![]() |
სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
Otherguy |
![]()
პოსტი
#541
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,802 რეგისტრ.: 25-February 09 მდებარ.: Sorrow Hill წევრი № 6,554 ![]() |
აქ შემოსვლა მეშინია ზოგჯერ, ეგრევე იწყებენ: "ე შე მწვალებელო, წაიკითხე და ისწავლე, რა არის აქ საკამათო?"
![]() მთელი ბიბლია საუბრობს იმაზე, რომ ქრისტე აღადგინა ღმერთმა... გალატელთა 1:1, საქმეებშიც წერია: "არ დატოვებ მის სულს ჯოჯოხეთში, არ იხილავს მისი სხეული ხრწნილებას", და ასევე: "იესო ქრისტე, რომელიც ღმერთმა აღადგინა"... მაგრამ, იოანეს სახარებაში გარკვევით წერია: "დაანგრიეთ ეს ტაძარი და 3 დღეში აღვადგენ მე" - რას ნიშნავს ეს? იესო ქრისტე ცალკეა და ღმერთი ცალკეა? აბა ღმერთმა აღადგინა იესო ქრისტე და აქ წერია რომ "მე აღვადგენ ამ ტაძარს(სხეულს)"-ო... -------------------- 43. ვინაიდან არ არის ვარგისი ხე, რომელმაც გამოიღოს უვარგისი ნაყოფი, და არც უვარგისი ხე, რომელმაც გამოიღოს ვარგისი ნაყოფი.
44. რადგანაც ყოველი ხე თავისი ნაყოფით იცნობა... 46. რად მეუბნებით: უფალო, უფალო! და ჩემს ნათქვამს კი არ ასრულებთ? |
toka@ |
![]()
პოსტი
#542
|
![]() უსაქმური ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 3,204 რეგისტრ.: 27-October 10 წევრი № 9,723 ![]() |
Otherguy
აუ ახალი ინტრიგანი გამოჩნდა ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- არაფერი ისე არ აახლოებთ ადამიანებს როგორც უფლის სიყვარული !
|
A.V.M |
![]()
პოსტი
#543
|
![]() მადლობა ამ ფორუმს! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Senators პოსტები: 13,742 რეგისტრ.: 14-June 11 მდებარ.: ფორუმს გარეთ წევრი № 11,203 ![]() |
ლაშაც შემოსულა...
რაო ლაშა რას ამბობ.ძე და მამა თანასწორნი არიან.(მგონი ასე ფიქრობდი ხოლმე ადრე) თუ მამა ღმერთი უპირატესია ძე ღმერთზე? -------------------- აბა ჰე და აბა ჰო!
|
Otherguy |
![]()
პოსტი
#544
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,802 რეგისტრ.: 25-February 09 მდებარ.: Sorrow Hill წევრი № 6,554 ![]() |
A.V.M
თანასწორობა არაფერ შუაშია, ორი სხვადასხვა პიროვნებაა მამა და ძე... თუ წერია, რომ "ღმერთმა/მამამ აღადგინა იესო ქრისტე" და ამავე დროს იესო ამბობს: "მე აღვადგენ ჩემს თავს" - არ ჯდება ლოგიკურად, ან იმას ნიშნავს, რომ ღვთის ძე(ვინც ღმერთია) ცალკეა და იესო ქრისტე(ვინც ადამიანია) ცალკე... პ.ს. ამაზე იეჰოვას მოწმეებთან მქონდა ლაპარაკი და "იესო არ გულისხმობს რომ მართლა თვითონ აღადგენს"-ო, ეს კი დემაგოგიაა... მაგათ ხომ სულის უკვდავების არ სწამთ და იესო თავს ვერანაირად ვერ აღადგენდა თუ 3 დღის მანძილზე პირდაპირი გაგებით მკვდარი და არარსებული იყო... -------------------- 43. ვინაიდან არ არის ვარგისი ხე, რომელმაც გამოიღოს უვარგისი ნაყოფი, და არც უვარგისი ხე, რომელმაც გამოიღოს ვარგისი ნაყოფი.
44. რადგანაც ყოველი ხე თავისი ნაყოფით იცნობა... 46. რად მეუბნებით: უფალო, უფალო! და ჩემს ნათქვამს კი არ ასრულებთ? |
ნაინა |
![]()
პოსტი
#545
|
![]() პროვინციელი ალქაჯი!!!!! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Senators პოსტები: 15,155 რეგისტრ.: 11-May 07 მდებარ.: ,,მოუსავლეთი'' მიჩიგანის კოლმეურნეობა. წევრი № 1,886 ![]() |
Otherguy
ოჰ, ლაშიკო, როგორ ხარ? სად დაგვეკარგე. ![]() -------------------- ________________________________________________
გიგრძვნიათ ოდესმე სუსხიან ზამთარში, მზისგან მოგზავნილი სხივების სინაზე? ხანდახან გულნატკენს ტირილი რომ გინდათ... და მაინც იცინით სუყველას ჯინაზე... ________________________________________________ |
afxazi |
![]()
პოსტი
#546
|
![]() დავითი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: სენატის თავმჯდომარე პოსტები: 8,814 რეგისტრ.: 7-March 07 წევრი № 1,291 ![]() |
Otherguy
ციტატა აქ შემოსვლა მეშინია ზოგჯერ, ეგრევე იწყებენ: "ე შე მწვალებელო, წაიკითხე და ისწავლე, რა არის აქ საკამათო? ნუ გამოგყავს თავი უფრთო ანგელოზად ![]() ![]() ![]() -------------------- სათნოება თვითკმარია ბედნიერებისთვის კლიმენტი ალექსანდრიელი |
esre ars cheshmariteba |
![]()
პოსტი
#547
|
Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 911 რეგისტრ.: 27-January 12 წევრი № 12,003 ![]() |
[quote name='Otherguy' post='700012' date='Feb 4 2012, 12:53 AM']
აქ შემოსვლა მეშინია ზოგჯერ, ეგრევე იწყებენ: "ე შე მწვალებელო, წაიკითხე და ისწავლე, რა არის აქ საკამათო?" ![]() მთელი ბიბლია საუბრობს იმაზე, რომ ქრისტე აღადგინა ღმერთმა... გალატელთა 1:1, საქმეებშიც წერია: "არ დატოვებ მის სულს ჯოჯოხეთში, არ იხილავს მისი სხეული ხრწნილებას", და ასევე: "იესო ქრისტე, რომელიც ღმერთმა აღადგინა"... მაგრამ, იოანეს სახარებაში გარკვევით წერია: "დაანგრიეთ ეს ტაძარი და 3 დღეში აღვადგენ მე" - რას ნიშნავს ეს? იესო ქრისტე ცალკეა და ღმერთი ცალკეა? აბა ღმერთმა აღადგინა იესო ქრისტე და აქ წერია რომ "მე აღვადგენ ამ ტაძარს(სხეულს)"-ო... [/quote] მაშ დავიწყეთ: ისე რახა-რუხით ხმარობ სიტყვას ღმერთი, რომ მეეჭვება არ გესმის მისი მნიშვნელობა. სრული ღმერთი (რაც იგივეა - ბუნებითი ღმერთი), არის ერთადერთი, შემოქმედი არსი - ბუნებითი ღმერთი (სამპიროვანი). როდესაც ამ ტერმინს ხმარობ ქრისტესთან მიმართებაში, მაშინ მასაც ღმერთად მიიჩნევ. თუნდაც ადამიანს ღმერთი ეწოდება პირობითად, მადლისმიერად, თუმცა ის ყოველთვის ადამიანი რჩება ბუნებითად. მე იმიტომ გეკითხები მითხრა ვინ გგონია ქრისტე, რომ ზუსტად მითხრა ვინ იყო ის ბუნებით და არა მადლისმიერად (თქვენი სწავლებით). გასაგებია რომ მას ღმერთს უწოდებთ, მაგრამ არა ბუნებით. ამიტომ მითხარი ვინ იყო ის ბუნებით, მიგაჩნიათ, რომ ღმერთი არა, მაშ? ამის მოწმობა ბიბლიიდან? არიოზი თავის გამონათქვამებში ძესთან მიმართებისას, საერთოდ არ იყენებდა დროს. თუ შეიძლება კარგად გაერკვიე. როგორ ფიქრობ მხოლოდშობილს (აქცენტი მაქვს სიტყვაზე "მხოლო") ეთვისება მრავალი, ანუ მხოლო გულისხმობს ერთზე მეტს? ერთი ბუნებითი თვისება მაინც დამისახელე, რომელიც საკუთრად აქვს ქრისტეს. თუკი არც ყოველგანმყოფობა, ყოვლისმცოდნეობა და ა.შ. არ არის ბუნებითი თვისება ქრისტესი, მაშ რაა მისი ბუნებითი თვისება? მაგ ადამიანის ბუნებითი თვისებაა - შიმშილი, წყურვილი, ძილი, შემოსაზღვრულობა, ხრწნილება და ა.შ. რითაც ხასიათდება და შეიცნობა ადამიანური ბუნება. მაშ რომელი ბუნებითი თვისებით შევიცნობთ ქრისტეს? ერთი თვისება მაინც დაგვისახელე. ხო, კიდევ ერთი ავაზაკობის შესახებ. იოანე მახარებელი სახარების დასაწყისში უნათლესად ამბობს: ყოველივე მის მიერ შეიქმნა, და თჳნიერ მისა არცა ერთი რაჲ იქმნა, რაოდენი-რაჲ იქმნა. (იოანე 1.3). ანუ რაც კი გაჩნდა, ანუ რასაც ქმნილება ეწოდება, სწორედ "მის მიერ იქმნა". მაგრამ როგორაა ეს მუხლი მათთან: "ყველაფერი მისი მონაწილეობით გაჩნდა, მის გარეშე არაფერი გაჩენილა." სად გაქრა მუხლის ბოლო ნაწილი? ცხადია ყველაფერი. [/quote] არ ვიცი ეს ადამიანი რას მერჩის მაგრამ კიდევ გავიმეორებ იმას რაც უკვე ვთქვი_ იესო ბუნებით ტოლია მამისა ანუ იგივე ღვტაებრივი დიდება აქვს ბუნებით, მაგრამ პიროვნულად დაბლა მდგომია! გავიგეთ? თუ კიდევ ვღეჭო ერთი და იგივე სიტყვები? კიდევ გიმეორებ ნუ მაიგივებ მოწმეებთან და ნუ ცითირებ ახალი ქ თარგმანიდან , მგონი მხედავ რომ საპატრიარქოს თარგმანიდა ვციტირებ მე ![]() |
afxazi |
![]()
პოსტი
#548
|
![]() დავითი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: სენატის თავმჯდომარე პოსტები: 8,814 რეგისტრ.: 7-March 07 წევრი № 1,291 ![]() |
esre ars cheshmariteba
ციტატა ბუნებით ტოლია მამისა ანუ იგივე ღვტაებრივი დიდება აქვს ბუნებით ციტატა მაგრამ პიროვნულად დაბლა მდგომია! ![]() ![]() ![]() ჰოი საოცრებავ. იმედი აღარ მაქვს, რომ ნორმალური საუბარი გაგრძელდება, მაგრამ განსჯისათვის დავწერ. ყველას მივმართავ, მოვიშოროთ თავიდან ყველანაირი ჩვენეული ცოდნა და ოდენ ლოგიკურად შევხედოთ საკითხს: ე.ი. ჩვენს წინაშეა ცნება "ბუნება" და ცნება "პიროვნება", ანუ ჩვენ უნდა გავარკვიოთ რა არის ბუნება (იგივე არსი) და რა არის ცოდნა. ეს ადამიანი ამბობს, რომ მამა და ძე ბუნებით ტოლნი, თანასწორნი, იგივეობრივნი არიან, ანუ მამას და ძეს აქვთ ერთი ბუნება. კეთილი და პატიოსანი. არა მხოლოდ ეკლესიური გაგებით, უბრალო, ლოგიკური გაგებით, ბუნება ეს არის ზოგადობა რომელიმე პიროვნული არსებებისა. ანუ ეს არის ის ზოგადობა, რაც თანაბრად აქვს ყველა პიროვნებას, რომელიც ფლობს ამ ბუნებას. ცალკე, დამოუკიდებლად ეს ბუნება არ არსებობს, არამედ ის სწორედ ჰიპოსტასში ცხადდება. უფრო გარკვევით რომ ვთქვათ, მაგალითად ჩვენ ვამბობთ, რომ არსებობს ერთი ადამიანური ბუნება, ანუ ის რითაც ადამიანი ადამიანი და რაც ყველასთვის საერთოა. არსებობს ადამიანური ბუნების თვისებები, რითაც ხასიათდება ადამიანი. ესენია ვთქვათ: ძილი, შიმშილი, წყურვილი, გამონადენი (ეს ყველაფერი შეძენილი თვისებებია), აგრეთვე თავისუფალი ნება, მოაზროვნეობა, მეუფებრიობა (ანუ ის თვისებები, რითაც ადამიანი ხატია ღმრთისა). ეს ყველაფერი ყველა ადამიანისათვის საერთოა. არ არსებობს არც ერთი ადამიანი, რომელსაც ეს თვისებები ბუნებით არ ქონდეთ. მაგრამ არსებობს უამრავი ადამიანი, რომელნიც განირჩევიან ერთიმეორისაგან. როგორც ზემოთ ვთქვით ბუნებითი თვისებები შეცნობადი ხდება პირვნებაში. ანუ ამ თვისებებს ამოქმედებს სწორედ პიროვნება. ანუ ვთქვათ შიმშილი კი არის ბუნებითი თვისება, მაგრამ ამ თვისების ამოძრავება, ანუ მოშიება სწორედ პიროვნების მიერ ხორციელდება. შიმშილი არის ბუნებითი თვისება, მაგრამ შია პიროვნებას და აი სხვაობა სწორედ აქ არის. ყველას ერთნაირად არ შია, ზოგს ნაკლებად, ზოგს მეტად და ა.შ. ამის მიხედვით განირჩევიან ერთმანეთისაგან ადამიანები, ხოლო ბუნებით ისინი ერთნი, იგივეობრივნი არიან. აქ წარმოდგენილი მსჯელობის ფონზე განვიხილოთ ზემოთ წარმოდგენილი ფრაზა: ციტატა იესო ბუნებით ტოლია მამისა ანუ იგივე ღვტაებრივი დიდება აქვს ბუნებით, მაგრამ პიროვნულად დაბლა მდგომია! რა არის საღვთო ბუნების თვისებები? (ხაზი უნდა გავუსვათ იმას, რომ თუკი ადამიანური ბუნება შექმნილია და შესაბამისად მისი თვისებები ღვთის მიერაა ჩანერგილი ჩვენში, საღვთო ბუნებაზე ამას ვერ ვიტყვით, რადგან იგი შეუქმნელი არსია). ვთქვათ: ყოველგანმყოფობა, ყოვლადძლიერება, მეუფებრიობა, თვითუფლებრიოვობა და ა.შ. ეს არის ის ყველაფერი, რითაც ჩვენ ვამბობთ, რომ ღმერთი ღმერთია. და თუკი ამას და ძეს აქვთ იგივეობრივი ბუნება, შესაბამისად ის ბუნებითი თვისებანი რაც აქვს მამას, იგივეობრივად აქვს ძეს, რადგან მათ აქვთ იგივეობრივი, ერთი ბუნება. ანუ თუკი მამა არის ყოველგანმყოფი, ძეც იგივეობრივად არის ყოველგანმყოფი. ბუნების იგივეობა ამას აუცილებლად გულისხმობს. და თუკი ძეს ეს თვისებანი შეძენილი აქვს, ანუ მამამ შექმნა და სწორედ მან "უწყალობა" ეს თვისებანი ძეს, მაშინ ჩვენ უკვე აღარ შეგვიძლია ვთქვათ, რომ ძე ბუნებით მამის იგივეობრივია, რადგან ვთქვათ თვისება "თვითუფლებრივობა", თავისუფალი ნება არის ადამიანის ბუნებითი თვისება, მაგრამ ჩვენ არ ვამბობთ, რომ ღმერთსა და ადამიანს აქვთ ერთი ბუნება, რადგან ადამიანისთვის ეს თვისება ადამიანური შემოსაზღვრულობის ფარგლებში არსებობს, ღმერთმა უწყალობა ადამიანს ეს თვისება. ბუნებით იგივეობრივი რომ ყოფილიყვნენ ადამიანი და ღმერთი (რაც ლოგიკის საზღვრებს ცდება, რადგან შეუქმნელს და შექმნილს იდენტური ბუნება ვერ ექნებათ), მაშინ ადამიანიც დაუსაბამო, ყოველგან მყოფი და ა.შ. უნდა ყოფილიყო. მაგრამ ეს ასე არაა. და თუკი ძე არის ნაკლები მამაზე, მაშინ ის არა საღვთო ბუნების მქონეა, არამედ რაღაც სხვა ბუნების, რითაც ის ხასიათდება. და რა არის ეს ბუნება? რა ქვია მას? ცხადია, რომ ის ადამიანური ბუნება არ არის. არ არის ანგელოზური ბუნება. მაშ რა? თქმა იმისა, რომ პიროვნულად დაბლა მდგომია ძე, სიტუაციას ვერ ამსუბუქებს, რადგან ჩვენ ვსაუბრობთ ბუნებით თვისებებზე. თუკი მამას და ძეს იდენტურად, იგივეობრივად აქვთ ის თვისებები, რითაც ღმერთი ღმერთია, უაზრობამდე არ მივდივართ იმის თქმით, რომ ამ თვისებებს (დაუსაბამოდ არსებულთ მათ შორის) მამა უფრო მეტად ავლენს თავის პიროვნებაში, ძე კი უფრო ნაკლებად. და თუკი იმას ვიტყვით, რომ ის თვისებები, რასაც ძე ავლენს, მამისგან "ეწყალობა", მაშინ ეს თვისებები არა მისი, არამედ მამისა ყოფილა. მაგალითად ადამიანი ბუნებით არ არის სასწაულთმოქმედი, მაგრამ ვიცით ადამიანები, განღმრთობილნი, რომელთაც ეს ნიჭი ეწყალობათ. ჩვენ არ ვამბობთ, რომ ეს თვისება მისი ბუნებითი თვისებაა, არამედ ვამბობთ, რომ უფალმა მიუბოძა მას ეს ნიჭი და სასწაულთმოქმედებს არა ადამიანი, არამედ ღმერთი (ადამიანის ხელით). და თუკი ძე მოქმედებს არა თავისი თვისებებით, არამედ მამისგან ნაწყალობევი თვისებებით, მაში რაღაა ძის ბუნებითი თვისებები? ასე რომ აბსურდამდე დავდივართ. იმედი არ მაქვს, რომ ოპონენტი გაიგებს რაც დავწერე, მაგრამ სხვები რომ გაიგებენ მჯერა. -------------------- სათნოება თვითკმარია ბედნიერებისთვის კლიმენტი ალექსანდრიელი |
A.V.M |
![]()
პოსტი
#549
|
![]() მადლობა ამ ფორუმს! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Senators პოსტები: 13,742 რეგისტრ.: 14-June 11 მდებარ.: ფორუმს გარეთ წევრი № 11,203 ![]() |
ციტატა არ ვიცი ეს ადამიანი რას მერჩის ჩვენ კი არ გერჩით. შენ რას ერჩი საკუთარ თავს და მერე ჩვენ? ციტატა კიდევ გიმეორებ ნუ მაიგივებ მოწმეებთან ეს რა მაგარი იცით ხოლმე რა... ე.ი. ყველა სწავლობდა მართლმადიდებლობას მარა ვერ იპოვეს და მერე დაიწყეს ბიბლიის შესწავლა... ისე მართლა მაინტერესებს რას სწავლობდი კონკრეტულად და როგორ მართლმადიდებლობაში? რაც შეეხება მოწმეებთან ნუ მაიგივებთო. ესეც ჩვეული ფანდია თქვენი.იმიტო რო რაღაც საკითხზე სხვას ესაუბრებით.თუ გამოვა ხო კარგი თუ არა და არც ამასია პრობლემა.მართლმადიდებელი დაგისმევს კითხვას.მოიმწყვდევს ჩიხში და მერე იტყვით:მე მოწმე არ ვარ კაცო და რატო მეკითხებითო... ასე რომ : მეთოდები დაგიძველდათ მურტალოებო... :დ :დ :დ :დ -------------------- აბა ჰე და აბა ჰო!
|
esre ars cheshmariteba |
![]()
პოსტი
#550
|
Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 911 რეგისტრ.: 27-January 12 წევრი № 12,003 ![]() |
esre ars cheshmariteba ![]() ![]() ![]() ჰოი საოცრებავ. იმედი აღარ მაქვს, რომ ნორმალური საუბარი გაგრძელდება, მაგრამ განსჯისათვის დავწერ. ყველას მივმართავ, მოვიშოროთ თავიდან ყველანაირი ჩვენეული ცოდნა და ოდენ ლოგიკურად შევხედოთ საკითხს: ე.ი. ჩვენს წინაშეა ცნება "ბუნება" და ცნება "პიროვნება", ანუ ჩვენ უნდა გავარკვიოთ რა არის ბუნება (იგივე არსი) და რა არის ცოდნა. ეს ადამიანი ამბობს, რომ მამა და ძე ბუნებით ტოლნი, თანასწორნი, იგივეობრივნი არიან, ანუ მამას და ძეს აქვთ ერთი ბუნება. კეთილი და პატიოსანი. არა მხოლოდ ეკლესიური გაგებით, უბრალო, ლოგიკური გაგებით, ბუნება ეს არის ზოგადობა რომელიმე პიროვნული არსებებისა. ანუ ეს არის ის ზოგადობა, რაც თანაბრად აქვს ყველა პიროვნებას, რომელიც ფლობს ამ ბუნებას. ცალკე, დამოუკიდებლად ეს ბუნება არ არსებობს, არამედ ის სწორედ ჰიპოსტასში ცხადდება. უფრო გარკვევით რომ ვთქვათ, მაგალითად ჩვენ ვამბობთ, რომ არსებობს ერთი ადამიანური ბუნება, ანუ ის რითაც ადამიანი ადამიანი და რაც ყველასთვის საერთოა. არსებობს ადამიანური ბუნების თვისებები, რითაც ხასიათდება ადამიანი. ესენია ვთქვათ: ძილი, შიმშილი, წყურვილი, გამონადენი (ეს ყველაფერი შეძენილი თვისებებია), აგრეთვე თავისუფალი ნება, მოაზროვნეობა, მეუფებრიობა (ანუ ის თვისებები, რითაც ადამიანი ხატია ღმრთისა). ეს ყველაფერი ყველა ადამიანისათვის საერთოა. არ არსებობს არც ერთი ადამიანი, რომელსაც ეს თვისებები ბუნებით არ ქონდეთ. მაგრამ არსებობს უამრავი ადამიანი, რომელნიც განირჩევიან ერთიმეორისაგან. როგორც ზემოთ ვთქვით ბუნებითი თვისებები შეცნობადი ხდება პირვნებაში. ანუ ამ თვისებებს ამოქმედებს სწორედ პიროვნება. ანუ ვთქვათ შიმშილი კი არის ბუნებითი თვისება, მაგრამ ამ თვისების ამოძრავება, ანუ მოშიება სწორედ პიროვნების მიერ ხორციელდება. შიმშილი არის ბუნებითი თვისება, მაგრამ შია პიროვნებას და აი სხვაობა სწორედ აქ არის. ყველას ერთნაირად არ შია, ზოგს ნაკლებად, ზოგს მეტად და ა.შ. ამის მიხედვით განირჩევიან ერთმანეთისაგან ადამიანები, ხოლო ბუნებით ისინი ერთნი, იგივეობრივნი არიან. აქ წარმოდგენილი მსჯელობის ფონზე განვიხილოთ ზემოთ წარმოდგენილი ფრაზა: რა არის საღვთო ბუნების თვისებები? (ხაზი უნდა გავუსვათ იმას, რომ თუკი ადამიანური ბუნება შექმნილია და შესაბამისად მისი თვისებები ღვთის მიერაა ჩანერგილი ჩვენში, საღვთო ბუნებაზე ამას ვერ ვიტყვით, რადგან იგი შეუქმნელი არსია). ვთქვათ: ყოველგანმყოფობა, ყოვლადძლიერება, მეუფებრიობა, თვითუფლებრიოვობა და ა.შ. ეს არის ის ყველაფერი, რითაც ჩვენ ვამბობთ, რომ ღმერთი ღმერთია. და თუკი ამას და ძეს აქვთ იგივეობრივი ბუნება, შესაბამისად ის ბუნებითი თვისებანი რაც აქვს მამას, იგივეობრივად აქვს ძეს, რადგან მათ აქვთ იგივეობრივი, ერთი ბუნება. ანუ თუკი მამა არის ყოველგანმყოფი, ძეც იგივეობრივად არის ყოველგანმყოფი. ბუნების იგივეობა ამას აუცილებლად გულისხმობს. და თუკი ძეს ეს თვისებანი შეძენილი აქვს, ანუ მამამ შექმნა და სწორედ მან "უწყალობა" ეს თვისებანი ძეს, მაშინ ჩვენ უკვე აღარ შეგვიძლია ვთქვათ, რომ ძე ბუნებით მამის იგივეობრივია, რადგან ვთქვათ თვისება "თვითუფლებრივობა", თავისუფალი ნება არის ადამიანის ბუნებითი თვისება, მაგრამ ჩვენ არ ვამბობთ, რომ ღმერთსა და ადამიანს აქვთ ერთი ბუნება, რადგან ადამიანისთვის ეს თვისება ადამიანური შემოსაზღვრულობის ფარგლებში არსებობს, ღმერთმა უწყალობა ადამიანს ეს თვისება. ბუნებით იგივეობრივი რომ ყოფილიყვნენ ადამიანი და ღმერთი (რაც ლოგიკის საზღვრებს ცდება, რადგან შეუქმნელს და შექმნილს იდენტური ბუნება ვერ ექნებათ), მაშინ ადამიანიც დაუსაბამო, ყოველგან მყოფი და ა.შ. უნდა ყოფილიყო. მაგრამ ეს ასე არაა. და თუკი ძე არის ნაკლები მამაზე, მაშინ ის არა საღვთო ბუნების მქონეა, არამედ რაღაც სხვა ბუნების, რითაც ის ხასიათდება. და რა არის ეს ბუნება? რა ქვია მას? ცხადია, რომ ის ადამიანური ბუნება არ არის. არ არის ანგელოზური ბუნება. მაშ რა? თქმა იმისა, რომ პიროვნულად დაბლა მდგომია ძე, სიტუაციას ვერ ამსუბუქებს, რადგან ჩვენ ვსაუბრობთ ბუნებით თვისებებზე. თუკი მამას და ძეს იდენტურად, იგივეობრივად აქვთ ის თვისებები, რითაც ღმერთი ღმერთია, უაზრობამდე არ მივდივართ იმის თქმით, რომ ამ თვისებებს (დაუსაბამოდ არსებულთ მათ შორის) მამა უფრო მეტად ავლენს თავის პიროვნებაში, ძე კი უფრო ნაკლებად. და თუკი იმას ვიტყვით, რომ ის თვისებები, რასაც ძე ავლენს, მამისგან "ეწყალობა", მაშინ ეს თვისებები არა მისი, არამედ მამისა ყოფილა. მაგალითად ადამიანი ბუნებით არ არის სასწაულთმოქმედი, მაგრამ ვიცით ადამიანები, განღმრთობილნი, რომელთაც ეს ნიჭი ეწყალობათ. ჩვენ არ ვამბობთ, რომ ეს თვისება მისი ბუნებითი თვისებაა, არამედ ვამბობთ, რომ უფალმა მიუბოძა მას ეს ნიჭი და სასწაულთმოქმედებს არა ადამიანი, არამედ ღმერთი (ადამიანის ხელით). და თუკი ძე მოქმედებს არა თავისი თვისებებით, არამედ მამისგან ნაწყალობევი თვისებებით, მაში რაღაა ძის ბუნებითი თვისებები? ასე რომ აბსურდამდე დავდივართ. იმედი არ მაქვს, რომ ოპონენტი გაიგებს რაც დავწერე, მაგრამ სხვები რომ გაიგებენ მჯერა. |
A.V.M |
![]()
პოსტი
#551
|
![]() მადლობა ამ ფორუმს! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Senators პოსტები: 13,742 რეგისტრ.: 14-June 11 მდებარ.: ფორუმს გარეთ წევრი № 11,203 ![]() |
ციტატა აქ მართლმადიდებლობა განმარტავს რომ იესოს ადამიანური ბუნება ქონდა ამ სიტყვების წარმოთქმისას და ის ნაკლებია მამაზე, რაზე დაყრდნობით ამბობ ამას? რომელი მართლმადიდებლური წყაროების? თუ უბრალოდ გაიგე რომელიმესგან და იმას ამბობ? ციტატა ანუ რა სძენს მას ღვთიურ ბუნებას? სულიწმიდა? საეჭვოა იმიტომ რომ სამი ინდივიდი ანუ სამი პირი დამოუკიდებელია და იესო სხვაა სულიწმიდა სხვაა და მამა სხვაა , ოღონდ ეს სამი არისთ ერთია, მას რამე კი არ სძენს ღვთაებობას.თვითონაა ღმერთი. ციტატა ეხლა მივიღეთ რა _ იესოს ადამიანური ბუნება არ ქონდა დედამიწაზე ყოFნისას კაი კაცო... ![]() ციტატა ნება ქონდა ანუ ადამიანური მოთხოვნილებები _ძილი, შიმშილი, დაღლა, და ასე შემდეგ ადამიანური ბუნება კი მას არ ქონდა ასე გამოდის აუჰ.... ![]() -------------------- აბა ჰე და აბა ჰო!
|
A.V.M |
![]()
პოსტი
#552
|
![]() მადლობა ამ ფორუმს! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Senators პოსტები: 13,742 რეგისტრ.: 14-June 11 მდებარ.: ფორუმს გარეთ წევრი № 11,203 ![]() |
ციტატა ფილოსოფიას მოერიდე თორემ მთლიანად აშკარა ხდება მართლმადიდებლური სწავლების შეუსაბამობა ბიბლიასთან. კაი კაცო... გამახსენე აბა პავლე მოციქულმა განათლება სად მიიღო? გამალიელთან რომელიც ძალიან ძლიერი ფილოსოფოსი იყო.აგრეთვე ძალიან კარგად ერკვეოდა ფილოსოფიასი თავად პავლე,დიონისე არეოპაგელიც და სხვანიც.გამახსენე აბა ფილოსოფიის ეტიმოლოგია?იგი ნიძნავს სიბრძნის სიყვარულს. აბა ვნახოთ ბიბლიაში ამაზე რა წრია:,,დასაბამი სიბრძნისაი, შიში უფლისაი."ხოდა თუ უფლის შიშითაა განმსჭვალული შენი გული ფილოსოფია დიდ სარგებელს მოგიტანს. და კიდევ. ყველა რასელისტი რომ ამბობთ,მართლმადიდებლობასი ვერ ვნახეთ ჭეშმარიტება,დავიწყეთ ბიბლიის შესწავლა და გავხდით რასელისტებიო. ხოდა მაინტერესებს როგორ სწავლობდით მართლმადიდებლობას? -------------------- აბა ჰე და აბა ჰო!
|
afxazi |
![]()
პოსტი
#553
|
![]() დავითი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: სენატის თავმჯდომარე პოსტები: 8,814 რეგისტრ.: 7-March 07 წევრი № 1,291 ![]() |
ციტატა ისიც ჩანს რომ ფილოსოფია Gვყვარებია! სხვას არც მოველოდი ![]() ![]() ციტატა ასაკი თქვენი თუ შეიძლება? 26 წლის ვარ, დიდი ვარ თუ პატარა? ![]() ![]() ციტატა ფილოსოფიას მოერიდე თორემ მთლიანად აშკარა ხდება მართლმადიდებლური სწავლების შეუსაბამობა ბიბლიასთან. უკვდავი ფრაზა, რომელიც აშკარად იმსახურებს ოქროს ფონდში შეტანას. შენ თუ ფილოსოფია მსჯელობაში გერევა, ძალიან ცდები. ჩემი მსჯელობა ფილოსოფია არ ყოფილა, ეს არის უბრალო ლოგიკური მსჯელობა. რა შუაშია ფილოსოფია? რატომ ვაწყდები ყოველთვის ერთსა და იმავეს. რატომღაც იეღოველები გაურბიან მსჯელობას და ამბობენ რომ ვფილოსოფოსობ. წამკითხველმა განსაჯოს. სხვა რა დავწერო. თუ გავერკვიე ნაწერში შევეცდები კვლავ გიპასუხო. მე დაგისვი კონკრეტული შეკითხვა, შენ კიდე რას წერ ვერ მივხვდი. მოკლედ მიპასუხე: ჩვენ ვიცით (1) საღვთო ბუნება, ზეარსი, (2) ანგელოზური ბუნება, (3) ადამიანური ბუნება ... (აღარ ვახსენებ, ცხოველურს, ანდა მცენარეულს). პიროვნება იესო ქრისტე რომელ კატეგორიაში უნდა მოვიაზროთ? -------------------- სათნოება თვითკმარია ბედნიერებისთვის კლიმენტი ალექსანდრიელი |
afxazi |
![]()
პოსტი
#554
|
![]() დავითი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: სენატის თავმჯდომარე პოსტები: 8,814 რეგისტრ.: 7-March 07 წევრი № 1,291 ![]() |
ციტატა მე არ მითქვია რომ მან შეიძინა ეს თვისებები ციტატა მამა ღმერთმა უკვე ამ თვისებებით დაბადა ის. ციტატა ღმერთმა ის ღვთაებრივი ბუნებით დაბადა, ეს უკანასკნელი ფრაზა იმდენად უაზრობაა, რომ იმედია მიხვდება მისი ავტორი ამას. კიდევ ერთხელ ვიმეორებ, არსებობს ერთი საღვთო ბუნება, ღმერთი არის ერთი და არა მრავალი. ქმნილება არ შეიძლება ოდნავადაც კი მიახლოებული იყოს საღვთო ბუნებას, რადგან ეს უკანასკნელი განუზომლად აღმატებულია ქმნილებაზე, აქ შედარებაც კი წარმოუდგენელია. და თუკი შედარებას გავაკეთებთ, მაშინ იმავე საღვთო ბუნების ჩარჩოებში მომაქცეველები ვიქნებით, რადგან ღმერთი ყოველგვარ იერარქიაზე აღმატებულია, მას არ ეთვისება რაიმე სახის შედარება. აქედან გამომდიანრე არ შეიძლება იმის თქმა, რომ შექმნილს თუნდაც მცირე ნაწილი აქვს საღვთო ბუნებისა, რადგან კვლავ ვამბობ, ეს არ შეიძლება. საღვთო ბუნების ნაწილაკთა ქმნილებაში არსებობა არის პირველი მეორე საუკუნეების გნოსტიკური სწავლებანი, რომელსაც დამამცირებლად გამოყავდა ყოვლის შემოქმედი. ამიტომ ნუ მიმტკიცებ ისეთ რამეს, რაც არ არის სწორი. ვისი არსებობაც დროში დაიწყო, ანდა გარკვეულ პერიოდს, ვერ ექნებოდა უცვალებლობის, მარადიულობის, ანდა დაუსრულებლობის თვისება ბუნებითად. ქმნილება აუცილებლად გულისხმობს ცვალებადობას, ცვალებადი კი შეუძლებელია მარადიული იყოს. ამიტომ თუ ძეს ბუნებითად აქვს (როგორც ამბობ) ის თვისებები, რაც აქვს მამას, მაშინ ის იგივეობრივი ყოფილა მამისა ბუნებით. -------------------- სათნოება თვითკმარია ბედნიერებისთვის კლიმენტი ალექსანდრიელი |
esre ars cheshmariteba |
![]()
პოსტი
#555
|
Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 911 რეგისტრ.: 27-January 12 წევრი № 12,003 ![]() |
ეს უკანასკნელი ფრაზა იმდენად უაზრობაა, რომ იმედია მიხვდება მისი ავტორი ამას. კიდევ ერთხელ ვიმეორებ, არსებობს ერთი საღვთო ბუნება, ღმერთი არის ერთი და არა მრავალი. ქმნილება არ შეიძლება ოდნავადაც კი მიახლოებული იყოს საღვთო ბუნებას, რადგან ეს უკანასკნელი განუზომლად აღმატებულია ქმნილებაზე, აქ შედარებაც კი წარმოუდგენელია. და თუკი შედარებას გავაკეთებთ, მაშინ იმავე საღვთო ბუნების ჩარჩოებში მომაქცეველები ვიქნებით, რადგან ღმერთი ყოველგვარ იერარქიაზე აღმატებულია, მას არ ეთვისება რაიმე სახის შედარება. აქედან გამომდიანრე არ შეიძლება იმის თქმა, რომ შექმნილს თუნდაც მცირე ნაწილი აქვს საღვთო ბუნებისა, რადგან კვლავ ვამბობ, ეს არ შეიძლება. საღვთო ბუნების ნაწილაკთა ქმნილებაში არსებობა არის პირველი მეორე საუკუნეების გნოსტიკური სწავლებანი, რომელსაც დამამცირებლად გამოყავდა ყოვლის შემოქმედი. ამიტომ ნუ მიმტკიცებ ისეთ რამეს, რაც არ არის სწორი. ვისი არსებობაც დროში დაიწყო, ანდა გარკვეულ პერიოდს, ვერ ექნებოდა უცვალებლობის, მარადიულობის, ანდა დაუსრულებლობის თვისება ბუნებითად. ქმნილება აუცილებლად გულისხმობს ცვალებადობას, ცვალებადი კი შეუძლებელია მარადიული იყოს. ამიტომ თუ ძეს ბუნებითად აქვს (როგორც ამბობ) ის თვისებები, რაც აქვს მამას, მაშინ ის იგივეობრივი ყოფილა მამისა ბუნებით. |
A.V.M |
![]()
პოსტი
#556
|
![]() მადლობა ამ ფორუმს! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Senators პოსტები: 13,742 რეგისტრ.: 14-June 11 მდებარ.: ფორუმს გარეთ წევრი № 11,203 ![]() |
ციტატა შეუძლია ღმერთს ვინმე შექმნას და უბოძოს იგივე დიდება და ღვტაებრივი ბუნება რაც თავად აქვს? შეუძლია თუ არა მიპასუხე? თუ არა მაშინ ის არ არის ყოვლისშემძლე! ლოგიკურად იმსჯელე და შეხედე ცოტა სხვანაირად საკითხს შენ ღმერთზე ლოგიკურად მსჯელობ? ღმერთი რომ რაღაცას არ აკეთებს არ ნიშნავს იმას , რომ ეს არ შეუძლია.არამედ იმიტომ არ აკეთებს რომ არ სურს. ციტატა აი მაგალითად მე რომ გკითხო_ თუ ღმერთი ყოვლისშემძლეა, შეუძლია მას შექმნას იმხელა ლოდი, რომ თავად ვერ აწიოს? ასეთ უაზრობებს შევეშვათ აფხაზ ეს ის სიტუაციაა... რაქმდენიმე ფორუმელი რო გვეუბნებოდა:ღმერთს შტანგის აწევა თუ შეუძლია და მასზე მძიმე ლოდისო... -------------------- აბა ჰე და აბა ჰო!
|
afxazi |
![]()
პოსტი
#557
|
![]() დავითი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: სენატის თავმჯდომარე პოსტები: 8,814 რეგისტრ.: 7-March 07 წევრი № 1,291 ![]() |
esre ars cheshmariteba
ციტატა შეუძლია ღმერთს ვინმე შექმნას და უბოძოს იგივე დიდება და ღვტაებრივი ბუნება რაც თავად აქვს? შენ თვითონვე ეწინააღმდეგები შენ თავს. ნაბოძები თვისება არის ნაბოძები დ არა იგივეობრივი მბოძებელის თვისებისა. ნაბოძები ნიშნავს, რომ ვიღაცამ მიბოძა და არა ჩემისით მქონდა. ასე არ არის? თუმცა რა აზრი აქვს, ტყუილად ვხარჯავ დროს. დამიწერ ახლა აზრზე არა ხარ არაფრისო, კი ბატონო აზრზე არა ვარ. -------------------- სათნოება თვითკმარია ბედნიერებისთვის კლიმენტი ალექსანდრიელი |
Otherguy |
![]()
პოსტი
#558
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,802 რეგისტრ.: 25-February 09 მდებარ.: Sorrow Hill წევრი № 6,554 ![]() |
არა ჩემო კარგო Qრისძტემ საკუთარი თავი აღადგინა ჭეშმარიტად! მაგრამ როგორ? აი განმარტება_ ქრისტემ იცოდა რომ თავისი უცოდველი ცხოვრებით და ურყევი ღვთისადმი მსახურებით დაიმსახურებდა მკვდრეთით აღდგომას , ანუ თავის თავს ამ გაგებით აღიდგენდა. გახსოვს იესოს სიტყვები როცა განკურნებული უთხრა_ შენმა რწმენამ გიხსნა! ეს იმას არ ნიშნავს რომ მან თავისი თავი თვითონ განიკურნა! არამედ თავისმა ურყევმა რწმენამ განკურნა ქრისტეს ძალის შეწევნით. ეგ არის დემაგოგია... თუმცა მადლობა მზრუნველი პასუხისთვის. ![]() "შენმა რწმენამ გიხსნა" - არის მარტივი ფრაზა, რადგან რწმენა არაა ადამიანი, ამიტომ აუცილებელია მისი გაგება გადატანითი მნიშვნელობით... ხოლო იესოს არასოდეს უთქვამს: "მე მივეცი ჩემ თავს ძალაუფლება"-ო, ეს არის ძალადობა ტექსტზე... იესომ თქვა პირდაპირ და გაგებით: "მომეცა ძალაუფლება"-ო, ამიტომ თქვენი აზრი, ვითომ რომ "მე აღვადგენ ჩემ სხეულს" არ ნიშნავს პირდაპირი გაგებით საკუთარი თავის აღდგენას არის ფანტაზია და მეტი არაფერი... ბიბლიაში როცა ადამიანი ასრულებს მოქმედებას, ესეგი თავად ასრულებს! ![]() afxazi არ ვარ თუ? ![]() ![]() ნაინა რა მექნა აბა? ![]() afxazi ციტატა 26 წლის ვარ, დიდი ვარ თუ პატარა? დაგვიბერდი უცოლოდ კაცო? ![]() ![]() -------------------- 43. ვინაიდან არ არის ვარგისი ხე, რომელმაც გამოიღოს უვარგისი ნაყოფი, და არც უვარგისი ხე, რომელმაც გამოიღოს ვარგისი ნაყოფი.
44. რადგანაც ყოველი ხე თავისი ნაყოფით იცნობა... 46. რად მეუბნებით: უფალო, უფალო! და ჩემს ნათქვამს კი არ ასრულებთ? |
esre ars cheshmariteba |
![]()
პოსტი
#559
|
Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 911 რეგისტრ.: 27-January 12 წევრი № 12,003 ![]() |
esre ars cheshmariteba შენ თვითონვე ეწინააღმდეგები შენ თავს. ნაბოძები თვისება არის ნაბოძები დ არა იგივეობრივი მბოძებელის თვისებისა. ნაბოძები ნიშნავს, რომ ვიღაცამ მიბოძა და არა ჩემისით მქონდა. ასე არ არის? თუმცა რა აზრი აქვს, ტყუილად ვხარჯავ დროს. დამიწერ ახლა აზრზე არა ხარ არაფრისო, კი ბატონო აზრზე არა ვარ. |
afxazi |
![]()
პოსტი
#560
|
![]() დავითი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: სენატის თავმჯდომარე პოსტები: 8,814 რეგისტრ.: 7-March 07 წევრი № 1,291 ![]() |
ციტატა ის რომ მას ესეც შეუძლია რომ ვინმე შექმნას და მერე უბოძოს ღვთაებრივი ბუნება. ამ ადმიანს ვინმემ აუხსნას, რომ სისულელეს ამბობს. ციტატა თვითონაც ვერ Xსნი ბოლომდე ბუნების მნიშვნელობას, თუმცა რა გასაკვირია როცა წმინდა მამებსაც კი ვერ გაუგიათ რა არის იპოსტასი_ არსი, ბუნება, თუ პირი? ბოლოს კი შეთანხმდნენ ერთმნიშვნელოვნად პირად აღვიქვათ ეს ტერმინიო. ცოტა ზრდილობა. საკუთარი გონებაცთიმილების მამებზე გადაბრალება სულ მინიმუმ უარყოფითის აქციელი. ხოლო როგორ იცი ეკლესიის ისტორია, ეს კარგად ჩანს. ამიტომ ჩუმად იყავი და აგრესიით ნუ ფარავ იმას, რომ აღარ იცი რა მოიგონო. ციტატა არადა მართლმადიდებლობა კრძალავს სხვისი ლიტერატურის კითხვას ისევე როგორც მოწმეები გმობენ ამას. უვიცობან და მეტი არაფერი. არავინ არაფერს კრძალავს, პირიქით კარგია რომ გაეცნოს ადამიანი თუნდაც თქვენს ბროშურებს, რომ კიდევ ერთხელ დარწმუნდეს რამხელა გონებაცთომილება სუფევს მათ შორის. ციტატა ის რომ მას ესეც შეუძლია რომ ვინმე შექმნას და მერე უბოძოს ღვთაებრივი ბუნება. ![]() ![]() ![]() თუ შეგიძლია მიპასუხე: ღმერთი უსასრულოდ არის თუ არა გამიჯნული ქმნილებისგან? -------------------- სათნოება თვითკმარია ბედნიერებისთვის კლიმენტი ალექსანდრიელი |
![]() ![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 18th June 2025 - 05:19 PM |
მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი
ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი