![]() |
სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
lingvo |
![]()
პოსტი
#21
|
![]() ვახტანგი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator პოსტები: 4,095 რეგისტრ.: 13-July 07 მდებარ.: თბილისი წევრი № 2,456 ![]() |
რაღაც გაუკეთე ადამიანს (მისი "კანონიერი" მოთხოვნით), შენ იცი რომ არ არგებს და ამაში ამ ადამიანმა თანხა გადაიხადა. ეს თანხა სამართლიანი საზღაურია შენთვის? სინდისი რას გეტყვის?
-------------------- ნათელი იგი ბნელსა შინა ჩანს, და ბნელი იგი მას ვერ ეწია. (ინ.1,5)
|
ნონა |
![]()
პოსტი
#22
|
![]() მშვიდი სისოვლე ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 2,197 რეგისტრ.: 29-July 09 მდებარ.: ბათუმი წევრი № 7,322 ![]() |
Funkenstein
დასკვნაში გეთანხმები, მაგრამ არგუმენტებში ვერ ![]() ბავშვები მშიერიც რომ გყავდეს ეს არაა გამართლება ცოდვისა თუ თვლი რომ ცოდვაა მნიშვნელობა აღარა აქვს ფინანსურ მდგომარეობას ამ პროცესებს მიღმა განა უფლისთვის ეგ საპატიო მიზეზია?! თუ თვლი რომ ცოდვა არაა თავზეც რომ გადაგდიოდეს მაინც არ სცოდავ და მორჩა ![]() რაღაც გაუკეთე ადამიანს (მისი "კანონიერი" მოთხოვნით), შენ იცი რომ არ არგებს და ამაში ამ ადამიანმა თანხა გადაიხადა. ეს თანხა სამართლიანი საზღაურია შენთვის? სინდისი რას გეტყვის? შენ იცი რადგან პროფესიონალი ხარ, მაგრამ ეუბნები და არ გეთანხმება, ჯიუტია ![]() ასეთი სიტუაცია კი გამონაკლისი კი არა ლამის ნორმაა ![]() პროფესიონალი ხარ და არა ტრენერი რომ ლექციები ჩაუტარო სიღრმისეულად, ეტყვი ნორმალურად და გამგები გაიგებს -------------------- ...უფალო, უშენოდ სიზმარშიც არ გავიშვები!
|
Funkenstein |
![]()
პოსტი
#23
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 511 რეგისტრ.: 9-January 09 წევრი № 6,259 ![]() |
ნუ თირკმელი უმიზეზოდ არ უნდა ამოაჭრა ეხლა კაცს
![]() ![]() |
lamara |
![]()
პოსტი
#24
|
![]() lamara ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 615 რეგისტრ.: 25-May 07 მდებარ.: Tbilisi წევრი № 2,015 ![]() |
მე ვფიქრობ, რომ უნდა აუხსნა ეს სერვისი რომ არ სჭირდება, ურჩიო სხვა, უკეთესი გზა მისი რობლემის მოგვარებისა, თუ დაგიჯერა ხომ კარგი, მაგრამ თუ არ დაგიჯერა, მაშინ უნდა იხელმძღვანელო პრინციპით: - ”კლიენტი ყოველთვის მართალია” და შეასრულო მისი თხოვნა. შესრულებული სამუშაოსთვის თანხის აღება კი ცოდვა არ არის.
-------------------- [font=Arial]http://forum.archangels.ge/[/font][size=7]
|
აბე |
![]()
პოსტი
#25
|
![]() აბესალომ ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,705 რეგისტრ.: 14-December 08 მდებარ.: თბილისი წევრი № 6,107 ![]() |
მარკეტინგში მასწავლეს, რომ თუ კლიენტს ჰგონია, რომ მასა რაღაცა პროდუქტი/მომსახურება უნდა, უნდა მიჰყიდო მისთვის მისაღებ ფასად, მისაღები ხარისხის, მისაღები მახასიათებლების, მისაღებ ადგილას, მისაღებ დროში, მისაღები კონსულტაციებისა თუ კომფორტის შექმნის სხვა საშუალებებით და ა.შ. და ეს ყველაფერი უნდა გააკეთო იმისთვის, რომ კმაყოფილი დატოვო და შემდეგ ისევ შენგან შეიძინოს. ხოლო თუ დააგვიანდა მოსვლა შეახსენო
![]() ანუ მარკეტინგული კონცეფცია პირდაპირ ამბობს, რომ დაივიწყო კლიენტისთვის ეს სასარგებლოა თუ არა. მთავარია მას მიაჩნდეს რომ სასარგებლოა და თუ ადამიანმა გადაწყვიტა რომ სასარგებლოა მისთვის ეს პროდუქტი/მომსახურება, მაგრამ სინამდვილეში იგი ცდება, შენ არ უნდა დაკარგო ასეთი კლიენტებიც. უბრალოდ ერთი რამ უნდა გაითვალისწინო. თუ ადამიანს გაცნობიერებული არა აქვს ის სარგებელი რასაც პროდუქტისაგან/სერვისისგან მიიღებს, მერე პროდუქტის/სერვისის შეძენის შემდეგ უკმაყოფილო დარჩება რადგანაც სხვა რამეს მოელოდა და სამუდამოდ დაკარგავ ამ კლიენტს, რადგანაც ის შენზე ფიქრობს, რომ შენ ცუდ პროდუქტს/მომსახურებას აწვდი. ანუ ამ შემთხვევაშიც მარკეტინგი წინა პლანზე აყენებს კომპანიის მოგებას... მთავარია კლიენტი არ დაკარგო და ამ მიზნით ზოგჯერ უნდა მიყიდო და ზოგჯერ არ მიყიდო კიდეც... რა ვქნა ეს დამოკიდებულება სასტიკად არ მომწონს... -------------------- მაშრომე საკეთილოდა,
თუნდ არ მოვიმკო ნაყოფი (ვაჟა-ფშაველა, ლექსიდან "ჩემი ვედრება") |
lamara |
![]()
პოსტი
#26
|
![]() lamara ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 615 რეგისტრ.: 25-May 07 მდებარ.: Tbilisi წევრი № 2,015 ![]() |
აბე
არც მე მომწონს, მაგრამ ბიზნესში ასეა. მთავარია მოგება. ეს ქმედება უფრო დაწვრილებით განვიხილოთ და ვნახოთ რა გამოვა: 1) კლიენტს სურს პროდუქტი/მომსახურება 2) ამას მისთვის ზარალი არ მოაქვს (არც სარგებელი, მაგრამ ეს სხვა საქმეა) 3) შენ ღებულობ გაწეული მომსახურებისთვის კუთვნილ თანხას კლიენტი საბოლოო ჯამში კმაყოფილი მიდის. ახლა მეორე შემთხვევა, როცა შენ არ მიყიდი სერვისს: 1) კლიენტს სურს სერვისის შეძენა 2) რაკი შენ არ მიყიდე, გადის კონსულტაციას სხვასთანაც, ამასთან, შენ უკვე გამოართვი თანხა კონსულტაციისთვის და ორმაგად ზარალდება. 3) კლიენტი მაინც ყიდულობს სერვისს, ოღონდ სხვასთან და შეიძლება უფრო ძვირადაც. საბოლოო ჯამში ვერც შენ ნახულობ მოგებას, ისიც საშინლად უკმაყოფილო რჩება სერვისით, რომელიც უფრო მეტი დაუჯდა, ვიდრე წარმოედგინა და მეტად ზარალდება. რომელი შემთხვევა ჯობია? -------------------- [font=Arial]http://forum.archangels.ge/[/font][size=7]
|
lingvo |
![]()
პოსტი
#27
|
![]() ვახტანგი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator პოსტები: 4,095 რეგისტრ.: 13-July 07 მდებარ.: თბილისი წევრი № 2,456 ![]() |
ციტატა მთავარია კლიენტი არ დაკარგო და ამ მიზნით ზოგჯერ უნდა მიყიდო და ზოგჯერ არ მიყიდო კიდეც... რათქმაუნდა არ მოგწონს. მეც არ მომწონს.სად მარკეტინგი და სად ქრისტიანული მსოფლმხედველობა?რა ვქნა ეს დამოკიდებულება სასტიკად არ მომწონს... მარკეტინგული გაგებით არ უნდა გაინტერესებდეს ადამიანს არგებს თუ არა ის რასაც ის შენგან იყიდის. მთავარია იყიდოს და მოგება ნახო. აქ ადამიანი საერთოდ დაკარგულია. ციტატა რომელი შემთხვევა ჯობია? ორივე ქმდება მცდარია ჩემი აზრით. -------------------- ნათელი იგი ბნელსა შინა ჩანს, და ბნელი იგი მას ვერ ეწია. (ინ.1,5)
|
neo |
![]()
პოსტი
#28
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 2,152 რეგისტრ.: 11-September 07 წევრი № 2,723 ![]() |
ციტატა მოდი განვიხილოთ პატარა მაგალითი. შენ ხარ გარკვეული საქმის სპეციალისტი და უწევ სერვისს ადამიანებს/კომპანიებს გარკვეული საფასურის სანაცვლოდ. შეგხვდა კლიენტი, რომელსაც სურს გაუწიო ეს სერვისი მას, მიუხედავად იმისა, რომ მას იგი არ სჭირდება. თვითონ ჰგონია, რომ საჭიროა ეს სერვისი, სინამდვილეში კი არაა იგი საჭირო. ვერ ვხვდები რაზეა საუბარი, უფრო რომ დავაკონკრეტოთ არ შეიძლება ? თვითონ ასეთი შემთხვევა ვერ წარმოვიდგინე, რომ კლიენტს გონია და სინამდვილეში არ ჭირდება. რა შემთხვევაზეა საუბარი მაგალითად ? -------------------- www.cordesign.ge
|
ნონა |
![]()
პოსტი
#29
|
![]() მშვიდი სისოვლე ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 2,197 რეგისტრ.: 29-July 09 მდებარ.: ბათუმი წევრი № 7,322 ![]() |
ციტატა ანუ მარკეტინგული კონცეფცია პირდაპირ ამბობს, რომ დაივიწყო კლიენტისთვის ეს სასარგებლოა თუ არა. მთავარია მას მიაჩნდეს რომ სასარგებლოა და თუ ადამიანმა გადაწყვიტა რომ სასარგებლოა მისთვის ეს პროდუქტი/მომსახურება, მაგრამ სინამდვილეში იგი ცდება, შენ არ უნდა დაკარგო ასეთი კლიენტებიც. აბე შენ ახლახანს დადექი უკვე ამ თეორიით თანამედროვე საბაზრო ეკონომიკის აბსოლიტური დისკრეიტაციის გზაზე ![]() მარკეტინგის პრინციპებში კლიენტი მხოლოდ იმდენადაა მნიშვნელოვანი რამდენადაც მისი კმაყოფილება და კეთილგანწყობა კომპანიისთვის მოგებას (მატერიალური თუ არამატერიალური დივიდენდების სახით) უზრუმველყოფს. მეტიც მარკეტინგი არსებითად სხვა არაფერია თუ არა ტყუილის ხელოვნება გარეგნულად მარკეტინგი ძალიან გავს ქრისტიანული კაცთმოყვარეობის იდეას. მხოლოდ მოტივია არაკაცთმოყვარული და მატერიალისტური მთელი სამყარო უკვე საუკუნეებია ადგას ეგოცენტრიზმის ფსიქო-ფილოსოფიურ გზას. ამ რელსებზეა გადაყვანილი ეკონომიკაც! თუ შეძლებ რომ თავი დააღწიო სამაზრო ეკონომიკისგან ქადაგებულ მზრუნველობას ბიზნესის სოციალური პასუხისმგებლობის სახელით და იტვირთავ ამ პასუხისმგებლობას არა ცივი გონებით არამედ გულშემუსვრილობით და ელემენტარულად ქრისტიანული სიყვარულით გაატარებ იგივე ეკონომიკურ პრინციპებს და არა სარგებლიანობის პრინციპით, მორალთანაც სუფთა იქნები... თუმცა საკამათო არაა რომ გულწრფელად გაღიმება მაშინ როცა გასაღიმებელი არაა ძალიან მაღალ სულიერ ძალისხმევას მოითხოვს. ![]() მარკეტინგში მასწავლეს, რომ თუ კლიენტს ჰგონია, რომ მასა რაღაცა პროდუქტი/მომსახურება უნდა, უნდა მიჰყიდო მისთვის მისაღებ ფასად, მისაღები ხარისხის, მისაღები მახასიათებლების, მისაღებ ადგილას, მისაღებ დროში, მისაღები კონსულტაციებისა თუ კომფორტის შექმნის სხვა საშუალებებით და ა.შ. და ეს ყველაფერი უნდა გააკეთო იმისთვის, რომ კმაყოფილი დატოვო და შემდეგ ისევ შენგან შეიძინოს. ხოლო თუ დააგვიანდა მოსვლა შეახსენო ![]() როცა გული სუფთაა შევთანხმდეთ რომ ამ კლიენტისადმი დამოკიდებულებაში ცუდი არაფერია, პირიქით ![]() ძალიან გაგიჭირდება რომელიმე მარკეტინგული პოსტულატის გარეგნული გამოვლინების კრიტიკული ანალიზი შინაგანი მოტივის გაუთვალისწინებლად... ![]() შინაგანი მოტივი კი ჩაასწორე ან სულაც ჩაანაცვლე უფალთან შენი ინტიმური ურთიერთობისას მოპოვებულით ![]() -------------------- ...უფალო, უშენოდ სიზმარშიც არ გავიშვები!
|
ikanosi |
![]()
პოსტი
#30
|
![]() ირაკლი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator პოსტები: 6,285 რეგისტრ.: 3-January 10 მდებარ.: ფოთი - თბილისი წევრი № 7,906 ![]() |
ნონა
გთხოვ მარტივი ენით წერო მე მანც მიმაჩნია რომ ასე არ უნდა მოიქცეს ადამიანი..... ყოფილა შემთხვევებიც რომ უფლისთვის ისეთი რამ მეთხოვოს რაც საზიანო იქნებოდა ჩემთვის და მაგ დროისთვის ეგ გათვიცნობიერებული არ მქონდა.... უფალს კი არ შეუსრულებია რისთვისაც მადლობელი ვარ.... ასეთივე შემთხვევაა ეგიც....ჩვენ ის გვთხოვს მაგრამ ჩვენ ვიცით რომ ეს მისთვის არ არის საჭირო -------------------- ფარით ან ფარზე
|
ნონა |
![]()
პოსტი
#31
|
![]() მშვიდი სისოვლე ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 2,197 რეგისტრ.: 29-July 09 მდებარ.: ბათუმი წევრი № 7,322 ![]() |
ნონა გთხოვ მარტივი ენით წერო არადა შევეცადე ![]() ციტატა მე მანც მიმაჩნია რომ ასე არ უნდა მოიქცეს ადამიანი..... რატომ? ციტატა უფალს კი არ შეუსრულებია რისთვისაც მადლობელი ვარ.... ასეთივე შემთხვევაა ეგიც....ჩვენ ის გვთხოვს მაგრამ ჩვენ ვიცით რომ ეს მისთვის არ არის საჭირო ეგ ჩემთვისაც ნაცნობი მადლიერებაა ![]() მაგრამ აღნიშნულ თემასთან არაფერ შუაშია ჩემი აზრით ![]() -------------------- ...უფალო, უშენოდ სიზმარშიც არ გავიშვები!
|
lingvo |
![]()
პოსტი
#32
|
![]() ვახტანგი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator პოსტები: 4,095 რეგისტრ.: 13-July 07 მდებარ.: თბილისი წევრი № 2,456 ![]() |
ციტატა ეგ ჩემთვისაც ნაცნობი მადლიერებაა yes.gif მაგრამ აღნიშნულ თემასთან არაფერ შუაშია ჩემი აზრით dry.gif როგორ არა ნონა. უფალისგან უნდა ვსწავლობდეთ. თუ ვიცით რომ არ არგებს ადამიანს ის რასაც უკეთებ რატომ უკეთებ? სხვისთვის ის არ უნდა გინდოდეს რაც საკუთარი თავისთვის? გინდა შენ რომ ის საქონელი ან მომსახურება შეგაძენინონ რაც შენ გგონია რომ გარგებს, მაგრამ სინამდვილეში კი არა და ეს არ გითხრას მან ვინც იცის? -------------------- ნათელი იგი ბნელსა შინა ჩანს, და ბნელი იგი მას ვერ ეწია. (ინ.1,5)
|
ნონა |
![]()
პოსტი
#33
|
![]() მშვიდი სისოვლე ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 2,197 რეგისტრ.: 29-July 09 მდებარ.: ბათუმი წევრი № 7,322 ![]() |
გინდა შენ რომ ის საქონელი ან მომსახურება შეგაძენინონ რაც შენ გგონია რომ გარგებს, მაგრამ სინამდვილეში კი არა და ეს არ გითხრას მან ვინც იცის? ძალიან გთხოვ შემდეგში ჩემი პოსტები უფრო ყურადღებით წაიკითხო მე დავწერე რომ უნდა უთხრა, მაგრამ თუ არ ეყურება ვითომ ყურიანს ამის გამო მომსახურეობაზე უარი არ უნდა უთხრათქო... -------------------- ...უფალო, უშენოდ სიზმარშიც არ გავიშვები!
|
neo |
![]()
პოსტი
#34
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 2,152 რეგისტრ.: 11-September 07 წევრი № 2,723 ![]() |
მანდ ყველაზე რთული კითხვა ის არის შენ ცდები თუ შენი კლიენტი
![]() კონკრეტულად მე ძალიან თეორიულად მიმაჩნია მასეთი ფაქტი. შეიძლება დიდი გამოცდილება არ მაქვს მაგრამ ასეთ რამეს არასოდეს წავყდომივარ. -------------------- www.cordesign.ge
|
ikanosi |
![]()
პოსტი
#35
|
![]() ირაკლი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator პოსტები: 6,285 რეგისტრ.: 3-January 10 მდებარ.: ფოთი - თბილისი წევრი № 7,906 ![]() |
მანდ ყველაზე რთული კითხვა ის არის შენ ცდები თუ შენი კლიენტი ![]() კონკრეტულად მე ძალიან თეორიულად მიმაჩნია მასეთი ფაქტი. შეიძლება დიდი გამოცდილება არ მაქვს მაგრამ ასეთ რამეს არასოდეს წავყდომივარ. სიტუაცია ისეთი არის როდესაც ჩვენ ვიცით რომ არ ჭირდება მაგრამ კლიენტი ითხოვს გაუკეთო რადგან არ არის ამ საქმეში ჩახედული.... სჯობს ჯერ აუხსნა, გააგებინო და შემდეგ თუ კიდევ მოგთხოვს მისი ნებაა....იქნებ მადლიერიც დაგრჩეს შენი ალალი გულის გამო და იმ სერვისის საფასური მადლიერების ნიშნად გაჩუქოს -------------------- ფარით ან ფარზე
|
neo |
![]()
პოსტი
#36
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 2,152 რეგისტრ.: 11-September 07 წევრი № 2,723 ![]() |
ციტატა სიტუაცია ისეთი არის როდესაც ჩვენ ვიცით რომ არ ჭირდება მაგრამ კლიენტი ითხოვს გაუკეთო რადგან არ არის ამ საქმეში ჩახედული....სჯობს ჯერ აუხსნა, გააგებინო და შემდეგ თუ კიდევ მოგთხოვს მისი ნებაა....იქნებ მადლიერიც დაგრჩეს შენი ალალი გულის გამო და იმ სერვისის საფასური მადლიერების ნიშნად გაჩუქოს მე მგონია რომ არ არსებობს ესეთი სიტუაცია. კონკრეტულად იმას ვგულისხმობ რომ თუ არგუმენტები გაქვს და უხსნი მააშინ ის გებულობს, თუ ვერ გებულობს ესეგი არ უხსნი იმდენად რომ გაიგოს... ეს არის ქვეცნობიერული რეალობა... ცნობიერული კი არის რომ უხსნი და ვერ იქგებს... მე ასე ვფოქრობ. შეილება ვცდები მაგრამ მოდი აბა დავწეროთ რა სერვისზეა კონკრეტულად საუბარი... იქნებ დაწერო და მივხვდე... -------------------- www.cordesign.ge
|
terra |
![]()
პოსტი
#37
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 4,231 რეგისტრ.: 2-April 08 წევრი № 4,398 ![]() |
neo
მართალი ხარ. რა უნდა იყოს ისეთი, რომ ვერ გააგებინო მისი საჭიროება-არსაჭიროება და მნიშვნელობა, თუნდაც არასპეციალისტს და არაინტელექტუალს. დააკონკრეტეთ თუ შეიძლება და კონკრეტულ მაგალითზე ვიმსჯელოთ. ან - იმსჯელეთ. მე რაღაც მეზარებასავით ![]() -------------------- უფალო, იესუ ქრისტე, შემიწყალე მე..
|
k@the |
![]()
პოსტი
#38
|
![]() იყო და არა იყო რა... ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 16,796 რეგისტრ.: 21-May 07 მდებარ.: მყარად მიწაზე წევრი № 1,967 ![]() |
მაგალითად, რაში ჭირდება სუპერთანამედროვე მონაცემების კომპიუტერი ადამიანს, როცა ის მხოლოდ საოფისე პროგრამებით სარგებლობას აპირებს. (თუ აპირებს სხვა რთულ პროგრამების ხმარებას სხვა საქმეა, მაგრამ როცა არა?)
მიდით ეხლა და აუხსენით, რატომ არ ჭირდება იგი მას. მითუმეტეს, გვაქვს შესაძლებლობა თუ არ გვაქვს, ბოლო მოდელი მობილური უნდა გვქონდეს ქართველებს და ძვირფასი კიდევ ათასი რამ. ![]() ![]() ვისაც არ აქვს შესაძლებლობა, იმას უფრო დააჯერებ რამეს და ვისაც აქვს, "პრესტიჟის" ამბავია ალბათ უკვე და არ მგონია რამეში დაარწმუნოთ. -------------------- --
There are only 10 types of people in the world -- those who understand binary, and those who don't. |
ნონა |
![]()
პოსტი
#39
|
![]() მშვიდი სისოვლე ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 2,197 რეგისტრ.: 29-July 09 მდებარ.: ბათუმი წევრი № 7,322 ![]() |
საიდან იცი რომ არ ჭირდება ? ![]() ნუ ამ ბიჭს ხანდახან ისეთი ჭკვიანური ფრაზები დასცვივა რომ ხარბად აკრეფას იმსახურებს ![]() ნეო გეთანხმები, თუმცა ეგ საკითხის მეტისმეტად განყენებული ხედვაა დილემის მთელი სირთულე კი პატარა მიწიერ რეალობებშია ჩაჩურთული და როდესაც კლიენტი გეუბნება რისი შეძენაც უნდა და გიხსნის რისთვის ჭირდება პრფესიონალისათვის ზოგჯერ მეტისმეტად ცხადია რომ კლიენტს მთლად ის არ უნდა რაც ჭირდება... ეტყობა სხვა გარემოებების გავლენით ეს გავლნა შეიძლება იყოს რამდენიმე ტიპის: 1. პრესტიჟულობა 2. რეკლამის ზეგავლენა 3. მიმბაძველობა 4. ფასი 5. დაბალი ინფორმაციულობა 6. არაკომპეტენტურობა 7. სიტუაციური ჩამოუყალიბებლობა 8. სხვა ![]() აქედან მხოლოდ 5,6, 7 პუნტების შესაბამისადაა შესაძლებელი მასთან მისივე სარგებლიანობისათვის აზრის კორექტირებაზე მუშაობა ყველა დანარჩენ შემთხვევაში მისი გადაწყვეტილება გასულია სარგებლიანობა-საჭიროებაზე გათვლის სფეროდან ქეთიმ კარგი მაგალითი მოიყვანა შენ ხომ იცი რომ არ ჭირდება ბოლო მოდელის ტელეფონი მის მოთხოვნებს არა?! მაგრამ იმასაც ხომ ხვდები რომ ეს "რატომღაც" უნდა რას იზამ, არ მიყიდი ქრისტეს სახელით ვარო? -------------------- ...უფალო, უშენოდ სიზმარშიც არ გავიშვები!
|
ლურჯი ბუ |
![]()
პოსტი
#40
|
![]() ...ანუ მე!!! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,030 რეგისტრ.: 1-August 09 მდებარ.: Neverland წევრი № 7,332 ![]() |
სინდისს გაუფრთხილდით და ტუპოი ფულიან კლიენტებს ერიდეთ
![]() -------------------- "დაღაცათუ იხილო კაცის მკვლელი, გინა მეძავი, გინა ლოთი მიწაზე ეგდოს, ნურავის განიკითხავ დაბადებულსა ღვთისასა, რამეთუ მათი სადავეები უფალს მიშვებული აქვს, შენი სადავეები ხელში უჭირავს, რომ მიგიშვას, უარეს დღეში ჩავარდები და დაიღუპები, როგორც ძაფმა უნდა გაიაროს ნემსის ყუნწში, ისე უნდა გაიარო იმ ცოდვაში, რაშიც განიკითხავ სხვას“
|
![]() ![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 6th July 2025 - 02:57 PM |
მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი
ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი