IPB

სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )

საეკლესიო ბიბლიოთეკა

38 გვერდი V « < 19 20 21 22 23 > »   
Closed TopicStart new topic
> იეჰოვას მოწმეები
■გიორგი■
პოსტი Mar 19 2011, 09:55 PM
პოსტი #401


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 396
რეგისტრ.: 4-March 10
მდებარ.: ქვე-ცა
წევრი № 8,302



ციტატა(mociquli qristesi @ Mar 19 2011, 09:52 PM) *

ციტატა
მერე? რა ირღვევა ამით? დაუკანონა ვინმემ ღმერთს, შეზღუდა და უთხრაა არ შეგიძლია ადმაიანი შენი და შენი შექმნილი ძის მსგავსად შექმნაო?

■გიორგი■
აუ კაი რა რეებს წერ ძმურად...

mociquli qristesi

რა რაებს ვწერ კაცო, აბა იმის დაწერა შეიძლება რო ღმერთს დაუდგინო როგორ უნდა შექმნას თავის მსგავსად თავისი ქმნილება? biggrin.gif

მიპასუხე: დაუკანონა ვინმემ ღმერთს, შეზღუდა და უთხრაა არ შეგიძლია ადმაიანი შენი და შენი შექმნილი ძის მსგავსად შექმნაო? არა ხო? ხოდა არაფერია მიუღებელი ამაში.


--------------------
იგავები 16:25.

იგავები 21:2.

საქმენი 17:10,11.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
George Leluashvili
პოსტი Mar 19 2011, 10:18 PM
პოსტი #402


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 5,088
რეგისტრ.: 27-February 11
წევრი № 10,559



■გიორგი■
ციტატა
რა რაებს ვწერ კაცო, აბა იმის დაწერა შეიძლება რო ღმერთს დაუდგინო როგორ უნდა შექმნას თავის მსგავსად თავისი ქმნილება?

რმერთს არავინაც არაფერს არ უდგენს,მარა როგორ შეიძლება ადამიანი ერთდროულად შემქმნელისა და შექნილის ხატება იყოს?მაშინ რაღატო ეწოდება ღვთის ხატება?(ღვთის, იეჰოვას მოწმეების გაგებაში,თორე ჩვენ გვჯერა ქრისტეს ღმერთობის)


--------------------
________________________________________________________________________

შეიძულე სიმდიდრე და იქნები მდიდარი;
შეიძულე დიდება და იქნები დიდებული;
შეიძულე შეურაცხება და იქნები უძლეველი;
შეიძულე დასვენება და იპოვი მოსვენებას;
შეიძულე დედამიწა და იპოვი ზეცას.
________________________________________________________________________

User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
■გიორგი■
პოსტი Mar 19 2011, 10:36 PM
პოსტი #403


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 396
რეგისტრ.: 4-March 10
მდებარ.: ქვე-ცა
წევრი № 8,302



ციტატა(mociquli qristesi @ Mar 19 2011, 10:18 PM) *

ციტატა
რა რაებს ვწერ კაცო, აბა იმის დაწერა შეიძლება რო ღმერთს დაუდგინო როგორ უნდა შექმნას თავის მსგავსად თავისი ქმნილება?

■გიორგი■

რმერთს არავინაც არაფერს არ უდგენს

■გიორგი■

მაშინ არ უნდა მიიჩნევდე მიუღებლად თუკი ღმერთმა ადმაიანი თავისი თავისა და თავის ხატად შექმნილი ძის (ქმნილების) მსგავსად შექმნა. მითუმეტეს თავისი ძეც მისი ხატება ყოფილა! რაღაა ამაში გაუგებარი ან მიუღებელი? biggrin.gif არც არაფერი. smile.gif

ციტატა
როგორ შეიძლება ადამიანი ერთდროულად შემქმნელისა და შექნილის ხატება იყოს?

ისევ როგორ შეიძლებაო წერ. biggrin.gif რაო, დაარღვია ღმერთმა რაიმე წესი და დადგენილება? biggrin.gif წერია სადმე ბიბლიაში ადამიანი ერთდროულად შემქმნელისა და შექნილის ხატება არ შეიძლება იყოსო? biggrin.gif მითუმეტეს ძეც თუ მამის ხატებაა ხო საერთოდ. smile.gif

ციტატა
მაშინ რაღატო ეწოდება ღვთის ხატება?


ძე თუ შექმნილია და ღვთის ხატებაა, მაშინ ძის მსგავსად შექმნილი ადმაიანიც ღვთის ხატება გამოდის. გაიგევი ახლა? biggrin.gif და ვაბშეტა 399-ე პოსტი წაიკითხე და მიხვდები რაა. smile.gif


--------------------
იგავები 16:25.

იგავები 21:2.

საქმენი 17:10,11.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
George Leluashvili
პოსტი Mar 19 2011, 10:39 PM
პოსტი #404


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 5,088
რეგისტრ.: 27-February 11
წევრი № 10,559



ციტატა
მაშინ არ უნდა მიიჩნევდე მიუღებლად თუკი ღმერთმა ადმაიანი თავისი თავისა და თავის ხატად შექმნილი ძის, ანუ ქმნილების მსგავსად შექმნა. მითუმეტეს თავისი ძეც მისი ხატება ყოფილა! რაღაა ამაში გაუგებარი ან მიუღებელი? არც არაფერი.

ვააააა რა ადვილად გადაწყვიტე?შენი აზრით შემქმნელსა და ქმნილებას შორის განსხვავება არააა?


--------------------
________________________________________________________________________

შეიძულე სიმდიდრე და იქნები მდიდარი;
შეიძულე დიდება და იქნები დიდებული;
შეიძულე შეურაცხება და იქნები უძლეველი;
შეიძულე დასვენება და იპოვი მოსვენებას;
შეიძულე დედამიწა და იპოვი ზეცას.
________________________________________________________________________

User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
■გიორგი■
პოსტი Mar 19 2011, 10:45 PM
პოსტი #405


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 396
რეგისტრ.: 4-March 10
მდებარ.: ქვე-ცა
წევრი № 8,302



ციტატა(mociquli qristesi @ Mar 19 2011, 10:39 PM) *

ვააააა რა ადვილად გადაწყვიტე?

mociquli qristesi

აბა შენ რთულადაც ვერ წყვეტ და... biggrin.gif

ციტატა
შენი აზრით შემქმნელსა და ქმნილებას შორის განსხვავება არააა?

ეგ საერთოდ არაფერ შუაშია, მაშინ როცა ღვთის ძეც ღვთის ხატებაა. აბა გკითხავ მაშინ, შენი აზრით მამა და ძე ერთი და იგივეა? biggrin.gif არა ხო? ხოდა გაიგევი რო არაფერი არ შავდება იმით თუკი ღმერთმა თავისი ხატება (მსგავსება) ძესთან ერთად შექმნა ადმიანი და ამიტომ ითქმევა ადამიანზე ღვთის მსგავსებააო. smile.gif ანუ ძეც ღვთის მსგავსებაა და ადმაიანიც. smile.gif


--------------------
იგავები 16:25.

იგავები 21:2.

საქმენი 17:10,11.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
George Leluashvili
პოსტი Mar 19 2011, 10:51 PM
პოსტი #406


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 5,088
რეგისტრ.: 27-February 11
წევრი № 10,559



ციტატა
ეგ საერთოდ არაფერ შუაშია, მაშინ როცა ღვთის ძეც ღვთის ხატებაა. აბა გკითხავ მაშინ, მამა და ძე ერთი და იგივეა?

ბუნებით ერთი და იგივეა,განსხვავება მარტო ისაა,რო სხვადასხვა პიროვნებები არიან,თორე ისინი ყველაფრით ერთნი არიან.
ციტატა
ღმერთმა თავისი ხატება (მსგავსება) ძესთან ერთად შექმნა ადმიანი და ამიტომ ითქმევა ადამიანზე ღვთის მსგავსებააო. ანუ ძეც ღვთის მსგავსებაა და ადმაიანიც.

კაცო ესაა მართლმადიდებლური გაგება და არა რასელისტური.ეს ვიცით მართლმადიდებლებმა,მარა იეჰოვას მოწმეებს არ ესმით,რადგან ჩვენ მამას და ძეს ბუნებით ერთად მივიჩნევთ-"მე და მამა ერთ ვართ",ბუნება,როერთი არ იყოს,მაშინ ვერ დავეთანხმები იეჰოვას მოწმეების ამ სწავლებას.


--------------------
________________________________________________________________________

შეიძულე სიმდიდრე და იქნები მდიდარი;
შეიძულე დიდება და იქნები დიდებული;
შეიძულე შეურაცხება და იქნები უძლეველი;
შეიძულე დასვენება და იპოვი მოსვენებას;
შეიძულე დედამიწა და იპოვი ზეცას.
________________________________________________________________________

User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
■გიორგი■
პოსტი Mar 19 2011, 11:01 PM
პოსტი #407


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 396
რეგისტრ.: 4-March 10
მდებარ.: ქვე-ცა
წევრი № 8,302



ციტატა(mociquli qristesi @ Mar 19 2011, 10:51 PM) *

ბუნებით ერთი და იგივეა,განსხვავება მარტო ისაა,რო სხვადასხვა პიროვნებები არიან,თორე ისინი ყველაფრით ერთნი არიან.

mociquli qristesi

თურმე ერთი და იგივე არ არიან. არც ერთი და იგივე პიროვნებები არიან როგორც ამბობ, ანუ სხვადასხვა პიროვნებები არიანო. biggrin.gif ახლა მეც შენსავით დავიხვევ ხელზე და ვიტყვი: როგორ შეიძლება სხვადასხვა პიროვნებებს შეექმნათ თავისი თავის მსგავსიო. biggrin.gif ანუ პიროვნება ა-ს და პიროვნება ბ-ს შეექმნათ თავისი თავის მსგავსი ოღონდ შექმნილზე თქმულიყო ა-ს მსგავსიაო. biggrin.gif

თუ გაითვალისწინებ იმასაც რომ სული წმინდა გამოდის მხოლოდ მამისგან და არა ძისაგანაც (ფილიოკვე) სხვა ბევრ სხვაობებსაც მონახავ კაცი თუ მოინდომებს. biggrin.gif მარა იმაზე ჩაბღაუჭება რომ როგორ შეიძლება ღმერთმა თავისი თავისა და თავის ხატად შექმნილი ძის მსგავსად შეექმნა ადმაიანიო, ეგ უკვე ღვთისთვის საზღვრების დადგენაა. smile.gif

ციტატა
ვერ დავეთანხმები იეჰოვას მოწმეების ამ სწავლებას.

მოდი რაა ძალიან მარტივად დაგიწერ თორე ვერ იგებ ალბათ მე რას ვწერ. biggrin.gif

აი ნახე. წარმოიდგინე რომ ღმერთი თავისი თავის მსგავს ძეს (სიტყვას) ქმნის. მერე ამ ძესთან ერთად ქმნის თავისი თავისა და თავისი ძის მსგავს (ხორციელ არსებას) ადმაიანს. რადგან ღვთის ძე ღვთის მსგავსია, მის მსგავსად შექმნილი ადმაიანი ვისი მსგავსი გამოდის? გაიგევი? biggrin.gif თუ ვერა, ამაზე უფრო მარტივად ვეღარ აგიხსნი. biggrin.gif


--------------------
იგავები 16:25.

იგავები 21:2.

საქმენი 17:10,11.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
afxazi
პოსტი Mar 19 2011, 11:03 PM
პოსტი #408


დავითი
***

ჯგუფი: სენატის თავმჯდომარე
პოსტები: 8,814
რეგისტრ.: 7-March 07
წევრი № 1,291



■გიორგი■

არა ვარო იეღოველიო biggrin.gif biggrin.gif ისეთი თავგამდოებით იცავ მათ სწავლებებს, რომ მეტი არ შეიძლება.

ყველაფერთან ერთად ლოგიკასთან უკიდურესად მწყრალად ყოფილხარ.■გიორგი■

ციტატა
მაშინ არ უნდა მიიჩნევდე მიუღებლად თუკი ღმერთმა ადმაიანი თავისი თავისა და თავის ხატად შექმნილი ძის (ქმნილების) მსგავსად შექმნა. მითუმეტეს თავისი ძეც მისი ხატება ყოფილა! რაღაა ამაში გაუგებარი ან მიუღებელი? არც არაფერი.


სიტყვა შევქმნათ გულისხმობს თუ არა აღსასრულებადი საქმის ერთზე მეტ მოქმედს? ცხადია გულისხმობს, რადგან სიტყვა აშკარად ამას ცადყოფს. მხოლოდ ერთი რომ მოქმედი, მაშინ ნათქვამი იქნებოდა შევქმნი ჩვენს ხატად. მაგრამ ნათქვამია შევქმნათ. მაშ ამ ფრაზის მიხედვით მოქმედებს ორზე მეტი პირი. რასელისტური სწავლებით აქ მოქმედებს დაუსაბამო შემოქმედი და ქმნილი არსება. ანუ გადმოსი, რომ დაუსაბამო თავის ხატად, ხოლო ქმნილი თავის ხატად ქმნის. კიდევ ერთხელ ვიმეორებ, რომ მოქმედებდეს მხოლოდ ერთი ნათქვამი იქნებოდა შევქმნი. შესაბამისად რამდენად ნორმალურია, რომ ორი დაპირისპირებული (დაუსაბამო და დასაბამიერი) არსების მქონე პირი ერთ პირში განიჭვრიტებოდეს.

ამასთან როცა ნათქვამია, რომ "შევქმნათ ჩვენს ხატად", ფაქტია, რომ ეს ფრაზა გულისხმობს ერთ არქეტიპს, წინააღმდეგ შემთხვევაში იქნებოდა, რომ შევქმნათ ჩემსა და შენს ხატად, მაგრამ ნათქვამია ჩვენს ხატად. შესაბამისად თუკი ადმაიანი თანაბრად აირეკლავს მოქმედ პირთა ხატებას, აუცილებელია, რომ მთქმელნი არსებით ერთნი იყვნენ. ისინი ან უქმნელნი უნდა იყვნნენ, ანდა ქმნილნი. როგორ შეიძლება ერთი არსება იყოს ხატი უქმნელისა და ამასთან ხატი ქმნილისა, ეს ხომ ყოვლად წარმოუდგენელია.



--------------------
სათნოება თვითკმარია ბედნიერებისთვის

კლიმენტი ალექსანდრიელი


User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
■გიორგი■
პოსტი Mar 19 2011, 11:06 PM
პოსტი #409


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 396
რეგისტრ.: 4-March 10
მდებარ.: ქვე-ცა
წევრი № 8,302



ციტატა(afxazi @ Mar 19 2011, 11:03 PM) *

■გიორგი■

არა ვარო იეღოველიო biggrin.gif biggrin.gif ისეთი თავგამდოებით იცავ მათ სწავლებებს, რომ მეტი არ შეიძლება.

afxazi

ესე იგი თუ ვიცი ისლამი, მუსლიმი ვარ? biggrin.gif თუ ვიცი ბუდიზმი, ბუდიზმი ვარ? biggrin.gif ამ თემაში ისეთ რაღაცეებს წერთ ხოლმე, რასაც არ ასწვალიან ისინი და მერე ვითომ ვმსჯელობთ და ვამბობთ, ხედააავ კაცო რავა შეცდენილები არიანო? biggrin.gif biggrin.gif

ახლა მაცა გენაც პოსტის დარჩენილ ნაწილსაც წავიკითხავ და მოგწერ. smile.gif


--------------------
იგავები 16:25.

იგავები 21:2.

საქმენი 17:10,11.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
afxazi
პოსტი Mar 19 2011, 11:08 PM
პოსტი #410


დავითი
***

ჯგუფი: სენატის თავმჯდომარე
პოსტები: 8,814
რეგისტრ.: 7-March 07
წევრი № 1,291



ციტატა
აი ნახე. წარმოიდგინე რომ ღმერთი თავისი თავის მსგავს ძეს (სიტყვას) ქმნის. მერე ამ ძესთან ერთად ქმნის თავისი თავისა და თავისი ძის მსგავს (ხორციელ არსებას) ადმაიანს. რადგან ღვთის ძე ღვთის მსგავსია, მის მსგავსად შექმნილი ადმაიანი ვისი მსგავსი გამოდის? გაიგევი? თუ ვერა, ამაზე უფრო მარტივად ვეღარ აგიხსნი.


სერიოზულად რომ ურევ თუ ხვდები biggrin.gif biggrin.gif

ქმნილების მსგავსი, როგორ შეიძლება უქმნელის მსგავსი იყოს?

■გიორგი■

ციტატა
ესე იგი თუ ვიცი ისლამი, მუსლიმი ვარ? თუ ვიცი ბუდიზმი, ბუდიზმი ვარ? ამ თემაში ისეთ რაღაცეებს წერთ ხოლმე, რასაც არ ასწვალიან ისინი და მერე ვითომ ვმსჯელობთ და ვამბობთ, ხედააავ კაცო რავა შეცდენილები არიანო?


ცოდნა ერთია, მაგრამ თავგამდოება მეორე. მე შეიძლება ისლამი ვიცოდე, მაგრამ არ დავიცავ მას. რა უნდა მაძლევდეს ამის საფუძველს.


--------------------
სათნოება თვითკმარია ბედნიერებისთვის

კლიმენტი ალექსანდრიელი


User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
■გიორგი■
პოსტი Mar 19 2011, 11:20 PM
პოსტი #411


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 396
რეგისტრ.: 4-March 10
მდებარ.: ქვე-ცა
წევრი № 8,302



ციტატა(afxazi @ Mar 19 2011, 11:03 PM) *


ყველაფერთან ერთად ლოგიკასთან უკიდურესად მწყრალად ყოფილხარ.

afxazi

შენ ვინც არ დაგეთანხმება და მართლა ლოგიკურად იმსჯელებს მასე რომ ეტყვი შენ გამოხვალ უფრო ლოგიკურად მომსჯელე თუ რავაა საქმე ჰაა? biggrin.gif

ციტატა
სიტყვა შევქმნათ გულისხმობს თუ არა აღსასრულებადი საქმის ერთზე მეტ მოქმედს? ცხადია გულისხმობს, რადგან სიტყვა აშკარად ამას ცადყოფს. მხოლოდ ერთი რომ მოქმედი, მაშინ ნათქვამი იქნებოდა შევქმნი ჩვენს ხატად.

გეთანხმები ამაში. მხოლოდ ერთ არსებას რომ ემოქმედა, ეწერებოდა შევქმნი. საქმეც მაგაშია რო იეჰოველები ბიბლიის სიტყვებზე მიუთითებენ და ამბობენ რომ ღმერთმა თავის პირმშოს მიმართაო როცა თქვა შევქმნათო.


ციტატა
მაგრამ ნათქვამია შევქმნათ. მაშ ამ ფრაზის მიხედვით მოქმედებს ორზე მეტი პირი.

არა. ამ ფრაზის მიხედვით მოქმედებს 1-ზე მეტი. სულ ცოტა 2-ი ან 3.4.5.6.7. და ა.შ. smile.gif


ციტატა
რასელისტური სწავლებით აქ მოქმედებს დაუსაბამო შემოქმედი და ქმნილი არსება.

იეჰოვას მოწმეების სწავლებითაც მასეა, მოქმედებს უქმნელი და შექმნილი.


ციტატა
ანუ გადმოსი, რომ დაუსაბამო თავის ხატად, ხოლო ქმნილი თავის ხატად ქმნის.

biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif აუ ძმურად ჯერ ეს ამიხსენი ერთი როგორ გამოგყავს ეგ აზრი რაა.

ციტატა(afxazi @ Mar 19 2011, 11:08 PM) *

სერიოზულად რომ ურევ თუ ხვდები biggrin.gif

ქმნილების მსგავსი, როგორ შეიძლება უქმნელის მსგავსი იყოს?

afxazi

გააჩნია მსგავსებაში რას მოვიაზრებთ. ასე არაა? smile.gif ყველაფერში მსგავსი ვერც ასე იქნებოდა ადამიანი ან ნებისმიერი არსება და ვერც ისე. მართლმადიდებელი ეკლესიის სწავლების თანახმადაც კი, ძე და მამა განსხვავდება ბევრ რამეში. წეხან დავწერე რო სულიწმინდა მხოლოდ მამისგან გამოდის. ეს ნიშნავს რომ ძე სრულად ვერ ფლობს იმას რასაც მამა. ახლა ამ ლოგიკას რომ მივუყვეთ, ხვდები ალბათ სადამდე მივალთ.

ციტატა
ცოდნა ერთია, მაგრამ თავგამდოება მეორე. მე შეიძლება ისლამი ვიცოდე, მაგრამ არ დავიცავ მას. რა უნდა მაძლევდეს ამის საფუძველს.

როცა ლოგიკაზე აცხადებ პრეტენზიას, მაშინ ორივე ვარიანტი უნდა დაუშვა მსჯელობაში და არ იყო ერთი ვარიანტის მიმართ მიკერძოებული. როცა დავინახე რო მათ სწავლებას სრულად და ისე არ განიხილავ როგორც ამბობენ, არ განიხილავ იმას, რის საფუძველზეც ამბობენ რასაც ამბობენ და მარტო ისე მიგყავას მსჯელობა რო შენი რწმენა გაამართლო, მაგიტომ განვიხილავ ამ საკითხს მათი გადმოსახედიდანაც და არა მარტო მართლმადიდებლური სწავლების მხარდასაჭერად და ეს არ ნიშნავს რო იეჰოვალი ვარ და არიქა ვიმალები. biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif


--------------------
იგავები 16:25.

იგავები 21:2.

საქმენი 17:10,11.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
George Leluashvili
პოსტი Mar 20 2011, 12:02 AM
პოსტი #412


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 5,088
რეგისტრ.: 27-February 11
წევრი № 10,559



ციტატა
თურმე ერთი და იგივე არ არიან. არც ერთი და იგივე პიროვნებები არიან როგორც ამბობ, ანუ სხვადასხვა პიროვნებები არიანო.

კაცო რა ვერ გაიგე-პიროვნებები სხვადასხვაა,როგორც მამა და ძე,მარა მათი ბუნებაა ერთი და არაფრით განსხვავებული-ბ უ ნ ე ბ ა -ბუნება და არა ჰიპოსტასი-გაიგევიsmile.gif
ციტატა
ახლა მეც შენსავით დავიხვევ ხელზე და ვიტყვი: როგორ შეიძლება სხვადასხვა პიროვნებებს შეექმნათ თავისი თავის მსგავსიო. ანუ პიროვნება ა-ს და პიროვნება ბ-ს შეექმნათ თავისი თავის მსგავსი ოღონდ შექმნილზე თქმულიყო ა-ს მსგავსიაო.

მისმინე,როცა ორი ბუნებით განსხვავებული პიროვნება ერთ რაღაცას ქმნის(ამ შემთხვევაში კი ადამიანს)ეს ერთი ადამიანი ბუნებრივია ორივეს ხატი და მსგავსი ვერ იქნება,რადგან განსხვავებულნი არიან.(ერთი ქმნილებაა,მეორე კი შემქმნელი)
ციტატა
წარმოიდგინე რომ ღმერთი თავისი თავის მსგავს ძეს (სიტყვას) ქმნის

უკვე საშინელებას ამბობ..!
ციტატა
მერე ამ ძესთან ერთად ქმნის თავისი თავისა და თავისი ძის მსგავს (ხორციელ არსებას) ადმაიანს.

ხოოოოდა მეც მაგას ვამბობ,რო თუ თავისსა და თავისი ძის მსგავს ადამიანს ქმნის,ესეიგი თვითონ და მისი ძე ერთმანეთის მსგავსნი ყოფილან ყველაფერშიsmile.gif
ციტატა
რადგან ღვთის ძე ღვთის მსგავსია, მის მსგავსად შექმნილი ადმაიანი ვისი მსგავსი გამოდის?

ხოდა ჩვენც მაგას ვამბობთ,რო მამა და ძე ყველაფრით ერთმანეთს გვანან და იეჰოვას მოწმეები ამას ფაქტიურად უარყოფენ,ვინაიდან ქმნილება (როგორც ისინი ამბობენ-ძე)ბუნებით,ანუ ღმეთობით შემქმნელს ვერ დაემგვანებოდა,ჩვენ კი ვიცით რო ქრისტე არაა ქმნილება.

ციტატა
მართლმადიდებელი ეკლესიის სწავლების თანახმადაც კი, ძე და მამა განსხვავდება ბევრ რამეში.

ისინი როგორც პიროვნებები ერთმანეთისგან განსხვავდებიან და მამა უშობელია ძე კი,შობილი.
სხვა"ბევრი"განსხვავება?

ციტატა
წეხან დავწერე რო სულიწმინდა მხოლოდ მამისგან გამოდის. ეს ნიშნავს რომ ძე სრულად ვერ ფლობს იმას რასაც მამა.

"ფლობს" ამ შემთხვევაში ცუდი სიტყვაა,რადგან რა გამოდის-ღმერთი ღმერთს ფლობს?smile.gif
სული წმინდა კი მამისაგან გამოდის და ივანებს ძეში.


--------------------
________________________________________________________________________

შეიძულე სიმდიდრე და იქნები მდიდარი;
შეიძულე დიდება და იქნები დიდებული;
შეიძულე შეურაცხება და იქნები უძლეველი;
შეიძულე დასვენება და იპოვი მოსვენებას;
შეიძულე დედამიწა და იპოვი ზეცას.
________________________________________________________________________

User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
lasha_k
პოსტი Mar 20 2011, 12:08 AM
პოსტი #413


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 175
რეგისტრ.: 17-August 10
წევრი № 9,301



mociquli qristesi
ციტატა
იესოზე ამბობენ,რო ის არის მთავარანგელოზი,ანუ სხვა ანგელოზებზე მალა დგას რადგან ის პირმშოაო

გასაგებია რომ სხვა ანგელოზებზე მაღლა დგას, მაგრამ მაინც ანგელოზია ხომ?
ანუ არსებობს ღმერთი, ამგელოზები და ადამინები, იეჰოვას მოწმეების სწავლებით რომელ კატეგორიაში გადის იესო?
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
beks777
პოსტი Mar 20 2011, 12:25 AM
პოსტი #414


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 120
რეგისტრ.: 9-January 11
წევრი № 10,238



■გიორგი■

შენ ბალზე ხარ და ტყემალს ჭამ...

ქმნის ღმერთი ანუ მამა,
ვის მიერ იცი- ძის მიერ,
და მაცოცხლებელ ძალას აძლევს სულიწმინდა,ანუ მოძრაობაში მოყავს.

მგონი მართლა იაღოველი ხარ ხო,მართლა როგორ თავგამოდებით იცავ მათsmile.gif



--------------------
როგორც სხეულია მკვდარი სულის გარეშე,ასევე მკვდარია რწმენაც საქმის გარეშე.(იაკობ.2,26)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
One truth
პოსტი Mar 20 2011, 09:07 AM
პოსტი #415


Newbie
*

ჯგუფი: Members
პოსტები: 70
რეგისტრ.: 3-March 11
წევრი № 10,590



ციტატა(afxazi @ Mar 19 2011, 12:21 PM) *

One truth
აჰა, ძალიან კარგი. მოდი ეხლა ასეთი მარტივი ტექსტოლოგიური დაკვირვება გავაკეთოთ. თავის დროზე ეს გრიგოლ ნოსელს ქონდა ევნომიანელთა წინააღმდეგ პოლემიკისას (ვისი სამართალმემკვიდრენიც ბრძანდებით).

მაშ რას გვეუბნება ბიბლია:

თქვა ღმერთმა: გავაჩინოთ კაცი ჩვენს ხატად, ჩვენს მსგავსებად (დაბ. 1, 26).

აქ აუცილებლად უნდა გავამუქოთ სიტყვა "ჩვენ", რადგან ეს არსებითია. არავინ არ დაობს იმაზე, რომ აქ ეს სიტყვა აღნიშნავს მრავლობითს და გულისხმობს ერთზე მეტს. ამას ყველა აღიარებს. განსხვავება იმაშია, რომ მართლმადიდებლობა აქ წმინდა სამებას მოიაზრებს, ხოლო სხვადასხვა სარწმუნოებრივი წარმონაქმნი ღმერთს და ანგელოზებს.

ეხლა მე მიჩნდება ასეთი კითხვა: თუკი ამ ჩვენში იგულისხმება ღმერთთან ერთად ანგელოზებიც, მაშ ვის ხატად არის შექმნილი ადამიანი, ღმერთის, თუ ანგელოზების? ღმერთის ერთპიროვნულობის მოძღვრებით ჩვენ ვერ ვიტყვით, რომ ბიბლიის ამ ფრაზის მიხედვით ადმაიანი მხოლოდ ღმერთის ხატია, რადგან აშკარად ნათქვამია ჩვენ (თან ორგზის). მაგრამ ვერც იმას ვიტყვით, რომ ადამიანი მხოლოდ ანგელოზის ხატია, რადგან ფრაზის წარმოთქმა აშკარად ღმერთს მიემართება.

შესაბამისად ლოგიკურად მივდივართ იმ დასკვნამდე, რომ ადმაიანი შექმნილი არის როგორც ღვთის ასევე ანგელოზის ხატად და მსგავსად.

ეხლა კი წმინდა გრიგოლ ნოსელის ციტატას დავწერ:

"თუ იმას იტყვიან, რომ ერთი ხატი შეიძლება მსგავსი იყოს სხვადასხვა სახისა? უკეთუ ძე ბუნებით არაა მსგავსი მამისა, სხვადასხვა ბუნებისათვის ერთი ხატი როგორღა განამზადა? რამეთუ თქვა რა, რომ: ვქმნეთ კაცი ხატად ჩუენდა და წმინდა სამება მრავლობითი რიცხვის ნიშნით წარმოაჩინა, ხატს მხოლობითად არ მოიხსენიებდა, პირმშოსახენი ერთმანეთის მსგავსნი რომ არ ყოფილიყვნენ. შეუძლებელია ხომ, რომ ისინი, რომელნიც ერთმანეთის მსგავსნი არ არიან, ერთ მსგავსებაში წარმოჩნდნენ. არამედ ბუნებანი რომ განსხვავებული ყოფილიყო, ხატებსაც უეჭველად განსხვავებულებს, ყოველი მათგანის შესაბამისად შექმნილს, დაბადებდა.

რამდენადაც ხატი ერთია, ხოლო პირველსახე ხატისა ერთი არ არის, ვინ იქნება იმდენად უგუნური და უმეცარი, ვერ გაიგოს, რომ მსგავსნი ერთისა უეჭველად ერთმანეთის მსგავსნიც იქნებიან? (კაცისა შესაქმისათვის, VI თავი).


ყველაფერს რომ თავი დავანებოთ, ამ ფრაზის მომდევნოდ ბიბლია წერს:

შექმნა ღმერთმა კაცი, თავის ხატად შექმნა იგი (დაბ. 1,27).

აქ აშკარად წერია, რომ ღმერთმა თავის ხატად შექმნა ადმაიანი. წინა მუხლში კი სხვადასხვა არსის ხატისად (ცრუ მოძღვრებით) ქმნიდა ადამიანს.
ვიცი ამასაც რაღაცას მოუგონებთ, რადგან ამ ხელოვნებას უკიდურესად კარგად ხართ დაუფლებულნი, მაგრამ ეს მათთვის დავწერე, ვისაც გულწრფელად აინტერესებს საკითხი. თუ ადმაიანს ლოგიკა არ გაცვეთია, მე მგონი უნდა დაეთანხმოს ზემოთქმულს.


მე არ ვიცი,სხვადასხვა სარწმუნოებრივი წარმონაქმნები რას ასწავლიან.მე ვიცი იეჰოვას მოწმეები როგორ ასწავლიან დაბადების 1:26 მუხლს.ამ მუხლში მოხსენიებული სიტყვა "შევქმნათ",რა თქმა უნდა მრავლობით რიცხვში დგას და იგულისხმება იეჰოვა ღმერთი და იესო.ეხლა ვნახოთ ამის დამადასტურებელი მუხლები.

ბიბლია გვასწავლის,რომ დედამიწაზე მოსვლამდე იესო ზეცაში ცხოვრობდა,როგორც სულიერი ქმნილება.ის იყო ღმერთის პირველი ქმნილება და ამიტომ მას ღმერთის„პირმშო“ეწოდება.
"ის უხილავი ღვთის ანარეკლია,პირმშო ყველა ქმნილებას შორის"
(კოლასელთა 1:15).( დავუკვირდეთ იმას,რომ ღვთის ანარეკლია იესო.ადამიანები კი თავის მსგავსებად შექმნეს).

იესო არის ერთადერთი ძე, რომელიც თვით ღმერთმა შექმნა.
ზეცაში და დედამიწაზე სხვა ქმნილებების შესაქმნელად ღმერთმა განკაცებამდე მცხოვრები იესო‘ოსტატად’ გამოიყენა.
"ღმერთმა შემქმნა,მე ვარ მისი შემოქმედებითი გზის დასაწყისი.მის უძველეს საქმეთა შორის უპირველესი ვარ.უხსოვარი დროიდან დამადგინა,თავიდანვე,დედამიწი
ს შექმნამდე.
ჯერ არ არსებობდა ღრმა წყალი,როცა დავიბადე,თითქოსდა მშობიარობის ტკივილებით,როცა არც წყალუხვი წყაროები იყო.სანამ მთები დაფუძნდებოდნენ,გორებზე უწინარეს,დავიბადე,თითქოსდა მშობიარობის ტკივილებით;როცა ჯერ არც დედამიწა ჰქონდა შექმნილი, არც ღია სივრცე და არც მიწის პირველი მტვერი.მე იქ ვიყავი,როცა ცას ქმნიდა;როცა წრეს ავლებდა ღრმა წყლის ზედაპირს;როცა მაღლა ღრუბლებს ამყარებდა;როცა ღრმა წყლის სათავეებს ამაგრებდა;როცა ზღვას წესს უდგენდა,რათა წყალი მის ბრძანებას არ გადასულიყო;როცა დედამიწას საფუძველს უყრიდა;მაშინ მე მის გვერდით ვიყავი,როგორც ოსტატი.ყოველთვის განსაკუთრებით ვუყვარდი და ყოველდღე ვხარობდი მის წინაშე.დედამიწის ნაყოფიერება მახარებდა და მიყვარდა ადამიანის მოდგმა" (იგავნი 8:22–31).

ზემოთ მოხსენიებული მუხლიდან ვხედავთ,რომ იესო ყველაფერზე და ყველაზე წინ არის შექმნილი.მხოლოდ იესოა ის,ვისი მონაწილეობითაც ღმერთმა სხვა ყველაფერი შექმნა,ამიტომაც არის დაბადების 1:26-ში სიტყვა"შევქმნათ" მრავლობით რიცხვში.
"მისი მონაწილეობით შეიქმნა სხვა ყველაფერი ზეცაში და დედამიწაზე, ხილული და უხილავი, იქნება ეს ტახტები თუ ბატონობები, მთავრობები თუ ძალაუფლებები. ყველაფერი მისი მონაწილეობით და მისთვის შეიქმნა" (კოლოსელები 1:16).

ბიბლიაში არსად არ წერია,რომ ღმერთმა ანგელოზები გამოიყენა ოსტატებად დედამიწის შესაქმნელად.უნდა გავითვალისწინოთ ის,რომ იესო,ანგელოზებზე წინ შექმნა იეჰოვა ღმერთმა.იესოს ეწოდება "პირმშო ყველა ქმნილებას შორის"(კოლოსელები 1:15),რადგან ის ღვთის პირველი ქმნილებაა.იესო სხვა მიზეზის გამოც არის განსაკუთრებული ძე.ის არის "მხოლოდშობილი ძე"(იოანე 3:16).ეს იმას ნიშნავს,რომ მხოლოდ იესოა უშუალოდ ღვთის მიერ შექმნილი.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
lasha_k
პოსტი Mar 20 2011, 01:58 PM
პოსტი #416


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 175
რეგისტრ.: 17-August 10
წევრი № 9,301



■გიორგი■
იქნებ შენ მაინც გამარკვიო, იესო ანგელოზია თუ არა? პოსტი 413, შენ როგორც ვხედავ კარგად ერკვევი მათ სწავლებაში და როდესაც მოწმეები ამბობენ მთავარანგელოზიაო მაში გამოდის ძე არის ანგელოზი ეგრე არ არის?
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
beks777
პოსტი Mar 20 2011, 02:01 PM
პოსტი #417


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 120
რეგისტრ.: 9-January 11
წევრი № 10,238



One truth

შენ იაღოველი ხარ???


--------------------
როგორც სხეულია მკვდარი სულის გარეშე,ასევე მკვდარია რწმენაც საქმის გარეშე.(იაკობ.2,26)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
afxazi
პოსტი Mar 20 2011, 02:27 PM
პოსტი #418


დავითი
***

ჯგუფი: სენატის თავმჯდომარე
პოსტები: 8,814
რეგისტრ.: 7-March 07
წევრი № 1,291



One truth

მაინცდამაინც იგავთა მითითებული მუხლები ნუ დაგატყვევებს. ეს არის ერთადერთი ადგილი ბიბლიიდან, რომელსაც ჯერ კიდევ არიანელები იყენებდნენ სიტყვის ქმნილებად წარმოჩენისთვის. მაგრამ განიმარტა თავის დროზე და ამ მუხლებს აღარავინ აღარ აღიქვამდა, როგორც ქრისტეს ქმნილების წარმოსაჩენად. მე ამაზე აღარ დავკარგავ დროს.

სხვა მხრივ მსჯელობა იმდენად შეუსაბამო და უაზროა, რომ რა სახით ვისაუბრო აღარ ვიცი. ჯერ როგორ შეუძლია არარსებობიდან არსებობაში მოხმობილმა ასევე არარსებობიდან არსებობაში შემოიყვანოს სხვა ქმნილებანი. მეორეც თურმე მამას დაზარებია სამყაროს შექმნა და ძეს მიანდო ამ ყოველივეს აღსრულება, ანდა რაღაც ოსტატად გამოუყენებია ძე, რომ მის გარეშე მამამ ვერაფერს შექმნიდა...

საბავშვო ბაღია?

ადამიანის შექმნის ამსახველ ფრაზას აღარ გამოვეკიდები. აზრი არა აქვს, რამდენიც არ უნდა თქვათ ლოგიკურს მაინც არაფერს არ იტყვით. ამიტომ მარტივი ხერხია, სხვადასხვა საკითხის წამოჭრა. ამჯერად ქრისტე, როგორც დამხმარე რამ ამგვარად წარმოაჩინეთ. გარდა იმისა, რომ სრულიად შეუსაბამოდაა მოტანილი კოლასელთა მიმართ ეპისტოლის ფრაზა, მსგავსი სიტყვები მამის მიმართაც გამოიყენება რამდენიმე ადგილას და ამ ლოგიკით მამაც რაღაც იარაღი უნდა ყოფილიყო სხვის ხელში ამა თუ იმ ქმედების აღსასრულებლად. მე გადავხედე ამ მუხლებს ე.წ. ახალი ქვეყნიერების ტარგმანიდან და დედნის სრულ უგულებელყოფას წავაწყდი. ერთი და იგივე სიტყვა ერთ ადგილას ტარგმნილია რადიკალურად განსხვავებული შინაარსით (როგორც აწყობთ), მეორე ადგილას კი აბსოლუტურად სხვა შინაარსით (ამჯერადაც როგორც აწყობთ).

მე ვფიქრობ, რომ ე.წ. ახალი ქვეყნიერების თარგმანი ამ სექტის უდიდესი სირცხვილია. მე მგონი ჯობდა არც დაედოთ ინტერნეტში.


წარმოუდგენელია, როგორ დაამახინჯეს ბიბლია. ეს ხომ ავაზაკობაა. თითოეული მუხლი რადიკალურადაა შეცვლილი და მორგებული საკუთარ შეხედულებებს.

იოანეს სახარების პირველი თავის მეოთხე მუხლი ნახეთ როგორაა ციტირებული მათი სახარებიდან:

"მისი მონაწილეობით გაჩნდა სიცოცხლე და სიცოცხლე იყო ადამიანთა სინათლე".

იქნებ ვინმემ ორიგინალში სიტყვა "გაჩნდა" მიპოვოს?

ἐν αὐτῷ ζωὴ ἦν, καὶ ἡ ζωὴ ἦν τὸ φῶς τῶν ἀνθρώπων


--------------------
სათნოება თვითკმარია ბედნიერებისთვის

კლიმენტი ალექსანდრიელი


User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
lasha_k
პოსტი Mar 20 2011, 02:46 PM
პოსტი #419


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 175
რეგისტრ.: 17-August 10
წევრი № 9,301



მოდი მოვიყვან ნეტარი თეოფილაქტე ბულგარელი თუ რას წერს არიოზის მწვალებლებლებზე რომელიც იეჰოვას მოწმეების მიმდევრობას გაჭრილი ვაშლივით გავს:
ციტატა
მწვალებელ არიოზის მაცთური მიმდევრები შემდეგნაირად აზროვნებენ: „თუ ავიღებთ მაგალითისთვის ვინმე დურგალს, რომელმაც კარები გააკეთა ხერხით, ამ შემთხვევაში - ხერხი იქნება ის იარაღი, რომლითაც დურგალი მუშაობდა, ასევეა ძის შემთხვევაშიც, თითქოს ძემ კი არ შექმნა ყველაფერი, როგორც შემოქმედმა, არამედ, ძეს გულისხმობენ მწვალებლები როგორც იარაღს (როგორც ზემოთ - ხერხია ხსენებული), ხოლო ყოველივეს შემოქმედად მამა ღმერთს ასახელებენ, რომელიც თითქოს თავის ძეს იყენებს იარაღის სახით. ამის გამო ძე არის, მათი აზრით, ქმნილება, რომლის დახმარებითაც ყველაფერმა მიიღო მყოფობა,ისევე, როგორც ხერხი გამოიყენება დურგლის მიერ სადურგლო სამუშაოებისათვის“. ესაა არიოზის მწვალებლობის მიმდევართა მტკიცებულება.

რა ვუპასუხოთ მათ უბრალოდ და პირდაპირ? თუკი მამამ, როგორც თქვენ ამბობთ, იმისთვის შექმნა ძე, რომ იგი იარაღად გამოეყენებინა სხვა ქმნილებების შესაქმნელად, მაშინ ძე, თავისი ღირსებით ქმნილებაზე დაბლა მდგომი გამოვა. თუ ეს ასეა, თქვენი აზრით, მაშინ ხერხის შემთხვევაში, ისე უნდა გამოვიდეს, რომ ხერხით გაკეთებული - ხერხზე უკეთესი უნდა იყოს; მაშინ, უფლის ქმნილება - მხოლოდშობილ ძეზე პატიოსანი გამოვა, რადგან, როგორც მწვალებლები ამბობენ,თითქოს მამამ ამისთვის შექმნა თავისი ძე; და არ აღიარებენ იმას, რომ თავის წიაღში შვა თვითონ მამამ თავისი მხოლოდშობილი ძე! რა შეიძლება არსებობდეს ამ სიტყვებზე უფრო მეტად სულელური რამ? (უფრო მეტი სიბრიყვე!).

რისთვის, კითხულობენ არიოზის მიმდევრები, განა არ თქვა მახარებელმა, რომ ამ სიტყვამ შექმნა, არამედ ამის მაგივრად, გამოიყენეს თანდებული - „მიერ?“ იმისთვის, რომ შენ არ გეგონოს, თითქოს ძე უშობელია, უმიზეზოა (არა აქვს მიზეზი მამაში - მთ.). და წინააღმდგომია ღვთისა, ამისთვისაც თქვა იოანემ, რომ მამამ ყოველივე შექმნა სიტყვით.

წარმოიდგინე, რომ ვიღაც მეფეს ჰყავს ვაჟიშვილი, ძე; ამ მეფეს აქვს სურვილი, რათა ააშენოს ქალაქი; ამ ქალაქის აშენების საქმე მიანდო მეფემ თავის ძეს. ის ვინც იტყვის, რომ ქალაქი უფლისწულმა ააშენა, ამით იგი მეფის ძეს არ ამცირებს, მონად არ გახდის მას, არამედ მიუთითებს იმაზე, რომ ამ ძეს მამაც ჰყავს; ასევე, მახარებელი იოანე ამბობს, რომ ყოველივე შექმნა ძემ, ამით აჩვენებს იმას, რომ მამამ თავისი ძე გამოიყენა შუამავლად, რათა ყოველივე შეექმნა, არა როგორც უმცირესი, არამედ, პირიქით, როგორც ძალაუფლების მქონე, რომელსაც შეუძლია ასეთი, უდიდესი დავალების შესრულება.

შენ, ასევე, იმასაც გეტყვი, რომ თუ უხერხულ მდგომარეობაში ხარ თანდებულ „მიერ“-ის გამო და გაქვს სურვილი წმინდა წერილში მოძებნო ისეთი ადგილი, სადაც წერია, რომ თვითონ, სიტყვამ, შექმნა ყოველივე? მაშინ, გირჩევ, მოუსმინო წმიდა მეფე დავითს: „დასაბამსა შენ, უფალო, ქვეყანა დააფუძნე, და ქმნულნი ხელთა შენთანი ცანი არიან“ (ფს. 101,25).ხედავ, შენ, წმიდა მეფემ არ თქვა შენი საშუალებით შეიქმნა ცა და მიწა, არამედ წმიდა დავითი ეუბნება უფალს: „შენ შექმენი, დააფუძნე ცა, რომელიც შენი ხელების შემოქმედებაა“. ამას გვეუბნება წმიდა დავით მეფე არა მამა ღმერთის შესახებ, არამედ მის მხოლოდშობილ ძეზე; წმიდა პავლე მოციქული თუ რას ამბობს ღვთის ძეზე, შეგიძლია გაიგო მის ეპისტოლეში ებრაელთა მიმართ (1, 8-10): „ხოლო ძისათვის იტყვის: საყდარი შენი, ღმერთო უკუნითი უკუნისამდე; კვერთხი განგებისაჲ და კვერთხი სუფევისა შენისაჲ. შეიყვარე სიმართლე და მოიძულე უშჯულოებაჲ. ამისთვის გცხოს შენ ღმერთმან, ღმერთმან შენმან საცხებელი სიხარულისაჲ უმეტეს მოყვასთა შენთა. და: შენ, დასაბამსა, უფალო, ქვეყანაჲ დააფუძნე, და ქმნულნი ხელთა შენთანი ცანი არიან“.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
■გიორგი■
პოსტი Mar 20 2011, 03:30 PM
პოსტი #420


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 396
რეგისტრ.: 4-March 10
მდებარ.: ქვე-ცა
წევრი № 8,302



ციტატა(afxazi @ Mar 20 2011, 02:27 PM) *


ჯერ როგორ შეუძლია არარსებობიდან არსებობაში მოხმობილმა ასევე არარსებობიდან არსებობაში შემოიყვანოს სხვა ქმნილებანი.

afxazi

თუკი ღმერთს სურდა მასე მომხდარიყო, წინ დაუდგებოდა რამე და ვერ შეძლებდა? smile.gif (თუ მოკვდავ ადამიანს, ქმნილებას, ღვთის ნებით ძლიერი რწმენით მთების გადაადგილება შეუძლია, მკვდრების გაცოცხლება და სხვა უამრავი რამ, ღვთის ძეს რატომ არ უნდა შეძლებოდა არარსებობიდან რაიმეს შემოყვანა?) თუ ლოგიკას მივყვებით, მივყვეთ.

ციტატა
მეორეც თურმე მამას დაზარებია სამყაროს შექმნა და ძეს მიანდო ამ ყოველივეს აღსრულება, ანდა რაღაც ოსტატად გამოუყენებია ძე, რომ მის გარეშე მამამ ვერაფერს შექმნიდა...

იეჰოველები არ არსწავლიან ღმერთს ეზარებოდა და ამიტომ მიანდო ძეს იმისაღსრულება რაც აღასრულაო. smile.gif მერე იტყვი იცავო. biggrin.gif ღმერთმა ანგელოზების ხელით ბევრი რამ გააკეთა და მაშინ ვთქვათ, თურმე მამას დაზარებია ზნგელოზებს რომ მიანდო ამ უამრავი საქმის აღსრულებაო.

მართალი ხარ, ამგვარი კითხვების დასმის შემდეგ სხვა კითხვა იბადება: საბავშვო ბაღია? biggrin.gif

ციტატა
ახალი ქვეყნიერების ტარგმანიდან და დედნის სრულ უგულებელყოფას წავაწყდი.

ძველ-ბერძნული ენის სპეციალისტი არ ვარო და ახლა წერ შეუსაბამობას წავაწყდიო. biggrin.gif


ერთი და იგივე სიტყვა ერთ ადგილას ტარგმნილია რადიკალურად განსხვავებული შინაარსით (როგორც აწყობთ), მეორე ადგილას კი აბსოლუტურად სხვა შინაარსით (ამჯერადაც როგორც აწყობთ).

ციტატა

მე ვფიქრობ
, რომ ე.წ. ახალი ქვეყნიერების თარგმანი ამ სექტის უდიდესი სირცხვილია. მე მგონი ჯობდა არც დაედოთ ინტერნეტში.

შენ კი მასე ფიქრობ მარა როცა თავადაც აღიარე რო არ ხარ ძველ-ბერძნული ენის სპეციალისტი, შენ შეფასებასაც არანაირი ფასი არ აქვს. მსგავსი რამ ხო ყველას შეუძლია მართლმადიდებელი ეკლესიის დაბეჭდილ ბიბლიებზეც თქვას. smile.gif შენ რო დაგეციტირებინა ძველ-ბერძნული ენის სპეციალისტის სიტყვები, ნაშრომი ან ახსნა-განმარტება რომელიც დასაბუთებულადწარმოადგენდა მოწმეების თარგმანის უსწორ-მასწორობას, სხვა ამბავი იქნებოდა.


ციტატა
წარმოუდგენელია, როგორ დაამახინჯეს ბიბლია. ეს ხომ ავაზაკობაა. თითოეული მუხლი რადიკალურადაა შეცვლილი და მორგებული საკუთარ შეხედულებებს..

აქაც იგივეს იმეორებ. biggrin.gif

იოანეს სახარების პირველი თავის მეოთხე მუხლი ნახეთ როგორაა ციტირებული მათი სახარებიდან:

ციტატა
"მისი მონაწილეობითგაჩნდა სიცოცხლე და სიცოცხლე იყო ადამიანთა სინათლე".
იქნებ ვინმემ ორიგინალში სიტყვა "გაჩნდა" მიპოვოს?
ἐν αὐτῷ ζωὴ ἦν, καὶ ἡ ζωὴ ἦν τὸ φῶς τῶν ἀνθρώπων

ბერძნული რომ გცოდნოდა, მაგ სიტყვის პოვნას არ სთხოვდი სხვებს. biggrin.gif

ახლა გადავამოწმე და ძველ-ქართულ თარგმანში შექმნა წერია. ობიექტურობიდან გამომდინარე, მაშინ მეც ვიკითხავ, იქნებ ვინმემ ორიგინალში სიტყვა "შეიქმნა" მიპოვოს?
ἐν αὐτῷ ζωὴ ἦν, καὶ ἡ ζωὴ ἦν τὸ φῶς τῶν ἀνθρώπων

ციტატა(mociquli qristesi @ Mar 20 2011, 12:02 AM) *

სული წმინდა კი მამისაგან გამოდის და ივანებს ძეში.

mociquli qristesi

თუ ძეც ერთადერთი ჭეშმარიტი ღმერთია, ისევე როგორც მამა, ძისგან რატომ არ გამოდის სულიწმინდა? ან სულიწმინდისგან რატომ არ გამოდის სულიწმინდა? რატომ მხოლოდ მამისგან? გამოდის რომ ამ სამი ღმერთიდან მხოლოდ ერთს აქვს რაღაცის შესაძლებლობა და დანარჩენ ორს კი არა. თუ მასეა როგორც ამბობ, გამოდის რომ ყველაფერში ერთნაირები არ არიან და რაღაც რაღაცეებში განსხვავებული უნარები აქვთ. ლოგიკა ასეა და თუ იმასვიტყვით მაგას რატო წერ ეგ არ მოსული ლოგიკააო, მასე სადაა? biggrin.gif აგე აფხაზი წერდა, ძეს რად მიანდო მამამ, განა დაეზარაო? biggrin.gif



--------------------
იგავები 16:25.

იგავები 21:2.

საქმენი 17:10,11.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

38 გვერდი V « < 19 20 21 22 23 > » 
Closed TopicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული წევრი)
0 წევრი:

 



მსუბუქი ვერსია ახლა არის: 14th July 2025 - 11:21 AM

მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი

ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი