![]() |
სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
karpaki |
![]()
პოსტი
#301
|
![]() ✞✞✞ ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 3,571 რეგისტრ.: 27-May 10 მდებარ.: ★ ° ☾ ☆ წევრი № 8,914 ![]() |
![]() „იეღოვას მოწმეთა“ სექტის დამაარსებლის ჩარლზ ტეი რასელი გახლდათ 33-ე ხარისხის მფლობელი მასონი, ისევე როგორც „მარმონიზმის" დამაარსებელი ჯოზეფ სმიტი. იგი იყო ეშმაკის მიმდევარი ("სატანისტი") და ბავშვების გამრყვნელი ("პედოფილი"), მეგობრობდა მასონური ზემაღალი შრის ე.წ. განათებულთა ("ILLUMINAთI") წარმომადგენელებთან "ბანკირ" როთშილდებთან (საყოველთაოდ ცნობილი მსოფლიოში ყველაზე გავლენიან ოჯახთან). სინამდვილეში ჩარლზ რასელის უკან იდგნენ როთშილდები, რომლებიც მათი მართვის ქვეშ მყოფი ებრაული მასონური გაერთიანება "ბ'ნაი ბ'რის" (B'nai B'rith) მესვეობით ფულით უზრუნველყოფდა და მართავდა ჩარლზ რასელს. ეს საბუთები ჯერ კიდევ 1922 წელს ამოტივტივდა. ამ საქმეებში ერთ-ერთ საყრდენ პიროვნებას წარმოადგენდა ფრენკ გოლდმენი, მოგვიანებით იგი "ბ'ნაი ბ'რის" მეთაური ("პრეზიდენტი") ხდება. ცნობისათვის როთშილდები აგრეთვე გვევლინებიან "სიონიზმის" შემქმნელებად. ტ. რასელის ცხოვრებისა და "შემოქმედების" მრავალი მკვლევარი, როგორც აშშ-ში, ასევე დასავლეთ ევროპაში, ყურადღებას აქცევს მის სიტყვას, რომელიც მან წარმოთქვა 1913 წელს, ყოფილ მასონურ ტაძარში (სავარაუდოდ, ბიბლიის მკვლევართა კონგრესზე, რომელსაც ესწრებოდნენ დელეგატები 35 ქვეყნიდან) და რომელშიც მან თქვა ის სიტყვები, რომლებიც სათაურად დავუდეთ წინამდებარე პუბლიკაციას - "მე ვარ თავისუფალი მასონი" (I am a Free Mason): „I am very glad to have this particular opportunity of saying a word about some of the things in which we agree with our Masonic friends, because we are speaking in a building dedicated to Masonry, and we also are Masons. I am a Free Mason." Charles Taze Russell (The Temple of God-Pastor Russell page 120). „მოხარული ვარ, რომ მეძლევა შესაძლებლობა ვთქვა ორიოდ სიტყვა საგნებზე, რომელთა შესახებაც თანხმიერნი ვართ ჩვენს მასონ მეგობრებთან, რადგან ვლაპარაკობთ იმ ტაძარში, რომელიც ეძღვნება მასონობას. ჩვენც მასონები ვართ; მე ვარ თავისუფალი მასონი; ...თუკი შევძლებ ვატარო ჩემი უღელი მთელი ჩემი ცხოვრების განმავლობაში, რადგან ეს არის ის, რისი თქმაც აგრერიგად უყვართ ჩვენს მასონ ძმებს და რაც ნიშნავს, რომ ისინი თავისუფალი და აღიარებული მასონები არიან". „მაშ ასე, მეც თავისუფალი და აღიარებული მასონი ვარ. მეტიც, ჩემის აზრით, ჩვენ ყველანი მასონები ვართ, თუმცა მთლად ისეთები არა, როგორიც ჩვენი მასონი ძმები. ჩვენ არ გვაქვს მათთან განხეთქილება. მე არ მაქვს არავითარი განზრახვა ვილაპარაკო რამე მასონთა წინააღმდეგ და მეტიც, შემიძლია მადლობითაც კი აღვნიშნო, რომ არსებობს საკმაოდ ზუსტად განსაზღვრული ჭეშმარიტებანი, რომელსაც ჩვენი მასონი ძმებიც იზიარებენ. მე ზოგჯერ ველაპარაკები მათ ამის შესახებ, ისინი კი მეკითხებიან, თუ საიდან ვიცი ეს ყოველივე? ჩვენ ვვარაუდობდით, რომ არავის ძალუძს იცოდეს ამ საგანთა შესახებ მათ გარდა, ვისთვისაც ხელმისაწვდომია ჩვენი უმაღლესი ცოდნა. ... განა არ ფლობენ ჩვენი მასონი ძმები ქრისტეს შესახებ გარკვეულ ცოდნას და მათ შესახებაც, ვისაც ტაძრის რაინდებს ანუ ტამპლიერებს უწოდებენ? ჩვენ კი მათაც აღვემატებით!" „მე ურთიერთობა მქონდა დიდ ოსტატთან, მუშასთან, თვით უფალთან და სულიწმიდისგან მაქვს საიდუმლო ინფორმაცია და ინსტრუქცია, რომელიც ეხება იმას თუ რას ლაპარაკობს ბიბლია და ყოველივე ეს სრული ჭეშმარიტებაა! მე მჯერა ყოველივე ამისა. მასონ ძმებთან ვლაპარაკობდით ტაძარსა და მის მნიშვნელობაზე, თუ ვინ არის ნამდვილი მასონი და რას ნიშნავს დიადი პირამიდა, ემბლემა რომელსაც ისინი ასე ხშირად იყენებენ... და მათ უკვირდათ... ჩვენ ვაპირებთ განვიხილოთ თავისუფალი და აღიარებული მასონობის მოწოდება _ ბიბლიური მასონობისა, ჩემო ძვირფასო მეგობრებო. მაშ ასე, თქვენც და მეც, როგორც ქვე-მასონები, ველოდებით ჩვენი ოსტატის დაბრუნებას, რომელმაც მთელი თავისი ცხოვრება შესწირა ამ ტაძრის, ანუ ეკლესიის საიდუმლო მშენებლობას". „...ჩვენ უნდა ვიდოდეთ უმაღლესი საფეხურებისკენ, რადგან ის, ვინც პირველ საფეხურზეა პრაქტიკულად უცოდინარია"... მან არაფერი იცის იმის შესახებ, რაც თვალს არ უნახავს და ყურს არ სმენია. სულიერი ხედვა და სულიერი წინამძღოლობა მხოლოდ ღვთაებრივ მასონობას გააჩნია, მხოლოდ მას ძალუძს წვდომა იმ საგნებისა, რომლებიც თავისუფლად გვეძლევ. ეს არის ის, რაც თავისუფლად ეძლევა მხოლოდ ერთ კლასს და სხვებისთვის როდია ხელმისაწვდომი". http://www.orthodoxy.ge/apologetika/raselistebi/istoria.htm აქ მოკლედ ამ სექტაზე ![]() -------------------- შენ გეკითხები, მიპასუხე, ძმაო, ალმასხან,
ცეცხლი გრძნობისა, ხანძრის ცეცხლზე ნაკლი რითია? ხანძარი რაა! შავი ზღვა რომ თავზე დამასხან, ვერ ჩააქრობენ, მე რომ გულში ცეცხლი მინთია! _________________________________________________________________________ უთქვენოდაც კარგად ვარ :( _________________________________________________________________________ |
toka@ |
![]()
პოსტი
#302
|
![]() უსაქმური ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 3,204 რეგისტრ.: 27-October 10 წევრი № 9,723 ![]() |
როცა "იეღოვას მოწმეები" იესო ქრისტეს შესახებ მსჯელობენ,მხედველობიდან რჩებათ ორი მუხლი მოც.პავლეს ეპისტოლედან ტიმოთეს მიმართ:
I."ვინაიდან ერთია ღმერთი და ერთია ღმერთსა და კაცთა შორის შუამავალი-კაცი ქრისტე იესო"(1 ტ. 2,5) II. "აუცილებლად დიდია ღვთისმოსაობის საიდუმლო: ღმერთი გამოჩნდება ხორცში,გამართლებულ იქნა სულში. დანახულ იქნა ანგელოზების მიერ, ნაქადაგები იქნა წარმართEბში, მიღებული იქნა წუთისოფრლში რწმენით და ამაღლდა დიდებაში" ცხადია რომ მეორე მუხლშიც იესო ქრისტეზეა საუბარი,რადგან მამა ღმერთი კი არ გამოჩენილა ხორცში,არამედ მისი ძე.ორივე მუხლი ნათლად მიგვითითებს იესო ქრისტეს ორი ბუნების :ღვთაებრივისა და კაცობრივის შესახებ.კერძოდ,გვასწავლის რომ მას სრული ღვთაებრივი ბუნება აქ და სრული კაცობრიივი...ამ მუხლების გათვალისწინება გვეხმარება გავიგოტ სახარებისეული სიტყვები"...მამა ჩემზე დიდია"(იოანე 14,28),ამ სიტყვებში იესო ქრისტეს მხოლოდ ამქვეყნიური მდგომარეობაა შედარებული იმ დიდებასთან,რომელშიც მარადიულად იმყოფება მამა ღმერთი. აგრეთვე მამა ღმერთი აღემატება იესოს როგორც კაცს.. "საგუშაგო კოშკში" წერია თუ ამბობენ როქრისტე მამაზე ნაკლებია, მაგრამ იოანეს სახარებაში ვკითხულობთ რომ "მე და მამა ერთი ვართ" (10,30)ეს ნიშნავს რომ მამა და ძე არსით ერთია რაც არასოდეს უთქვამს არცერთ წინასწარმეტყველს.. განა შეიძლება რომ იოანეს სახარების ზემოთ ნახსენები ორი მუხლი ერთმანეთს ეწინააღმდეგებოდეს?? -------------------- არაფერი ისე არ აახლოებთ ადამიანებს როგორც უფლის სიყვარული !
|
esre ars cheshmariteba |
![]()
პოსტი
#303
|
Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 911 რეგისტრ.: 27-January 12 წევრი № 12,003 ![]() |
როცა "იეღოვას მოწმეები" იესო ქრისტეს შესახებ მსჯელობენ,მხედველობიდან რჩებათ ორი მუხლი მოც.პავლეს ეპისტოლედან ტიმოთეს მიმართ: I."ვინაიდან ერთია ღმერთი და ერთია ღმერთსა და კაცთა შორის შუამავალი-კაცი ქრისტე იესო"(1 ტ. 2,5) II. "აუცილებლად დიდია ღვთისმოსაობის საიდუმლო: ღმერთი გამოჩნდება ხორცში,გამართლებულ იქნა სულში. დანახულ იქნა ანგელოზების მიერ, ნაქადაგები იქნა წარმართEბში, მიღებული იქნა წუთისოფრლში რწმენით და ამაღლდა დიდებაში" ცხადია რომ მეორე მუხლშიც იესო ქრისტეზეა საუბარი,რადგან მამა ღმერთი კი არ გამოჩენილა ხორცში,არამედ მისი ძე.ორივე მუხლი ნათლად მიგვითითებს იესო ქრისტეს ორი ბუნების :ღვთაებრივისა და კაცობრივის შესახებ.კერძოდ,გვასწავლის რომ მას სრული ღვთაებრივი ბუნება აქ და სრული კაცობრიივი...ამ მუხლების გათვალისწინება გვეხმარება გავიგოტ სახარებისეული სიტყვები"...მამა ჩემზე დიდია"(იოანე 14,28),ამ სიტყვებში იესო ქრისტეს მხოლოდ ამქვეყნიური მდგომარეობაა შედარებული იმ დიდებასთან,რომელშიც მარადიულად იმყოფება მამა ღმერთი. აგრეთვე მამა ღმერთი აღემატება იესოს როგორც კაცს.. "საგუშაგო კოშკში" წერია თუ ამბობენ როქრისტე მამაზე ნაკლებია, მაგრამ იოანეს სახარებაში ვკითხულობთ რომ "მე და მამა ერთი ვართ" (10,30)ეს ნიშნავს რომ მამა და ძე არსით ერთია რაც არასოდეს უთქვამს არცერთ წინასწარმეტყველს.. განა შეიძლება რომ იოანეს სახარების ზემოთ ნახსენები ორი მუხლი ერთმანეთს ეწინააღმდეგებოდეს?? 1 ტიმოთე 3:16 ორიგინალში წერია რომ ის გამოჩნდა ხორჩით! ღმერტი არ წერია. ისე ეს მუხლი ბრიყვმაც რომ წაიკითხოს მიხვდება რომ რმერთი არ უნდა ეწეროს. პავლე მოციქული ბრძანებს უეჭველად დიდია ღმრთისმოსაობის საიდუმლო! ღვტისმოსაობა ეს არის ღვტისადმი ერთგულება ამიტომ ბუნებრივია პავლე ისაუბრებს ღვთის მსახურზე იესოზე და არა ღმერთზე! და თუ ღმერტზე საუბრობს პავლე მაშინ Gმერტი არ არის ვალდებული ვინმეს დაემორჩილოს! ასე რომ ბანალური დასკვნა_ ის გამოჩნდა ხორციტ ეს არის სწორი ვარიანტი! თუ შენ მიმითითებ რომ ამ ადგილზე ბერძნულ ორიგინალში ღმერთი წერია , ახლავე მოვკურცხლავ აქედან. იოანე 10:30 მე და მამაი ერთ ვართ! ბერძნული სიტYვა ჰენ რასაც აქ იოანე მოციქული იყენებს ნიშნავს ერთობას! და არა ერთიდა იგივეს ან არსით იგივეს ![]() ![]() ![]() esre ars cheshmariteba jxje ხარ? კი მე ვარ ![]() როგორ ექცევით მოყვასს რა იყოთ ![]() აი ასე უპატრონო ცხვარივით მექცევიან ![]() |
karpaki |
![]()
პოსტი
#304
|
![]() ✞✞✞ ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 3,571 რეგისტრ.: 27-May 10 მდებარ.: ★ ° ☾ ☆ წევრი № 8,914 ![]() |
QUOTE აი ასე უპატრონო ცხვარივით მექცევიან ![]() საწყალი დაბნეული მასონების აგენტისგან დაფინანსებული სექტის კლანჭებშიმოხვედრილი ცხვარივით ![]() შენ კიდე ამათი აგრესია გინდა ისედაც ამხელა წნეხის ქვეშ ხარ ![]() -------------------- შენ გეკითხები, მიპასუხე, ძმაო, ალმასხან,
ცეცხლი გრძნობისა, ხანძრის ცეცხლზე ნაკლი რითია? ხანძარი რაა! შავი ზღვა რომ თავზე დამასხან, ვერ ჩააქრობენ, მე რომ გულში ცეცხლი მინთია! _________________________________________________________________________ უთქვენოდაც კარგად ვარ :( _________________________________________________________________________ |
afxazi |
![]()
პოსტი
#305
|
![]() დავითი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: სენატის თავმჯდომარე პოსტები: 8,814 რეგისტრ.: 7-March 07 წევრი № 1,291 ![]() |
esre ars cheshmariteba
ციტატა ხორჩით ![]() ![]() გაქრი შენ. პავლე მოციქული უცხოს რომ არაფერს ამბობს, ეს იოანეს სახარების დასაწყისშიც წერია: პირველითგან იყო სიტყუაჲ, და სიტყუაჲ იგი იყო ღმრთისა თანა, და ღმერთი იყო სიტყუაჲ იგი. (იოანე 1.1). და სიტყუაჲ იგი ჴორციელ იქმნა და დაემკჳდრა ჩუენ შორის, და ვიხილეთ დიდებაჲ მისი, დიდებაჲ ვითარცა მხოლოდ შობილისაჲ მამისა მიერ, სავსე მადლითა და ჭეშმარიტებითა.(იოანე 1.14) ხოლო რაც შეეხება ციტატა 1 ტიმოთე 3:16 ისეთი რიხით აცხადებ არ წერია ღმერთიო, თითქოს სრულყოფილად გქონდეს შესწავლილი ახალი აღთქმის ყველა რედაქცია. მე მაქვს ბერძნული ახალი აღთქმა და მითითებული მუხლის ქვეშ სქოლიოში მითითებულია ის რედაქციები, სადაც გამოთქმა "ღმერთი გამოჩნდა ხორცით" დადასტურებულია, და ამგვარი რედაქციები არაერთია. გარდა ამისა აქვე მითითებული არიან ის მოღვაწეები ადრეული საუკუნეებისა, ვისთანაც ეს მუხლი ასევე დადასტურებულია ამ ფორმით (ანუ "ღმერთი გამოჩნდა ხორცით"). ასე რომ გიორგი მთაწმინდელს სრული უფლება ქონდა ეს ამგვარად ეთაარგმნა ეს მუხლი, რადგან ვიმეორებ არაერთი რედაქციაა ორიგინალისა და სადაც ეს სიტყვები გამოყენებულია. ყველაფერს რომ თავი დავანებოთ აქ ახალი არაფერია ნათქვამი და როგორც ვთქვი ეს მუხლი იმეორებს იოანეს სახარების დასაწყისში ნათქვამს. ამიტომ ცოტა მეტი ობიექტურობა არ გაწყენდა. -------------------- სათნოება თვითკმარია ბედნიერებისთვის კლიმენტი ალექსანდრიელი |
esre ars cheshmariteba |
![]()
პოსტი
#306
|
Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 911 რეგისტრ.: 27-January 12 წევრი № 12,003 ![]() |
![]() „იეღოვას მოწმეთა“ სექტის დამაარსებლის ჩარლზ ტეი რასელი გახლდათ 33-ე ხარისხის მფლობელი მასონი, ისევე როგორც „მარმონიზმის" დამაარსებელი ჯოზეფ სმიტი. იგი იყო ეშმაკის მიმდევარი ("სატანისტი") და ბავშვების გამრყვნელი ("პედოფილი"), მეგობრობდა მასონური ზემაღალი შრის ე.წ. განათებულთა ("ILLUMINAთI") წარმომადგენელებთან "ბანკირ" როთშილდებთან (საყოველთაოდ ცნობილი მსოფლიოში ყველაზე გავლენიან ოჯახთან). სინამდვილეში ჩარლზ რასელის უკან იდგნენ როთშილდები, რომლებიც მათი მართვის ქვეშ მყოფი ებრაული მასონური გაერთიანება "ბ'ნაი ბ'რის" (B'nai B'rith) მესვეობით ფულით უზრუნველყოფდა და მართავდა ჩარლზ რასელს. ეს საბუთები ჯერ კიდევ 1922 წელს ამოტივტივდა. ამ საქმეებში ერთ-ერთ საყრდენ პიროვნებას წარმოადგენდა ფრენკ გოლდმენი, მოგვიანებით იგი "ბ'ნაი ბ'რის" მეთაური ("პრეზიდენტი") ხდება. ცნობისათვის როთშილდები აგრეთვე გვევლინებიან "სიონიზმის" შემქმნელებად. ტ. რასელის ცხოვრებისა და "შემოქმედების" მრავალი მკვლევარი, როგორც აშშ-ში, ასევე დასავლეთ ევროპაში, ყურადღებას აქცევს მის სიტყვას, რომელიც მან წარმოთქვა 1913 წელს, ყოფილ მასონურ ტაძარში (სავარაუდოდ, ბიბლიის მკვლევართა კონგრესზე, რომელსაც ესწრებოდნენ დელეგატები 35 ქვეყნიდან) და რომელშიც მან თქვა ის სიტყვები, რომლებიც სათაურად დავუდეთ წინამდებარე პუბლიკაციას - "მე ვარ თავისუფალი მასონი" (I am a Free Mason): „I am very glad to have this particular opportunity of saying a word about some of the things in which we agree with our Masonic friends, because we are speaking in a building dedicated to Masonry, and we also are Masons. I am a Free Mason." Charles Taze Russell (The Temple of God-Pastor Russell page 120). „მოხარული ვარ, რომ მეძლევა შესაძლებლობა ვთქვა ორიოდ სიტყვა საგნებზე, რომელთა შესახებაც თანხმიერნი ვართ ჩვენს მასონ მეგობრებთან, რადგან ვლაპარაკობთ იმ ტაძარში, რომელიც ეძღვნება მასონობას. ჩვენც მასონები ვართ; მე ვარ თავისუფალი მასონი; ...თუკი შევძლებ ვატარო ჩემი უღელი მთელი ჩემი ცხოვრების განმავლობაში, რადგან ეს არის ის, რისი თქმაც აგრერიგად უყვართ ჩვენს მასონ ძმებს და რაც ნიშნავს, რომ ისინი თავისუფალი და აღიარებული მასონები არიან". „მაშ ასე, მეც თავისუფალი და აღიარებული მასონი ვარ. მეტიც, ჩემის აზრით, ჩვენ ყველანი მასონები ვართ, თუმცა მთლად ისეთები არა, როგორიც ჩვენი მასონი ძმები. ჩვენ არ გვაქვს მათთან განხეთქილება. მე არ მაქვს არავითარი განზრახვა ვილაპარაკო რამე მასონთა წინააღმდეგ და მეტიც, შემიძლია მადლობითაც კი აღვნიშნო, რომ არსებობს საკმაოდ ზუსტად განსაზღვრული ჭეშმარიტებანი, რომელსაც ჩვენი მასონი ძმებიც იზიარებენ. მე ზოგჯერ ველაპარაკები მათ ამის შესახებ, ისინი კი მეკითხებიან, თუ საიდან ვიცი ეს ყოველივე? ჩვენ ვვარაუდობდით, რომ არავის ძალუძს იცოდეს ამ საგანთა შესახებ მათ გარდა, ვისთვისაც ხელმისაწვდომია ჩვენი უმაღლესი ცოდნა. ... განა არ ფლობენ ჩვენი მასონი ძმები ქრისტეს შესახებ გარკვეულ ცოდნას და მათ შესახებაც, ვისაც ტაძრის რაინდებს ანუ ტამპლიერებს უწოდებენ? ჩვენ კი მათაც აღვემატებით!" „მე ურთიერთობა მქონდა დიდ ოსტატთან, მუშასთან, თვით უფალთან და სულიწმიდისგან მაქვს საიდუმლო ინფორმაცია და ინსტრუქცია, რომელიც ეხება იმას თუ რას ლაპარაკობს ბიბლია და ყოველივე ეს სრული ჭეშმარიტებაა! მე მჯერა ყოველივე ამისა. მასონ ძმებთან ვლაპარაკობდით ტაძარსა და მის მნიშვნელობაზე, თუ ვინ არის ნამდვილი მასონი და რას ნიშნავს დიადი პირამიდა, ემბლემა რომელსაც ისინი ასე ხშირად იყენებენ... და მათ უკვირდათ... ჩვენ ვაპირებთ განვიხილოთ თავისუფალი და აღიარებული მასონობის მოწოდება _ ბიბლიური მასონობისა, ჩემო ძვირფასო მეგობრებო. მაშ ასე, თქვენც და მეც, როგორც ქვე-მასონები, ველოდებით ჩვენი ოსტატის დაბრუნებას, რომელმაც მთელი თავისი ცხოვრება შესწირა ამ ტაძრის, ანუ ეკლესიის საიდუმლო მშენებლობას". „...ჩვენ უნდა ვიდოდეთ უმაღლესი საფეხურებისკენ, რადგან ის, ვინც პირველ საფეხურზეა პრაქტიკულად უცოდინარია"... მან არაფერი იცის იმის შესახებ, რაც თვალს არ უნახავს და ყურს არ სმენია. სულიერი ხედვა და სულიერი წინამძღოლობა მხოლოდ ღვთაებრივ მასონობას გააჩნია, მხოლოდ მას ძალუძს წვდომა იმ საგნებისა, რომლებიც თავისუფლად გვეძლევ. ეს არის ის, რაც თავისუფლად ეძლევა მხოლოდ ერთ კლასს და სხვებისთვის როდია ხელმისაწვდომი". http://www.orthodoxy.ge/apologetika/raselistebi/istoria.htm აქ მოკლედ ამ სექტაზე ![]() ბეზ კამენტარია! ![]() ![]() ![]() |
toka@ |
![]()
პოსტი
#307
|
![]() უსაქმური ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 3,204 რეგისტრ.: 27-October 10 წევრი № 9,723 ![]() |
esre ars cheshmariteba
ციტატა პავლე ისაუბრებს ღვთის მსახურზე იესოზე და არა ღმერთზე! პავლე მოციქულის ეპისტოლეს რომაელთა მიმართ,სადაც ნათქვამია,რომ ებრაელებმა იესო არ მიიღეს და იგი დასასჯელად გადასცეს იქვე მითითებულია: "მათნი არიან მამები და მათგანაა ხორციელად ქრისტე,რომელიც არის ღმერთი ყოველთა ზედა უკუნისამდე კურთხეული,ამინ" (რომ.9,5).რას ეუბნევა ებრაელებს? იმას კი არ აყვედრის,რომ იგიძე ღვთისად არ მიიღეს არამედ მათ ბედზე წუხს : "ნეტა მე თვითონ ვყოფილიყავი ქრისტესაგან განდგომილი ჩემი ძმების-ხორციელი ნათესავებისათვის" (რომ.9,3) რომლებმაც არ მიიღეს ქრისტე "რომელიც არს ღმერთი ყოველთა ზედა" აი მათსავით იქცევი.. და შენ როგორც ჩანს შენ მასორეთული ბიბლია (თანამედროვე ებრაული ტექსტი) წაგიკითხავს რომელიც ხშირ შემთხვევაში არასაიმედოა ![]() -------------------- არაფერი ისე არ აახლოებთ ადამიანებს როგორც უფლის სიყვარული !
|
esre ars cheshmariteba |
![]()
პოსტი
#308
|
Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 911 რეგისტრ.: 27-January 12 წევრი № 12,003 ![]() |
esre ars cheshmariteba ![]() ![]() გაქრი შენ. პავლე მოციქული უცხოს რომ არაფერს ამბობს, ეს იოანეს სახარების დასაწყისშიც წერია: პირველითგან იყო სიტყუაჲ, და სიტყუაჲ იგი იყო ღმრთისა თანა, და ღმერთი იყო სიტყუაჲ იგი. (იოანე 1.1). და სიტყუაჲ იგი ჴორციელ იქმნა და დაემკჳდრა ჩუენ შორის, და ვიხილეთ დიდებაჲ მისი, დიდებაჲ ვითარცა მხოლოდ შობილისაჲ მამისა მიერ, სავსე მადლითა და ჭეშმარიტებითა.(იოანე 1.14) ხოლო რაც შეეხება ისეთი რიხით აცხადებ არ წერია ღმერთიო, თითქოს სრულყოფილად გქონდეს შესწავლილი ახალი აღთქმის ყველა რედაქცია. მე მაქვს ბერძნული ახალი აღთქმა და მითითებული მუხლის ქვეშ სქოლიოში მითითებულია ის რედაქციები, სადაც გამოთქმა "ღმერთი გამოჩნდა ხორცით" დადასტურებულია, და ამგვარი რედაქციები არაერთია. გარდა ამისა აქვე მითითებული არიან ის მოღვაწეები ადრეული საუკუნეებისა, ვისთანაც ეს მუხლი ასევე დადასტურებულია ამ ფორმით (ანუ "ღმერთი გამოჩნდა ხორცით"). ასე რომ გიორგი მთაწმინდელს სრული უფლება ქონდა ეს ამგვარად ეთაარგმნა ეს მუხლი, რადგან ვიმეორებ არაერთი რედაქციაა ორიგინალისა და სადაც ეს სიტყვები გამოყენებულია. ყველაფერს რომ თავი დავანებოთ აქ ახალი არაფერია ნათქვამი და როგორც ვთქვი ეს მუხლი იმეორებს იოანეს სახარების დასაწყისში ნათქვამს. ამიტომ ცოტა მეტი ობიექტურობა არ გაწყენდა. თანამედროვე ბერძნული ტარგმანი არ მაინტერესებს ძველ ხელნაწერებში თუ სადმე წერია ღმერთი დგესვე სერიოზულად შევუდგები მართლმადიდებელთა სწავლებების გამოკვლევას და აუცილებლად მივიღებ მარტლმადიდებლობას ![]() ![]() |
toka@ |
![]()
პოსტი
#309
|
![]() უსაქმური ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 3,204 რეგისტრ.: 27-October 10 წევრი № 9,723 ![]() |
afxazi
ციტატა ისეთი რიხით აცხადებ არ წერია ღმერთიო, თითქოს სრულყოფილად გქონდეს შესწავლილი ახალი აღთქმის ყველა რედაქცია. მე მაქვს ბერძნული ახალი აღთქმა და მითითებული მუხლის ქვეშ სქოლიოში მითითებულია ის რედაქციები, სადაც გამოთქმა "ღმერთი გამოჩნდა ხორცით" დადასტურებულია, და ამგვარი რედაქციები არაერთია. გარდა ამისა აქვე მითითებული არიან ის მოღვაწეები ადრეული საუკუნეებისა, ვისთანაც ეს მუხლი ასევე დადასტურებულია ამ ფორმით (ანუ "ღმერთი გამოჩნდა ხორცით"). ასე რომ გიორგი მთაწმინდელს სრული უფლება ქონდა ეს ამგვარად ეთაარგმნა ეს მუხლი, რადგან ვიმეორებ არაერთი რედაქციაა ორიგინალისა და სადაც ეს სიტყვები გამოყენებულია. ყველაფერს რომ თავი დავანებოთ აქ ახალი არაფერია ნათქვამი და როგორც ვთქვი ეს მუხლი იმეორებს იოანეს სახარების დასაწყისში ნათქვამს.ამიტომ ცოტა მეტი ობიექტურობა არ გაწყენდა. გეთანხმები და ეჭვი არ მეპარება ჩემს მიერ ზემოთ დაწერილის სიზუსტეში ![]() ![]() -------------------- არაფერი ისე არ აახლოებთ ადამიანებს როგორც უფლის სიყვარული !
|
afxazi |
![]()
პოსტი
#310
|
![]() დავითი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: სენატის თავმჯდომარე პოსტები: 8,814 რეგისტრ.: 7-March 07 წევრი № 1,291 ![]() |
esre ars cheshmariteba
ციტატა თუ სადმე წერია ღმერთი დგესვე სერიოზულად შევუდგები მართლმადიდებელთა სწავლებების გამოკვლევას და აუცილებლად მივიღებ მარტლმადიდებლობას ვიქონიო იმედი? ![]() ![]() -------------------- სათნოება თვითკმარია ბედნიერებისთვის კლიმენტი ალექსანდრიელი |
georgios |
![]()
პოსტი
#311
|
Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,263 რეგისტრ.: 13-August 11 წევრი № 11,439 ![]() |
esre ars cheshmariteba
ციტატა კი მე ვარ წერის მანერაზე გიცან. ![]() -------------------- დღესაც არ ვიცი ფერი შენთა უძირო თვალთა,
მხოლოდ ვიცი, რომ შენი ცქერა სევდასა ჰგავდა - ხატების სევდას, ფრესკების სევდას... |
A.V.M |
![]()
პოსტი
#312
|
![]() მადლობა ამ ფორუმს! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Senators პოსტები: 13,742 რეგისტრ.: 14-June 11 მდებარ.: ფორუმს გარეთ წევრი № 11,203 ![]() |
ციტატა მერე ისა რომ იესო არ ყოფილა ღვტის თანასწორი არააააა! ამას ქვემოთ დავუბრუნდები... ციტატა საპატრიარქოს თარგმანს დიდ პატივს ვცემ მაგრამ ხომ არ გამიყალბეთ ეს მუხლი? ვინ რა გააყალბა და რა შეცვალა თვიოთნებურაად ეს გასარკვევია და ამაზეც სიამოვნბით გესაუბრებოდი თემის შეცვლა რომ მინდოდეს... ისე ეს იცოდე ,რომ საპატრიარქოს თარგმანიდან არ დამიდია განზრახ!!! ციტატა ისე ერტი რამ მაინთერესებს თქვენ უბრალოდ მართლმადიდებელი მორწმუნე ხართ თუ სასულიერო პირი? სასულიერო პირი არა მოხარშული მანგუსტი ![]() ჩემნაერი მღვდლები აკლია ეხლა ეკლესიას და რაღა გიჭირთ მერე... სკოლის მოსწავლე ვარ... ციტატა თუ საულიერო პირი ხარტ არ უნდა გჩიტდებოდეთ მუხლების ნახვა კაქი ეთი... გენაცალე... ![]() ![]() ეგღა მაკლია რასელისტებივით ციტატები ვიზეპირო... ციტატა ისე ლელუაშვილმა ჩვენი პატარა კატეხიზმო უნდა გწამდეს სამება? წაიკითხა ალბათ და ჰGონია სულ ესაა მოწმეების არგუმენტაცია! როგორ გეკადრებათ კაცო... იმხელა სასულიერო მწერლობა გაქვთ რასელისტებს და იმდენ საუკუნოვანი რომ... ისე ჩამოგითვალო საიდან ვსწავლობ თქვენს შესახებ და რომელი წყაროებით? ციტატა და რაღა გელაპარაკოთ რასელის ექვსტომეულზე და აგრეტვე მეშვიდე ტომზე დასრულებული საიდუმლო, რომელთა ხილვის საშუალება არ გქონიათ აბა..აბა... ციტატა არადა რომ წაიკითხოთ მერე წმიდა იოანე ოქროპირის განმარტებები ალბათ უბრალო მოგეჩვენებათ ვაჰჰჰჰჰჰჰჰჰჰჰჰჰაააააააა ვაჰააააააააააააა რა კარგად გამაცინე... ვაიმე დედა... ![]() (რაღაცა უნდა მეთქვა და გადავიფიქრე...) ციტატა სანამ ამ მუხლს განვიხილავდეთ კონტექსტს გაეცანი ჯობია! მე ზეპირად ჩამოგირაკრაკებ ყველაპერს rolleyes.gif მოდი ვნახოთ არის თუ არა იესო ტანასწორი ღვთისა?! საინტერესოა არა? ჯერ განიხილე და მერე სიამოვნებით სიამოვნებIტ.მგონი ხედავ რომ სენი არც ერთი კითხვა არ დამიტოვებია უპასუხოდ... მაგრამ რატომ დახტიხარ სიტყვებზე და ავაზაკის თემას თავს არიდებ? -------------------- აბა ჰე და აბა ჰო!
|
toka@ |
![]()
პოსტი
#313
|
![]() უსაქმური ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 3,204 რეგისტრ.: 27-October 10 წევრი № 9,723 ![]() |
და კიდე როცა იესო მიმართავს მოწაფეებს რომ ხალხი მამის ძისა და სულიწმინდის სახელით მონათლონ ეს მიანიშნებს მათ ერთარსებაზე მის სიტყვებში ერთი სამპიროვანი ღმერთის არსებობაა განცხადებული წინააღმდეგ შემთხვევაში იესო მოწაფეებს ეტყოდა რომ მონათლონ მხოლოდ მამის სახელით
![]() -------------------- არაფერი ისე არ აახლოებთ ადამიანებს როგორც უფლის სიყვარული !
|
esre ars cheshmariteba |
![]()
პოსტი
#314
|
Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 911 რეგისტრ.: 27-January 12 წევრი № 12,003 ![]() |
esre ars cheshmariteba პავლე მოციქულის ეპისტოლეს რომაელთა მიმართ,სადაც ნათქვამია,რომ ებრაელებმა იესო არ მიიღეს და იგი დასასჯელად გადასცეს იქვე მითითებულია: "მათნი არიან მამები და მათგანაა ხორციელად ქრისტე,რომელიც არის ღმერთი ყოველთა ზედა უკუნისამდე კურთხეული,ამინ" (რომ.9,5).რას ეუბნევა ებრაელებს? იმას კი არ აყვედრის,რომ იგიძე ღვთისად არ მიიღეს არამედ მათ ბედზე წუხს : "ნეტა მე თვითონ ვყოფილიყავი ქრისტესაგან განდგომილი ჩემი ძმების-ხორციელი ნათესავებისათვის" (რომ.9,3) რომლებმაც არ მიიღეს ქრისტე "რომელიც არს ღმერთი ყოველთა ზედა" აი მათსავით იქცევი.. და შენ როგორც ჩანს შენ მასორეთული ბიბლია (თანამედროვე ებრაული ტექსტი) წაგიკითხავს რომელიც ხშირ შემთხვევაში არასაიმედოა ![]() ამოვიდა ყელში ეს ერთი და იგივე მუხლები რომელიც კამათის საგნადაა ქცეული. ან იოანეს 2:19 მომიყვანე ან 20:28 ან საქმეების 20:28 რაზეც გარკვეულწილად პირს დავაფჩენ ცოდა დაძაბეთ რა პოლემიკა უიმეეეეეეეეეეეე ![]() |
A.V.M |
![]()
პოსტი
#315
|
![]() მადლობა ამ ფორუმს! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Senators პოსტები: 13,742 რეგისტრ.: 14-June 11 მდებარ.: ფორუმს გარეთ წევრი № 11,203 ![]() |
თოკა თემას ნუ მიცვლი...
მეტი კი არ უნდა მაგას... -------------------- აბა ჰე და აბა ჰო!
|
toka@ |
![]()
პოსტი
#316
|
![]() უსაქმური ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 3,204 რეგისტრ.: 27-October 10 წევრი № 9,723 ![]() |
ციტატა მაგრამ რატომ დახტიხარ სიტყვებზე და ავაზაკის თემას თავს არიდებ? ბიჭო ამოუწურე ამ თემაზე სალაპარაკო და მგონი დანებდა ![]() ![]() ![]() ბიჭო გადახედე საუბარს.. მე წინა პოსტი ავაზაკზე და ქრისტეს ყველგანმყოფობაზე დავწერე და ამან გადაიტანა.. ახლავე გაჩვენებ ციტატებს ![]() [b]A.V.M A.V.M ციტატა მიდი აბა დავუბრუნდეთ შენს კითხვას და ჩემს პასუხს თუ როგორ იყო იესო ერთ დღეს ჯოჯოხეთში და სამოთხეში... კარგად თქვი ის რომ ღმერთი ყველგანმყოფია.. მოდი იმაზეც შევთანხმდეთ რომ ეშმაკის მიერ გამოცდა ხდებოდა წამიერად და გონებით.. ასევეა შესაძლებელი ყოფილიყო სამოთხესა და ჯოჯოხეთში.. ღმერთი ყველგანაა ,ამას ვამბობთ.. კარგი თუ ვიტყვით რომ ღმერთი ჩავიდა ჯოჯოხეთში და არ იყო სამოთხეში ამ დროს,გამოდის რომ ღმერთის ყველგანმყოფობა მოძრავია,ანუ ის ყველგან არაა,თუ მოძრაობაა იქ ქაოსია,სადაც მოძრაობაა იქ არის სივრცე რომელსაც აქ დასასრული და დასაწყისი...მაშასადამე თუ ღმერთი მოძრაობს და გამოდის რომ სადაც ის მოძრაობს აქვს დასასრული და დასაწყისი,მაშინ სამოთხეს ქონია დასასრული და დასაწყისი.. ეს კი გარდამოცემებით და წერილის მიხედვით შეუძლებელია.. აქედან გამომდინარე ღმერთი ყველგანაა და აბსოლუტურად შესაძლებელია ღმერთი ერთდროულად ყოფილიყო ჯოჯოხეთ შიც სამოთხეშიც და ჯვარზეც.. [/b] ,რომელშიც ღვთის ხატება იყო და, მიტაცებად არ თვლიდა ღვთის თანასწორად ყოფნას." ეს არაა ფილიპელთას მეორის მეექვსე? მერე? მერე ისა რომ იესო არ ყოფილა ღვტის თანასწორი არააააა! აბა კარგად დააკვირდი კონტექსტს მეორე თავიდან მოყოლებული. საპატრიარქოს თარგმანს დიდ პატივს ვცემ მაგრამ ხომ არ გამიყალბეთ ეს მუხლი? . ისე ერტი რამ მაინთერესებს თქვენ უბრალოდ მართლმადიდებელი მორწმუნე ხართ თუ სასულიერო პირი? თუ საულიერო პირი ხარტ არ უნდა გჩიტდებოდეთ მუხლების ნახვა და ბიბლიის ახლა წაკითხვა! ისე ლელუაშვილმა ჩვენი პატარა კატეხიზმო უნდა გწამდეს სამება? წაიკითხა ალბათ და ჰGონია სულ ესაა მოწმეების არგუმენტაცია! არადა სხვათაშორის ეს ჩვენი 30 გვერდიანი კატეხიზმო აშკარად ტლანქი ჩანს თქვენს კატეხიზმოებთან შედარებით . და რაღა გელაპარაკოთ რასელის ექვსტომეულზე და აგრეტვე მეშვიდე ტომზე დასრულებული საიდუმლო, რომელთა ხილვის საშუალება არ გქონიათ არადა რომ წაიკითხოთ მერე წმიდა იოანე ოქროპირის განმარტებები ალბათ უბრალო მოგეჩვენებათ . სანამ ამ მუხლს განვიხილავდეთ კონტექსტს გაეცანი ჯობია! მე ზეპირად ჩამოგირაკრაკებ ყველაპერს მოდი ვნახოთ არის თუ არა იესო ტანასწორი ღვთისა?! საინტერესოა არა? ჯერ განიხილე და მერე სიამოვნებით -------------------- არაფერი ისე არ აახლოებთ ადამიანებს როგორც უფლის სიყვარული !
|
A.V.M |
![]()
პოსტი
#317
|
![]() მადლობა ამ ფორუმს! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Senators პოსტები: 13,742 რეგისტრ.: 14-June 11 მდებარ.: ფორუმს გარეთ წევრი № 11,203 ![]() |
ციტატა ბიჭო ამოუწურე ამ თემაზე სალაპარაკო და მგონი დანებდა ეს უნამუსო ნახე ჩემო ესრე არეს ჭეშმარიტება!!! სად უნახავს ნეტა რასელისტი მართლმადიდებელს ჩაეჭრას პოლემიკაში... აბა.აბა. დაუმტკიცე ეხლა რომ ცდება და დამისაბუთე შენი აზრი ავაზაკზე და იესოზე... ![]() ![]() -------------------- აბა ჰე და აბა ჰო!
|
georgios |
![]()
პოსტი
#318
|
Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,263 რეგისტრ.: 13-August 11 წევრი № 11,439 ![]() |
ერთი პაწაწინა კითხვა მაქვს:
იეჰოვას მოწმეები იესო ქრისტეს ღვთაებრივ ბუნებასთან დაკავშირებით მხოლოდ იმ მუხლებზე დავობენ, რომლებშიც სიტყვა "ღმერთი" წერია? სიტყვები "ღმერთი" ან "მამა" რომ არ იყოს ნახსენები და იესოს ღვთაებრივ ბუნებაზე მიუთითებს, ასეთ მუხლებს საუბრის ღირსადაც არ თვლიან?... -------------------- დღესაც არ ვიცი ფერი შენთა უძირო თვალთა,
მხოლოდ ვიცი, რომ შენი ცქერა სევდასა ჰგავდა - ხატების სევდას, ფრესკების სევდას... |
toka@ |
![]()
პოსტი
#319
|
![]() უსაქმური ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 3,204 რეგისტრ.: 27-October 10 წევრი № 9,723 ![]() |
georgios
რასელიჩები იმას გებულობენ რაც უნდათ და იმაში დაობენ რაშიც სუსტები არიან... გურამ ნუ ხარ პაჯიგაწელი ![]() ![]() -------------------- არაფერი ისე არ აახლოებთ ადამიანებს როგორც უფლის სიყვარული !
|
A.V.M |
![]()
პოსტი
#320
|
![]() მადლობა ამ ფორუმს! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Senators პოსტები: 13,742 რეგისტრ.: 14-June 11 მდებარ.: ფორუმს გარეთ წევრი № 11,203 ![]() |
გეორგიოს თოკასნაირი ხარ რა...
გამცეს პასუხი და მერე დაუსვი კაცო... (ისე თუ აკვირდებით , რომ რასელისტს კითხვებს არ ვუსვამ. არამედ მისას ვპასუხობ მხოლოდ რომ ამოვაწურინო და მერე შეილება...) რასელისტების მოქმედების გეგმა არ იცი? თუ სუსტთან აქვთ პოლემიკა წიხლს აჭერენ.თუ ცოტა ისეთი შეხვდა ისე გადაიტანენ საუბარს სხვა თემაზე რომ... აქამდე რაც დამისვა ყველას ვუპასუხე. ერთ-ერთი მათგანი იყო ავაზაკზე და ეხლა ჩემი პასუხი მოითხოვს პასუხს... -------------------- აბა ჰე და აბა ჰო!
|
![]() ![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 17th June 2025 - 10:08 PM |
მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი
ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი