IPB

სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )

საეკლესიო ბიბლიოთეკა

10 გვერდი V « < 4 5 6 7 8 > »   
Closed TopicStart new topic
> წირვაზე წასვლის მთავარი მიზანი, თითქოს მარტივი კითხვაა...
გლახა
პოსტი Jan 27 2007, 02:41 PM
პოსტი #101


--------
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 4,345
რეგისტრ.: 24-July 06
წევრი № 12



ეხლა თქვენს უფსკერო განათლებულობას ვერ მივწვდები ბტონებო..მე უფრო მარტივი ადამიანი ვარ smile.gif
ხო და ზიარებაზე მოგახსენებთ:
არ სევეხები ზიარებისას ღვინო და პური რად იქცევა, მაგრამ ერთს ვიტყვი:
პასექის დღეს იესომ 12 მოწაფე აზიარა და არა ქუჩაში მყოფი სხვა ხალხი..
მე მგონია, რომ ზიარება ეს ასევე არის გამოხატულება იმისა რომ ქრისტეს სხეულის წევრებს ერთმანეთთან მოზიარეობა აქვთ...არა მარტო კვირაში ერთხელ, არამედ საერთოდ ცხოვრებაში...
რატომღაც ადამიანები იმას უფრო მეტ ყურადრებას ვუთმობთ რას ვჭამთ და რას ვსვამთ...
თუ შენ ქრისტესთან და სულიერ დასთან და ძმასთან მოზიარეობა ცხოვრებაში არ გაქვს მის ლხინსა და ჭირში, მაშინ
რა აზრი აქვს ღვინისა და პურის მიღებას?
არც არაფერი smile.gif
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
kato_Bato
პოსტი Jan 27 2007, 02:52 PM
პოსტი #102


Я тучка, тучка, тучка. Я вовсе не медведь..
***

ჯგუფი: Senators
პოსტები: 15,479
რეგისტრ.: 4-November 06
მდებარ.: Not shureLand....
წევრი № 389



ციტატა(გლახა @ Jan 27 2007, 02:41 PM) *

ეხლა თქვენს უფსკერო განათლებულობას ვერ მივწვდები ბტონებო..მე უფრო მარტივი ადამიანი ვარ smile.gif
ხო და ზიარებაზე მოგახსენებთ:
არ სევეხები ზიარებისას ღვინო და პური რად იქცევა, მაგრამ ერთს ვიტყვი:
პასექის დღეს იესომ 12 მოწაფე აზიარა და არა ქუჩაში მყოფი სხვა ხალხი..
მე მგონია, რომ ზიარება ეს ასევე არის გამოხატულება იმისა რომ ქრისტეს სხეულის წევრებს ერთმანეთთან მოზიარეობა აქვთ...არა მარტო კვირაში ერთხელ, არამედ საერთოდ ცხოვრებაში...
რატომღაც ადამიანები იმას უფრო მეტ ყურადრებას ვუთმობთ რას ვჭამთ და რას ვსვამთ...
თუ შენ ქრისტესთან და სულიერ დასთან და ძმასთან მოზიარეობა ცხოვრებაში არ გაქვს მის ლხინსა და ჭირში, მაშინ
რა აზრი აქვს ღვინისა და პურის მიღებას?
არც არაფერი smile.gif



შემოგევლე შენ მე, გლახა!!

მაგაზე მე ხშირად მიფირია, ვდგავარ ტაძარში და მეორე ადამიანისთვის "ჩვენთან არს ღმერთი" ვერ მითქვამს....

რომელ ზიარებაზეა ლაპარაკი, როცა მირჩევნია ბნელ კუთხეში მარტო ვიდგე და ჩემებურად "ვადიდო" უფალი...

რაღაც ეს "ჩემებურად" ძალიან მოგვწონს ხომ იცი, ალბათ, ასე უფრო ადვილია და იმიტომ...


--------------------
მელია დადუმდა და პატარა უფლისწულს მიაჩერდა.

- მომიშინაურე!.. - შეევედრა იგი უფლისწულს....

- როგორ უნდა მოგიშინაურო? - ჰკითხა პატარა უფლისწულმა.

- ამისთვის დიდი მოთმინებაა საჭირო, - მიუგო მელიამ. - ჯერ შორიახლოს დაჯდები მოლზე. აი ასე. მე მალულად დაგიწყებ ცქერას. შენ კი ხმა არ უნდა ამოიღო. საუბარი ხშირად გაუგებრობის მიზეზია. მერე ყოველდღე უფრო და უფრო მომიახლოვდები...
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
კანუდოსელი
პოსტი Jan 27 2007, 06:10 PM
პოსტი #103


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 8,829
რეგისტრ.: 2-November 06
მდებარ.: კანუდოსი
წევრი № 374



ციტატა(გლახა @ Jan 27 2007, 03:41 PM) *

მე მგონია, რომ ზიარება ეს ასევე არის გამოხატულება იმისა რომ ქრისტეს სხეულის წევრებს ერთმანეთთან მოზიარეობა აქვთ...

კი, მაგრამ აბა შენივე ნათქვამს თავად დაუკვირდი? ერთმანეთთან ვის აქვთ მოზიარეობა? ქრისტეს სხეულის წევრებს ხომ, ე.ი. ჯერ ქრისტეს სხეული უნდა იყო რომ ერთმანეთთან გქონდეს...ანუ პირველი ნუ გავიწყდება და პირდაპირ მეორეზე ნუ გადადიხარ, თუმცა რა თქმა უნდა მართალი ხარ, თუ ერთმანეთი არ გვიყვარს, რა აზრი აქვს


ციტატა(გლახა @ Jan 27 2007, 03:41 PM) *

რატომღაც ადამიანები იმას უფრო მეტ ყურადრებას ვუთმობთ რას ვჭამთ და რას ვსვამთ...


მართალია, მაგრამ პავლე მოციქული რას ამბობს? რომ ის პური და ღვინო რა არის? ჩვეულებრივი პური და ღვინო? და ის რომ ჩვეულებრივი ღვინო არაა ჩანს შენივე ამ ნაწერიდან:
ციტატა(გლახა @ Jan 27 2007, 03:41 PM) *

პასექის დღეს იესომ 12 მოწაფე აზიარა და არა ქუჩაში მყოფი სხვა ხალხი..


ასე, რომ უფრო ღრმად ჩახედე საქმეს
და ეგ რომ ჩვეულებრივი პური და ღვინო იყოს, არც იარსებებდა ქრისტიანობაში, რადგან წერია: ნუ იღწვით რა ჭამოთო...


--------------------
ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს.
ბყკ :-)
ბ - ბუდისტ
ყ - ყრმათა
კ - კავშირი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
გლახა
პოსტი Jan 27 2007, 06:13 PM
პოსტი #104


--------
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 4,345
რეგისტრ.: 24-July 06
წევრი № 12



კანუდოსელი
ციტატა
ციტატა(გლახა @ Jan 27 2007, 03:41 PM)

პასექის დღეს იესომ 12 მოწაფე აზიარა და არა ქუჩაში მყოფი სხვა ხალხი..

მე ამაში სხვა რამე ვიგულისხმე...
ანუ ის რომ ამ თორმეტს იესოსთან მოზიარეობა ჰქონდათ...
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
კანუდოსელი
პოსტი Jan 27 2007, 06:19 PM
პოსტი #105


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 8,829
რეგისტრ.: 2-November 06
მდებარ.: კანუდოსი
წევრი № 374



ციტატა(გლახა @ Jan 27 2007, 07:13 PM) *

კანუდოსელი

მე ამაში სხვა რამე ვიგულისხმე...
ანუ ის რომ ამ თორმეტს იესოსთან მოზიარეობა ჰქონდათ...



მეც მანდ ვარ, ჯერ მოზიარეობა უნდა გქონდეთ ქრისტესთან და მერე ერთმანეთთან..ანუ სხვა ადგილას:"იმით მიხვდებიან რომ ჩემნი ხართ, თუ სიყვარული გექნებათ ერთმანეთშიო" დაუკვირდი რა არის აქ მთავარი, ერთმანეთის სიყვარული, თუ ქრისტეში ყოფნა და მერე როგორც შედეგი-სიყვარული?

იმით მიხვდებიან რომ ჩემნი ხართ-ეს ნიშნავს, რომ ჯერ ჩემნი ხართ და ახლა იყავით ამისი ღირსნიო...პირველი მისტიკაა, მეორე მორალი


--------------------
ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს.
ბყკ :-)
ბ - ბუდისტ
ყ - ყრმათა
კ - კავშირი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
KAIROS
პოსტი Jan 28 2007, 01:20 PM
პოსტი #106


იხარეთ!
***

ჯგუფი: საფინანსო
პოსტები: 9,492
რეგისტრ.: 9-November 06
მდებარ.: Aurea mediocritas
წევრი № 438



ციტატა
რომელ ზიარებაზეა ლაპარაკი, როცა მირჩევნია ბნელ კუთხეში მარტო ვიდგე და ჩემებურად "ვადიდო" უფალი...


ციტატა
თუ შენ ქრისტესთან და სულიერ დასთან და ძმასთან მოზიარეობა ცხოვრებაში არ გაქვს მის ლხინსა და ჭირში, მაშინ
რა აზრი აქვს ღვინისა და პურის მიღებას?




ვახ, რა კაი ტიპები ხართ ორივე smile.gif

აი სწორედ ამ დროს უნდა ეზიაროს ადამიანი, რამდენადაც არაღირსად თვლის ადამიანი საკუთარ თავს ზიარებისათვის, იმდენად "ღირსია" იგი ზიარებისა, ანუ მზადაა ამ უდიდესი მადლის მისაღებად.

გლახა, დანარჩენებზე გაგცა პასუხი კანუდოსელმა, უბრალოდ, გთხოვდი, ისევ გადაავლო თვალი ჩემს წინა პოსტს, ნუთუ ამდენი კანონები და ღწვა უბრალო პური და ღვინოს ჭამა-სმაზეა? არა ხო? smile.gif

ზიარება მორალს არათუ არ გამორიცხავს, არამედ ჩვენ უნდა ვეზიაროთ მაშინ, როცა მოყვასის ჭამას ან სრულიად შევეშვებით ან შევინანებთ მაინც... ასე რომ ერთი მისტიკაა, მეორე მორალი ( ფიზიკოსის გონება მაინც სხვაა biggrin.gif )


--------------------
...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
KAIROS
პოსტი Jan 28 2007, 02:05 PM
პოსტი #107


იხარეთ!
***

ჯგუფი: საფინანსო
პოსტები: 9,492
რეგისტრ.: 9-November 06
მდებარ.: Aurea mediocritas
წევრი № 438



ციტატა(KAIROS @ Jan 26 2007, 09:28 PM) *


კამათს ამ თემაზე დიდი ხნის ისტორია აქვს, განსაკუთრებით, კანუდოსელმა რომ მიგითითა იმ პერიოდში ანუ აპოლოგისტურ პერიოდში ( წმ. იუსტინე მარტვილი, და ა.შ.), ახალი ძალით კამათი ამ თემაზე გვიან შუა საუკუნეებში დაიწყო აწ უკვე ანტირეფორმისტულმა მოძრაობამ, მართლმადიდებლობა ამ კითხვის წინაშე, უფრო გვიან, სადღაც სექტანტიზმის გამოჩენისას დადგა... ეს მცირე ისტორიული მიმოხილვა დაგვჭირდება იმისათვის, თუ რომელი პერიოდის ქრისტიან მოაზროვნეებში შეგიძლია მოძებნო ინფორმაციები ამ თემაზე...
ახლა კი საკითხი, შევეცადოთ საკითხი ზოგადად დავყოთ ორ ნაწილად:

1) ისტორიულად - ანუ როგორ ესმოდათ "ზიარება-ევქარისტია" პირველი საუკუნეების ქრისტიანებს? ამით წინ წავალთ, რადგან გამოჩნდება მოგვიანო პერიოდში ეკლესიამ რიტუალებით ( წირვის დაწერა, საკითხვები, შესამოსელი...) უბრალოდ "შემოსა" საიდუმლო, რომელიც მანამდეც სრულდებოდა და მანამდეც იდეა იგივე იყო, ანუ "ს ა ი დ უ მ ლ ო დ" აღიქმებოდა ზიარება, თუ უბრალოდ სიმბოლო და "უბრალო,არასაიდუმლოებითი, არამედ გახსენებითი პურობა" შემოსეს "საიდუმლოს" საბურველით?

2) ღვთისმეტყველებით: აქ უნდა შევეცადოთ ერთმანეთის პირისპირ დავაყენოთ ეს ორი აზრი:
და

"ევქარისტია (ბერძნ. εύχαριστία - ზედმიწევნით „სამადლობელი“) არის საიდუმლო, რომლის დროსაც შეწირული პური და ღვინო სულიწმიდის მოქმედებით გარდაიქცევა უფალ იესო ქრისტეს ჭეშმარიტ ხორცად და ჭეშმარიტ სისხლად. შემდგომ მას ეზიარებიან მორწმუნენი ქრისტესთან მჭიდრო ერთობისა და საუკუნო ცხოვრებისათვის."

( წიგნიდან: პროტოპრესვიტერი მიქაელ პომაზანსკი
"დოგმატური ღვთისმეტყველება")
მხოლოდ ამ ორი უზოგადესი ნაწილის გარჩევის შემდეგ შეგვიძლია ვისაუბროთ იმაზე, თუ როგორ ხდება ღმერთთან შეხვედრა და რატომ აღსრულდა საიდუმლო სერობა.

ვფიქრობ, სასაუბრო ბევრია, ოღონდ, ასე ერთიანად ყველაფერზე საუბარი მგონი არ ვარგა, სჯობს გეგმაზომიერად მივყვეთ თემას...
I.

მაშ ასე, პირველი ნაბიჯი: როგორ ესმოდათ (იდეა) და როგორ აღასრულებდნენ ( რიტუალი) პირველი ქრისტიანები ევქარისტიას?

1) იდეა

იყო თუ არა უდიდესი კრძალვა ამ წესისადმი თუ გაიგებოდა უბრალოდ "მოსაგონარი საღამო" ?

შევეცდები ნელნელა დავაწყო ქრისტიანული აზრის ჩამოყალიბება პირველ საუკუნეებში, უპირველესი ვისზეც გვინდა ვისაუბროთ არის წმ. მოციქული პავლე, ასე წერს იგი ზიარებაზე:
„სასუმელი ესე კურთხევისაჲ, რომელი ვაკურთხევთ, არა-მე ზიარებაჲ სისხლთა ქრისტესთაჲ არსა? პურსა ამას რომელსა განვსტეხთ, არა-მე ზიარებაჲ ჴორცთა ქრისტესთაჲ არსა? რამეთუ ერთ პურ და ერთ ჴორც ჩუენ მრავალნი ესე ვართ, რამეთუ ყოველთა ერთისა მისგან პურისა მოგუაქუს“ (I კორ. 10,16-17), ცოტა მოგვიანებით კი მოციქული პავლე, უკვე საუბრობს ზიარების შედეგებზე (I კორ. 11,26-30 ) აშკარად უღირსებით მაზიარებლებს ახსნებს:"რომელი ჭამდეს პურსა ამას და სუმიდეს სასუმელსა ამას უფლისასა უღირსებით, თანამდებ არს იგი ჴორცთა და სისხლთა უფლისასა." და პირდაპირ ახსენებს, რომ ამას მძიმე შედეგებიც მოყვება :" ამისთვს მრავალ არიან თქუენ შორის უძლურ და სნეულ, და წვანან მრავალნი", დანაშაული იმაშია რომ :" არა გამოიკითხნა ჴორცი უფლისანი "... ეს ყველაფერი უბრალო სიმბოლოს ცდება და თან როგორ
ა) იგი ქმედებაა :" ჭამდეს, სვამდეს "
ბ) მას მომზადება უნდა : "გამო-და-იცადენ კაცმან თავი თჳსი "
გ) მას მოაქვს სხვადასხვა შედეგები, თუ ღირსეულად და სარწმუნოებით მიიღებენ:
მაცხოვრის სიტყვებით:"გაქუნდეს ცხორებაჲ თავთა შორის თქუენთა",ანუ ამ დროს უბრალოდ სასმელ-საჭმელს კი არა, ქრისტეს ჭეშმარიტ სისხლსა და ხირცს ვიღებთ, რომელი თავადაა "ცხორება, გზა და ჭეშმარიტება"და კიდევ ევქარისტიისას ქრისტესთან შეკრთებით მორწმუნენიც შედიან ერთობაში ურთიერთთან: „რამეთუ ერთ პურ და ერთ ხორც ჩუენ მრავალნი ესე ვართ, რამეთუ ყოვლითა ერთისა მისგან პურისა მოგუაქუს“ (I კორ. 10,17).
პავლე კი , პირიქით აშუქებს, ანუ ვინც უღირსად ეზიარება:
რომელი არა ღირსად ჭამდეს და სუმიდეს, დასაშჯელად თავისა თჳსისა ჭამს და სუამს".

ვფიქრობ პავლედან, უკვე შეიძლება მის მოწაფეებზე გადასვლა, ოღონდ თქვენი ნებართვით, მოგვიანებით გავაგრძელებ smile.gif


აქ ალბათ კითხვები არ გაჩენილა, ამიტომ შემდეგში ასეთ გზას ვნახავთ
მოციქულები- I ს.
მოციქულებრივი მამები ( ანუ პირადი მოწაფეები და პირველი ქრისტიანული თემები)II-III ს.
ღვთისმეტყველების აღორძინების პერიოდი - IV ს.

შევეცდებით ვნახოთ შეიცვალა თუ არა მიდგომა ევქარისტიის საიდუმლოსადმი? ანუ იგივე კითხვა :

როგორ ესმოდათ (იდეა) და როგორ აღასრულებდნენ ( რიტუალი) პირველი ქრისტიანები ევქარისტიას?

როდესაც მოციქულებრივ პერიოდზე ვიწყებთ საუბარს უპირველესად, ჯერ ზემოთ მოყვანილი მოციქულებრივი სწავლება უნდა გავიხსენოთ და შემდეგ უკვე გავეცნოთ შემდგომი საუკუნის დამოკიდებულებას ზიარებასთან; ამისათვის ცხადია დაგვჭირდება ისეთი წყარო, რომელიც ზიარების სწორედ ამგვარ დამოკიდებულებაზე საუბრობს.
საბედნიეროდ ასეთი წიგნი შემოგვრჩა, მას "მოციქულთა სწავლებანი" ჰქვია, ბერძნულად : "ἐν τῇ διδαχῇ τῶν ἀποστόλων", რომელშიც ძალიან ლამაზადაა აღწერილი ზიარების საიდუმლოს სიმბოლო ( იქნებ ვიპოვოთ სადმე ტექსტი და გაეცნოთ ), ანუ იდეა აქაც იგივეა, ახლა რაც შეეხება "პურის გატეხვის" და "ზიარებას" ტერმინების შედარებას, გამორიცხავს განა "პურის გატეხვა" "ზიარებას"? რათქმაუნდა არა, ერთი საიდუმლოს გარეგნული, ანუ ლიტურგიკული მხარეა, მეორე მისტიკურ-საიდუმლოებითი, ამაზე საინტერესოდ წერს
Михаил Скабалланович თავის საინტერესო წიგნში "Толковый ТИПИКОН"

"...Преломление хлеба» — техническое обозначение евхаристии в Н. З. Деян. 20, 7. 1 Кор. 10, 16; 11, 24. Посему Пешито это выражение здесь и в 20, 7 переводит: «в преломлении евхаристии». Между словами «в общении» и «в преломлении хлеба» некоторые кодексы не имеют «и», благодаря чему «учение апостолов» и «общение» отделяются, как самостоятельная пара подле другой «преломления хлеба» и «молитв»; Вульгата наоборот сливает 2 член с 3: in communicatione fractionis panis. "

მიუხედავად პირველქრისტიანული ზიარების უბრალოებისა, მისი შინაარსი,არაა სხვა,არამედ ის რასაც ვკითხულობთ პომაზანკისთან: " ნაკურთხი ძღვენი - ეს მარტოოდენ ნიშნები და სიმბოლოები არ არის, რომლებიც, რეფორმატორ პროფ. ცვინგლის აზრით, მორწმუნეებს გამოსყიდვას შეახსენებს; არც მარტო თავისი „ქმედებითა და ძალით“ („დინამიურად“) მყოფობს მათში იესო ქრისტე, როგორც კალვინი ასწავლიდა: არც მხოლოდ „გამსჭვალავს“ მათ, როგორც ლუთერანები თვლიან (ისინი ცნობენ ქრისტეს თანამყოფობას „პურთან, პურში, პურის ქვეშ“). არა, ნაკურთხი ძღვენი საიდუმლოში დაიქცევა (ან გვიანდელი ტერმინით - გარდაარსდება) ქრისტეს ჭეშმარიტ სისხლად და ხორცად, როგორც მაცხოვარმა ბრძანა: „ჴორცი ჩემი ჭეშმარიტი საჭმელი არს, და სისხლი ჩემი ჭეშმარიტი სასუმელი არს“ (ინ. 6,55). "

დღეს კი უადრესი მამით, ჩემთვის საყვარელი, წმ. კლიმენტი რომაელის სიტყვებით დავამათავრებ, მასში თქვენ ნახავთ, როგორც წესსაც, ისე რიტუალსაც და ისე ზიარების- ევქარისტიის მოწმობასაც :"
Климент, еп. Римский(ок. 100 г.) , пишет Коринфянам (Клим. 1 Кор. 40) : «мы должны в прядке совершать все, что Господь повелел совершать в определенные времена. Он повелел, чтобы приношения и богослужения (προσφορὰς καὶ λειτουργία — д.б. Евхаристия и прочие службы) совершались не случайно и не баз порядка, но в определенные времена и часы. Также и где и чрез кого должно быть это совершаемо, сам Он определили высочайшим Своим изволением. Итак приятны Ему и блаженны те, которые в установленные времена приносят жертвы свои

ვფიქრობ, დღეისათვის საკმარისია.

იხარეთ,

კაიროსი!


--------------------
...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
კანუდოსელი
პოსტი Jan 28 2007, 06:39 PM
პოსტი #108


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 8,829
რეგისტრ.: 2-November 06
მდებარ.: კანუდოსი
წევრი № 374



ციტატა(KAIROS @ Jan 28 2007, 02:20 PM) *

( ფიზიკოსის გონება მაინც სხვაა biggrin.gif )


კაიროს რატომ მეკაიფები? biggrin.gif


--------------------
ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს.
ბყკ :-)
ბ - ბუდისტ
ყ - ყრმათა
კ - კავშირი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
KAIROS
პოსტი Jan 28 2007, 06:40 PM
პოსტი #109


იხარეთ!
***

ჯგუფი: საფინანსო
პოსტები: 9,492
რეგისტრ.: 9-November 06
მდებარ.: Aurea mediocritas
წევრი № 438



ციტატა
კაიროს რატომ მეკაიფები?

მე მაგას ვიკადრებ და მერე თვალებში შეგხედავ? biggrin.gif დაგეთანხმე შე კაცო smile.gif


--------------------
...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
კანუდოსელი
პოსტი Jan 28 2007, 06:59 PM
პოსტი #110


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 8,829
რეგისტრ.: 2-November 06
მდებარ.: კანუდოსი
წევრი № 374



ციტატა(KAIROS @ Jan 28 2007, 07:40 PM) *

მე მაგას ვიკადრებ და მერე თვალებში შეგხედავ? biggrin.gif დაგეთანხმე შე კაცო smile.gif



ჯერაც არ შემოგიხედია biggrin.gif


--------------------
ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს.
ბყკ :-)
ბ - ბუდისტ
ყ - ყრმათა
კ - კავშირი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
parsifal
პოსტი Jan 28 2007, 08:21 PM
პოსტი #111


Newbie
*

ჯგუფი: Members
პოსტები: 44
რეგისტრ.: 24-January 07
წევრი № 913



ციტატა
"ღვთისა და მოყვასის სიყვარული, ქრისტიანომიბის აუცილებელი მაგრამ არა სრული პირობაა!"

ციტატა(A L U B A L A @ Jan 26 2007, 06:14 PM) *

არასრული? შეიძლება იმ გაგებით რომ მოყვასის სიყვარული, ღვთის სიყვარულისგან განსხვავებით მარტო გულში კი არ უნდა დაიტოვო, უნდა გამოხატო კიდეც.


არა მეგობარო, ამ დატვირთვით არ დამისვავს შეკითხვა. smile.gif ვკამათობდით ზიარების შესახებ, ხოდა გამიჩნდა კითხვა, თუ არ ან ვერ მივიღე ევქარისტიაში მონაწილეობა, ვერ გავხდები ქრისტიანი? smile.gif
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
კანუდოსელი
პოსტი Jan 28 2007, 08:25 PM
პოსტი #112


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 8,829
რეგისტრ.: 2-November 06
მდებარ.: კანუდოსი
წევრი № 374



ციტატა(parsifal @ Jan 28 2007, 09:21 PM) *




აკი ვერ შემოვდივარო? biggrin.gif
რას დამაფეთიანე biggrin.gif

ციტატა(parsifal @ Jan 28 2007, 09:21 PM) *

ციტატა
"ღვთისა და მოყვასის სიყვარული, ქრისტიანომიბის აუცილებელი მაგრამ არა სრული პირობაა!"
არა მეგობარო, ამ დატვირთვით არ დამისვავს შეკითხვა. smile.gif ვკამათობდით ზიარების შესახებ, ხოდა გამიჩნდა კითხვა, თუ არ ან ვერ მივიღე ევქარისტიაში მონაწილეობა, ვერ გავხდები ქრისტიანი? smile.gif



ქრისტეს სიტყვებით-ვერ გახდები სრულფასოვანი ქრისტიანი

ის ამბობს:ვინც არ ჭამს ჩემს ხორცს და არ სვამს ჩემს სისხლს, არ აქვს ჩემთან მოზიარეობაო

დანარჩენი შენ იცი


--------------------
ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს.
ბყკ :-)
ბ - ბუდისტ
ყ - ყრმათა
კ - კავშირი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
გლახა
პოსტი Jan 28 2007, 08:31 PM
პოსტი #113


--------
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 4,345
რეგისტრ.: 24-July 06
წევრი № 12



კანუდოსელი

ციტატა
ის ამბობს:ვინც არ ჭამს ჩემს ხორცს და არ სვამს ჩემს სისხლს, არ აქვს ჩემთან მოზიარეობაო


ზიარება რომ საჭიროა გეტანხმები... wink.gif
ისე ვინც ზიარებას იღებს მათ ყველას აქვს უფალთან მოზიარეობა?
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
parsifal
პოსტი Jan 28 2007, 08:35 PM
პოსტი #114


Newbie
*

ჯგუფი: Members
პოსტები: 44
რეგისტრ.: 24-January 07
წევრი № 913



ციტატა(კანუდოსელი @ Jan 28 2007, 05:25 PM) *


ქრისტეს სიტყვებით-ვერ გახდები სრულფასოვანი ქრისტიანი

ის ამბობს:ვინც არ ჭამს ჩემს ხორცს და არ სვამს ჩემს სისხლს, არ აქვს ჩემთან მოზიარეობაო

დანარჩენი შენ იცი

დამერხა და ეგაა sad.gif

უბრალოდ იპრობლემა იმაშია, რომ ვერ შემაქვს ამ სიტყვებში ის აზრი, რაზეც კაიროსმა, შენ და მნათემ მიმითითებთ. ვარ უბრალო, საშუალო განათლების ადამიანი და ეს თეოლოგიური ნაშრომები არ გამეგება - კი გადავიკითხავ, მაგრამ მაინც ვერ ვიჯერებ... ბუნებას დავაბრალო? smile.gif
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
კანუდოსელი
პოსტი Jan 28 2007, 09:04 PM
პოსტი #115


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 8,829
რეგისტრ.: 2-November 06
მდებარ.: კანუდოსი
წევრი № 374



ციტატა(გლახა @ Jan 28 2007, 09:31 PM) *

კანუდოსელი
ზიარება რომ საჭიროა გეტანხმები... wink.gif
ისე ვინც ზიარებას იღებს მათ ყველას აქვს უფალთან მოზიარეობა?



მე ეგ ნაკლებად მაინტერესებს, თან სენტიმენტალურ-ემოციური გაგებით მითუმეტეს
ღმერთთან ურთიერთობა მისტიკაშია ჯერ და მერე ყველაფერ დანარჩენში.

ციტატა(parsifal @ Jan 28 2007, 09:35 PM) *

დამერხა და ეგაა sad.gif

უბრალოდ იპრობლემა იმაშია, რომ ვერ შემაქვს ამ სიტყვებში ის აზრი, რაზეც კაიროსმა, შენ და მნათემ მიმითითებთ. ვარ უბრალო, საშუალო განათლების ადამიანი და ეს თეოლოგიური ნაშრომები არ გამეგება - კი გადავიკითხავ, მაგრამ მაინც ვერ ვიჯერებ... ბუნებას დავაბრალო? smile.gif


არ დაგერხა რატო? biggrin.gif

მისმინე, შენ აზრები როგორი შეგაქვს ეს ერთია, შენ ნახე რა აზრი ჩადო ქრისტემ, თორე ახლა რომ გამოვიგონოთ ახალი სახარება, მეც კი მინდა (რა სისულელეებით ავავსებდი ჩემს სახარებას biggrin.gif) მარა ეგრე რო არაა მანდ ვარ მე. და ისე ერთ კრუგზე რო ვტრიალებთ, თუ ხედავ შენ ამასbiggrin.gif


--------------------
ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს.
ბყკ :-)
ბ - ბუდისტ
ყ - ყრმათა
კ - კავშირი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
KAIROS
პოსტი Jan 28 2007, 09:10 PM
პოსტი #116


იხარეთ!
***

ჯგუფი: საფინანსო
პოსტები: 9,492
რეგისტრ.: 9-November 06
მდებარ.: Aurea mediocritas
წევრი № 438



ციტატა
კი გადავიკითხავ, მაგრამ მაინც ვერ ვიჯერებ



ასე არ ვარგა ძმაო, უარყოფითად არ უნდა განეწყო, არც ზედმეტად დადებითად, მიუდექი გონივრულად, ვთქვი რამე ულოგიკო? ეწინააღმდეგება ქრისტეს? და თუ ქრისტესი გწამს, რა უსაშველოა ეს?

გლახა, ეგ შენც გეხება, დამიწერე რას ვერ იგებ, რატომ...

ისე ტყუილად ხომ არ ვწერ?


--------------------
...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
გლახა
პოსტი Jan 28 2007, 09:16 PM
პოსტი #117


--------
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 4,345
რეგისტრ.: 24-July 06
წევრი № 12



ციტატა
გლახა, ეგ შენც გეხება, დამიწერე რას ვერ იგებ, რატომ...

საერთოდ ცხოვრებაში ბევრ რამეს ვერ ვიგებ..ეხლა ეგ რომ დავწერო..დიდი ხანი დაჭირდება smile.gif
მაშ აი სეკითხვა..
უზმოზე რატომ იღებენ ზიარებას?
წინააღმდეგი არ ვარ..უბრალოდ მაინტერესებს..მეც მიმიღია მარხვის დროს ზიარება smile.gif
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
კანუდოსელი
პოსტი Jan 28 2007, 09:16 PM
პოსტი #118


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 8,829
რეგისტრ.: 2-November 06
მდებარ.: კანუდოსი
წევრი № 374



ციტატა(გლახა @ Jan 28 2007, 09:31 PM) *

ისე ვინც ზიარებას იღებს მათ ყველას აქვს უფალთან მოზიარეობა?


ჩვენ ამ საკითხს არ ვიხილავთ, რავა სოტირისი დაგემართა biggrin.gif
ლოგიკურად არაა ეს დაკავშირებული იმასთან-არის თუ არა ის პური ჭეშმარიტი ხორცი. თუ გინდა ეგეც განვიხილოთ,მარა ჯერ ეს მოვრჩეთ.


--------------------
ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს.
ბყკ :-)
ბ - ბუდისტ
ყ - ყრმათა
კ - კავშირი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
KAIROS
პოსტი Jan 29 2007, 01:06 AM
პოსტი #119


იხარეთ!
***

ჯგუფი: საფინანსო
პოსტები: 9,492
რეგისტრ.: 9-November 06
მდებარ.: Aurea mediocritas
წევრი № 438



ციტატა
უზმოზე რატომ იღებენ ზიარებას?


ანუ აქამდის მივედით უკვე? ohmy.gif , ჩქარა გვივლია, მე ჯერ II ს-აც გავცდენირვარ smile.gif

უზმოზე მიღება, არის უბრალო კანონიკური წესი, რომელიც სხვადასხვა გამონაკლის შემთხვევებში შეიძლება დაირღვეს კიდეც, მაგ. ბავშვი, ჩვილი, მოხუცი, ავადმყოფი... აი, ჩვენ კი , უბრალოდ როგორც სულიერად ვხვდებით უფალს მომზადებულები, ასევე სხეულიც განწმედილი ყოველგვარი საკვებისაგან, და მომზადებული ხვდება, გინდა შედარება? მაგალითად ვინმე დიდი პიროვნება მოგდის სტუმრად, რაღათქმა უნდა შენც ემზადები, სუფთავდები, ლამაზდები, ეწყობი, ასევე ასუფთავებ სახლსაც, ნაგავს და გადასაყრელს ყრი, და აწყობ, ალამაზებ მას; ასევე უნდა სხეულსაც, აბა რა მისასალმებელი იქნება, ექიმთან ცხვირ-პირ დაუბანელი და ბინძურად ჩაცმული მიხვიდე? მიუხედავად იმისა, რომ ის ექიმი შეიძლება საერთოდ კუჭის ექიმი იყოს და ჭუჭყიან ცხვირ-პირთან არაფერი ესაქმებოდეს...
მოკლედ ეს ზიარების წინა მზადების, ერთერთ, უფრო სწორედ ბოლო შემადგენელი ნაწილია, და მოგვიანებით არის ეკლესიაში დადგენილი, თუმცა როგორც ნახე, არაფერი მასში ანტიქრისტიანული არ არის, ისე მაინც როგორ ეზიარე? ohmy.gif

მოკლედ, მინდა რომ მიპასუხოთ, ზიარებისას ხდება თუ არა გარდაქცევა ქრისტეს ჭეშმარიტ სისხლად და ხორცად? და თუ არა, თავიდან უნდა დავიწყოთ ( იმედია არა smile.gif ), და თუ კი, მაშ რა გვიშლის ხელს რომ ვეზიაროთ?


P.S.
ის რაც გიწერეთ , იმედია გამოგადგათ ...


--------------------
...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
adamis_nekni
პოსტი Jan 30 2007, 01:55 AM
პოსტი #120


adamis_nekni
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 1,396
რეგისტრ.: 4-January 07
წევრი № 789



.

როცა ტაძარში ვდგევარ და წირვა აღესრულება,ვგრძნობ რომ უფალი ჩემში შემოდის,თიოეული ჩემი უჯრედი მისი მადლით არის გაჟღენთილი,ჩემი სხეუი ღვთის ტაძარი ხდება,თითქოს ზეცაში ავდივარ,და თუ ვეზიარები კიდვაც ვგრძნობ უმაღლეს ღვთაებრივ ნეტარებას და ისეთი ბედნიერი ვარ, ამის გადმოცემა შეუძლებელია.ვგრძნობ რომ მე ქრისტეს სხეულის ნაწილი ვარ და სულიწმიდის უდიდეს მადლს შვიგრძნობ,რომელიც მინდა, რომ სულ თან მდევდეს.


--------------------
უფალმა ღმერთმა ძილქუში მოჰგვარა ადამს და რა დაეძინა, გამოუღო ერთი ნეკნი და მის ადგილას ხორცი ჩაუდო. ნეკნისაგან, ადამს რომ გამოუღო, დედაკაცი შექმნა უფამა ღმერთმა და ადამს მიუყვანა. თქვა ადამმა: ეს კი მართლაც ძვალია ჩემი ძვალთაგან და ხორცი ჩემი ხორცთაგანი. დედაკაცი ერქვას მას, რაკი კაცისგან არის გამოღებული.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

10 გვერდი V « < 4 5 6 7 8 > » 
Closed TopicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული წევრი)
0 წევრი:

 



მსუბუქი ვერსია ახლა არის: 16th June 2025 - 10:56 AM

მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი

ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი