![]() |
სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
INFORMATION |
![]()
პოსტი
#41
|
![]() guja ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 213 რეგისტრ.: 18-October 09 წევრი № 7,620 ![]() |
მიუხედავად იმისა რომ მამა გიორგი ბასილაძე ბევრ შეცდომებს და ერეტიკულ აზრებს ქადაგებს, ის ბევრ სასარგებლოს და სიმართლესაც ამბობს ამ ინტერვიუში (წიგნში). ჩემი აზრით მას არა აქვს სიღრმისეული და თეოლოგიური განათლება, არა და აშკარად მოაზროვნე ადამიანია... ეხლა მე მოვიყვან ცოტატებს რაშიც ვეთანხმები მას, აქაც არის გარკვეული შეცდომები თუმცა ძირითადში ვეთანხმები:
![]() ![]() ![]() ![]() |
INFORMATION |
![]()
პოსტი
#42
|
![]() guja ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 213 რეგისტრ.: 18-October 09 წევრი № 7,620 ![]() |
|
KAIROS |
![]()
პოსტი
#43
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
ნამდვილად შიგდაშიგ კარგად ლაპარაკობს, ეს იმას ნიშნავს რომ შინაგან არაა ცუდი ადამიანი, მაგრამ აშკარად აკლია საღვთისმეტყველო განათლება და ეს წიგნი არცერთ შემთხვევაში გამოსაცემი არ იყო, მე მოგვიანებით მივყვები 64 გვერდიდან ბოლომდე განხილვას.
ციტატა ყველაფერს, ასე პირდაპირ და ხისტად რატომ იღებთ ადამიანებო.... ? ლია, რახან ადამიანებში მეც გავდივარ და ასე მევე დავწერე დიდი პოსტები, იქნება და პოსტებიდან გამომდინარე არგუმენტირებულად მიპასუხე, როგორ უნდა მივიღოთ ქრისტიანული სწავლების უხეში დამახინჯებები? ვიმეორებ კიდევ ერთხელ ციტატა არ ვაყენებთ ეჭვქვეშ მამა გიორგის ან მის საქმეებს, არამედ წიგნს, რომელიც სავსეა მძიმე შეცდომებით და შეიცავს მკრეხელობებს, ამავდროულად საეკლესიო კანონიკის დარღვევით ნებართვის გარეშეა გამოცემული, ჩვენ მოგიყვანეთ ეს შეცდომები და აუცილებლად მოგიყვანთ სხვასაც, ოპონენტებს თუ შეუძლიათ უპასუხონ არგუმენტებს...არავინ არ საუბრობს მასზე, არამედ წიგნზე. ისაუბრეთ არგუმენტებით. გიორგი 7, როცა ქადაგებენ ერესს, შენ არ უნდა შეხედო ვინ ამბობს, არამედ როგორც პავლე გვეუბნება "თავად ანგელოზმაც რომ გაუწყოთ, განეშორეთო" ჩამოთვლილი ცდომილებები არის საშინელი დამახინჯება ქრისტიანული სწავლებებისა და არ უნდა ახლა "როგორ გავიგოთ" როგორ და როგორც წერია ისე, აშკარად და არაერთხელ შავით თეთრზე წერია იქ მძიმე შეცდომები, თუ შეგიძლიათ ახსენით სხვაგვარად, თუ არა, მაშინ არაა საჭირო ეს დაცვები... წიგნი სავსეა შეცდომებით და არ იყო გამოსაცემი! -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
INFORMATION |
![]()
პოსტი
#44
|
![]() guja ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 213 რეგისტრ.: 18-October 09 წევრი № 7,620 ![]() |
KAIROS
ციტატა ნამდვილად შიგდაშიგ კარგად ლაპარაკობს, ეს იმას ნიშნავს რომ შინაგან არაა ცუდი ადამიანი, მაგრამ აშკარად აკლია საღვთისმეტყველო განათლება და ეს წიგნი არცერთ შემთხვევაში გამოსაცემი არ იყო გეთანხმები, მას რომ მიეღო თავის დროზე საღვთისმეტყველო და თეოლოგიური განათლება, მისი სახით მართლა ძალიან კარგი მოაზროვნე მღვდელი გვეყოლებოდა! |
KAIROS |
![]()
პოსტი
#45
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
ციტატა გეთანხმები, მას რომ მიეღო თავის დროზე საღვთისმეტყველო და თეოლოგიური განათლება, მისი სახით მართლა ძალიან კარგი მოაზროვნე მღვდელი გვეყოლებოდა! შეიძლება, მაგრამ მის დროს სამწუხაროდ სასულიერო სასწავლებლები მხოლოდ ნომინალური იყო, დღესაც ამხელა ქაოსია და მაშინ ხომ საერთოდ... -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
ლია |
![]()
პოსტი
#46
|
Newbie ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 51 რეგისტრ.: 5-March 08 წევრი № 4,093 ![]() |
KAIROS
აგიხსნი რა ვიგულისხმე ![]() ხანდახან სიმარტივეა საჭირო, ჩვენ ხშირად ვიხლართებით დადგენილ "წესებში". მე ისეთი სამსახური მაქვს, თავად ვადგენ "კანონებს" ![]() ![]() ახალ მე ასეთ იარლიყს შენ, ან თუნდაც რომელიმე ფორუმელს ნამდვილად არ მივაწებებ, რადგან ჩემთვის შენი პოსტები ყოველთვის ძალიან საინტერესოა და ხშირად სასწავლებელი, მაგრამ მაინც არის ჩვენში ყველაში, რაღაც ისეთი ![]() ეძიეთ ცოცხალი წმიდანები - მე არ გამიგია ეს, თითქოს უკვე ეკლესიის მიერ აღიარებული წმინდანები ეძებეთო (რომც ვეძებოთ, ვერ ვიპოვით, აშკარად ![]() ამ ადამიანებთან უბრალო ურთიერთობას შემოქვს ჩვენში სინათელე, სიმშვიდე, სიხარული, სულიერი ერთობა... როცა ვთქვი, ხისტად უდგებითთქო, მე ურთიერთობა და დამოკიდებულება ვიგულისხმე სწორედაც რომ ადამიანებთან. |
KAIROS |
![]()
პოსტი
#47
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
ციტატა როცა ვთქვი, ხისტად უდგებითთქო, მე ურთიერთობა და დამოკიდებულება ვიგულისხმე სწორედაც რომ ადამიანებთან. ჩემო კარგო, მე ხომ უკვე მეათეჯერ ვიმეორებ, საერთოდ არ მაქვს საუბარი მამა გიორგიზე, როგორ ადამიანზე, და შესაბამისად აქ არც სიხისტე დამიფიქსირებია მის მიმართ და არც სხვა რამ. აქ გვაქვს წიგნი, დაბეჭდილი და გადამრავლებული მრევლში, რომელიც მრევლს სიმცდარეს, ტყუილს და სიმახინჯეს აწვდის, დაბეჭდილია უკანონოდ და შეიცავს ერესს. ეს ფაქტია და რასაც ვამბობ ვადასტურებ კიდეც, ვცდები?დამიმტკიცეთ, თუ არადა, ვთქვათ რა გულახდილად არ იცის ამ კაცმა თეოლოგია, უშვებს შეცდომებს, თორემ შეიძლება მართლა კაი კაცია და ბუნჩულა მამაო, ამას ვინ ეწინააღმდეგება? უბრალოდ არაა ყველას საქმე წიგნების გამოშვება, სათანადო განათლებაა საჭირო. ახლა ხომ გამიგე? იხარე; კაიროსი! -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
კანუდოსელი |
![]()
პოსტი
#48
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 8,829 რეგისტრ.: 2-November 06 მდებარ.: კანუდოსი წევრი № 374 ![]() |
წიგნი არ წამიკითხავს, მაგრამ აქ მოყვანილი ციტატებიტ ნამეტანი კრგი შთაბეჭდილება არ დაგრჩება ადამიანს...
ან ეს რად ღირს: "ქართველობა ძნელია, მაგრამ აუცილებელი" - კომენტარიც არაა საჭირო...ამას ადამიანი რომ იტყვი, უკვე სიმპტომატურია და გარკვეული წარმოდგენები გესახება ადამიანის განათლების ირგვლივ -------------------- ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს. ბყკ :-) ბ - ბუდისტ ყ - ყრმათა კ - კავშირი |
giorgi 7 |
![]()
პოსტი
#49
|
Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 157 რეგისტრ.: 14-August 09 წევრი № 7,372 ![]() |
კაიროს.
ჩემო ძმაო(ცუდათ არ გაიგო) მამა გიორგის განათლება(სულიერი განათლება) ძალიან დიდი აქვს თორე ასეთ თემებზე არ ისაუბრებდა. პატრიარქი მამა გიორგიზე იძახის ჩემი გაზრდილიაო. მამა გიორგი რო რაიმე ერესულს ან არ კანონიკურს ქადაგებდეს აქამდე განკვეთილი იქნებოდა.(თუნდაც მაგ წიგნის შემდეგ) რატო არავის არ მოსდის ეს აზრი რატო არ არის განკვეთილი მამა გიორგი? ვინმეს ეშინია მისი თუ მთავრობაში ყავს მფარველები?თუ სინანულს ელოდებიან(საერთოდ როდესაც მღვდელი არა კანონიკურს ქადაგებს მას განკვეთავენ და მერე ელოდებიან სინანულს) მამა გიორგის დღემდე არ აქვს სახლი(ჩამოართვეს) რატო არავინ არ ამბობს ამას? წლებია ფეხით დადის რა ეხალისება ფეხით სიარული თუ...? რატომღაც მის ღვაწლზე არავინ არ ამახვილებს ყურადღებას მარტო წიგნებში მის დარღვევებზე ლაპარაკობენ(ოღონდ რა დარღვევებზე თვითონაც არ იციან) რა მეუფე თადეოზი ერეტიკოსია რო იძახის ვენდობი მამა გიორგის წინასწარმეტყველებებსო და ბევრი სხვა მოძღვარი. დევნა ნამდვილების ხვედრია თორე რო გაქებენ მაშინა ხარ ყველაზე მაგარი,მამა გაბრიელი წლები იყო დაყენებული ზიარებიდან რა ერეტიკოსი იყო?მამა გაბრიელი დღესაც იდევნება და რა გასაკვირია მამა გიორგისი რო ბევრს ვერ გაუგია მით უმეტეს მამა გიორგის ძაან უყვარს მამა გაბრიელი |
ბადრი |
![]()
პოსტი
#50
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,332 რეგისტრ.: 30-October 08 მდებარ.: წყალტუბო წევრი № 5,866 ![]() |
ეგ წიგნი არ წამიკითხავს, მაინც მოვერიდე კურთხევის გარეშეა დაბეჭდილი თქო, მაგრამ დღეს მამა გიორგისთან დაახლოებულმა პირმა მითხრა სიტყვიერი კურთხევა აქვსო იერარქისგან. ბევრმა საკუთარი თავი დაინახა მის მხილებებში და მიტო სდევნიანო. რა ვიცი რაა მართალი, მაგრამ ადამიანური ურთიერთობით ჩანს, რომ ცუდი კაცი არ უნდა იყოს. შეიძლება შეცდომებიც ქონდეს ნაწერში მაგრამ მეეჭვება ერეტიკული ამპარტავნების ბრალი რომ იყოს
-------------------- "უფალო ბაგენი ჩემი აღახვენ და პირი ჩემი იტყოდეს ქებულებასა შენსა"
"ეგრეთცა სარწმუნოებაი, უკუეთუ არა აქუნდენ საქმენი, მკუდარ არს იგი ხოლო." (იაკ 2.17) |
sergi_glaxa |
![]()
პოსტი
#51
|
Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 3,015 რეგისტრ.: 12-December 07 წევრი № 3,400 ![]() |
წიგნი არ წამიკითხავს, მაგრამ აქ მოყვანილი ციტატებიტ ნამეტანი კრგი შთაბეჭდილება არ დაგრჩება ადამიანს... ან ეს რად ღირს: "ქართველობა ძნელია, მაგრამ აუცილებელი" - კომენტარიც არაა საჭირო...ამას ადამიანი რომ იტყვი, უკვე სიმპტომატურია და გარკვეული წარმოდგენები გესახება ადამიანის განათლების ირგვლივ +1000000000000000000000000 |
Adam |
![]()
პოსტი
#52
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 666 რეგისტრ.: 14-January 09 წევრი № 6,289 ![]() |
ციტატა "ღმერთი რად უნდა ქართველსა ქართველი თვითონ ღმერთია"... მომეწონა გადავავლე თვალი გვერდებს და ისეთი ვითარებაა წიგნის წაკითხვა არ მოგინდება კაცს ![]() მაგრამ ჩემზე არ მოქმედებს ასეთი რაღაცეები.. პირიქით უფრო მეტ ყურადღებას იპყრობს , ასე რომ გულდასმით წავიკითხავ, აუცილებლად! -------------------- "ღმერთი კამათელს აგორებს"
|
INFORMATION |
![]()
პოსტი
#53
|
![]() guja ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 213 რეგისტრ.: 18-October 09 წევრი № 7,620 ![]() |
ზოგიერთს ან შეგნებულად არ უნდა რომ გაიგოს, ან იცის და მიზანმიმართულად აფარებს ხელს იმ ფაქტს, რომ თითქოს მამა გიორგის ქადაგება და შეხედულებები იერარქიისთვის უცხო იყოს. მამა გიორგის რომ აკრძალული ჰქონდეს საკუთარი ეპარქიის ეპისკოპოსისგან, ან წმ. სინოდის წევრის, ან თუნდაც პატრიარქისგან (რომელმაც გაზარდა თურმე) ასეთი აზრების ქადაგება, ის ვერ გაბედავდა ან დაფიქრდებოდა და შეიცვლიდა შეხედულებებს..... მაგრამ მე პირადად დიდ განსხვავებას ვერ ვპოულობ მამა გიორგის და პატრიარქ ილია მეორის ქადაგებებს მართლმადიდებლურ-ნაცისტურ გამოვლინებასთან მიმართებაში... პატრიარქი ამბობს ქადაგებაში- "საქართველო ქრისტეს მამულია" (ჩემი ყურით მოვისმინე სამების ტაძარში) "ჩვენ ქრისტეს ქვეყანა ვართ" - ამბობს მამა გიორგი...
რატომ გვიკვირს მამა გიორგისგან რომ ეს თქვა? და რატომ ვაკრიტიკებთ მამა გიორგის ამის გამო, რადგან "უბრალო" მღვდელია, ხო? და ილია მეორეზე იმიტომ ვერ ვამბობთ კრიტიკას რომ საქ. კათოლიკოს პატრიარქია და გვეშინია არ ჩაგვქოლონ... ეს მწარე რეალობა და სიმართლეა და ვიცი ამის გამო როგორი აგრესიაც წამოვა ეხლა ჩემზე, მაგრამ რასაც ვფიქრობ იმას ვწერ! ამ ადამიანს რომ მიეღო თავის დროზე საღვთისმეტყველო განათლება ეხლა დიდი ავტორიტეტი ექნებოდა და ბევრ ვაი მღვდელს და ბერს გააგდებდა ეკლესიიდან, ვაგრძელებ მის ქადაგებებს რაშიც ნაწილობრივ ვეთანხმები: ![]() ![]() ![]() ![]() |
sergi_glaxa |
![]()
პოსტი
#54
|
Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 3,015 რეგისტრ.: 12-December 07 წევრი № 3,400 ![]() |
ოოოო საქართველოოოოოოოოოოოოოოოოო
ვ |
KAIROS |
![]()
პოსტი
#55
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
გიორგი7, აგრძელებ ისევ სპეკულირებას პატრიარქის ფიგურით უკვე მერამდენედ გთხოვ შეეშვი ამას, საერთოდ ასე ხდება ხოლმე თეოლოგიაშიაც მეცნიერებაშიც "მიყვარს პლატონი, მაგრამ ჭეშმარიტება უფრო მეტად", რაც ნიშნავს იმას, რომ რაც არ უნდა კარგი ან პირიქით ცუდი წარმოდგენის იყო ავტორზე, პირუთვნელად უნდა წაიკითხო მისი ნაშრომი და ასევე უნდა შეისწავლო, გიმეორებ უკვე აღარ მახსოვს მერამდენეჯერ რომ არ ვეხებით მამა გიორგის ფიგურას, არამედ იმას რომ ამ წიგნში წერია ერესი და სიბნელე, არაა ეგრე? მოგიყვანე არგუმენტები (და გავაგრძელებ ისევ) შენ დაყევი და თეოლოგიურად დამისაბუთე, რომ არაა ერესი, მხოლოდ ამ შემთხვევაში ჩავთვლი რომ შენ დისკუსია შეგიძლია, თუ კიდევ დამიწერ, რომ მამა გიორგი კარგი კაცია, იმას უყვარს, ამას აკეთებს, ჩავთვლი რომ არ შეგიძლია დისკუსია, უბრალოდ გიყვარს ეს კაცი , რაც არაა ნამდვილად ცუდი და რაც არ უნდა ერესი თქვას მაინც მიიღებ , რაც ტრაგედია და გავკადნიერდები, გაგაფრთხილო მთავარია ქრისტე!
ან დაწერე არგუმენტებით საკIტხზე და მოყვანილ ციტატებზე, ან არადა შეეშვი მართლა ამ პროვოკაციას, არავინ არ აყენებს ჩრდილს მამა გიორგის (არ ვიცნობ უბრალოდ და როგორ დავწერე რამე?), არამედ ვიმეორებ: ციტატა აქ გვაქვს წიგნი, დაბეჭდილი და გადამრავლებული მრევლში, რომელიც მრევლს სიმცდარეს, ტყუილს და სიმახინჯეს აწვდის, დაბეჭდილია უკანონოდ და შეიცავს ერესს. ეს ფაქტია და რასაც ვამბობ ვადასტურებ კიდეც, ვცდები?დამიმტკიცეთ, თუ არადა, ვთქვათ რა გულახდილად არ იცის ამ კაცმა თეოლოგია, უშვებს შეცდომებს, თორემ შეიძლება მართლა კაი კაცია და ბუნჩულა მამაო, ამას ვინ ეწინააღმდეგება? უბრალოდ არაა ყველას საქმე წიგნების გამოშვება, სათანადო განათლებაა საჭირო. ისე არამპოსტავ ფორუმელებს ვეკითხები, ხალხო ასე გაუგებრად ვწერ? ![]() ![]() -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
კანუდოსელი |
![]()
პოსტი
#56
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 8,829 რეგისტრ.: 2-November 06 მდებარ.: კანუდოსი წევრი № 374 ![]() |
შეეშვით ამ უდონობა წიგნზე საუბარს რა...თან ღვთისმეტყველებაში...
სად ეგ წიგნი თავისი "წვეტიანი" გარეკილი დასკვნებით (აქაც და სხვაგანაც გავეცანი ოდნავ...ნერვი არ მეყო ბოლომდე წამეკითხა ![]() -------------------- ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს. ბყკ :-) ბ - ბუდისტ ყ - ყრმათა კ - კავშირი |
INFORMATION |
![]()
პოსტი
#57
|
![]() guja ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 213 რეგისტრ.: 18-October 09 წევრი № 7,620 ![]() |
კანუდოსელი
KAIROS რა გჭირთ? მე ამ წიგნში ცდომილებაც ვნახე და ისიც, რომ ეს კაცი არც ისე ბნელი სჩანს... დავდე ზემოთ არგუმენტები რაშიც ვეთანხმები და პოსტიც დავწერე, თუ რატომ აქვს ამ კაცს ცდომილებები და საიდან მოდის მისი ცდომილება, კიდე გავიმეორებ პოსტს და თუ ვინმეს დამატებითი კითხვები გაუჩნდება, გავცემ პასუხს: ზოგიერთს ან შეგნებულად არ უნდა რომ გაიგოს, ან იცის და მიზანმიმართულად აფარებს ხელს იმ ფაქტს, რომ თითქოს მამა გიორგის ქადაგება და შეხედულებები იერარქიისთვის უცხო იყოს. მამა გიორგის რომ აკრძალული ჰქონდეს საკუთარი ეპარქიის ეპისკოპოსისგან, ან წმ. სინოდის წევრის, ან თუნდაც პატრიარქისგან (რომელმაც გაზარდა თურმე) ასეთი აზრების ქადაგება, ის ვერ გაბედავდა ან დაფიქრდებოდა და შეიცვლიდა შეხედულებებს..... მაგრამ მე პირადად დიდ განსხვავებას ვერ ვპოულობ მამა გიორგის და პატრიარქ ილია მეორის ქადაგებებს მართლმადიდებლურ-ნაცისტურ გამოვლინებასთან მიმართებაში... პატრიარქი ამბობს ქადაგებაში- "საქართველო ქრისტეს მამულია" (ჩემი ყურით მოვისმინე სამების ტაძარში) "ჩვენ ქრისტეს ქვეყანა ვართ" - ამბობს მამა გიორგი... რატომ გვიკვირს მამა გიორგისგან რომ ეს თქვა? და რატომ ვაკრიტიკებთ მამა გიორგის ამის გამო, რადგან "უბრალო" მღვდელია, ხო? და ილია მეორეზე იმიტომ ვერ ვამბობთ კრიტიკას რომ საქ. კათოლიკოს პატრიარქია და გვეშინია არ ჩაგვქოლონ... ეს მწარე რეალობა და სიმართლეა და ვიცი ამის გამო როგორი აგრესიაც წამოვა ეხლა ჩემზე, მაგრამ რასაც ვფიქრობ იმას ვწერ! ამ ადამიანს რომ მიეღო თავის დროზე საღვთისმეტყველო განათლება ეხლა დიდი ავტორიტეტი ექნებოდა და ბევრ ვაი მღვდელს და ბერს გააგდებდა ეკლესიიდან |
კანუდოსელი |
![]()
პოსტი
#58
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 8,829 რეგისტრ.: 2-November 06 მდებარ.: კანუდოსი წევრი № 374 ![]() |
კანუდოსელი KAIROS რა გჭირთ? მე ამ წიგნში ცდომილებაც ვნახე და ისიც, რომ ეს კაცი არც ისე ბნელი სჩანს... დავდე ზემოთ არგუმენტები რაშიც ვეთანხმები და პოსტიც დავწერე, თუ რატომ აქვს ამ კაცს ცდომილებები და საიდან მოდის მისი ცდომილება, კიდე გავიმეორებ პოსტს და თუ ვინმეს დამატებითი კითხვები გაუჩნდება, გავცემ პასუხს: ზოგიერთს ან შეგნებულად არ უნდა რომ გაიგოს, ან იცის და მიზანმიმართულად აფარებს ხელს იმ ფაქტს, რომ თითქოს მამა გიორგის ქადაგება და შეხედულებები იერარქიისთვის უცხო იყოს. მამა გიორგის რომ აკრძალული ჰქონდეს საკუთარი ეპარქიის ეპისკოპოსისგან, ან წმ. სინოდის წევრის, ან თუნდაც პატრიარქისგან (რომელმაც გაზარდა თურმე) ასეთი აზრების ქადაგება, ის ვერ გაბედავდა ან დაფიქრდებოდა და შეიცვლიდა შეხედულებებს..... მაგრამ მე პირადად დიდ განსხვავებას ვერ ვპოულობ მამა გიორგის და პატრიარქ ილია მეორის ქადაგებებს მართლმადიდებლურ-ნაცისტურ გამოვლინებასთან მიმართებაში... პატრიარქი ამბობს ქადაგებაში- "საქართველო ქრისტეს მამულია" (ჩემი ყურით მოვისმინე სამების ტაძარში) "ჩვენ ქრისტეს ქვეყანა ვართ" - ამბობს მამა გიორგი... რატომ გვიკვირს მამა გიორგისგან რომ ეს თქვა? და რატომ ვაკრიტიკებთ მამა გიორგის ამის გამო, რადგან "უბრალო" მღვდელია, ხო? და ილია მეორეზე იმიტომ ვერ ვამბობთ კრიტიკას რომ საქ. კათოლიკოს პატრიარქია და გვეშინია არ ჩაგვქოლონ... ეს მწარე რეალობა და სიმართლეა და ვიცი ამის გამო როგორი აგრესიაც წამოვა ეხლა ჩემზე, მაგრამ რასაც ვფიქრობ იმას ვწერ! ამ ადამიანს რომ მიეღო თავის დროზე საღვთისმეტყველო განათლება ეხლა დიდი ავტორიტეტი ექნებოდა და ბევრ ვაი მღვდელს და ბერს გააგდებდა ეკლესიიდან ნუ, მერე რაა, რომ ნაციონალური ნიშნები გვხვდება პატრიარქის ქადაგებაშიც? ჩვენი ეკლესია ეთნოფილეტიზმშია და ეს უკვე მინიმუმ 20 წელია მყარდება და მყარდება...დასტური ამ ერესისკენ მიდრეკილებისა არის ჩვენი ეკლესიის სინოდის მიერ აღიარებული აბსოლუტურად არაქრისტიანული დებულება რომ პატრიარქი უნდა იყოს ეთნიკურად ქართველი. როცა ეკლესიაში ეთნიკური ასიმეტრია შემოდის, იქ ყველაფერი ვერაა წესრიგში. პ.ს. რუსებს ვაკრიტიკებთ და ბოლო ბოლო პატრიარქი ესტონელი გერმანელი ყავდათ (ალექსი რიდიგერი) რა გჭირთ? მე ამ წიგნში ცდომილებაც ვნახე და ისიც, რომ ეს კაცი არც ისე ბნელი სჩანს... შენ რასაც ამბობ, ეგ პატიოსნებაა ...პატიოსანი ნამდვილად ჩანს, მაგრამ აზრები წვეტიანი აქვს ![]() -------------------- ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს. ბყკ :-) ბ - ბუდისტ ყ - ყრმათა კ - კავშირი |
KAIROS |
![]()
პოსტი
#59
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
მე ვაგრძელებ წიგნის განხილვას: გვერდები 43-46 მიდის საეკლესიო სამართალთან შეუსაბამო მტკიცებები, რომ 1. ეძიეთ ცოცხალი წმიდანები. 2. რომ შეიძლება მღვდელმა მოგიტევოს ცოდვა და არ იყოს მოტევებული, ამიტომ უნდა ეძიოთ წმიდა მღვდელი ორივე სრულიად ეწინააღმდეგება ქრისტიანულ კანონიკას, რომლის მიხედვით არ არსებობს ადამიანი ცოცხალი, რომელსაც შეიძლება "წმიდანი" დავარქვათ, და კიდევ შენდობის ლოცვის წაკითხვისას ცოდვების მიტევება ხდება არა გამომდინარე წამკითხველი მღვდელის "სიწმიდე ან არა სიწმიდისა" , არამედ ხელდასხმის მადლისა. 46 გვერდზე საერთოდ ალოგიზმი შემოდის, აშკარაა ამ სიტყვების ავტორს საერთოდ არ ესმის სიტყვა "წმიდანის" სულიერი არსი, რადგან იგი წმიდანებს უწოდებს მთელ ეშელონებს ადამიანებისა, იგი 52 გვერდზე აყალიბებს შეხედულებას, რომ წმიდანები სიცოცხლეში გამხდარან წმიდანები, და არა სიკვდილის შემდეგ, წერს აბსურდს, რომ ზოგიერთი "წმიდანად იბადება" (ეს მცდარი აზრი მეორდება გვიანაც 58 გვერდზე) , ეს მკრეხელობაცაა იგივე წმიდანების მიმართ, რადგან გამოდის, რომ ეგეთი დაბადებულა და არა ღვაწლით მიუღწევია, მოყავს სია წმიდანებისა, რომლებიც თურმე წმიდანები 5-6-7 წლის ასაკში გამხდარან, თან ისე რომ შემდეგშიც ცხოვრობდნე (გამონაკლისია, როცა ვინმე სიყრმესი მოწამეობრივად აღესრულება და მხოლოდ შემდეგ და მხოლოდ ამ გზით ხდება წმიდანი), შეიძლება ქრისტიანი წმიდად ცხოვრობდეს და შეიძლება ცხოვრებაში სასწაულებიც მოახდინოს, მაგრამ ეს ჯერ კიდევ არ ნიშნავს, რომ იგი წმიდანია, სანამ არ გავა ამქვეყნიდან, ისიც ცოდვილი და ისიც ებრძვის ცოდვას, არ დაგვავიწყდეს იუდაც ახდენდა სასწაულებს... საერთოდ უნდა ითქვას, რომ ხსენებული ავტორი ძალიან მძიმე შეცდომებს უშვებს ამ საკითხთან დაკავშირებით , მისი აზრით "წმიდა სინოდი" იმიტომ ქვია რომ მისი ყველა წევრი "წმიდანია", ეს რომ აბსურდია, მხოლოდ იმის გახსენებით შეიძლება რამდენი იქნა განკვეთილი ეკლესიიდან იგივე სინოდის წევრები, რამდენი იყო მხილებული სხვადასხვა მძიმე ცოდვებში და ნესტორი კი ყველაზე დიდი მწვალებელი საერთოდ პატრიარქი იყო კონსტანტინეპოლის ეკლესიის! ძალიან ცდება ამ საკითხში ავტორი და ყველა გვერდს არ მოვიყვან სადაც ამ სიმცდარეს იმეორებს. მანამ კი 48 გვერდზე კიდევ ერთ მძიმე კანონიკურ შეცდომას უშვებს თეოლოგიურთან ერთად 3."მღვდელი რომელიც არ არის წმიდანი , მღვდელი არ არის" ეს სრული შეცდომაა, როგორც დავწერეთ ხელდასხმის მადლი ფუნქციონირებს მღვდლის ზნეობრივი ცხოვრების ხარისხებისდა მიუხედავად! 46 გვერდზე ამთავრებს დოგმატური ცდომილებით, როცა რომელიმე ერს განუკუთვნებს იმ წოდებას, რაც მხოლოდ საერთო ეკლესიისადმი ( და არა მარტო ჩვენი, ან მარტო ჩვენი ერისადმი, მიწისადმი, ეროვნებისადმი...) ითქმის, ავტორი დაჟინებით ამბობს, რომ 4. "ჩვენ ქრისტეს ქვეყანა ვართ" (და არა ქრისტიანულიო, თითქოსდა ეს უკანასკნელი დამამცირებელი ყოფილიყოს) ეს რომ აბსურდია ეგ ზემოთ დავწერე, ქრისტეს "ქვეყანა" არის მისი მისტიური სხეული ეკლესია, რომელიც აერთიანებს ყველა ერის ყველა მორწმუნეს. გვერდს ავუვლით ისეთ გამონათქვამებს, როგორიცაა "მინდოდა მეხეთქა ცხვირში..." (გვ.49)უკომენტაროდ... 5. რაღაცმაგიურ ნიშნებს ხვდებით "ნამდვილი დიაკონის" დახასიათებაში, თურმე ეს "ნამდვილი დიაკონი" (ანუ არსებობენ "არანამდვილი დიაკონებიც") "ტელეპატიურად უნდა ელაპარაკებოდეს მღვდელს"(გვ.55) ვტოვებ უკომენტაროდ....თუკი ამას მახასიათებლად ჩავთვლით დიაკვინისა მაშინ ეს შამანიზმია და არა ქრისტიანობა, მსგავსი სულიერ საუბრები არის უიშვიათესი თვისება და ისიც ათეულ წლებით დაყუდებულ მამათა შორის ერთეულები, და არა დიაკვნის "ნამდვილობის" განმსაზღვრავი... 6. ასევე აბსურდია გვერდი 56 "ნამდვილი მღვდელი სასუფეველშია ნამყოფი..." ვტოვებ ისევ უკომენტაროდ, უბრალოდ იმხელა აბსურდია სიტყვებიც არ მყოფნის... მივედი 63 გვერდამდე... შემდეგ გავაგრძელებ, ერთობ სავალალო სიტუაცია კია ![]() აი, რატომ არ შეიძლება საპატრიარქოს დაუკითხავად და სარეცენზიო საბჭოს შესწორების გარეშე წიგნის გამოცემა, იქიდანაც გამოდის შეცდომები და იმათ გარეშე ხედავთ რა საშინელი სიტუაციაა... ეჰ-ით; კაიროსი! ვაგრძელებ 63 გვერდიდან უპირველესად უნდა ითქვას რომ 63-69 უამრავი "დარიგებაა" ადამიანისათვის როგორ უნდა მივიდეს "წმიდანთან" , ამ "წმიდანების" არსებობის შესახებ წინა გვერდებზეც წერდა ავტორი, მეტიც ამბობდა რომ ყველა მონასტერს უნდა ყავდეს თავიანთი ცოცხალი წმიდანი, თორემ მონასტერი არააო ( ![]() გვ. 71 .ზე ეს "წმიდანები" აფრიკის ტომის შამანებს უფრო ემგვანებიან ვიდრე წყნარ ბერებს, ისინი თურმე 7. "ადამიანის სხეულებში შედიან სულით და მათ "ქოქავენ" ღნერთისადმი" მომიყვანეთ თუნდაც მსგავსი ბერის სულის სხვის სხეულში გადასახლების რაიმე ფაქტი პატერიკებიდან! საიდან იგონებს ამ აბსურდებს? ეს იქ სადაც "განმარტავს" თუ რატომ არ არიან ანგელოზები მღვდლები ( ![]() ისევ ამ "მოსიარულე ცოცხალი წმიდანების" შესახებ ცრუსწავლება გრძელდება გვ. 77-ზე 8. "წმიდანებს თავისი წმიდანობის აღიარება არ ეშინიათ.." დამთავრდა ყოველგვარი სწავლება იოანე კლემაქსისა, რომელიც ამბობს, როგორც კი წარმოიდგენ რომ რაიმეს წარმოადგენ, მაშინ ეცემი, მორჩა ქრისტიანული თეოლოგია "ცოდვილი ვარ ცოდვილთა შორის", არა, არიან თურმე ვიღაც წმიდანები, რომლებმაც შესანიშნავად იციან , რომ წმიდანებია, არც ქების არ ეშინიათ, უბრალოდ ამბობენ არ გვინდა ქება, ღმერთი აქეთო, და მხოლოდ იმიტომ ფარავს "თავის წმიდანობას, რომ ცოტაა ხალხი ვინც ღმერთს ეძებსო" /:O/... ეს არის წმიდა წყლის ერესი და უვიცობა! აშკარა რომ ავტორი (ისე რომ აშკარად არც იცის) იზიარებს გნოსტიცისტური მწვალებლობის ზოგ სწავლებას, კერძოდ იმას რომ ზოგი იბადება ისე რომ უკვე რჩეულია და გადარჩენილი , აქ წმიდანი (იქ სპირტოი ანუ სულიერნი ერქვათ) დაარქვა მას ავტორმა და ზუსტად გაიმეორა გნოსტიციზმი, რომ ზოგიერთი უკვე წმიდანი იბადება, აქედან გამომდინარე ეს წარმოსახვითი გნოსტიკური ფიგურა ავტორს უკვე წმიდანად მიაჩნია, მაშინ შესბამისად მას აღარ უნდა ქონდეს არაფერი ადამიანური, მით უფრო ადამიანური ავადმყოფობა, და ასეც წერს: 9. "წმიდანი სრულიად აკონტროლებს თავის სხეულს და შეუძლია სრულიადაც არ გახდეს ავად" გვ. 81 ესეც ერესია, რადგან ყველა ხორციელი ადამიანი არის დაზიანებული ბუნების მქონე და ყველა ექვემდებარება სიკვდილს და ხრწნას, არავინაა ამქვეყნად და ვერც იქნება, ვისაც ეს არ ეხება რადგან თავისი არსითაა ეს ადამიანური ხორცი ასეთი... მოკლედ ისეთი აბსურდებია, რომ უბრალოდ წერაც კი მეზარება, ოდნავ განათლებული ადამიანი მიხვდება რა სიბნელესათან გვაქვს საქმე. სამწუხაროდ ამ წარმოსახული წმიდანების შესახებ სწავლება ავტორში იმდენად ღრმადაა ცდომილებაში გადასული, რომ უკვე აღმოსავლურ "ნირვანების" მაგვარს, რაღაც უცნაურ "გათიშვის" მდგომარეობას ასწავლის, რომელსაც თურმე "წმიდანი" გადის სულიერ საფეხურზე ასვლისას 10. "წმიდანი, სულიერი განვითარების ახალ საფეხურზე გასაღწევად, აუცილებლად გადის ტანჯვას "გათიშულ" მდგომარეობაში... ამ დროს წმიდანობის ძალას ვერ იყენებს" ამ მაგიას ქრისტიანობასთან საერთოდ არაფერი აკავშირებს, ეს უფრო აღმოსავლური მედიტაციებია და არა ქრისტიანობა, არის სრული აბსურდი, და არანაირი დაყრდნობა არა აქვს ქრისტიანულ მამებში. ისე ცალკე უნდა შევნიშნოთ რომ უკვე ნახევარი წიგნი წავიკითხე, და ერთხელაც კი არ იმოწმებს რომელიმე მამას წყაროს მინიშნებით, ამ ერეტიკულ აზრებს არ ამყარებს არცერთი მამით და ვერც გაამყარებს, რადგან მსგავსი ერესი ქრისტიანობაში დაგმობილია. 11. "წმიდანები დედამიწაზე ჩამოდიან ცოდვილთა დასახმარებლად" გვ.83 ამ ერესს ქვია "სულთა წინა არსებობის" ერესი, შეადგენდა ორიგენეს ცრუ სწავლებას და დაგმობილია მსოფლიო საეკლესიო კრების მიერ, რათქმაუნდა ელემენტალური სასულიერო განათლების უქონლობის გამო, ავტორმა ეს არ იცის და ავრცელებს ერესს. შევჩერდი გვ.84-ზე გავაგრძელებ , თუმცა ღირს კი? საშინელებაა-თი; კაიროსი! ციტატა რა გჭირთ? შენ მგონი გიპასუხე მაგაზე, წიგნი შეიცავს უამრავ ერესს და მიუხედავად იქ დაწერილი კარგი რჩევებისა, არის საშიში მრევლისათვის, რა უნდა გვჭირდეს? ვწერთ რაც არის, წიგნი ერესს შეიცავს, და არ უნდა გავრცელდეს. -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
კანუდოსელი |
![]()
პოსტი
#60
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 8,829 რეგისტრ.: 2-November 06 მდებარ.: კანუდოსი წევრი № 374 ![]() |
რაც მეტს დაწერ, მით მეტ რეკლამას გაუკეთებ მას
![]() არ ღირს დაიხარჯო ამხელა ამბიონა კაცი ![]() -------------------- ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს. ბყკ :-) ბ - ბუდისტ ყ - ყრმათა კ - კავშირი |
![]() ![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 9th July 2025 - 08:29 PM |
მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი
ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი