IPB

სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )

საეკლესიო ბიბლიოთეკა

3 გვერდი V < 1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> ნურარას უფროჲს განწესებულისა თქუენისა იქმთ
lingvo
პოსტი Feb 24 2010, 02:06 PM
პოსტი #21


ვახტანგი
***

ჯგუფი: Moderator
პოსტები: 4,095
რეგისტრ.: 13-July 07
მდებარ.: თბილისი
წევრი № 2,456



რაღაც გაუკეთე ადამიანს (მისი "კანონიერი" მოთხოვნით), შენ იცი რომ არ არგებს და ამაში ამ ადამიანმა თანხა გადაიხადა. ეს თანხა სამართლიანი საზღაურია შენთვის? სინდისი რას გეტყვის?


--------------------
ნათელი იგი ბნელსა შინა ჩანს, და ბნელი იგი მას ვერ ეწია. (ინ.1,5)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
ნონა
პოსტი Feb 24 2010, 02:12 PM
პოსტი #22


მშვიდი სისოვლე
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 2,197
რეგისტრ.: 29-July 09
მდებარ.: ბათუმი
წევრი № 7,322



Funkenstein

დასკვნაში გეთანხმები, მაგრამ არგუმენტებში ვერ no.gif

ბავშვები მშიერიც რომ გყავდეს ეს არაა გამართლება ცოდვისა
თუ თვლი რომ ცოდვაა მნიშვნელობა აღარა აქვს ფინანსურ მდგომარეობას ამ პროცესებს მიღმა
განა უფლისთვის ეგ საპატიო მიზეზია?!

თუ თვლი რომ ცოდვა არაა თავზეც რომ გადაგდიოდეს მაინც არ სცოდავ და მორჩა dry.gif


ციტატა(lingvo @ Feb 24 2010, 03:06 PM) *

რაღაც გაუკეთე ადამიანს (მისი "კანონიერი" მოთხოვნით), შენ იცი რომ არ არგებს და ამაში ამ ადამიანმა თანხა გადაიხადა. ეს თანხა სამართლიანი საზღაურია შენთვის? სინდისი რას გეტყვის?

შენ იცი რადგან პროფესიონალი ხარ, მაგრამ ეუბნები და არ გეთანხმება, ჯიუტია biggrin.gif
ასეთი სიტუაცია კი გამონაკლისი კი არა ლამის ნორმაა mad.gif

პროფესიონალი ხარ და არა ტრენერი რომ ლექციები ჩაუტარო სიღრმისეულად, ეტყვი ნორმალურად და გამგები გაიგებს


--------------------
...უფალო, უშენოდ სიზმარშიც არ გავიშვები!
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Funkenstein
პოსტი Feb 24 2010, 02:30 PM
პოსტი #23


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 511
რეგისტრ.: 9-January 09
წევრი № 6,259



ნუ თირკმელი უმიზეზოდ არ უნდა ამოაჭრა ეხლა კაცს smile.gif თორე ისე ბიზნეს კონსულტაცია არ იქნება პრობლემა smile.gif
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
lamara
პოსტი Feb 24 2010, 03:00 PM
პოსტი #24


lamara
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 615
რეგისტრ.: 25-May 07
მდებარ.: Tbilisi
წევრი № 2,015



მე ვფიქრობ, რომ უნდა აუხსნა ეს სერვისი რომ არ სჭირდება, ურჩიო სხვა, უკეთესი გზა მისი რობლემის მოგვარებისა, თუ დაგიჯერა ხომ კარგი, მაგრამ თუ არ დაგიჯერა, მაშინ უნდა იხელმძღვანელო პრინციპით: - ”კლიენტი ყოველთვის მართალია” და შეასრულო მისი თხოვნა. შესრულებული სამუშაოსთვის თანხის აღება კი ცოდვა არ არის.


--------------------
[font=Arial]http://forum.archangels.ge/[/font][size=7]
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
აბე
პოსტი Feb 24 2010, 11:16 PM
პოსტი #25


აბესალომ
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 1,705
რეგისტრ.: 14-December 08
მდებარ.: თბილისი
წევრი № 6,107



მარკეტინგში მასწავლეს, რომ თუ კლიენტს ჰგონია, რომ მასა რაღაცა პროდუქტი/მომსახურება უნდა, უნდა მიჰყიდო მისთვის მისაღებ ფასად, მისაღები ხარისხის, მისაღები მახასიათებლების, მისაღებ ადგილას, მისაღებ დროში, მისაღები კონსულტაციებისა თუ კომფორტის შექმნის სხვა საშუალებებით და ა.შ. და ეს ყველაფერი უნდა გააკეთო იმისთვის, რომ კმაყოფილი დატოვო და შემდეგ ისევ შენგან შეიძინოს. ხოლო თუ დააგვიანდა მოსვლა შეახსენო biggrin.gif

ანუ მარკეტინგული კონცეფცია პირდაპირ ამბობს, რომ დაივიწყო კლიენტისთვის ეს სასარგებლოა თუ არა. მთავარია მას მიაჩნდეს რომ სასარგებლოა და თუ ადამიანმა გადაწყვიტა რომ სასარგებლოა მისთვის ეს პროდუქტი/მომსახურება, მაგრამ სინამდვილეში იგი ცდება, შენ არ უნდა დაკარგო ასეთი კლიენტებიც. უბრალოდ ერთი რამ უნდა გაითვალისწინო. თუ ადამიანს გაცნობიერებული არა აქვს ის სარგებელი რასაც პროდუქტისაგან/სერვისისგან მიიღებს, მერე პროდუქტის/სერვისის შეძენის შემდეგ უკმაყოფილო დარჩება რადგანაც სხვა რამეს მოელოდა და სამუდამოდ დაკარგავ ამ კლიენტს, რადგანაც ის შენზე ფიქრობს, რომ შენ ცუდ პროდუქტს/მომსახურებას აწვდი. ანუ ამ შემთხვევაშიც მარკეტინგი წინა პლანზე აყენებს კომპანიის მოგებას...

მთავარია კლიენტი არ დაკარგო და ამ მიზნით ზოგჯერ უნდა მიყიდო და ზოგჯერ არ მიყიდო კიდეც...

რა ვქნა ეს დამოკიდებულება სასტიკად არ მომწონს...


--------------------
მაშრომე საკეთილოდა,
თუნდ არ მოვიმკო ნაყოფი

(ვაჟა-ფშაველა, ლექსიდან "ჩემი ვედრება")
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
lamara
პოსტი Feb 25 2010, 04:03 PM
პოსტი #26


lamara
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 615
რეგისტრ.: 25-May 07
მდებარ.: Tbilisi
წევრი № 2,015



აბე
არც მე მომწონს, მაგრამ ბიზნესში ასეა. მთავარია მოგება.
ეს ქმედება უფრო დაწვრილებით განვიხილოთ და ვნახოთ რა გამოვა:
1) კლიენტს სურს პროდუქტი/მომსახურება
2) ამას მისთვის ზარალი არ მოაქვს (არც სარგებელი, მაგრამ ეს სხვა საქმეა)
3) შენ ღებულობ გაწეული მომსახურებისთვის კუთვნილ თანხას

კლიენტი საბოლოო ჯამში კმაყოფილი მიდის.

ახლა მეორე შემთხვევა, როცა შენ არ მიყიდი სერვისს:
1) კლიენტს სურს სერვისის შეძენა
2) რაკი შენ არ მიყიდე, გადის კონსულტაციას სხვასთანაც, ამასთან, შენ უკვე გამოართვი თანხა კონსულტაციისთვის და ორმაგად ზარალდება.
3) კლიენტი მაინც ყიდულობს სერვისს, ოღონდ სხვასთან და შეიძლება უფრო ძვირადაც.

საბოლოო ჯამში ვერც შენ ნახულობ მოგებას, ისიც საშინლად უკმაყოფილო რჩება სერვისით, რომელიც უფრო მეტი დაუჯდა, ვიდრე წარმოედგინა და მეტად ზარალდება.

რომელი შემთხვევა ჯობია?


--------------------
[font=Arial]http://forum.archangels.ge/[/font][size=7]
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
lingvo
პოსტი Feb 25 2010, 04:23 PM
პოსტი #27


ვახტანგი
***

ჯგუფი: Moderator
პოსტები: 4,095
რეგისტრ.: 13-July 07
მდებარ.: თბილისი
წევრი № 2,456



ციტატა
მთავარია კლიენტი არ დაკარგო და ამ მიზნით ზოგჯერ უნდა მიყიდო და ზოგჯერ არ მიყიდო კიდეც...
რა ვქნა ეს დამოკიდებულება სასტიკად არ მომწონს...
რათქმაუნდა არ მოგწონს. მეც არ მომწონს.სად მარკეტინგი და სად ქრისტიანული მსოფლმხედველობა?

მარკეტინგული გაგებით არ უნდა გაინტერესებდეს ადამიანს არგებს თუ არა ის რასაც ის შენგან იყიდის. მთავარია იყიდოს და მოგება ნახო. აქ ადამიანი საერთოდ დაკარგულია.

ციტატა
რომელი შემთხვევა ჯობია?

ორივე ქმდება მცდარია ჩემი აზრით.


--------------------
ნათელი იგი ბნელსა შინა ჩანს, და ბნელი იგი მას ვერ ეწია. (ინ.1,5)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
neo
პოსტი Feb 25 2010, 04:24 PM
პოსტი #28


Advanced Member
***

ჯგუფი: საფინანსო
პოსტები: 2,152
რეგისტრ.: 11-September 07
წევრი № 2,723



ციტატა
მოდი განვიხილოთ პატარა მაგალითი. შენ ხარ გარკვეული საქმის სპეციალისტი და უწევ სერვისს ადამიანებს/კომპანიებს გარკვეული საფასურის სანაცვლოდ. შეგხვდა კლიენტი, რომელსაც სურს გაუწიო ეს სერვისი მას, მიუხედავად იმისა, რომ მას იგი არ სჭირდება. თვითონ ჰგონია, რომ საჭიროა ეს სერვისი, სინამდვილეში კი არაა იგი საჭირო.


ვერ ვხვდები რაზეა საუბარი, უფრო რომ დავაკონკრეტოთ არ შეიძლება ? თვითონ ასეთი შემთხვევა ვერ წარმოვიდგინე, რომ კლიენტს გონია და სინამდვილეში არ ჭირდება. რა შემთხვევაზეა საუბარი მაგალითად ?


--------------------
www.cordesign.ge
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
ნონა
პოსტი Feb 25 2010, 05:58 PM
პოსტი #29


მშვიდი სისოვლე
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 2,197
რეგისტრ.: 29-July 09
მდებარ.: ბათუმი
წევრი № 7,322




ციტატა

ანუ მარკეტინგული კონცეფცია პირდაპირ ამბობს, რომ დაივიწყო კლიენტისთვის ეს სასარგებლოა თუ არა. მთავარია მას მიაჩნდეს რომ სასარგებლოა და თუ ადამიანმა გადაწყვიტა რომ სასარგებლოა მისთვის ეს პროდუქტი/მომსახურება, მაგრამ სინამდვილეში იგი ცდება, შენ არ უნდა დაკარგო ასეთი კლიენტებიც.

აბე შენ ახლახანს დადექი უკვე ამ თეორიით თანამედროვე საბაზრო ეკონომიკის აბსოლიტური დისკრეიტაციის გზაზე yes.gif

მარკეტინგის პრინციპებში კლიენტი მხოლოდ იმდენადაა მნიშვნელოვანი რამდენადაც მისი კმაყოფილება და კეთილგანწყობა კომპანიისთვის მოგებას (მატერიალური თუ არამატერიალური დივიდენდების სახით) უზრუმველყოფს.
მეტიც მარკეტინგი არსებითად სხვა არაფერია თუ არა ტყუილის ხელოვნება
გარეგნულად მარკეტინგი ძალიან გავს ქრისტიანული კაცთმოყვარეობის იდეას.
მხოლოდ მოტივია არაკაცთმოყვარული და მატერიალისტური

მთელი სამყარო უკვე საუკუნეებია ადგას ეგოცენტრიზმის ფსიქო-ფილოსოფიურ გზას.
ამ რელსებზეა გადაყვანილი ეკონომიკაც!

თუ შეძლებ რომ თავი დააღწიო სამაზრო ეკონომიკისგან ქადაგებულ მზრუნველობას ბიზნესის სოციალური პასუხისმგებლობის სახელით და იტვირთავ ამ პასუხისმგებლობას არა ცივი გონებით არამედ გულშემუსვრილობით და ელემენტარულად ქრისტიანული სიყვარულით გაატარებ იგივე ეკონომიკურ პრინციპებს და არა სარგებლიანობის პრინციპით, მორალთანაც სუფთა იქნები...

თუმცა საკამათო არაა რომ გულწრფელად გაღიმება მაშინ როცა გასაღიმებელი არაა ძალიან მაღალ სულიერ ძალისხმევას მოითხოვს. smile.gif

ციტატა(აბე @ Feb 25 2010, 12:16 AM) *

მარკეტინგში მასწავლეს, რომ თუ კლიენტს ჰგონია, რომ მასა რაღაცა პროდუქტი/მომსახურება უნდა, უნდა მიჰყიდო მისთვის მისაღებ ფასად, მისაღები ხარისხის, მისაღები მახასიათებლების, მისაღებ ადგილას, მისაღებ დროში, მისაღები კონსულტაციებისა თუ კომფორტის შექმნის სხვა საშუალებებით და ა.შ. და ეს ყველაფერი უნდა გააკეთო იმისთვის, რომ კმაყოფილი დატოვო და შემდეგ ისევ შენგან შეიძინოს. ხოლო თუ დააგვიანდა მოსვლა შეახსენო biggrin.gif

როცა გული სუფთაა შევთანხმდეთ რომ ამ კლიენტისადმი დამოკიდებულებაში ცუდი არაფერია, პირიქით rolleyes.gif

ძალიან გაგიჭირდება რომელიმე მარკეტინგული პოსტულატის გარეგნული გამოვლინების კრიტიკული ანალიზი შინაგანი მოტივის გაუთვალისწინებლად... biggrin.gif
შინაგანი მოტივი კი ჩაასწორე ან სულაც ჩაანაცვლე უფალთან შენი ინტიმური ურთიერთობისას მოპოვებულით 001.gif


--------------------
...უფალო, უშენოდ სიზმარშიც არ გავიშვები!
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
ikanosi
პოსტი Feb 25 2010, 06:12 PM
პოსტი #30


ირაკლი
***

ჯგუფი: Moderator
პოსტები: 6,285
რეგისტრ.: 3-January 10
მდებარ.: ფოთი - თბილისი
წევრი № 7,906



ნონა
გთხოვ მარტივი ენით წერო

მე მანც მიმაჩნია რომ ასე არ უნდა მოიქცეს ადამიანი.....
ყოფილა შემთხვევებიც რომ უფლისთვის ისეთი რამ მეთხოვოს რაც საზიანო იქნებოდა ჩემთვის და მაგ დროისთვის ეგ გათვიცნობიერებული არ მქონდა....
უფალს კი არ შეუსრულებია რისთვისაც მადლობელი ვარ....
ასეთივე შემთხვევაა ეგიც....ჩვენ ის გვთხოვს მაგრამ ჩვენ ვიცით რომ ეს მისთვის არ არის საჭირო


--------------------
ფარით ან ფარზე
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
ნონა
პოსტი Feb 25 2010, 06:22 PM
პოსტი #31


მშვიდი სისოვლე
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 2,197
რეგისტრ.: 29-July 09
მდებარ.: ბათუმი
წევრი № 7,322



ციტატა(ikanosi @ Feb 25 2010, 07:12 PM) *

ნონა
გთხოვ მარტივი ენით წერო

არადა შევეცადე sad.gif

ციტატა

მე მანც მიმაჩნია რომ ასე არ უნდა მოიქცეს ადამიანი.....

რატომ?
ციტატა

უფალს კი არ შეუსრულებია რისთვისაც მადლობელი ვარ....
ასეთივე შემთხვევაა ეგიც....ჩვენ ის გვთხოვს მაგრამ ჩვენ ვიცით რომ ეს მისთვის არ არის საჭირო

ეგ ჩემთვისაც ნაცნობი მადლიერებაა yes.gif
მაგრამ აღნიშნულ თემასთან არაფერ შუაშია ჩემი აზრით dry.gif


--------------------
...უფალო, უშენოდ სიზმარშიც არ გავიშვები!
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
lingvo
პოსტი Feb 25 2010, 06:34 PM
პოსტი #32


ვახტანგი
***

ჯგუფი: Moderator
პოსტები: 4,095
რეგისტრ.: 13-July 07
მდებარ.: თბილისი
წევრი № 2,456



ციტატა
ეგ ჩემთვისაც ნაცნობი მადლიერებაა yes.gif
მაგრამ აღნიშნულ თემასთან არაფერ შუაშია ჩემი აზრით dry.gif

როგორ არა ნონა. უფალისგან უნდა ვსწავლობდეთ. თუ ვიცით რომ არ არგებს ადამიანს ის რასაც უკეთებ რატომ უკეთებ? სხვისთვის ის არ უნდა გინდოდეს რაც საკუთარი თავისთვის? გინდა შენ რომ ის საქონელი ან მომსახურება შეგაძენინონ რაც შენ გგონია რომ გარგებს, მაგრამ სინამდვილეში კი არა და ეს არ გითხრას მან ვინც იცის?


--------------------
ნათელი იგი ბნელსა შინა ჩანს, და ბნელი იგი მას ვერ ეწია. (ინ.1,5)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
ნონა
პოსტი Feb 25 2010, 06:38 PM
პოსტი #33


მშვიდი სისოვლე
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 2,197
რეგისტრ.: 29-July 09
მდებარ.: ბათუმი
წევრი № 7,322



ციტატა(lingvo @ Feb 25 2010, 07:34 PM) *

გინდა შენ რომ ის საქონელი ან მომსახურება შეგაძენინონ რაც შენ გგონია რომ გარგებს, მაგრამ სინამდვილეში კი არა და ეს არ გითხრას მან ვინც იცის?

ძალიან გთხოვ შემდეგში ჩემი პოსტები უფრო ყურადღებით წაიკითხო
მე დავწერე რომ უნდა უთხრა, მაგრამ თუ არ ეყურება ვითომ ყურიანს ამის გამო მომსახურეობაზე უარი არ უნდა უთხრათქო...


--------------------
...უფალო, უშენოდ სიზმარშიც არ გავიშვები!
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
neo
პოსტი Feb 25 2010, 08:12 PM
პოსტი #34


Advanced Member
***

ჯგუფი: საფინანსო
პოსტები: 2,152
რეგისტრ.: 11-September 07
წევრი № 2,723



მანდ ყველაზე რთული კითხვა ის არის შენ ცდები თუ შენი კლიენტი smile.gif... იქნებ მორჩილება ჯობია ? საიდან იცი რომ არ ჭირდება ?

კონკრეტულად მე ძალიან თეორიულად მიმაჩნია მასეთი ფაქტი. შეიძლება დიდი გამოცდილება არ მაქვს მაგრამ ასეთ რამეს არასოდეს წავყდომივარ.


--------------------
www.cordesign.ge
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
ikanosi
პოსტი Feb 25 2010, 08:22 PM
პოსტი #35


ირაკლი
***

ჯგუფი: Moderator
პოსტები: 6,285
რეგისტრ.: 3-January 10
მდებარ.: ფოთი - თბილისი
წევრი № 7,906



ციტატა(neo @ Feb 25 2010, 09:12 PM) *

მანდ ყველაზე რთული კითხვა ის არის შენ ცდები თუ შენი კლიენტი smile.gif... იქნებ მორჩილება ჯობია ? საიდან იცი რომ არ ჭირდება ?

კონკრეტულად მე ძალიან თეორიულად მიმაჩნია მასეთი ფაქტი. შეიძლება დიდი გამოცდილება არ მაქვს მაგრამ ასეთ რამეს არასოდეს წავყდომივარ.

სიტუაცია ისეთი არის როდესაც ჩვენ ვიცით რომ არ ჭირდება მაგრამ კლიენტი ითხოვს გაუკეთო რადგან არ არის ამ საქმეში ჩახედული....
სჯობს ჯერ აუხსნა, გააგებინო და შემდეგ თუ კიდევ მოგთხოვს მისი ნებაა....იქნებ მადლიერიც დაგრჩეს შენი ალალი გულის გამო და იმ სერვისის საფასური მადლიერების ნიშნად გაჩუქოს


--------------------
ფარით ან ფარზე
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
neo
პოსტი Feb 25 2010, 08:33 PM
პოსტი #36


Advanced Member
***

ჯგუფი: საფინანსო
პოსტები: 2,152
რეგისტრ.: 11-September 07
წევრი № 2,723



ციტატა
სიტუაცია ისეთი არის როდესაც ჩვენ ვიცით რომ არ ჭირდება მაგრამ კლიენტი ითხოვს გაუკეთო რადგან არ არის ამ საქმეში ჩახედული....სჯობს ჯერ აუხსნა, გააგებინო და შემდეგ თუ კიდევ მოგთხოვს მისი ნებაა....იქნებ მადლიერიც დაგრჩეს შენი ალალი გულის გამო და იმ სერვისის საფასური მადლიერების ნიშნად გაჩუქოს


მე მგონია რომ არ არსებობს ესეთი სიტუაცია. კონკრეტულად იმას ვგულისხმობ რომ თუ არგუმენტები გაქვს და უხსნი მააშინ ის გებულობს, თუ ვერ გებულობს ესეგი არ უხსნი იმდენად რომ გაიგოს... ეს არის ქვეცნობიერული რეალობა... ცნობიერული კი არის რომ უხსნი და ვერ იქგებს... მე ასე ვფოქრობ. შეილება ვცდები მაგრამ მოდი აბა დავწეროთ რა სერვისზეა კონკრეტულად საუბარი... იქნებ დაწერო და მივხვდე...


--------------------
www.cordesign.ge
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
terra
პოსტი Feb 25 2010, 08:43 PM
პოსტი #37


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 4,231
რეგისტრ.: 2-April 08
წევრი № 4,398



neo

მართალი ხარ.
რა უნდა იყოს ისეთი, რომ ვერ გააგებინო მისი საჭიროება-არსაჭიროება და მნიშვნელობა,
თუნდაც არასპეციალისტს და არაინტელექტუალს.

დააკონკრეტეთ თუ შეიძლება და კონკრეტულ მაგალითზე ვიმსჯელოთ.
ან - იმსჯელეთ. მე რაღაც მეზარებასავით biggrin.gif


--------------------
უფალო, იესუ ქრისტე, შემიწყალე მე..
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
k@the
პოსტი Feb 25 2010, 08:58 PM
პოსტი #38


იყო და არა იყო რა...
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 16,796
რეგისტრ.: 21-May 07
მდებარ.: მყარად მიწაზე
წევრი № 1,967



მაგალითად, რაში ჭირდება სუპერთანამედროვე მონაცემების კომპიუტერი ადამიანს, როცა ის მხოლოდ საოფისე პროგრამებით სარგებლობას აპირებს. (თუ აპირებს სხვა რთულ პროგრამების ხმარებას სხვა საქმეა, მაგრამ როცა არა?)

მიდით ეხლა და აუხსენით, რატომ არ ჭირდება იგი მას. მითუმეტეს, გვაქვს შესაძლებლობა თუ არ გვაქვს, ბოლო მოდელი მობილური უნდა გვქონდეს ქართველებს და ძვირფასი კიდევ ათასი რამ. biggrin.gif biggrin.gif

ვისაც არ აქვს შესაძლებლობა, იმას უფრო დააჯერებ რამეს და ვისაც აქვს, "პრესტიჟის" ამბავია ალბათ უკვე და არ მგონია რამეში დაარწმუნოთ.


--------------------
--
There are only 10 types of people in the world -- those who understand binary, and those who don't.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
ნონა
პოსტი Feb 25 2010, 09:14 PM
პოსტი #39


მშვიდი სისოვლე
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 2,197
რეგისტრ.: 29-July 09
მდებარ.: ბათუმი
წევრი № 7,322



ციტატა(neo @ Feb 25 2010, 08:12 PM) *

საიდან იცი რომ არ ჭირდება ?
yes.gif
ნუ ამ ბიჭს ხანდახან ისეთი ჭკვიანური ფრაზები დასცვივა რომ ხარბად აკრეფას იმსახურებს 001.gif
ნეო გეთანხმები, თუმცა ეგ საკითხის მეტისმეტად განყენებული ხედვაა

დილემის მთელი სირთულე კი პატარა მიწიერ რეალობებშია ჩაჩურთული და როდესაც კლიენტი გეუბნება რისი შეძენაც უნდა და გიხსნის რისთვის ჭირდება პრფესიონალისათვის ზოგჯერ მეტისმეტად ცხადია რომ კლიენტს მთლად ის არ უნდა რაც ჭირდება... ეტყობა სხვა გარემოებების გავლენით
ეს გავლნა შეიძლება იყოს რამდენიმე ტიპის:
1. პრესტიჟულობა
2. რეკლამის ზეგავლენა
3. მიმბაძველობა
4. ფასი
5. დაბალი ინფორმაციულობა
6. არაკომპეტენტურობა
7. სიტუაციური ჩამოუყალიბებლობა
8. სხვა biggrin.gif

აქედან მხოლოდ 5,6, 7 პუნტების შესაბამისადაა შესაძლებელი მასთან მისივე სარგებლიანობისათვის აზრის კორექტირებაზე მუშაობა

ყველა დანარჩენ შემთხვევაში მისი გადაწყვეტილება გასულია სარგებლიანობა-საჭიროებაზე გათვლის სფეროდან

ქეთიმ კარგი მაგალითი მოიყვანა

შენ ხომ იცი რომ არ ჭირდება ბოლო მოდელის ტელეფონი მის მოთხოვნებს არა?!
მაგრამ იმასაც ხომ ხვდები რომ ეს "რატომღაც" უნდა
რას იზამ, არ მიყიდი ქრისტეს სახელით ვარო?


--------------------
...უფალო, უშენოდ სიზმარშიც არ გავიშვები!
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
ლურჯი ბუ
პოსტი Feb 25 2010, 11:43 PM
პოსტი #40


...ანუ მე!!!
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 1,030
რეგისტრ.: 1-August 09
მდებარ.: Neverland
წევრი № 7,332



სინდისს გაუფრთხილდით და ტუპოი ფულიან კლიენტებს ერიდეთ biggrin.gif


--------------------
"დაღაცათუ იხილო კაცის მკვლელი, გინა მეძავი, გინა ლოთი მიწაზე ეგდოს, ნურავის განიკითხავ დაბადებულსა ღვთისასა, რამეთუ მათი სადავეები უფალს მიშვებული აქვს, შენი სადავეები ხელში უჭირავს, რომ მიგიშვას, უარეს დღეში ჩავარდები და დაიღუპები, როგორც ძაფმა უნდა გაიაროს ნემსის ყუნწში, ისე უნდა გაიარო იმ ცოდვაში, რაშიც განიკითხავ სხვას“
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

3 გვერდი V < 1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული წევრი)
0 წევრი:

 



მსუბუქი ვერსია ახლა არის: 6th July 2025 - 02:57 PM

მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი

ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი