![]() |
სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
■გიორგი■ |
![]()
პოსტი
#401
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 396 რეგისტრ.: 4-March 10 მდებარ.: ქვე-ცა წევრი № 8,302 ![]() |
ციტატა მერე? რა ირღვევა ამით? დაუკანონა ვინმემ ღმერთს, შეზღუდა და უთხრაა არ შეგიძლია ადმაიანი შენი და შენი შექმნილი ძის მსგავსად შექმნაო? ■გიორგი■ აუ კაი რა რეებს წერ ძმურად... mociquli qristesi რა რაებს ვწერ კაცო, აბა იმის დაწერა შეიძლება რო ღმერთს დაუდგინო როგორ უნდა შექმნას თავის მსგავსად თავისი ქმნილება? ![]() მიპასუხე: დაუკანონა ვინმემ ღმერთს, შეზღუდა და უთხრაა არ შეგიძლია ადმაიანი შენი და შენი შექმნილი ძის მსგავსად შექმნაო? არა ხო? ხოდა არაფერია მიუღებელი ამაში. -------------------- იგავები 16:25.
იგავები 21:2. საქმენი 17:10,11. |
George Leluashvili |
![]()
პოსტი
#402
|
Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 5,088 რეგისტრ.: 27-February 11 წევრი № 10,559 ![]() |
■გიორგი■
ციტატა რა რაებს ვწერ კაცო, აბა იმის დაწერა შეიძლება რო ღმერთს დაუდგინო როგორ უნდა შექმნას თავის მსგავსად თავისი ქმნილება? რმერთს არავინაც არაფერს არ უდგენს,მარა როგორ შეიძლება ადამიანი ერთდროულად შემქმნელისა და შექნილის ხატება იყოს?მაშინ რაღატო ეწოდება ღვთის ხატება?(ღვთის, იეჰოვას მოწმეების გაგებაში,თორე ჩვენ გვჯერა ქრისტეს ღმერთობის) -------------------- ________________________________________________________________________
შეიძულე სიმდიდრე და იქნები მდიდარი; შეიძულე დიდება და იქნები დიდებული; შეიძულე შეურაცხება და იქნები უძლეველი; შეიძულე დასვენება და იპოვი მოსვენებას; შეიძულე დედამიწა და იპოვი ზეცას. ________________________________________________________________________ |
■გიორგი■ |
![]()
პოსტი
#403
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 396 რეგისტრ.: 4-March 10 მდებარ.: ქვე-ცა წევრი № 8,302 ![]() |
ციტატა რა რაებს ვწერ კაცო, აბა იმის დაწერა შეიძლება რო ღმერთს დაუდგინო როგორ უნდა შექმნას თავის მსგავსად თავისი ქმნილება? ■გიორგი■ რმერთს არავინაც არაფერს არ უდგენს ■გიორგი■ მაშინ არ უნდა მიიჩნევდე მიუღებლად თუკი ღმერთმა ადმაიანი თავისი თავისა და თავის ხატად შექმნილი ძის (ქმნილების) მსგავსად შექმნა. მითუმეტეს თავისი ძეც მისი ხატება ყოფილა! რაღაა ამაში გაუგებარი ან მიუღებელი? ![]() ![]() ციტატა როგორ შეიძლება ადამიანი ერთდროულად შემქმნელისა და შექნილის ხატება იყოს? ისევ როგორ შეიძლებაო წერ. ![]() ![]() ![]() ![]() ციტატა მაშინ რაღატო ეწოდება ღვთის ხატება? ძე თუ შექმნილია და ღვთის ხატებაა, მაშინ ძის მსგავსად შექმნილი ადმაიანიც ღვთის ხატება გამოდის. გაიგევი ახლა? ![]() ![]() -------------------- იგავები 16:25.
იგავები 21:2. საქმენი 17:10,11. |
George Leluashvili |
![]()
პოსტი
#404
|
Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 5,088 რეგისტრ.: 27-February 11 წევრი № 10,559 ![]() |
ციტატა მაშინ არ უნდა მიიჩნევდე მიუღებლად თუკი ღმერთმა ადმაიანი თავისი თავისა და თავის ხატად შექმნილი ძის, ანუ ქმნილების მსგავსად შექმნა. მითუმეტეს თავისი ძეც მისი ხატება ყოფილა! რაღაა ამაში გაუგებარი ან მიუღებელი? არც არაფერი. ვააააა რა ადვილად გადაწყვიტე?შენი აზრით შემქმნელსა და ქმნილებას შორის განსხვავება არააა? -------------------- ________________________________________________________________________
შეიძულე სიმდიდრე და იქნები მდიდარი; შეიძულე დიდება და იქნები დიდებული; შეიძულე შეურაცხება და იქნები უძლეველი; შეიძულე დასვენება და იპოვი მოსვენებას; შეიძულე დედამიწა და იპოვი ზეცას. ________________________________________________________________________ |
■გიორგი■ |
![]()
პოსტი
#405
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 396 რეგისტრ.: 4-March 10 მდებარ.: ქვე-ცა წევრი № 8,302 ![]() |
ვააააა რა ადვილად გადაწყვიტე? mociquli qristesi აბა შენ რთულადაც ვერ წყვეტ და... ![]() ციტატა შენი აზრით შემქმნელსა და ქმნილებას შორის განსხვავება არააა? ეგ საერთოდ არაფერ შუაშია, მაშინ როცა ღვთის ძეც ღვთის ხატებაა. აბა გკითხავ მაშინ, შენი აზრით მამა და ძე ერთი და იგივეა? ![]() ![]() ![]() -------------------- იგავები 16:25.
იგავები 21:2. საქმენი 17:10,11. |
George Leluashvili |
![]()
პოსტი
#406
|
Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 5,088 რეგისტრ.: 27-February 11 წევრი № 10,559 ![]() |
ციტატა ეგ საერთოდ არაფერ შუაშია, მაშინ როცა ღვთის ძეც ღვთის ხატებაა. აბა გკითხავ მაშინ, მამა და ძე ერთი და იგივეა? ბუნებით ერთი და იგივეა,განსხვავება მარტო ისაა,რო სხვადასხვა პიროვნებები არიან,თორე ისინი ყველაფრით ერთნი არიან. ციტატა ღმერთმა თავისი ხატება (მსგავსება) ძესთან ერთად შექმნა ადმიანი და ამიტომ ითქმევა ადამიანზე ღვთის მსგავსებააო. ანუ ძეც ღვთის მსგავსებაა და ადმაიანიც. კაცო ესაა მართლმადიდებლური გაგება და არა რასელისტური.ეს ვიცით მართლმადიდებლებმა,მარა იეჰოვას მოწმეებს არ ესმით,რადგან ჩვენ მამას და ძეს ბუნებით ერთად მივიჩნევთ-"მე და მამა ერთ ვართ",ბუნება,როერთი არ იყოს,მაშინ ვერ დავეთანხმები იეჰოვას მოწმეების ამ სწავლებას. -------------------- ________________________________________________________________________
შეიძულე სიმდიდრე და იქნები მდიდარი; შეიძულე დიდება და იქნები დიდებული; შეიძულე შეურაცხება და იქნები უძლეველი; შეიძულე დასვენება და იპოვი მოსვენებას; შეიძულე დედამიწა და იპოვი ზეცას. ________________________________________________________________________ |
■გიორგი■ |
![]()
პოსტი
#407
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 396 რეგისტრ.: 4-March 10 მდებარ.: ქვე-ცა წევრი № 8,302 ![]() |
ბუნებით ერთი და იგივეა,განსხვავება მარტო ისაა,რო სხვადასხვა პიროვნებები არიან,თორე ისინი ყველაფრით ერთნი არიან. mociquli qristesi თურმე ერთი და იგივე არ არიან. არც ერთი და იგივე პიროვნებები არიან როგორც ამბობ, ანუ სხვადასხვა პიროვნებები არიანო. ![]() ![]() ![]() თუ გაითვალისწინებ იმასაც რომ სული წმინდა გამოდის მხოლოდ მამისგან და არა ძისაგანაც (ფილიოკვე) სხვა ბევრ სხვაობებსაც მონახავ კაცი თუ მოინდომებს. ![]() ![]() ციტატა ვერ დავეთანხმები იეჰოვას მოწმეების ამ სწავლებას. მოდი რაა ძალიან მარტივად დაგიწერ თორე ვერ იგებ ალბათ მე რას ვწერ. ![]() აი ნახე. წარმოიდგინე რომ ღმერთი თავისი თავის მსგავს ძეს (სიტყვას) ქმნის. მერე ამ ძესთან ერთად ქმნის თავისი თავისა და თავისი ძის მსგავს (ხორციელ არსებას) ადმაიანს. რადგან ღვთის ძე ღვთის მსგავსია, მის მსგავსად შექმნილი ადმაიანი ვისი მსგავსი გამოდის? გაიგევი? ![]() ![]() -------------------- იგავები 16:25.
იგავები 21:2. საქმენი 17:10,11. |
afxazi |
![]()
პოსტი
#408
|
![]() დავითი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: სენატის თავმჯდომარე პოსტები: 8,814 რეგისტრ.: 7-March 07 წევრი № 1,291 ![]() |
■გიორგი■
არა ვარო იეღოველიო ![]() ![]() ყველაფერთან ერთად ლოგიკასთან უკიდურესად მწყრალად ყოფილხარ.■გიორგი■ ციტატა მაშინ არ უნდა მიიჩნევდე მიუღებლად თუკი ღმერთმა ადმაიანი თავისი თავისა და თავის ხატად შექმნილი ძის (ქმნილების) მსგავსად შექმნა. მითუმეტეს თავისი ძეც მისი ხატება ყოფილა! რაღაა ამაში გაუგებარი ან მიუღებელი? არც არაფერი. სიტყვა შევქმნათ გულისხმობს თუ არა აღსასრულებადი საქმის ერთზე მეტ მოქმედს? ცხადია გულისხმობს, რადგან სიტყვა აშკარად ამას ცადყოფს. მხოლოდ ერთი რომ მოქმედი, მაშინ ნათქვამი იქნებოდა შევქმნი ჩვენს ხატად. მაგრამ ნათქვამია შევქმნათ. მაშ ამ ფრაზის მიხედვით მოქმედებს ორზე მეტი პირი. რასელისტური სწავლებით აქ მოქმედებს დაუსაბამო შემოქმედი და ქმნილი არსება. ანუ გადმოსი, რომ დაუსაბამო თავის ხატად, ხოლო ქმნილი თავის ხატად ქმნის. კიდევ ერთხელ ვიმეორებ, რომ მოქმედებდეს მხოლოდ ერთი ნათქვამი იქნებოდა შევქმნი. შესაბამისად რამდენად ნორმალურია, რომ ორი დაპირისპირებული (დაუსაბამო და დასაბამიერი) არსების მქონე პირი ერთ პირში განიჭვრიტებოდეს. ამასთან როცა ნათქვამია, რომ "შევქმნათ ჩვენს ხატად", ფაქტია, რომ ეს ფრაზა გულისხმობს ერთ არქეტიპს, წინააღმდეგ შემთხვევაში იქნებოდა, რომ შევქმნათ ჩემსა და შენს ხატად, მაგრამ ნათქვამია ჩვენს ხატად. შესაბამისად თუკი ადმაიანი თანაბრად აირეკლავს მოქმედ პირთა ხატებას, აუცილებელია, რომ მთქმელნი არსებით ერთნი იყვნენ. ისინი ან უქმნელნი უნდა იყვნნენ, ანდა ქმნილნი. როგორ შეიძლება ერთი არსება იყოს ხატი უქმნელისა და ამასთან ხატი ქმნილისა, ეს ხომ ყოვლად წარმოუდგენელია. -------------------- სათნოება თვითკმარია ბედნიერებისთვის კლიმენტი ალექსანდრიელი |
■გიორგი■ |
![]()
პოსტი
#409
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 396 რეგისტრ.: 4-March 10 მდებარ.: ქვე-ცა წევრი № 8,302 ![]() |
■გიორგი■ არა ვარო იეღოველიო ![]() ![]() afxazi ესე იგი თუ ვიცი ისლამი, მუსლიმი ვარ? ![]() ![]() ![]() ![]() ახლა მაცა გენაც პოსტის დარჩენილ ნაწილსაც წავიკითხავ და მოგწერ. ![]() -------------------- იგავები 16:25.
იგავები 21:2. საქმენი 17:10,11. |
afxazi |
![]()
პოსტი
#410
|
![]() დავითი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: სენატის თავმჯდომარე პოსტები: 8,814 რეგისტრ.: 7-March 07 წევრი № 1,291 ![]() |
ციტატა აი ნახე. წარმოიდგინე რომ ღმერთი თავისი თავის მსგავს ძეს (სიტყვას) ქმნის. მერე ამ ძესთან ერთად ქმნის თავისი თავისა და თავისი ძის მსგავს (ხორციელ არსებას) ადმაიანს. რადგან ღვთის ძე ღვთის მსგავსია, მის მსგავსად შექმნილი ადმაიანი ვისი მსგავსი გამოდის? გაიგევი? თუ ვერა, ამაზე უფრო მარტივად ვეღარ აგიხსნი. სერიოზულად რომ ურევ თუ ხვდები ![]() ![]() ქმნილების მსგავსი, როგორ შეიძლება უქმნელის მსგავსი იყოს? ■გიორგი■ ციტატა ესე იგი თუ ვიცი ისლამი, მუსლიმი ვარ? თუ ვიცი ბუდიზმი, ბუდიზმი ვარ? ამ თემაში ისეთ რაღაცეებს წერთ ხოლმე, რასაც არ ასწვალიან ისინი და მერე ვითომ ვმსჯელობთ და ვამბობთ, ხედააავ კაცო რავა შეცდენილები არიანო? ცოდნა ერთია, მაგრამ თავგამდოება მეორე. მე შეიძლება ისლამი ვიცოდე, მაგრამ არ დავიცავ მას. რა უნდა მაძლევდეს ამის საფუძველს. -------------------- სათნოება თვითკმარია ბედნიერებისთვის კლიმენტი ალექსანდრიელი |
■გიორგი■ |
![]()
პოსტი
#411
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 396 რეგისტრ.: 4-March 10 მდებარ.: ქვე-ცა წევრი № 8,302 ![]() |
ყველაფერთან ერთად ლოგიკასთან უკიდურესად მწყრალად ყოფილხარ. afxazi შენ ვინც არ დაგეთანხმება და მართლა ლოგიკურად იმსჯელებს მასე რომ ეტყვი შენ გამოხვალ უფრო ლოგიკურად მომსჯელე თუ რავაა საქმე ჰაა? ![]() ციტატა სიტყვა შევქმნათ გულისხმობს თუ არა აღსასრულებადი საქმის ერთზე მეტ მოქმედს? ცხადია გულისხმობს, რადგან სიტყვა აშკარად ამას ცადყოფს. მხოლოდ ერთი რომ მოქმედი, მაშინ ნათქვამი იქნებოდა შევქმნი ჩვენს ხატად. გეთანხმები ამაში. მხოლოდ ერთ არსებას რომ ემოქმედა, ეწერებოდა შევქმნი. საქმეც მაგაშია რო იეჰოველები ბიბლიის სიტყვებზე მიუთითებენ და ამბობენ რომ ღმერთმა თავის პირმშოს მიმართაო როცა თქვა შევქმნათო. ციტატა მაგრამ ნათქვამია შევქმნათ. მაშ ამ ფრაზის მიხედვით მოქმედებს ორზე მეტი პირი. არა. ამ ფრაზის მიხედვით მოქმედებს 1-ზე მეტი. სულ ცოტა 2-ი ან 3.4.5.6.7. და ა.შ. ![]() ციტატა რასელისტური სწავლებით აქ მოქმედებს დაუსაბამო შემოქმედი და ქმნილი არსება. იეჰოვას მოწმეების სწავლებითაც მასეა, მოქმედებს უქმნელი და შექმნილი. ციტატა ანუ გადმოსი, რომ დაუსაბამო თავის ხატად, ხოლო ქმნილი თავის ხატად ქმნის. ![]() ![]() ![]() სერიოზულად რომ ურევ თუ ხვდები ![]() ქმნილების მსგავსი, როგორ შეიძლება უქმნელის მსგავსი იყოს? afxazi გააჩნია მსგავსებაში რას მოვიაზრებთ. ასე არაა? ![]() ციტატა ცოდნა ერთია, მაგრამ თავგამდოება მეორე. მე შეიძლება ისლამი ვიცოდე, მაგრამ არ დავიცავ მას. რა უნდა მაძლევდეს ამის საფუძველს. როცა ლოგიკაზე აცხადებ პრეტენზიას, მაშინ ორივე ვარიანტი უნდა დაუშვა მსჯელობაში და არ იყო ერთი ვარიანტის მიმართ მიკერძოებული. როცა დავინახე რო მათ სწავლებას სრულად და ისე არ განიხილავ როგორც ამბობენ, არ განიხილავ იმას, რის საფუძველზეც ამბობენ რასაც ამბობენ და მარტო ისე მიგყავას მსჯელობა რო შენი რწმენა გაამართლო, მაგიტომ განვიხილავ ამ საკითხს მათი გადმოსახედიდანაც და არა მარტო მართლმადიდებლური სწავლების მხარდასაჭერად და ეს არ ნიშნავს რო იეჰოვალი ვარ და არიქა ვიმალები. ![]() ![]() ![]() -------------------- იგავები 16:25.
იგავები 21:2. საქმენი 17:10,11. |
George Leluashvili |
![]()
პოსტი
#412
|
Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 5,088 რეგისტრ.: 27-February 11 წევრი № 10,559 ![]() |
ციტატა თურმე ერთი და იგივე არ არიან. არც ერთი და იგივე პიროვნებები არიან როგორც ამბობ, ანუ სხვადასხვა პიროვნებები არიანო. კაცო რა ვერ გაიგე-პიროვნებები სხვადასხვაა,როგორც მამა და ძე,მარა მათი ბუნებაა ერთი და არაფრით განსხვავებული-ბ უ ნ ე ბ ა -ბუნება და არა ჰიპოსტასი-გაიგევი ![]() ციტატა ახლა მეც შენსავით დავიხვევ ხელზე და ვიტყვი: როგორ შეიძლება სხვადასხვა პიროვნებებს შეექმნათ თავისი თავის მსგავსიო. ანუ პიროვნება ა-ს და პიროვნება ბ-ს შეექმნათ თავისი თავის მსგავსი ოღონდ შექმნილზე თქმულიყო ა-ს მსგავსიაო. მისმინე,როცა ორი ბუნებით განსხვავებული პიროვნება ერთ რაღაცას ქმნის(ამ შემთხვევაში კი ადამიანს)ეს ერთი ადამიანი ბუნებრივია ორივეს ხატი და მსგავსი ვერ იქნება,რადგან განსხვავებულნი არიან.(ერთი ქმნილებაა,მეორე კი შემქმნელი) ციტატა წარმოიდგინე რომ ღმერთი თავისი თავის მსგავს ძეს (სიტყვას) ქმნის უკვე საშინელებას ამბობ..! ციტატა მერე ამ ძესთან ერთად ქმნის თავისი თავისა და თავისი ძის მსგავს (ხორციელ არსებას) ადმაიანს. ხოოოოდა მეც მაგას ვამბობ,რო თუ თავისსა და თავისი ძის მსგავს ადამიანს ქმნის,ესეიგი თვითონ და მისი ძე ერთმანეთის მსგავსნი ყოფილან ყველაფერში ![]() ციტატა რადგან ღვთის ძე ღვთის მსგავსია, მის მსგავსად შექმნილი ადმაიანი ვისი მსგავსი გამოდის? ხოდა ჩვენც მაგას ვამბობთ,რო მამა და ძე ყველაფრით ერთმანეთს გვანან და იეჰოვას მოწმეები ამას ფაქტიურად უარყოფენ,ვინაიდან ქმნილება (როგორც ისინი ამბობენ-ძე)ბუნებით,ანუ ღმეთობით შემქმნელს ვერ დაემგვანებოდა,ჩვენ კი ვიცით რო ქრისტე არაა ქმნილება. ციტატა მართლმადიდებელი ეკლესიის სწავლების თანახმადაც კი, ძე და მამა განსხვავდება ბევრ რამეში. ისინი როგორც პიროვნებები ერთმანეთისგან განსხვავდებიან და მამა უშობელია ძე კი,შობილი. სხვა"ბევრი"განსხვავება? ციტატა წეხან დავწერე რო სულიწმინდა მხოლოდ მამისგან გამოდის. ეს ნიშნავს რომ ძე სრულად ვერ ფლობს იმას რასაც მამა. "ფლობს" ამ შემთხვევაში ცუდი სიტყვაა,რადგან რა გამოდის-ღმერთი ღმერთს ფლობს? ![]() სული წმინდა კი მამისაგან გამოდის და ივანებს ძეში. -------------------- ________________________________________________________________________
შეიძულე სიმდიდრე და იქნები მდიდარი; შეიძულე დიდება და იქნები დიდებული; შეიძულე შეურაცხება და იქნები უძლეველი; შეიძულე დასვენება და იპოვი მოსვენებას; შეიძულე დედამიწა და იპოვი ზეცას. ________________________________________________________________________ |
lasha_k |
![]()
პოსტი
#413
|
Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 175 რეგისტრ.: 17-August 10 წევრი № 9,301 ![]() |
mociquli qristesi
ციტატა იესოზე ამბობენ,რო ის არის მთავარანგელოზი,ანუ სხვა ანგელოზებზე მალა დგას რადგან ის პირმშოაო გასაგებია რომ სხვა ანგელოზებზე მაღლა დგას, მაგრამ მაინც ანგელოზია ხომ? ანუ არსებობს ღმერთი, ამგელოზები და ადამინები, იეჰოვას მოწმეების სწავლებით რომელ კატეგორიაში გადის იესო? |
beks777 |
![]()
პოსტი
#414
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 120 რეგისტრ.: 9-January 11 წევრი № 10,238 ![]() |
■გიორგი■
შენ ბალზე ხარ და ტყემალს ჭამ... ქმნის ღმერთი ანუ მამა, ვის მიერ იცი- ძის მიერ, და მაცოცხლებელ ძალას აძლევს სულიწმინდა,ანუ მოძრაობაში მოყავს. მგონი მართლა იაღოველი ხარ ხო,მართლა როგორ თავგამოდებით იცავ მათ ![]() -------------------- როგორც სხეულია მკვდარი სულის გარეშე,ასევე მკვდარია რწმენაც საქმის გარეშე.(იაკობ.2,26)
|
One truth |
![]()
პოსტი
#415
|
Newbie ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 70 რეგისტრ.: 3-March 11 წევრი № 10,590 ![]() |
One truth აჰა, ძალიან კარგი. მოდი ეხლა ასეთი მარტივი ტექსტოლოგიური დაკვირვება გავაკეთოთ. თავის დროზე ეს გრიგოლ ნოსელს ქონდა ევნომიანელთა წინააღმდეგ პოლემიკისას (ვისი სამართალმემკვიდრენიც ბრძანდებით). მაშ რას გვეუბნება ბიბლია: თქვა ღმერთმა: გავაჩინოთ კაცი ჩვენს ხატად, ჩვენს მსგავსებად (დაბ. 1, 26). აქ აუცილებლად უნდა გავამუქოთ სიტყვა "ჩვენ", რადგან ეს არსებითია. არავინ არ დაობს იმაზე, რომ აქ ეს სიტყვა აღნიშნავს მრავლობითს და გულისხმობს ერთზე მეტს. ამას ყველა აღიარებს. განსხვავება იმაშია, რომ მართლმადიდებლობა აქ წმინდა სამებას მოიაზრებს, ხოლო სხვადასხვა სარწმუნოებრივი წარმონაქმნი ღმერთს და ანგელოზებს. ეხლა მე მიჩნდება ასეთი კითხვა: თუკი ამ ჩვენში იგულისხმება ღმერთთან ერთად ანგელოზებიც, მაშ ვის ხატად არის შექმნილი ადამიანი, ღმერთის, თუ ანგელოზების? ღმერთის ერთპიროვნულობის მოძღვრებით ჩვენ ვერ ვიტყვით, რომ ბიბლიის ამ ფრაზის მიხედვით ადმაიანი მხოლოდ ღმერთის ხატია, რადგან აშკარად ნათქვამია ჩვენ (თან ორგზის). მაგრამ ვერც იმას ვიტყვით, რომ ადამიანი მხოლოდ ანგელოზის ხატია, რადგან ფრაზის წარმოთქმა აშკარად ღმერთს მიემართება. შესაბამისად ლოგიკურად მივდივართ იმ დასკვნამდე, რომ ადმაიანი შექმნილი არის როგორც ღვთის ასევე ანგელოზის ხატად და მსგავსად. ეხლა კი წმინდა გრიგოლ ნოსელის ციტატას დავწერ: "თუ იმას იტყვიან, რომ ერთი ხატი შეიძლება მსგავსი იყოს სხვადასხვა სახისა? უკეთუ ძე ბუნებით არაა მსგავსი მამისა, სხვადასხვა ბუნებისათვის ერთი ხატი როგორღა განამზადა? რამეთუ თქვა რა, რომ: ვქმნეთ კაცი ხატად ჩუენდა და წმინდა სამება მრავლობითი რიცხვის ნიშნით წარმოაჩინა, ხატს მხოლობითად არ მოიხსენიებდა, პირმშოსახენი ერთმანეთის მსგავსნი რომ არ ყოფილიყვნენ. შეუძლებელია ხომ, რომ ისინი, რომელნიც ერთმანეთის მსგავსნი არ არიან, ერთ მსგავსებაში წარმოჩნდნენ. არამედ ბუნებანი რომ განსხვავებული ყოფილიყო, ხატებსაც უეჭველად განსხვავებულებს, ყოველი მათგანის შესაბამისად შექმნილს, დაბადებდა. რამდენადაც ხატი ერთია, ხოლო პირველსახე ხატისა ერთი არ არის, ვინ იქნება იმდენად უგუნური და უმეცარი, ვერ გაიგოს, რომ მსგავსნი ერთისა უეჭველად ერთმანეთის მსგავსნიც იქნებიან? (კაცისა შესაქმისათვის, VI თავი). ყველაფერს რომ თავი დავანებოთ, ამ ფრაზის მომდევნოდ ბიბლია წერს: შექმნა ღმერთმა კაცი, თავის ხატად შექმნა იგი (დაბ. 1,27). აქ აშკარად წერია, რომ ღმერთმა თავის ხატად შექმნა ადმაიანი. წინა მუხლში კი სხვადასხვა არსის ხატისად (ცრუ მოძღვრებით) ქმნიდა ადამიანს. ვიცი ამასაც რაღაცას მოუგონებთ, რადგან ამ ხელოვნებას უკიდურესად კარგად ხართ დაუფლებულნი, მაგრამ ეს მათთვის დავწერე, ვისაც გულწრფელად აინტერესებს საკითხი. თუ ადმაიანს ლოგიკა არ გაცვეთია, მე მგონი უნდა დაეთანხმოს ზემოთქმულს. მე არ ვიცი,სხვადასხვა სარწმუნოებრივი წარმონაქმნები რას ასწავლიან.მე ვიცი იეჰოვას მოწმეები როგორ ასწავლიან დაბადების 1:26 მუხლს.ამ მუხლში მოხსენიებული სიტყვა "შევქმნათ",რა თქმა უნდა მრავლობით რიცხვში დგას და იგულისხმება იეჰოვა ღმერთი და იესო.ეხლა ვნახოთ ამის დამადასტურებელი მუხლები. ბიბლია გვასწავლის,რომ დედამიწაზე მოსვლამდე იესო ზეცაში ცხოვრობდა,როგორც სულიერი ქმნილება.ის იყო ღმერთის პირველი ქმნილება და ამიტომ მას ღმერთის„პირმშო“ეწოდება. "ის უხილავი ღვთის ანარეკლია,პირმშო ყველა ქმნილებას შორის" (კოლასელთა 1:15).( დავუკვირდეთ იმას,რომ ღვთის ანარეკლია იესო.ადამიანები კი თავის მსგავსებად შექმნეს). იესო არის ერთადერთი ძე, რომელიც თვით ღმერთმა შექმნა. ზეცაში და დედამიწაზე სხვა ქმნილებების შესაქმნელად ღმერთმა განკაცებამდე მცხოვრები იესო‘ოსტატად’ გამოიყენა. "ღმერთმა შემქმნა,მე ვარ მისი შემოქმედებითი გზის დასაწყისი.მის უძველეს საქმეთა შორის უპირველესი ვარ.უხსოვარი დროიდან დამადგინა,თავიდანვე,დედამიწი ს შექმნამდე. ჯერ არ არსებობდა ღრმა წყალი,როცა დავიბადე,თითქოსდა მშობიარობის ტკივილებით,როცა არც წყალუხვი წყაროები იყო.სანამ მთები დაფუძნდებოდნენ,გორებზე უწინარეს,დავიბადე,თითქოსდა მშობიარობის ტკივილებით;როცა ჯერ არც დედამიწა ჰქონდა შექმნილი, არც ღია სივრცე და არც მიწის პირველი მტვერი.მე იქ ვიყავი,როცა ცას ქმნიდა;როცა წრეს ავლებდა ღრმა წყლის ზედაპირს;როცა მაღლა ღრუბლებს ამყარებდა;როცა ღრმა წყლის სათავეებს ამაგრებდა;როცა ზღვას წესს უდგენდა,რათა წყალი მის ბრძანებას არ გადასულიყო;როცა დედამიწას საფუძველს უყრიდა;მაშინ მე მის გვერდით ვიყავი,როგორც ოსტატი.ყოველთვის განსაკუთრებით ვუყვარდი და ყოველდღე ვხარობდი მის წინაშე.დედამიწის ნაყოფიერება მახარებდა და მიყვარდა ადამიანის მოდგმა" (იგავნი 8:22–31). ზემოთ მოხსენიებული მუხლიდან ვხედავთ,რომ იესო ყველაფერზე და ყველაზე წინ არის შექმნილი.მხოლოდ იესოა ის,ვისი მონაწილეობითაც ღმერთმა სხვა ყველაფერი შექმნა,ამიტომაც არის დაბადების 1:26-ში სიტყვა"შევქმნათ" მრავლობით რიცხვში. "მისი მონაწილეობით შეიქმნა სხვა ყველაფერი ზეცაში და დედამიწაზე, ხილული და უხილავი, იქნება ეს ტახტები თუ ბატონობები, მთავრობები თუ ძალაუფლებები. ყველაფერი მისი მონაწილეობით და მისთვის შეიქმნა" (კოლოსელები 1:16). ბიბლიაში არსად არ წერია,რომ ღმერთმა ანგელოზები გამოიყენა ოსტატებად დედამიწის შესაქმნელად.უნდა გავითვალისწინოთ ის,რომ იესო,ანგელოზებზე წინ შექმნა იეჰოვა ღმერთმა.იესოს ეწოდება "პირმშო ყველა ქმნილებას შორის"(კოლოსელები 1:15),რადგან ის ღვთის პირველი ქმნილებაა.იესო სხვა მიზეზის გამოც არის განსაკუთრებული ძე.ის არის "მხოლოდშობილი ძე"(იოანე 3:16).ეს იმას ნიშნავს,რომ მხოლოდ იესოა უშუალოდ ღვთის მიერ შექმნილი. |
lasha_k |
![]()
პოსტი
#416
|
Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 175 რეგისტრ.: 17-August 10 წევრი № 9,301 ![]() |
■გიორგი■
იქნებ შენ მაინც გამარკვიო, იესო ანგელოზია თუ არა? პოსტი 413, შენ როგორც ვხედავ კარგად ერკვევი მათ სწავლებაში და როდესაც მოწმეები ამბობენ მთავარანგელოზიაო მაში გამოდის ძე არის ანგელოზი ეგრე არ არის? |
beks777 |
![]()
პოსტი
#417
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 120 რეგისტრ.: 9-January 11 წევრი № 10,238 ![]() |
One truth
შენ იაღოველი ხარ??? -------------------- როგორც სხეულია მკვდარი სულის გარეშე,ასევე მკვდარია რწმენაც საქმის გარეშე.(იაკობ.2,26)
|
afxazi |
![]()
პოსტი
#418
|
![]() დავითი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: სენატის თავმჯდომარე პოსტები: 8,814 რეგისტრ.: 7-March 07 წევრი № 1,291 ![]() |
One truth
მაინცდამაინც იგავთა მითითებული მუხლები ნუ დაგატყვევებს. ეს არის ერთადერთი ადგილი ბიბლიიდან, რომელსაც ჯერ კიდევ არიანელები იყენებდნენ სიტყვის ქმნილებად წარმოჩენისთვის. მაგრამ განიმარტა თავის დროზე და ამ მუხლებს აღარავინ აღარ აღიქვამდა, როგორც ქრისტეს ქმნილების წარმოსაჩენად. მე ამაზე აღარ დავკარგავ დროს. სხვა მხრივ მსჯელობა იმდენად შეუსაბამო და უაზროა, რომ რა სახით ვისაუბრო აღარ ვიცი. ჯერ როგორ შეუძლია არარსებობიდან არსებობაში მოხმობილმა ასევე არარსებობიდან არსებობაში შემოიყვანოს სხვა ქმნილებანი. მეორეც თურმე მამას დაზარებია სამყაროს შექმნა და ძეს მიანდო ამ ყოველივეს აღსრულება, ანდა რაღაც ოსტატად გამოუყენებია ძე, რომ მის გარეშე მამამ ვერაფერს შექმნიდა... საბავშვო ბაღია? ადამიანის შექმნის ამსახველ ფრაზას აღარ გამოვეკიდები. აზრი არა აქვს, რამდენიც არ უნდა თქვათ ლოგიკურს მაინც არაფერს არ იტყვით. ამიტომ მარტივი ხერხია, სხვადასხვა საკითხის წამოჭრა. ამჯერად ქრისტე, როგორც დამხმარე რამ ამგვარად წარმოაჩინეთ. გარდა იმისა, რომ სრულიად შეუსაბამოდაა მოტანილი კოლასელთა მიმართ ეპისტოლის ფრაზა, მსგავსი სიტყვები მამის მიმართაც გამოიყენება რამდენიმე ადგილას და ამ ლოგიკით მამაც რაღაც იარაღი უნდა ყოფილიყო სხვის ხელში ამა თუ იმ ქმედების აღსასრულებლად. მე გადავხედე ამ მუხლებს ე.წ. ახალი ქვეყნიერების ტარგმანიდან და დედნის სრულ უგულებელყოფას წავაწყდი. ერთი და იგივე სიტყვა ერთ ადგილას ტარგმნილია რადიკალურად განსხვავებული შინაარსით (როგორც აწყობთ), მეორე ადგილას კი აბსოლუტურად სხვა შინაარსით (ამჯერადაც როგორც აწყობთ). მე ვფიქრობ, რომ ე.წ. ახალი ქვეყნიერების თარგმანი ამ სექტის უდიდესი სირცხვილია. მე მგონი ჯობდა არც დაედოთ ინტერნეტში. წარმოუდგენელია, როგორ დაამახინჯეს ბიბლია. ეს ხომ ავაზაკობაა. თითოეული მუხლი რადიკალურადაა შეცვლილი და მორგებული საკუთარ შეხედულებებს. იოანეს სახარების პირველი თავის მეოთხე მუხლი ნახეთ როგორაა ციტირებული მათი სახარებიდან: "მისი მონაწილეობით გაჩნდა სიცოცხლე და სიცოცხლე იყო ადამიანთა სინათლე". იქნებ ვინმემ ორიგინალში სიტყვა "გაჩნდა" მიპოვოს? ἐν αὐτῷ ζωὴ ἦν, καὶ ἡ ζωὴ ἦν τὸ φῶς τῶν ἀνθρώπων -------------------- სათნოება თვითკმარია ბედნიერებისთვის კლიმენტი ალექსანდრიელი |
lasha_k |
![]()
პოსტი
#419
|
Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 175 რეგისტრ.: 17-August 10 წევრი № 9,301 ![]() |
მოდი მოვიყვან ნეტარი თეოფილაქტე ბულგარელი თუ რას წერს არიოზის მწვალებლებლებზე რომელიც იეჰოვას მოწმეების მიმდევრობას გაჭრილი ვაშლივით გავს:
ციტატა მწვალებელ არიოზის მაცთური მიმდევრები შემდეგნაირად აზროვნებენ: „თუ ავიღებთ მაგალითისთვის ვინმე დურგალს, რომელმაც კარები გააკეთა ხერხით, ამ შემთხვევაში - ხერხი იქნება ის იარაღი, რომლითაც დურგალი მუშაობდა, ასევეა ძის შემთხვევაშიც, თითქოს ძემ კი არ შექმნა ყველაფერი, როგორც შემოქმედმა, არამედ, ძეს გულისხმობენ მწვალებლები როგორც იარაღს (როგორც ზემოთ - ხერხია ხსენებული), ხოლო ყოველივეს შემოქმედად მამა ღმერთს ასახელებენ, რომელიც თითქოს თავის ძეს იყენებს იარაღის სახით. ამის გამო ძე არის, მათი აზრით, ქმნილება, რომლის დახმარებითაც ყველაფერმა მიიღო მყოფობა,ისევე, როგორც ხერხი გამოიყენება დურგლის მიერ სადურგლო სამუშაოებისათვის“. ესაა არიოზის მწვალებლობის მიმდევართა მტკიცებულება. რა ვუპასუხოთ მათ უბრალოდ და პირდაპირ? თუკი მამამ, როგორც თქვენ ამბობთ, იმისთვის შექმნა ძე, რომ იგი იარაღად გამოეყენებინა სხვა ქმნილებების შესაქმნელად, მაშინ ძე, თავისი ღირსებით ქმნილებაზე დაბლა მდგომი გამოვა. თუ ეს ასეა, თქვენი აზრით, მაშინ ხერხის შემთხვევაში, ისე უნდა გამოვიდეს, რომ ხერხით გაკეთებული - ხერხზე უკეთესი უნდა იყოს; მაშინ, უფლის ქმნილება - მხოლოდშობილ ძეზე პატიოსანი გამოვა, რადგან, როგორც მწვალებლები ამბობენ,თითქოს მამამ ამისთვის შექმნა თავისი ძე; და არ აღიარებენ იმას, რომ თავის წიაღში შვა თვითონ მამამ თავისი მხოლოდშობილი ძე! რა შეიძლება არსებობდეს ამ სიტყვებზე უფრო მეტად სულელური რამ? (უფრო მეტი სიბრიყვე!). რისთვის, კითხულობენ არიოზის მიმდევრები, განა არ თქვა მახარებელმა, რომ ამ სიტყვამ შექმნა, არამედ ამის მაგივრად, გამოიყენეს თანდებული - „მიერ?“ იმისთვის, რომ შენ არ გეგონოს, თითქოს ძე უშობელია, უმიზეზოა (არა აქვს მიზეზი მამაში - მთ.). და წინააღმდგომია ღვთისა, ამისთვისაც თქვა იოანემ, რომ მამამ ყოველივე შექმნა სიტყვით. წარმოიდგინე, რომ ვიღაც მეფეს ჰყავს ვაჟიშვილი, ძე; ამ მეფეს აქვს სურვილი, რათა ააშენოს ქალაქი; ამ ქალაქის აშენების საქმე მიანდო მეფემ თავის ძეს. ის ვინც იტყვის, რომ ქალაქი უფლისწულმა ააშენა, ამით იგი მეფის ძეს არ ამცირებს, მონად არ გახდის მას, არამედ მიუთითებს იმაზე, რომ ამ ძეს მამაც ჰყავს; ასევე, მახარებელი იოანე ამბობს, რომ ყოველივე შექმნა ძემ, ამით აჩვენებს იმას, რომ მამამ თავისი ძე გამოიყენა შუამავლად, რათა ყოველივე შეექმნა, არა როგორც უმცირესი, არამედ, პირიქით, როგორც ძალაუფლების მქონე, რომელსაც შეუძლია ასეთი, უდიდესი დავალების შესრულება. შენ, ასევე, იმასაც გეტყვი, რომ თუ უხერხულ მდგომარეობაში ხარ თანდებულ „მიერ“-ის გამო და გაქვს სურვილი წმინდა წერილში მოძებნო ისეთი ადგილი, სადაც წერია, რომ თვითონ, სიტყვამ, შექმნა ყოველივე? მაშინ, გირჩევ, მოუსმინო წმიდა მეფე დავითს: „დასაბამსა შენ, უფალო, ქვეყანა დააფუძნე, და ქმნულნი ხელთა შენთანი ცანი არიან“ (ფს. 101,25).ხედავ, შენ, წმიდა მეფემ არ თქვა შენი საშუალებით შეიქმნა ცა და მიწა, არამედ წმიდა დავითი ეუბნება უფალს: „შენ შექმენი, დააფუძნე ცა, რომელიც შენი ხელების შემოქმედებაა“. ამას გვეუბნება წმიდა დავით მეფე არა მამა ღმერთის შესახებ, არამედ მის მხოლოდშობილ ძეზე; წმიდა პავლე მოციქული თუ რას ამბობს ღვთის ძეზე, შეგიძლია გაიგო მის ეპისტოლეში ებრაელთა მიმართ (1, 8-10): „ხოლო ძისათვის იტყვის: საყდარი შენი, ღმერთო უკუნითი უკუნისამდე; კვერთხი განგებისაჲ და კვერთხი სუფევისა შენისაჲ. შეიყვარე სიმართლე და მოიძულე უშჯულოებაჲ. ამისთვის გცხოს შენ ღმერთმან, ღმერთმან შენმან საცხებელი სიხარულისაჲ უმეტეს მოყვასთა შენთა. და: შენ, დასაბამსა, უფალო, ქვეყანაჲ დააფუძნე, და ქმნულნი ხელთა შენთანი ცანი არიან“. |
■გიორგი■ |
![]()
პოსტი
#420
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 396 რეგისტრ.: 4-March 10 მდებარ.: ქვე-ცა წევრი № 8,302 ![]() |
ჯერ როგორ შეუძლია არარსებობიდან არსებობაში მოხმობილმა ასევე არარსებობიდან არსებობაში შემოიყვანოს სხვა ქმნილებანი. afxazi თუკი ღმერთს სურდა მასე მომხდარიყო, წინ დაუდგებოდა რამე და ვერ შეძლებდა? ![]() ციტატა მეორეც თურმე მამას დაზარებია სამყაროს შექმნა და ძეს მიანდო ამ ყოველივეს აღსრულება, ანდა რაღაც ოსტატად გამოუყენებია ძე, რომ მის გარეშე მამამ ვერაფერს შექმნიდა... იეჰოველები არ არსწავლიან ღმერთს ეზარებოდა და ამიტომ მიანდო ძეს იმისაღსრულება რაც აღასრულაო. ![]() ![]() მართალი ხარ, ამგვარი კითხვების დასმის შემდეგ სხვა კითხვა იბადება: საბავშვო ბაღია? ![]() ციტატა ახალი ქვეყნიერების ტარგმანიდან და დედნის სრულ უგულებელყოფას წავაწყდი. ძველ-ბერძნული ენის სპეციალისტი არ ვარო და ახლა წერ შეუსაბამობას წავაწყდიო. ![]() ერთი და იგივე სიტყვა ერთ ადგილას ტარგმნილია რადიკალურად განსხვავებული შინაარსით (როგორც აწყობთ), მეორე ადგილას კი აბსოლუტურად სხვა შინაარსით (ამჯერადაც როგორც აწყობთ). ციტატა მე ვფიქრობ, რომ ე.წ. ახალი ქვეყნიერების თარგმანი ამ სექტის უდიდესი სირცხვილია. მე მგონი ჯობდა არც დაედოთ ინტერნეტში. შენ კი მასე ფიქრობ მარა როცა თავადაც აღიარე რო არ ხარ ძველ-ბერძნული ენის სპეციალისტი, შენ შეფასებასაც არანაირი ფასი არ აქვს. მსგავსი რამ ხო ყველას შეუძლია მართლმადიდებელი ეკლესიის დაბეჭდილ ბიბლიებზეც თქვას. ![]() ციტატა წარმოუდგენელია, როგორ დაამახინჯეს ბიბლია. ეს ხომ ავაზაკობაა. თითოეული მუხლი რადიკალურადაა შეცვლილი და მორგებული საკუთარ შეხედულებებს.. აქაც იგივეს იმეორებ. ![]() იოანეს სახარების პირველი თავის მეოთხე მუხლი ნახეთ როგორაა ციტირებული მათი სახარებიდან: ციტატა "მისი მონაწილეობითგაჩნდა სიცოცხლე და სიცოცხლე იყო ადამიანთა სინათლე". იქნებ ვინმემ ორიგინალში სიტყვა "გაჩნდა" მიპოვოს? ἐν αὐτῷ ζωὴ ἦν, καὶ ἡ ζωὴ ἦν τὸ φῶς τῶν ἀνθρώπων ბერძნული რომ გცოდნოდა, მაგ სიტყვის პოვნას არ სთხოვდი სხვებს. ![]() ახლა გადავამოწმე და ძველ-ქართულ თარგმანში შექმნა წერია. ობიექტურობიდან გამომდინარე, მაშინ მეც ვიკითხავ, იქნებ ვინმემ ორიგინალში სიტყვა "შეიქმნა" მიპოვოს? ἐν αὐτῷ ζωὴ ἦν, καὶ ἡ ζωὴ ἦν τὸ φῶς τῶν ἀνθρώπων სული წმინდა კი მამისაგან გამოდის და ივანებს ძეში. mociquli qristesi თუ ძეც ერთადერთი ჭეშმარიტი ღმერთია, ისევე როგორც მამა, ძისგან რატომ არ გამოდის სულიწმინდა? ან სულიწმინდისგან რატომ არ გამოდის სულიწმინდა? რატომ მხოლოდ მამისგან? გამოდის რომ ამ სამი ღმერთიდან მხოლოდ ერთს აქვს რაღაცის შესაძლებლობა და დანარჩენ ორს კი არა. თუ მასეა როგორც ამბობ, გამოდის რომ ყველაფერში ერთნაირები არ არიან და რაღაც რაღაცეებში განსხვავებული უნარები აქვთ. ლოგიკა ასეა და თუ იმასვიტყვით მაგას რატო წერ ეგ არ მოსული ლოგიკააო, მასე სადაა? ![]() ![]() -------------------- იგავები 16:25.
იგავები 21:2. საქმენი 17:10,11. |
![]() ![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 14th July 2025 - 11:21 AM |
მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი
ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი