![]() |
სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
zecis moqalaqe |
![]()
პოსტი
#361
|
![]() Newbie ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 36 რეგისტრ.: 10-December 08 წევრი № 6,091 ![]() |
zecis moqalaqe კიდევ ერთხელ ვითხოვ, რომ დაკვირვებით ვიკითხოთ ერთმანეთის ანწერი. ქრისტემ თავისი ცხოვრების მანძილზე ყველაზე მეტად სწორედ ის იქადაგა, რომ ერთმანეთს უნდა მივუტევებდეთ ამა თუ იმ დანაშაულს. აქ საუბარია ცოდვაზე, როგორც სულის სნეულებაზე. პარალელი გავავლოთ ექიმთან. მე მგონი არავინ შემედავება, რომ არაერთი ადამიანი მიმართავს ექიმს ამა თუ იმ სნეულების განსაკურნავად. კარგია თუ არა ექიმი, ეს მეორე საკითხია, მაგრამ მე აქ ექიმის მდგომარეობაზე მაქვს საუბარი. მთელი საქმე მოციქულთა სავსეა მსგავსი მაგალითებით. მე მახსენდება ორი ეპიზოდი ამ წიგნიდან. როდესაც პავლე მოციქულს გზაზე უფალი ეჩვენება და მას თვალთ დაუბნელდება, ის მიიღებას ბრძანებას, რომ ქალაქში შევიდეს და იქ გაჩერდეს. ამასობაში უფალი ანასნიას ეცხადება და მას პავლესთან მიავლენს. პავლესთან მისული ანანია შემდეგი სიტყვებით მიმართავს პავლეს: "წავიდა ანანია, შევიდა იმ სახლში, დაასხა მას ხელები და უთხრა: "ძმაო სავლე, უფალმა გამომგზავნა მე, იესომ, რომელიც გეჩვენა გზაზე, სადაც მიდიოდი, რომ თვალი აგეხილოს და აღივსო სულიწმინდით". (საქმე 9, 17). იქნებ ვინმემ ამიხსნას რა საჭირო იყო ანანიას მისვლა პავლესთან, როცა თავისუფლად შეეძლო უფალ აღესრულებინა ეს სასწაული. მეორე ეპიზოდი. კორნელიოსის შემთხვევა, რომელსაც ეჩვენება ანგელოზი, რომელიც მიმართავს მას, რომ შესმენილია შენი ლოცვა და მოწყალებანი ამაღლდა ღვთის წინაშე მოსახსენებლად. მაგრამ მასთან მაინც იქნება მივლენილი პეტრე, რომელიც მონათლავს მთელ სახლეულობას. კიდევ მრავალი ეპიზოდია მსგავსი რატომ ხდება, რომ უდიდესი რწმენის გამოვლინების მიუხედავად, ადამიანთან მაინც მიდის მოციქული და მისგან ინათლება? zecis moqalaqe აქ სულის მკურნალობაზეა ჩემო კარგო საუბარი. ჩვენ რა თქმა უნდა მივუტევებთ ერთმანეთს ცოდვებს, მაგრამ ეს არ ნიშნავს, რომ ადმაიანის სული ამით იკურნება. მღვდელი რაღაც მაგიურ ქმედებებს კი არ ასრულებს, არამედ მონანულ ადამიანთან ერთად ლოცულობს მისი სულისათვის. ცოდვების მიტევება კი მხოლოდ უფლის პრეროგატივაა. აუ გეთანხმები იმაში რასაც ამბობ! და მცდარი არაფერი დაგიწერია ![]() პავლეს სიტუაცია სხვაგვარი იყო, იმაზე თუ რატომ გაგზავნა ანანია მასთან ამაზე შეიძლებ ბევრი ვილაპარაკოთ, თუმცა აქ ცოდვების მიტევება არაფერ შუაშია! თუნდაც პეტრეს შემთხვევა, აქ სიტუაცია სულ სხვანაირი იყო, ღმერთს იმიტომ არ გაუგზავნია პეტრე რომ მათთვის ცოდვები მიეტევებინა ![]() |
afxazi |
![]()
პოსტი
#362
|
![]() დავითი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: სენატის თავმჯდომარე პოსტები: 8,814 რეგისტრ.: 7-March 07 წევრი № 1,291 ![]() |
zanneti
ციტატა საქმე იმაშIა რომ თუ გულით ვინანიებ მაშინ ის წმიდა და მართალი ისედაც მაპატიებს ადამიანის ჩაურევლად ხოლო თუ გულით არ ვინანიებ ვერ ვერავინ მაპატიებს როდესაც ვინმეს რამეს აწყენინებ, რომც ნანობდე დანაშაულს, განა იტყვი, რომ მე ვინანიებ და ამ ადამიანთან მისვლა და პატიების თხოვნა საკმარისი არ არის. ანდა თუ სირცხვილი არ გვაძლევს საშუალებს გაბედულად მივიდეთ და პატიება ვთხოვოთ ადამიანს, განა არ ვთხოვთ ვინმე ადამიანს, რომ გვიშუამდგომლოს? ამას თავი დავანებოთ, ჩვენ შემოქმედის წინაშე ვდგებით და იმაშI დამარწმუნებთ, რომ ადვილად ძალგვიძს მის წინაშე დგომა? მაშინ როცა მოსემაც კი თავი მოაბრუნა და ვერ გაუძლო უფლის გამოცხადებას, განა კადნიერება გვეყოფა და ვიტყვით, რომ ჩვენთვის პრობლემა არაა უფლის წინაშე დგომა? -------------------- სათნოება თვითკმარია ბედნიერებისთვის კლიმენტი ალექსანდრიელი |
zanneti |
![]()
პოსტი
#363
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 372 რეგისტრ.: 3-November 09 წევრი № 7,684 ![]() |
Funkenstein
მე არ ვდარდობ არაფერს მე მჯერა როდესაც ვინანიებ მის წინაშე ის წმიდა და მართალი მწმენდს და მბანს ცოდვებისგან ამიტოამც არ მეშIნია არაფერის და არ ვდარდობ -------------------- ქრისტიანული საიტები
http://wolge.org/index.php http://qristiani.ge/qristiani.html http://xsna.wordpress.com/ 598-78-69-08 აჩიკო |
afxazi |
![]()
პოსტი
#364
|
![]() დავითი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: სენატის თავმჯდომარე პოსტები: 8,814 რეგისტრ.: 7-March 07 წევრი № 1,291 ![]() |
მე ძალიან მაინტერესებს ცოდვის თქვენეული გააზრება.
-------------------- სათნოება თვითკმარია ბედნიერებისთვის კლიმენტი ალექსანდრიელი |
zecis moqalaqe |
![]()
პოსტი
#365
|
![]() Newbie ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 36 რეგისტრ.: 10-December 08 წევრი № 6,091 ![]() |
afxazi
ცოდვებს მიუტევებს მხოლოდ ღმერთი. ამაზე მე მგონი დავა არ ღირს. შენ გაგახარა ღმერთმა თუ ასე ფიქრობ რაღას მალაპარაკებ ამდენს ![]() |
afxazi |
![]()
პოსტი
#366
|
![]() დავითი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: სენატის თავმჯდომარე პოსტები: 8,814 რეგისტრ.: 7-March 07 წევრი № 1,291 ![]() |
zecis moqalaqe
ციტატა შენ გაგახარა ღმერთმა თუ ასე ფიქრობ რაღას მალაპარაკებ ამდენს biggrin.gif გაიხარე ეს ამოსავალი წეტილია ცხადია, მაგრამ მე არ ვფიქრობ იმას, რომ ფიქრი იმაზე, რომ მე ვინანიებ და უკვე მომეტევება სწორია, თუ რატომ ზემოთ ცხოვრებისეული მაგალითი დავწერე. -------------------- სათნოება თვითკმარია ბედნიერებისთვის კლიმენტი ალექსანდრიელი |
zanneti |
![]()
პოსტი
#367
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 372 რეგისტრ.: 3-November 09 წევრი № 7,684 ![]() |
afxazi
ციტატა ამას თავი დავანებოთ, ჩვენ შემოქმედის წინაშე ვდგებით და იმაშI დამარწმუნებთ, რომ ადვილად ძალგვიძს მის წინაშე დგომა? მაშინ როცა მოსემაც კი თავი მოაბრუნა და ვერ გაუძლო უფლის გამოცხადებას, განა კადნიერება გვეყოფა და ვიტყვით, რომ ჩვენთვის პრობლემა არაა უფლის წინაშე დგომა? წერია რომ ჩვენ თამამად უნდა მივიდეთ მადლის ტახთან და თუ შენ არ გსურს და გეშIნია მამის მაშინ მე გეტყვი მას უყვარხარ და გელოდება მიდი მასთან ის ღმერთია და მეგობარიც არის და მამა ზეციერი ხოლო გამიგე რას ვამობბ მონანიებაზე რომ არავის აქ უფლება მიუტევოს ის რაც მის წინაშე არ შეუცოდვას ეს უფალია ვინც უტევებს -------------------- ქრისტიანული საიტები
http://wolge.org/index.php http://qristiani.ge/qristiani.html http://xsna.wordpress.com/ 598-78-69-08 აჩიკო |
afxazi |
![]()
პოსტი
#368
|
![]() დავითი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: სენატის თავმჯდომარე პოსტები: 8,814 რეგისტრ.: 7-March 07 წევრი № 1,291 ![]() |
zanneti
ახლა წაიყვანეთ შვიდი ხარი და შვიდი ცხვარი და მიდით ჩემს მორჩილ იობთან, აღავლინეთ აღსავლენი თქვენს საოხად და ჩემი მორჩილი იობი ილოცებს თქვენთვის, რადგან შევიწყნარებ მას და ავად არ მოგექცევით, რომ ჩემი მორჩილი იობივით წრფელად არ მელაპარაკეთ. (იობი 42,8). ეს რომ შეიტყვეს ეფესოში მცხოვრებმა იუდეველებმა და ბერძნებმა, თავზარი დაეცა ყველას, და განდიდებულ იქნა უფალ იესოს სახელი. მრავალი მორწმუნე მოდიოდა, აღიარებდა და აცხადებდა თავის საქმეებს. (საქმე 19, 17-18). -------------------- სათნოება თვითკმარია ბედნიერებისთვის კლიმენტი ალექსანდრიელი |
zanneti |
![]()
პოსტი
#369
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 372 რეგისტრ.: 3-November 09 წევრი № 7,684 ![]() |
afxazi
მოდი რა ცოტა პატივი ვცეთ ერთმანეტის დაპოსტილს და ყურადღებით წავიკითხოთ იობმა მიუტევა მათ ცოდვები?? ან განა მე არ ვთქვი რომ შეეუძლია ილოცოს ემთქი მაგრამ არა აპატიოს და კიდევ რომ არ არის დაყენებული უფლის მიერ ვინემ ცოდვების მისატევებლად afxazi ციტატა ეს რომ შეიტყვეს ეფესოში მცხოვრებმა იუდეველებმა და ბერძნებმა, თავზარი დაეცა ყველას, და განდიდებულ იქნა უფალ იესოს სახელი. მრავალი მორწმუნე მოდიოდა, აღიარებდა და აცხადებდა თავის საქმეებს. (საქმე 19, 17-18). [ავლე უტევებდა შემდეგ??? ხომ ვთქვი არა აღირება და მიტევება სულ სხვაა მეც ვაღიერრებ შენს წინაშე ცოდვას და შენც შეგძლია ილოცო რომ უგფალმა მომიტევოს მე -------------------- ქრისტიანული საიტები
http://wolge.org/index.php http://qristiani.ge/qristiani.html http://xsna.wordpress.com/ 598-78-69-08 აჩიკო |
zecis moqalaqe |
![]()
პოსტი
#370
|
![]() Newbie ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 36 რეგისტრ.: 10-December 08 წევრი № 6,091 ![]() |
zanneti ახლა წაიყვანეთ შვიდი ხარი და შვიდი ცხვარი და მიდით ჩემს მორჩილ იობთან, აღავლინეთ აღსავლენი თქვენს საოხად და ჩემი მორჩილი იობი ილოცებს თქვენთვის, რადგან შევიწყნარებ მას და ავად არ მოგექცევით, რომ ჩემი მორჩილი იობივით წრფელად არ მელაპარაკეთ. (იობი 42,8). ის ვინ იიყო რომ ამბობდა ის ძველი აღთქმა იყოვო ![]() ![]() იმ ადამიანებმა მარტო ღმერთის წინაშე კი არ არამედ იობის წინაშეც შესცოდეს, თან მაშინდელი ცოდვის მონანიება მკვეთრად განსხვავდება ახალი აღთქმისგან, იესოს ჯვარცმის შემდეგ კერტსაბმელი შუაზე გაიხა და წმიდათა წმიდაიში არა მარტო ერთ მღვდელს შეუძლია შესვლა მსხვერპლის გასაღებად არამედ ყველა ადამიანს რადგან ქრისტე გახდა ჩვენი შუამდგომელი. მოდი დაგიკონკრეტებ ჩემ აზრს, აღიერება ძალიან კარგია თუმცა ის რომ არ ვაღიარე და ღმერთმა არ მაპატია ამ აზრს არ ვეთანხმები, თუ ღმერთის წინაშე შესცოდე, მაგრამ თუ შენი ძმის რამე საწინააღმდეგო გაქ სანამ მსხვერპლს შესწირავ წადი და შეურიგდიო ქრისტე ამბობს ამას. იმ აზრში გეთანხმები რომ აუღიარებელი ცოდვა შეიძლებ შეგნებულ ცოდვად გადაიქცეს ადრე თუ გვიან თუ მის ჩადენას ვერ ეშვები! |
afxazi |
![]()
პოსტი
#371
|
![]() დავითი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: სენატის თავმჯდომარე პოსტები: 8,814 რეგისტრ.: 7-March 07 წევრი № 1,291 ![]() |
zanneti
ციტატა მოდი რა ცოტა პატივი ვცეთ ერთმანეტის დაპოსტილს და ყურადღებით წავიკითხოთ იობმა მიუტევა მათ ცოდვები?? ან განა მე არ ვთქვი რომ შეეუძლია ილოცოს ემთქი მაგრამ არა აპატიოს და კიდევ რომ არ არის დაყენებული უფლის მიერ ვინემ ცოდვების მისატევებლად მე მღვდელს ვუყურებ როგორც მკურნალს, სულიერ მკურნალს, რადგან მიმაჩNია, რომ ცოდვა ეს სულიერი მოვლენაა და დამაზიანებელი სულისა. და თუკი სხეულის მკურნალობა მხოლოდ საკუთარი ძალით არ ძალმიძს, როგორ ვიფიქრო, რომ სულიერი დაავადებისაგან საკუთარი ძალებით განვიკურნები. zanneti ციტატა ხომ ვთქვი არა აღირება და მიტევება სულ სხვაა მეც ვაღიერრებ შენს წინაშე ცოდვას და შენც შეგძლია ილოცო რომ უგფალმა მომიტევოს მე აბა რა გინდა ვერ გავიგე. მართლმადიდებლობაში არავინ არ უყურებს (თუ უყურებს ეს მისი პრობლემაა) სასულიერო პირს, როგორც ქურუმს, ან ჯადოქარს. როგორც დავწერე ეს არის სულიერი მკურნალი, რომელიც ეხმარება მონანულ ადამიანს განკურნებაში. -------------------- სათნოება თვითკმარია ბედნიერებისთვის კლიმენტი ალექსანდრიელი |
zecis moqalaqe |
![]()
პოსტი
#372
|
![]() Newbie ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 36 რეგისტრ.: 10-December 08 წევრი № 6,091 ![]() |
ეს რომ შეიტყვეს ეფესოში მცხოვრებმა იუდეველებმა და ბერძნებმა, თავზარი დაეცა ყველას, და განდიდებულ იქნა უფალ იესოს სახელი. მრავალი მორწმუნე მოდიოდა, აღიარებდა და აცხადებდა თავის საქმეებს. (საქმე 19, 17-18). რას ვერ ვხვდები იცი აღიარება ერთია და ვიღაც ადამიანი რომ ცოდვას მოგიტევებს მეორე და რატომ აერთიანებ ვერ ვხვდები, კი მართალია რომ უნდა აღიარო და გააცხადო შენი დაფარული ცოდვა, ეს სრულყოფილებისკენ ლტოლვაა, მაგრამ არსად არ წერია რომ ადამიანი ადამიანს უტევებს ცოდვებს! |
afxazi |
![]()
პოსტი
#373
|
![]() დავითი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: სენატის თავმჯდომარე პოსტები: 8,814 რეგისტრ.: 7-March 07 წევრი № 1,291 ![]() |
zecis moqalaqe
ციტატა იმ აზრში გეთანხმები რომ აუღიარებელი ცოდვა შეიძლებ შეგნებულ ცოდვად გადაიქცეს ადრე თუ გვიან თუ მის ჩადენას ვერ ეშვები! კარგია ასე რომ ფიქრობ. ციტატა ის ვინ იიყო რომ ამბობდა ის ძველი აღთქმა იყოვო ეს მე არ მითქვამს. ციტატა მებაჟეზე და ფარისეველზე რომ მოვიყვანე მაგალითი სხვათაშორის აქ არ არის ნათქვამი, რომ ფარისეველი დაიგმო. აქ საუბარია იმაზე, თუ როგორი უნდა იყოს მონანული ადამიანი. კიდევ ერთხელ ვამბობ, მღვდელი არ არის ქურუმი ან ჯადოქარი, ჩავთვალოთ, რომ ის არის ჩვენი მეგობარი, რომელიც ყველაზე მეტად გვეხმარება სულიერი კურნების მიღებაში. -------------------- სათნოება თვითკმარია ბედნიერებისთვის კლიმენტი ალექსანდრიელი |
zanneti |
![]()
პოსტი
#374
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 372 რეგისტრ.: 3-November 09 წევრი № 7,684 ![]() |
afxazi
მკურნალია ერთი უფალი და მეტი არავინ სხვა ისინი კი არ ნკურნავენ ისინი გეხმარებიან იქნებ და არა ნკურნავენ აბა ისინი თუ ექიმები არიან უფალი ვინ არის მაშინ??? -------------------- ქრისტიანული საიტები
http://wolge.org/index.php http://qristiani.ge/qristiani.html http://xsna.wordpress.com/ 598-78-69-08 აჩიკო |
afxazi |
![]()
პოსტი
#375
|
![]() დავითი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: სენატის თავმჯდომარე პოსტები: 8,814 რეგისტრ.: 7-March 07 წევრი № 1,291 ![]() |
zecis moqalaqe
ციტატა მაგრამ არსად არ წერია რომ ადამიანი ადამიანს უტევებს ცოდვებს! ამას არც მე არ ვამბობ. ციტატა რას ვერ ვხვდები იცი აღიარება ერთია და ვიღაც ადამიანი რომ ცოდვას მოგიტევებს მეორე და რატომ აერთიანებ ვერ ვხვდები, კი მართალია რომ უნდა აღიარო და გააცხადო შენი დაფარული ცოდვა, ეს სრულყოფილებისკენ ლტოლვაა და მღვდელი რამე წინააღმდეგობაშI მოდის ამ წინადადებასთან? zanneti ციტატა მკურნალია ერთი უფალი და მეტი არავინ სხვა ისინი კი არ ნკურნავენ ისინი გეხმარებიან იქნებ და არა ნკურნავენ აბა ისინი თუ ექიმები არიან უფალი ვინ არის მაშინ??? ზოგადად თუ მოვიაზრებთ ვერც სხეულის მკურნალს ძალუძს საკუთარი ძალისხმევით ადამიანის განკურნება. ყველაფერი ხომ უფალზეა დამოკიდებული. მღვდელი მკურნალია, რომელიც გვეხმარება კურნებაში. აღარ გვინდა იმაზე დავა, რომ თავში უფალი დგას. ის კარგად ხედავს ვინ როგორ განიცდის თავის დანაშაულს, მაგრამ გულწრფელი აღიარება ეს როგორც ჩვენმა მეგობარმა თქვა ადამიანისვე სასიკეთოთაა მომართული. -------------------- სათნოება თვითკმარია ბედნიერებისთვის კლიმენტი ალექსანდრიელი |
zecis moqalaqe |
![]()
პოსტი
#376
|
![]() Newbie ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 36 რეგისტრ.: 10-December 08 წევრი № 6,091 ![]() |
zecis moqalaqe ამას არც მე არ ვამბობ. და მღვდელი რამე წინააღმდეგობაშI მოდის ამ წინადადებასთან? მგონი ერთ აზრში ვარ, როცა აღიარებ მღვდელთან და ცოდვას აცხადებ ამის წინააღმდეგი არ ვარ, მაგრამ ის აზრი რომ თუ მღვდელმა არ მოგიტევა არ მოგეტევება ან მოგიტევა და მოგეტევება ამის უფლება მღვდელს კი არა არავის არ აქვს, ამას ვფიქრობ მე მეტს არაფერს! |
zanneti |
![]()
პოსტი
#377
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 372 რეგისტრ.: 3-November 09 წევრი № 7,684 ![]() |
afxazi
რისგან დაიწყო ეს ყველაფეირ იცი? ანუ ითქვა რომ თუ არ ვინენიებთ მღვდელთან არ მოგვეტევება და ეს არის სიცრუე და მეტი არაფერი დანარჩენი არაფერია აქ სადავო და დსაკამათO -------------------- ქრისტიანული საიტები
http://wolge.org/index.php http://qristiani.ge/qristiani.html http://xsna.wordpress.com/ 598-78-69-08 აჩიკო |
afxazi |
![]()
პოსტი
#378
|
![]() დავითი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: სენატის თავმჯდომარე პოსტები: 8,814 რეგისტრ.: 7-March 07 წევრი № 1,291 ![]() |
zecis moqalaqe
zanneti მოდი ჩამოვყალიბდეთ. მე არ ვეთანხმები ცხადია იმას, რომ თუკი მღვდელს რაღაც მოეჩვენა და არ წაუკითხა შენდობის ცოლვა, ამით ის ადმაისნ გზას უკეტავს უფლისკენ სავალ გზაზე. მოგეხსენებათ ნათლობა რომ ნათლობაა, მართლმადიდებლობა უკიდურეს შემთხვევაში უშვებს იმ პროცედურის გარეშე ნათლობას, რა პროცედურაც საყოველთაოდაა გავრცელებული. ანუ საქმე იმაშია, ქრისტიანობა აქცენტირებულია მხოლოდ და მხოლოდ იქეთკენ, რომ ადამიანი მიიყვანოს უფალთან. ეს არის თავი და თავი. ამ შემთხვევაშიც თუკი მღვდელი გაჯიუტდება ყოველგვარი მიზეზის გარეშე და იტყვის, რომ მე არ მივუტევებ ამ ადამიანს, ეს რა თქმა უნდა, შეცდომა იქნება. აქ საუბარია სულიერ მკურნალობაზე. მღვდელს აქვს უფლება იყოს სულიერი მკურნალი (იმ გაგებით, რაზეც ზემოთ ვისაუბრე) და ეს სულაც არ ნIშნავს, რომ იგი მექანიკურად ან მიუტევებს ან არ მიუტევებს ცოდვებს. მოციქულებმა სწორედ სულიერი მკურნალობის კურთხევა მიიღეს, თუმცა უკიდურეს შემთხვევაში მკვეთრი ქმედებების უფლებაც მიიღეს მათ. ეს კარგად ჩანს ანანიასა და საფირას შემთხვევაში. თუმცა ეს სხვა საკითხია. მე ვფიქრობ, რომ ამ მხრივ ყველაზე დიდი მაგალითი მოსეა, რომელიც გამორჩეულ იქნა წინამძღვრად. -------------------- სათნოება თვითკმარია ბედნიერებისთვის კლიმენტი ალექსანდრიელი |
zecis moqalaqe |
![]()
პოსტი
#379
|
![]() Newbie ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 36 რეგისტრ.: 10-December 08 წევრი № 6,091 ![]() |
ეს კარგად ჩანს ანანიასა და საფირას შემთხვევაში. თუმცა ეს სხვა საკითხია. მე ვფიქრობ, რომ ამ მხრივ ყველაზე დიდი მაგალითი მოსეა, რომელიც გამორჩეულ იქნა წინამძღვრად. ხო აი ზუსტად მგას ვამბობ პეტრე ეუბნება რომ შენ ღმერთს შესცოდე და არა ადამიანსო და ამის შემდეგ დაეცა ანანია ![]() |
zanneti |
![]()
პოსტი
#380
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 372 რეგისტრ.: 3-November 09 წევრი № 7,684 ![]() |
afxazi
სამქე კიდევ ერთ რაღაცაშია რომ მღდელი რომ გაჯიუტდეს და არ მოგიტევოს უფალი მაინც მოგიტევებს ხოლო სხვა საკითხია თუ შენ პირადი ცოდვა გაქ ადამიანის წინაშე და რომ არ მიუტევო დაერკავება დოღონდ უნდა იცოდე რომ შენც ასევე დაგეკავება ანუ მოიუტევეთ რათა მოგეტევოთ არ მიუტევებ არ მოგეტევება გახსოვს ხომ რომ ბძნაბეს უფალი მიუტევეთ რათა თქვენ მოგიტევოAთ თქვენმა ზეციერმა მამამ ასე რომ ვიღაცა სხვას არ აქვს უფლება დაგიკავოს რაიმე სახის ცოდვა -------------------- ქრისტიანული საიტები
http://wolge.org/index.php http://qristiani.ge/qristiani.html http://xsna.wordpress.com/ 598-78-69-08 აჩიკო |
![]() ![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 3rd July 2025 - 07:58 PM |
მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი
ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი