![]() |
სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
ლია |
![]()
პოსტი
#1081
|
Newbie ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 51 რეგისტრ.: 5-March 08 წევრი № 4,093 ![]() |
უჩა შინაარსი მართლა შთამბეჭდავია (განმარტება კირილე ალექსანდრიელს ეკუთვნის (შეიძLება სხვასაც, მაგრამ ამ შემთხვევაში მე ეს ვიცი)) აბე მშვენიერი მსჯელობაა, მაგრამ საქმე ეხება სიტყვებს "ჯერ არ ავსულვარ ზეცაში". ანუ აქ იკითხება ამგვარი რამ "ზეცაში რომ ავალ შემდეგ შეგიძლია შემეხო". ოქროპირის და სხვათა განმარტებით, კი ბატონო მარიამი უფალზე, როგორც აღდგომამდელზე, ისე ფიქრობდა. მაგრამ ეს განმარტება ძალიან ზედაპირულია. უფრო ღრმად უნდა ჩავიხედოთ. დავანებოთ თავი მარიამის არასწორ შეხედულებას და თომას სწორ შეხედულებას (თუმცა ისიც არ იყო თავიდან ღრმად დარწმუნებული აღდგომაში). ეპიზოდები განვაზოგადოდ. მინიშნება: მოციქულთა ცხოვრებაში ერთი ეპიზოდი რომ არ ყოფილიყო (აღდგომამდე) თომასაც ანალოგიურად მიმართავდა უფალი. კითხვა მართლა რთულია, თუმცა სიღრმისეულად რომ გავიაზროთ გარწმუნებთ ნასიამოვნები დარჩებით. ზიარებასთან არის ეს კავშირში? და ქრისტეს მიმდევრების ნათლისღებასთან ამაღლების მერე? |
afxazi |
![]()
პოსტი
#1082
|
![]() დავითი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: სენატის თავმჯდომარე პოსტები: 8,814 რეგისტრ.: 7-March 07 წევრი № 1,291 ![]() |
მხევალი ნინო
ციტატა ვაიმე, ნუ გვტანჯავ, სთქუ იოლად ნუ ცდილობთ საწადელის მიღწევას ![]() პასუხი იმდენად საინტერესოა, რომ არ მემეტება გამოუძიებლად დასაწერად. უჩა აბე ზემოთ დავწერო რომ მოციქულთა ცხოვრებაში მოხდა ეს რაღაც და არა კონკრეტულად თომას ცხოვრებაში. ლია ციტატა ზიარებასთან არის ეს კავშირში? ![]() კარგად ჩამოვაყალიბოთ და ეგაა. აქედან გამომდინარე რატომ არ ქონდა მარიამს უფლება შეხებოდა უფალს, თომას კი მიეცა ეს უფლება. -------------------- სათნოება თვითკმარია ბედნიერებისთვის კლიმენტი ალექსანდრიელი |
მხევალი ნინო |
![]()
პოსტი
#1083
|
![]() ზღაპრის ბოლო კეთილია.. ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Senators პოსტები: 25,889 რეგისტრ.: 19-December 06 წევრი № 715 ![]() |
afxazi
ციტატა ზემოთ დავწერო რომ მოციქულთა ცხოვრებაში მოხდა ეს რაღაც და არა კონკრეტულად თომას ცხოვრებაში. ჯერ მთელი სახარება წაგვაკიტხინა, ეხლა მოციქულთა საქმეებს გვაკითხინებს კიდე ![]() ![]() -------------------- ჩვენ ვინც ქრისტიანობა დაგვაბრალა ....
დიდება შენდა, რომელმან მოგვფინე ნათელი -Поверь мне Карлсон, Не в пирогах счастье. -Да ты что, с ума сошёл?! А в чем же ещё? © |
mr.satadarigo |
![]()
პოსტი
#1084
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 527 რეგისტრ.: 11-July 09 წევრი № 7,252 ![]() |
afxazi
ანუ თომა ეზიარა ქრისტეს სისხლს და ხორცს მანამდე და მარიამი კი-არა,ესეა? -------------------- მდგმურები ვართ
|
mari-mari15 |
![]()
პოსტი
#1085
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,149 რეგისტრ.: 11-March 09 წევრი № 6,625 ![]() |
ვერაფერით მივედი საბოლოოო დასკვნამდე პასუხი ალბათ ძალიან საინტერესო იქნება და ნუ გვტანჯავ გაგავაგებინე პასუხი რაააა,
-------------------- ჭეშმარიტება სულის უკვდავებაშია
|
afxazi |
![]()
პოსტი
#1086
|
![]() დავითი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: სენატის თავმჯდომარე პოსტები: 8,814 რეგისტრ.: 7-March 07 წევრი № 1,291 ![]() |
mari-mari15
ციტატა ნუ გვტანჯავ გაგავაგებინე პასუხი რაააა, ![]() ![]() ![]() მოკლედ აქ ასეთი ამბავია: როდესაც მაცხოვარმა აუკრძალა შეხება მარიამს, ამით მან (უფალმა) ეს აკრძალვა მთელ წარმართულ კაცობრიობაზე განავრცო. რა იგულისხმება აქ. სახარებიდან ჩვენ ვიცით, რომ გარდა მოციქულებისა, აღდგომამდე სულიწმინდა არავის არ ქონდა მიღებული. გაჩნდება კითხვა, რომ მოციქულებსაც არ ქონდათ, მაგრამ ამის საპირისპიროდ ის მუხლი გამოდგება სახარებიდან, სადაც ნათქვამია, რომ უფალბა შეჰბერა მოციქულებს სულიწმინდა (ეს ხდება სულთმოფენობამდე. უშუალოდ თომა მოციქულის ეპიზოდის წინ). ეს შებერვა კი განახლება იყო დასაბამიერი შებერვისა, რაც ადამიანის შექმნის ეპიზოდშია ნათქვამი. სრულად კი სულიწმინდა მოციქულებზე აღდგომიდან 50-ე დღეს გარდამოვიდა. კირილე ალექსანდრიელის თქმით, როდესაც მან მარიამს შეხება აუკრძალა, ამით მან მთელ დანარჩენ კაცობრიობას (გარდა მოციქულებისა) აუკრძალა შეხება სწორედ ამ ფაქტიდან გამომდინარე, რომ მათ ჯერ კიდევ არ მიეღოთ სულიწმინდა, რის გარეშეც უფლის სისხლისა და ხორცის მიღება (ანუ ზიარება) ყოვლად შეუძლებელია. სულიწმინდა კი გარდამოვიდა სწორედ მაშინ როდესაც უფალი ამაღლდა ზეცად და დარჯდა მარჯვენით მამისა. მოციქულებს კი მანამდე შთაბერა სულიწმინდა (რაც გარკვეულწილად მომზადება იყო 50-ე დღისათვის) და შესაბამისად თომას არ აეკრძალა შეხება უფალთან (თუმცა ჩვენ ისიც არ ვიცით შეეხო თუ არა თომა უფალს. მაგრამ ამას არსებითი მნიშნელობა ამ შემთხვევაში არა აქვს). -------------------- სათნოება თვითკმარია ბედნიერებისთვის კლიმენტი ალექსანდრიელი |
მხევალი ნინო |
![]()
პოსტი
#1087
|
![]() ზღაპრის ბოლო კეთილია.. ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Senators პოსტები: 25,889 რეგისტრ.: 19-December 06 წევრი № 715 ![]() |
afxazi
ციტატა სრულად კი სულიწმინდა მოციქულებზე აღდგომიდან 50-ე დღეს გარდამოვიდა. სრულად და ნაილობრივ გადოსვლა სულიწმინდის რას ნიშნავს ? ციტატა მათ ჯერ კიდევ არ მიეღოთ სულიწმინდა, რის გარეშეც უფლის სისხლისა და ხორცის მიღება (ანუ ზიარება) ყოვლად შეუძლებელია. ზიარება მოციქულებმა კიდევ უფრო ადრე მიიღეს, ამ დროს მათზე უკვე შტაბერილი იყო სულიწმინდა? დათ, ცადი რა სამოდეროში რარაცა შეგკიტხე და პასუხი მინდა ![]() -------------------- ჩვენ ვინც ქრისტიანობა დაგვაბრალა ....
დიდება შენდა, რომელმან მოგვფინე ნათელი -Поверь мне Карлсон, Не в пирогах счастье. -Да ты что, с ума сошёл?! А в чем же ещё? © |
newbie |
![]()
პოსტი
#1088
|
Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 577 რეგისტრ.: 28-April 09 წევრი № 6,908 ![]() |
რავიცი ამ ეპიზოდის ეს განმარტება უფრო გასაგებია ჩემთვის..
რქუა მას იესუ: ნუ შემომეხები მე, რამეთუ არღა აღსრულ ვარ მამისა ჩემისა; წარვედ ძმათა ჩემთა და არქუ მათ: აღვალ მამისა ჩემისა და მამისა თქუენისა, ღმრთისა ჩემისა და ღმრთისა თქუენისა“ (მუხლი 17). ჩვენს წინშეა უფლის წმიდა სიტყვები, რომლებიც ნაწილობრივ განგვიცხადებენ ჩვენ ერთ მხარეს უფლის ხორციელ-ქმნისა და მკვდრეთით აღდგომის უდიდესი და მრავლისმომცველი საიდუმლოსი, აგრეთვე წინადსაუკუნო სიტყუა-ღმერთის სხეულებრივად განდიდებისა, იმ სიტყუა-ღმერთისა, რომელიც ვითარცა ღმერთი მარადის დიდებაში ჰგიებდა მამისა თვისისა თანა და სულიწმიდისა თანა, და რომელიც სხეულებრივად, თავისი ადამიანური ბუნების მკვდრეთით აღდგომით სწორედ ჩვენთვის განიდიდა, რათა ჩვენ ყოველნი, მისი ჭეშმარიტი მორწმუნენი თავისთან აღვეყვანეთ ცათა შინა და თავისი დიდებისათვის ვეზიარებინეთ. „ნუ შემეხები მე, რადგან ჯერ არ აღვსულვარ ჩემს ზეციურ მამასთან... აღვალ მამისა ჩემისა...“ მე აღვალო, - ამბობს უფალი, ანუ აწმყო დროში ამბობს ამას. მომავალში კი არ აღვალო, არამედ აი, ახლა აღვალ და ჩემთან ერთად აღვამაღლებ ცათა შინა აქამდე დაცემულ ადამიანურ სხეულსაც, განახლებულს, განწმენდილსა და გამოსყიდულს ჩემი სისხლით, - აღვამაღლებ უზენაესის საყდრის წინაშე, ვითარცა წმიდა ღმერთის სათნო მსხვერპლს. როცა უფალი მარიამ მაგდალენელსა (და რამდენიმე წუთის შემდეგ სხვა მენელსაცხებლე დედებსაც) გამოეცხადა, ეს უდიდესი საიდუმლო უკვე აღესრულებოდა, ხოლო როდესაც უფალი თავის მოწაფეებს გამოეცხადა და ნება დართო მათ შეხებოდნენ მის უწმიდეს სხეულს (იოანე 10,19-20, შდრ. ლუკა 24,39), იგი უკვე აღსრულებული იყო. „ნუ შემომეხები მე!“ - ეს, მარიამ მაგდალენელისათვის ნათქვამი სიტყვები მიგვითითებენ იმ საიდუმლოებით მოცული მომენტის გაგრძელებადობაზე, როცა უფალი, ვითარცა შემოქმედი და სიტყუა-ღმერთი ჰქმნის, აღორძინებს სხეულის იმ განწმენდილ ტაძარს, რომელსაც ძალი ექნებოდა სულიწმიდის ტაძარი ყოფილიყო (I კორინთ. 3,16; 6,1,9), ანუ ტაძარი ცხოველი ღმერთისა (II კორინთ. 6,16). იგი ჰქმნის ქრისტიანის იმ სხეულს, რომელსაც შეეძლებოდა მშვინვიერი სხეულისაგან, ღმერთკაცის დიადი მსხვერპლის შემდეგ, მადლის მიერ გარდაქმნლიყო სულიერ სხეულად (I კორინთ. 15,44-45), რამეთუ „იყო პირველი იგი კაცი ადამ სამშვინველად ცხოველად, ხოლო უკუანაისკნელი ადამ - სულად განმაცხოველებლად... პირველი იგი კაცი ქვეყანისაგან მიწისაი, ხოლო მეორე იგი კაცი უფალი ზეცით“ (I კორინთ. 15,45,47) და უფალსაც სწორედ იმიტომ უნდა აღემაღლებინა ადამიანური სხეული, ადამიანური ბუნება უზენაესის საყრდისადმი, რათა „ვითარცა იგი შევიმოსეთ ხატი იგი მიწისაგანისა, შევიმოსოთ ხატიცა იგი ზეცისაგანისაი“, რამეთუ „ყოველთავე უკუე არა შევისვენოთ, ხოლო ყოველნივე განვახლდეთ“ და „ჯერ-არს ხრწნილისა ამის შემოსად უხრწნელებაი, და მოკვდავისა ამისშემოსად უკვდავებაი“ (I კორინთ. 15,49,51,53). ანუ აღდგა მკდრეთით და აღადგინებს გამოსყიდვის საიდუმლოთი ადამიანურ ბუნებას, უფალი მორწმუნეთა სახით საკუთარ თავამდე აღამაღლებს მას, ხორციელ-ქმნილ ღმერთამდე, ... |
მხევალი ნინო |
![]()
პოსტი
#1089
|
![]() ზღაპრის ბოლო კეთილია.. ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Senators პოსტები: 25,889 რეგისტრ.: 19-December 06 წევრი № 715 ![]() |
ციტატა მარიამ მაგდალენელსა მაგდალინელს მე როგორც ვიცი რუსები ამბობენ, ჩვენ მაგდალელს. .. მე მგონი.. და რაც მტავრია, ვისი განმარტება დადე? -------------------- ჩვენ ვინც ქრისტიანობა დაგვაბრალა ....
დიდება შენდა, რომელმან მოგვფინე ნათელი -Поверь мне Карлсон, Не в пирогах счастье. -Да ты что, с ума сошёл?! А в чем же ещё? © |
afxazi |
![]()
პოსტი
#1090
|
![]() დავითი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: სენატის თავმჯდომარე პოსტები: 8,814 რეგისტრ.: 7-March 07 წევრი № 1,291 ![]() |
მხევალი ნინო
ციტატა სრულად და ნაილობრივ გადოსვლა სულიწმინდის რას ნიშნავს ? უფრო სწორად რომ ვთქვათ სულთმოფენობამდელი შებერვა წინამომზადება იყო სულთმოფენობისათვის, რომ ამ უღრმეს საიდუმლოს მომზადებულები შეხვედროდენ მოციქულები. newbie ეს განმარტება ვისია? -------------------- სათნოება თვითკმარია ბედნიერებისთვის კლიმენტი ალექსანდრიელი |
tamuna m |
![]()
პოსტი
#1091
|
![]() კატეგორია: მოკვდავი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Senators პოსტები: 4,790 რეგისტრ.: 4-February 08 მდებარ.: არც იქით და არც აქეთ წევრი № 3,842 ![]() |
ვისიამოვნე ამ კითხვით
![]() კიდევ არ იქნება? საინტერესო იყო! -------------------- ..................... ენა მაქვს ძირში ამოსაგლეჯი, მაგრამ ვერავინ რისკავს ..................... სენატორიც თავიდან რიგითი იუზერი იყო :D ................... პ. ს. ბავშვობაში ყველა ხატავს |
ნონა |
![]()
პოსტი
#1092
|
![]() მშვიდი სისოვლე ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 2,197 რეგისტრ.: 29-July 09 მდებარ.: ბათუმი წევრი № 7,322 ![]() |
დათო შენი დადებული განმარტება საინტერესოდ მეჩვენა მაგრამ დაუკმაყოფილებლობის გრძნბა დამიტოვა...
თუ შებერვა იყო სულიწმიდის ნაწილობრივ გარდამოსვლა ანუ ერთგვარი მომზადება მხოლოდ სულთმოფენობისათვის .... რატომ იყო შესაძლებელი შეხებოდა სწორედ თომა მოციქული განსხვავებით ღვთისმშობლისაგან თუ შეხების საიდუმლო მხოლოდ მოუმზადებლობაში მდგომარეობს და არა საკუთრივ სულთმოფენობაზე? დათო დავიბენი ![]() -------------------- ...უფალო, უშენოდ სიზმარშიც არ გავიშვები!
|
კესო |
![]()
პოსტი
#1093
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,095 რეგისტრ.: 21-March 08 მდებარ.: ბათუმი წევრი № 4,269 ![]() |
ნონა
მარიამ მაგდალელზე იყო საუბარი და არა ღვთისმშობელზე ![]() -------------------- შემეწიე მე, უფალო, ღმერთო ჩემო, და მაცხოვნე მე, წყალობითა შენითა...
|
ნონა |
![]()
პოსტი
#1094
|
![]() მშვიდი სისოვლე ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 2,197 რეგისტრ.: 29-July 09 მდებარ.: ბათუმი წევრი № 7,322 ![]() |
:მთლად დაბნეული:
![]() პ.ს. კიდევ ერთხელ გადავიკითხავ, იქნებ უკეთ გავიგო ... -------------------- ...უფალო, უშენოდ სიზმარშიც არ გავიშვები!
|
afxazi |
![]()
პოსტი
#1095
|
![]() დავითი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: სენატის თავმჯდომარე პოსტები: 8,814 რეგისტრ.: 7-March 07 წევრი № 1,291 ![]() |
ნონა
ციტატა დათო შენი დადებული განმარტება საინტერესოდ მეჩვენა მაგრამ დაუკმაყოფილებლობის გრძნბა დამიტოვა...თუ შებერვა იყო სულიწმიდის ნაწილობრივ გარდამოსვლა ანუ ერთგვარი მომზადება მხოლოდ სულთმოფენობისათვის .... რატომ იყო შესაძლებელი შეხებოდა სწორედ თომა მოციქული განსხვავებით ღვთისმშობლისაგანთუ შეხების საიდუმლო მხოლოდ მოუმზადებლობაში მდგომარეობს და არა საკუთრივ სულთმოფენობაზე?დათო დავიბენი დავიწყებ იმით, რომ სახარებისეულ (ისევე როგორც ზოგადად ბიბლიურ) თხრობას არ აქვს მხოლოდ ერთი ვიწრო განმარტება. კარგად მოგვეხსენება რომ არსებობს ოთხი სახარება, სადაც ერთი ამბავია გადმოცემული, თუმცა რიგ შემთხვევებში მოციქულები ერთი შეხედვით თითქოს ეწინააღმდეგებიან ერთმანეთს, მაგრამ ეს წინააღმდეგობა კი არა მოვლენის სხვადასხვა კუთხით ხედვაა. შესაბამისად განმარტებაც შესაძლებელია რამდენგვარი იყოს, მაგრამ არა ურთიერთსაწინააღმდეგო, არამედ შემავსებელი, მოვლენის უფრო ღრმად წვდომისათვის . კირილე ალექსანდრიელის ზემოთქმული განმარტება სწორედ მოვლენის უფრო სიღრმისეულად წვდომაში გვეხმარება. ოქროპირი და სხვები მიუთითებენ, რომ მარიამი უფალს არ უყურებდა როგორც აღდგომილს და ამიტომაც აუკრძალა შეხება მას უფალმა, თომას კი იმის დასარწმუნებლად დართო ამის უფლება, რომ ეს უკანასკნელი აღდგომის ჭეშმარიტებაში აქტით დარწმუნებულიყო. მაგრამ კირილე გვთავაზობს ამ მოვლენის უფრო ღრმა გააზრებას, რომ მარიამის სახით მთელ დანარჩენ კაცობრიობას აეკრძალა ზიარების საიდუმლოს მიღება (ანუ უფლის სხეულთან ზიარება), ვიდრე სულთმოფენობამდე (პიროვნულ ნათლისღებამდე). მოციქულებზე კი ნათქვამია: "ეს რომ თქვა, შეუბერა და უთხრა მათ: მიიღეთ სული წმიდა". (იოანე 20,22). გავიხსენოთ რა წერია დაბადების წიგნში: გამოსახა უფალმა ღმერთმა ადამი (კაცი) მიწის მტვერისაგან და შთაბერა მის ნესტოებს სიცოცხლის სუნთქვა და იქცა ადამი ცოცხალ არსებად. (დაბ. 2,7) კირილეს თქმით იოანეს სახარებაში უწყებული შებერვა განახლება იყო დასაბამიერი შთაბერვისა. რაც შეეხება წამოჭრილ კითხვას, რომ თუკი მოციქულებმა სულთმოფენობამდე მიიღეს სულიწმინდა, რაღატომ აღსრულდა 50-ე დღეს სულიწმინდა. როგორც აღინიშნა ეს იყო მომზადება მოციქულებისა იმ დიდი და აღმატებული საიდუმლოსათვის. მოციქულებმა მიიღეს სულიწმიდა, მაგრამ სულიწმიდა მოქმედებას მათი მეშვეობით იწყებს სწორედ სულთმოფენობის შემდეგ. რას ნიშნავს ეს? ჩვენ ვიცით რომ რომ ნათლისღების საიდუმლო დაწესდა სწორედ იმ დღეს (6 იანვარს), როცა იოანემ მონათლა ქრისტე მდ. იორდანეში, თუმცა ნათლისღება, სრული დატვირთვით ამოქმედდა სწორედ ჯვარცმისა და აღდგომის შემდეგ, ანუ როდესაც შეიწირა მსხვერპლი. ისევე როგორც ზიარების საიდუმლო დაწესდა საიდუმლო სერობისას, მაგრამ ის ამოქმედდა ჯვარცმის შემდგომ. ნათლისღებისას, როგორც წმ. სოფრონ იერუსალიმელი გვაუწყებს, უფალმა თავის თავთან ერთად მონათლა მთელი ძველი აღთქმის მართალი კაცობრიობა, ისინი სწორედ 6 იანვარს მოინათლნენ, მაგრამ პიროვნულად ნათლისღების გამომხსნელობითი მადლი მათზე მოქმედებას იწყებს სწორედ ჯვარცმის შემდგომ. ამასთან გვაქვს საქმე ამ შემთხვევაშიც. ანუ ყველაფერი მიემართება ჯვარცმას და აღდგომას. ამიტომაც ამბობს პავლე მოციქული, რომ თუკი არ არის აღდგომა აზრი აღარ აქვს ჩვენს ცხოვრებას. ყოფითი მაგალითი რომ მოვიშველიო (ძალიან უხეში, თუმცა გასაგები), როდესაც პატრიარქს ირჩევენ მისი ინტრონიზაცია მოგვიანებით ხდება, ანუ ის უკვე არჩეულია, თუმცა სრული დატვირთვის ის მუშაობას იწყებს სწორედ ინტრონიზაციის შემდეგ. იმედია გასაგებად ავხსენი. -------------------- სათნოება თვითკმარია ბედნიერებისთვის კლიმენტი ალექსანდრიელი |
ნონა |
![]()
პოსტი
#1096
|
![]() მშვიდი სისოვლე ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 2,197 რეგისტრ.: 29-July 09 მდებარ.: ბათუმი წევრი № 7,322 ![]() |
დათო გაგახარებს ღმერთი
![]() სულიწმიდის ნაწილობრივი გარდამოსვლა გავისიგრძეგანე მგონი ![]() ![]() რაც შეეხება საკუთრივ კითხვის განმარტებას, ჯობია წიგნი ვნახო და უფრო ვრცელი ტექსტი წავიკითხო... ბიბლიოთეკაში გვაქვს? -------------------- ...უფალო, უშენოდ სიზმარშიც არ გავიშვები!
|
newbie |
![]()
პოსტი
#1097
|
Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 577 რეგისტრ.: 28-April 09 წევრი № 6,908 ![]() |
afxazi
ციტატა ეს განმარტება ვისია? აი ეს წიგნია-Объяснения воскресных и праздничных евангелий всего года, читаемых на литургиях и всенощных бдениях, с подробными догматическими и нравственными выводами- სხვადასხვა წმ მამის განმარტებებით, სახარების ეს კონკრეტული ადგილი მგონი ოქროპირის.. |
mari-mari15 |
![]()
პოსტი
#1098
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,149 რეგისტრ.: 11-March 09 წევრი № 6,625 ![]() |
აბა ახალი კითხვა ხალხოოო,
-------------------- ჭეშმარიტება სულის უკვდავებაშია
|
მარიამი |
![]()
პოსტი
#1099
|
![]() + + + ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Senators პოსტები: 12,615 რეგისტრ.: 23-July 06 მდებარ.: თბილისი წევრი № 6 ![]() |
აჰა თქვენ კითხვა თუ გინდათ:
იგავი მოწყალე სამარიტელზე (ლუკა 10, 30-35) 30. მიუგო იესუ და ჰრქუა: კაცი ვინმე გარდამოვიდოდა იერუსალჱმით იერიქოდ, და ავაზაკნი დაესხნეს, განძარცუეს იგი, დაწყლეს და წარვიდეს და დაუტევეს მწყდარი. 31. ხოლო დამთხუევით მღდელი ვინმე შთავიდოდა მასვე გზასა და იხილა იგი და თანა-წარჰჴდა. 32. და ეგრეთვე ლევიტელი მასვე ადგილსა მივიდა და იხილა იგი და თანა-წარჰჴდა. 33. მერმე სამარიტელი ვინმე წარვიდოდა, მოვიდა მასვე ადგილსა, იხილა იგი და შეეწყალა. 34. და მოვიდა მისა და შეუხჳა წყლული იგი და დაასხა ზეთი და ღჳნოჲ და აღსუა იგი კარაულსა თჳსსა და მოიყვანა იგი ყოველთასა მას სადგურსა და იღუაწა იგი. 35. და ხვალისაგან, გამო-რაჲ-ვიდოდა, ორი დრაჰკანი მისცა ყოველთა სადგურისა მოღუაწესა მას და ჰრქუა: იღუაწე ეგე და, სხუაჲ თუ რაჲმე წარაგო უმეტესი, მო-რაჲ-ვიდე, მიგცე შენ. რას ნიშნავს აქ (სიმბოლურად): იერუსალიმიდან იერიქონში მოგზაურობა ავაზაკები ლევიტელი სამარიტელი ზეთი და ღვინო ყოველთა სადგური ორი დრაჰკანი სადგურის მოღუაწე "სხუაჲ თუ რაჲმე წარაგო უმეტესი, მო-რაჲ-ვიდე, მიგცე შენ" მგონი ადვილი კითხვაა ![]() -------------------- ნუ მივატოვებთ ერთმანეთს, როცა ერთმანეთს ვჭირდებით...
|
tamuna m |
![]()
პოსტი
#1100
|
![]() კატეგორია: მოკვდავი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Senators პოსტები: 4,790 რეგისტრ.: 4-February 08 მდებარ.: არც იქით და არც აქეთ წევრი № 3,842 ![]() |
მარიამი
ვითომ იოალია? ![]() უბრალოდ ვარაუდით ვიტყვი და დაცინვებს არ ვიყოთ! ![]() იერუსალიმიდან იერიქონში მოგზაურობა - ალბათ ჩვენი ცხოვრების გზაა, რომელმაც უფლამდე უნდა მიგვიყვანოს ავაზაკები - ბოროტი ძალა, ეშმაკი ლევიტელი - ? სამარიტელი - იესო ქრისტე ზეთი და ღვინო - ღვთის მადლი, შეიძლება ეს ზიარების საიდუმლოც იყოს ყოველთა სადგური - ეკლესია ორი დრაჰკანი - ამაზე თავიდან ლოცვა და მარხვა გავიფიქრე, მაგრამ ეს ხომ არ არის შრომის საფასური... სადგურის მოღუაწე - სასულიერო პირები "სხუაჲ თუ რაჲმე წარაგო უმეტესი, მო-რაჲ-ვიდე, მიგცე შენ" - დაფასება ექნება საუკუნო ცხოვრებაში -------------------- ..................... ენა მაქვს ძირში ამოსაგლეჯი, მაგრამ ვერავინ რისკავს ..................... სენატორიც თავიდან რიგითი იუზერი იყო :D ................... პ. ს. ბავშვობაში ყველა ხატავს |
![]() ![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 10th July 2025 - 07:04 PM |
მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი
ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი