![]() |
სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
One truth |
![]()
პოსტი
#381
|
Newbie ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 70 რეგისტრ.: 3-March 11 წევრი № 10,590 ![]() |
ციტატა ვთქვათ "ჩასწვდნენ" მაგრამ ვისით? მარტომ? ადამიანური გონებით? თუ შეიძლება,ვინმემ მითხრას,ვინ იგულისხმება "ერთგულ და გონიერ მონა"-ში? "ვინ არის ერთგული და გონიერი მონა, რომელიც ბატონმა დანიშნა, რომ დროულად მიეცა საზრდო მისი შინაურებისთვის?ბედნიერია ის მონა, რომელსაც ბატონი თავისი მოსვლისას ასე მოქმედს პოვებს!ჭეშმარიტებას გეუბნებით: მთელ თავის ქონებას მას ჩააბარებს" (მათე 24:45-47). ციტატა ერთი იოტა შეცდომაც არ უნდა გქონოდათ. #378-ე პოსტი სცემს პასუხს ამ წინადადებას. კი ეგრეა, მათი აზრით 144 000-ის სული არ დაიძინებს და ცაში ავა... მაგრამ ეგენი უკვე განსჯილები იქნებიან რა, ზეცაში იცხოვრებენ მუდამ, დანარჩენები აღდგებიან მეორედ მოსვლისას და მერე გადაწყდება იცხოვრებენ თუ არა მარადიულად დედამიწაზე... ვინც არ დაიმსახურებს მისი სული სრულად მოკვდება... შეკითხვა მაქვს:რა პირობებში აღდგებიან გარდაცვლილები?ვინ იქნება აღდგენილი? |
აკაკი |
![]()
პოსტი
#382
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 2,626 რეგისტრ.: 21-May 09 წევრი № 7,018 ![]() |
One truth
ამ იგავში უფალი აძლევს გაფრთხილებასა და დარიგებას თავის მოციქულებსა და მათ მემკვიდრეებს - მისი ეკლესიის მოძღვრებს: ისინი - არიან უმეტესად მისი მსახურნი, რომელთაც დაავალა თავისი ცხოველი მადლის დარიგება მორწმუნეთათვის. „ერთგული და კეთილგონიერი მონა, - განმარტავს ნეტარი თეოფილაქტე, არის ყოველი მასწავლებელი, თავის დროს რომ აძლევს თითოეულს სწავლების საზრდოს, როგორიც, მაგალითად, პავლე, ზოგი რომ გამოკვება რძითა და ზოგიც პურით, როცა გამოთქვამდა მაღალი სიწმინდით. იგი - ერთგული მონაა, თუმცა უწინ იყო მგმობელი სჯულის მოშურნეობის გამო. იგია მონა კეთილგონიერი, რომელმაც შეიცნო მტრის ხრიკები. ყოველმა, მიიღო რა ღვთისაგან ქონება, თუ უფლება, ანდა ხელმწიფება, უნდა განაგოს იგი კეთილგონიერად, როგორც ისეთმა, რომელმაც ყველაფრისათვის ანგარიში უნდა გაასწოროს“. „ეს ნათქვამია, - ამბობს წმ. ოქროპირი, - არა მარტო ქონებაზე, არამედ სიტყვაზეც, ძალაზე და ყოველგვარ ნიჭსა და წყალობაზე, ყველა მოვალეობაზე, ყოველ ადამიანზე დაკისრებულზე. ეს იგავი შეიძლება შეეხოს სამოქალაქო ხელისუფალთაც, რადგან თითოეულმა უნდა გამოიყენოს მოცემული ნიჭი საერთო სიკეთისათვის. ფლობ შენ სიბრძნეს, ანდა მოცემული გაქვს ხელისუფლება, მდიდარი ხარ თუ სხვა რამ გაქვს მოცემული, შენ არ უნდა გამოიყენო იგი თანამოძმეების საზიანოდ, ანდა თავის დასაღუპად. იგავში მოხსენიებულ მონას მოეთხოვება ორი რამ: კეთილგონიერება და ერთგულება, რადგან ცოდვა კიდევ ჩნდება უგუნურების გამოც. მონა ერთგულად იწოდება იმისათვის, რომ თავისი უფლის ქონებიდან არაფერი მიითვისა, არც რაიმე განაბნია უმიზნოდ, ხოლო ბრძენად და კეთილგონიერად იმიტომ, რომ შეძლო გამოეყენებინა მინდობილი ქონება საჭიროებისამებრ. ჩვენც ასევე გვჭირდება ერთგულება და კეთილგონიერება. თუ მსახური ერთგულია და არც იპარავს, მაგრამ ქონებას კარგავს, ფლანგავს უსარგებლო ნივთების შეძენაზე, - ესეც არის დიდი დანაშაული; ხოლო თუ მას შეუძლია კარგად განაგოს ქონება, მაგრამ, ამავე დროს, იპარავს კიდეც, ესეც რა თქმა უნდა, არ არის ნაკლები დანაშაული. დაე, ეს შეამჩნიონ ჩვენში იმათ, ვისაც აქვთ ფული, რადგან ქრისტეს სიტყვები ეკუთვნის არა მარტო მასწავლებლებს, არამედ მდიდრებსაც. მათ მოცემული აქვთ სიმდიდრე: მოსწავლეებს ძალზე აუცილებელი, თქვენ მდიდრებს კი - უფრო ნაკლებაუცილებელი. თუ მასწავლებელი უხვად განაბნევენ სიკეთეს, უფრო მეტად მნიშვნელოვანს, თქვენ კი არ გინდათ გამოიჩინოთ სიუხვე ნაკლებმნიშვნელოვანშიც, არა მარტო სიუხვე, არამედ მადლიერებაც, მაშინ რით გაიმართლებთ თავს? - როგორი სიტყვით შეიძლება გამოიხატოს ის ღირსება, ის ნეტარება, როცა ზეციური მეუფე, რომელსაც ეკუთვნის ყველაფერი, დაადგენს ადამიანს თავის ქონებაზე? ამიტომ უწოდებს მას ბრძენს, მცირეში ერთგულებას მიყავს იგი დიდი წყალობის მიღებისაკენ: კეთილგონიერი მოქმედებისათვის იგი აქვე იღებს ზეცას. შემდეგ იესო ქრისტე ასწავლის მსმენელს არა მარტო ჯილდოს მიღებას, კეთილთ რომ უმზადებს, არამედ სასჯელსაც, რითაც ემუქრება ბოროტებს: ხოლო უკეთუ ჰსთქუას ბოროტმან მან მონამან, რომელიც უფალმა დროებით დაადგინა თავის მსახურებზე, იფიქრებს გულსა თვისსა: ჰყოვნის უფალი ჩემი მოსულად; შეიძლება საერთოდაც აღარ მოვიდეს, - და იწყოს უფლებების ბოროტად გამოყენება, გუემად მისთანათა, მათ მონათა, მათი წამება, ცთუნება და წახდენა, თავისი უფლის ქონების გაფლანგვა, და ჰსჭამდეს, და ჰსმიდეს მომთვრალეთა თანა: მოვიდეს უფალი იგი მონისა მის დღესა, რომელსა არა მოელოდეს, და ჟამსა, რომელსა არა უწყოდეს. და მოარიდებს მას ყველა მის წყალობას და მისცემს მას დიდ სატანჯველს: და ორგან განჰკუეთოს იგი თავისი რისხვით, და ნაწილი მისი დაჰსდუას ორგულთა თანა, და ჩაგდებულ იქნება იგი წყვიადში: მუნ იყოს ტირილი და ღრჭენა კბილთა - იქნება იქ აუტანელი და დაუსრულებელი სატანჯველები... http://www.orthodoxy.ge/tserili/zosime/24_42-51.htm |
afxazi |
![]()
პოსტი
#383
|
![]() დავითი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: სენატის თავმჯდომარე პოსტები: 8,814 რეგისტრ.: 7-March 07 წევრი № 1,291 ![]() |
One truth
ციტატა ბიბლია გვასწავლის,რომ ღმერთმა ადამიანი თავის მსგავსად შექმნა. "შემდეგ თქვა ღმერთმა: „შევქმნათ ადამიანი ჩვენს ანარეკლად, ჩვენს მსგავსებად" (დაბადება 1:26);ადამიანები ვირეკლავთ ღმერთის თვისებებს,და არა მის გარეგნობას.ჩვენ ვავლენთ დადებით თვისებებს,რადგან ღმერთს აქვს დადებითი თვისებები. აჰა, ძალიან კარგი. მოდი ეხლა ასეთი მარტივი ტექსტოლოგიური დაკვირვება გავაკეთოთ. თავის დროზე ეს გრიგოლ ნოსელს ქონდა ევნომიანელთა წინააღმდეგ პოლემიკისას (ვისი სამართალმემკვიდრენიც ბრძანდებით). მაშ რას გვეუბნება ბიბლია: თქვა ღმერთმა: გავაჩინოთ კაცი ჩვენს ხატად, ჩვენს მსგავსებად (დაბ. 1, 26). აქ აუცილებლად უნდა გავამუქოთ სიტყვა "ჩვენ", რადგან ეს არსებითია. არავინ არ დაობს იმაზე, რომ აქ ეს სიტყვა აღნიშნავს მრავლობითს და გულისხმობს ერთზე მეტს. ამას ყველა აღიარებს. განსხვავება იმაშია, რომ მართლმადიდებლობა აქ წმინდა სამებას მოიაზრებს, ხოლო სხვადასხვა სარწმუნოებრივი წარმონაქმნი ღმერთს და ანგელოზებს. ეხლა მე მიჩნდება ასეთი კითხვა: თუკი ამ ჩვენში იგულისხმება ღმერთთან ერთად ანგელოზებიც, მაშ ვის ხატად არის შექმნილი ადამიანი, ღმერთის, თუ ანგელოზების? ღმერთის ერთპიროვნულობის მოძღვრებით ჩვენ ვერ ვიტყვით, რომ ბიბლიის ამ ფრაზის მიხედვით ადმაიანი მხოლოდ ღმერთის ხატია, რადგან აშკარად ნათქვამია ჩვენ (თან ორგზის). მაგრამ ვერც იმას ვიტყვით, რომ ადამიანი მხოლოდ ანგელოზის ხატია, რადგან ფრაზის წარმოთქმა აშკარად ღმერთს მიემართება. შესაბამისად ლოგიკურად მივდივართ იმ დასკვნამდე, რომ ადმაიანი შექმნილი არის როგორც ღვთის ასევე ანგელოზის ხატად და მსგავსად. ეხლა კი წმინდა გრიგოლ ნოსელის ციტატას დავწერ: "თუ იმას იტყვიან, რომ ერთი ხატი შეიძლება მსგავსი იყოს სხვადასხვა სახისა? უკეთუ ძე ბუნებით არაა მსგავსი მამისა, სხვადასხვა ბუნებისათვის ერთი ხატი როგორღა განამზადა? რამეთუ თქვა რა, რომ: ვქმნეთ კაცი ხატად ჩუენდა და წმინდა სამება მრავლობითი რიცხვის ნიშნით წარმოაჩინა, ხატს მხოლობითად არ მოიხსენიებდა, პირმშოსახენი ერთმანეთის მსგავსნი რომ არ ყოფილიყვნენ. შეუძლებელია ხომ, რომ ისინი, რომელნიც ერთმანეთის მსგავსნი არ არიან, ერთ მსგავსებაში წარმოჩნდნენ. არამედ ბუნებანი რომ განსხვავებული ყოფილიყო, ხატებსაც უეჭველად განსხვავებულებს, ყოველი მათგანის შესაბამისად შექმნილს, დაბადებდა. რამდენადაც ხატი ერთია, ხოლო პირველსახე ხატისა ერთი არ არის, ვინ იქნება იმდენად უგუნური და უმეცარი, ვერ გაიგოს, რომ მსგავსნი ერთისა უეჭველად ერთმანეთის მსგავსნიც იქნებიან? (კაცისა შესაქმისათვის, VI თავი). ყველაფერს რომ თავი დავანებოთ, ამ ფრაზის მომდევნოდ ბიბლია წერს: შექმნა ღმერთმა კაცი, თავის ხატად შექმნა იგი (დაბ. 1,27). აქ აშკარად წერია, რომ ღმერთმა თავის ხატად შექმნა ადმაიანი. წინა მუხლში კი სხვადასხვა არსის ხატისად (ცრუ მოძღვრებით) ქმნიდა ადამიანს. ვიცი ამასაც რაღაცას მოუგონებთ, რადგან ამ ხელოვნებას უკიდურესად კარგად ხართ დაუფლებულნი, მაგრამ ეს მათთვის დავწერე, ვისაც გულწრფელად აინტერესებს საკითხი. თუ ადმაიანს ლოგიკა არ გაცვეთია, მე მგონი უნდა დაეთანხმოს ზემოთქმულს. -------------------- სათნოება თვითკმარია ბედნიერებისთვის კლიმენტი ალექსანდრიელი |
აკაკი |
![]()
პოსტი
#384
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 2,626 რეგისტრ.: 21-May 09 წევრი № 7,018 ![]() |
ფლავიუსი
..იყვნენ გამათრახებულნი კვერთხებით (წკეპლით), და მათი სხეულები დანაწილებული იყო და ჯვარცმული, ამ დროს ისინი ცოცხლები იყვნენ, და სუნთქავდნენ. სიძველენი 12. 5. 3-4 [12. 246-256] ...მან გასცა ბრძანება, რომ ამათგან რვაასი ჯვარცმულ იქნას. სიძველენი 13. 14. 2 [379-383] ...რიცხვი რომელნიც ჯვარცმულნი იყვნენ, იყო ორი ათასი სიძველენი 17. 10. 10 [17. 295-298] |
afxazi |
![]()
პოსტი
#385
|
![]() დავითი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: სენატის თავმჯდომარე პოსტები: 8,814 რეგისტრ.: 7-March 07 წევრი № 1,291 ![]() |
აკაკი
აზრი არა აქვს მაგ წყაროების მოტანას. ბერძნული "სტავროს" ბოძად ითარგმნება ქართულადო (ასე დაუდგენიათ თურმე რასელისტებს). -------------------- სათნოება თვითკმარია ბედნიერებისთვის კლიმენტი ალექსანდრიელი |
აკაკი |
![]()
პოსტი
#386
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 2,626 რეგისტრ.: 21-May 09 წევრი № 7,018 ![]() |
ცნობილია, რომ რომაელებს რამდნიმე სახის ადამიანთა ჯვარცმა ჰქონდათ წამების იარაღად.
აი თქვენ მოგყავთ ბერძნული სიტყვა "stauros", და როგორც თქვენ განმარტავთ ეს არის "ბოძი"... ძველ ქართულად ეს სიტყვა ნიშნავს "ძელს" ანუ ხე, მასალა რაზეც მაცხოვარი იყ ჯვარცმული. (ჯერ ის არის სასაცილო, რომ თურმე მთელი მსოფლიო მართლმადიდებელი ეკლესია 18 თუ 19 საუკუნემდე სახარებაში კითხულობდა და კითხულობს სიტყვას "სტაუროს" "ძელს" და არ იცოდნენ რას ნიშნავდა და რას ნიშნავს მაგრამ მაინც ჯვარს ეთაყვანებოდნენ და თაყვანსვცემთ დღესაც. თურმე ეს ახლახან აღმოუჩენიათ.") აი ვნახოთ რა სახის ჯვარცმები არსებობდა: ერთი იყო " X " ფორმის (რომელზეც წმ. ანდრია მოციქული ეწამა) მეორე იყო " t " ფორმის (რომელსაც ჩვენ ვაღიარებთ) მესამე იყო " T " ფორმის აუცილებლად აღსანიშნავია სახარბაში მოყვანლი მომენტი, როდესაც მაცხოვრის "თავსზედ" მიაჭედეს წარწერა. აქედან გამომდინარე X ფორმის ჯვარი და T ფორმის ჯვარი გამოირიცხა. აქედან გამომდინარე დარჩა მესამე ფორმა t ანუ ჭეშმარიტი ძელი ცხოვრებისა, რომლის შემთხვევაშიც ყველაფერი რიგზეა. ![]() და დასდვეს თავსა მისსა ზედა ბრალი მისი დაწერილი: ესე არს იესუ, მეუფე ჰურიათაჲ. (მათე 27:37) როგორ დასდებდნენ "ბოძზე" მის თავის ზემოთ ამ წარწერას როცა თავს ზემოთ მხოლოდ ხელებია... ამ შემთხვევაში ბუნებრივი იქნებოდა დაეწერა მახარებელს: და დასდვეს ხელთა მისთა ზედა ბრალი მისი დაწერილი: ესე არს იესუ, მეუფე ჰურიათაჲ. მაგრამ ეს ხომ სიცრუე იქნებოდა რადგან: "თავსა მისსა ზედა ბრალი მისი დაწერილი: ესე არს იესუ, მეუფე ჰურიათაჲ."-იყო |
აკაკი |
![]()
პოსტი
#387
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 2,626 რეგისტრ.: 21-May 09 წევრი № 7,018 ![]() |
24 შემდეგ იესომ თავის მოწაფეებს უთხრა: „თუ ვინმეს უნდა, რომ მომყვეს, უარყოს საკუთარი თავი, აიღოს თავისი წამების ბოძი და გამომყვეს
(ახალი ქვეყნიერების თარგმანი) τοτε ο ιϲ ειπεν τοιϲ μαθηταιϲ αυτου ει τιϲ θελει οπιϲω μου ελθειν απαρνη ϲαϲθω εαυτον κ(αι) αρατω τον ϲταυ ρον αυτου και ακο λουθειτω μοι ეს კი VI საუკუნის ორიგინალი ბერძნულიდან http://codexsinaiticus.org/en/manuscript.a...er=0#33-16-23-6 კანონისტს ვთხოვთ ნახოს როგორ წერია? -------- |
George Leluashvili |
![]()
პოსტი
#388
|
Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 5,088 რეგისტრ.: 27-February 11 წევრი № 10,559 ![]() |
One truth
ციტატა სული კვდება.ეს მე ბიბლიიდან გამომდინარე მწამს.შეგიძლია მითხრა,რა აზრს იზიარებს მრავალი რელიგია სიკვდილთან დაკავშირებით?რას გვასწავლის ბიბლია მკვდრების მდგომარეობასთან დაკავშირებით?რა ხდება სიკვდილის დროს სინამდვილეში? ჩემი დაწერილი 342 პოსტი წაიკითხე და მიხვდები რა არის სულის სიკვდილი. აკაკი ციტატა როგორ დასდებდნენ "ბოძზე" მის თავის ზემოთ ამ წარწერას როცა თავს ზემოთ მხოლოდ ხელებია... ყოჩაღ ძმაო მართლა მაგარი შედარებაა,მომეწონა.ეს სიტყვები რომელიმე წმინდა მამას ეკუთვნის,თუ შენ გამოიტანე აზრი? -------------------- ________________________________________________________________________
შეიძულე სიმდიდრე და იქნები მდიდარი; შეიძულე დიდება და იქნები დიდებული; შეიძულე შეურაცხება და იქნები უძლეველი; შეიძულე დასვენება და იპოვი მოსვენებას; შეიძულე დედამიწა და იპოვი ზეცას. ________________________________________________________________________ |
აკაკი |
![]()
პოსტი
#389
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 2,626 რეგისტრ.: 21-May 09 წევრი № 7,018 ![]() |
mociquli qristesi
არა ამაზე ინტერნეტში არის ინფორმაცია... აქვე ნახეთ როგორი შეცდომაა: 25 მას სხვა მოწაფეებმა უთხრეს: „უფალი ვნახეთ!“ მან მიუგო: „თუ მის ხელებზე ნალურსმევს არ ვნახავ და შიგ თითს არ ჩავყოფ, მის ფერდში კი — ხელს, არ ვირწმუნებ“. (იოანე 20:25 - ახალი ქვეყნიერების თარგმნაი) აბა ვნახოთ სინამდვილეში რა წერია: უთხრობდეს მას სხუანი იგი მოწაფენი, ვითარმედ: ვიხილეთ ჩვენ უფალი. ხოლო მან ჰრქუა მათ: უკუეთუ არა ვიხილო ჴელთა მისთა სახე იგი სამსჭუალთაჲ და დავსხნე თითნი ჩემნი ადგილსა მას სამსჭუალთასა და დავსდვა ჴელი ჩემი გუერდსა მისსა, არასადა მრწმენეს. ნამდვილ თარგმანში არა მხოლობითშია ნალურსმევი, არამედ მრავლობითში ნალურსმევნი, სამსჭვალნი და არა სამსჭვალი. ამას ამბობენ თვიმხილველნი... არა ერთი სამსჭვალისა როგორც თქვენს ლიტერატურაზეა დახატული არამედ, მრავლობითში სამსჭვალნი. |
George Leluashvili |
![]()
პოსტი
#390
|
Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 5,088 რეგისტრ.: 27-February 11 წევრი № 10,559 ![]() |
ციტატა ნამდვილ თარგმანში არა მხოლობითშია ნალურსმევი, არამედ მრავლობითში ნალურსმევნი, სამსჭვალნი და არა სამსჭვალი. მართლა ძაან მაგარი აღმოჩენებია,ახლა კი დავუმტკიცებ იეჰოვას მოწმეებს,რო უფალი მართლა ჯვარს აცვეს და არა ბოძს.თან თვითონ ხო ძელზე გაკრულს გამოსახავენ მაცხოვარს და ხელების ზემოთ აქვთ წარწერა გაკეთებული რაც მართლა ეწინააღმდეგება იმას,რაც სახარებაში წერია- ციტატა მაცხოვრის "თავსზედ" მიაჭედეს წარწერა -------------------- ________________________________________________________________________
შეიძულე სიმდიდრე და იქნები მდიდარი; შეიძულე დიდება და იქნები დიდებული; შეიძულე შეურაცხება და იქნები უძლეველი; შეიძულე დასვენება და იპოვი მოსვენებას; შეიძულე დედამიწა და იპოვი ზეცას. ________________________________________________________________________ |
lasha_k |
![]()
პოსტი
#391
|
Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 175 რეგისტრ.: 17-August 10 წევრი № 9,301 ![]() |
One truth
{შეკითხვა მაქვს:რა პირობებში აღდგებიან გარდაცვლილები?ვინ იქნება აღდგენილი?} ბიბლიაში როგორც წერია ანუ ყველა ![]() |
■გიორგი■ |
![]()
პოსტი
#392
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 396 რეგისტრ.: 4-March 10 მდებარ.: ქვე-ცა წევრი № 8,302 ![]() |
აქ აუცილებლად უნდა გავამუქოთ სიტყვა "ჩვენ", რადგან ეს არსებითია. არავინ არ დაობს იმაზე, რომ აქ ეს სიტყვა აღნიშნავს მრავლობითს და გულისხმობს ერთზე მეტს. მართლმადიდებლობა აქ წმინდა სამებას მოიაზრებს, ხოლო სხვადასხვა სარწმუნოებრივი წარმონაქმნი ღმერთს და ანგელოზებს. afxazi რა მნიშვნელობა აქვს სხვადასხვა სარწმუნოებრივი წარმონაქმნი დაბადების 1:26-ში ჩაწერილ "ჩვენ"-ში ღმერთს და ანგელოზებს მოიაზრებს თუ ტარტაროზებს? ![]() აქ ხო იეჰოველების სწავლებების ფონზე განვიხილავთ ამ საკითხებს? მოწმეები კიდე არ ასწავლიან რომ სიტყვებში "შევქმნათ ადამიანი ჩვენს ანარეკლად, ჩვენს მსგავსებად" (დაბ. 1:26) ღმერთი და ანგელოზები მოიაზრებიანო. ![]() ![]() -------------------- იგავები 16:25.
იგავები 21:2. საქმენი 17:10,11. |
afxazi |
![]()
პოსტი
#393
|
![]() დავითი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: სენატის თავმჯდომარე პოსტები: 8,814 რეგისტრ.: 7-March 07 წევრი № 1,291 ![]() |
■გიორგი■
ციტატა რა მნიშვნელობა აქვს სხვადასხვა სარწმუნოებრივი წარმონაქმნი დაბადების 1:26-ში ჩაწერილ "ჩვენ"-ში ღმერთს და ანგელოზებს მოიაზრებს თუ ტარტაროზებს? biggrin.gif აქ ხო იეჰოველების სწავლებების ფონზე განვიხილავთ ამ საკითხებს? მოწმეები კიდე არ ასწავლიან რომ სიტყვებში "შევქმნათ ადამიანი ჩვენს ანარეკლად, ჩვენს მსგავსებად" (დაბ. 1:26) ღმერთი და ანგელოზები მოიაზრებიანო. smile.gif ანუ ისევ ისე განვიხილავთ ამ საკითხებს (ფერისცვალებისა არ იყოს) როგორც იეჰოველები არ ასწავლიან? biggrin.gif ![]() ![]() ![]() ამას არსებითი მნიშ[ნელობა აქვს გენც? ფაქტია, რომ ჩვენში იგულისხმება მათი გაგებით ორი სხვადასხვა არსება, ერთი შეუქმნელი, მეორე ქმნილება. ანგელოზი იქნება ეს თუ სიტყვა, ისინი ხომ ერთ სიბრტყეზე განიხილავენ ანგელოზსაც და სიტყვასაც (ძე ღმერთი), როგორც ქმნილებებს. საუბარი აქ იმაზე, რომ სიტყვა ჩვენში ისინი ორი სხვადასხვა არსს იაზრებენ. -------------------- სათნოება თვითკმარია ბედნიერებისთვის კლიმენტი ალექსანდრიელი |
■გიორგი■ |
![]()
პოსტი
#394
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 396 რეგისტრ.: 4-March 10 მდებარ.: ქვე-ცა წევრი № 8,302 ![]() |
■გიორგი■ ![]() ![]() ![]() ამას არსებითი მნიშ[ნელობა აქვს გენც? afxazi კი გენაც, მათი გაგებით არსებითი მნიშვნელობა აქვს. ![]() ციტატა ფაქტია, რომ ჩვენში იგულისხმება მათი გაგებით ორი სხვადასხვა არსება, ერთი შეუქმნელი, მეორე ქმნილება. მერე? (კი ვხვდები რასაც გულისხმობ მაგრამ დაწერო ჯობია და მერე გეტყვი დანარჩენს). ციტატა ანგელოზი იქნება ეს თუ სიტყვა, ისინი ხომ ერთ სიბრტყეზე განიხილავენ ანგელოზსაც და სიტყვასაც (ძე ღმერთი), როგორც ქმნილებებს. არ ვიცი რას გულისხმობ ერთ სიბრტყეზე განხილვაში. შექმნის თვალსაზქირით თუ ვიტყვით, სიტყვასაც (ანუ ღვთის ძეს) ქმნილებად მიიჩნევენ და ანგელოზებსაც, მაგრამ ღვთის ძეს ანგელოზების თანასწორად (ერთ სიბრტყეზე მყოფად) არ მიიჩნევენ. ციტატა საუბარი აქ იმაზე, რომ სიტყვა ჩვენში ისინი ორი სხვადასხვა არსს იაზრებენ. მერე? რის თქმა გსურს მაგით ბარემ დააბოლოვე რომ გავიგო. -------------------- იგავები 16:25.
იგავები 21:2. საქმენი 17:10,11. |
afxazi |
![]()
პოსტი
#395
|
![]() დავითი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: სენატის თავმჯდომარე პოსტები: 8,814 რეგისტრ.: 7-March 07 წევრი № 1,291 ![]() |
■გიორგი■
ციტატა მერე? რის თქმა გსურს მაგით ბარემ დააბოლოვე რომ გავიგო. ვისი ხატებაა ადამიანი რასელისტური (ე.წ. იეღოველური) სწავლებით? -------------------- სათნოება თვითკმარია ბედნიერებისთვის კლიმენტი ალექსანდრიელი |
■გიორგი■ |
![]()
პოსტი
#396
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 396 რეგისტრ.: 4-March 10 მდებარ.: ქვე-ცა წევრი № 8,302 ![]() |
■გიორგი■ ვისი ხატებაა ადამიანი რასელისტური (ე.წ. იეღოველური) სწავლებით? afxazi იეჰოვვას მოწმეების (ე.წ. იეღოველური) სწავლების მიხედვით, ადამიანი ღვთისა და ღვთის ძის მსგავსებადაა შექმნილი. რადგან ღვთის ძე თავად წარმოადგენს ღვთის მსგავსებას, ადმაიანზე ითქმევა რომ (სიცოცხლის მიმცემი, სიცოცხლის წყაროს) ღვთის მსგავსებადაა შექმნილი. მერე? ჩამოაყალიბე რისი თქმა გურს. ![]() -------------------- იგავები 16:25.
იგავები 21:2. საქმენი 17:10,11. |
afxazi |
![]()
პოსტი
#397
|
![]() დავითი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: სენატის თავმჯდომარე პოსტები: 8,814 რეგისტრ.: 7-March 07 წევრი № 1,291 ![]() |
■გიორგი■
ციტატა იეჰოვვას მოწმეების (ე.წ. იეღოველური) სწავლების მიხედვით, ადამიანი ღვთისა და ღვთის ძის მსგავსებადაა შექმნილი. რადგან ღვთის ძე თავად წარმოადგენს ღვთის მსგავსებას, ადმაიანზე ითქმევა რომ (სიცოცხლის მიმცემი, სიცოცხლის წყაროს) ღვთის მსგავსებადაა შექმნილი. მერე? მორიგი ანომალირუი სწავლება (რასელისტური გაგებით) ![]() ![]() ![]() ადამიანი ერთბაშად უქმნელის და ქმნილის ხატებაა. საინტერესოა ვის ხატად ითქმის, ღმერთის თუ ქმნილების. ვერ ვიტყვით ერთ-ერთი მათგანის, რადგან აქ არაა გამოკვეთილი ეს. არ დაგვავიწყდეს მომდევნო მუხლი, სადაც ნათქვამია, რომ ღმერთმა თავის ხატად შექმნა ადამიანი. ამჯერადაც დასკვნები წამკითვხელისთვის მიმინდია. -------------------- სათნოება თვითკმარია ბედნიერებისთვის კლიმენტი ალექსანდრიელი |
lasha_k |
![]()
პოსტი
#398
|
Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 175 რეგისტრ.: 17-August 10 წევრი № 9,301 ![]() |
■გიორგი■
გიორგი რაც აფხაზმა დაწერა არის ლოგიკური, მართლა ვისი ხატებაა ადამიანი უქმნელის თუ ქმნილის? ასევე გაითვალისწინე მოწმეები იესოზე ამბობენ მთავარანგელოზიაოოოო, ესეიგი შენ 394 პოსტიდან რომელიც ამბობ ციტატა მაგრამ ღვთის ძეს ანგელოზების თანასწორად (ერთ სიბრტყეზე მყოფად) არ მიიჩნევენ. იქნებ გაგვიშიფრო თუ რას გულისხმობ? |
■გიორგი■ |
![]()
პოსტი
#399
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 396 რეგისტრ.: 4-March 10 მდებარ.: ქვე-ცა წევრი № 8,302 ![]() |
■გიორგი■ მორიგი ანომალირუი სწავლება (რასელისტური გაგებით) ![]() afxazi თუ გინდა ანომალიური დავარქვათ, თუ გინდა "ანომალირუი" ![]() ![]() ციტატა ადამიანი ერთბაშად უქმნელის და ქმნილის ხატებაა. მერე? რა ირღვევა ამით? დაუკანონა ვინმემ ღმერთს, შეზღუდა და უთხრაა არ შგიძლია ადმაიანი შენი და შენი შექმნილი ძის მსგავსად შექმნაო? ![]() ![]() ციტატა საინტერესოა ვის ხატად ითქმის, ღმერთის თუ ქმნილების. ვერ ვიტყვით ერთ-ერთი მათგანის, რადგან აქ არაა გამოკვეთილი ეს. არ დაგვავიწყდეს მომდევნო მუხლი, სადაც ნათქვამია, რომ ღმერთმა თავის ხატად შექმნა ადამიანი. კი ნათქვამია რადგან მაგის გარდა (1:26) და მომდევნო მუხლის (1:27) გარდა ბიბლიაში სულ ცოტა კიდევ 5 ადგილას მაინც ითქმევა რომ ღვთის (ანუ სიცოცხლის მიმცემი, სიცოცხლის წყაროს) მსგავსებადაა შექმნილი ადამიანიო. ![]() A ) ადამიანზე იმ გაგებით ითქმევა ღვთის მსგავსიაო რომ ადმაიანი ღვთის თვისებებს ირეკლავსო, ამიტომ ითქმევა მასზე ღვთის ხატებააო და არა იმიტომ რომ ღმერთივით ღმერთები არიანო ადამიანები ან ღმერთივით უხილავებიო. B ) ბიბლიაში ადამიანზე ასე იმიტომ ითქმევაო რომ ადამიანის (და არა მარტო ადამიანის, არამედ ყველა ცოცხალი არსების) სიცოხლის წყარო ღმერთიაო და ღვთით ცოცხლობს (არსებობს) ადამიანიო. თვითონ ღვთის ძეც კი მამით ცოცხლობსო (!) ხოოოოდა სინამდვილეში ღვთის ძეც, რომელიც პირმშოა ყველა ქმნილებას შორისო, ღვთის ხატებააო. (კოლასელები 1:15). ასე რო მხოლოდ მაგ მუხლებზე (დაბ.1:26,27) მითითება-ჩაბღაუჭებით და სხვა მუხლებზე თვალის დახუჭვით რომლებზეც იეჰოველები მიუთითებენ ხოლმე (როცა ამ და მსგავს მუხლებს ხსნიან), ვერ გამოვიყვანთ მათ სწავლებას "ანომალირუი" ![]() ![]() -------------------- იგავები 16:25.
იგავები 21:2. საქმენი 17:10,11. |
George Leluashvili |
![]()
პოსტი
#400
|
Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 5,088 რეგისტრ.: 27-February 11 წევრი № 10,559 ![]() |
■გიორგი■ გიორგი რაც აფხაზმა დაწერა არის ლოგიკური, მართლა ვისი ხატებაა ადამიანი უქმნელის თუ ქმნილის? ასევე გაითვალისწინე მოწმეები იესოზე ამბობენ მთავარანგელოზიაოოოო, ესეიგი შენ 394 პოსტიდან რომელიც ამბობ იქნებ გაგვიშიფრო თუ რას გულისხმობ? იესოზე ამბობენ,რო ის არის მთავარანგელოზი,ანუ სხვა ანგელოზებზე მალა დგას რადგან ის პირმშოაო ![]() ■გიორგი■ ციტატა მერე? რა ირღვევა ამით? დაუკანონა ვინმემ ღმერთს, შეზღუდა და უთხრაა არ შგიძლია ადმაიანი შენი და შენი შექმნილი ძის მსგავსად შექმნაო? აუ კაი რა რეებს წერ ძმურად... -------------------- ________________________________________________________________________
შეიძულე სიმდიდრე და იქნები მდიდარი; შეიძულე დიდება და იქნები დიდებული; შეიძულე შეურაცხება და იქნები უძლეველი; შეიძულე დასვენება და იპოვი მოსვენებას; შეიძულე დედამიწა და იპოვი ზეცას. ________________________________________________________________________ |
![]() ![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 14th July 2025 - 11:21 AM |
მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი
ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი