IPB

სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )

საეკლესიო ბიბლიოთეკა

41 გვერდი V « < 23 24 25 26 27 > »   
Reply to this topicStart new topic
> სამება
მოყვასი
პოსტი Apr 12 2009, 07:18 PM
პოსტი #481


הַלְלוּ-יָהּ
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 572
რეგისტრ.: 14-January 09
წევრი № 6,288



აფხაზი,

რა და როგორ იყო, ძალიან, ძალიან კარგად ვიცი მე პირადად. ისტორია წამიკითხავს, მითუმეტეს 1-4 საუკუნეების. ამიტომ, თუ მაინც და მაინც ფიქრობ რომ იგავნის 8:22-ზე საინტერესო ინტერპრეტაცია წაგიკითხავს, სასურველი იქნებოდა , შენივე სიტყვებით გადმოსცე და ძველქართულ ან რუსულ წყაროებს არ გადმოაკოპირებ. აი მაგალითად, ჩვენ, მეც და ლაშაბ-იც, ვმსჯელობთ და არცერთი კოპირება არ გაგვიკეთებია არანაირი რელიგიური ინტერპრეტაციებისა. ველი შენს მიერ წარმოდგენილ საინტერესო პოსტებს სულმოუთქმელად smile.gif


--------------------
"კანონები: 'არ იმრუშო, არ მოკლა, არ მოიპარო, სხვისი არაფერი ისურვო და ნებისმიერი სხვა მცნება ამ ერთ მცნებაშია შეჯამებული: 'მოყვასი საკუთარი თავივით გიყვარდეს' " - რომაელების მიმართ 13:9.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
დათიკო
პოსტი Apr 12 2009, 07:19 PM
პოსტი #482


დათიკო
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 3,383
რეგისტრ.: 24-July 06
მდებარ.: ვეიკი
წევრი № 10



მოყვასი
ციტატა
დიდი სიამოვნებით. მაგრამ, ჯერ დათიკოსთან გავაგრძელებ, რადგან, ყველა საკითხზე ყველასთან ერთად ვერ შევძლებ მსჯელობას.

არსად არ გვეჩქაერება. მე რომ დამიგვიანო პასუხი, არ ჩავთვლი რომ არ გიპასუხია. ისევე როგორც შენ, რომ დაგიგვიანო პასუხის გაცემა გარკვეული მიზეზების გამო არ უნდა იფიქრო თითქოს არ მაქვს პასუხი.
საღვთისმეტყველო დიალოგი არ არის იმპულსური და ფიცხი, არც ის გამოდგება რომ მოსაუბრე შეცდომაზე წამოაგო და ამით გამარჯვება მოიპოვო. რადგან მეორე წამს შეიძლება მან ზუსტ პასუხს მიაგნოს და დაგარწმუნოს სისწორეში.
ამიტომ შენ თამამად შეგიძლია პარალელურ რეჟიმში ესაუბრო აფხაზსაც და მეც და არავინ დაგძრახავს თუკი ან ერთს ან მეორეს დაუგვიანებ პასუხის გაცემას. smile.gif
მეც ეხალა გადმოვიღე ჩემი ზოგიერთი დამტვერილი წიგნი. გადავიკითხავ, გავიხსენებ ზოგიერთ რაღაცას და ისე გავაგრძელებ დიალოგს.

მარა ერთი რამე მაინც არ მითხარი - სად იყო სიტყვა ქვეყნის დაბადებამდე. biggrin.gif
ღვთისა თანა, არა? smile.gif
იმ დროს როხდესაც ღვთისა თანა იყო, დრო არსებობდა თუ არა?

User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Lashab
პოსტი Apr 12 2009, 07:25 PM
პოსტი #483


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 561
რეგისტრ.: 24-December 08
წევრი № 6,157



ციტატა(დათიკო @ Apr 12 2009, 07:19 PM) *

მოყვასი

არსად არ გვეჩქაერება. მე რომ დამიგვიანო პასუხი, არ ჩავთვლი რომ არ გიპასუხია. ისევე როგორც შენ, რომ დაგიგვიანო პასუხის გაცემა გარკვეული მიზეზების გამო არ უნდა იფიქრო თითქოს არ მაქვს პასუხი.
საღვთისმეტყველო დიალოგი არ არის იმპულსური და ფიცხი, არც ის გამოდგება რომ მოსაუბრე შეცდომაზე წამოაგო და ამით გამარჯვება მოიპოვო. რადგან მეორე წამს შეიძლება მან ზუსტ პასუხს მიაგნოს და დაგარწმუნოს სისწორეში.
ამიტომ შენ თამამად შეგიძლია პარალელურ რეჟიმში ესაუბრო აფხაზსაც და მეც და არავინ დაგძრახავს თუკი ან ერთს ან მეორეს დაუგვიანებ პასუხის გაცემას. smile.gif
მეც ეხალა გადმოვიღე ჩემი ზოგიერთი დამტვერილი წიგნი. გადავიკითხავ, გავიხსენებ ზოგიერთ რაღაცას და ისე გავაგრძელებ დიალოგს.

მარა ერთი რამე მაინც არ მითხარი - სად იყო სიტყვა ქვეყნის დაბადებამდე. biggrin.gif
ღვთისა თანა, არა? smile.gif
იმ დროს როხდესაც ღვთისა თანა იყო, დრო არსებობდა თუ არა?


smile.gif მომეწონა პოსტი smile.gif

ისე, მე გაგცემ პასუხს, ჩემი აზრით, უკვდავებისთვის დრო არ არსებობს...

ასე რომ მამა და ძე რომ არსებობდნენ და ანგელოზებიც, დრო მაინც არ არსებობდა...

ანგელოზები შეიქმნენ შესაქმემდე, აქედან გამომდინარე დრო ვერ იარსებებდა, რადგან არ არსებობდა არაფერი მატეირიალისტური...

აბა ველი შენს არგუმენტებს smile.gif


--------------------
"ვისაც არ უყვარს, ვერ შეუცვნია ღმერთი, რადგან ღმერთი სიყვარულია."- (1 იოანე 4:8)

"სიყვარული სულგრძელია და კეთილი; სიყვარულს არ შურს, არ ტრაბახობს და არ ამაყობს; არ უკეთურობს, არ ეძებს თავისას, არ მრისხანებს, არ იზრახავს ბოროტს. არ შეჰხარის უსამართლობას, არამედ ჭეშმარიტებით ხარობს; ყველაფერს იტანს, ყველაფერი სწამს... ყველაფერს ითმენს. სიყვარული არასოდეს მთავრდება... " - (1 კორ 13:4-8)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
მოყვასი
პოსტი Apr 12 2009, 07:27 PM
პოსტი #484


הַלְלוּ-יָהּ
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 572
რეგისტრ.: 14-January 09
წევრი № 6,288



ციტატა(დათიკო @ Apr 12 2009, 08:03 PM) *

მოყვასი

ამიხსენი რატომ არ უნდა ვივარაუდო რომ არ იყო მარადის?
თუკი ღმერთმა პირველად შექმნა ქვეყანა (აქ იგულისხმება ანგელოზებიც, უხილავინ და ხილული სამყაროც) და სიტყვა კი მანამდე უკვე იყო, ის მარადიული და ზედროული გამოდის. სად უნდა ყოფილიყო სიტყვა ამ დროს თუ არა მამასთან? და თუ გავითვალიწინებთ რომ არც არაფერი არ არსებობდა მანამდე, ის მარადის თანამყოფი იყო მამისა.


დათიკო, გთხოვ ყურადღებით წაიკითხო და ობიექტურად განიხილო ის მუხლები რომლებიც ზემოთა პოსტებში მივუთითე.

განკაცებამდელ იესოზე წმინდა წერილი ამბობს რომ ის იყო "პირმშო ყოველი ქმნილებისა" (კოლასელთა 1:15). ის იყო "დასაბამი (ბერძნულად არხე!, ანუ დასაწყისი) ღვთის ქმნილებისა" (გამოცხადება 3:14). არასწორი იქნება, რომ "დასაბამი" (ბერძნულად "არხე") განიმარტოს ისეთი მნიშვნელობით, რომ იესო იყო ღვთის ქმნილებათა "დასაბამის მიმცემი", როგორც ამას აფხაზი განმარტავს ხოლმე. თავის ბიბლიურ წერილებში იოანე ოცზე მეტჯერ იყენებს ბერძნული სიტყვის "არხე-ს სხვადასხვა ფორმას: და მათ ყოველთვის "დასაბამის" ჩვეულებრივი მნიშვნელობა აქვს!. ამიტომ, მე პირადად, არ ვუძებნი არხეს სხვა, არაბიბლიურ მნიშვნელობას რომ რომელიმე რელიგიური მოსაზრებების სწავლებები გავამართლო! ეს არ იქნებოდა ობიექტური საქციელი! იოანესა და პავლეს დაწერილი სიტყვები სრულ თანხმობაშია იაგავნის 8:22-თან და სრულიად მართებულია მივიღოთ ის რასაც თავად წმინდა წერილი გვამცნობს იესო ქრისტეს წარმოშობაზე; კერძოდ კი რომ იესო შექმნილი იყო ღვთის მიერ, როგორც ღვთის უხილავი ქმნილებების დასაბამი.


--------------------
"კანონები: 'არ იმრუშო, არ მოკლა, არ მოიპარო, სხვისი არაფერი ისურვო და ნებისმიერი სხვა მცნება ამ ერთ მცნებაშია შეჯამებული: 'მოყვასი საკუთარი თავივით გიყვარდეს' " - რომაელების მიმართ 13:9.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
დათიკო
პოსტი Apr 12 2009, 07:45 PM
პოსტი #485


დათიკო
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 3,383
რეგისტრ.: 24-July 06
მდებარ.: ვეიკი
წევრი № 10



მოყვასი
ციტატა
არასწორი იქნება, რომ "დასაბამი" (ბერძნულად "არხე") განიმარტოს ისეთი მნიშვნელობით, რომ იესო იყო ღვთის ქმნილებათა "დასაბამის მიმცემი",

აბა იოანე მახარობელი რატომ ამბობს: "ყოველივე მის მიერ შეიქმნა, და თჳნიერ მისა არცა ერთი რაჲ იქმნა, რაოდენი-რაჲ იქმნა. "



Lashab
ციტატა
ნგელოზები შეიქმნენ შესაქმემდე

ეს სად წერია?
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Lashab
პოსტი Apr 12 2009, 07:57 PM
პოსტი #486


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 561
რეგისტრ.: 24-December 08
წევრი № 6,157



ციტატა(დათიკო @ Apr 12 2009, 07:45 PM) *

მოყვასი

აბა იოანე მახარობელი რატომ ამბობს: "ყოველივე მის მიერ შეიქმნა, და თჳნიერ მისა არცა ერთი რაჲ იქმნა, რაოდენი-რაჲ იქმნა. "
Lashab

ეს სად წერია?


იოანეს 1:3-ზე დიდი დავა და დისკუსია გვქონდა მე და მოყვასს დავწერ ეხლა ამაზე, მოდი ჯერ შენს მეორე შეკიტხვას გავცემ პასუხს:

არ წერია, მაგრამ არც ის წერია რომ ანგელოზები მერე შექმნა... აი იმ 6 დღის განმავლობაში როდის შექმნა ღმერთმა ანგელოზები თქვი smile.gif



--------------------
"ვისაც არ უყვარს, ვერ შეუცვნია ღმერთი, რადგან ღმერთი სიყვარულია."- (1 იოანე 4:8)

"სიყვარული სულგრძელია და კეთილი; სიყვარულს არ შურს, არ ტრაბახობს და არ ამაყობს; არ უკეთურობს, არ ეძებს თავისას, არ მრისხანებს, არ იზრახავს ბოროტს. არ შეჰხარის უსამართლობას, არამედ ჭეშმარიტებით ხარობს; ყველაფერს იტანს, ყველაფერი სწამს... ყველაფერს ითმენს. სიყვარული არასოდეს მთავრდება... " - (1 კორ 13:4-8)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
მოყვასი
პოსტი Apr 12 2009, 08:01 PM
პოსტი #487


הַלְלוּ-יָהּ
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 572
რეგისტრ.: 14-January 09
წევრი № 6,288



ციტატა(დათიკო @ Apr 12 2009, 08:19 PM) *

მოყვასი

არსად არ გვეჩქაერება. მე რომ დამიგვიანო პასუხი, არ ჩავთვლი რომ არ გიპასუხია. ისევე როგორც შენ, რომ დაგიგვიანო პასუხის გაცემა გარკვეული მიზეზების გამო არ უნდა იფიქრო თითქოს არ მაქვს პასუხი.
საღვთისმეტყველო დიალოგი არ არის იმპულსური და ფიცხი, არც ის გამოდგება რომ მოსაუბრე შეცდომაზე წამოაგო და ამით გამარჯვება მოიპოვო. რადგან მეორე წამს შეიძლება მან ზუსტ პასუხს მიაგნოს და დაგარწმუნოს სისწორეში.
ამიტომ შენ თამამად შეგიძლია პარალელურ რეჟიმში ესაუბრო აფხაზსაც და მეც და არავინ დაგძრახავს თუკი ან ერთს ან მეორეს დაუგვიანებ პასუხის გაცემას. smile.gif
მეც ეხალა გადმოვიღე ჩემი ზოგიერთი დამტვერილი წიგნი. გადავიკითხავ, გავიხსენებ ზოგიერთ რაღაცას და ისე გავაგრძელებ დიალოგს.

მარა ერთი რამე მაინც არ მითხარი - სად იყო სიტყვა ქვეყნის დაბადებამდე. biggrin.gif
ღვთისა თანა, არა? smile.gif
იმ დროს როხდესაც ღვთისა თანა იყო, დრო არსებობდა თუ არა?



ნამდვილად დათიკო. სასიამოვნო იყო ის რაც დაწერე. არსად არ ვჩქარობთ. უბრალოდ ერთდროულად იწერებოდა პოსტები და ასეა ამ წუთამდე და მიჭირს ორივეს პოსტებს თანმიმდევრულად გავცე პასუხები, მხოლოდ ეს ვიგულისხმე. ბინებრივია, როგორც ადრე იყო, ეხლაც ვამბობ რომ დათიკოს დაველოდები. არასოდეს მითქვამს დათიკო დამარცხდა და მე გავიმარჯვე რადგან პასუხი იმწუთას არ დაწერათქო smile.gif
მე პირადად, არავის გეჯიბრებით. ასე რომ, მართლა სასიამოვნო იყო შენი მხრიდან ასეთი პოსტის წაკითხვა.

რაც შეეხება დროს.

დათიკო, ზუსტად არათუ შენ, მე ან ლაშაბ-ი და აფხაზი, არამედ, ვერავინ განმარტავს, რა არის დრო, სად და როდის იღებს სათავეს! დრო, ისეთივე განუზომელია, როგორც სივრცე. არავის შეუძლია ახსნას, საიდან დაიწყო დროის ათვლა ან საით მიედინება. ეს მხოლოდ ღმერთმა იცის, რომელიც უსაზღვრო ცოდნას ფლობს და რომელიც ბიბლიაში "უკუნითი უკუნისამდე" არსებულ ღმერთად არის მოხსენიებული (ფსალმ. 89:1, 2). თუ ამ მუხლს ებრაულ ხელნაწერში წავიკითხავთ მასში ასეთი რამაა ნათქვამი:

"იეჰოვა(ებრ. ,יהוה ჲჰვჰ) უფალო, შენა ხარ ჩვენი თავშესაფარი
თაობიდან თაობაში. სანამ მთები გაჩნდებოდნენ
და სანამ დედამიწასა და ნაყოფიერ მიწას წარმოშობდი,
მარადიულად შენა ხარ ღმერთი".

გამოთქმა "მარადიულად" ან "უკუნითი უკუნისამდე", თარგმნილია ებრაული სიტყვიდან: "וּמֵעוֹלָם עַד-עוֹלָם" (ებრ: უმე-ოლამ ად- ოლამ") რომლის სიტყვა სიტყვითი მნიშვნელობაა: "დროის უსასრულობიდან დროის უსასრულობამდე".

ასე რომ, წმინდა წერილს ნუ გადავალთ გთხოვთ და ნუ ჩამოვაყალიბებთ ახალ თეზისებს თუ როდის დაიწყებოდა დრო თუ საერთოდ დაიწყებოდა. თუ წმინდა წერილს მივყვებით და გვერდით არ გადავდებთ, მაშინ უნდა ვენდოთ წმინდა წერილში ღვთის შთაგონებით დაწერილ სიტყვებს როგორც ყველა საკითხში, ისე დროსთან დაკავშირებითაც. წმინდა წეირლი ნათლად ამბობს რომ [უფალი] იეჰოვა (ებრ. ,יהוה ჲჰვჰ) ღმერთი არის ის, ვინც დროის უსასრულობიდან დროის უსასრულოამდეა! (ფსალმუნი 89:1,2).


--------------------
"კანონები: 'არ იმრუშო, არ მოკლა, არ მოიპარო, სხვისი არაფერი ისურვო და ნებისმიერი სხვა მცნება ამ ერთ მცნებაშია შეჯამებული: 'მოყვასი საკუთარი თავივით გიყვარდეს' " - რომაელების მიმართ 13:9.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
მოყვასი
პოსტი Apr 12 2009, 10:18 PM
პოსტი #488


הַלְלוּ-יָהּ
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 572
რეგისტრ.: 14-January 09
წევრი № 6,288



ციტატა(დათიკო @ Apr 12 2009, 08:45 PM) *

Lashab
ანგელოზები შეიქმნენ შესაქმემდე

ციტატა
ეს სად წერია?




დათიკო, სანამ შენს მიერ წამოჭრილ სხვა საკითხებზეც გაგცემ პასუხს, სწორი პასუხი რომ გაგცე, ანუ, ის რაც შენ იკითხე იმაზე, მინდა ორიოდე სიტყვით დააზუსტო, რას გულისხმობთ შენ და ლაშაბ-ი სიტყვაში ანგელოზები შეიქმნენ "შესაქმემდე"? რას გულისხმობთ სიტყვაში "შესაქმე"? ანუ, უფრო რომ დავაკონკრეტო შეკითხვა, მაშინ ასე გკითხავ: შესაქმეში მატერიალურ ცასა და დედამიწას გულისხმობთ?


--------------------
"კანონები: 'არ იმრუშო, არ მოკლა, არ მოიპარო, სხვისი არაფერი ისურვო და ნებისმიერი სხვა მცნება ამ ერთ მცნებაშია შეჯამებული: 'მოყვასი საკუთარი თავივით გიყვარდეს' " - რომაელების მიმართ 13:9.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
evangelizer
პოსტი Apr 12 2009, 10:21 PM
პოსტი #489


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 194
რეგისტრ.: 16-March 09
წევრი № 6,657



ციტატა(Lashab @ Apr 12 2009, 07:57 PM) *

იოანეს 1:3-ზე დიდი დავა და დისკუსია გვქონდა მე და მოყვასს დავწერ ეხლა ამაზე, მოდი ჯერ შენს მეორე შეკიტხვას გავცემ პასუხს:

არ წერია, მაგრამ არც ის წერია რომ ანგელოზები მერე შექმნა... აი იმ 6 დღის განმავლობაში როდის შექმნა ღმერთმა ანგელოზები თქვი smile.gif

ლაშ, კარგი იქნება ამაზე შენ თუ დაიწყებდი.. იოანე1:3-ზე ვამბობ.. მაინტერესებს გუშინდელი საუბრის შემდეგ რა აზრის ხარ.

smile.gif


--------------------

"წმინდა იყოს ქრისტე თქვენს გულებში როგორც უფალი და მზად იყავით დამცველებად გამოხვიდეთ ყველას წინაშე, ვინც თქვენი იმედის გამო ახსნა განმარტებას გთხოვთ"..


1პეტრე3:15
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Lashab
პოსტი Apr 12 2009, 10:22 PM
პოსტი #490


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 561
რეგისტრ.: 24-December 08
წევრი № 6,157



ციტატა(დათიკო @ Apr 12 2009, 07:45 PM) *

მოყვასი

აბა იოანე მახარობელი რატომ ამბობს: "ყოველივე მის მიერ შეიქმნა, და თჳნიერ მისა არცა ერთი რაჲ იქმნა, რაოდენი-რაჲ იქმნა. "


ეჰ მქონდა დაწერილი და რამოდენიმე საათის წინ რაღაც დაემართა საიტს და ვეღარ დავპოსტე...

ამიტომ შევამოკლებ სათქმელს...

მოკლედ, ეგ სიტყვა რაც მანდ "ყველაფერი"-ს ნიშნავს, მთლად "აბსოლუტურად ყველაფერს" არ ნIშნავს... ეხლა უკვე ფიქრობ დემაგოგიაო, მაგრამ არა smile.gif

სიტყვა რომელიც წერია მანდ არის "პანტა"...

აი ვნახოთ ლუკა 21:29-ში:

29. და უთხრა მათ იგავი: შეხედეთ ლეღვს და ყველა სხვა ხესაც.

ესე წერია ბაჩანა ბრეგვაძის თარგმანში... საიდან მოიტანა "სხვა"? არ წერია ბერძნულში...

მაგრამ სინამდვილეში "ყველა სხვა"-ს მაგივრად წერია იგივე სიტყვა "პანტა"... გამოდის ბაჩო შეცდა... ან მან ჩასვა აზრის მიხედვით!!! რადგან სიტყვა "სხვა" იქ არ წერია...

ასევე ეხლა მაცსენდება 1 კორ 15:27

27. რადგანაც ღმერთმა ყველაფერი(პანტა) მას დაუმორჩილა და ფეხქვეშ დაუმხო. ხოლო რაკი ითქვა, რომ ყველაფერი მას ემორჩილება, ცხადია, მის გარდა, ვინც ყველაფერი დაუმორჩილა მას.

ანუ არ ნიშნავს "აბსოლუტურად ყველაფერს" ეგ სიტყვა...

ანუ აზრი გესმის რასაც ვგულისხმობ...


--------------------
"ვისაც არ უყვარს, ვერ შეუცვნია ღმერთი, რადგან ღმერთი სიყვარულია."- (1 იოანე 4:8)

"სიყვარული სულგრძელია და კეთილი; სიყვარულს არ შურს, არ ტრაბახობს და არ ამაყობს; არ უკეთურობს, არ ეძებს თავისას, არ მრისხანებს, არ იზრახავს ბოროტს. არ შეჰხარის უსამართლობას, არამედ ჭეშმარიტებით ხარობს; ყველაფერს იტანს, ყველაფერი სწამს... ყველაფერს ითმენს. სიყვარული არასოდეს მთავრდება... " - (1 კორ 13:4-8)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
evangelizer
პოსტი Apr 12 2009, 10:29 PM
პოსტი #491


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 194
რეგისტრ.: 16-March 09
წევრი № 6,657



ციტატა(Lashab @ Apr 12 2009, 10:22 PM) *

ეჰ მქონდა დაწერილი და რამოდენიმე საათის წინ რაღაც დაემართა საიტს და ვეღარ დავპოსტე...

ამიტომ შევამოკლებ სათქმელს...

მოკლედ, ეგ სიტყვა რაც მანდ "ყველაფერი"-ს ნიშნავს, მთლად "აბსოლუტურად ყველაფერს" არ ნIშნავს... ეხლა უკვე ფიქრობ დემაგოგიაო, მაგრამ არა smile.gif

სიტყვა რომელიც წერია მანდ არის "პანტა"...

აი ვნახოთ ლუკა 21:29-ში:

29. და უთხრა მათ იგავი: შეხედეთ ლეღვს და ყველა სხვა ხესაც.

ესე წერია ბაჩანა ბრეგვაძის თარგმანში... საიდან მოიტანა "სხვა"? არ წერია ბერძნულში...

მაგრამ სინამდვილეში "ყველა სხვა"-ს მაგივრად წერია იგივე სიტყვა "პანტა"... გამოდის ბაჩო შეცდა... ან მან ჩასვა აზრის მიხედვით!!! რადგან სიტყვა "სხვა" იქ არ წერია...

ასევე ეხლა მაცსენდება 1 კორ 15:27

27. რადგანაც ღმერთმა ყველაფერი(პანტა) მას დაუმორჩილა და ფეხქვეშ დაუმხო. ხოლო რაკი ითქვა, რომ ყველაფერი მას ემორჩილება, ცხადია, მის გარდა, ვინც ყველაფერი დაუმორჩილა მას.

ანუ არ ნიშნავს "აბსოლუტურად ყველაფერს" ეგ სიტყვა...

ანუ აზრი გესმის რასაც ვგულისხმობ...

ამას+ ებრაელთა2:8-ც:

"ღმერთმა ყველაფერი["პანტა"] მას დაუმორჩილა, არაფერი დაუტოვებია, რომ მისთვის არ დაემორჩილებინა"..

ნუ რათქმა უნდა აქ "ყველაფერში" აბსოლუტურად ყველაფერი არ იგულისხმება, წინააღმდეგ შემთხვევაში გამოდის რომ ღმერთიც იესოს ემორჩილება. smile.gif

ლუკა13:2 : „ხომ არ გგონიათ, ეს გალილეელები ყველა სხვა ["პანტა"] გალილეელებზე ცოდვილები იყვნენ, ეს რომ დაემართათ?"
უნდა აღვნიშნო, რომ ზოგ თარგმანში "სხვა" არ წერია, თუმცა ეს არ ქმნის გაუგებრობას, რადგან იესო საუბრობს გარკვეულ ჯგუფზე, რომელსაც ადარებს სხვებს, სხვა დანარჩენს და არ გულისხმობს ამავდროულად იმ ცალკეულ ჯგუფს, რომელსაც ეს დაემართათ.

და უამრავი მაგალითის მოყვანა შეიძლება ამაზე... "პანტა" უმეტეს შემთხვევაში აბსოლუტურად ყველაფერს არ ნიშნავს.


--------------------

"წმინდა იყოს ქრისტე თქვენს გულებში როგორც უფალი და მზად იყავით დამცველებად გამოხვიდეთ ყველას წინაშე, ვინც თქვენი იმედის გამო ახსნა განმარტებას გთხოვთ"..


1პეტრე3:15
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Iona
პოსტი Apr 12 2009, 10:49 PM
პოსტი #492


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 943
რეგისტრ.: 6-February 07
წევრი № 1,025



ციტატა
არ წერია, მაგრამ არც ის წერია რომ ანგელოზები მერე შექმნა... აი იმ 6 დღის განმავლობაში როდის შექმნა ღმერთმა ანგელოზები თქვი


ებრაულად ცა და დედამიწა ნიშნავს ყვლაფერს

ჩვენ თუ ვამბობთ ყველა ფერი ებრაელი ამბობს ცა და მიწა.
ეგ მნიშვნლობა აქვს ებრაულად ცა და დედამიწის შEქმნას (ანუ ყვლაფრის შექმნას) - თანაც თუ დააკვირდები ამის შემდეგ იწყება ამ ყოველივე შექმნილის განყოფა - დღის ღამისგან და ასშ.

..... თAნაც ანგელოზებზე ზერია რომ .... როლმელმან შექმნა ანგელოზნი მისნი სულად და მსახურნი მისნი ალად ცეცხლისა.


--------------------
ვაჲ ჩუენდა შენ მიერ, ჵ სიკუდილო, რამეთუ თანა-მდები ხარ უწყალოჲ, რომელი არავის მიუტევებ, და მოსესხე ხარ სასტიკი, რომელი არა გარდაიჴადები. და მტაცებელი ხარ ძლიერი, რომელი არა დააცადებ; და მპარავი ხარ მღჳძარე, რომელსა არა გრცხუენის; და ჴელმწიფე ხარ მბრძანებელი, რომელსა არა გეშინის...
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Lashab
პოსტი Apr 12 2009, 10:59 PM
პოსტი #493


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 561
რეგისტრ.: 24-December 08
წევრი № 6,157



ციტატა(Iona @ Apr 12 2009, 10:49 PM) *

ებრაულად ცა და დედამიწა ნიშნავს ყვლაფერს

ჩვენ თუ ვამბობთ ყველა ფერი ებრაელი ამბობს ცა და მიწა.
ეგ მნიშვნლობა აქვს ებრაულად ცა და დედამიწის შEქმნას (ანუ ყვლაფრის შექმნას) - თანაც თუ დააკვირდები ამის შემდეგ იწყება ამ ყოველივე შექმნილის განყოფა - დღის ღამისგან და ასშ.

..... თAნაც ანგელოზებზე ზერია რომ .... როლმელმან შექმნა ანგელოზნი მისნი სულად და მსახურნი მისნი ალად ცეცხლისა.


შენი ნაწერი არ შეიცავს არც ერთ მუხლს ბიბლიიდან, არც ერთ მანუსკრიპტს და არც ერთ მტკიცებულებას... მხოლოდ შენი სიტყვებით გინდა დაგვარწმუნო?

აქ ცოტა უფრო ღრმა გარჩევები მიდის ბატონო ჩემო smile.gif


--------------------
"ვისაც არ უყვარს, ვერ შეუცვნია ღმერთი, რადგან ღმერთი სიყვარულია."- (1 იოანე 4:8)

"სიყვარული სულგრძელია და კეთილი; სიყვარულს არ შურს, არ ტრაბახობს და არ ამაყობს; არ უკეთურობს, არ ეძებს თავისას, არ მრისხანებს, არ იზრახავს ბოროტს. არ შეჰხარის უსამართლობას, არამედ ჭეშმარიტებით ხარობს; ყველაფერს იტანს, ყველაფერი სწამს... ყველაფერს ითმენს. სიყვარული არასოდეს მთავრდება... " - (1 კორ 13:4-8)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Iona
პოსტი Apr 12 2009, 11:21 PM
პოსტი #494


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 943
რეგისტრ.: 6-February 07
წევრი № 1,025



ციტატა
შენი ნაწერი არ შეიცავს არც ერთ მუხლს ბიბლიიდან, არც ერთ მანუსკრიპტს და არც ერთ მტკიცებულებას... მხოლოდ შენი სიტყვებით გინდა დაგვარწმუნო?


მე მეგონა მიხვდებოდი რაზე იყო საუბარი ზუსტი ადგილების მითითEბის გარეშე
დაბადება
თავი პირველი

1. თავდაპირველაღ ღმერთმა შექმნა ცა და მიწა.

2. მიწა იყო უსახო და უდაბური, ბნელი იდო უფსკრულზე და სული ღვთისა იძვროდა წყლებს ზემოთ.

3. თქვა ღმერომა: იყოს ნათელი ! და იქმნა ნათელი.

4. და ნახა ღმერთმა, რომ ნათელი კარგი იყო, და გაჰყარა ღმერთმა ნათელი და ბნელი.

ციტატა
როლმელმან შექმნა ანგელოზნი მისნი სულად და მსახურნი მისნი ალად ცეცხლისა


ეს ფსალმუნიდან არის და ებრაელთA მიმართ ექისტოლეში არის მოხენებული


--------------------
ვაჲ ჩუენდა შენ მიერ, ჵ სიკუდილო, რამეთუ თანა-მდები ხარ უწყალოჲ, რომელი არავის მიუტევებ, და მოსესხე ხარ სასტიკი, რომელი არა გარდაიჴადები. და მტაცებელი ხარ ძლიერი, რომელი არა დააცადებ; და მპარავი ხარ მღჳძარე, რომელსა არა გრცხუენის; და ჴელმწიფე ხარ მბრძანებელი, რომელსა არა გეშინის...
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Lashab
პოსტი Apr 12 2009, 11:23 PM
პოსტი #495


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 561
რეგისტრ.: 24-December 08
წევრი № 6,157



ციტატა(Iona @ Apr 12 2009, 11:21 PM) *

მე მეგონა მიხვდებოდი რაზე იყო საუბარი ზუსტი ადგილების მითითEბის გარეშე
დაბადება
თავი პირველი

1. თავდაპირველაღ ღმერთმა შექმნა ცა და მიწა.

2. მიწა იყო უსახო და უდაბური, ბნელი იდო უფსკრულზე და სული ღვთისა იძვროდა წყლებს ზემოთ.

3. თქვა ღმერომა: იყოს ნათელი ! და იქმნა ნათელი.

4. და ნახა ღმერთმა, რომ ნათელი კარგი იყო, და გაჰყარა ღმერთმა ნათელი და ბნელი.
ეს ფსალმუნიდან არის და ებრაელთA მიმართ ექისტოლეში არის მოხენებული


"შექმნა ცა და მიწა"- რითი ამტკიცებ რომ მაგაში ანგელოზები შედიან? ანუ დაამტკიცე...

ფსალმუნებიდან ფრაზას რაც შეეხება- სად წერია მანდ რომ ანგელოზები ყველაფერი მატერიალურის წინ შექმნა?

"დასაწყისში იყო სიტყვა"- აი დაამტკიცე რომ სიტყვასთან ერთად ანგელოზებიც არ იყვნენ ამ დროს...


--------------------
"ვისაც არ უყვარს, ვერ შეუცვნია ღმერთი, რადგან ღმერთი სიყვარულია."- (1 იოანე 4:8)

"სიყვარული სულგრძელია და კეთილი; სიყვარულს არ შურს, არ ტრაბახობს და არ ამაყობს; არ უკეთურობს, არ ეძებს თავისას, არ მრისხანებს, არ იზრახავს ბოროტს. არ შეჰხარის უსამართლობას, არამედ ჭეშმარიტებით ხარობს; ყველაფერს იტანს, ყველაფერი სწამს... ყველაფერს ითმენს. სიყვარული არასოდეს მთავრდება... " - (1 კორ 13:4-8)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
evangelizer
პოსტი Apr 12 2009, 11:25 PM
პოსტი #496


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 194
რეგისტრ.: 16-March 09
წევრი № 6,657



ციტატა(Iona @ Apr 12 2009, 11:21 PM) *

მე მეგონა მიხვდებოდი რაზე იყო საუბარი ზუსტი ადგილების მითითEბის გარეშე
დაბადება
თავი პირველი

1. თავდაპირველაღ ღმერთმა შექმნა ცა და მიწა.

2. მიწა იყო უსახო და უდაბური, ბნელი იდო უფსკრულზე და სული ღვთისა იძვროდა წყლებს ზემოთ.

3. თქვა ღმერომა: იყოს ნათელი ! და იქმნა ნათელი.

4. და ნახა ღმერთმა, რომ ნათელი კარგი იყო, და გაჰყარა ღმერთმა ნათელი და ბნელი.
ეს ფსალმუნიდან არის და ებრაელთA მიმართ ექისტოლეში არის მოხენებული


თუ "ცა და დედამიწაში" ყველაფერი იგულისხმება, გაგრძელება რაღა საჭირო იყო, რა შექმნა ღმერთმა? ცა და დედამიწა ცა და დედამიწას ნიშნავს... smile.gif

და არავინ დავობს იმაზე რომ ანგელოზები შეიქმნენ, აქ საუბარია "სიტყვაზე" რომელიც "იყო ღმერთთან " ისევე როგორც ანგელოზები იყვნენ ღმერთთან სამყაროს როცა ქმნიდა, მარა რატომრაც მარადიულად იყოო გვიმტკიცებენ.. smile.gif))))

და ფსალმუნიც მიუთითო იქნებ, რაკი ცეცხლია მოხსენიებული, ეს არ ნიშნავს რომ დაბადების პირველ თავში მოხსენიებულ ნათელთან უნდა გავაიგივოთ.. smile.gif გვანახე მუხლი და გავიგოთ რა აზრი დევს.


--------------------

"წმინდა იყოს ქრისტე თქვენს გულებში როგორც უფალი და მზად იყავით დამცველებად გამოხვიდეთ ყველას წინაშე, ვინც თქვენი იმედის გამო ახსნა განმარტებას გთხოვთ"..


1პეტრე3:15
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
დათიკო
პოსტი Apr 12 2009, 11:28 PM
პოსტი #497


დათიკო
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 3,383
რეგისტრ.: 24-July 06
მდებარ.: ვეიკი
წევრი № 10



Lashab
ციტატა
რ წერია, მაგრამ არც ის წერია რომ ანგელოზები მერე შექმნა... აი იმ 6 დღის განმავლობაში როდის შექმნა ღმერთმა ანგელოზები თქვი

მოყვასი
ციტატა
დათიკო, სანამ შენს მიერ წამოჭრილ სხვა საკითხებზეც გაგცემ პასუხს, სწორი პასუხი რომ გაგცე, ანუ, ის რაც შენ იკითხე იმაზე, მინდა ორიოდე სიტყვით დააზუსტო, რას გულისხმობთ შენ და ლაშაბ-ი სიტყვაში ანგელოზები შეიქმნენ "შესაქმემდე"? რას გულისხმობთ სიტყვაში "შესაქმე"? ანუ, უფრო რომ დავაკონკრეტო შეკითხვა, მაშინ ასე გკითხავ: შესაქმეში მატერიალურ ცასა და დედამიწას გულისხმობთ?

გავიხსენოთ შესაქმე:
1. დასაბამად ქმნნა ღმერთმან ცაჲ და ქუეყანაჲ.
2. ხოლო ქუეყანაჲ იყო უხილავ...
"ანგელოზთა სამყარო ღმერთმა ხილულ სამყაროზე უწინარეს შექმნა. „ოდეს იქმნნეს ვარსკვლავნი, მაქებდეს მე ხმითა დიდითა ყოველნი ანგელოზნი ჩემნი“ - ეუბნება უფალი იობს (იობ. 38,7). პავლე მოციქული წერს: „რამეთუ მის მიერ დაებადნა ყოველივე ცათა შინა და ქუეყანასა ზედა, ხილულნი და არა-ხილულნი, ანუ თუ საყდარნი, ანუ თუ უფლებანი, გინა თუ მთავრობანი, გინა თუ ხელმწიფებანი - ყოველივე მის მიერ და მისა მიმართ დაებადნა“ (კოლ. 1,16). ეკლესიის ზოგი მამის აზრით, შესაქმის წიგნის პირველ სიტყვებში - „დასაბამად ქმნნა ღმერთმან ცაჲ და ქუეყანაჲ“ - ლაპარაკია არა ფიზიკურ ცაზე, რომელიც შემდგომ შეიქმნა, არამედ ამ სიტყვაში უხილავ, ზეციურ ძალთა საცხოვრისი მოიაზრება. ეკლესიის ბევრი მასწავლებელი ფიქრობს, რომ ღმერთმა ანგელოზები ხილულ სამყაროზე ადრე შექმნა (წმ. ამბროსი მედიოლანელი, ნეტარი იერონიმე, გრიგოლ დიდი, ანასტასი სინელი). სამყაროს შექმნის დროს ისინი უკვე წარდგომილნი იყვნენ შემოქმედის წინაშე და ემსახურებოდნენ მას. წმ. გრიგოლ ღვთისმეტყველი ამგვარად მსჯელობს: „საღვთო სახიერება არ დასჯერდა თავისთავის ჭვრეტას, სიკეთე მას სულ უფრო და უფრო უნდა განეფინა, რათა შეძლებისდაგვარად ბევრს რგებოდა იგი (ასეთია უზენაესი სიკეთე). ღმერთმა ჯერ ანგელოზთა ზეციური ძალები მოიფიქრა - და ზრახვა საქმედ იქცა, სიტყვით აღსრულდა და სულის მიერ განსრულდა... სათნო ეყვნენ რა მას პირველი ქმნილებანი, შემდგომ სხვაგვარი, ნივთიერი და ხილული სამყარო მოიაზრა. სხვა სიტყვებით - ცისა და დედამიწის და მათ შორის არსებულისაგან შედგენილი მწყობრი ნაგებობა მოიფიქრა“. წმ. გრიგოლ ღვთისმეტყველის ამ აზრს იმეორებს ღირსი იოანე დამასკელიც" (პომაზანსკი)


ახლა კი გთავაზობთ ათანასე ალექსანდრიელის აზრს აღნიშნულ საკითხთან დაკავშირებით:

ათანასე ალექსანდრიელი გვასწავლის:
იესო ქრისტეს სახარებაში ბევრ რამეს უწოდებენ - სიტყვასაც, სიბრძნესაც, კრავსაც, ასევე ისიც ვიცით რომ მას სცემდნენ, სტანჯავდნენ, ის იღლებოდა, ტიროდა, შიოდა და სტკიოდა და ეს ყველაფერი იმიტომ რომ ის გახდა ძე კაცისა - ის განკაცდა! ანუ მიიღო ხორცი ადამიანისა. იოანე მახარებელი ბრძანებს კიდეც - „და სიტყუაჲ იგი ჴორციელ იქმნა (იოან.1.14)

სანამ გავაგძელებ ათანასეს სიტყვას, პატარა ჩანართს გავუკეთებ:
აქედან გამომდინარე ჯერ ის გავარკვიოთ რას წარმოადგენდა ქრისტე განკაცებამდე.
იყო ძე ღვთისა? რას ნიშნავს იყო ძე ღვთისა? ღმერთი თუ კაცი? ცხადია განკაცებამდე კაცი ვერ იქნებოდა.
იმისთცვის რომ ის გამხდარიყო კაცი, მან მიიღო ადამიანური სხეული და განკაცდა, მაშ რაღას წარმოადგენდა განკაცებამდე? იყო ძე ღვთისა? გამახსენეთ იწოდება თუ არა ძედ ღვთისა სიტყვა განკაცებამდე.

კვლავ ათანასე:
და რადგანაც ის განკაცდა, არ უნდა ცდუნდნენ ზოგიერთები ასეთი გამოთქმების გამო, რადგანაც კაცისთვის ჩვეულია იყოს ქმნილი - შემოვიდეს ყოფაში, ჩამოყალიბდეს, დაიღალოს, იტანჯოს, მოკვდეს, მკვდრეთით აღდგეს. და რადგანაც მამის სიტყვაცა და სიბრძნეცაა იგი, აქვს ყველაფერი რაც აქვს მამას: მარადიულობა, უცვლელობა, მსგავსება ყველაფერში და ასევე (ეხლა რუსულად უნდა დავწერო რადგან მიჭირს ამ ფრაზის თარგმნა და არ მინდა შეცდომა დავუშვა) и то, что-не первоначальнее по бытию и не впоследствии пришел в бытие, но сопребывает со Отцем и Сам есть тотъже образ Божества, а также-зиждительность и несозданность, რადგანაც არსობრივი მსგავსებაა მათი, ის არ არის ქმნილი, არამედ არის შემქმნელი, როგორც თავად თქვა - „მამაჲ ჩემი მოაქამომდე იქმს, და მეცა ვიქმ“ (იოან. 5,17) აქედან გამომდინარე, გახდა რა კაცი და იტვირთა ადამიანური სხეული, საჭიროების გამო იწოდება ქმნილად, გაჩენილად, რომელსაც ყველა ხორცისთვის დამახასიათებელი ნიშნანი გააჩნია. თუმცა მიუხედავად ამისა, ერეტიკოსები ამცრობენ სიტყვის მნიშვნელობას და მის ღვთაებრიობას კითხვის ნიშნის ქვეშ აყენებენ.

User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Lashab
პოსტი Apr 12 2009, 11:39 PM
პოსტი #498


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 561
რეგისტრ.: 24-December 08
წევრი № 6,157



ისე, უბრალოდ მინდა ვთქვა: რატომ "სიტყვა" რატომ მაინცდამაინც ასეთი ეპითეტი შეირჩა იესოსთვის? ფაქტია ძლიერი ეპითეტია...

რაც შეეხება თემას:

დაბადების 1:1 სწორია, მაგრმა 1:2 უკვე დამახინჯებაა...

ზუსტი თარგმანი ესაა:

2. მიწა იყო უსახო და უდაბური, ბნელი იდო უფსკრულზე და სული ღვთისა იძვროდა წყლებს ზემოთ.

თუმცა იგივე სიტყვა, იობის 20:26-ში ითარგმნება:

26. მთელი წყვდიადი მის საგანძურად ინახება, შეჭამს მას დაუნთებელი ცეცხლი, განადგურდება მის კარავში ნატამალი;

ფაქტია, რომ არაფერი არ იყო შექმნილი იმ დროს რასაც მეორე მუხლი აღწერს... მაშინ რატომ წერია პირველ მუხლში უკვე შექმნაო?

რატომ და იმავე მიზნით, რატომაც არის 1 თავში რომ ღმერთI ეუბნება ადამ და ევას რაღაცეებს, მაგრამ მეორე თავში მათ შექმნას იწყებს- ნუთუ აერიათ ბიბლის დამწერებს? ან იქნებ უბრალოდ დროის მონაკვეთI არაა თანმიმდევრული?

ასე რომ მაგით ვერ დაამტკციებ იმას რისი დამტკციებაც გინდა smile.gif

შენ ვერ ამტკიცებ რომ "დასაწყისში იყო სიტყვა"- მაგ დროს ანგელოზებიც არ იყვნენ ღმერთის გვერდით...


--------------------
"ვისაც არ უყვარს, ვერ შეუცვნია ღმერთი, რადგან ღმერთი სიყვარულია."- (1 იოანე 4:8)

"სიყვარული სულგრძელია და კეთილი; სიყვარულს არ შურს, არ ტრაბახობს და არ ამაყობს; არ უკეთურობს, არ ეძებს თავისას, არ მრისხანებს, არ იზრახავს ბოროტს. არ შეჰხარის უსამართლობას, არამედ ჭეშმარიტებით ხარობს; ყველაფერს იტანს, ყველაფერი სწამს... ყველაფერს ითმენს. სიყვარული არასოდეს მთავრდება... " - (1 კორ 13:4-8)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
evangelizer
პოსტი Apr 12 2009, 11:45 PM
პოსტი #499


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 194
რეგისტრ.: 16-March 09
წევრი № 6,657



ციტატა(Lashab @ Apr 12 2009, 11:39 PM) *

ისე, უბრალოდ მინდა ვთქვა: რატომ "სიტყვა" რატომ მაინცდამაინც ასეთი ეპითეტი შეირჩა იესოსთვის? ფაქტია ძლიერი ეპითეტია...



აბა არ უნდა ჰქონდეს იესოს ძლიერი ეპითეტი..? იმსახურებს და იმიტომ აქვს.. smile.gifsmile.gif


--------------------

"წმინდა იყოს ქრისტე თქვენს გულებში როგორც უფალი და მზად იყავით დამცველებად გამოხვიდეთ ყველას წინაშე, ვინც თქვენი იმედის გამო ახსნა განმარტებას გთხოვთ"..


1პეტრე3:15
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
დათიკო
პოსტი Apr 12 2009, 11:53 PM
პოსტი #500


დათიკო
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 3,383
რეგისტრ.: 24-July 06
მდებარ.: ვეიკი
წევრი № 10



Lashab
ლაშა რა ბიბლიით ხელმძღვანელობ? თუ შენ თავცად თარგმნი ბიბლიას, უნდა მაპოატიო, მაგრამ მე არ ვენდობი შენს თარგმანს. თუ რომელიმე თარგმანს ეყრდნობი, მაშინ დაწერე ხოლმე თორე ვერ გამიგია სად არის შენი თარგმანი და სად რომელიმე კოდექსი ან ხელნაწერი.

Lashab
ციტატა
ზუსტი თარგმანი ესაა:

2. მიწა იყო უსახო და უდაბური

ესეც შეცდომაა?
იერემია 4:23 მე ვიხილე ქუეყანასა ზედა და, აჰა, არარაჲ და ცად მიმართ და არა იყვნეს ნათელნი მისნი.

აქ საუბარია ზუსტად პირველ მუხლზე: "დასაბამად ქმნნა ღმერთმან ცაჲ და ქუეყანაჲ." ესაა ის უხილავი ცა სადაც ანგელოზთა დაბადება მოიაზრება.



Lashab
ციტატა
ასე რომ მაგით ვერ დაამტკციებ იმას რისი დამტკციებაც გინდა

შენ ვერ ამტკიცებ რომ "დასაწყისში იყო სიტყვა"- მაგ დროს ანგელოზებიც არ იყვნენ ღმერთის გვერდით...

შეცდომებს შეცდომებზე უშვებ ლაშა. და ნაადრევია იმის თქმა ვინ რის დამტკიცებას შეძლებს და ვინ არა. ჩემი თხოვნაა ნუ გამოიტან ნაადრევ დასკვნებს. დრო გვაჩვენებს ყველაფერს smile.gif
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

41 გვერდი V « < 23 24 25 26 27 > » 
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული წევრი)
0 წევრი:

 



მსუბუქი ვერსია ახლა არის: 17th June 2025 - 05:54 PM

მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი

ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი