IPB

სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )

საეკლესიო ბიბლიოთეკა

85 გვერდი V « < 54 55 56 57 58 > »   
Closed TopicStart new topic
> "ჩვენ ვსწავლობთ ბიბლიას", ბავშვებს მოსწონთ და იქნებ ჩვენც მოგვეწონოს...
მარიამი
პოსტი Feb 20 2010, 05:05 PM
პოსტი #1101


+ + +
***

ჯგუფი: Senators
პოსტები: 12,615
რეგისტრ.: 23-July 06
მდებარ.: თბილისი
წევრი № 6



tamuna m
ძირითადად გამოიცანი smile.gif

შევავსებ:
იერუსალიმიდან იერიქონში მოგზაურობა - სამოთხიდან გამოდევნილი ადამიანის ცხოვრება
ავაზაკები - ეშმაკები
ლევიტელი - ძველი აღთქმის ღვთისმსახურები
სამარიტელი - უფალი იესო ქრისტე
ზეთი და ღვინო - ზეთისცხება და ზიარება (თუ განვაზოგადებთ, საეკლესიო საიდუმლოებები)
ყოველთა სადგური - ეკლესია
ორი დრაჰკანი - ძველი და ახალი აღთქმა
სადგურის მოღუაწე - მოძღვარი
"სხუაჲ თუ რაჲმე წარაგო უმეტესი, მო-რაჲ-ვიდე, მიგცე შენ" - მეორედ მოსვლის მერე მისაგებელი.


ახლა მთლიან აზრს დავალაგებ წმ. ანტონი ჭყონდიდელის სიტყვებით:

კაცთა ბუნება, სამოთხიდამ გამოვრდომილი, ამას ქუეუანასა ზედა მოვიდოდა, ეშმაკნი დაესხნენ, ჰსწყლეს სიკუდილის წყლულებით და დაუტევეს მწყდარი; ძველისა ჰსჯულისა მამათ მთავართა, მღუდელთა შემოუარეს, მაგრამ ვერა არგეს რა, მერმე მარიამისგან შობილი ქრისტე უფალი მოვიდა, შეიწყალა კაცი, და დაასხა ზეთი და ღვინო (ესე იგი ნათლისღება და ზიარება) და შთააბარა ეკლესიის მოძღვართა, და ორი დრაჰკანი მისცა (ესე იგი ძველი და ახალი ჰსჯული), ამითი ზარდეო; თუ შენსას რასმე წარაგებ (ესე იგი კეთილს სწავლას და მცნებას), მეორედ მოსვლისათვის სასყიდელი აღუთქუა. ქრისტემან ასე შეიწყნარა კაცთა ბუნება, და კაცთა ბუნებამ კი შეურაცხ-ჰყო.


--------------------
ნუ მივატოვებთ ერთმანეთს, როცა ერთმანეთს ვჭირდებით...
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
ნონა
პოსტი Feb 20 2010, 05:13 PM
პოსტი #1102


მშვიდი სისოვლე
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 2,197
რეგისტრ.: 29-July 09
მდებარ.: ბათუმი
წევრი № 7,322



მარიამი

მადლობა ამ განმარტებისთვის, ძალიან საინტერესო იყო yes.gif


--------------------
...უფალო, უშენოდ სიზმარშიც არ გავიშვები!
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
უჩა
პოსტი Feb 20 2010, 07:44 PM
პოსტი #1103


ღმერთო სამშობლო მიცოცხლე
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 5,655
რეგისტრ.: 31-December 06
მდებარ.: მარად და ყველგან საქართველო, მე ვარ შენთანააა...
წევრი № 771



afxazi
ვა რა საინტერესო და ღრმა განმარტება ქონია. მაგრად მომეწონა. smile.gif


--------------------
და აწ თქუენ გეტყვ, მცნებასა ახალსა მიგცემ თქუენ, რაჲთა იყუარებოდით ურთიერთას, ვითარცა მე შეგიყუარენ თქუენ, რაჲთა თქუენცა იყუარებოდით ურთიერთას. ამით ცნან ყოველთა, ვითარმედ ჩემნი მოწაფენი ხართ, უკუეთუ იყურებოდით ურთიერთას...
იოანე 13, 33-35
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
აბე
პოსტი Feb 20 2010, 09:11 PM
პოსტი #1104


აბესალომ
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 1,705
რეგისტრ.: 14-December 08
მდებარ.: თბილისი
წევრი № 6,107



წმ. თეოფილაქტე ბულგარელს უფრო ვრცლადა აქვს ეს იგავი განმარტებული და ამიტომ ავკრიფე წიგნიდან ეს ტექსტი წიგნიდან. (ადრე თუ გვიან, მაინც დასადებია ინტერნეტში ამ წიგნების ელ-ვერსია და როცა დაიწყება ამაზე მუშაობა იქნებ აქ დაწერილებიც გამოდგეს შრომის შესამსუბუქებლად...)


"ადამიანური ბუნება მიდიოდა იერუსალიმიდან, ანუ უშფოთველი და მშვიდი ცხოვრებიდან, ვინაიდან იერუსალიმი ნიშნავს "მშვიდობის ხილვას". სად მიდიოდა? იერიქონში, ცარიელში, დაბალსა და სიცხისაგან დახუთულში, ანუ ვნებებით სავსე ცხოვრებაში. შეხედე, არ უთქვამს "ჩამოვიდა", არამედ "წარვიდოდა", ვინაიდან ადამიანური ბუნება ყოველთვის იხრებოდა მიწიერისკენ, არა ერთჯერადად, არამედ მუდმივად გატაცებული ვნებიანი ცხოვრებით. "და ავაზაკნი დაესხნეს", ანუ ეშმაკები დაესხნენ თავს. ვინც არ ჩამოვა გონებრივი სიმაღლიდან, იგი არ ჩაუვარდება ეშმაკებს. მათ ამხილეს რა ადამიანი და გახადეს სათნოების სამოსელი, ცოდვის ჭრილობები მიაყენეს მას. ვინაიდან ისინი ჯერ გვაშიშვლებენ ყოველგვარი კეთილი ფიქრისგან და ღმრთის მფარველობისაგან, ხოლო შემდეგ ცოდვებით გვაყენებენ ჭრილობებს. ადამიანური ბუნება მათ ცოცხალ-მკვდარი დატოვეს, ან იმიტომ, რომ სული უკვდავია, ხოლო სხეული მოკვდავი და ამრიგად სიკვდილს ადამიანის ნახევარი ექვემდებარება; ანდა იმიტომ, რომ ადამიანური ბუნება მთლიანად არ იქნა მოკვეთილი, არამედ იმედოვნებდა მიეღო ხსნა ქრისტეში და ამდენად, არ იყო მთლიანად მკვდარი, მაგრამ როგორც ადამის დანაშაულის გამო სიკვდილი შემოვიდა სოფელში, ასევე განმართლებით ქრისტეში სიკვდილი დაიხსნა (რომ. 5, 16-17). მღვდელისა და ლევიტელის ქვეშ იგულისხმე, ასე ვთქვათ, სჯული და წინასწარმეტყველნი. ვინაიდან მათ სურდათ ადამიანის განმართლება, მაგრამ არ შეეძლოთ. "ვერ შემძლებელ არსო - ამბობს მოციქული პავლე, - სისხლი ვაცთა და კუროთაჲ ახოცად ცოდვათა" (ებრ. 10, 4). მათ შეეწყალათ ადამიანი და ფიქრობდნენ: როგორ უნდა განვკურნოთო იგი, მაგრამ ჭრილობათა ძალით ძლეულნი, კვლავ უკან გაბრუნდნენ.. ვინაიდან ამას ნიშნავს გვერდით ჩავლა. სჯული მოვიდა და გაჩერდა მწოლიარესთან, მაგრამ შემდეგ არ აღმოაჩნდა რა ძალა განკურნებისა, დაიხია. სწორედ ამას ნიშნავს "თანა-წარხდა". შეხედე, სიტყვას "დამთხვევით" აქვს გარკვეული აზრი. ვინაიდან სჯული, მართლაც მოგვეცა არა რაიმე განსაკუთრებული მიზეზის გამო, არამედ ადამიანური უძლურებისადა გამო (გალ. 3, 19), რომელსაც არ შეეძლო ქრისტეს საიდუმლოებათა თავიდანვე მიღება. ამიტომაც ნათქვამია, რომ მღვდელი, ანუ სჯული, მოვიდა ადამიანის განსაკურნებლად არა სპეციალურად, არამედ "დამთხვევით", რასაც ჩვენ ჩვეულებრივ შემთხვევითობას ვეძახით. მაგრამ უფალი და ღმერთი ჩვენი, რომელიც თვითონ დაიწყევლა ჩვენთვის (გალ, 3, 13) და სამარიტელად იწოდა (იოან. 8, 48), მოვიდა ჩვენთან, გაიარა რა გზა, ანუ საბაბად და მიზნად ამ გზისა აქცია სწორედ ის, რომ განვეკურნეთ ჩვენ და არა მხოლოდ ჩაევლო. მოვიდა ჩვენთან არა შემთხვევით (სხვათაშორის), არამედ ცხოვრობდა ჩვენთან ერთად და გვესაუბრებოდა არა მოჩვენებითად. მეყსეულად შეგვიხვია წყლულები, არ დაუშვა რა გაძლიერებულიყო სნეულება, არამედ შეკრა იგი. დაასხა ზეთი და ღვინო! ზეთი არის სიტყვა სწავლებისა, განმმზადებელი სათნოებისათვის სიკეთეთა აღთქმით, ღვინო კი სიტყვა სწავლებისა, მომყვანებელი სათნოების მიმართ შიშით. ამრიგად, როდესაც გესმის უფლის სიტყვები: "მოვედით ჩემდა ყოველნი მაშვრალნი და ტვირთმძიმენი, და მე განგისუენო თქუენ" (მათე. 11, 28) - ეს ზეთია, ვინაიდან წყალობისა და ნუგეშის მაჩვენებელია. ასეთივეა სიტყვები "მოვედით... და დაიმკვიდრეთ განმზადებული თქვენთვის სასუფეველი" (მათე, 25, 34). მაგრამ როდესაც უფალი ამბობს: "წარვედით ცეცხლსა მას საუკუნესაო (მათე, 25, 41) - ეს ღვინოა, მკაცრი სწავლება. შეგიძლია სხვვაგვარადაც გაიგო, ზეთი აღნიშნავს ცხოვრებას ადამიანურობის მიხედვით, ხოლო ღვინო - ღმრთაებრიობას. ვინაიდან უფალი ზოგიერთ რამეს სჩადიოდა როგორც ადამიანი, ზოგიერთს კი როგორც ღმერთი. მაგალითად ჭამა, სმა, ისეთი ცხოვრების გატარება, რომელიც არ არის დაცლილი დაცლილი სიამეთაგან და ყველაფერში სიიმკაცრეს არ აღმოაჩენს, როგორც იოანე - ეს ზეთია; ხოლო სასწაულებრივი მარხვა, ზღვაზე სიარული და ღმრთაებრივი ძალის სხვა გამოვლინებანი - ეს ღვინოა. ღვინოს შეიძლება შევადაროთ ღმრთაებრიობა იმ მიმართებაშიც, რომ ღმრთაებრივს საკუთარ თავში (შეერთების გარეშე) ვერავინ დაითმენდა, რომ არ ყოფილიყო ეს ზეთიც, ანუ ცხოვრება კაცობრივის მიხედვით. რამდენადაც უფალმა გამოგვიხსნა ჩვენ ერთის მეშვეობითაც და მეორისაც, ანუ ღმრთაებრივისაც და ადამიანურისაც, ამიტომ არის ნათქვამი, რომ მან დაასხა ზეთი და ღვინო. და ყოველდღიურად ისინი, ვინც ინათლებიან, სულიერ წყლულებათაგან ინკურნებიან, იცხებენ რა მირონს, მაშინვე უერთდებიან ეკლესიას და ღმრთის სისხლს ეზიარებიან. უფალმა დასვა ჩვენი დაჭრილი ბუნება მისი უღლის ქვეშ მყოფზე. ანუ თავის სხეულზე. ვინაიდან ჩვენ თავის ნაწილებად გვაქცია და თანაზიარად მისი სხეულისა: ჩვენ, ქვე მდებარენი, იმის ღირსი გაგვხადა, რომ ერთი სხეული ვართ მასთან! სასტუმრო ეკლესიაა, რომელიც ყველას იღებს. სჯული ყველას არ იღებდა. ვინაიდან ნათქვამია: "ვერ შევლენ ყამონელები და მოაბელები უფლის საკრებულოში", (მეორე რჯულ. 23, 3). არამედ ყოველთა შორის თესლთა რომელსაც ეშინის მისა და იქმს სიმართლესა, სათნო მისა არს (საქმე მოციქ. 10, 35), თუკი სურს ირწმუნოს და გახდეს ეკლესიის ნაწილი, რამდენადაც იგი ყველას იღებს: ცოდვილთაც და მეზვერეთაც, დააკვირდი, როგორი სიზუსტითაა ნათქვამი, რომ მიიყვანა იგი სასტუმროში და იზრუნა მასზე. მანამ სანამ მოიყვანდა მასში, მან მხოლოდ შეუხვია წყლულები. რას ნიშნავს ეს? იმას, რომ როდესაც შედგა ეკლესია და გაიღო სასტუმრო, ანუ როდესაც თითქმის ყველა ხალხის რწმენა გაიზარდა, მაშინ განიხვნენ სული წმიდის ნიჭებიც და ღმრთის მადლიც გავრცელდა. ამას "საქმე მოციქულთადან" შეიტყობ. "სადგურის მოღვაწის" ხატს ატარებს თავისში ყოველი მოციქული და მასწავლებელი და მწყემსი. მათ უფალმა ორი დინარი მისცა, ანუ ორი აღთქმა: ძველი და ახალი, ვინაიდან ერთ აღთქმასაც და მეორეესაც, როგორც ერთი და იმავე ღმერთის მიერ წარმოთქმულს, ერთი და იგივე მეფის გამოსახულება აქვთ თავისზე. სწორედ ეს დინარები, უფალმა, ამაღლდა რა ზეცად, დაუტოვა მოციქულებს და შემდგომი დროის ეპისკოპოსებსა და მოძღვრებს. უთხრა: "სხუაჲ თუ რაიმე წარაგო უმეტესი, მო-რაჲ-ვიდე, მიგცე შენ". მოციქულები მართლაც წარაგებდნენ თავისასაც, შრომობდნენ რა ბევრს და ყველგან ავრცელებდნენ მოძღვრებას. შემდგომი დროის მოძღვრებმაც, ხსნიდნენ რა ძველ და ახალ აღთქმას, მრავალი წარაგეს თავისი. ამისთვის ისინი ჯილდოს მიიღებენ, როდესაც უფალი დაბრუნდება, ანუ მისი მეორედ მოსვლისას. მაშინ თითოეული მათგან ეტყვის მას: უფალო! შენ მე ორი დინარი მომეცი, შევსძინე სხუაიცა ორი და ის ასე ეტყვის ასეთს: სარგი, კეთილო მონაო!"

ნეტარი თეოფილაქტე ბულგარელი.


--------------------
მაშრომე საკეთილოდა,
თუნდ არ მოვიმკო ნაყოფი

(ვაჟა-ფშაველა, ლექსიდან "ჩემი ვედრება")
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
tamuna m
პოსტი Feb 20 2010, 10:46 PM
პოსტი #1105


კატეგორია: მოკვდავი
***

ჯგუფი: Senators
პოსტები: 4,790
რეგისტრ.: 4-February 08
მდებარ.: არც იქით და არც აქეთ
წევრი № 3,842



მარიამი
ციტატა
ორი დრაჰკანი - ძველი და ახალი აღთქმა

IPB-ს სურათი
რა კარგი კითხვებია!
კიდევ მოგვეცით


--------------------

.....................
ენა მაქვს ძირში ამოსაგლეჯი, მაგრამ ვერავინ რისკავს
.....................
სენატორიც თავიდან რიგითი იუზერი იყო :D
...................
პ. ს. ბავშვობაში ყველა ხატავს
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
mari-mari15
პოსტი Feb 20 2010, 10:47 PM
პოსტი #1106


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 1,149
რეგისტრ.: 11-March 09
წევრი № 6,625



ყველაფერი კარგად გავიგე, ისეა განმარტებული, გაიხარეთ


--------------------
ჭეშმარიტება სულის უკვდავებაშია
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
ბადრი
პოსტი Feb 22 2010, 09:57 PM
პოსტი #1107


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 1,332
რეგისტრ.: 30-October 08
მდებარ.: წყალტუბო
წევრი № 5,866



tamuna m
მგონი შენ უნდა დასვა კითხვა


--------------------
"უფალო ბაგენი ჩემი აღახვენ და პირი ჩემი იტყოდეს ქებულებასა შენსა"

"ეგრეთცა სარწმუნოებაი, უკუეთუ არა აქუნდენ საქმენი, მკუდარ არს იგი ხოლო." (იაკ 2.17)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
მაშიკო
პოსტი Feb 23 2010, 03:33 PM
პოსტი #1108


მარიამი
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 2,850
რეგისტრ.: 18-May 09
მდებარ.: ქუთაისი
წევრი № 7,002



ბადრი
ეგ ყოველთვის სხვას უთმობს კითხის დასმას და....


--------------------
უფალო იესო ქრისტე, ძე ღვთისაო, შემიწყალე მე ცოდვილი. მომეც ძალა და უნარი, ვადიდო სახელი შენი.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
afxazi
პოსტი Feb 23 2010, 03:49 PM
პოსტი #1109


დავითი
***

ჯგუფი: სენატის თავმჯდომარე
პოსტები: 8,814
რეგისტრ.: 7-March 07
წევრი № 1,291



ისევ მე დავსვამ შეკითხვას (ვფიქრობ ადვილია).

იუდას აღსასრულის შესახებ ამბავს მათე მახარებელი თავისი სახარების დასასრულს ამგვარად გადმოგვცემს:

მაშინ, როდესაც ნახა იუდამ, მისმა გამცემმა, რომ მსჯავრი დასდეს, ინანა და დაუბრუნა ოცდაათი ვერცხლი მღვდელმთავრებსა და უხუცესებს და თქვა: შევცოდე, რადგან გავეცი უდანაშაულო სისხლი. ხოლო მათ უთხრეს: ჩვენ რა? შენ ნახე. და დაყარა ვერცხლი ტაძარში, გაშორდა, წავიდა და თავი ჩამოიხრჩო. (მათე 27, 3-5)



საქმე მოციქულთას დასაწყისში კი პეტრე მოციქული ამბობს:

კაცნო, ძმანო! უნდა აღსრულებულიყო წერილი, რაც დავითის პირით იწინასწარმეტყველა სულმა წმიდამ იუდაზე, წინ რომ წაუძღვა იესოს შემპყრობთ.
ვინაიდან ჩვენს შორის იყო შერაცხილი და ხვდა წილი ამ მსახურებისა.
მაგრამ მან უსამართლობის სასყიდლით იყიდა მიწა, დაცემული შუაზე გასკდა და გადმოცვივდა მთელი მისი შიგანი. (საქმე 1, 16-18)



რით ავხსნათ ეს ერთი შეხედვით განსხვავება?


--------------------
სათნოება თვითკმარია ბედნიერებისთვის

კლიმენტი ალექსანდრიელი


User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
მხევალი ნინო
პოსტი Feb 23 2010, 04:01 PM
პოსტი #1110


ზღაპრის ბოლო კეთილია..
***

ჯგუფი: Senators
პოსტები: 25,889
რეგისტრ.: 19-December 06
წევრი № 715



afxazi
ციტატა
რით ავხსნათ ეს ერთი შეხედვით განსხვავება?



მე მგონი, ჩამომხრჩვალი, რომ ცამოვარდა, მერე გასკდა, გასივდა და გასნკდა , თუ რაღაცამ გადაუარა.. მოკლედ, იმედია არ ვურევ.

ანუ, ერთი მოვლენის თავს აღწერს და მეორე ბოლოს.


--------------------
ჩვენ ვინც ქრისტიანობა დაგვაბრალა ....

დიდება შენდა, რომელმან მოგვფინე ნათელი

-Поверь мне Карлсон, Не в пирогах счастье. -Да ты что, с ума сошёл?! А в чем же ещё? ©
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
afxazi
პოსტი Feb 23 2010, 04:10 PM
პოსტი #1111


დავითი
***

ჯგუფი: სენატის თავმჯდომარე
პოსტები: 8,814
რეგისტრ.: 7-March 07
წევრი № 1,291



მხევალი ნინო
ხოდა დასვი შეკითხვა. უარი არ მიიღება. biggrin.gif


--------------------
სათნოება თვითკმარია ბედნიერებისთვის

კლიმენტი ალექსანდრიელი


User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
მხევალი ნინო
პოსტი Feb 23 2010, 04:26 PM
პოსტი #1112


ზღაპრის ბოლო კეთილია..
***

ჯგუფი: Senators
პოსტები: 25,889
რეგისტრ.: 19-December 06
წევრი № 715



afxazi
ციტატა
ხოდა დასვი შეკითხვა. უარი არ მიიღება.



მეეე???? rolleyes.gif


--------------------
ჩვენ ვინც ქრისტიანობა დაგვაბრალა ....

დიდება შენდა, რომელმან მოგვფინე ნათელი

-Поверь мне Карлсон, Не в пирогах счастье. -Да ты что, с ума сошёл?! А в чем же ещё? ©
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
afxazi
პოსტი Feb 23 2010, 04:31 PM
პოსტი #1113


დავითი
***

ჯგუფი: სენატის თავმჯდომარე
პოსტები: 8,814
რეგისტრ.: 7-March 07
წევრი № 1,291



მხევალი ნინო
ციტატა
მეეე????

yes.gif


--------------------
სათნოება თვითკმარია ბედნიერებისთვის

კლიმენტი ალექსანდრიელი


User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
მხევალი ნინო
პოსტი Feb 23 2010, 04:39 PM
პოსტი #1114


ზღაპრის ბოლო კეთილია..
***

ჯგუფი: Senators
პოსტები: 25,889
რეგისტრ.: 19-December 06
წევრი № 715



ციტატა(afxazi @ Feb 23 2010, 04:31 PM) *

მხევალი ნინო

yes.gif



გადმოგილოცე, შენ განსაკუტრებულად საინტერსო შეკიტხვები იცი (გეპათხალიმები)


--------------------
ჩვენ ვინც ქრისტიანობა დაგვაბრალა ....

დიდება შენდა, რომელმან მოგვფინე ნათელი

-Поверь мне Карлсон, Не в пирогах счастье. -Да ты что, с ума сошёл?! А в чем же ещё? ©
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
ბადრი
პოსტი Feb 24 2010, 11:55 PM
პოსტი #1115


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 1,332
რეგისტრ.: 30-October 08
მდებარ.: წყალტუბო
წევრი № 5,866



მხევალი ნინო

ციტატა
ხოდა დასვი შეკითხვა. უარი არ მიიღება. biggrin.gif


გითხრა უფროსმა და დასვი სანამ შეგრისხავდეს smile.gif


--------------------
"უფალო ბაგენი ჩემი აღახვენ და პირი ჩემი იტყოდეს ქებულებასა შენსა"

"ეგრეთცა სარწმუნოებაი, უკუეთუ არა აქუნდენ საქმენი, მკუდარ არს იგი ხოლო." (იაკ 2.17)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
mari-mari15
პოსტი Feb 25 2010, 08:37 PM
პოსტი #1116


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 1,149
რეგისტრ.: 11-March 09
წევრი № 6,625



ხოდა რო არ ჩავარდეს ეს თემა ახალი კითხვა გვესაჭიროება, ნინო დასვი კითხვა


--------------------
ჭეშმარიტება სულის უკვდავებაშია
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
მხევალი ნინო
პოსტი Feb 25 2010, 09:05 PM
პოსტი #1117


ზღაპრის ბოლო კეთილია..
***

ჯგუფი: Senators
პოსტები: 25,889
რეგისტრ.: 19-December 06
წევრი № 715



mari-mari15
ციტატა
ნინო დასვი კითხვა



მარი, როგორ ფიქორბ, რომ შემეძლოს დავიზარებდი?

ნებისმიერს ვაძლევ ამის უფელაბს.


--------------------
ჩვენ ვინც ქრისტიანობა დაგვაბრალა ....

დიდება შენდა, რომელმან მოგვფინე ნათელი

-Поверь мне Карлсон, Не в пирогах счастье. -Да ты что, с ума сошёл?! А в чем же ещё? ©
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
mari-mari15
პოსტი Feb 25 2010, 09:29 PM
პოსტი #1118


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 1,149
რეგისტრ.: 11-March 09
წევრი № 6,625



ციტატა
მარი, როგორ ფიქორბ, რომ შემეძლოს დავიზარებდი?

კაი მაშინ სხვას დაველოდოთ


--------------------
ჭეშმარიტება სულის უკვდავებაშია
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
ბადრი
პოსტი Feb 25 2010, 11:26 PM
პოსტი #1119


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 1,332
რეგისტრ.: 30-October 08
მდებარ.: წყალტუბო
წევრი № 5,866



კაი, მაშ მიპასუხეთ:

რატომ არ მოკლა დავით მეფსალმუნემ საული?


--------------------
"უფალო ბაგენი ჩემი აღახვენ და პირი ჩემი იტყოდეს ქებულებასა შენსა"

"ეგრეთცა სარწმუნოებაი, უკუეთუ არა აქუნდენ საქმენი, მკუდარ არს იგი ხოლო." (იაკ 2.17)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
ikanosi
პოსტი Feb 25 2010, 11:52 PM
პოსტი #1120


ირაკლი
***

ჯგუფი: Moderator
პოსტები: 6,285
რეგისტრ.: 3-January 10
მდებარ.: ფოთი - თბილისი
წევრი № 7,906



ბადრი
დაერწმუნებინა რომ მართალი იყო


--------------------
ფარით ან ფარზე
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

85 გვერდი V « < 54 55 56 57 58 > » 
Closed TopicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული წევრი)
0 წევრი:

 



მსუბუქი ვერსია ახლა არის: 10th July 2025 - 07:08 PM

მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი

ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი