![]() |
სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
MIRDAT |
![]()
პოსტი
#81
|
![]() MIRDAT ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 542 რეგისტრ.: 13-October 11 მდებარ.: შუახმელეთი წევრი № 11,666 ![]() |
iohanan
გასაგებია, მაგრამ ბასილი დიდი მეოთხე საუკუნეში იყო და იმის მერე 1600 წელი გავიდა. იმ დროისთვის, ამ კანონს, ალბათ ექნებოდა აზრი და ახსნაც, მაგრამ ახლა ვინმე სხვა არის საჭირო ვინც ამას განმარტავს. რაც ბასილი დიდმა თქვა ეს არაა დოგმა, ეს არის წესი, წესები კი დროსთან ერთად იცვლება, დოგმებისაგან განსხვავებით... ახლა ეს წესი აბსოლუტურად უაზროა და ეს სულაც არ აკნინებს ბასილი დიდს. |
iohanan |
![]()
პოსტი
#82
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 260 რეგისტრ.: 9-April 14 წევრი № 13,661 ![]() |
Aლბათ არსებობს ჩვენი სინოდის მიერ დადგენილი წესი ამ საკითხთან დაკავშირებით და მაგით უნდა იხელმძღვნელონ.
P.Ş.მე აღვნიშნე რომ დღეისთვის შეიძლბა შემსუქებული იყოსთქო.თუ გადახედეთ ნახავდით რომ ზოგიერთ ცოდვა რამდენიმე წლიანი უზიარებლობითაც ისჯება,მაგრამ დღეს შეიძლება ასეთი მკკაცრი სასჯელბი აGარაა. -------------------- ხოლო როცა ჭამდნენ ისინი, თქვა: ჭეშმარიტად გეუბნებით: ერთი თქვენგანი გამცემს მე (მათე26.21) მაშინ იუდამ, მისმა გამცემმა, თქვა: მე ხომ არა ვარ, რაბი? უთხრა მას: შენ სთქვი (მათ26.25) მიუგო პეტრემ და უთხრა მას: ყველა რომ შეცდეს შენს გამო, მე არასოდეს შევცდები. უთხრა იესომ: ჭეშმარიტად გეუბნები შენ: ამაღამ, მამლის ყივილამდე, სამჯერ უარმყოფ მე.(მათე26.33-34) |
MIRDAT |
![]()
პოსტი
#83
|
![]() MIRDAT ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 542 რეგისტრ.: 13-October 11 მდებარ.: შუახმელეთი წევრი № 11,666 ![]() |
iohanan
კანონებია გადასაწერი, იმიტომ, რომ პრაქტიკა და თეორია ძალიან არიან აცდენილები დღეს. ახლაც ბევრი კანონია და საკმაოდ მძიმე სასჯელები მათი დარღვევისთვის, მაგრამ რეალურად, პრაქტიკაში დიდი ხანია ეს კანონები და სასჯელები გაქრა... |
iohanan |
![]()
პოსტი
#84
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 260 რეგისტრ.: 9-April 14 წევრი № 13,661 ![]() |
Aსანამ შეიცვლება,რაც გვაქვს იამას უნდა დავვემორჩილოთ,არა?
-------------------- ხოლო როცა ჭამდნენ ისინი, თქვა: ჭეშმარიტად გეუბნებით: ერთი თქვენგანი გამცემს მე (მათე26.21) მაშინ იუდამ, მისმა გამცემმა, თქვა: მე ხომ არა ვარ, რაბი? უთხრა მას: შენ სთქვი (მათ26.25) მიუგო პეტრემ და უთხრა მას: ყველა რომ შეცდეს შენს გამო, მე არასოდეს შევცდები. უთხრა იესომ: ჭეშმარიტად გეუბნები შენ: ამაღამ, მამლის ყივილამდე, სამჯერ უარმყოფ მე.(მათე26.33-34) |
G_saxva |
![]()
პოსტი
#85
|
![]() I n t e r n e t ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: co-Moderators პოსტები: 4,913 რეგისტრ.: 11-March 13 მდებარ.: i n t e r n e t წევრი № 13,010 ![]() |
ციტატა Aლბათ არსებობს ჩვენი სინოდის მიერ დადგენილი წესი ამ საკითხთან დაკავშირებით და მაგით უნდა იხელმძღვნელონ. სამწუხაროთ არ არსებობს ასეთი რამ. არ არის არც დადგენილი და არც განსაზღვრული საქართველოს ეკლისიის მიერ. ყველა მღვდელი ინდივიდუალურად გადაწყვეტს ამ მომენტს. ზოგი აზიარებს კიდეც , ზოგი ეკლესიაში შესვლას უკრძალავს. პ.ს ამის გარდა ბევრი რამეა ყურადსაღები და შესაცვლელ-გამოსარკვევი. -------------------- და მეცხრესა ოდენ ჟამსა ჴმა-ყო იესუ ჴმითა დიდითა და თქუა: ილი, ილი! ლიმა საბაქთანი? ესე არს: ღმერთო ჩემო, ღმერთო ჩემო! რაჲსათჳს დამიტევე მე? კაცი პატივსა შინა იყო და არა გულისხმა-ყო, ჰბაძვიდა იგი პირუტყუთა უგუნურთა და მიემსგავსა მათ. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- |
iohanan |
![]()
პოსტი
#86
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 260 რეგისტრ.: 9-April 14 წევრი № 13,661 ![]() |
Xო ეს უკვე აღარ ვიცი
![]() -------------------- ხოლო როცა ჭამდნენ ისინი, თქვა: ჭეშმარიტად გეუბნებით: ერთი თქვენგანი გამცემს მე (მათე26.21) მაშინ იუდამ, მისმა გამცემმა, თქვა: მე ხომ არა ვარ, რაბი? უთხრა მას: შენ სთქვი (მათ26.25) მიუგო პეტრემ და უთხრა მას: ყველა რომ შეცდეს შენს გამო, მე არასოდეს შევცდები. უთხრა იესომ: ჭეშმარიტად გეუბნები შენ: ამაღამ, მამლის ყივილამდე, სამჯერ უარმყოფ მე.(მათე26.33-34) |
G_saxva |
![]()
პოსტი
#87
|
![]() I n t e r n e t ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: co-Moderators პოსტები: 4,913 რეგისტრ.: 11-March 13 მდებარ.: i n t e r n e t წევრი № 13,010 ![]() |
iohanan
მგონი გავეცი შენს კითხვას პასუხი. ისე ამ თემასთან დაკვშირებით მშვენიერი ნაშრომი აქ პატრიარქ პავლეს (თუ არ ვცდები) და გირჩევ გაეცნო თუ გსურს ლინკს მოგინახავ და მოგცემ ![]() -------------------- და მეცხრესა ოდენ ჟამსა ჴმა-ყო იესუ ჴმითა დიდითა და თქუა: ილი, ილი! ლიმა საბაქთანი? ესე არს: ღმერთო ჩემო, ღმერთო ჩემო! რაჲსათჳს დამიტევე მე? კაცი პატივსა შინა იყო და არა გულისხმა-ყო, ჰბაძვიდა იგი პირუტყუთა უგუნურთა და მიემსგავსა მათ. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- |
qetevano |
![]()
პოსტი
#88
|
![]() ბრრრრრ ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: co-Moderators პოსტები: 3,683 რეგისტრ.: 27-September 12 მდებარ.: ევრივეა წევრი № 12,646 ![]() |
მე ის ვერ გავიგე რა საჭიროა ამდენი რამის ლაპარაკი ამ თემის გარშემო, უბრალოდ მორჩილება არ შეიძლება? ვისაც აქვს კურთხევა სიწმინდეებთან შეხებისა შეეხოს ვისაც არა და არა. ამ შემთხვევაში მორჩილება უფრო მეტ რამეს მოგვცემს ვიდრე ჩამოუარო და მთელ ხატებს ემთხვიო ვთქვათ კურთხევის გარეშე. (ჩემი აზრით)
-------------------- ბეტმენი ხელს არ აწერს!
|
G_saxva |
![]()
პოსტი
#89
|
![]() I n t e r n e t ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: co-Moderators პოსტები: 4,913 რეგისტრ.: 11-March 13 მდებარ.: i n t e r n e t წევრი № 13,010 ![]() |
მე ის ვერ გავიგე რა საჭიროა ამდენი რამის ლაპარაკი ამ თემის გარშემო, უბრალოდ მორჩილება არ შეიძლება? ვისაც აქვს კურთხევა სიწმინდეებთან შეხებისა შეეხოს ვისაც არა და არა. ამ შემთხვევაში მორჩილება უფრო მეტ რამეს მოგვცემს ვიდრე ჩამოუარო და მთელ ხატებს ემთხვიო ვთქვათ კურთხევის გარეშე. (ჩემი აზრით) არა ამ თემასთან დაკავშირებით ჩვენს ეკლესიაში არ არის განსაზღვრული და განჩინებული მოქმედების გეგმა, რაც მოძღვარს ანიჭებს უფლებას თავის შეხედულების მიხედვით იმოქმედოს. ზოგი მოძღვარი ასე ფიქრობს ზოგც ისე, ამასობაში კი გაურკვევლობა და შფოთი ჩნდება, ჩემი მოძრვარი ასე მეუბნება შენი ისა ამბობს რომელია სწორი და ა.შ. -------------------- და მეცხრესა ოდენ ჟამსა ჴმა-ყო იესუ ჴმითა დიდითა და თქუა: ილი, ილი! ლიმა საბაქთანი? ესე არს: ღმერთო ჩემო, ღმერთო ჩემო! რაჲსათჳს დამიტევე მე? კაცი პატივსა შინა იყო და არა გულისხმა-ყო, ჰბაძვიდა იგი პირუტყუთა უგუნურთა და მიემსგავსა მათ. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- |
qetevano |
![]()
პოსტი
#90
|
![]() ბრრრრრ ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: co-Moderators პოსტები: 3,683 რეგისტრ.: 27-September 12 მდებარ.: ევრივეა წევრი № 12,646 ![]() |
G_saxva
ხოდა ადგეს ეს ხალხიც და დაემორჩილოს თავის მოძღვარს და ნუ უყურებს რას ამბობს სხვაა, ვახ... -------------------- ბეტმენი ხელს არ აწერს!
|
G_saxva |
![]()
პოსტი
#91
|
![]() I n t e r n e t ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: co-Moderators პოსტები: 4,913 რეგისტრ.: 11-March 13 მდებარ.: i n t e r n e t წევრი № 13,010 ![]() |
qetevano
ციტატა ხოდა ადგეს ეს ხალხიც და დაემორჩილოს თავის მოძღვარს და ნუ უყურებს რას ამბობს სხვაა, ვახ... ახლა შენ ისეთი რამე თქვი რაც ქართველ ადამინს არასდროს შეუძლია სხვას არ უყუროს და თავისი გასაკეთებელი თავად აკეთოს ![]() -------------------- და მეცხრესა ოდენ ჟამსა ჴმა-ყო იესუ ჴმითა დიდითა და თქუა: ილი, ილი! ლიმა საბაქთანი? ესე არს: ღმერთო ჩემო, ღმერთო ჩემო! რაჲსათჳს დამიტევე მე? კაცი პატივსა შინა იყო და არა გულისხმა-ყო, ჰბაძვიდა იგი პირუტყუთა უგუნურთა და მიემსგავსა მათ. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- |
qetevano |
![]()
პოსტი
#92
|
![]() ბრრრრრ ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: co-Moderators პოსტები: 3,683 რეგისტრ.: 27-September 12 მდებარ.: ევრივეა წევრი № 12,646 ![]() |
G_saxva
ხოდა ნუღა ვწუწუნებთ მაშინ რომ გაურკვევლობააო, ძალიანაც კარგი გარკვეულობაა. მოძღვრის მორჩილებაააა!!!!!!!!!!!!!!!!!!! -------------------- ბეტმენი ხელს არ აწერს!
|
G_saxva |
![]()
პოსტი
#93
|
![]() I n t e r n e t ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: co-Moderators პოსტები: 4,913 რეგისტრ.: 11-March 13 მდებარ.: i n t e r n e t წევრი № 13,010 ![]() |
qetevano
მე და შენ მიჩურინის ვაშლზე ვსაუბრობთ. საქმე ისაა რომ არა გარკვეული და ჩემი აზრით უნდა იქნეს გარკვეულგანსაზღვრული. ხალხში არცერთი საეკლესიო საკითხი არ უნდა იყოს გაურკვევლობის შემომტანი, იმის მოძღვარი თუ ამის უფლებას აძლევს მე რატომ არ მაქ ?! -------------------- და მეცხრესა ოდენ ჟამსა ჴმა-ყო იესუ ჴმითა დიდითა და თქუა: ილი, ილი! ლიმა საბაქთანი? ესე არს: ღმერთო ჩემო, ღმერთო ჩემო! რაჲსათჳს დამიტევე მე? კაცი პატივსა შინა იყო და არა გულისხმა-ყო, ჰბაძვიდა იგი პირუტყუთა უგუნურთა და მიემსგავსა მათ. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- |
iohanan |
![]()
პოსტი
#94
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 260 რეგისტრ.: 9-April 14 წევრი № 13,661 ![]() |
G_saxva
ყველაფერზე უნდა არსებობდეს განსაზღვრული წესი,რომ არ იყოს არეულობა. ასეთ გაუგებარ სიტუაციაში ჯობს ყველა თავის მოძღვარს დაემორჩილოს,მოძღვარი თავის თავზე იღებს....და კურთხევა რაც იქნება იმას შეაცრულებს. -------------------- ხოლო როცა ჭამდნენ ისინი, თქვა: ჭეშმარიტად გეუბნებით: ერთი თქვენგანი გამცემს მე (მათე26.21) მაშინ იუდამ, მისმა გამცემმა, თქვა: მე ხომ არა ვარ, რაბი? უთხრა მას: შენ სთქვი (მათ26.25) მიუგო პეტრემ და უთხრა მას: ყველა რომ შეცდეს შენს გამო, მე არასოდეს შევცდები. უთხრა იესომ: ჭეშმარიტად გეუბნები შენ: ამაღამ, მამლის ყივილამდე, სამჯერ უარმყოფ მე.(მათე26.33-34) |
G_saxva |
![]()
პოსტი
#95
|
![]() I n t e r n e t ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: co-Moderators პოსტები: 4,913 რეგისტრ.: 11-March 13 მდებარ.: i n t e r n e t წევრი № 13,010 ![]() |
iohanan
აქ კიდევ ერთი ფაქტორია საქართველოს ეკლესიის ტრადიცია, ანუ პრაქტიკა როგორია. ზიარებას რამდენადაც ვიცი არავინ აძლევს, და მოუწოდებენ სიწმინდეებთან შეხებასაც მოერიდონ. ეს უკანასკნელი ჩემი თვალთახედვით არასწორია და არ ვეთანხმები ამ პრაქტიკულ ჩვევას. -------------------- და მეცხრესა ოდენ ჟამსა ჴმა-ყო იესუ ჴმითა დიდითა და თქუა: ილი, ილი! ლიმა საბაქთანი? ესე არს: ღმერთო ჩემო, ღმერთო ჩემო! რაჲსათჳს დამიტევე მე? კაცი პატივსა შინა იყო და არა გულისხმა-ყო, ჰბაძვიდა იგი პირუტყუთა უგუნურთა და მიემსგავსა მათ. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- |
iohanan |
![]()
პოსტი
#96
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 260 რეგისტრ.: 9-April 14 წევრი № 13,661 ![]() |
G_saxva
ხო გასაგებია, მაგრამ მე და თქვენ რაც არ უნდა ბევრი ვიმსჯელოთ ამაზე, საბოლოოდ მაინც უნდა დავმორჩილდეთ წესებს.თუ იკრძალება ამ დროს ზიარება ჯობია არ ეზიაროს ...როგორც ძილში დაცემაა ცოდვა(რატომ ამს ვერ ვხვდები ხო ჩემდა უნებურად ხდება,მაგრამ ცოდვაა ხოოო???) და იმ დღეს ადამიანი უნდა მოერიდო სიწმინდეების შეხებას ,არის სპეციალუჯრი ლოცვა და ა.შ. ჯობია დავმორჩილდეთ იმ წესებს რაც გვაქვს მოცემული,რომ უნებლედ ურჩობაში არ ჩავვარდეთ. -------------------- ხოლო როცა ჭამდნენ ისინი, თქვა: ჭეშმარიტად გეუბნებით: ერთი თქვენგანი გამცემს მე (მათე26.21) მაშინ იუდამ, მისმა გამცემმა, თქვა: მე ხომ არა ვარ, რაბი? უთხრა მას: შენ სთქვი (მათ26.25) მიუგო პეტრემ და უთხრა მას: ყველა რომ შეცდეს შენს გამო, მე არასოდეს შევცდები. უთხრა იესომ: ჭეშმარიტად გეუბნები შენ: ამაღამ, მამლის ყივილამდე, სამჯერ უარმყოფ მე.(მათე26.33-34) |
G_saxva |
![]()
პოსტი
#97
|
![]() I n t e r n e t ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: co-Moderators პოსტები: 4,913 რეგისტრ.: 11-March 13 მდებარ.: i n t e r n e t წევრი № 13,010 ![]() |
iohanan
ციტატა ხო გასაგებია, მაგრამ მე და თქვენ რაც არ უნდა ბევრი ვიმსჯელოთ ამაზე, საბოლოოდ მაინც უნდა დავმორჩილდეთ წესებს.თუ იკრძალება ამ დროს ზიარება ჯობია არ ეზიაროს ... მეეჭვება ოდესმე ამ წესზე დამორჩილება მომიხდეს ![]() ციტატა როგორც ძილში დაცემაა ცოდვა(რატომ ამს ვერ ვხვდები ხო ჩემდა უნებურად ხდება,მაგრამ ცოდვაა ხოოო???) მაგას ახნა აქვს რატომ არის ცოდვა. რამდენადაც ვიცი თუ ძილში დაცემა ზიარების წინაა და წინაპირობები ( მაგ უზომოდ ჭმა, ბილწი ფიქრები და სხვა) არ უსწრებს ეშმაკისგანაა და ზიარება ნებადართულია. -------------------- და მეცხრესა ოდენ ჟამსა ჴმა-ყო იესუ ჴმითა დიდითა და თქუა: ილი, ილი! ლიმა საბაქთანი? ესე არს: ღმერთო ჩემო, ღმერთო ჩემო! რაჲსათჳს დამიტევე მე? კაცი პატივსა შინა იყო და არა გულისხმა-ყო, ჰბაძვიდა იგი პირუტყუთა უგუნურთა და მიემსგავსა მათ. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- |
iohanan |
![]()
პოსტი
#98
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 260 რეგისტრ.: 9-April 14 წევრი № 13,661 ![]() |
![]() ![]() ![]() -------------------- ხოლო როცა ჭამდნენ ისინი, თქვა: ჭეშმარიტად გეუბნებით: ერთი თქვენგანი გამცემს მე (მათე26.21) მაშინ იუდამ, მისმა გამცემმა, თქვა: მე ხომ არა ვარ, რაბი? უთხრა მას: შენ სთქვი (მათ26.25) მიუგო პეტრემ და უთხრა მას: ყველა რომ შეცდეს შენს გამო, მე არასოდეს შევცდები. უთხრა იესომ: ჭეშმარიტად გეუბნები შენ: ამაღამ, მამლის ყივილამდე, სამჯერ უარმყოფ მე.(მათე26.33-34) |
marine |
![]()
პოსტი
#99
|
![]() მ_ა_კ_ა ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: co-Moderators პოსტები: 61,987 რეგისტრ.: 3-November 06 მდებარ.: გულის საკურთხეველი:) წევრი № 381 ![]() |
"ერთ წინასწარმეტყველს ღმერთი არა ნათელში, არამედ სამკუთხედით გარემოცული ეჩვენა.
ეს იმის ნიშანია, რომ ადამიანს არ შეუძლია მიუახლოვდეს გამოუკვლეველ სიღრმეებს ღვთისას და განიცადოს იგი. ადამიანს ნებადართული აქვს განიცადოს ღვთის გარემო, მაგრამ თუ გაკადნიერდება და ხაზს გადასცდება, მაშინ დაიღუპება ბასრი სამკუთხედისგან". /წმ. ნექტარიოსი (ტიხონოვი)/ -------------------- "კ უ ს_ ნ ა ბ ი ჯ ე ბ ი თ_ ფ უ ძ ი ა მ ა ს_ მ თ ი ს კ ე ნ".
------------------- "არც შექებით ვხდებით უკეთესნი და არც გაკიცხვით უარესნი." /არქიმანდრიტი რაფაელი (კარელინი)/ -------------------- "ფრაზა, რომელსაც ხშირად იყენებდნენ ძველი გადამწერები: "ჴელი მწერლისა მიწასა შინა ლპების და ნაწერნი ჰგიან". |
marine |
![]()
პოსტი
#100
|
![]() მ_ა_კ_ა ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: co-Moderators პოსტები: 61,987 რეგისტრ.: 3-November 06 მდებარ.: გულის საკურთხეველი:) წევრი № 381 ![]() |
"მან, ერთმა ძემ, უწყის ზეცაში მამა, ხოლო მიწაზე - დედა;
მაგრამ ზეცაში, სადაც მას მამა ჰყავს, არ აქვს ადგილი დედას, ხოლო მიწაზე, სადაც დედა ჰყავს, მამას არ აქვს ადგილი; ზეცაში არ არის დედის ადგილი - და ძე უვნებოდ იშობა; მაგრამ მამისთვის მიწაზე არ არის ადგილი და ძე უთესლოდ იშობა; ამგვარად პირთა ურთიერთმიმართება სრულყოფილი რჩება. ერთიან ძეს ჰყავს ერთიანი მამა, ასევე ჰყავს ერთიანი დედა- ბუნებითად ქმრის გამოუცდელი ქალწული". /ეპისკოპოსი ილია მინიატისი/ -------------------- "კ უ ს_ ნ ა ბ ი ჯ ე ბ ი თ_ ფ უ ძ ი ა მ ა ს_ მ თ ი ს კ ე ნ".
------------------- "არც შექებით ვხდებით უკეთესნი და არც გაკიცხვით უარესნი." /არქიმანდრიტი რაფაელი (კარელინი)/ -------------------- "ფრაზა, რომელსაც ხშირად იყენებდნენ ძველი გადამწერები: "ჴელი მწერლისა მიწასა შინა ლპების და ნაწერნი ჰგიან". |
![]() ![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 16th July 2025 - 07:54 AM |
მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი
ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი