხლა, დავიღალე, ცოტას დავისვენებ, ფილმს ვუყურებ, ვითამაშებ ვოვ-ს და ეგაა biggrin.gif

დროებით აბა smile.gif


--------------------
"ვისაც არ უყვარს, ვერ შეუცვნია ღმერთი, რადგან ღმერთი სიყვარულია."- (1 იოანე 4:8)

"სიყვარული სულგრძელია და კეთილი; სიყვარულს არ შურს, არ ტრაბახობს და არ ამაყობს; არ უკეთურობს, არ ეძებს თავისას, არ მრისხანებს, არ იზრახავს ბოროტს. არ შეჰხარის უსამართლობას, არამედ ჭეშმარიტებით ხარობს; ყველაფერს იტანს, ყველაფერი სწამს... ყველაფერს ითმენს. სიყვარული არასოდეს მთავრდება... " - (1 კორ 13:4-8)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
დათიკო
პოსტი Apr 10 2009, 12:32 AM
პოსტი #350


დათიკო
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 3,383
რეგისტრ.: 24-July 06
მდებარ.: ვეიკი
წევრი № 10



Lashab
ციტატა
შვილსაც ნიშნავს,

და რატომ ირჩევ მაინცდამაინც იმ მნიშვნელობას რომელიც შენ გსურს? smile.gif
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
alex_b
პოსტი Apr 10 2009, 12:33 AM
პოსტი #351


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 254
რეგისტრ.: 27-February 07
წევრი № 1,210



ციტატა
ამ თემას კითხულობს 5 მომხმარებელი (მათ შორის 2 სტუმარი და 2 დამალული წევრი)

რას იმალებით ხალხო, გამოდით, გამოდით !!!!!!!!!


--------------------
იესო ქრისტე ჩემი მხსნელია
მე არ დავემონები ცოდვას!
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Lashab
პოსტი Apr 10 2009, 12:34 AM
პოსტი #352


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 561
რეგისტრ.: 24-December 08
წევრი № 6,157



ციტატა(დათიკო @ Apr 10 2009, 12:32 AM) *

Lashab

და რატომ ირჩევ მაინცდამაინც იმ მნიშვნელობას რომელიც შენ გსურს? smile.gif


გავდივარ და დავწერ ეხა მაინც ამაზე- მოკლედ მთავარი მნიშვნელობა ამ სიტყვის არის- პირველი, ან პირველი შვილი...

სხვა მნიშვნელობა როგორც ვიცი არ აქვს...

ამაზე ხვალ ვისაუბროთ, დავიღალე smile.gif

ხვალამდე smile.gif


--------------------
"ვისაც არ უყვარს, ვერ შეუცვნია ღმერთი, რადგან ღმერთი სიყვარულია."- (1 იოანე 4:8)

"სიყვარული სულგრძელია და კეთილი; სიყვარულს არ შურს, არ ტრაბახობს და არ ამაყობს; არ უკეთურობს, არ ეძებს თავისას, არ მრისხანებს, არ იზრახავს ბოროტს. არ შეჰხარის უსამართლობას, არამედ ჭეშმარიტებით ხარობს; ყველაფერს იტანს, ყველაფერი სწამს... ყველაფერს ითმენს. სიყვარული არასოდეს მთავრდება... " - (1 კორ 13:4-8)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
alex_b
პოსტი Apr 10 2009, 12:38 AM
პოსტი #353


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 254
რეგისტრ.: 27-February 07
წევრი № 1,210



ციტატა
მე არ მაქვს იმხელა ცოდნა,

ძალიან ნაცნობი ფრაზაა smile.gif
ციტატა
მე უნდა გავესაუბრო ადამიანს ან ადამიანებს რომლებსაც აქვთ თავიანთი კონტარგუმენტები ამაზე...

ესეც ნაცნობი ფრაზაა.
ისე მოგიწოდებ წრფელი იყო... იმიტომ, რომ თუ დღეს თვალს დახუჭავ "პატარა შეცდომაზე", რომელიც არც მეტი, არც ნაკლები სიცრუეა. ხვალ-ზეგ უარესი მოგივა.


--------------------
იესო ქრისტე ჩემი მხსნელია
მე არ დავემონები ცოდვას!
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
დათიკო
პოსტი Apr 10 2009, 12:39 AM
პოსტი #354


დათიკო
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 3,383
რეგისტრ.: 24-July 06
მდებარ.: ვეიკი
წევრი № 10



Lashab
ციტატა
მთავარი მნიშვნელობა ამ სიტყვის არის- პირველი

და იქნება სწორედ არამთავარი მნიშვნელობითაა იქ გამოყენებული?

ციტატა
სხვა მნიშვნელობა როგორც ვიცი არ აქვს...

აკი, თავადვე ამბობ რომ აქვს ორი მნიშვნელობა პირველი შვილი და უბრალოდ შვილი?
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
G_I_O_R_G_I_
პოსტი Apr 10 2009, 01:51 AM
პოსტი #355


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 1,857
რეგისტრ.: 31-July 06
წევრი № 27



ე.ი ვიკიპედიაში ვნახე წერია მონაკვეთები თუ როგორ ცვლიდნენ იეჰოვას მოწმეები სახარების ტექსტებს სადაც საუბარი იყო სამების დოგმატზე ან სულიწმინდის ღმერთობაზე ან ქრისტეს ღმერთობაზე და თავიანთი ჩამატებებით უცვლიდნენ ტექსტს შინაარს და ასე ითარგმნა მათი ბიბლია მაგალითისთვის ასევე ვნახე ერთერთი წევრის აღსარება 2007 წელს დაწერილი სადაც იგი ყვება ამ თარგმნის პროცესზე შემდგომ ამ ადამიანმა დატოვა იეჰოვას მოწმეების ჯგუფი.http://www.allistinawt.by.ru/some/punkt/PNM.htm
აქ არის სტატია ახლა ამ კაცის მიერ მოყვანილი მაგალითი სტატიიდან იეჰოვას მოწმეთა მიერ ტექსტების შეცვლისა:მაგ პავლეს ფილიპელთა 2:6 "6. რომელი-იგი ხატი ღმრთისაჲ იყო, არა ნატაცებად შეირაცხა ყოფად იგი სწორებად ღმრთისა,"
Филиппийцам 2: 6

Дословно греческий текст переводится как: «Кто в форме Бога существовал хищением не считал быть равным Богу». В Синодальном Переводе он дан как: «Он, будучи образом Божиим, не почитал хищением быть равным Богу». В общем, довольно близко к оригиналу. Но это ведь, с точки зрения ОСБ, поддерживает мысль о Троице. Поэтому английский ПНМ дает перл – «who, although he was existing in God’s form, gave no consideration to a seizure, namely, that he should be equal to God”. Как видим, появляется совершенно другое толкование, в котором ключевую роль играет непонятное gave no consideration to a seizure, с добавкой namely, которого в греческом тексте вообще нет. Seizure по-английски – это довольно сильное существительное, говорящее о захвате чего-либо силой, например о захвате территории во время военных действий, наложении ареста на имущество судебными приставами. Соответственно, возникал вопрос – как перевести, Христос не думал о том, чтобы силой захватить возможность быть равным Богу? (А как ему вообще могла такая мысль прийти – мысль то явно сатанинская по генезису! – вот какой вопрос мучил меня при переводе. Это ведь на что хотели намекнуть переводчики ОСБ!) Именно на эту мысль наводит английский текст. В финальной версии сделали: «Не помышлял о посягательстве – о том, чтобы быть равным Богу». Но «посягательство» - это далеко не seizure в английском. Часть английских переводов в данном стихе говорят о том, что Христос, хотя и был в форме Бога, не хватался (grasp) за свое равенство с Богом, а наоборот, смиренно принял волю Отца и принял образ служителя. Другие английские переводы просто дают этот текст дословно, как и наш Синодальный. Таким образом, данный стих хорошо иллюстрирует, что в греческий оригинал, который почти дословно передан Синодальным Переводом, английский и русский ПНМ вводят свое толкование стиха, которое расходится с большинством английских переводов, по причине антитринитарных учений ОСБ


შევაგროვებ მსგავს ადგილებს იეჰოვას მოწმეთა მიერ გადაკეთებულს და მერე ერთობლივად ჩამოვწერ ასევე ამ შესწორებათა ცდომილობის დასაბუთებებს.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Lashab
პოსტი Apr 10 2009, 03:48 AM
პოსტი #356


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 561
რეგისტრ.: 24-December 08
წევრი № 6,157



მოდი ჯერ მართლმადიდებლები და კათოლიკები როგორ ცვლიდნენ ის ვილაპარაკოთ და მერე ეგა biggrin.gif

თუნდაც 1 იოანე 5:7,8 და 1 ტიმ 3:16 biggrin.gif

აი 1 იოანეს 5:7,8-ზე:

The Comma Johanneum is a comma (a short clause) contained in most translations of the First Epistle of John published from 1522 until the latter part of the nineteenth century, owing to the widespread use of the third edition of the Textus Receptus (TR) as the sole source for translation. In translations containing the clause, such as the King James Version, 1 John 5:7-8 reads as follows (with the Comma in bold print):

5:7 "For there are three that bear record in heaven, the Father, the Word, and the Holy Ghost: and these three are one.
5:8 And there are three that bear witness in earth, the Spirit, and the water, and the blood: and these three agree in one."

The resulting passage is an explicit reference to the Trinity of Father, Son and Holy Spirit.

It does not appear in the older Greek manuscripts, nor in the passage as quoted by many of the early Church Fathers. The words "apparently crept into the Latin text of the New Testament during the Middle Ages... [possibly] as one of those medieval glosses but were then written into the text itself by a careless copyist. Erasmus omitted them from his first edition; but when a storm of protest arose because the omission seemed to threaten the doctrine of the Trinity (although that doctrine had in fact been formulated long before the textual variant), he put them back in the third and later editions, whence they also came into the textus receptus, “the received text.”[1] Modern Bible translations such as the NIV, NASB, ESV, NRSV and others tend to either omit the Comma entirely, or relegate it to the footnotes.


--------------------
"ვისაც არ უყვარს, ვერ შეუცვნია ღმერთი, რადგან ღმერთი სიყვარულია."- (1 იოანე 4:8)

"სიყვარული სულგრძელია და კეთილი; სიყვარულს არ შურს, არ ტრაბახობს და არ ამაყობს; არ უკეთურობს, არ ეძებს თავისას, არ მრისხანებს, არ იზრახავს ბოროტს. არ შეჰხარის უსამართლობას, არამედ ჭეშმარიტებით ხარობს; ყველაფერს იტანს, ყველაფერი სწამს... ყველაფერს ითმენს. სიყვარული არასოდეს მთავრდება... " - (1 კორ 13:4-8)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
KAIROS
პოსტი Apr 10 2009, 04:37 AM
პოსტი #357


იხარეთ!
***

ჯგუფი: საფინანსო
პოსტები: 9,492
რეგისტრ.: 9-November 06
მდებარ.: Aurea mediocritas
წევრი № 438



როგორ უყვარს ამ კაცს ჩახვევა biggrin.gif

კაცო ხომ გიპასუხე მაგაზე? ეგ ნაწილი ზოგ ძველ თარგმანში გვხდება და ზოგში არა, შესაბამისად თუ მართლმადიდებლები ასწორებდა და კათოლიკებიც აგრძელებდა მერე, რატომ დარჩა ეგ შენი საყვარელი მუხლი "სამნი მოწმობენ" ლათინურ ვულგატაში ვითომჩაუსწორებელად (ანუ სამების ხსენების გარეშე) და სომხურ-ქართულ და სხვებში ჩასწორებულად?
რა ახლა მცხეთა უფრო ეახლოვა საზიზღარ ჩამსწორებელ ამუნიებს და რომში რომ ქონდათ ვულგატა ის დაავიწყდათ თუ რავაა საქმე? biggrin.gif

ნუ აბსურდობთქვა biggrin.gif



ციტატა
შევაგროვებ მსგავს ადგილებს იეჰოვას მოწმეთა მიერ გადაკეთებულს და მერე ერთობლივად ჩამოვწერ ასევე ამ შესწორებათა ცდომილობის დასაბუთებებს.

მიდი, მიდი მასე გააკეთე smile.gif ეგ ფაქტია smile.gif


--------------------
...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
agmsarebeli
პოსტი Apr 10 2009, 09:05 AM
პოსტი #358


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 1,206
რეგისტრ.: 14-May 07
წევრი № 1,910



QUOTE(Lashab @ Apr 9 2009, 09:49 PM) *

არსობრივი ერთობა ისედაც აქვთ, ამაზე დავა აბსურდია... მე ვამბობ რომ განსხვავებული პიროვნებები არიან და ძალაუფლებით განსხვავდებიან, მეტი არაფერი...





როგორ შეიძლება შექმნილ ძეს შეუქმნელ მამასთან არსობრივი ერთობა ჰქონდეს? სხვადასხვა პიროვნებები არიან კი, მაგრამ არსობრივი ერთობა თანამარადიულთა და თანადაუსაბამოთა ხვედრია.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Lashab
პოსტი Apr 10 2009, 12:52 PM
პოსტი #359


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 561
რეგისტრ.: 24-December 08
წევრი № 6,157



ციტატა(KAIROS @ Apr 10 2009, 04:37 AM) *

როგორ უყვარს ამ კაცს ჩახვევა biggrin.gif

კაცო ხომ გიპასუხე მაგაზე? ეგ ნაწილი ზოგ ძველ თარგმანში გვხდება და ზოგში არა, შესაბამისად თუ მართლმადიდებლები ასწორებდა და კათოლიკებიც აგრძელებდა მერე, რატომ დარჩა ეგ შენი საყვარელი მუხლი "სამნი მოწმობენ" ლათინურ ვულგატაში ვითომჩაუსწორებელად (ანუ სამების ხსენების გარეშე) და სომხურ-ქართულ და სხვებში ჩასწორებულად?
რა ახლა მცხეთა უფრო ეახლოვა საზიზღარ ჩამსწორებელ ამუნიებს და რომში რომ ქონდათ ვულგატა ის დაავიწყდათ თუ რავაა საქმე? biggrin.gif

ნუ აბსურდობთქვა biggrin.gif
მიდი, მიდი მასე გააკეთე smile.gif ეგ ფაქტია smile.gif


რომ ზოგ ძველ თარგმანში? ტექტუს რეცეპტუსს, ქართულ და სომხურ თარგმანებს თუ გულისხმობ- ეგ ძველები არაა... შუასაუკუნეების თარგმანებს დავარქვათ სწორი სახელი...

ვულგატის უძველეს ხელნაწერებსი ეგ ფრაზა არაა...

1 ტიმ 3:16-ც არანაკლები სიყალბეა smile.gif


--------------------
"ვისაც არ უყვარს, ვერ შეუცვნია ღმერთი, რადგან ღმერთი სიყვარულია."- (1 იოანე 4:8)

"სიყვარული სულგრძელია და კეთილი; სიყვარულს არ შურს, არ ტრაბახობს და არ ამაყობს; არ უკეთურობს, არ ეძებს თავისას, არ მრისხანებს, არ იზრახავს ბოროტს. არ შეჰხარის უსამართლობას, არამედ ჭეშმარიტებით ხარობს; ყველაფერს იტანს, ყველაფერი სწამს... ყველაფერს ითმენს. სიყვარული არასოდეს მთავრდება... " - (1 კორ 13:4-8)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
agmsarebeli
პოსტი Apr 10 2009, 01:10 PM
პოსტი #360


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 1,206
რეგისტრ.: 14-May 07
წევრი № 1,910



როგორ შეიძლება შექმნილ ძეს შეუქმნელ მამასთან არსობრივი ერთობა ჰქონდეს? სხვადასხვა პიროვნებები არიან კი, მაგრამ არსობრივი ერთობა თანამარადიულთა და თანადაუსაბამოთა ხვედრია.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

41 გვერდი V « < 16 17 18 19 20 > » 
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული წევრი)
0 წევრი:

 



მსუბუქი ვერსია ახლა არის: 18th June 2025 - 12:48 PM

მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი

ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი