![]() |
სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
Otherguy |
![]()
პოსტი
#661
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,802 რეგისტრ.: 25-February 09 მდებარ.: Sorrow Hill წევრი № 6,554 ![]() |
death
სალამი შენც და ყველას, მაინტერესებს რას ფიქრობთ ამ ფრაზაზე, უმეტესწილად მათ ვეუბნები, ვისაც ძალიან მოსწონს ქართული თარგმანები: ებრაელთა 3:2 1. ამიტომ, ძმანო წმიდანო, ზეციური ხმობის ზიარნო, დაუკვირდით მოციქულსა და ჩვენი აღსარების მღვდელმთავარს, ქრისტე იესოს, 2. რომელიც ისეთივე ერთგულია თავისი შემოქმედისა, როგორც მოსე ღვთის სახლში. http://www.orthodoxy.ge/tserili/akhali_agtqma/ebraelta-3.htm აგერ მთაწმინდელი: 1. ვინაჲცა, ძმანო წმიდანო, ჩინებისა მის ზეცათაჲსა ზიარნო, განიცადეთ მოციქული იგი და მღდელთმოძღუარი აღსარებისა ჩუენისაჲ, იესუ ქრისტე, 2. რომელი სარწმუნო არს შემოქმედისა თჳსისა, ვითარცა-იგი მოსეცა ყოველსა მას სახლსა მისსა. ანუ იესო ერთგულია თავისი მამის, თავისი შემოქმედის. ნუთუ წმინდა გიორგი მთაწმინდელი ასეთ მნიშვნელოვან რამეში შეცდა თარგმნის დროს? იქნებ მას უნდოდა ობექტურად ეთარგმნა და ამიტომ? რას ფიქრობთ? ![]() -------------------- 43. ვინაიდან არ არის ვარგისი ხე, რომელმაც გამოიღოს უვარგისი ნაყოფი, და არც უვარგისი ხე, რომელმაც გამოიღოს ვარგისი ნაყოფი.
44. რადგანაც ყოველი ხე თავისი ნაყოფით იცნობა... 46. რად მეუბნებით: უფალო, უფალო! და ჩემს ნათქვამს კი არ ასრულებთ? |
afxazi |
![]()
პოსტი
#662
|
![]() დავითი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: სენატის თავმჯდომარე პოსტები: 8,814 რეგისტრ.: 7-March 07 წევრი № 1,291 ![]() |
Otherguy
იქნებ ცოტა გარკვევით დაწერო რას კითხულობ. რაში დაინახე აქ მთაწმინდელის შეცდომა? -------------------- სათნოება თვითკმარია ბედნიერებისთვის კლიმენტი ალექსანდრიელი |
Otherguy |
![]()
პოსტი
#663
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,802 რეგისტრ.: 25-February 09 მდებარ.: Sorrow Hill წევრი № 6,554 ![]() |
Otherguy იქნებ ცოტა გარკვევით დაწერო რას კითხულობ. რაში დაინახე აქ მთაწმინდელის შეცდომა? როგორ ხარ აფხაზი? ![]() მთაწმინდელის შეცდომა არ დამინახავს, მეგონა მას თქვენ აღიქვამდით მასე. ![]() გარკვევით ამბობს მაშ პავლე მოციქული რომ - იესოს შემოქმედი არის მამა, რაც ეწინააღმდეგება იდეას- "არ იყო დრო როცა ის არ იყო." და იმას რომ იესო არის უქმნელი, რადგან თუ მას ყავს შემოქმედი, იგი ვერ იქნება უქმნელი. ![]() პ.ს. სხვა თარგმანები მოჰყავთ ხოლმე, სადაც სხვანაირად არის თარგმნილი, მაგრამ როგორც ჩანს მთაწმინდელის უფრო ზუსტია... ჯერჯერობIთ ასე ჩანს... -------------------- 43. ვინაიდან არ არის ვარგისი ხე, რომელმაც გამოიღოს უვარგისი ნაყოფი, და არც უვარგისი ხე, რომელმაც გამოიღოს ვარგისი ნაყოფი.
44. რადგანაც ყოველი ხე თავისი ნაყოფით იცნობა... 46. რად მეუბნებით: უფალო, უფალო! და ჩემს ნათქვამს კი არ ასრულებთ? |
death |
![]()
პოსტი
#664
|
![]() A P O L O G I S T ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,274 რეგისტრ.: 4-February 07 წევრი № 1,003 ![]() |
ციტატა რომელი სარწმუნო არს შემოქმედისა თჳსისა, ვითარცა-იგი მოსეცა ყოველსა მას სახლსა მისსა. ყველა თანამედროვე თარგმანი (და არა მარტო თანამდეროვე) და თითიქმის ყველა ცნობილი სპეციალისტი ამ შემთხვევაში ποιήσαντι თარგმნის როგორც განწესებულს. მთაწმინდელმა სიტყვა ποιέω როგორც ჩანს თარგმნა როგორც შექმნა, რადგან ეს სიტყვა მართლაც შექმნას და ქმნას (ზოგადად და არა მარტო წარსულ დროში) ნიშნავს ოღონდ ფართო გაგებით და არა მარტო არარსებულისგან შექმნას. თუმცა ბიბლიაში ბევრი მნიშვნელობით გამოიყენება. შეიძლება ვიღაცისთვის სადავო იყო აქ შექმნილი წერია თუ განწესებული, მაგრამ ნებისმიერ შემთხვევაში ყველა საღად მოაზროვნე ადამიანი დაეთანხმება იმ აზრს, რომ აქ პარალელი გავლებულია ქრისტესა და მოსეს შორის, უკანასკნელი განწესებული იყო ღმერთის მიერ ძველი რჯულის საქადაგებლად და აღსასრულებლად ხოლო პირველი ახლის. ანუ ამ ადგილას ლაპარაკია განსხეულებულ სიტყვაზე. მოკლედ აქ კიდევ ბევრის დამატება შეიძლება, მაგრამ როგორც ცნობილი ბიბლური რედაქციებიდან და სპეციალისტებიდან ვხედავთ სწორი იქნება აქ რომ ეწეროს განწესებული და არა შექმნილი. ხოლო ქრისტე რომ დასაბამიდან არსებულია ამის შესახებ ბიბლია გარკვევით მოწმობს და რის შესახებაც ითქვა უკვე ამ თემაში და იგივეს განმეორებას არ ვაპირებ. -------------------- ἐν ἀρχῇ ἦν ὁ λόγος, καὶ ὁ λόγος ἦν πρὸς τὸν θεόν, καὶ θεὸς ἦν ὁ λόγος.
The devil can cite scripture for his own purpose! — William Shakespeare თავისუფლებისათვის გაგვათავისუფლა ქრისტემ. მაშ, იდექით მასში და ნუღარ შეუდგებით მონობის უღელს" (გალ 5.1) |
Otherguy |
![]()
პოსტი
#665
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,802 რეგისტრ.: 25-February 09 მდებარ.: Sorrow Hill წევრი № 6,554 ![]() |
death
მადლობა პასუხისთვის. ცხადია, რომ უმეტესობა თარგმანები მაგ ადგილს "დანიშნა"-თ თარგმნიან... მაგრამ უნდა აღინიშნოს რომ ეგ სიტყვა, უმეტესობა ადგილებში შექმნას ნიშნავს... თუმცა იეჰოვას მოწმეების ბიბლიაც "one who appointed"-ს წერს... მოკლედ, მთაწმინდელი როგორც ჩანს, მანდ იგებს მამას როგორც იესოს შემოქმედს... ხოლო ბოლო წინადადებას ვერ დავეთანხმები... ამ ყველაფერს მგონი გამოცხადების 3:14-იც ეყოფა, რომ იესო დასაბამია(დასაწყისი) ღვთის ქმნილებისა. ![]() -------------------- 43. ვინაიდან არ არის ვარგისი ხე, რომელმაც გამოიღოს უვარგისი ნაყოფი, და არც უვარგისი ხე, რომელმაც გამოიღოს ვარგისი ნაყოფი.
44. რადგანაც ყოველი ხე თავისი ნაყოფით იცნობა... 46. რად მეუბნებით: უფალო, უფალო! და ჩემს ნათქვამს კი არ ასრულებთ? |
KAIROS |
![]()
პოსტი
#666
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
ციტატა მოკლედ, მთაწმინდელი როგორც ჩანს, მანდ იგებს მამას როგორც იესოს შემოქმედს... ![]() აბა შევეშვათ მთაწმიდელს ![]() ციტატა ფართო გაგებით გაუსვა რა სწორად ხაზი, ასე რომ შევინარჩუნოთ ობიექტურობა და რეალობა. -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
Otherguy |
![]()
პოსტი
#667
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,802 რეგისტრ.: 25-February 09 მდებარ.: Sorrow Hill წევრი № 6,554 ![]() |
KAIROS
სალამი კაიროს. ![]() შეუძლებელია რომ მასე გაეგო, მაგრამ ეგრე მთაწმინდელი იმასაც წერს იესოზე: "დასაბამი ღვთის ქმნილებისა"-ო(გამოცხადება 3:14)... მაგრამ მთავარი ხომ განმარტებაა... ![]() ![]() -------------------- 43. ვინაიდან არ არის ვარგისი ხე, რომელმაც გამოიღოს უვარგისი ნაყოფი, და არც უვარგისი ხე, რომელმაც გამოიღოს ვარგისი ნაყოფი.
44. რადგანაც ყოველი ხე თავისი ნაყოფით იცნობა... 46. რად მეუბნებით: უფალო, უფალო! და ჩემს ნათქვამს კი არ ასრულებთ? |
KAIROS |
![]()
პოსტი
#668
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
ჩაისმება კი არა, ლოგიკურად უნდა იაზროვნო, რატომ დაწერა და რა მნიშვნელობა ჩადო ტერმინში, ორივე ტერმინზე აქ მოცემულია განმარტება, და ჩვენ ხომ შევთანხმდით, რომ შევეშვებოდით მთაწმიდელის განკითხვას?
პ.ს. სალამი ![]() -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
death |
![]()
პოსტი
#669
|
![]() A P O L O G I S T ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,274 რეგისტრ.: 4-February 07 წევრი № 1,003 ![]() |
Otherguy
არაფრის ეს პოსტი ფორუმისთვის იყო დაწერილი და არა შენთვის. ციტატა ამ ყველაფერს მგონი გამოცხადების 3:14-იც ეყოფა, რომ იესო დასაბამია(დასაწყისი) ღვთის ქმნილებისა. მართლია ამ ადგილს დეტალურად არ შევხებივარ, მაგრამ აქ გაკეთებულ პოსტებში ამ არგუმეტისთვისაც გაცემულია პასუხი ასე რომ კამათს თავიდან ნუ ააგორებ. ეს ადგილი საერთოდ არ შეძლბა სამების საპირისპიროდ განიხილოს... საერთოდ ამ ადგილის ესე ერთმნიშვლოვნად გაგება არასწორია. აქ არ წერია, რომ ქრისტე არის პირველი ქმნილება, არამედ დასაბამი ღვთის ქმნილებისა. აქ შეიძლება სამი პოზიცია გამოიკვეთოს: 1) მისი საშუალებით შეიქმნა ყოველევე - მისგან მიიღო დასაბამი ყველა ქმნილებამ. ანუ ის არის ყოველი ქმნილების დასაბამი და არა თავად ქმნილება. 2) ის იყო ღვთის პირველი ქმნილება. 3) მას უპყრია პრიმატი ყველაფერზე და მხოლოდ ის არის სამყაროს თავი. ახალ მართლა მეზარება ჰერმანევტიკული და ეგზეგეტური თვალსაზრისით ამ ადგილის განხილვა, მაგრამ ამ თემაში გაკეთებული პოსტებით გარკვევით მოჩანს, რომ რეალობას პირველი მუხლი შეესაბამება. მოკლედ ამაზე იყო უკვე აქ ნაწილობრივ საუბარი და იგივეს წერას არ ვაპირებ. შემდგომ თუ მოვიცალე განვიხილავ ამასაც დეტალურად, მაგრამ ამ ეტაპზე არ ვთვლი საჭიროდ -------------------- ἐν ἀρχῇ ἦν ὁ λόγος, καὶ ὁ λόγος ἦν πρὸς τὸν θεόν, καὶ θεὸς ἦν ὁ λόγος.
The devil can cite scripture for his own purpose! — William Shakespeare თავისუფლებისათვის გაგვათავისუფლა ქრისტემ. მაშ, იდექით მასში და ნუღარ შეუდგებით მონობის უღელს" (გალ 5.1) |
Otherguy |
![]()
პოსტი
#670
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,802 რეგისტრ.: 25-February 09 მდებარ.: Sorrow Hill წევრი № 6,554 ![]() |
KAIROS
მთაწმინდელს არ განვიკითხავ, მის ბერძნულის ცოდნას და ქრისტეს რწმენას დიდად ვაფასებ. ![]() death კი, მაგრამ მანდ წერია რომ - დასაბამი არის არა ქმნილებებისა, არამედ ღვთის ქმნილებებისა... რაც ნიშნავს რომ ღმერთი არის ის ვინც ქმნის, და იესო ამისგან არის გამოყოფილი... ბიბლიაც ნათლად საუბრობს რომ იესო არ არის შექმნელი, ასე რომ ეგ ვარიანტი გამოირიცხა... რაც შეეხება მესამეს, ეგ არის სიტყვის თარგმანის დამახინჯება, მანდ დასაბამი წერია და არა მთავარი. ![]() -------------------- 43. ვინაიდან არ არის ვარგისი ხე, რომელმაც გამოიღოს უვარგისი ნაყოფი, და არც უვარგისი ხე, რომელმაც გამოიღოს ვარგისი ნაყოფი.
44. რადგანაც ყოველი ხე თავისი ნაყოფით იცნობა... 46. რად მეუბნებით: უფალო, უფალო! და ჩემს ნათქვამს კი არ ასრულებთ? |
death |
![]()
პოსტი
#671
|
![]() A P O L O G I S T ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,274 რეგისტრ.: 4-February 07 წევრი № 1,003 ![]() |
ციტატა კი, მაგრამ მანდ წერია რომ - დასაბამი არის არა ქმნილებებისა, არამედ ღვთის ქმნილებებისა... რაც ნიშნავს რომ ღმერთი არის ის ვინც ქმნის, და იესო ამისგან არის გამოყოფილი... ბიბლიაც ნათლად საუბრობს რომ იესო არ არის შექმნელი, ასე რომ ეგ ვარიანტი გამოირიცხა... ახლა თუ გგონია შენთან დავიწყებ იმის გარკვევას რა გამოირიცხა და არა, მაშინ შემცდარხარ. შენთან კიდევ ორთან დალოგს აზრი არ აქვს, რადგან საკუთარი მოსაზრების გარდა არაფრის მიღება არ გინდათ, ამიტომაც მაზოხისტი არ ვარ რომ ამ ინტელექტუალურ ბარბაროსობაში მივიღო მონაწილეობა. მთელი სამყარო ღვთის ქმნილებაა. ხოლო ამის დასაბამი ქრისტეა, თუ რატომ ბიბლიური მსჯელობით გარკვევით გამოჩნდა და ამ თემაში, ამიტომაც ამ იგივე "არგუმენტების" დატრიალება აღარ არის საჭირო. მართლია შეიძლება ამაზე უფრო ვრცლად დაწერა, მაგრამ შენთან და კიდევ ორთან არა -------------------- ἐν ἀρχῇ ἦν ὁ λόγος, καὶ ὁ λόγος ἦν πρὸς τὸν θεόν, καὶ θεὸς ἦν ὁ λόγος.
The devil can cite scripture for his own purpose! — William Shakespeare თავისუფლებისათვის გაგვათავისუფლა ქრისტემ. მაშ, იდექით მასში და ნუღარ შეუდგებით მონობის უღელს" (გალ 5.1) |
დათიკო |
![]()
პოსტი
#672
|
![]() დათიკო ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 3,383 რეგისტრ.: 24-July 06 მდებარ.: ვეიკი წევრი № 10 ![]() |
Otherguy
არ დაიღალე ამ სკტყვების დევნით? აზრი გაიგე, აზრი... |
agmsarebeli |
![]()
პოსტი
#673
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,206 რეგისტრ.: 14-May 07 წევრი № 1,910 ![]() |
|
Otherguy |
![]()
პოსტი
#674
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,802 რეგისტრ.: 25-February 09 მდებარ.: Sorrow Hill წევრი № 6,554 ![]() |
რას ნიშნავს: ,,ის იყო ღვთის პირველი ქმნილება"? არიანული აზრია ეგა. ![]() იგავების 8:22 სეპტუაგინტის მიხედვით: "უფალმა(იაჰვემ) შემქნა მე თავისი გზის დასაწყისში..." ანდაც გამოცხადების 3:14 "დასაბამი ღვთის ქმნილებისა." ანუ დასაწყისი... ანდა კოლასელთა 1:15 "პირმშო ყოველი ქმნილებისა" ინგლისურ ბიბლიებში აქ წერია: firstborn(პირმშო) of every creation - ანუ პირველად ნაშობი ყველა ქმნილებას შორის... სწორედ ამას ნიშნავს, აქ კიდევ ერთ რამეს დავწერ: კოლასელთა 1:18 18. ის არის თავი ეკლესიის სხეულისა, პირმშო მკვდართაგან, რათა ყველაფერში პირველობდეს, ანუ, იესო იყო პირველი ვინც მკვდარი იყო და გაცოცხლდა, ანუ ირველი ვინც სიკვდილი დაამარცხა... რადგან პავლე მოციქული ამბობს- "რათა ყველაფერში პირველობდეს"- შეიძლება იგულისხმებოდეს სრულიად ლოგიკურად რომ იგი პირველი იყო ვინც ღმერთმა შექმნა... აი ეხლა ზუსტად გადმოვეცი არიანული აზრი იესოზე... ![]() -------------------- 43. ვინაიდან არ არის ვარგისი ხე, რომელმაც გამოიღოს უვარგისი ნაყოფი, და არც უვარგისი ხე, რომელმაც გამოიღოს ვარგისი ნაყოფი.
44. რადგანაც ყოველი ხე თავისი ნაყოფით იცნობა... 46. რად მეუბნებით: უფალო, უფალო! და ჩემს ნათქვამს კი არ ასრულებთ? |
agmsarebeli |
![]()
პოსტი
#675
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,206 რეგისტრ.: 14-May 07 წევრი № 1,910 ![]() |
ეგ კი ვიცი, რას ნნიშნავს, მაგრამ შენ რატომ წერ? ბოლომდე ვეღარ გადავიკითხე
![]() |
Otherguy |
![]()
პოსტი
#676
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,802 რეგისტრ.: 25-February 09 მდებარ.: Sorrow Hill წევრი № 6,554 ![]() |
agmsarebeli
რადგან ეგ მუხლი, გამოცხადების 3:14, დიდი შანსია და ლოგიკურიცაა, რომ ამტკიცებდეს იმას, რომ იესო პირველი ქმნილებაა... ![]() -------------------- 43. ვინაიდან არ არის ვარგისი ხე, რომელმაც გამოიღოს უვარგისი ნაყოფი, და არც უვარგისი ხე, რომელმაც გამოიღოს ვარგისი ნაყოფი.
44. რადგანაც ყოველი ხე თავისი ნაყოფით იცნობა... 46. რად მეუბნებით: უფალო, უფალო! და ჩემს ნათქვამს კი არ ასრულებთ? |
George Leluashvili |
![]()
პოსტი
#677
|
Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 5,088 რეგისტრ.: 27-February 11 წევრი № 10,559 ![]() |
agmsarebeli რადგან ეგ მუხლი, გამოცხადების 3:14, დიდი შანსია და ლოგიკურიცაა, რომ ამტკიცებდეს იმას, რომ იესო პირველი ქმნილებაა... ![]() "თავდაპირველად ღმერთმა შექმნა ცა და მიწა"(დაბ.1,1) -------------------- ________________________________________________________________________
შეიძულე სიმდიდრე და იქნები მდიდარი; შეიძულე დიდება და იქნები დიდებული; შეიძულე შეურაცხება და იქნები უძლეველი; შეიძულე დასვენება და იპოვი მოსვენებას; შეიძულე დედამიწა და იპოვი ზეცას. ________________________________________________________________________ |
marine |
![]()
პოსტი
#678
|
![]() მ_ა_კ_ა ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: co-Moderators პოსტები: 61,650 რეგისტრ.: 3-November 06 მდებარ.: გულის საკურთხეველი:) წევრი № 381 ![]() |
"წმინდა იოანე დამასკელი ბრძანებს: ნუ იტყვი, ჰოი, ადამიანო, სამებისათვის, თუ როგორ არსებობსო იგი სამობით! - რამეთუ ღმერთი მიუწვდომელი და გამოუკვლეველია.
როცა გესმის სიტყვა მამისაგან ძის შობაზე, ნუ წარმოიდგენ ხორციელ, სხეულებრივ შობას. როცა გაიგებ რასმე სიტყვაზე, ნუ იაზრებ მას გახმიანებული სიტყვის მნიშვნელობით. როცა გესმის რაიმე ღმერთის სულის შესხებ, ნუ იგულისხმებ რაღაც სუნთქვასა თუ ქროლას". -------------------- "კ უ ს_ ნ ა ბ ი ჯ ე ბ ი თ_ ფ უ ძ ი ა მ ა ს_ მ თ ი ს კ ე ნ".
------------------- "არც შექებით ვხდებით უკეთესნი და არც გაკიცხვით უარესნი." /არქიმანდრიტი რაფაელი (კარელინი)/ -------------------- "ფრაზა, რომელსაც ხშირად იყენებდნენ ძველი გადამწერები: "ჴელი მწერლისა მიწასა შინა ლპების და ნაწერნი ჰგიან". |
esre ars cheshmariteba |
![]()
პოსტი
#679
|
Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 911 რეგისტრ.: 27-January 12 წევრი № 12,003 ![]() |
ენ არქე არის _დასაბამი , დასაწყისი და რაღად უნდა ეხლა ამას რაღაცეების მიბმა და გადაკეთება?
![]() agmsarebeli რადგან ეგ მუხლი, გამოცხადების 3:14, დიდი შანსია და ლოგიკურიცაა, რომ ამტკიცებდეს იმას, რომ იესო პირველი ქმნილებაა... ![]() აუცილებლად ამტკიცებს რომ პირველი ქმნილებაა! აბა როგორ უნდა მოხდეს შობა შობის გარეშე? უცნაურია რა , როგორ შობ ვინმეს (პირს) თუ მას არ შექმნი? კიბატონო მესმის რომ მამა არის პიროვნულად საწყისი ძისა მაგრამ რანაირად თუ გვაქვს სამი დამოუკიდებელი იპოსტასი? 1+1+1 = 1 ??? ![]() ![]() |
afxazi |
![]()
პოსტი
#680
|
![]() დავითი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: სენატის თავმჯდომარე პოსტები: 8,814 რეგისტრ.: 7-March 07 წევრი № 1,291 ![]() |
esre ars cheshmariteba
ციტატა ენ არქე არის _დასაბამი , დასაწყისი და რაღად უნდა ეხლა ამას რაღაცეების მიბმა და გადაკეთება? ჯერ ერთი "ენ არქე" ნიშნავს არა დასაბამს, არამედ "დასაბამში". მეორეც: ციტატა აუცილებლად ამტკიცებს რომ პირველი ქმნილებაა! ამას მხოლოდ შენ ამბობ, სინამდვილეში კი არაფერსაც არ ამტკიცებს. სიტყვა "ქმნილი" ამ სიტყვის არაფრობიდან ქმნის მნიშვნელობით, ძეზე არ არის ნათქვამი არსად ბიბლიაში, ასე რომ შენი განმარტება ძალადობაა ტექსტზე. თან ძეს მხოლოდშობილი ეწოდება. და თუკი ის ქმნილია, "მხოლო" როგორღაა? მის გარდა არაფერია შექმნილი? მესამეც, სამი ჰიპოსტასის აღიარებით არ ვაღიარებთ სამ ღმერთს. ვაღიარებთ ერთ ღმერთს, ერთ არსს, ერთ ბუნებას, საღვთო ბუნებას, ერთ სრულ არსს სამ სრულ ჰიპოსტასში, მამაში, ძეში და სულიწმინდაში, რომელნიც მხოლოდ ამ ერთი თვისებით (მამობით, ძეობით, გამომავლობით სხვაობენ ურთიერთისგან). არ ვამბობთ სამ მოქმედს, არამედ ერთ მოქმედს, ერთ შემოქმედს. ამიტომ აღვავლენთ ერთ თაყვანისცემას და არა სამს. ამიტომ უანდერძა უფალმა მოციქულებს, რომ მონათლეთ ყოველი წარმართი "მამის, ძისა და სულიწმინდის სახელით" და არა ცალკე მამის, ცალკე ძის და ცალკე სულიწმინდის სახელით, რადგან ერთი ღმრთეებაა ყოვლაწმინდა სამება. ყოვლადწმინდა სამება არ არის 1+1+1=3, ის არ შედგება ცალკეული ჰიპოსტასებისაგან. -------------------- სათნოება თვითკმარია ბედნიერებისთვის კლიმენტი ალექსანდრიელი |
![]() ![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 16th June 2025 - 01:08 PM |
მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი
ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი