![]() |
სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
evangelizer |
![]()
პოსტი
#381
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 194 რეგისტრ.: 16-March 09 წევრი № 6,657 ![]() |
evangelizer ეს ვერ გავიგე რაააა ![]() ![]() ![]() არ კითხულობ თუ ძალით ქმნი რაღაც ისეთ სიტუაიას რომ პასუხს არ გცემ. გაკმაყოფილებს თუ არა ხომ გავგეცი პასუხია რა შენს შეკიტხვას. მიზეზობრივად მამა არის ძის მიზეზი და რანარიად აღმატებული ძეზე, მხოლოდ მიზეზობრივად მიზეზი. როგორც მზეა მიზეზი სხივისა, ან გონება სიტყვისა, მაგრამ ვერ ვიტყვით რომ გონება ან მზე აღმატებულები არიან შესაბამსიად სიტყვაზე ან სხივზე, რადგან მზეს თუ გონებას სისრულე სხივით და სიტყვით ეძლევა. მაგრამ ადამიანური ბუნებით ქრისტეს აღმატებულ შეოქმედად ყავს ღმერთი. და რითი მისაბუთებ რომ მზის მსგავსად არის აქაც საქმე.. შენი ვარაუდი ნებისმიერ რამეს შეგიძლია მოარგო, მაგრამ ბიბლიაზე ამას ვერ იტყვი.. თუ მაგ მიზეზობრიობით არის განპირობებული, 1%-ითაც რომ დავუშვათ, მაშინ რატომ არის აღმტებული მამა? რა მიზეზი აქვს იესოს ზეცაში დამცირებულად ასვლას. ავიდა დამცირებულ მდგომარეობაში? ამაზე გამეცი კონკრეტული პასუხი! ![]() -------------------- "წმინდა იყოს ქრისტე თქვენს გულებში როგორც უფალი და მზად იყავით დამცველებად გამოხვიდეთ ყველას წინაშე, ვინც თქვენი იმედის გამო ახსნა განმარტებას გთხოვთ".. 1პეტრე3:15 |
agmsarebeli |
![]()
პოსტი
#382
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,206 რეგისტრ.: 14-May 07 წევრი № 1,910 ![]() |
საქმე ისა რომ ჩვენ რომ ერთარსნი გავხდეტ სამებისა, გამოდის რომ ბუნებით ღმერთები ვიუქნებით(ჰოი, სიშლეგე!)
|
afxazi |
![]()
პოსტი
#383
|
![]() დავითი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: სენატის თავმჯდომარე პოსტები: 8,814 რეგისტრ.: 7-March 07 წევრი № 1,291 ![]() |
evangelizer
აქ საუბარი აღარ გაგრძელდება სანამ თქვენ პოზიციას არ დააფიქსირებთ იოანეს პირველ მუხლთან დაკავშირებით. გირჩევთ წაიკითხოთ გუშინდელი მსჯელობა და იმის მიხედვით ტქვათ თქვენი პოზიცია. ეს თემა ამით დაიწყო და რითაც დავიწყეთ ჯერ ის უნდა ამოვწუროთ. -------------------- სათნოება თვითკმარია ბედნიერებისთვის კლიმენტი ალექსანდრიელი |
მოყვასი |
![]()
პოსტი
#384
|
![]() הַלְלוּ-יָהּ ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 572 რეგისტრ.: 14-January 09 წევრი № 6,288 ![]() |
საქმე ისა რომ ჩვენ რომ ერთარსნი გავხდეტ სამებისა, გამოდის რომ ბუნებით ღმერთები ვიუქნებით(ჰოი, სიშლეგე!) ნუ გაურბიხარ ჩემს შეკითხვას ![]() ციტატა აღმსარებელი, მე რომ ვთქვა, რასელი ან მთაწმინდელი ღვთის ბუნების მოზიარეა მეთქი სწორი იქნება? -------------------- "კანონები: 'არ იმრუშო, არ მოკლა, არ მოიპარო, სხვისი არაფერი ისურვო და ნებისმიერი სხვა მცნება ამ ერთ მცნებაშია შეჯამებული: 'მოყვასი საკუთარი თავივით გიყვარდეს' " - რომაელების მიმართ 13:9.
|
afxazi |
![]()
პოსტი
#385
|
![]() დავითი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: სენატის თავმჯდომარე პოსტები: 8,814 რეგისტრ.: 7-March 07 წევრი № 1,291 ![]() |
agmsarebeli
მოყვასი იცოდეთ წავშლი ყველა პოსტს. დავუბრუნდეთ იმას რითაც დავიწყეთ საუბარი. იოანეს პირველ მუხლს. -------------------- სათნოება თვითკმარია ბედნიერებისთვის კლიმენტი ალექსანდრიელი |
agmsarebeli |
![]()
პოსტი
#386
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,206 რეგისტრ.: 14-May 07 წევრი № 1,910 ![]() |
რათქმაუნდა არ იქნება სწორი......ვერავინ ეზიარება ღვთის არსს(ბუნებას) .
|
მოყვასი |
![]()
პოსტი
#387
|
![]() הַלְלוּ-יָהּ ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 572 რეგისტრ.: 14-January 09 წევრი № 6,288 ![]() |
agmsarebeli მოყვასი იცოდეთ წავშლი ყველა პოსტს. დავუბრუნდეთ იმას რითაც დავიწყეთ საუბარი. იოანეს პირველ მუხლს. აფხაზი, თქვენ რაზეც დაიწყეთ საუბარი მაგაზე გაეცა პასუხი უკვე. ახლა დროა აღმსარებელმა ჩემს შეკითხვებს უპასუხოს ![]() -------------------- "კანონები: 'არ იმრუშო, არ მოკლა, არ მოიპარო, სხვისი არაფერი ისურვო და ნებისმიერი სხვა მცნება ამ ერთ მცნებაშია შეჯამებული: 'მოყვასი საკუთარი თავივით გიყვარდეს' " - რომაელების მიმართ 13:9.
|
agmsarebeli |
![]()
პოსტი
#388
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,206 რეგისტრ.: 14-May 07 წევრი № 1,910 ![]() |
ვუპასუხე: ღვთის არსთან ზიარება შეუძლებელია!!!
|
მოყვასი |
![]()
პოსტი
#389
|
![]() הַלְלוּ-יָהּ ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 572 რეგისტრ.: 14-January 09 წევრი № 6,288 ![]() |
რათქმაუნდა არ იქნება სწორი......ვერავინ ეზიარება ღვთის არსს(ბუნებას) . რატომ ფიქრობ მასე? განა არ შეიძლბა ღვთის ძე, ღვთის პირველი ქმნილება ღვთის ბუნების მოზიარე იყოს? ან თუნდაც ადამიანები? შენ მიგაჩნია მასე მაგრამ ბიბლიას არა ![]() -------------------- "კანონები: 'არ იმრუშო, არ მოკლა, არ მოიპარო, სხვისი არაფერი ისურვო და ნებისმიერი სხვა მცნება ამ ერთ მცნებაშია შეჯამებული: 'მოყვასი საკუთარი თავივით გიყვარდეს' " - რომაელების მიმართ 13:9.
|
evangelizer |
![]()
პოსტი
#390
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 194 რეგისტრ.: 16-March 09 წევრი № 6,657 ![]() |
ვერ დაგეთანხმები აღმსარებელი. რადგან, ღვთის ძე რომ ღვთაებრივი ბუნებისაა, ეს არ ნიშნავს რომ შემოქმედის ბუნებას შეექცა. ან რომ მისი ბუნები იმ გაგებით თანამოზიარეა როგორც შენ მიგაჩნია. მათ ჰგონიათ რტომ თუ ღვტაებრივი ბუნება აქვს ესეგი ღვთის თანასწორი ხარ და მხოლოდ ღმერთი არ იცვლება.. მაგრამ აქ პიროვნების ცნობადობაშია საქმე, რომ იესოს მამა 10000%-ით იცნობს და ენდობა. ქრისტეს კი არა, ერთგულ მოციქულებსაც ჰქონდათ ეს ძღვენი : "ვინაიდან ეს ხრწნადი უხრწნელობით უნდა შეიმოსოს და ეს მოკვდავი — უკვდავებით" (1კორ.15:53).. იესოს ძმებს ღმერთი იმდენად ენდობა, რომ მათ უკვდავებას აძლევს და მათ უცვლელობაშია დარწმუნებული და ახლა, იესო თუ არ იცვლება, ღმერთია თურმე. ![]() -------------------- "წმინდა იყოს ქრისტე თქვენს გულებში როგორც უფალი და მზად იყავით დამცველებად გამოხვიდეთ ყველას წინაშე, ვინც თქვენი იმედის გამო ახსნა განმარტებას გთხოვთ".. 1პეტრე3:15 |
afxazi |
![]()
პოსტი
#391
|
![]() დავითი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: სენატის თავმჯდომარე პოსტები: 8,814 რეგისტრ.: 7-March 07 წევრი № 1,291 ![]() |
მოყვასი
ციტატა აფხაზი, თქვენ რაზეც დაიწყეთ საუბარი მაგაზე გაეცა პასუხი უკვე. არაფერს არ გაცემულა და ამას ლაშაბიც დაგვიდასტურებს. გაირკვა რომ იქ არტიკლს არავიტარი მნიშვნელობა არ აქვს. ასე რომ გადახედეთ გუშინდელ პოსტებს და დააფიქსირეთ თქვენი აზრი, თორემ როგორც მოდერატორი ვიტოვებ უფლებას არ მივცე სხვა მიმართულება საუბარს. -------------------- სათნოება თვითკმარია ბედნიერებისთვის კლიმენტი ალექსანდრიელი |
evangelizer |
![]()
პოსტი
#392
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 194 რეგისტრ.: 16-March 09 წევრი № 6,657 ![]() |
evangelizer აქ საუბარი აღარ გაგრძელდება სანამ თქვენ პოზიციას არ დააფიქსირებთ იოანეს პირველ მუხლთან დაკავშირებით. გირჩევთ წაიკითხოთ გუშინდელი მსჯელობა და იმის მიხედვით ტქვათ თქვენი პოზიცია. ეს თემა ამით დაიწყო და რითაც დავიწყეთ ჯერ ის უნდა ამოვწუროთ. გუშინ წინ არ გახსოვდა რომ ამ თემით დაიწყო და გშინ გაგახსენდა.. მაგის მერე ჩვენ გავაგრძელეთ ტემა და თუ შეგიძლია გამეცი პასუხი.. დავაფიქსირებ იოანეზეც ჩემს აზრს ოდნავ მოგვიანებით. შენ მიპასუხე კიტხვაზე. ![]() -------------------- "წმინდა იყოს ქრისტე თქვენს გულებში როგორც უფალი და მზად იყავით დამცველებად გამოხვიდეთ ყველას წინაშე, ვინც თქვენი იმედის გამო ახსნა განმარტებას გთხოვთ".. 1პეტრე3:15 |
afxazi |
![]()
პოსტი
#393
|
![]() დავითი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: სენატის თავმჯდომარე პოსტები: 8,814 რეგისტრ.: 7-March 07 წევრი № 1,291 ![]() |
evangelizer
ველოდები იოანეს პირველ მუხლზე კომენტარს. -------------------- სათნოება თვითკმარია ბედნიერებისთვის კლიმენტი ალექსანდრიელი |
მოყვასი |
![]()
პოსტი
#394
|
![]() הַלְלוּ-יָהּ ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 572 რეგისტრ.: 14-January 09 წევრი № 6,288 ![]() |
მოყვასი არაფერს არ გაცემულა და ამას ლაშაბიც დაგვიდასტურებს. გაირკვა რომ იქ არტიკლს არავიტარი მნიშვნელობა არ აქვს. ასე რომ გადახედეთ გუშინდელ პოსტებს და დააფიქსირეთ თქვენი აზრი, თორემ როგორც მოდერატორი ვიტოვებ უფლებას არ მივცე სხვა მიმართულება საუბარს. გადავხედეთ აფხაზი და საეჭვოს ვერაფერს ვხედავთ ![]() -------------------- "კანონები: 'არ იმრუშო, არ მოკლა, არ მოიპარო, სხვისი არაფერი ისურვო და ნებისმიერი სხვა მცნება ამ ერთ მცნებაშია შეჯამებული: 'მოყვასი საკუთარი თავივით გიყვარდეს' " - რომაელების მიმართ 13:9.
|
afxazi |
![]()
პოსტი
#395
|
![]() დავითი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: სენატის თავმჯდომარე პოსტები: 8,814 რეგისტრ.: 7-March 07 წევრი № 1,291 ![]() |
მოყვასი
ციტატა გადავხედეთ აფხაზი და საეჭვოს ვერაფერს ვხედავთ ითქვა რომ არტიკლი ამ შემთხვევაში გადამწყვეტია რაა, რაც ერთ-ერთი მტავარი არგუმენტი იყო ტქვენი. -------------------- სათნოება თვითკმარია ბედნიერებისთვის კლიმენტი ალექსანდრიელი |
evangelizer |
![]()
პოსტი
#396
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 194 რეგისტრ.: 16-March 09 წევრი № 6,657 ![]() |
მოყვასი ითქვა რომ არტიკლი ამ შემთხვევაში გადამწყვეტია რაა, რაც ერთ-ერთი მტავარი არგუმენტი იყო ტქვენი. ვინ თქვა? შენ? ![]() ![]() მაგალითად ბიბლეისტი ტომას რობერტსონი ამბობს, რომ თუ შემასმენელსა და ქვემდებარეს შორის არტიკლი გამოიყენება, "ორივე არტიკლი განსაზღვრულია, , ერთმანეთის იდენტურია და აბსოლუტურად ერთიდაიმავე მნიშვნელობა აქვს". ამის მაგალითად მას მოჰყავს მათე13:38, სადაც ვკითხულობთ: "მინდორი[ბერძნულად ო აგროს] ქვეყნიერებაა[ო კოსმოს]". ბერძნული გრამატიკის ცდონა აქ გვეხმარება იმის დანახვაში რომ მინდორი და ქვეყნიერება ერთიდაიმავე მნიშვნელობას ატარებს. მაგრამ რა შეიძლება ითქვას იმ შემთხვევაში თუ ქვემდებარეს უძღვის განსაზღვრული არტიკლი, ხოლო შემასმენელს არა, როგორც იოანე1:1-შია? "ამ შემთხვევაში ქვემდებარეს და შემასმენელს არ აქვს ერთიდაიგივე მნიშვნელობა და არც იდნეტურია". ამის მაგალიტად მოყვანილი აქვს 1იოანე1:5, სადაც წერია, რომ "ღმერთი სინათლეა". ამ მუხლში "ღმერთს" (ო თეოს) უძღვის განსაზღვრული არტიკლი ხოლო სინათლეს (ფოს)_არა. შეიძლება ითქვას, რომ ღმერთი სინათლეა, მაგრამ ვერ ვიტყვით, რომ სინათლე ღმერთია! "ღმერთი სიყვარულია" ,მაგრამ სიყვარული არაა ღმერთი...! ბერძნული ენის გრამატიკიდან გამომდინარე, წინადადების მსგავსს წყობაში "სიტყვა იყო ღმერთი"-ში აქ ზედსართავი იგულისხმება, ანუ იყო "ღვთაებრივი", ღვთის მსგავსი. ბერზნული გრამატიკის ეს წესი საყოველთაოდ ცნობილია და მნიშვნელობა არაქვს ვინ რას დაწერს უსაფუძვლოდ. ახლა კი გისმენ შენ იესო რატომაა ადამიანური ბუნებით ზეცაში? არის ასე? არ ააარიდო კითხვას თავი! -------------------- "წმინდა იყოს ქრისტე თქვენს გულებში როგორც უფალი და მზად იყავით დამცველებად გამოხვიდეთ ყველას წინაშე, ვინც თქვენი იმედის გამო ახსნა განმარტებას გთხოვთ".. 1პეტრე3:15 |
მოყვასი |
![]()
პოსტი
#397
|
![]() הַלְלוּ-יָהּ ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 572 რეგისტრ.: 14-January 09 წევრი № 6,288 ![]() |
აფხაზი, გთხოვ აღარ წამიშალო პოსტები. საკითხი პირდაპირ სამებაზე იყო და არ უნდა წაშლილიყო.
ვინ თქვა? შენ? ![]() ![]() მაგალითად ბიბლეისტი ტომას რობერტსონი ამბობს, რომ თუ შემასმენელსა და ქვემდებარეს შორის არტიკლი გამოიყენება, "ორივე არტიკლი განსაზღვრულია, , ერთმანეთის იდენტურია და აბსოლუტურად ერთიდაიმავე მნიშვნელობა აქვს". ამის მაგალითად მას მოჰყავს მათე13:38, სადაც ვკითხულობთ: "მინდორი[ბერძნულად ო აგროს] ქვეყნიერებაა[ო კოსმოს]". ბერძნული გრამატიკის ცდონა აქ გვეხმარება იმის დანახვაში რომ მინდორი და ქვეყნიერება ერთიდაიმავე მნიშვნელობას ატარებს. მაგრამ რა შეიძლება ითქვას იმ შემთხვევაში თუ ქვემდებარეს უძღვის განსაზღვრული არტიკლი, ხოლო შემასმენელს არა, როგორც იოანე1:1-შია? "ამ შემთხვევაში ქვემდებარეს და შემასმენელს არ აქვს ერთიდაიგივე მნიშვნელობა და არც იდნეტურია". ამის მაგალიტად მოყვანილი აქვს 1იოანე1:5, სადაც წერია, რომ "ღმერთი სინათლეა". ამ მუხლში "ღმერთს" (ო თეოს) უძღვის განსაზღვრული არტიკლი ხოლო სინათლეს (ფოს)_არა. შეიძლება ითქვას, რომ ღმერთი სინათლეა, მაგრამ ვერ ვიტყვით, რომ სინათლე ღმერთია! "ღმერთი სიყვარულია" ,მაგრამ სიყვარული არაა ღმერთი...! ბერძნული ენის გრამატიკიდან გამომდინარე, წინადადების მსგავსს წყობაში "სიტყვა იყო ღმერთი"-ში აქ ზედსართავი იგულისხმება, ანუ იყო "ღვთაებრივი", ღვთის მსგავსი. ბერზნული გრამატიკის ეს წესი საყოველთაოდ ცნობილია და მნიშვნელობა არაქვს ვინ რას დაწერს უსაფუძვლოდ. ახლა კი გისმენ შენ იესო რატომაა ადამიანური ბუნებით ზეცაში? არის ასე? არ ააარიდო კითხვას თავი! +1 -------------------- "კანონები: 'არ იმრუშო, არ მოკლა, არ მოიპარო, სხვისი არაფერი ისურვო და ნებისმიერი სხვა მცნება ამ ერთ მცნებაშია შეჯამებული: 'მოყვასი საკუთარი თავივით გიყვარდეს' " - რომაელების მიმართ 13:9.
|
Lashab |
![]()
პოსტი
#398
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 561 რეგისტრ.: 24-December 08 წევრი № 6,157 ![]() |
ვინ თქვა? შენ? ![]() ![]() მაგალითად ბიბლეისტი ტომას რობერტსონი ამბობს, რომ თუ შემასმენელსა და ქვემდებარეს შორის არტიკლი გამოიყენება, "ორივე არტიკლი განსაზღვრულია, , ერთმანეთის იდენტურია და აბსოლუტურად ერთიდაიმავე მნიშვნელობა აქვს". ამის მაგალითად მას მოჰყავს მათე13:38, სადაც ვკითხულობთ: "მინდორი[ბერძნულად ო აგროს] ქვეყნიერებაა[ო კოსმოს]". ბერძნული გრამატიკის ცდონა აქ გვეხმარება იმის დანახვაში რომ მინდორი და ქვეყნიერება ერთიდაიმავე მნიშვნელობას ატარებს. მაგრამ რა შეიძლება ითქვას იმ შემთხვევაში თუ ქვემდებარეს უძღვის განსაზღვრული არტიკლი, ხოლო შემასმენელს არა, როგორც იოანე1:1-შია? "ამ შემთხვევაში ქვემდებარეს და შემასმენელს არ აქვს ერთიდაიგივე მნიშვნელობა და არც იდნეტურია". ამის მაგალიტად მოყვანილი აქვს 1იოანე1:5, სადაც წერია, რომ "ღმერთი სინათლეა". ამ მუხლში "ღმერთს" (ო თეოს) უძღვის განსაზღვრული არტიკლი ხოლო სინათლეს (ფოს)_არა. შეიძლება ითქვას, რომ ღმერთი სინათლეა, მაგრამ ვერ ვიტყვით, რომ სინათლე ღმერთია! "ღმერთი სიყვარულია" ,მაგრამ სიყვარული არაა ღმერთი...! ბერძნული ენის გრამატიკიდან გამომდინარე, წინადადების მსგავსს წყობაში "სიტყვა იყო ღმერთი"-ში აქ ზედსართავი იგულისხმება, ანუ იყო "ღვთაებრივი", ღვთის მსგავსი. ბერზნული გრამატიკის ეს წესი საყოველთაოდ ცნობილია და მნიშვნელობა არაქვს ვინ რას დაწერს უსაფუძვლოდ. ახლა კი გისმენ შენ იესო რატომაა ადამიანური ბუნებით ზეცაში? არის ასე? არ ააარიდო კითხვას თავი! ჰო ეგ საინტერესოა... და ამ მხრივ მართალიცაა რასაც ამბობ... თუმცა ერთ რამეს ვიტყვი- უბრალოდ როგორც მახსოვს 1 კორ 4:4-ში "ო თეოს" წერია, არადა სატანაზეა საუაბარი... სხვა მხრივ გეთანხმები... -------------------- "ვისაც არ უყვარს, ვერ შეუცვნია ღმერთი, რადგან ღმერთი სიყვარულია."- (1 იოანე 4:8)
"სიყვარული სულგრძელია და კეთილი; სიყვარულს არ შურს, არ ტრაბახობს და არ ამაყობს; არ უკეთურობს, არ ეძებს თავისას, არ მრისხანებს, არ იზრახავს ბოროტს. არ შეჰხარის უსამართლობას, არამედ ჭეშმარიტებით ხარობს; ყველაფერს იტანს, ყველაფერი სწამს... ყველაფერს ითმენს. სიყვარული არასოდეს მთავრდება... " - (1 კორ 13:4-8) |
მოყვასი |
![]()
პოსტი
#399
|
![]() הַלְלוּ-יָהּ ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 572 რეგისტრ.: 14-January 09 წევრი № 6,288 ![]() |
ჰო ეგ საინტერესოა... და ამ მხრივ მართალიცაა რასაც ამბობ... თუმცა ერთ რამეს ვიტყვი- უბრალოდ როგორც მახსოვს 1 კორ 4:4-ში "ო თეოს" წერია, არადა სატანაზეა საუაბარი... სხვა მხრივ გეთანხმები... Lashab, მეც ვეთანხმები evangelizer-ს! რაც შეეხება 2 კორინთელების (და არა 1 კორინთელების) 4:4-ში სატანა მოიხსენიება წუთისოფლის ღმერთად და მასზე განსაზღვრული არტიკლია გამოყენებული, რა თქმაუნდა არ ხდის ეშმაკს ჭეშმარიტ ღმერთად. პავლე მოციქულმა ამით სატანის ძალაუფლებას გაუსვა ხაზი. რომ იგი არის ამა სოფლის ღმერთი, (ძალაუფლების მქონე) და რომ მას შესწავს ძალა, დაუბრმაოს გონება ადამიანებს და ამგვარად იბატონოს ადამიანებზე როგორც "ღმერთი". (შეადარე 1იოანეს 5:19; მათეს 4:8; ლუკას 4:5,6; იოანეს 14:30). ბიბლიაში ცრუ ღმერთები, როგორიცაა ბაალი მაგალითად, განსაზღვრული არტიკლია გამოყენებული მაგრამ ბაალი არასოდეს ყოფილა ჭეშმარიტი ღმერთი. იოანეს 1:1-ში კი, მოციქული განსხვავებას აკეთებს შემოქმედ ღმერთსა და ღვთაებრივი ბუნების მქონე "სიტყვას" შორის. მადლობა evangelizer-ს იოანეს 1:1-ში მოცემული არტიკლების კიდევ ერთხელ საინტერესოდ ახსნისთვის! პატივისცემით მოყვასი -------------------- "კანონები: 'არ იმრუშო, არ მოკლა, არ მოიპარო, სხვისი არაფერი ისურვო და ნებისმიერი სხვა მცნება ამ ერთ მცნებაშია შეჯამებული: 'მოყვასი საკუთარი თავივით გიყვარდეს' " - რომაელების მიმართ 13:9.
|
დათიკო |
![]()
პოსტი
#400
|
![]() დათიკო ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 3,383 რეგისტრ.: 24-July 06 მდებარ.: ვეიკი წევრი № 10 ![]() |
მე კვლავ მინდა დავუბრუნდერ იმ წერტილს სადაც შეჩერდა დიალოგი.
გერკვეულ შეთანხმებასაც მივაღწიეთ ლაშასთან და არ მინდა რომ სხავ მიმართულებით წავიდეს საუბარი, რადგან ეს გამოიწვევს არევდარევას და უფრო გაართულებს თანხმობისკენ სვლას. მაშ ასე, ჩვენ შევჩერდით შემდეგ საკითხზე: გამომდინარე იოანეს სახარების I თავის დასაწყისიდან: 1. სიტყვა არის ქრისტე 2. სიტყვა არსებობდა შესაქმემდე. (ანუ მანამდე სანამ "ჩაირთვებოდა" დრო) მე ვთხოვ აქ მპოსტავ მოსაუბრებბს დაეთანხმონ ამ შეთანხმებას, რათა ჩვენ შევძლოთ წინ წაწევა. არტიკლამდეც მივალთ. სხვათა შორის ძალიან საინტერესო რამ დაპოსტა ალექს ბ - მ 331 პოსტში http://church.ge/index.php?s=&showtopic=61...ndpost&p=487267 თუმცა სანამ მანამდე მივალთ ჯერ ზემოთ აღნიშნულზე შევთანხმდეთ. |
![]() ![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 18th June 2025 - 06:45 AM |
მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი
ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი