![]() |
სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
მხევალი ნინო |
![]()
პოსტი
#421
|
![]() ზღაპრის ბოლო კეთილია.. ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Senators პოსტები: 25,889 რეგისტრ.: 19-December 06 წევრი № 715 ![]() |
:_მარიამი_:
ციტატა ძაან გთხოვთ სიტყვა "ქრისტიანობას "ასე ჰაერში წარა-მარა ნუ ვისვრით.ქრისტიანობა ხომ მხოლოდ ეკლესიაში სიარული,ლოცვა და დოგმების ცოდნა არაა.დაიდევით გულზე ხელი და თქვით რომელი ჩვენგანია აქ ჭეშმარიტი ქრისტიანი???? რომ ყოფილიყო ასეთ დღეში არ აღმოვჩნდებოდით. ჩვენ მტერი როგორ უნდა შევიყვაროთ როცა ერთმანეთი ვერ გაგვიტანია. ერთმანეთს ვძიძგნით იმის მტკიცებაში ვინ უფრო მაგარი ქრისტიანია და ხელს ვიშვერთ ერთმანეთისკენ. მარიამ, ცოტა ვერ გავიგე. მტერის შეყვარება კარგია, მაგრამ ეს რომ არასწორად ჰქონდეს ნათქვამი მამა გიორგის, ამის საწინააღდეგო არ დავწეროთ? არ ვტქვათ რომ აქ რაღაც დამახინჯებულად წერია და ასეთს არ ასწავლის ცვენი რელიგიაო? -------------------- ჩვენ ვინც ქრისტიანობა დაგვაბრალა ....
დიდება შენდა, რომელმან მოგვფინე ნათელი -Поверь мне Карлсон, Не в пирогах счастье. -Да ты что, с ума сошёл?! А в чем же ещё? © |
კანუდოსელი |
![]()
პოსტი
#422
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 8,829 რეგისტრ.: 2-November 06 მდებარ.: კანუდოსი წევრი № 374 ![]() |
ძაან გთხოვთ სიტყვა "ქრისტიანობას "ასე ჰაერში წარა-მარა ნუ ვისვრით.ქრისტიანობა ხომ მხოლოდ ეკლესიაში სიარული,ლოცვა და დოგმების ცოდნა არაა.დაიდევით გულზე ხელი და თქვით რომელი ჩვენგანია აქ ჭეშმარიტი ქრისტიანი???? ალბათ გახსოვთ პატერიკიდან, რომ ერთხელ ერთ დიდ მოღვაწეს აგინებდნენ და ეძახდნენ: ცოდვილს, მრუშს, მეძავს, მკვლელს, კერპთაყვანისმცემელს დ.ა.შ. რაზეც ის მიუგებდა, რომ თანახმა იყო და გაბრაზდა, როდესაც დაამატეს: ერეტიკოსო რა განსხვავებაა ყველა იმ ჩამონათვალისა ამ ბოლოსგან? ერთი უმთავრესი: პირველი პიროვნული ცოდვაა, მეორე ასევე პიროვნული,ოღონდ ამასთანავე დოქტრინალური ცოდვა... მგონი ბევრის სასწავლებელია ეს პატერიკი: პირველ რიგში ის, რომ მართალია ჩვენ არ ვართ იმ სიმაღლეზე, რომ სახელი "ქრისტიანი" თავაწეულებმა დავირქვათ, მაგრამ სწავლების დამახინჯებაზე პასუხისმგებლები უნდა ვიყოთ... მამა გიორგის წიგნი ქრისტიანულ კონტექსტში განსახილველი არ არის...ის ნაზავია უამრავი ისეთი სისულელისა, რასაც ქრისტიანობას ვერ დაარქმევ, და არ უნდა ამას უაზრო რეპლიკები: "ჩვენ ბევრი რამე არ ვიცითო", მე შენ გეტყვი ისეთ რთულ თეოლოგიაზეა საუბარი, როგორიც კლასიკური ერესებია ![]() არც იმის თქმაა საჭირო, თუ ბიჭები ხართ მიდით და მას ესაუბრეთო...ახლა მეტი საქმე არა მაქვს ავდგე და ამ იდიოტობის გასარჩევად წავიდე და ვესაუბრო. მიდიხარ, როცა ეჭვი გაქვს რამეში...მის სწავლების უპირობო სისულელეებში მე პირადად ეჭვი არ მეპარება. -------------------- ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს. ბყკ :-) ბ - ბუდისტ ყ - ყრმათა კ - კავშირი |
მხევალი ნინო |
![]()
პოსტი
#423
|
![]() ზღაპრის ბოლო კეთილია.. ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Senators პოსტები: 25,889 რეგისტრ.: 19-December 06 წევრი № 715 ![]() |
კანუდოსელი
კანუდოს, რა არის ამდენი სიტყვა ,,სისულელის,, დაწერა ? მე პირადად არ გამოვრიცხავ, რომ მამა გიორგის ქადაგებ არასოწრად იქნა ინტერპრირებული და ჩაწერილი. -------------------- ჩვენ ვინც ქრისტიანობა დაგვაბრალა ....
დიდება შენდა, რომელმან მოგვფინე ნათელი -Поверь мне Карлсон, Не в пирогах счастье. -Да ты что, с ума сошёл?! А в чем же ещё? © |
კანუდოსელი |
![]()
პოსტი
#424
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 8,829 რეგისტრ.: 2-November 06 მდებარ.: კანუდოსი წევრი № 374 ![]() |
კანუდოსელი კანუდოს, რა არის ამდენი სიტყვა ,,სისულელის,, დაწერა ? მე პირადად არ გამოვრიცხავ, რომ მამა გიორგის ქადაგებ არასოწრად იქნა ინტერპრირებული და ჩაწერილი. სისულელეა და იმიტომ... თავად მისმა მომხრეებმა გაავრცელეს მამა გიორგის პასუხი ამ წიგნთან დაკავშირებით და ისიც სისულელეების ბრახუნია...რატომ ხდება რომ ვერცერთ ადამიანს და მით უმეტეს მის სულიერ შვილებსაც კი, ვერ მოაქვთ დაუმახინჯებელი სწავლება? ![]() ეს უკვე მათი პრობლემაა და არა ჩემი, რაც უფრო მეტი არგუმენტი მოჰყავთ მით უფრო ამტკიცებენ ჩემს პოზიციას, რომ ეგ წიგნი არის პრიმიტივიზმი.... -------------------- ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს. ბყკ :-) ბ - ბუდისტ ყ - ყრმათა კ - კავშირი |
ნონა |
![]()
პოსტი
#425
|
![]() მშვიდი სისოვლე ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 2,197 რეგისტრ.: 29-July 09 მდებარ.: ბათუმი წევრი № 7,322 ![]() |
ისეთი წარმოდგენა მიჩნდება, ეკლესიის სახელით ისლამი რომ იქადაგო, ამასაც მიიღებს ზოგი, იმ მოტივით, რომ არ გვესმის ბევრი რამო... +1 ![]() ციტატა ეს უკვე მათი პრობლემაა და არა ჩემი ვითომ? მამა გიორგის შესახებ ბიოგრაფიულ ცნობებს სად მოვიძიებ? ამ გახმაურებულ წიგნში არის ამის შესახებ მონათხრობი? -------------------- ...უფალო, უშენოდ სიზმარშიც არ გავიშვები!
|
:_მარიამი_: |
![]()
პოსტი
#426
|
![]() gvirila_mari ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 441 რეგისტრ.: 24-July 06 წევრი № 8 ![]() |
:_მარიამი_: მარიამ, ცოტა რთულია როცა მოძრავზე და მის ქადაგებაზე საუბარობ. მე პირადად არ მეპარეგა ეჭვი არც ერთი წუთი მამა გიორგის განსაკუთრებულობასი, მაგრამ თუ მის ქადაგებაში, ან უფრო სოწრად ამ ქადაგების არასწორად ინტერპრეტაციაში შეგვაქვს ეჭვი და ეს ქადაგება თუ მისი არასწორი გადმოცემა ეწინააღდეგება ქრისტიანულ სწავლება სდა ხვალ ეიძება მრავალმა გაიმეოროს, ხომ არ ჯობია ავღნიშნოთ ეს და ვტქვათ რომ რაღაც არასწორადაა ნათქვამი? შესაძლებელია მამა გიორგი რაღაც სხვას გულისმხობდა. მოდი ამ რაღაც სხვის არმოჩენა თითოეულ წამკითხევსლ დავუტოვოთ, მაგრამ აქვე ვთქვათ, რომ რაღაც სხვამდე, ის რაც იკიტხება არასწორია. მარიამ, ჩვენ ხომ ქრისტიანობის დაცვა გვევალება, არა? ერთ რაღაცას გკითხავ ხალხნო:ვინ ფლობს დედამიწაზე ჭეშმარიტ ცოდანას.ვის შეუძლია თქვას დაზუსტებით რაა მცდარი და რაა მარათალი.ხომ ვამბობ ის რა ცოდნაც მოგვეცა -მოგვეცა ჩვენი გონებრივი შესაძლებლობების მიხედვით.მითხარით სად არის სწავლება იმის შესახებ როგორი უნდა იყოს წმინდანი,როგორ იღვაწოს ,რისი თქმის უფლება აქვს და რისი არა,როგორ უნდა ისალოსოს.არის რაიმე კანონი ამის შესახებ თუ ჩვენ გვინდა რომ ისინი ჩავსვათ და მოვათავსოთ რაღაც ჩარჩოებში.რელიგიას ხომ ყველა ჩვენგანი სათავისოდ ირგებს ტანზე და ახლა წმინდანებიც გვინდა რომ საკუთარ მოდელზე მოვჭრათ.წმინდანი იმიტომაა წმინდანი,რომ მას ღვთისგან ბოძებული აქვს ნიჭიც და უფლებაც თავისუფალი მოქმედებისა. ისიც გასათვალისწინებელია რომ თვით წმინდანებიც განსხვავდებიან ერთმანეთისგან თავიანთი ნიჭის და ღვაწლის მიხედვით,ყველა მათგანს თავისი დანიშნულება აქვს .მე პირადად ვფიქრობ რომ ამ წიგნში ერთი ცდომილებაც არაა.უბრალოდ ჩვენ ნელ-ნელა სულიერი ცოდნის მიღების ახალ ეტაპზე გადავდივართ. და ბოლოს აქ ამდენი კამათი იმიტომაა რომ ძირითადად ვდაობთ 2 კატეგორიის ხალხი:ისინი ვინც ფიქრობს ,რომ მამა გიორგი წმინდანია(ჩემი ჩათვლით)და ასეთ ხალხი ვალდებულიცაა მის ყოველ სიტყვას ერწმუნოს(რადგან მას ცოდნა ღვთისაგან ეძლევა და არა წიგნებიდან)და მეორენი ვინც მას უბრალოდ მოძღვრად ან არშემდგარ მოძღვრად მიიჩნევენ და მათ ააქვთ მორალური უფლება უკირკიტონ მის ყოველ სიტყვას,რათა იხსნან ხალხი არასწორი მოძღვრებისაგან.ესაა მთელი პრობლემა-მორჩა და გათავდა. ისე ვინ გვითხრა ჩვენ რომ ღმერთი ჩვენგან ქრისტიანობის დაცვას ითხოვს.ნუ გავკადნიერდებით,ვინ ვართ ჩვენ ქრისტიანობა რომ დავიცვათ!? ერთადერთი რასაც ღმერთი ჩვენგან ითხოვს ეს ერთმანეთის სიყვარულია.მამა გაბრიელიც ამას ამბობს,რომ ერთადერთი ღვაწლი რაც ჩვენი დროის ადამიანებს მოეთხოვება არის სიყვარულიო. . |
izi-bartki |
![]()
პოსტი
#427
|
![]() შეიყვარეთ სიყვარული ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 3,169 რეგისტრ.: 15-June 07 მდებარ.: გაღმა ნაპირი..:) წევრი № 2,203 ![]() |
ერთ რაღაცას გკითხავ ხალხნო:ვინ ფლობს დედამიწაზე ჭეშმარიტ ცოდანას.ვის შეუძლია თქვას დაზუსტებით რაა მცდარი და რაა მარათალი.ხომ ვამბობ ის რა ცოდნაც მოგვეცა -მოგვეცა ჩვენი გონებრივი შესაძლებლობების მიხედვით.მითხარით სად არის სწავლება იმის შესახებ როგორი უნდა იყოს წმინდანი,როგორ იღვაწოს ,რისი თქმის უფლება აქვს და რისი არა,როგორ უნდა ისალოსოს.არის რაიმე კანონი ამის შესახებ თუ ჩვენ გვინდა რომ ისინი ჩავსვათ და მოვათავსოთ რაღაც ჩარჩოებში.რელიგიას ხომ ყველა ჩვენგანი სათავისოდ ირგებს ტანზე და ახლა წმინდანებიც გვინდა რომ საკუთარ მოდელზე მოვჭრათ.წმინდანი იმიტომაა წმინდანი,რომ მას ღვთისგან ბოძებული აქვს ნიჭიც და უფლებაც თავისუფალი მოქმედებისა. ისიც გასათვალისწინებელია რომ თვით წმინდანებიც განსხვავდებიან ერთმანეთისგან თავიანთი ნიჭის და ღვაწლის მიხედვით,ყველა მათგანს თავისი დანიშნულება აქვს .მე პირადად ვფიქრობ რომ ამ წიგნში ერთი ცდომილებაც არაა.უბრალოდ ჩვენ ნელ-ნელა სულიერი ცოდნის მიღების ახალ ეტაპზე გადავდივართ. და ბოლოს აქ ამდენი კამათი იმიტომაა რომ ძირითადად ვდაობთ 2 კატეგორიის ხალხი:ისინი ვინც ფიქრობს ,რომ მამა გიორგი წმინდანია(ჩემი ჩათვლით)და ასეთ ხალხი ვალდებულიცაა მის ყოველ სიტყვას ერწმუნოს(რადგან მას ცოდნა ღვთისაგან ეძლევა და არა წიგნებიდან)და მეორენი ვინც მას უბრალოდ მოძღვრად ან არშემდგარ მოძღვრად მიიჩნევენ და მათ ააქვთ მორალური უფლება უკირკიტონ მის ყოველ სიტყვას,რათა იხსნან ხალხი არასწორი მოძღვრებისაგან.ესაა მთელი პრობლემა-მორჩა და გათავდა. ისე ვინ გვითხრა ჩვენ რომ ღმერთი ჩვენგან ქრისტიანობის დაცვას ითხოვს.ნუ გავკადნიერდებით,ვინ ვართ ჩვენ ქრისტიანობა რომ დავიცვათ!? ერთადერთი რასაც ღმერთი ჩვენგან ითხოვს ეს ერთმანეთის სიყვარულია.მამა გაბრიელიც ამას ამბობს,რომ ერთადერთი ღვაწლი რაც ჩვენი დროის ადამიანებს მოეთხოვება არის სიყვარულიო. . მართალი ხარ ჩემო კარგო მე გეთანხმები ![]() მარტო წიგნები არაა საკმარისი.... -------------------- "რომელმან სუას წყლისა მისგან რომელი მე მივცსე მას,არა სწყუროდეს უკუნისამდე"(იოან.4.14)
"ჭეშმარიტება არ იჩაგრება იმით, რომ ვიღაცა მას არ იზიარებს". შილერი. |
მხევალი ნინო |
![]()
პოსტი
#428
|
![]() ზღაპრის ბოლო კეთილია.. ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Senators პოსტები: 25,889 რეგისტრ.: 19-December 06 წევრი № 715 ![]() |
:_მარიამი_:
მარიამ, მე მგონი ძალიან ღელავ. ციტატა ერთ რაღაცას გკითხავ ხალხნო:ვინ ფლობს დედამიწაზე ჭეშმარიტ ცოდანას.ვის შეუძლია თქვას დაზუსტებით რაა მცდარი და რაა მარათალი.ხომ ვამბობ ის რა ცოდნაც მოგვეცა -მოგვეცა ჩვენი გონებრივი შესაძლებლობების მიხედვით მარიამ, ეს არ უნდა თქვა. მე მეგონა რომ ჩვენ ქრისტიანები ჭეშმარიტ ცოდნას ვფლობდით. ეს ცოდნა შედგება ჩვენი მრწამსისგან და წმინდა მამათა სწავლებისგან. მარიამ, მაჩვენე ერთი წმინა მამა მაინც, რომელიც ქრისტიანული სწავლებისგან საწინააღდეგოს ქადაგებადა. ციტატა ასეთ ხალხი ვალდებულიცაა მის ყოველ სიტყვას ერწმუნოს მარიამ, რას ამბობ. ჩვენ ვალდებულები ვართ ვერწმნოთ ჩვენს რელიგიას. მეტი ვალდებულება არა გავქს. ანგელოზიც კი არასწორს თუ გიქააგებს, მასაც კი არ უნდა ერწმუნო. მამა გიორგის წიგნში არის ცდომილებები და რა ვტქვათ ეხლ ჩვენ ახალ ეტაპზე გადავდივართო? ანუ ეს სიტყვები რას ნიშნავს, ახალი სწავლებაა ქრისტიანობისო? მარიამ, ხვდები მაინც რას ამბობ? მე პირადად სულაც არ ვაფასებ მამა გიორგის. უფრო სწორად არ ვიცნობ ამ მოძვარს, მაგრამ დარწმუნებული ვარ, რომ არაწმინდა მასში არაფერია. პირიქით, ფაქტია, რომ გამორჩეული ადამიანია. მაგრამ არის საკიტხები რომელსაც ის არასწორად ქადაგებს. ამით, ჩვენი რელიგია დაბინძურდასავით. წარმოგიდგენია გრიგოლ ხანძთელი არასწორად მქადაგებელი? წმინდანი სწორედ იმ ნიშნით იყო, რომ ქრისტიანი იყო ამ სიტყვის სრული დატვირტVით. მისი მცნებების და სწავლების აღმსრულებელი. თუ მამა გიორგი მის ნათქვამში რაიმეს სხვას გულისმობხ, მასინ ეს სხვაც უნდა განიმარტოს, არა მარიამ? მამა გიორგის ვერ დავაყენებთ ჩვენ ვერც გრიგოლ ხანძთელის ვერც წმინდა ნიკოლოზის და საერთოდ ვერ ერტი წმინდანის წინ, რომელტაც აქვთ განმარტებებიც, სწავლებებიც, ქადაგებებიც და აშ. მათსი რატომ არაა ცდომილება, მაშინ არ იყო ახალი ეტაპი??? ლამის ვიტირო ![]() მამა გიორგის საწინააღდეგო არაფერი ამქვს, მაგრამ თუ მისი ნათვქმი რაიმე სწავლებას ამახინჯებს, ამას სჭირდება აუცილებლად ხაზგამსა, რადგა ჩვენთვის ჯერ ჩვენი სწავლებაა მნიშვნელოვანი. ამ სწავლების დაცვით არიან ჩვენი წმინდანები თვგადაკლულლები და ცვენ ეხლა რაიმე გნსხვავებული ვასწავლოთ? დამიჯერე მარიამ, მე მამა გიროგის საწინააღდეგო არაფერი მაქვს და გამოგიტყდები დიდი სურვილიც მაქვს ვნახო. -------------------- ჩვენ ვინც ქრისტიანობა დაგვაბრალა ....
დიდება შენდა, რომელმან მოგვფინე ნათელი -Поверь мне Карлсон, Не в пирогах счастье. -Да ты что, с ума сошёл?! А в чем же ещё? © |
თამარ |
![]()
პოსტი
#429
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 114 რეგისტრ.: 17-November 08 მდებარ.: საქართველო, ბორჯომი წევრი № 5,960 ![]() |
afxazi
ციტატა თუ არ მოგვწონს ჩემო კარგებო აქაური სიტუაცია იქნებ ნუღარ დახარჯავთ სიტყვებს ჩვენს არაქრისტიანებად გამოცხადებაში. გასაგებია, რომ ქრისტიანობა მხოლოდ ტქვენ იცით და გესმით, ჩვენ დამწყებები ვართ და ეხლა ვსწავლობთ. მაგრამ ასეთი მიდგომა ზედაპირული შეხედვითაც კი არა მგონია ქრისტიანული იყოს. რატომ მიიღე შენს თავზე? სადაა არაქრისტიანად თქვენი გამოცხადება, ეგება მე რაღაცას ვერ ვხვდები ან სხვადასხვა ენებზე ვსაუბრობთ? მე მგონი, ვერ გაიგე, რას ვგულისხმობდი, მე კი მეგონა, ძალიან გასაგებად ვწერდი, ამიტომაც დავხარჯე ამდენი დრო. ესაა დროისა და ქვეყანაში არსებული სიტუაციის ზოგადი ანალიზი და არა კონკრეტულად ამ ფორუმისა, თუმცა, თუ რაიმე გულზე მოგხვდა, ეგება დაფიქრდე, რატომ? |
მხევალი ნინო |
![]()
პოსტი
#430
|
![]() ზღაპრის ბოლო კეთილია.. ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Senators პოსტები: 25,889 რეგისტრ.: 19-December 06 წევრი № 715 ![]() |
თამარ
ციტატა ეგება დაფიქრდე, რატომ? თამარ, არ გიცნობ და არ შეგაფასებ, მაგრამ ვისურვბდი და გისურვებდი აფხაზისნაირი იყო. რა ვიცი, მამა გიორგის წმინდანობის შფასების უფლება არა გავქსო და არც არავისისო და ერთმანეთის შეურაცყოფის უფლება გვქონია. მდაააა. -------------------- ჩვენ ვინც ქრისტიანობა დაგვაბრალა ....
დიდება შენდა, რომელმან მოგვფინე ნათელი -Поверь мне Карлсон, Не в пирогах счастье. -Да ты что, с ума сошёл?! А в чем же ещё? © |
თამარ |
![]()
პოსტი
#431
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 114 რეგისტრ.: 17-November 08 მდებარ.: საქართველო, ბორჯომი წევრი № 5,960 ![]() |
მხევალი ნინო
უკვე მე მგონია ხოლმე, ჩემი პოსტები სხვებისაში გერევათ, იმდენად შეუსაბამო პასუხებს ვღებულობ. "რა ვიცი, მამა გიორგის წმინდანობის შფასების უფლება არა გავქსო და არც არავისისო და ერთმანეთის შეურაცყოფის უფლება გვქონია. მდაააა." ეგება დაეყრდნოთ ამ ჩემს პოსტს, რომელიც არ მოეწონა აფხაზს, და ამიხსნათ უკეთესად, თუ რა გეწყინათ? სად დაინახეთ შეურაცხყოფა? |
afxazi |
![]()
პოსტი
#432
|
![]() დავითი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: სენატის თავმჯდომარე პოსტები: 8,814 რეგისტრ.: 7-March 07 წევრი № 1,291 ![]() |
:_მარიამი_:
ციტატა ერთ რაღაცას გკითხავ ხალხნო:ვინ ფლობს დედამიწაზე ჭეშმარიტ ცოდანას.ვის შეუძლია თქვას დაზუსტებით რაა მცდარი და რაა მარათალი ვის და ეკლესიას, ეკლესიურ მოძღვრებას, იმ მოძღვრებას, რომელიც გამოცხადებით ეუწყა კაცობრიობას. არა მგონია აქ ვინმე ამ მოძღვრების გარე აფასებდეს რაღაცას. რომ ამბობთ მხოლოდ წიგნები არაა საკმარისიო. კი ბატონო გეთანხმებით და უფრო უმთავრესი სულიერებაა. თუმცა თუკი ამ სულიერებას არ ახლავს თან მართლმადიდებელი ეკლესიის მიერ ნაქადაგები დოგმატური სწავლებანი, პირიქით მისი საწინააღმდეგო რამ, ეს სულიერება ვერაფერ ღვაწლად ვერ ჩაითვლება. არავინ თქვას რომ ორიგენეზე დიდი მოღვაწე (ასკეტური გაგებით) ოდესმე ყოფილა, მაგრამ მისმა დოგმატურმა ლაფსუსებმა მისი ანათემირება გამოიწვია. კი ბატონო, თუნდაც მე ციდან ვასკვლავებს არ ვწყვეტ სულიერებაში, მაგრამ რაღაც თეორია გამეგება, ის თეორია რომელიც მიკარნახებს რაა ეკლესიური სწავლება. -------------------- სათნოება თვითკმარია ბედნიერებისთვის კლიმენტი ალექსანდრიელი |
მხევალი ნინო |
![]()
პოსტი
#433
|
![]() ზღაპრის ბოლო კეთილია.. ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Senators პოსტები: 25,889 რეგისტრ.: 19-December 06 წევრი № 715 ![]() |
იცით რა არ მომწონს.? შეიძლება ვცდები. ძალიან ფაქიზი თემაა..
მოკლედ, ვინმე თუ შეგვიყვარდა, ვაი, მასზე თუ რაიმე ტქვეს, ტვალებს ამოვუღებთ. რა ვიცი, შეკიტხვა ცოდვაა? თუ რაიმე ეჭვი გვაქვს გულში და ვორჭოფობთ, არ ჯობია მამა გიორგის დავეკიტხოთ და განგვიმარტოს/ ბოლოს და ბოლოს ის ხომ ქრისტიანობას ქადაგებს და მისი სურვილი, ჩვენი ღმერთთან დაახლოებაა, არ მგონია დაგვზარდეს განმარტებაზე. კიდევ ერთხელ მინდა ხაზი გავისვა, მე პირადად მამა გიოგის საწინააღდგეო არაფერი მაქვს, მაგრამ ვინც არ უნდა იყოს ის, თუ არასწორს ქადაგებს, აამს არნიშვნა სჭირდება. მორცა, ესაა ჩემი დამოკიდებულება და როგორც გინდათ მიიღეთ. -------------------- ჩვენ ვინც ქრისტიანობა დაგვაბრალა ....
დიდება შენდა, რომელმან მოგვფინე ნათელი -Поверь мне Карлсон, Не в пирогах счастье. -Да ты что, с ума сошёл?! А в чем же ещё? © |
:_მარიამი_: |
![]()
პოსტი
#434
|
![]() gvirila_mari ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 441 რეგისტრ.: 24-July 06 წევრი № 8 ![]() |
:_მარიამი_: მარიამ, მე მგონი ძალიან ღელავ. მარიამ, ეს არ უნდა თქვა. მე მეგონა როჩვენი მრწამსისგან და წმინდა მამათა სწავლებისგან. ჭეშმარიტებას კი არ ვფლობთ არამედ ჭეშმარიტების იმ ნაწილს რაც ღმერთმა ამ ეტაპზე გვიბოძა.და შენ რა იცი ხვალ რა ჭეშმარიტებას გიბოძებს და გაგიხსნის ღმერთი.თუ იმის თკმა გინდა რომ ჩვენ ისეთი სრულყოფილები ვართ რომ სრულივე ჭეშმარიტება გაგვიხსნა ღმერთმა.თუ ამას იტყვი მოდი ნურაფერზე ნუღარ ვიდავებთ, მარიამ, რას ამბობ. ჩვენ ვალდებულები ვართ ვერწმნოთ ჩვენს რელიგიას. მეტი ვალდებულება არა გავქს. ანგელოზიც კი არასწორს თუ გიქააგებს, მასაც კი არ უნდა ერწმუნო. ჯერ იმ დონეს მივაღწიოთ რომ ანგელოზის გამოცხადების ღირსნი გავხდეთ და მერე ვიფიქროთ უნდა ვერწმუნოთ თუ არა მას.თუმცა ხიბლში მყოფთაც ეცხადება ანგელოზად ბოროტი. მე პირადად სულაც არ ვაფასებ მამა გიორგის. უფრო სწორად არ ვიცნობ ამ მოძვარს, მაგრამ დარწმუნებული ვარ, რომ არაწმინდა მასში არაფერია. პირიქით, ფაქტია, რომ გამორჩეული ადამიანია. მაგრამ არის საკიტხები რომელსაც ის არასწორად ქადაგებს. ამით, ჩვენი რელიგია დაბინძურდასავით. წარმოგიდგენია გრიგოლ ხანძთელი არასწორად მქადაგებელი? წმინდანი სწორედ იმ ნიშნით იყო, რომ ქრისტიანი იყო ამ სიტყვის სრული დატვირტVით. მისი მცნებების და სწავლების აღმსრულებელი. ის კი არ ქადაგებს არასწორად ჩვენ არ გვესმის.დაბინძურებით კი რაც70 წლის განმავლობაში დაბინძურდა ამაზე მეტად ვეღარ დააბინძურებ.ხოდა ახლა ხეხვის პროცესი მიდის. |
elusia |
![]()
პოსტი
#435
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 517 რეგისტრ.: 13-March 10 წევრი № 8,384 ![]() |
,,მაცხოვნებელ სწავლებასთან ერთად ქრისტიანობამ ერებსა და ხალხებს თავისუფალი განვითარებისათვის საოცარი მუხტი მისცა და მნიშვნელოვანწილად განაპირობა დამოუკიდებელი ეროვნული კულტურების ჩამოყალიბება. საქართველოშიც ქრისტიანობამ ხელი შეუწყო ჩვენი ხალხის ერთიან ერად ფორმირების მრავალსაუკუნოვანი პროცესის დასრულებას და ჭეშმარიტი თავისუფლებისა და თვითმყოფადობისათვის ზრუნვის სრულიად ახალ ეტაპზე გადასვლას. შედეგი ამისა იყო ის, რომ ჩვენთვის ქრისტიანობის დაცვა სამშობლოსა და ჭეშმარიტი თავისუფლების დაცვად იქცა. ‘’
-------------------- [b]ადამიანს არაფრის მიღება არ შეუძლია თუ ციდან არა აქვს მიცემული.[/b]
[u]იოანე ნათლისმცემელი[/u] |
:_მარიამი_: |
![]()
პოსტი
#436
|
![]() gvirila_mari ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 441 რეგისტრ.: 24-July 06 წევრი № 8 ![]() |
,,მაცხოვნებელ სწავლებასთან ერთად ქრისტიანობამ ერებსა და ხალხებს თავისუფალი განვითარებისათვის საოცარი მუხტი მისცა და მნიშვნელოვანწილად განაპირობა დამოუკიდებელი ეროვნული კულტურების ჩამოყალიბება. საქართველოშიც ქრისტიანობამ ხელი შეუწყო ჩვენი ხალხის ერთიან ერად ფორმირების მრავალსაუკუნოვანი პროცესის დასრულებას და ჭეშმარიტი თავისუფლებისა და თვითმყოფადობისათვის ზრუნვის სრულიად ახალ ეტაპზე გადასვლას. შედეგი ამისა იყო ის, რომ ჩვენთვის ქრისტიანობის დაცვა სამშობლოსა და ჭეშმარიტი თავისუფლების დაცვად იქცა. ‘’ სწორედ მაგაშია საქმე.ქართველობა და ქრისტიანობა განყენებულ მცნებებად ვერ მოიაზრება,როგორც აქ ზოგიერტებს ჰგონია .ქართველისთვის ქართველობა და ქრისტიანობა ერთი და იგივეა.3 საუკუნე უტენიდნენ თურქები თავში ისლამს აჭარლებს,მაგრამ ნურას უკაცრავად.ხდებოდა ხოლმე როცა ქართველი გარეგნულად რწმენას იცვლიდა,მაგრამ შინაგანად ქრისტიანი იყო და ამიტომ ქართველი იყო.მაგრამ თუ ქართველი შინაგანად იცვლიდა სარწმუნოებას და ღალატობდა ქრისტიანობას ის აუცილებლად გადაჯიშდებოდა. |
მხევალი ნინო |
![]()
პოსტი
#437
|
![]() ზღაპრის ბოლო კეთილია.. ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Senators პოსტები: 25,889 რეგისტრ.: 19-December 06 წევრი № 715 ![]() |
:_მარიამი_:
ვაიმე, მარიამ რაღა გიტხრა არ ვიცი. დაჯექი და დაელოდე მამა გიორგი როგორ გამოგიცხადების ჭეშმარიტების დარცენილ ნაწილს., და რაც მთავრაი ჭეშმარიტრება უწოდეთ მის გამოცხადებას ![]() მერე რა, რომ არაფრის შეცვლა დდა ახალი სწავლების დამკვიდრება არსად არ თქმულა და თითქოს დაკმვიდრებული და გამოცხადებულია, რაც საჭიროდ ჩატVალა უფალმა, ეხლა უეცრად, ეტყობა ამას არც ღმერთი ელოდა, გავიზარდეთ და ამის შესაბამისად, კიდევ უნდა ველოდოთ ახალ ჭეშმარიტებებს ![]() -------------------- ჩვენ ვინც ქრისტიანობა დაგვაბრალა ....
დიდება შენდა, რომელმან მოგვფინე ნათელი -Поверь мне Карлсон, Не в пирогах счастье. -Да ты что, с ума сошёл?! А в чем же ещё? © |
თამარ |
![]()
პოსტი
#438
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 114 რეგისტრ.: 17-November 08 მდებარ.: საქართველო, ბორჯომი წევრი № 5,960 ![]() |
მხევალი ნინო
ციტატა რა ვიცი, შეკიტხვა ცოდვაა? თუ რაიმე ეჭვი გვაქვს გულში და ვორჭოფობთ, არ ჯობია მამა გიორგის დავეკიტხოთ და განგვიმარტოს/ ბოლოს და ბოლოს ის ხომ ქრისტიანობას ქადაგებს და მისი სურვილი, ჩვენი ღმერთთან დაახლოებაა, არ მგონია დაგვზარდეს განმარტებაზე. სავსებით მართალი ხარ, ნინო, თუ შეძლებ, ჩადი და გაიცანი, არ ინანებ, მე მგონი ![]() afxazi მხევალი ნინო მადლობა, რომ არ მეჩხუბეთ ![]() ![]() ![]() ნამდვილად არ იყო ჩემი სურვილი თქვენი წყენინება ამ ოთხშაბათ დღეს, შენდობას გთხოვთ. ![]() |
afxazi |
![]()
პოსტი
#439
|
![]() დავითი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: სენატის თავმჯდომარე პოსტები: 8,814 რეგისტრ.: 7-March 07 წევრი № 1,291 ![]() |
თამარ
ციტატა მადლობა, რომ არ მეჩხუბეთ არა, ღმერთმა დაგვიფაროს. ეს თემა იმისთვის არ დამიტოვებია ღიად რომ ვიჩხუბოთ ხოლმე. მე ვფიქრობ, რომ ავად თუ კარგად ეს თემა არის იმის მაგალითი, თუ როგორ შეიძლება ორი ერთმანეთის საწინააღმდეგო აზრი თანაარსებობდნე ერთმანეთის გვერდით. -------------------- სათნოება თვითკმარია ბედნიერებისთვის კლიმენტი ალექსანდრიელი |
KAIROS |
![]()
პოსტი
#440
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
ციტატა შენთვის არ გაუხსნიათ ეზოთერული ცოდნა,ეს იმას არ ნიშნავს ,რომ ის არ არსებობს.ქვეყანაზე ყველაფერი არსებობს რისი შესატყვისი მცნებაც არსებობს.ასე რომ ნამეტანს ნუ დაჯიუტდები.ის რაც კანონების სახით მოგვეცა ეს მხოლოდ ჩვენი გონების შესაძლებლობების მიხედვით მოგვეცა,მეტს ჩვენი ტვინი ვერ გაქაჩავდა.მაგრამ ადამიანი ასე-თუ ისე ნელ-ნელა ვითარდება და ღმერთს იგი ახალ ეტაპზე გადაჰყავს.სწორედ ამისთვისაა საჭირო წმინდანი,რომ ადამიანები შეამზადონ ამ ახალი ეტაპისთვის ეს არის ტიპიური უცოდინარობა, თორემ ცოდნით რომ იყოს დაწერილი, მწვალებლობა იქნებოდა. შენ ჩემო კარგო, სრულიად არ იცნობ, რაა ეზოთრისტული სექტანტიზმი, და რაა ქრისტიანობა, ადამიანმა შეიძლება მეცნიერულ დონეზე რაღაც ახალი აღმოაჩინოს, უფრო სწორედ არსებული იპოვოს, შეიძლება ფილოსოფიური სისტემებიდან რაიმე სიახლე შეიქმნას, თუმცა ისიც ძველს ეყრდნობა. ქრისტიანული დოგმატიკა კი რაც ერთხელ გამოეცხადა კაცობრიობას და დამტკიცდა ეკლესიის კრებათა მიერ, უცვლელია და მას არც არაფერი ემატება და არც არაფერი აკლდება, როგორც წმიდა წერილს "ვინც ერთი ასო მაინც დააკლოს ან მოუმატოს, წყეულ იყოს", სხვაგან წმ. მოციქული პავლე წერს: 7. თუმცა არ არსებობს სხვა სახარება, არიან მხოლოდ ზოგიერთნი, რომელნიც გამღვრევენ და ცდილობენ შერყვნან ქრისტეს სახარება. 8. მაგრამ ჩვენ კი არა, თვით ანგელოსმა ზეცითაც რომ გახაროთ სხვა სახარება, და არა ის, რაც გვიხარებია, წყეულიმც იყოს. (გალატელთა 1:7–8)... ეს დოგმატია და არა ჩემი სიჯიუტე, თქვენ კანუდოსას არ იყოს, უბრალოდ საერთოდ არ იცნობთ ამ საკითხს და მხოლოდ იმიტომ იცავთ, რომ გგონიათ, რომ დასაცველია, გავიწყდებათ რა, რომ სანამ რაიმეს დაცვას დაიწყებდეთ, მანამ იგი უნდა შეისწავლოთ. წმ. იოანე დამასკელი, როდესაც საუბრობს ღვთის შემეცნების შესახებ, პირდაპირ პასუხობს თქვენს მცდარ წარმოდგენებს (რომელსაც გირჩევთ რომ შეინანოთ, რადგან წვალებაა და დაგმობილია ეკლესიაში), ეზოთერისტული ან დამალული, უცნობი სწავლებების შესახებ: "..არ დაგვტოვა ჩვენ ღმერთმა სრულ უცოდნელობაში, რადგან მის მიერ ბუნებითად არის შთათესილი ყველაში ცოდნა იმისა, რომ არსებობს ღმერთი. თვით შესაქმეც, მისი თანაშემტკიცება და წარმმართველობა საღვთო ბუნების სიდიადეს ქადაგებს. ასევე, პირველად რჯულისა და წინასწარმეტყველთა მიერ, შემდეგ კი თვით მხოლოდშობილი ძის, უფლისა და ღვთის, ჩვენი მაცხოვრის იესო ქრისტეს მიერაც, ჩვენთვის საწვდომად, თავისი თავის ცოდნა გააცხადა მან. ამიტომ, რჯულის, წინასწარმეტყველების, მოციქულებისა და მახარებლების მიერ ჩვენდამი გადმოცემულთ შევიწყნარებთ, ვიმეცნებთ და ვეთაყვანებით, არარას ვეძიებთ რა მათ მიღმა, რადგან ღმერთი, რომელიც კეთილია, ყოველგვარ სიკეთეს გვანიჭებს და არ ექვემდებარება იგი არც შურს, არც რამ ვნებას. შური შორსაა საღვთო ბუნებისგან, რომელიც უვნებოა, რადგან მხოლოდ იგია კეთილი. ამიტომ, მან როგორც ყოვლის მცოდნემ და თითოეულისთვის სასარგებლოს წინაგანმჭვრეტმა, რაც გვარგებდა რომ გვცოდნოდა, გამოგვიცხადა, ხოლო რაც არ ძალგვიძდა რომ გვეტვირთა, დაიდუმა. ჩვენც ამათ დავჯერდეთ. ამათში ვმკვიდრობდეთ და ნუ გადავალთ საუკუნო საზღვრებს, ნურც საღვთო გადმოცემას გარდავხდებით." ასე ნურარას ეძიებთ იმის მიღმა რაც ეკლესიაში უკვე დაწესებულია და დოგმატიკურად გადმოცემული http://www.orthodoxy.ge/gvtismetkveleba/damaskeli/1.htm ხოლო დოგმატური ღვთისმეტყველების სახელმძღვანელოში კარგადაა ეს საკითხი გადმოცემული, სადაც განსხვავებულია დოგმატური სიახლეების (რაც ეზოთერიზმის მიმსგავსებაა) და დოგმატებში ჩაღრმავების (რაც ეკლესიის ცოცხალი შემოქმედებაა) საკითხები, პირველი დაგმობილია, მეორე კი აუცილებელი. "წმიდა მოციქულთა მოძღვრება იყო და დარჩება ნიმუშად ქრისტიანული მსოფლმხედველობის სრულყოფილებისა და სისავსისა. XX საუკუნის ქრისტიანი მათთან შედარებით უძლურია უფრო სრულყოფილად განავითაროს ან ღრმად შეიცნოს სარწმუნოების ჭეშმარიტებანი. ამიტომაც აზრს მოკლებულია ახალ ქრისტიანულ ჭეშმარიტებათა აღმოჩენის, ზოგი დოგმატური დებულების „სრულყოფის“ ან მათი ხელახალი გააზრების მცდელობანი როგორც ცალკეულ პირთაგან, ისე თვით დოგმატური ღვთისმეტყველების მეცნიერების სახელით. დოგმატური ღვთისმეტყველების, როგორც მეცნიერების, ამოცანაა - საფუძვლიანად, დამაჯერებლად ჩამოაყალიბოს მოციქულთა მიერ გადმოცემული მართლმადიდებლური სწავლება. დოგმატური ღვთისმეტყველების შესახებ ზოგიერთი ვრცელი ნაშრომი ეკლესიის მამათა და მასწავლებელთა აზრებს ქრონოლოგიური თანმიმდევრობით გადმოგვცემს. მაგ. ასეა აგებული ზემოთ ნახსენები ეპისკოპოს სილვესტერის „მართლმადიდებლური დოგმატური ღვთისმეტყველების გამოცდილება“. მართლმადიდებლური საღვთისმეტყველო მეცნიერებაში გადმოცემის ასეთი მეთოდი არ გულისხმობს „დოგმატთა თანდათან გავითარების“ გამოკვლევას. მას სხვა მიზანი აქვს - ისტორიულად თანმიმდევრულად და სრულად გადმოსცეს ეკლესიის წმიდა მამათა აზრები რწმენის მასწავლებელ თითოეულ დებულებასთან მიმართებაში. აქედან ცხადად მტკიცდება, რომ ეკლესიის ყველა საუკუნის მამები სარწმუნოების ჭეშმარიტებაზე მსჯელობისას ერთსულოვანნი იყვნენ. მაგრამ, რადგანაც ჭეშმარიტებებს სხვადასხვა კუთხითა და განასხვავებული არგუმენტებით განიხილავდნენ, ეკლესიის მამათა სწავლების ისტორიული გამოკვლევა სარწმუნოებრივი დოგმატების განხილვას უფრო სრულს ხდის და მათს ჭეშმარიტებას ადასტურებს. ეს არ ნიშნავს, რომ დოგმატების სამეცნიერო-საღვთისმეტყველო გადმოცემის ფორმა უცვლელი უნდა იყოს: თითოეული ეპოქა საკუთარ შეხედულებებს, მცნებებს, კითხვებს, ერესებს და ქრისტიანულ ჭეშმარიტებათა საწინააღმდეგო აზრებს წარმოაჩენს, ან მივიწყებულ ძველს გაიმეორებს. ღვთისმეტყველებამ, ბუნებრივია, ყურად უნდა იღოს და პასუხი გასცეს თანამედროვეთა შეკითხვებს, მათი მოთხოვნების შესაბამისად ჩამოაყალიბოს დოგმატური ჭეშმარიტებანი. ამ გაგებით შეიძლება დოგმატური ღვთისმეტყველების, როგორც მეცნიერების, განვითარებაზე საუბარი. მაგრამ, საფუძველს მოკლებულია ეკლესიის დოგმატთა განვითარებაზე მსჯელობა." http://www.orthodoxy.ge/gvtismetkveleba/pomazanski/1.htm#13 მოკლედ, ამ საინტერესო ინფორმაციასაც მოგაწვდი, ჩემო მეგობარო და შემდეგში აჯობებს თუ ჯერ ვისწავლით და მერე ვიკამათებთ ![]() ეკლესიის კრებითი ცნობიერება ქრისტეს მართლმადიდებელი ეკლესია არის სხეული ქრისტესი, სულიერი ორგანიზმი, რომლის თავიც ქრისტეა: აქვს ერთი სული, ერთი სარწმუნოება და სულიწმიდით მართული მთლიანი და საერთო, კრებითი, კათოლიკე ცნობიერება. ამ ცნობიერების დასკვნები წმიდა წერილისა და წმიდა სამოციქულო გადმოცემის გარკვეულ, კონკრეტულ დებულებებს ეფუძნება. კრებითი ცნობიერება ეკლესიას ყოველთვის ახასიათებდა, მაგრამ იგი განსაკუთრებით მსოფლიო საეკლესიო კრებებზე გამოიკვეთა. ქრისტიანობის ძველი დროიდან, წმიდა მოციქულთა 37-ე კანონის თანახმად, ცალკეულ მართლმადიდებელ ეკლესიათა ადგილობრივი კრება წელიწადში ორჯერ იმართებოდა. ეკლესიის ისტორიაში მრავალჯერ შედგა ეპისკოპოსთა სამხარეო კრებები - უფრო მასშტაბური, ვიდრე ცალკეული ეკლესიებისა და ბოლოს, მთელი აღმოსავლეთ-დასავლეთის მართლმადიდებელ ეპისკოპოსთა მსოფლიო კრებები. ეკლესია აღიარებს შვიდ მსოფლიო კრებას, რომელთაც ზუსტად ჩამოაყალიბეს და დაადგინეს ქრისტიანული მართლმადიდებლური სარწმუნოების ძირითადი ჭეშმარიტებანი, დაიცვეს ეკლესიის ძველი სწავლება ერეტიკულ დამახინჯებათაგან. მსოფლიო კრებებმა ასევე დაადგინეს საეკლესიო კანონენად წოდებული საერთო-საეკლესიო და პირად-ქრისტიანული ცხოვრების მრავალი კანონი და წესი, რომელთა განუხრელად შესრულება საყოველთაო და სავალდებულო გახადეს. მსოფლიო კრებაზე დამტკიცდა ადგილობრივ კრებებზე მიღებული დოგმატური განსაზღვრებანი და აგრეთვე, ეკლესიის ზოგიერთი მამის მიერ შედგენილი დოგმატური გადმოცემები (მაგ., წმ. გრიგოლ სასწაულმოქმედის - ნეოკესარიის ეპისკოპოსის მრწამსის აღიარება, წმ. ბასილი კანონები და სხვ.). უნდა გვახსოვდეს, რომ დოგმატურ განსაზღვრების საეკლესიო კრებები იღებდნენ წმიდა წერილის ყველა იმ ადგილის მხოლოდ გულმოდგინე, ამომწურავი და სრული განხილვის შემდგომ, რომლებიც უკავშირდებოდნენ წამოჭრილ საკითხს. ამით ადასტურებდნენ, რომ მსოფლიო მართლმადიდებელ ეკლესიას ზუსტად ასე ესმის წმიდა წერილის მითითებული ადგილები. ამგავარად, კრებათა მიერ დამტკიცებული სარწმუნოების განსაზღვრებანი წარმოადგენენ წმიდა წერილისა და ეკლესიის კრებითი გადმოცემის ერთიან, ჰარმონიულ შერწყმას. ამიტომაც წმიდა წერილსა და სამოციქულო გადმოცემაზე დაფუძნებული ნამდვილი, ურყევი და ავტორიტეტული ეს განმატებანი თავის მხრივ ეკლესიის მსოფლიო, წმიდა გადმოცემანი გახდნენ. წმიდა წერილში სარწმუნოების მრავალი ჭეშმარიტება იმდენად ნათლადაა გაცხადებული, რომ ერეტიკოსთა მხრიდან ისინი ხელახლა აღარ განუმარტავთ, ამიტომ მათ შესახებ კრებებს განსაკუთრებული დადგენილებანი არც მიუღიათ. ზოგი ჭეშმარიტება კი თვით კრებათა მიერ დადგინდა. ყველა დოგმატურ, კრებით განმარტებათაგან პირველხარისხოვნად და ძირითადად, მსოფლიო კრებები ნიკეა-კონსტანტინეპოლის სარწმუნოების სიმბოლოს (მრწამსს) აღიარებენ. მათ აკრძალეს არათუ აზრობრივი ცვლილებების შეტანა მასში, არამედ სიტყვის მიმატება-ამოღებაც კი (III მსოფლიო კრების დადგენილება, განმეორებული IV-VII კრებებზე). მთელი ეკლესიის სახელმძღვანელოდ აღიარებული ადგილობრივ კრებათა მიერ მიღებული სარწმუნოების განმარტებანი და ეკლესიის წმიდა მამათა დადგენილებანი ჩამოთვლილია VI მსოფლიო (ტრულის) კრების მე-2 კანონში. ისინი მოყვანილია წიგნში: „წმიდა მოციქულთა, მსოფლიო და ადგილობრივ კრებათა და წმიდა მამათა კანონები“. ატმანი ენამწარობს ![]() ციტატა ეს თემა არ დაიხურება და გეყოს ამაზე ოცნება. საოცნებო და საფიქრალი, ატმანს სიცოცხლე, იმდენი მაქვს, ამ დავიდარაბასათვის ნამდვილად არა მცალია, უბრალოდ წრეზე მიდის სიარული და მხარი დავუჭირე მეგობრის მიერ გამოთქმულ იდეას, სულ ეს იყო, ნუ დაიხურება მერე, რა იყო, რას მერჩი? ![]() -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
![]() ![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 11th July 2025 - 01:17 AM |
მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი
ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი