![]() |
სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
KAIROS |
![]()
პოსტი
#101
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
ციტატა პრინც ჯანაკასა და ბრძენ აშტავაკრას ამათ კი არა კლიმენტი ალექსანდრიელს ვერ კითხულობს ხალხი ![]() არ გააშანშალა ![]() კაია,იყოს, წავიკითხავთ ხოლმე... ახლა შენს პოსტს მივყვეთ, ციტატა ქვეცნობიერს ახსოვს. რატომაა რომ თანდაყოლილად განსხვავებული შიშები აქვთ ბავშვებს? ხოხ ![]() ეგრე ვერ შევთანხმდებით მეგობარო, ასე სადაა, ეგ არაა მეცნიერული მტკიცებულება, ეგ არის რწმენის საკითხი, შენი რწმენიდან ისე ხსნი როგორც გინდა, მეცნიერი ფსიქოლოგი სხვანაირად ახსნის, ქრისტიანი ღვთისმეტყველი კი სხვანაირად, ეგ არაა არგუმენტი. ციტატა როცა მადლი ამოგეწურება უკან ბრუნდები რაც მართალი, მართალი ლამაზი ისტორიებია, ზღაპრები რომ არ იყოს ![]() სამოთხე გამოდის იეღოველებს რომ უხატიათ თავიანთ პროპაგანდისტურ ჟურნალებზე, რამე სახლი და იახტები, ჰოოდა , ამოგეწურა თანხა? აახვიე შლანგები ![]() მადლი ჩემო კარგო ჩვენს სამოთხეში არ იწურება, ჩვენი სამოთხე არის მადლის მუდმივი ზრდის ადგილი, ის ისეთი სულიერი მდგომარეობაა, სადაც ადამიანის სული მუდმივად იზრდება ნეტარებაში, რადგან მადლი არის საღვთო წარმოშობის, როგორ შეიძლება ის დაიცალოს? დაილიოს? და ეს მაშინ როცა ცხონებულია ვინმე და უფალთანაა? ჰოდა მაშინ თუ მართლა მასე ესმით სამოთხე მაშინ მართლა მატერიალური ყოფილა მათი "სამოთხე" და ეს მათ სამოთხეზეა დახასიათება: ციტატა სამოთხეც და ჯოჯოხეთიც მატერიალურ სამყაროს განეკუთვნება და სულების სამყაროსთან (ცათა სასუფეველთან) შედარებით არაფერია ამიტომაც არაა გასაკვირი ეს ძალიან დაბალი, მატერიალური და არასერიოზული "სამოთხე" ციტატა ვედების ერთ ნაწილში აღწერილი სამოთხის სურათები ძალიან გავს მუსლიმთა სამოთხის აღწერასაც, სადაც მოთხრობილია რომ სამოთხეში გყავს უამრავი ქალი, ხეები დახუნძლულია უგემრიელესი ხილით და ერთი ნაყოფი საკმარისია რომ 1 წელი აღარ მოგშივდეს, რომ სასმელი ნარკოტიკივითაა (ნაბახუსევს არ იწვევს თან ) ეს ყველაფერი მთვარის გზის აღწერაა. ეს არის ძალიან დაბალი დონის გაგება სამოთხესი, სული როგორ ჭამს ხილს, და მერე 1 წელი უცდის როდის შეჭამს კიდო და მანამ ქალებში ერთობა ![]() თუ ძმა ხარ ... ეშმაკების იდეაც ხომ ხურამს ... ციტატა რომლებიც ჯოჯოხეთისეულ პლანეტებზე არსებობენ რად უნდა სულს პლანეტები მეგობარო? ჰა, გათხრილი აქვს იქ სანგრები და ვულკანებზე ითბობს ხელებს ხო? და თან მარადიული ბრძოლა უნდა იყოს, "წონასწორობისათვის"? მასეთ "წონასწორობას" რა ვუთხარი, როცა ბოროტი არასოდეს დამარცხდება და კეთილი სულ ბრძოლაში იქნება ნაყოფის გარეშე... ეს ძალიან პრიმიტიული რაღაცეებია, იქნებ გვითხრა მაინც თავად რა გწამს და იმაზე ვისაუბროთ, ახლა შენ რომ 1 წლიანი გემრიელი საჭმელების და მარადახალგაზრდა გურიების მოლოდინში რომ არ იქნები მაგის იმედი მაქვს ![]() ხო, მიბმულებს მერე ვნახავ, ცოტა დროში ვარ შეზღუდული... მოდი ახლა შენი რწმენის რომელიმე პოსტულატზე ვისაუბროთ. იხარე; კაიროსი! -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
Atman |
![]()
პოსტი
#102
|
მეცამეტე მეომარი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 6,236 რეგისტრ.: 23-August 08 წევრი № 5,518 ![]() |
კაიროს მე რატო მეჩხუბები?
![]() ![]() რაც შეეხება პლანეტების და სულის ამბავს. ატმანის გარდა, ანუ ჭეშმარიტი სულის გარდა, სამშვინველიც და მოკლედ ყველა გარსი ცრუ ეგოს ჩათვლით ტონკად მატერიალურია. ბარონი მიუნჰაუზენი არ წაგიკითხავს კაცო? ![]() შენ რომ ამბობ, მათი სამოთხე ჩვენ სამოთხესთან შედარებით იაღოველებისას გავსო, არც მაგაში ხარ მართალი, მე აგიღწერე სამოთხის ყველაზე დაბალი და თანაც დროებითი ფორმებიმ, სადაც ისინი ხვდებიან, ვისაც მუქთა სიამოვნება უნდა და მხოლოდ და მხოლოდ ამ სიამოვნებისთვის იყვნენ ასკეტები (ასეთი კი აღმოსავლეთში ძალიან ბევრია) ციტატა და თან მარადიული ბრძოლა უნდა იყოს, "წონასწორობისათვის"? მასეთ "წონასწორობას" რა ვუთხარი, როცა ბოროტი არასოდეს დამარცხდება და კეთილი სულ ბრძოლაში იქნება ნაყოფის გარეშე... ვინ თქვა მერე კეთილი არ იმარჯვებსო? ვეფხისტყაოსანი რომ დამთავრდა იმის მერე ქაჯები ამოწყდნენ სულ თუ ბრძოლა აღარ იქნებოდა? ზღაპრებსა აქვთ ჰეფი ენბდი თორე რეალურად ბრძოლა არასოდეს არ მთავრდება, იმიტომ რომ პოტენციალთა სხვაობის გარეშე სიცოცხლე არ იქნება. და რაც მთავარია ვედებშიც, ისევე როგორც ჩვენთან უმაღლესი მიზანი ცათა სასუფეველში მოხვედრაა. ეს კი ღვთის სიყვარულის და მორჩილების (ბჰაკტის) მეშვეობითაა შესაძლებელი. რაც შეეხება ზღაპრებს, იმედია იმის გარკვევა არ დაგვჭირდება, რომ ზღაპარი და მითი ყველაზე კარგად გამოხატავს დროში შეკუმშულ რეალობას.... და რეალობა მითია, მითი კი რეალობაა. ეს მრავალი კუთხიდანაა ასე, თუნდაც იმ კუთხით რომ ცხოვრება ილუზიაა და სიზმარია, და ამავე დროს რეალობაცაა... ციტატა ეს ძალიან პრიმიტიული რაღაცეებია, იქნებ გვითხრა მაინც თავად რა გწამს და იმაზე ვისაუბროთ, ახლა შენ რომ 1 წლიანი გემრიელი საჭმელების და მარადახალგაზრდა გურიების მოლოდინში რომ არ იქნები მაგის იმედი მაქვს მე აშტავაკრა ბიძიას კონცეფციას ვეთანხმები ![]() ![]() ![]() ![]() ესეც აშტავაკრას გაგრძელება: Даже бездействующего, дурака одолевает беспокойство, тогда как реализованный человек остается безмятежным даже занятый тем, что делается. 18.58 Счастлив стоящим, счастлив сидящим, счастлив спящим и счастлив пришедшим и идущим. Счастлив говорить и молчать, счастлив, принимая пищу и постясь. Это — жизнь человека в мире. 18.59 Живя в своем доме подобно мирским людям, будучи в себе, не чувствует никакого несчастья повседневной жизни, остается безмятежным подобно большому озеру, теперь находит все печали уходящими. 18.60 Даже воздержание от действия ведет к действию глупца, тогда как даже действие мудрого человека приносит плоды бездействия. 18.61 Глупец часто показывает отвращение к собственности, но для того, чья привязанность к телу оставлена, нет ни привязанности, ни отвращения. 18.62 Ум глупца всегда пойман в размышлении или не-размышлении, но мудрый человек имеет природу не-думанья, потому что спонтанно думает о чем приходится думать. 18.63 Для мистика, кто ведет себя подобно ребенку без желания в любом действии, для такого чистого нет ничего привязывающего даже в выполняемой работе. 18.64 Благословенен тот, кто знает себя и один и тот же во всех состояниях, с умом, свободным от стремлений, видит ли, слушает, чувствует, нюхает или пробует. 18.65 Не подвластен Самсаре, чувству индивидуализма, цели или целенаправленным мыслям мудрый человек, который всегда свободен от мечтаний, и неизменен как пространство. 18.66 Великолепен тот, кто отказался от всех целей, он — воплощение удовлетворения; такой характер и внутренний центр на Необусловленном весьма непосредственен. 18.67 Короче говоря, — великая душа, — кто пришел, чтобы узнать Истину — без желания удовольствия или освобождения, и всегда и всюду свободный от привязанностей. 18.68 Что должен выполнять человек, кто — чистое сознание и отказался от всего, что может быть выражено в словах от самых высоких небес до самой земли? 18.69 Чистый человек, испытавший Неописуемое, достигает мира собственной природой, понимая, что все здесь — только иллюзия, и есть ничто. 18.70 Нет никаких правил, беспристрастности, отречения или медитации для того, кто чистое восприятие по природе, и кто не признает никаких стереотипов происходящего. 18.71 Для того, кто сияет сиянием Бесконечности и не подчинен естественной причинной связи, ничто не является ни обусловленностью, ни освобождением, ни удовольствием, ни страданием. 18.72 Чистая иллюзия правит в Самсаре, до самореализации. Просвещенный человек живет в красоте свободы от “я” и “моё”, от чувства ответственности и от любых привязанностей. 18.73 Для мистика, осознавшего себя нерушимым и вне страдания, нет ни мирского знания ни смысл в словах “я тело”, или “моё тело”. 18.74 Только человек низкого интеллекта оставляет деятельность, подобно прекращению думанья, посредством чего падает в умственную сумятицу и несуразицу. 18.75 Глупец не избавляется от глупости даже слушая истину. Он может внешне казаться свободным от вожделения, но внутри он все еще желает чувств. 18.76 Хотя в глазах мира он активен, человек, действующий посредством знания, не находит никакого занятия или разговора о чем — нибудь. 18.77 Для мудрого человека, кто всегда неизменен и бесстрашен, нет ни темноты, ни света, ни разрушения, ни чего бы то ни было. 18.78 Нет ни силы духа, ни благоразумия, ни храбрости для мистика, чья природа вне описания и кто свободен от индивидуальности. 18.79 Нет ни небес, ни ада, ни даже освобождения в этой жизни. В слове, в видимом для провидца ничто не существует вообще. 18.80 Он ни стремится к имуществу, ни огорчен его отсутствием. Спокойный ум мудреца полон нектара бессмертия. 18.81 Беспристрастный не хвалит хорошее и не обвиняет злое. Довольный и равный в боли и удовольствии, не видит ничего, что нуждается в выполнении. 18.82 Мудрый человек не ненавидит самсару или стремится знать себя. Свободный от удовольствия и нетерпения, он не мертв и он не жив. 18.83 Мудрый человек выделяется свободой от нетерпения, без привязанности к таким вещам как дети или супруги, свободен от чувственных стремлений, и даже не беспокоится о собственом теле. 18.84 Всюду мир для мудрого человека, который живет на то, что само приходит, идет там, где идется, и ложится спать там, где застало севшее солнце. 18.85 Позвольте телу взлетать или падать. Великая душа не думает об этом, забыв все о пребывании в самсаре, опираясь на основание истинной природы. 18.86 Мудрый человек рад собственной полноте и без имущества, действуя, как нравится, свободный от дуальности и избавленный от сомнений, и без привязанности к любому существу. 18.87 Мудрый человек превосходит других состоянием без ощущения “себя”. Земля, камень или золото — то же самое для него. Узлы привязанностей сердца развязаны, и так человек освобожден от жадности и слепоты. 18.88 Кто сравнится с удовлетворенным, освобожденной душой, кто ни на что не обращает особого внимания и не имеет никаких желаний оставленными в сердце? 18.89 Кто, кроме прямодушного без желаний, не знает зная, видит не видя и не говорит, говоря? 18.90 Нищий или царь, он превосходит других, тот, кто — без желания и чьё виденье вещей избавлено от “хорошего” и “плохого”. 18.91 Нет ни недостойного поведения, ни достоинства, ни даже познания истины для мудреца, достигшего цели и который теперь – сама реализация бесхитростной искренности. 18.92 То, что испытано освободившимся от желаний и свободным от страданий, и удовлетворенным покоем в себе — как это может быть описано, и кем? 18.93 Мудрец, удовлетворенный во всех обстоятельствах, не спит даже в глубоком сне, не спит в мечтах, ни пробуждается, когда активен. 18.94 Видящий истину — без мыслей даже в размышлении, без чувств среди чувств, не понимая даже в осознании и без чувства ответственности даже к себе. 18.95 Ни счастливый ни несчастный, ни отделённый ни привязанный, ни стремящийся к освобождению ни освобожденный, — не является ни кем-то ни никем. 18.96 Не безумный в безумии, с неподвижным умом не равнодушный, не глупый в глупости, так благословлённый даже не мудр в мудрости. 18.97 Освобожденный человек хладнокровен во всех обстоятельствах и свободен от условности “выполненного” и “выполняемого”. Он – один и тот же везде и всегда, без вожделения. Такой не тревожится тем, что было сделано или не было сделано. 18.98 Такой не доволен, когда хвалят, ни расстроен когда обвинён. Он не боится смерти, ни привязан к жизни. 18.99 Человек с миром в душе не стремится в общество или в лес. Что бы то ни было и где бы то ни было, он остается тем же самым. 18.100 Джанака сказал: Пинцетом осознания истины я сумел извлечь болезненный шип бесконечных впечатлений из своего сердца. 19.1 Для меня, утвержденного в собственной славе, нет никакой религии, чувственности, имущества, философии, двойственности или не-двойственности. 19.2 Для меня, утвержденного в собственной славе, нет никакого прошлого, будущего или настоящего. Нет никакого космоса или вечности. 19.3 Для меня, утвержденного в собственной славе, нет “моего” или “не-моего”, ничего хорошего или плохого, нет дум или отсутствия мыслей. 19.4 Для меня, утвержденного в собственной славе, нет воображения или глубокого сна, никакого пробуждения, ни другого состояния вне их, и, конечно, никаких страхов. 19.5 Для меня, утвержденного в собственной славе, нет ничего далекого и ничего близкого, ничего в границах или без, ничего большого и ничего маленького. 19.6 Для меня, утвержденного в собственной славе, нет никакой жизни или смерти, никаких миров или вещей этого мира, ничего безумного и никакой неподвижности ума. 19.7 Для меня, остающегося в себе самом, нет никакой потребности в разговоре о трех целях жизни, йоге или знании. 19.8 Джанака сказал: В моей чистейшей природе нет никаких элементов, никакого тела, никаких способностей, никакого ума. Нет ничего иллюзорного и никакого отчаяния. 20.1 Для меня, свободного от понятия двойственности, нет никаких священных писаний, никакого самоосознания, никакого ума, свободного от объектов чувств, никакого удовлетворения и никакой свободы от желаний. 20.2 Нет никакого знания или невежества, нет “я”, “это” или “моё”, никакой обусловленности, никакого освобождения и никакой собственной природы. 20.3 Для того, кто всегда свободен от индивидуальности, нет никаких причин и следствий, никакого освобождения втечение жизни, и никакого завершения в смерти. 20.4 Для меня, свободного от индивидуальности, нет никакого “делающего” и никакого “терпящего” последствия, никакого прекращения деятельности, никакого возникновения мысли, никакой цели и никаких идей относительно результатов. 20.5 Нет никакого мира, никакого поиска освобождения, никаких мистикиков, никаких провидцев, никто не ограничивает и никто не освобождает. Я остаюсь в собственной не-двойственной природе. 20.6 Нет никакого воплощения или инкарнации, никакой цели, средств, исканий или достижений. Я покоюсь в собственной не-двойственной природе. 20.7 Для меня, всегда чистейшего, нет оценивающего, мерила, ничего, чтобы оценивать или оценки. 20.8 Для меня, всегда бездеятельного, нет никакой рассеянности или концентрации ума, никакого недостатка понимания, никакой глупости, никакой радости и никакого горя. 20.9 Для меня, всегда свободного от суждений, нет ни обычной правды, ни абсолютной истины, никакого счастья и никакого страдания. 20.10 Для меня, кто навсегда чист, нет иллюзии, самсары, привязанности или отречения, никаких живых существ и никакого Бога. 20.11 Для меня, кто навсегда недвижим и неделим, утвержден в себе самом, нет никакой деятельности или бездеятельности, никакого освобождения и никакой обусловленности. 20.12 Для меня, кто благословенен и безграничен, нет никакого инициирования или священного писания, никакого ученика или учителя, и никакой цели человеческой жизни. 20.13 Нет бытия или небытия, никакого единства или двойственности. О чём ещё здесь говорить? Ничто не исходит от меня. 20.14 -------------------- हरे कृष्ण हरे कृष्ण
कृष्ण कृष्ण हरे हरे हरे राम हरे राम राम राम हरे हर |
მნათე |
![]()
პოსტი
#103
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 17,662 რეგისტრ.: 23-July 06 მდებარ.: Tbilisi წევრი № 4 ![]() |
ეჰ კაიროს, ვერ მოუნახე მაინც ღერძი
![]() ![]() -------------------- ანალოღია და ჯვარი მომიტანეთ, ვქადაგებ!
რომ გამრეცხავთ, გავიწევ :))))) |
Atman |
![]()
პოსტი
#104
|
მეცამეტე მეომარი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 6,236 რეგისტრ.: 23-August 08 წევრი № 5,518 ![]() |
ციტატა ეჰ კაიროს, ვერ მოუნახე მაინც ღერძი მეზარება ახლა დაწყება შენ თუ ჩემი ჭკუის სწავლების დაწყებას აპირებ, ჯობია არ დაიწყო ![]() -------------------- हरे कृष्ण हरे कृष्ण
कृष्ण कृष्ण हरे हरे हरे राम हरे राम राम राम हरे हर |
KAIROS |
![]()
პოსტი
#105
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
ეჰეჰე
![]() როგორ დაიზღვია თავი ![]() მეტი მაგათ რა ვუთხარი მე ღერძი რომ აქვთ, ღერძი კი არა მერიდიანასაც ვერ უპოვი ![]() შენ აშტავკრა ბიძია კი გირჩევნია კაიროსა ბიძიას მარა, ყველაფერს რომ ჭეშმარიტება სჯობია, ხომ იცი შენ? ჰოდა მოდი ახლა იმაზე ვიმსჯელოთ შენ რომ გჯერა, თორე ვედებმა რომ ციტატა ზღაპრებსა აქვთ ჰეფი ენბდი ეგ აბსურდია ჩემო კარგო, იმიტომ რომ ქრისტიანობასაც აქვს ძალიან სუპერ ჰეპი ენდი , და მეორედ მოსვლის შემდეგ ეშმაკუნებს მიარაზავენ კაჩიგარიაში და მორჩება კაჩავი ![]() მოდი ახლა რახან შენ ჯემალი ბიძიას იდეები გაქვს, ვისაუბროთ ჯემალიზე და ბუდაზე, შენ რავა გეჩხუბები კაცო, ის აბსურდები მივაბურთავე, 1 წელი რომ შეჭამ რაცხა ნაყოფს და მერე 1 წელი კიდო ელოდები ნეტა როდის შევჭამო და ამ დროს ქალებში გულაობ და ეგ რომ სამოთხეა თურმე ( თუნდაც უდაბლესი) და ამისთვის რომ იკლავენ თავს ასკეტობით და ამასაც რომ ვადა გასდის თურმე, სასაცილო რომაა ხომ ხვდები ახლა? ![]() მოკლედ ვისაუბროთ ჯემალოგიაზე /რახან არ ამბობ ვის ეკუთვნი /, ჰოოოდა რაო? რას ასწავლის ჯემალოგია სამოთხე-ჯოჯოხეთის შესახებ? იგივეს? თუ არა რაშია განსხვავება? ანუ რა გწამს შენ კაცო დავიტანჯე ![]() იხარე; კაიროსი! -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
Atman |
![]()
პოსტი
#106
|
მეცამეტე მეომარი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 6,236 რეგისტრ.: 23-August 08 წევრი № 5,518 ![]() |
ხელოვნების გარჩევა არ მიყვარს, ასე რომ ჯემალზეც ვერაფერს ვიტყვი, თუ გაქვს წაკითხული მიხვდები რისი თქმაც უნდა. ყველაზე საინტერესოა: "იგი", "ბედნიერების მაძიებელი უფლისწული" და რომანებიდან "ქარავანი".
რაც შეეხება მაგ "უმდაბლეს სამოთხეს" მაგას თავად ვედებიც დასცინიან. მანდ ყველაფერი ეტაპობრივადაა, სულელი ბავშვი კარგი რაღაცით რომ დააინტერესო, ჯერ ფოჩიან კანფეტებს უნდა შეპირდე ![]() ახლა გეტყვი რას ამბობენ ვედები ყველაზე დიდ ნეტარებაზე და ბედნიერებაზე: ჭეშმარიტად ბედნიერი მაშინაა ადამიანი, როცა ღმერთს მორჩილებს სიყვარულით და მისი მსახურია. და ნამდვილი მორჩილები შესთხოვენ ღმერთს, რომ მისცეს უფლება სიცოცხლიდან სიცოცხლეში (იქ ხომ რეინკარნაციის სჯერათ) ემსახურონ მათ და უარს ამბობენ სამოთხეზე. რა თქმა უნდა იმის მიხედვით მიეზღვებათ, რამდენად გულწრფელიცაა ეს თხოვნა. ინდუიზმში და საერთოდ აღმოსავლეთში იმდენი მიმდინარეობა და მიმართულებაა, აგებნევა გზა, მაგრამ ბევრია ისეთი მორჩილი, ვინც მართლა მორჩილია და ღმერთის ერთგული. ასეთ რაღაცეებს ვერც წიგნიდან მიხვდები და ვერც სხვისი გადმოცემით გაიგებ. არაა საჭირო ვედების და მათი რელიგიების დაკნინება. მეც კარგად ვიცი რომ ჭეშმარიტება ერთია და ჩემ სიტყვებზე ნუ მეკიდები. ჩემი ერთადერთი სათქმელი ჩემი ფოტოდანაც ჩანს ![]() ![]() ![]() -------------------- हरे कृष्ण हरे कृष्ण
कृष्ण कृष्ण हरे हरे हरे राम हरे राम राम राम हरे हर |
KAIROS |
![]()
პოსტი
#107
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
ციტატა უბრალოდ ნუ განიკითხავთ (რელიგიებს). ვინ ვარ მე, რომ ასეთი დიდი ისტორიის რელიგია ან ფილოსოფიური შეხედულება განვიკითხო? მაგრამ ეს თანადროულად არ მიშლის ხელს კრიტიკული შეხედულება გამოვთქვა ამათუიმ სწავლების შესახებ, მაგალითად იმაზე, რასაც თურმე ისინიც დასცინიან, თუ დასცინიან,მაშინ როგორღა სწამთ? მოკლედ კი არ განვიკითხავ მეგობარო, არამედ ვუკეთებ ანალიზს, ვახდენ დოკუმენტალურ შედარებას ქრისტიანულ ღვთისმეტყველებასთან და არჩევანს თავისუფალს ვტოვებ. ახლა სანამ დავწერდე კიდე, გეუბნები რომ არ მქონია არანირად რაიმე მიზნად ფორუმის მეშვეობით მოქცევა თუ მსგავსი, უბრალოდ ავიღოთ საკითხი და ვიმსჯელოთ, იქნებდა ვერ გაუგე ქრისტიანობას? იქნებადა უფრო მეტად მართალია ბიბლია ვიდრე შენ გგონია? ანუ ავიღოთ საკითხი და ვიმსჯელოთ, მე ხომ შენ არ გეხები? უბრალოდ საკითხზე ვკამათობთ, ჰოდა, რა არის მაინც ის უძირითადესი საკითხი, რისიც შენ გწამს და ქრისტიანობას არა? ![]() იხარე; კაიროსი! -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
Atman |
![]()
პოსტი
#108
|
მეცამეტე მეომარი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 6,236 რეგისტრ.: 23-August 08 წევრი № 5,518 ![]() |
კარგი, მაგალითად არ მჯერა, რომ ადამიანი დროებითი ცოდვებისთვის მარადიულად დაიტანჯება ჯოჯოხეთში
![]() -------------------- हरे कृष्ण हरे कृष्ण
कृष्ण कृष्ण हरे हरे हरे राम हरे राम राम राम हरे हर |
Atman |
![]()
პოსტი
#109
|
მეცამეტე მეომარი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 6,236 რეგისტრ.: 23-August 08 წევრი № 5,518 ![]() |
და იმაშიც დარწმუნებული ვარ, რომ ადამიანი მხოლოდ ერთხელ არ იბადება. (თუმცა რეინკარნაციას დიდ მნიშვნელობას აღარ ვანიჭებ, დიდი მნიშვნელობა არ აქვს ადრე ვინ ვიყავი, მთავარია ახლა ვინ ვარ და ეკლესია სწორადაც მოიქცა ეს თეორია რომ აკრძალა თავის დროზე, ყველასთვის არაა საჭირო ამის ცოდნა
![]() -------------------- हरे कृष्ण हरे कृष्ण
कृष्ण कृष्ण हरे हरे हरे राम हरे राम राम राम हरे हर |
Funkenstein |
![]()
პოსტი
#110
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 511 რეგისტრ.: 9-January 09 წევრი № 6,259 ![]() |
და იმაშიც დარწმუნებული ვარ, რომ ადამიანი მხოლოდ ერთხელ არ იბადება. (თუმცა რეინკარნაციას დიდ მნიშვნელობას აღარ ვანიჭებ, დიდი მნიშვნელობა არ აქვს ადრე ვინ ვიყავი, მთავარია ახლა ვინ ვარ და ეკლესია სწორადაც მოიქცა ეს თეორია რომ აკრძალა თავის დროზე, ყველასთვის არაა საჭირო ამის ცოდნა ![]() უკაცრავად შეიძლება ამ სფეროში ნაკლებად ჩახედული ვარ მაგრამ ჩემთვის რეინკარნაციასა და ათეიზმს შორის დიდი განსხვავება არ არის, რა მნიშვნელობა აქვს ჩემთვის ვინ ვიქნები მე მომავალ ცხოვრებაში თუ მე როგორც პიროვნება აღარ ვიარსებებ (ანუ გაქრება ჩემი პიროვნული მე და მთელი ის აზროვნება რაც ცხოვრების მანძილზე ჩამოგიყალიბდება) მერე გინდა სტაფილო ვიყო და გინდა იმპერატორი სულ ერთია ჩემთვის და თან ადამიანი როგორ უნდა შეიცვალოს თუ არ ახსოვს რა შეცდომები დაუშვა წინა ცხოვრებაში ესეც ცოტა არალოგიკურად მეჩვენება. |
Atman |
![]()
პოსტი
#111
|
მეცამეტე მეომარი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 6,236 რეგისტრ.: 23-August 08 წევრი № 5,518 ![]() |
ციტატა უკაცრავად შეიძლება ამ სფეროში ნაკლებად ჩახედული ვარ მაგრამ ჩემთვის რეინკარნაციასა და ათეიზმს შორის დიდი განსხვავება არ არის, რა მნიშვნელობა აქვს ჩემთვის ვინ ვიქნები მე მომავალ ცხოვრებაში თუ მე როგორც პიროვნება აღარ ვიარსებებ (ანუ გაქრება ჩემი პიროვნული მე და მთელი ის აზროვნება რაც ცხოვრების მანძილზე ჩამოგიყალიბდება) მერე გინდა სტაფილო ვიყო და გინდა იმპერატორი სულ ერთია ჩემთვის და თან ადამიანი როგორ უნდა შეიცვალოს თუ არ ახსოვს რა შეცდომები დაუშვა წინა ცხოვრებაში ესეც ცოტა არალოგიკურად მეჩვენება. ბავშვობაში ვინ იყავი გახსოვს? გრდძნობდი თავს როგორც პიროვნებას სახელით და გვარით? მაშინ თითქმის არ ფიქრობდი, უფრო მეტად გრძნობდი, აკვირდებოდი მოვლენებს და გიკვირდა ყველაფერი ახალი. ყველაფერს იღებდი და ჩაკეტილი არ იყავი. რაც შეეხება წინა ცხოვრების გახსენებას. ასეთი ფაქტები ბევრია და ადრე უფრო ბევრი იყო. უბრალოდ დაცვითი მექანიზმია გონებისთვის რომ აღარ გვახსოვდეს ის, თუნდაც როგორ მოვკვდით, ჩვენი გონება არაა მზად ამის ემოციურად გადასატანად. მოკლედ ყველაფერს თავისი მიზეზი აქვს. თუ ვინმე დაინტერესდება შემიძლია ავტვირთო აუდიო ლექციები: "დაბადების 4 საფეხური" და "სიკვდილის ოთხი საფეხური". იქ უფრო კარგადაა ყველაფერი ახსნილი სხვადასხვა ძველი ხელნაწერების საფუძველზე. -------------------- हरे कृष्ण हरे कृष्ण
कृष्ण कृष्ण हरे हरे हरे राम हरे राम राम राम हरे हर |
Funkenstein |
![]()
პოსტი
#112
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 511 რეგისტრ.: 9-January 09 წევრი № 6,259 ![]() |
ბავშვობაში ვინ იყავი გახსოვს? გრდძნობდი თავს როგორც პიროვნებას სახელით და გვარით? მაშინ თითქმის არ ფიქრობდი, უფრო მეტად გრძნობდი, აკვირდებოდი მოვლენებს და გიკვირდა ყველაფერი ახალი. ყველაფერს იღებდი და ჩაკეტილი არ იყავი. რაც შეეხება წინა ცხოვრების გახსენებას. ასეთი ფაქტები ბევრია და ადრე უფრო ბევრი იყო. უბრალოდ დაცვითი მექანიზმია გონებისთვის რომ აღარ გვახსოვდეს ის, თუნდაც როგორ მოვკვდით, ჩვენი გონება არაა მზად ამის ემოციურად გადასატანად. მოკლედ ყველაფერს თავისი მიზეზი აქვს. თუ ვინმე დაინტერესდება შემიძლია ავტვირთო აუდიო ლექციები: "დაბადების 4 საფეხური" და "სიკვდილის ოთხი საფეხური". იქ უფრო კარგადაა ყველაფერი ახსნილი სხვადასხვა ძველი ხელნაწერების საფუძველზე. ბავშვობაც მახსოვს და პიროვნებაც ვიყავი ნუ ეხლა წლამდე ასაკს არ ვგულისხმობ. ხოდა მაგას ვამბობ რომ რეინკარნაციასაც და ადამიანის სამუდამო გაქრობასაც ჩემთვის ერთი და იგივე ემოცია მოაქვს და ვერ ვანსხვავებ აზრობრივადაც. უბრალოდ ადამიანში რაც არის პიროვნულობა რეინკარნაცია კლავს ანუ ავიწყებს და ავიწყებს იმიტომ ვამბობ რომ მე იოტის ოდეც არაფერი არ მახსოვს და აბა რაღა აზრი აქვს ვერ ვხდები. ეს თეორია ჩემს სულს სიმშვიდეს ვერანაირად ვერ ანიჭებს, ვერც ნუგეშს და მიზანს სძენს, უმოქმედოა და ძალიან ხისტი. |
Atman |
![]()
პოსტი
#113
|
მეცამეტე მეომარი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 6,236 რეგისტრ.: 23-August 08 წევრი № 5,518 ![]() |
ციტატა ბავშვობაც მახსოვს და პიროვნებაც ვიყავი ნუ ეხლა წლამდე ასაკს არ ვგულისხმობ. ხოდა მაგას ვამბობ რომ რეინკარნაციასაც და ადამიანის სამუდამო გაქრობასაც ჩემთვის ერთი და იგივე ემოცია მოაქვს და ვერ ვანსხვავებ აზრობრივადაც. უბრალოდ ადამიანში რაც არის პიროვნულობა რეინკარნაცია კლავს ანუ ავიწყებს და ავიწყებს იმიტომ ვამბობ რომ მე იოტის ოდეც არაფერი არ მახსოვს და აბა რაღა აზრი აქვს ვერ ვხდები. ეს თეორია ჩემს სულს სიმშვიდეს ვერანაირად ვერ ანიჭებს, ვერც ნუგეშს და მიზანს სძენს, უმოქმედოა და ძალიან ხისტი. შენ რომ დღეს ამნეზია დაგემართოს და უცხო სამყაროში მოხვდე ახლობლებს მოწყვეტილი მაგით დაკარგავ არსებობას? ეგ ყველაფერი გონებით მიუწვდომელია. შენი არსებობა როგორც პიროვნების ისედაც ილუზიაა, იმიტომ რომ დროებითია, სანამ არ შეიცნობ ჭეშმარიტ მეს, ყოველთვის გექნება საკუთარი თავის დაკარგვის შიში. -------------------- हरे कृष्ण हरे कृष्ण
कृष्ण कृष्ण हरे हरे हरे राम हरे राम राम राम हरे हर |
Funkenstein |
![]()
პოსტი
#114
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 511 რეგისტრ.: 9-January 09 წევრი № 6,259 ![]() |
შენ რომ დღეს ამნეზია დაგემართოს და უცხო სამყაროში მოხვდე ახლობლებს მოწყვეტილი მაგით დაკარგავ არსებობას? ეგ ყველაფერი გონებით მიუწვდომელია. შენი არსებობა როგორც პიროვნების ისედაც ილუზიაა, იმიტომ რომ დროებითია, სანამ არ შეიცნობ ჭეშმარიტ მეს, ყოველთვის გექნება საკუთარი თავის დაკარგვის შიში. საკუთარი პიროვნების დაკარგვას ანუ გაქრობას ისევ ჯოჯოხეთში მოხვედრა ჯობია ბევრად, მერწმუნე. გაქრობასთან შედარებით სამუდამო ტანჯვაც კი უკეთესი ვარიანტია. აი ბოლოს რომ იპოვი შენ მეს მერე რა ხდება ყველაფერი რაც იყავი და ვინც იყავი გახსენდება თუ არა? |
Atman |
![]()
პოსტი
#115
|
მეცამეტე მეომარი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 6,236 რეგისტრ.: 23-August 08 წევრი № 5,518 ![]() |
ციტატა საკუთარი პიროვნების დაკარგვას ანუ გაქრობას ისევ ჯოჯოხეთში მოხვედრა ჯობია ბევრად, მერწმუნე. რა იცი, გამოგიცდია? ![]() ციტატა აი ბოლოს რომ იპოვი შენ მეს მერე რა ხდება ყველაფერი რაც იყავი და ვინც იყავი გახსენდება თუ არა? მერე უკვე სულ ერთი ხდება შენი წარსული. ერთიანობას ხედავ მთელ სამყაროსთან და ღმერთთან. -------------------- हरे कृष्ण हरे कृष्ण
कृष्ण कृष्ण हरे हरे हरे राम हरे राम राम राम हरे हर |
Funkenstein |
![]()
პოსტი
#116
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 511 რეგისტრ.: 9-January 09 წევრი № 6,259 ![]() |
რა იცი, გამოგიცდია? ![]() არა ძაან მაგარია რეინკარნაცია, მაგალითად ჯემალი რომ ვერ მიაღწევს პიროვნულ სრულყოფას გაქრება მერე ვერც ემზარი და ბოლოს როგორც იქნება ელგუჯა რომ გაბრწყინდება, არადა რა შრომა აქვთ წინამორბედებს ჩადებული და რად გინდა არ გაუმართლათ, არა მართლა მაგარი ღადაობაა და ელგუჯას რომ სულ ცალ ფეხზე რომ ჰკიდია თავის წინამორბედები თვითონ ხომ არის ოქროდ და ერთი იმათი.... ![]() |
Atman |
![]()
პოსტი
#117
|
მეცამეტე მეომარი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 6,236 რეგისტრ.: 23-August 08 წევრი № 5,518 ![]() |
[quote]არა ძაან მაგარია რეინკარნაცია, მაგალითად ჯემალი რომ ვერ მიაღწევს პიროვნულ სრულყოფას გაქრება მერე ვერც ემზარი და ბოლოს %
ციტატა არა ძაან მაგარია რეინკარნაცია, მაგალითად ჯემალი რომ ვერ მიაღწევს პიროვნულ სრულყოფას გაქრება მერე ვერც ემზარი და ბოლოს როგორც იქნება ელგუჯა რომ გაბრწყინდება, არადა რა შრომა აქვთ წინამორბედებს ჩადებული და რად გინდა არ გაუმართლათ, არა მართლა მაგარი ღადაობაა და ელგუჯას რომ სულ ცალ ფეხზე რომ ჰკიდია თავის წინამორბედები თვითონ ხომ არის ოქროდ და ერთი იმათი.... მე სხვა კუთხით ვუყურებ მაგ ყველაფერს. მე არც ჯემალი ვყოფილვარ, არც ელგუჯა და არც სინემამუ ვარ ახლა, ეს სახელები დამარქვეს ახლაც და წინა ცხოვრებებშიც, სინამდვილეში კი არც ერთი არ ვარ. გონებით ერთ-ერთი ყველაზე ბრძენი ადამიანი სოკრატე იყო და ორი მთავარი რაღაც დატოვა: ვიცი, რომ არაფერი არ ვიცი! და შეიცან თავი! თავს თუ შეიცნობ მიხვდები რომ ფუნკენშტეინი ნამდვილად არ ხარ. ეს ცოტა სხვა ფილოსოფიაა და ჯობია ნუ ვიკამათებთ, მითუმეტეს რომ ჩახედული არ ხარ ამ საკითხებში და ისე მსჯელობ როგორც მე ვმსჯელობდი ღრმა წარსულში ![]() |
KAIROS |
![]()
პოსტი
#118
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
ციტატა არ მჯერა, რომ ადამიანი დროებითი ცოდვებისთვის მარადიულად დაიტანჯება ჯოჯოხეთში ხომ არ მოიწყინე სინემამუ უჩემოდ ![]() ![]() რაო? "დროებითი ცოდვები " რაა ერთი ამიხსენი შენს გახარებას, ვადა გასდის კონსერვივით თუ შპაკლივით ჩამოგცვივდება? ძამიკო, ქრისტიანულად ცოდვა დანაშაულია ჩადენილი ღვთისა და საკუთარი თავის (თუნდაც მოყვასისა და ყველას) წინაშე, მას დრო მაშინ გაუვა და ძალას მაშინ დაკარგავს მხოლოდ, როცა მისი მონობისაგან განთავისუფლდები, დაგმობ, შეინანებ და შეებრძოლები, და ღმერთს შეწევნას თხოვ, მხოლოდ ასეა გზა განთავისუფლებისა, ჯოჯოხეთი კი ქრისტიანული გაგებით რაიმე დიდი ქვაბები და კაჩიგარია კი არაა, არამედ სულიერი მდგომარეობა, სადაც ღმერთთან არ უნდათ, ეს არ ყოფნის სურვილიც მარადიულად იზრდება და შესაბამიად იზრდება ამ არ ყოფნით გამოწვეული ტანჯვა, ანუ ჯოჯოხეთის კარები შიგნიდანაა ჩაკეტილი, ეს ცნობილი გამოთქმა კარგად უნდა გაიგო, რომ ჩახვდე რას ნიშნავს ჯოჯოხეთი. რეინკარნაციის მთავარი პრობლემა, სწორედ პიროვნების რაღაც წარმოსახვულ აბსტრაქციამდე აყვანაა, სადაც იკარგება ინდივუდუალიზმი, ის განძი, რითაც თითოეული ჩვენთაგანი ნაჯემალარ-ნამაყვალარ-ნაძაღლარ-ნაყვავარი კი არაა, რომელიც სრულიად თავისუფლად შეიძლება გაუშანგ-გასვეტლან-გაჟირაფ-გაკოღოვდეს ( ![]() იხარე; კაიროსი! პ.ს. და კიდევ ეკლესიამ რაიმე "ცოდნა" კი არ აკრძალა, არამედ დაგმო ცრუ სწავლება რეინკარნაციის შესახებ, რომელიც სრულებით უცხოა ქრისტიანული ანთროპოლოგიისათვის. -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
callous |
![]()
პოსტი
#119
|
![]() Newbie ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 15 რეგისტრ.: 7-June 09 წევრი № 7,086 ![]() |
არ ვიცი ესეთი თემა თუ არის და თუ არის მოდერს ვთხოვ არ დამვორნოს
![]() მაგალითად ვიყიდე მანქანა... ეს ღმერთის ნება იყო თუ, თქვენ რომ გინდოდათ იმიტომ იყიდეთ ![]() ![]() ![]() ![]() გამოდის რომ ღმერთი გვხდის იძულებულს, გავაკეთოთ ის რაც არ შეიძლება? რატომ არ აძლევს ღმერთი იმის საშუალებას ზოგ ადამიანს რომ იცხოვროს ისეთ გარემოში სადაც მისი გონება ისე ჩამოყალიბდება რომ არ მისცეს სხეულს რაიმე ცუდის გაკეთების სიგნალი? კაი ჯანდაბას პაპაჩემი ნარკომანია მამაჩემი ტერორისტი და ა.შ. რას ფიქრობს ღმერთი იმ დროს როცა ტერორისტის და ნარკომანის ოჯახში ვიბადები როგორი გავხდები მე? ![]() მოკლედ ბოლოში ცოტა გავუტიე მაგრამ თემა ბედისწერას ეხება. -------------------- [img]http://www.stamp.caucasus.net/diam/viri.gif[/img]
|
Atman |
![]()
პოსტი
#120
|
მეცამეტე მეომარი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 6,236 რეგისტრ.: 23-August 08 წევრი № 5,518 ![]() |
ციტატა ხომ არ მოიწყინე სინემამუ უჩემოდ რაღაც გალაღებულხარ აქა რაო? "დროებითი ცოდვები " რაა ერთი ამიხსენი შენს გახარებას, ვადა გასდის კონსერვივით თუ შპაკლივით ჩამოგცვივდება? ძამიკო, ქრისტიანულად ცოდვა დანაშაულია ჩადენილი ღვთისა და საკუთარი თავის (თუნდაც მოყვასისა და ყველას) წინაშე, მას დრო მაშინ გაუვა და ძალას მაშინ დაკარგავს მხოლოდ, როცა მისი მონობისაგან განთავისუფლდები, დაგმობ, შეინანებ და შეებრძოლები, და ღმერთს შეწევნას თხოვ, მხოლოდ ასეა გზა განთავისუფლებისა, ჯოჯოხეთი კი ქრისტიანული გაგებით რაიმე დიდი ქვაბები და კაჩიგარია კი არაა, არამედ სულიერი მდგომარეობა, სადაც ღმერთთან არ უნდათ, ეს არ ყოფნის სურვილიც მარადიულად იზრდება და შესაბამიად იზრდება ამ არ ყოფნით გამოწვეული ტანჯვა, ანუ ჯოჯოხეთის კარები შიგნიდანაა ჩაკეტილი, ეს ცნობილი გამოთქმა კარგად უნდა გაიგო, რომ ჩახვდე რას ნიშნავს ჯოჯოხეთი.რეინკარნაციის მთავარი პრობლემა, სწორედ პიროვნების რაღაც წარმოსახვულ აბსტრაქციამდე აყვანაა, სადაც იკარგება ინდივუდუალიზმი, ის განძი, რითაც თითოეული ჩვენთაგანი ნაჯემალარ-ნამაყვალარ-ნაძაღლარ-ნაყვავარი კი არაა, რომელიც სრულიად თავისუფლად შეიძლება გაუშანგ-გასვეტლან-გაჟირაფ-გაკოღოვდეს () არამედ, ერთადერთი და განუმეორებელი და ნამდვილი მე, რომელიც ამ ერთადერთში არის, რომელიც ერთადერთმა ღმერთმა ერთადერთჯერ მოავლინა ამ ქვეყნად რათა გააკეთოს არჩევანი და ცხონდეს, და სრულიად ზედმეტია რაღაც ნირვანული ტრანსით ვიფიქროთ, გონება მაინც ვერ მიწვდებაო, თავის შეცნობა იმას კი არ ნიშნავს, რომ ვიღაცა სხვა ხარ თურმე, რომელიც მეარცრომშენიცი იმდენჯერ წავიდა და მოვიდა, ამნეზია დამართული, არამედ იმას, რომ დაინახო საკუთარი დაცემულობა და იზრუნო საკუთარი სულის გადარჩენაზე, სანამ დროა, მცდარი ტრანსული ილუზიების გარეშე. კაიროს, მართლა მოვიწყინე, ამ თემაში შენ გარდა არავინ არაფერს წერს ![]() ხო რაც შეეხება რეინკარნაციას, ღვთის რწმენამდე მე პირადად რეინკარნაციამ მიმიყვანა, და მართლმადიდებლობის აღიარებამდეც (რომელსაც შემდეგ ჩამოვშორდი ფორმალურად) მე ერთი თვისება მაქვს ბავშვობიდან, ყველაფერს ბოლომდე შევყვები ხოლმე თუ მაინტერესებს, თან კრიტიკულად არ ვუყურებ და არ ვიკეტები არანაირი მსოფლმხედველობით. ეს ერთი შეხედვით ნაკლია, მაგრამ სამაგიეროდ რაღაცის გაგებაში და შემეცნებაში მეხმარება. შენი ხედვა და ჩემი ხედვა სრულიად განსხვავდება. შენ მართლმადიდებლური დოგმატებით და ტერმინებით ხელმძღვანელობ, ჩემთვის ეგ ენა გასაგებია, მაგრამ მენტალურად ვეღარ ვაზროვნებ მაგ ტერმინებით. ინდივიდუალიზმი ჩემთვის სხვაა და შენთვის სხვა. მე მაგალითად ხვალ მატია პასკალი ვიქნები, ზეგ ჯონდო, მაგრამ ჩემ ინდივიდუალობას არ დავკარგავ. ჩემი ინდივიდუალობა არაა ჩემი სახელი და გვარი, ჩემი ეროვნება და ჩემი რასა. ჯოჯოხეთის კარი კი მართლა შიგნიდანაა დაკეტილი და ეგრე იქნება სულ, სანამ ჩვენ თვითონ არ გავაღებთ ![]() და ალბათ აზრი არა აქვს ჩვენს კამათს, თუნდაც იმის გამო, რომ ჩემთვის ცნება: "ჩემი სული" მიუღებელია, იმიტომ რომ მე თავად ვარ სული და მაქვს სხეული (ფიზიკურიც და ენერგეტიკულიც. ნირვანული ტრანსითაც არ ვფიქრობ, იმიტომ რომ ნირვანაც მომავალის ასპექტშია და სურვილის, მომავალი კი ილუზიაა, ისევე როგორც წარსული... რაც შეეხება დროებით ცოდვებს, ეგ თქვენი ტერმინებია თორე ჩემთვის დრო სულ სხვა სტრუქტურაა. ისე ხო არ ერევათ ბიბლიაში ტერმინი საუკუნო ტანჯვა მარადიულ ტანჯვაში? საუკუნოსა და მარადიულს შორის არის მაინც განსხვავება ![]() კაიროს, შენი აზრით ხელოვნება უფრო წმინდაა თუ ბიბლია? მე პირადად ვეფხისტყაოსანი უფრო მეტს მასწავლის და ლამაზად მასწავლის ვიდრე მთელი ბიბლია (სახარებების გამოკლებით, რომლებიც თუმცა არაზუსტად გადმოცემული მაგრამ ღმერთის ისტორიაა) -------------------- हरे कृष्ण हरे कृष्ण
कृष्ण कृष्ण हरे हरे हरे राम हरे राम राम राम हरे हर |
![]() ![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 23rd July 2025 - 06:58 PM |
მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი
ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი