![]() |
სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
lingvo |
![]()
პოსტი
#1601
|
![]() ვახტანგი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator პოსტები: 4,095 რეგისტრ.: 13-July 07 მდებარ.: თბილისი წევრი № 2,456 ![]() |
ციტატა კი ბატონო, ერთი მხრივ ეს იყო შემზადება მოციქულებისა იმ დიდი მოვლენისადმი, რაც მოგვიანებით აღსრულდა. მაგრამ ამ მოვლენას სხვა უფრო დიდი მიზანდასახულობაც ქონდა. ეს საინტერესოა, თუ რა იყო უფრო დიდი მნიშვნელობა. იმედია დაწერენ განმარტებას. ციტატა მაგრამ მათეს სხარების X თავში ვკითხულობთ: განკურნეთ სნეულნი, განწმინდეთ კეთროვანნი, აღადგინეთ მკვდარნი, განდევნეთ ეშმაკნი; უსასყიდლოდ მიგიღიათ და უსასყიდლოდვე გაეცით. (მათე 10,8). ანუ მე როგორც გავიგე ნეტარი თეოფილაქტე გულისხმობს განმარტებაში, რომ ეს ნიჭები მათ უკვე მიმადლებული ქონდათო, ახლა კი ცოდვათა მიტევების ძალაუფლება მიიღესო. -------------------- ნათელი იგი ბნელსა შინა ჩანს, და ბნელი იგი მას ვერ ეწია. (ინ.1,5)
|
tamuna m |
![]()
პოსტი
#1602
|
![]() კატეგორია: მოკვდავი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Senators პოსტები: 4,790 რეგისტრ.: 4-February 08 მდებარ.: არც იქით და არც აქეთ წევრი № 3,842 ![]() |
tamuna m შენ ჯერ კიდევ ძველ აღთქმაში ცხოვრობ? არადა არ გეტყობა ![]() ვა, რატომ ვერ მატყობ? ![]() აშკარად სხვა რამ ვიგულისხმე შენ კითხვაში ![]() ![]() -------------------- ..................... ენა მაქვს ძირში ამოსაგლეჯი, მაგრამ ვერავინ რისკავს ..................... სენატორიც თავიდან რიგითი იუზერი იყო :D ................... პ. ს. ბავშვობაში ყველა ხატავს |
lingvo |
![]()
პოსტი
#1603
|
![]() ვახტანგი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator პოსტები: 4,095 რეგისტრ.: 13-July 07 მდებარ.: თბილისი წევრი № 2,456 ![]() |
afxazi
დავით, წმ. იოანე ოქროპირის განმარტება მოვიძიე. სამწუხაროდ ქართულად ვერა, მაგრამ მაინც დავდებ. აქაც ფაქტობრივად იგივე შინაარსითაა განმარტებული ეს ადგილი: «Сказав это, дунул, и говорит им: примите Духа Святаго. Кому простите грехи, тому простятся; на ком оставите, на том останутся» (ст. 22, 23). Как царь, посылая правителей, дает им власть и заключать в темницу, и освобождать из темницы, так и Христос, посылая учеников, облекает их такою же властью. Как же Он прежде сказал: «если Я не пойду, Утешитель не приидет к вам» (Иоан. 16:7), а теперь дает Духа? Некоторые говорят, что Христос не сообщил ученикам Духа, а только посредством дуновения сделал их способными к Его принятию. Ведь если Даниил, при виде ангела, пришел в «ужас» (Дан. 8:17), то чего не испытали бы и ученики, если бы приняли эту неизреченную благодать, не будучи наперед к тому приготовлены? Потому-то, говорят, Христос не сказал: вы приняли Духа Святого, но «примите Духа Святаго». Но не погрешит тот, кто скажет, что и тогда ученики получили некоторую духовную власть и благодать, только — не воскрешать мертвых и совершать чудеса, а отпускать грехи, — так как различны дарования Духа. Потому-то Христос и присовокупил: «кому простите грехи, тому простятся», — показывая, какой род благодатной силы даруется им. А впоследствии, спустя сорок дней, они получили силу чудотворений, почему Христос и говорит: «вы примете силу, когда сойдет на вас Дух Святый; и будете Мне свидетелями в Иерусалиме и во всей Иудее» (Деян. 1:8); ანუ ამით მაცხოვარმა მოამზადა მოციქულები სულთმოფენობისთვის. -------------------- ნათელი იგი ბნელსა შინა ჩანს, და ბნელი იგი მას ვერ ეწია. (ინ.1,5)
|
afxazi |
![]()
პოსტი
#1604
|
![]() დავითი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: სენატის თავმჯდომარე პოსტები: 8,814 რეგისტრ.: 7-March 07 წევრი № 1,291 ![]() |
მოკლედ რთულ შეკითხვებს ვსვამ
![]() ![]() ანუ რას ვგულისხმობრი: კირილე ალექსანდრიელის სიტყვებით გიპასუხებთ: რადგან ქმნილებათაგან ყოველგვარი სრულყოფილება სულიწმინდის მიერაა, რომლითაც ღვთის ხატადაც გახდა ადამიანი, ეს ნახელოვნები ცოცხალი არსება, როგორც ღვთისადმი ხატქმნილი სულიწმინდის თანაზიარებით. ამასთან ღვთისგან რისი შთაბერვაც დაამტკიცა მოსემ ადამიანებში, იგი განაახლა ჩვენში ქრისტემ მკვდრეთით აღდგომის შემდეგ, შთაჰბერა რა თავის მოწაფეებს და უთხრა: მიიღეთ სულიწმინდა, რომ კვლავ უკუხატქმნილნი დასაბამიერი ხატისადმი, თანახატნი გამოვჩენილიყავით შემოქმედისა სულიწმინდის ზიარების გზით. -------------------- სათნოება თვითკმარია ბედნიერებისთვის კლიმენტი ალექსანდრიელი |
lingvo |
![]()
პოსტი
#1605
|
![]() ვახტანგი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator პოსტები: 4,095 რეგისტრ.: 13-July 07 მდებარ.: თბილისი წევრი № 2,456 ![]() |
მოკლედ რთულ შეკითხვებს ვსვამ ![]() ![]() ანუ რას ვგულისხმობრი: კირილე ალექსანდრიელის სიტყვებით გიპასუხებთ: რადგან ქმნილებათაგან ყოველგვარი სრულყოფილება სულიწმინდის მიერაა, რომლითაც ღვთის ხატადაც გახდა ადამიანი, ეს ნახელოვნები ცოცხალი არსება, როგორც ღვთისადმი ხატქმნილი სულიწმინდის თანაზიარებით. ამასთან ღვთისგან რისი შთაბერვაც დაამტკიცა მოსემ ადამიანებში, იგი განაახლა ჩვენში ქრისტემ მკვდრეთით აღდგომის შემდეგ, შთაჰბერა რა თავის მოწაფეებს და უთხრა: მიიღეთ სულიწმინდა, რომ კვლავ უკუხატქმნილნი დასაბამიერი ხატისადმი, თანახატნი გამოვჩენილიყავით შემოქმედისა სულიწმინდის ზიარების გზით. და შექმნა უფალმან ღმერთმან კაცი მტუერისა მიმღებელმა ქვეყანისაგან. და შთაბერა პირსა მისსა სული სიცოცხლისაჲ და იქმნა კაცი იგი სულად ცხოველად. (დაბ. 2,7) ეს განაახლა მაცხოვარმა ხომ? -------------------- ნათელი იგი ბნელსა შინა ჩანს, და ბნელი იგი მას ვერ ეწია. (ინ.1,5)
|
afxazi |
![]()
პოსტი
#1606
|
![]() დავითი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: სენატის თავმჯდომარე პოსტები: 8,814 რეგისტრ.: 7-March 07 წევრი № 1,291 ![]() |
lingvo
ხო. -------------------- სათნოება თვითკმარია ბედნიერებისთვის კლიმენტი ალექსანდრიელი |
lingvo |
![]()
პოსტი
#1607
|
![]() ვახტანგი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator პოსტები: 4,095 რეგისტრ.: 13-July 07 მდებარ.: თბილისი წევრი № 2,456 ![]() |
-------------------- ნათელი იგი ბნელსა შინა ჩანს, და ბნელი იგი მას ვერ ეწია. (ინ.1,5)
|
afxazi |
![]()
პოსტი
#1608
|
![]() დავითი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: სენატის თავმჯდომარე პოსტები: 8,814 რეგისტრ.: 7-March 07 წევრი № 1,291 ![]() |
lingvo
ციტატა ველით მორიგ საინტერესო კითხვას ხო ერთი შეკითხვა მაქვს კიდევ. თუმცა ეს არ ეხება იმდენად წმინდა წერილს, რამდენადაც ღვთისმეტყველებას, თუმცა მაინც აქ დავსვამ ამ შეკითხვას და თუ გაამართლებს ანალოგიურ თემა ღვთისმეტყველებაშიც გავხსნათ. ხო, კითხვა ასეთია: მოგეხსენებათ ადამი ცოდვით დაცემამდე სამოთხეში მყოფობდა, იყო უცოდველი და ა.შ. ანუ ის ცხოვრობდა ნეტარებაში. ხოდა კითხვაც: ხარისხობრივად ადამის სამოთხისეული, ცოდვით დაცემამდელი, მდგომარეობა უფრო აღმატებულია, თუ მაცხოვრის მიერ გამოხსნილი ამა თუ ცხონებულის. პასუხი უნდა იყოს კარგად ჩამოყალიბებული. -------------------- სათნოება თვითკმარია ბედნიერებისთვის კლიმენტი ალექსანდრიელი |
აკაკი |
![]()
პოსტი
#1609
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 2,626 რეგისტრ.: 21-May 09 წევრი № 7,018 ![]() |
afxazi
დიდი არაფერი მესმის მაგრამ: მე მგონია, რომ ადამის დაცემამდელი მდგომარეობა უფრო აღმატებულია ვიდრე ჩვენი ახლანდელი, ქრისტე უფალმა კი ყველაფერი აღგვიდგინა, ჩვენ მაინც მოკვდავნი ვართ (სამოთხეში კი ადამი დაცემამდე უკვდავი იყო), მაგრამ მკვდრეთით აღვდგებით. - ანდა შეიძლება ითქვას, რომ იგივეა ჩვენი მდგომარეობა?! |
ბადრი |
![]()
პოსტი
#1610
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,332 რეგისტრ.: 30-October 08 მდებარ.: წყალტუბო წევრი № 5,866 ![]() |
afxazi
ციტატა ხარისხობრივად ადამის სამოთხისეული, ცოდვით დაცემამდელი, მდგომარეობა უფრო აღმატებულია, თუ მაცხოვრის მიერ გამოხსნილი ამა თუ ცხონებულის. ვფიქრობ ეს მდგომარეობები შეიძლება შევადაროთ ადამიანის ბავშვობას (სამოთხე) და ზრდასრულ ასაკს. თუ ზრდასრული ადამიანი ბავშვივით წმიდაა და თან ასაკისამებრ ბრძენი შესაბამისად ის ხარისხობრივად უფრო მაღალ სფეხურზე იმყოფება. -------------------- "უფალო ბაგენი ჩემი აღახვენ და პირი ჩემი იტყოდეს ქებულებასა შენსა"
"ეგრეთცა სარწმუნოებაი, უკუეთუ არა აქუნდენ საქმენი, მკუდარ არს იგი ხოლო." (იაკ 2.17) |
მხევალი ნინო |
![]()
პოსტი
#1611
|
![]() ზღაპრის ბოლო კეთილია.. ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Senators პოსტები: 25,889 რეგისტრ.: 19-December 06 წევრი № 715 ![]() |
afxazi
ციტატა ხოდა კითხვაც: ხარისხობრივად ადამის სამოთხისეული, ცოდვით დაცემამდელი, მდგომარეობა უფრო აღმატებულია, თუ მაცხოვრის მიერ გამოხსნილი ამა თუ ცხონებულის. მე მგონი უფრო აღმატებული ცხონებული ადამიანი იქნება, რადგან მეროგორც მახსოვს ადამის დაცემის ერთ-ერთი საფუძველი, მისი გამოუცდელობა იყო. ანუ,მას ჰქონდა ცოდნა,ცოდვაც უცხო იქნებოდამისტვის, მაგრამ გამოუცდელი იყო.ალბათ,ეს ყველაფერი მას აასე ვთქვათ ნაჩუქარი ჰქონდა. ეხლა გზა გაიარა ადამის მოდგმამ დაგაიზრადა,ისწავა და აშ და ის სიწმინდე რაც ცხონებულებმამიაღწიეს ბრძოლის შედეგია. მოკლედ, რაღაცეებს ვმსჯელობ მე აქ და არ ცქმოლოთ... -------------------- ჩვენ ვინც ქრისტიანობა დაგვაბრალა ....
დიდება შენდა, რომელმან მოგვფინე ნათელი -Поверь мне Карлсон, Не в пирогах счастье. -Да ты что, с ума сошёл?! А в чем же ещё? © |
afxazi |
![]()
პოსტი
#1612
|
![]() დავითი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: სენატის თავმჯდომარე პოსტები: 8,814 რეგისტრ.: 7-March 07 წევრი № 1,291 ![]() |
მხევალი ნინო
პრინციპში მართალი ხარ ![]() ![]() -------------------- სათნოება თვითკმარია ბედნიერებისთვის კლიმენტი ალექსანდრიელი |
მხევალი ნინო |
![]()
პოსტი
#1613
|
![]() ზღაპრის ბოლო კეთილია.. ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Senators პოსტები: 25,889 რეგისტრ.: 19-December 06 წევრი № 715 ![]() |
afxazi
ციტატა პრინციპში მართალი ხარ :გავამაყდისმაილიკი: ეხლა, შენ თქვი უფრო დასაბუთებულად დასრულყოფილად, რაც მე აქ ვიცოდვილე ის ![]() -------------------- ჩვენ ვინც ქრისტიანობა დაგვაბრალა ....
დიდება შენდა, რომელმან მოგვფინე ნათელი -Поверь мне Карлсон, Не в пирогах счастье. -Да ты что, с ума сошёл?! А в чем же ещё? © |
athos |
![]()
პოსტი
#1614
|
![]() Άγιον Όρος ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: co-Moderators პოსტები: 1,846 რეგისტრ.: 8-January 07 წევრი № 816 ![]() |
ბადრი
ციტატა რატო შეგიძლია აგვიხსნა? ბოდიში, რომ ასე დაგვიანებით ვწერ პასუხს. მართლმადიდებელი ეკლესია ყოველთვის ავტორიტეტულად მიიჩნევდა სამოცდაათი განმმარტებლის თარგმანს (სეპტუაგინტას). ეს თარგმანი შესრულებულია ძვ. წელთ აღრიცხვით მე-3-2 სუკუნეში. გადმოცემით ის ბერძნულად თარგმნეს ებრაელმა სწავლულებმა მეფე პტოლემეოს II-ის დაკვეთით. სახარებაში მოყვანილი ძვ. აღთქმის ციტატებიდან უმრავლესობა, სეპტუაგინტას მიხედვითაა. რაც შეეხება ებრაულ ტექსტს, მას მასორეთულსაც უწოდებენ. ამ ტექსტის საბოლოო სახით ჩამოყალიბება ახ. წელთაღრიცხვის I საუკუნეში დაიწყო და საბოლოოდ VII-IX საუკუნეებში დამთავრდა. მის რედაქტორებს მასორეთებს უწოდებდნენ (მასორა ტრადიციას ნიშნავს) და ტექსტის სახელიც აქედან მოდის. მასორეტები ცდილობდნენ თავიანთი ტექსტის დამკვიდრებას, ამიტომ ხდებოდა ყველა სხვა ვერსიის განადგურება. ეს ხდებოდა ხელნაწერების დამარხვით. ძალიან საინტერესო ებრაული წესი იყო. ისინი თვლიდნენ, რომ დამარხვას შეეძლო ეხსნა ყოველივე კეთილი ხელყოფისგან და აღეკვეთა ყოველივე ბოროტი. მასორეთული ბიბლიის მიხედვით ბევრი ქრისტიანებისთვის ძალიან მნიშვნელოვანი წინასწარმეტყველება სხვანაირად ჟღერს. ებრაული ტექსტისა და ბერძნული თარგმანის განსხვავებებზე ჯერ კიდევ ძველი მამები წერდნენ. მაგალითად იუსტინე მარტვილი (ის ადანაშაულებს იუდეველებს, რომ მათ მრავალი წინასწარმეტყველება ამოიღეს თავიანთ ხელნაწერებში, რაც ბერძნულში არის). წმ. ირინეოს ლიონელი წერს: "ბერძნულად თვითონ იუდეველებმა თარგმნეს გაცილებით ადრე, ვიდრე უფალი მოვიდოდა, რათა არავის არავითარი ეჭვი არ გასჩენოდა, თითქოს იუდეველებმა ჩვენს საამებლად თარგმნეს ასე". წმ. იოანე ოქროპირი წერს: "70 მთარგმნელი სამართლიანად იმსახურებს ყველაზე მეტ ნდობას. ისინი (ებრაული ტექსტის ავტორები) ქრისტეს მოსვლის შემდეგ თარგმნიდნენ და იუდეველებად რჩებოდნენ, ამიტომ თამამად შეიძლება მოველოდეთ, რომ მათ უფრო მტრული მოსაზრებებით დაამახინჯეს წინასწარმეტყველებები. 70-მა მთარგმნელმა კი ქრისტეს მოსვლამდე 100 და მეტი წლის წინ წამოიწყეს ეს საქმე და თან თავიანთი მრავალრიცხოვნების გამო ყოველგვარი ეჭვისგან თავისუფალნი არიან. ისინი დროითაც, სიმრავლითაც და ერთმანეთთან თანხმობითაც უფრო მეტ ნდობას იმსახურებენ" საკმაოდ ვრცელი თემაა. ვეცადე შეძლებისდაგვარად მოკლედ დამეწერა. იმედია გასაგებია. -------------------- და ესე უწყოდეთ ჟამი, რამეთუ აწვე არს ჟამი განღჳძებად ჩუენდა ძილისაგან. აწ უმახლობელეს არს ჩუენდა ცხორებაჲ, ოდესღა-ესე გურწმენა. ღამე იგი განგუეშორა, და დღე შემოგუეახლა; განვიშორნეთ უკუე საქმენი ბნელისანი და შევიმოსოთ საჭურველი ნათლისაჲ.
|
athos |
![]()
პოსტი
#1615
|
![]() Άγιον Όρος ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: co-Moderators პოსტები: 1,846 რეგისტრ.: 8-January 07 წევრი № 816 ![]() |
მხევალი ნინო
ციტატა იქ წერია, ''და განავლინა ყორანი ხილვად, უკუეთუ მოაკლდა წყალი და განსრული არა კუალად იქცა ვიდრე განჴმობადმდე წყლისა ქუეყანისაგან'' ანუ მაინც დაბრუნებულა, ოღონდ ბოლოს? არა. ვიდრე არ ნიშნავს რომ განხმობის შემდეგ დაბრუნდა. შეადარე: 25. და არა იცოდა იგი, ვიდრემდე შვა ძე იგი მისი პირმშოჲ და უწოდა სახელი მისი იესუ. -------------------- და ესე უწყოდეთ ჟამი, რამეთუ აწვე არს ჟამი განღჳძებად ჩუენდა ძილისაგან. აწ უმახლობელეს არს ჩუენდა ცხორებაჲ, ოდესღა-ესე გურწმენა. ღამე იგი განგუეშორა, და დღე შემოგუეახლა; განვიშორნეთ უკუე საქმენი ბნელისანი და შევიმოსოთ საჭურველი ნათლისაჲ.
|
ბადრი |
![]()
პოსტი
#1616
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,332 რეგისტრ.: 30-October 08 მდებარ.: წყალტუბო წევრი № 5,866 ![]() |
athos
ციტატა ბოდიში, რომ ასე დაგვიანებით ვწერ პასუხს.მართლმადიდებელი ეკლესია ყოველთვის ავტორიტეტულად მიიჩნევდა სამოცდაათი განმმარტებლის თარგმანს (სეპტუაგინტას). ეს თარგმანი შესრულებულია ძვ. წელთ აღრიცხვით მე-3-2 სუკუნეში. გადმოცემით ის ბერძნულად თარგმნეს ებრაელმა სწავლულებმა მეფე პტოლემეოს II-ის დაკვეთით.სახარებაში მოყვანილი ძვ. აღთქმის ციტატებიდან უმრავლესობა, სეპტუაგინტას მიხედვითაა.რაც შეეხება ებრაულ ტექსტს, მას მასორეთულსაც უწოდებენ. ამ ტექსტის საბოლოო სახით ჩამოყალიბება ახ. წელთაღრიცხვის I საუკუნეში დაიწყო და საბოლოოდ VII-IX საუკუნეებში დამთავრდა. მის რედაქტორებს მასორეთებს უწოდებდნენ (მასორა ტრადიციას ნიშნავს) და ტექსტის სახელიც აქედან მოდის.მასორეტები ცდილობდნენ თავიანთი ტექსტის დამკვიდრებას, ამიტომ ხდებოდა ყველა სხვა ვერსიის განადგურება. ეს ხდებოდა ხელნაწერების დამარხვით. ძალიან საინტერესო ებრაული წესი იყო. ისინი თვლიდნენ, რომ დამარხვას შეეძლო ეხსნა ყოველივე კეთილი ხელყოფისგან და აღეკვეთა ყოველივე ბოროტი.მასორეთული ბიბლიის მიხედვით ბევრი ქრისტიანებისთვის ძალიან მნიშვნელოვანი წინასწარმეტყველება სხვანაირად ჟღერს.ებრაული ტექსტისა და ბერძნული თარგმანის განსხვავებებზე ჯერ კიდევ ძველი მამები წერდნენ. მაგალითად იუსტინე მარტვილი (ის ადანაშაულებს იუდეველებს, რომ მათ მრავალი წინასწარმეტყველება ამოიღეს თავიანთ ხელნაწერებში, რაც ბერძნულში არის).წმ. ირინეოს ლიონელი წერს: "ბერძნულად თვითონ იუდეველებმა თარგმნეს გაცილებით ადრე, ვიდრე უფალი მოვიდოდა, რათა არავის არავითარი ეჭვი არ გასჩენოდა, თითქოს იუდეველებმა ჩვენს საამებლად თარგმნეს ასე".წმ. იოანე ოქროპირი წერს: "70 მთარგმნელი სამართლიანად იმსახურებს ყველაზე მეტ ნდობას. ისინი (ებრაული ტექსტის ავტორები) ქრისტეს მოსვლის შემდეგ თარგმნიდნენ და იუდეველებად რჩებოდნენ, ამიტომ თამამად შეიძლება მოველოდეთ, რომ მათ უფრო მტრული მოსაზრებებით დაამახინჯეს წინასწარმეტყველებები. 70-მა მთარგმნელმა კი ქრისტეს მოსვლამდე 100 და მეტი წლის წინ წამოიწყეს ეს საქმე და თან თავიანთი მრავალრიცხოვნების გამო ყოველგვარი ეჭვისგან თავისუფალნი არიან. ისინი დროითაც, სიმრავლითაც და ერთმანეთთან თანხმობითაც უფრო მეტ ნდობას იმსახურებენ"საკმაოდ ვრცელი თემაა. ვეცადე შეძლებისდაგვარად მოკლედ დამეწერა. იმედია გასაგებია. გასაგებია ![]() -------------------- "უფალო ბაგენი ჩემი აღახვენ და პირი ჩემი იტყოდეს ქებულებასა შენსა"
"ეგრეთცა სარწმუნოებაი, უკუეთუ არა აქუნდენ საქმენი, მკუდარ არს იგი ხოლო." (იაკ 2.17) |
mari-mari15 |
![]()
პოსტი
#1617
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,149 რეგისტრ.: 11-March 09 წევრი № 6,625 ![]() |
რაღაც სიმშვიდეა აქ და კითხვას შემოგთავაზებთ.
სად ხდება პირველად ტერმინ,,ქრისტიანის,, ხსენება? -------------------- ჭეშმარიტება სულის უკვდავებაშია
|
Berckley |
![]()
პოსტი
#1618
|
![]() მინისტრობისთვის გაჩენილი ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 164 რეგისტრ.: 7-November 10 მდებარ.: თბილისი,საქართველო წევრი № 9,820 ![]() |
ციტატა სად ხდება პირველად ტერმინ,,ქრისტიანის,, ხსენება? მოციქულთა საქმეში -------------------- * ვაი, რა კარგი საჩინო რა ავად მიგიჩნიესო! * * ბოროტისაგან კეთილი შურით ვერ განარჩიესო * * ოცდაათ ვერცხლად გაგყიდეს,ისიც კი განაბნიესო * * დიდება მოთბინებასა შენსა,უფალო იესო * |
ბადრი |
![]()
პოსტი
#1619
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,332 რეგისტრ.: 30-October 08 მდებარ.: წყალტუბო წევრი № 5,866 ![]() |
mari-mari15
რომელ ქალაქში გულისხმობ? -------------------- "უფალო ბაგენი ჩემი აღახვენ და პირი ჩემი იტყოდეს ქებულებასა შენსა"
"ეგრეთცა სარწმუნოებაი, უკუეთუ არა აქუნდენ საქმენი, მკუდარ არს იგი ხოლო." (იაკ 2.17) |
კესო |
![]()
პოსტი
#1620
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,095 რეგისტრ.: 21-March 08 მდებარ.: ბათუმი წევრი № 4,269 ![]() |
ანტიოქიაში
-------------------- შემეწიე მე, უფალო, ღმერთო ჩემო, და მაცხოვნე მე, წყალობითა შენითა...
|
![]() ![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 7th July 2025 - 01:48 PM |
მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი
ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი