![]() |
სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
davithet |
![]()
პოსტი
#721
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 413 რეგისტრ.: 28-January 09 წევრი № 6,402 ![]() |
ეს ისეთი საუბარი და აზრიანი ლოგიკაა ამ ფორუმში რომ საბოლოოდ პასუხს მაინც მიაღწევენ და ამიტომ არ ღირს ამ თემის დახურვა.( უნდა გაგრძელდეთ იმიტომ რომ მეც ვინტერესდები და სხვებით.)
-------------------- [b]止まれ[/b]
|
beks777 |
![]()
პოსტი
#722
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 120 რეგისტრ.: 9-January 11 წევრი № 10,238 ![]() |
მათე 26:64 იხილავთ კაცის ძეს ძალის მარჯვნივ მჯდომარეს
ფსალმუნი 45:2 ღმერთია ჩვენი მფარველი ძალა ფსალმუნი 117:14 ჩემი ძალა და სიმღერაა უფალი & Iკორინთელთა 1:24 ქრისტეს, ღვთის ძალას და სიბრძნეს. ეს 48:11 “დიდებას ჩემსას სხვას არ მივცემ” & დან 7:14 მიეცა მას ხელმწიფობა, დიდება და მეფობა, რათა ყველა ხალხი, ტომნი და ენანი მას ემსახურონ. მისი ხელმწიფება საუკუნო ხელმწიფებაა, ბოლო არ ექნება მას და მისი სამეფო არ დაიქცევა. რომაელთა. 14:11 ვინაიდან დაწერილია: „მე ცოცხალი ვარ, ამბობს უფალი, ჩემს წინაშე მოიყრება ყოველი მუხლი და ყოველი ენა აღიარებს ღმერთს“. & ფილპელთა. 2:9-10 ამიტომაც აღამაღლა იგი ღმერთმა და ყველა სახელზე უზენაესი სახელი მისცა,რათა იესოს სახელის წინაშე მოიდრიკოს ყოველი მუხლი, ზეცისაც, ქვეყნისაც და ქვესკნელისაც, გააკეთეთ შედარება იაღოველებო. & ნიშანი გამოყენებული მაქვს შედარების ნიშნად -------------------- როგორც სხეულია მკვდარი სულის გარეშე,ასევე მკვდარია რწმენაც საქმის გარეშე.(იაკობ.2,26)
|
■გიორგი■ |
![]()
პოსტი
#723
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 396 რეგისტრ.: 4-March 10 მდებარ.: ქვე-ცა წევრი № 8,302 ![]() |
■გიორგი■ ასე მშრალად არ გამოვა. afxazi ბერძნული ახალი აღთქმის თითქმის ყველა სამეცნიერო გამოცემისთვის მიმიწვდება ხელი. დაასახელე რომელ სამეცნიერო გამოცემას შეადარეთ. ციტატა მოდი ხვალე შესავალს სადაც წყაროებზეა საუბარი დავასკანერებ, შენი მეილი მომწერე და გამოგიგზავნი. აქ დადე დასკანერებული გვერდები და თან დაასახელე რომელ სამეცნიერო გამოცემას შეადარეთ. თან ყველასთვის საინტერესო იქნება ნახოს. ვისაც დააინტერესებს თავადაც შეადარებს წმინდა მთაწმინდელის თარგმანს სამეცნიერო ბერძნულ ახალ აღთქმას და დარწმუნდება მის სუზუსტეში. -------------------- იგავები 16:25.
იგავები 21:2. საქმენი 17:10,11. |
afxazi |
![]()
პოსტი
#724
|
![]() დავითი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: სენატის თავმჯდომარე პოსტები: 8,814 რეგისტრ.: 7-March 07 წევრი № 1,291 ![]() |
■გიორგი■
ციტატა ბერძნული ახალი აღთქმის თითქმის ყველა სამეცნიერო გამოცემისთვის მიმიწვდება ხელი. მოიცა შენი პოსტები ჩემი შემოწმება იყო თუ რა? -------------------- სათნოება თვითკმარია ბედნიერებისთვის კლიმენტი ალექსანდრიელი |
■გიორგი■ |
![]()
პოსტი
#725
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 396 რეგისტრ.: 4-March 10 მდებარ.: ქვე-ცა წევრი № 8,302 ![]() |
■გიორგი■ მოიცა შენი პოსტები ჩემი შემოწმება იყო თუ რა? afxazi არა, შენი შემოწმება არ იყო. რადგან თქვი შევადარეთ სამეცნიერო ბერძნულ ახალ აღთქმასო, დამაინტერესდა რომელ სამეცნიერო გამოცემას შეადარეთ. -------------------- იგავები 16:25.
იგავები 21:2. საქმენი 17:10,11. |
George Leluashvili |
![]()
პოსტი
#726
|
Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 5,088 რეგისტრ.: 27-February 11 წევრი № 10,559 ![]() |
Otherguy
ციტატა 6. ერთია ღმერთი და ყოველთა მამა, ყველაზე უზენაესი და ყველაში დავანებული.(ეფესელთა 4:6) ციტატა 31. ღმერთმა და ჩვენი უფლის იესო ქრისტეს მამამ, რომელიც კურთხეულია უკუნითი უკუნისამდე, იცის, რომ არ ვცრუობ. (2 კორინთელთა 11:31) აუ რა გამაცინეეე ![]() მერე ეს მუხლები რა შუაშია რომაელთა 9,5-თთან?მასე იმდენ პარალელს გავავლებ,რამდენიც მოგინდება,მაგამ უაზრობა გამოვა,რადგან ერთგან რაც წერია უაზროდ რო გაავლებ პარალელს სრულიად განსხვავებულ კონტექსტთან,გაუგებრობის მეტი არაფერი შეგრჩება ხელში. არ ვიცი,ჩემი აზრით მაგარი უაზრობა დაწერე და სრულიად გაუგებარია ამ შემთხვევაში რა შუაშია ეფესელთა და კორინთელთა მიმართ ეპისტოლეში რას ამბობს მოციქული მამაზე,რომაელთა მიმართ ეპისტოლეში რას ამბობს იესო ქრისტეზე? დასკვნა ერთია:სრულიად უსაფუძვლო მტკიცებაა! ციტატა იესო არსად არ იწოდება ბიბლიაში "კურთხეულ"-ად... მე არ მახსენდება... ![]() ![]() "მათნივე არიან მამანი და ხორციელად მათგანაა ქრისტე, ღმერთი, ყველაზე ამაღლებული და უკუნისამდე კურთხეული. ამინ."მაშინ რატოა აქ მამა ღმერთი(როგორც თქვენ იძახით რო მამაზეა საუბარი)ასე გაურკვევლად ნახსენები?რა შუაშია აქ მამა?თვითონ მუხლი კარგად წაიკითხე.როგორც შენ ამბობ,ისე რო გავიგოთ მაშინ უაზრობა გამოდის აზრი ამ მუხლისა,რა შუაშია აქ მამა? ესეიგი ასე გამოდის,სადაც ბიბლიაში ისეთი რაღაც წერია,რაც თქვენს სწავლებას ეწინააღმდეგება თქვენ არ გინდათ რომ ეს აღიაროთ,არამედ ტექსტს საკუთარ თავზე ირგებთ და ხან თარგმანებს აბრალებთ,ხან წერტილ-მძიმეს. ■გიორგი■ ციტატა წინა პოსტში შეკითხვა დაგისვი და არ გიპასუხია. ნეტა რატომ? ციტატაწმინდა წერილში იესოს ღმერთი ეწოდება [იოანე 1:1] და ამას ვერავინ ვერ უარყოფს. წმინდა წერილში ღვთის მსახურ ანგელოზებსაც ეწოდებათ ღმერთები [ფსალმ. 81:6] და ამასაც ვერავინ ვერ უარყოფს! ახლა მიპასუხე, ღვთის მსახური ანგელოზები ცრუ ღმერთები არიან??? ბიბლიაში სიტყვები "ღმერთები","ძენი ღმრთისანი" ნიშნავს: ა)მიწიერი მსახურების სიმაღლეს,რომელიც კაცს ღმერთის წარმომადგენელს ხდის.უფალი ეუბნება მოსეს:"და შენ ეყო მას (აარონს)ღმრთისა მიმართ"(გამოს.4,16)"მე ვსთქუ ღმერთნი სამე ხართ"(ფსალმ.81,6)"აჰა ეგერა მიგეც შენ ღმერთად ფარაონს"(გამოს.7,1) ყველა ამ შემთხვევაში ლაპარაკია ისრაელის მსაჯულებზე,რომლებიც სამათლიანნი და მართლმსაჯულნი უნდა იყვნენ,ისევე,როგორც ღმერთი-მსაჯული ცოცხალთა და მკვდართა. ბ)ბიბლიაში სიტყვა " ღმერთები"უარყოფითი მნიშვნელობით მაშინ იხმარება,როდესაც იგულისხმება ცრუ ღმერთები,კერპები:"ჰმონებდეთ მათ,რომელნი იგი არა იყვნეს ბუნებით ღმერთ"(გალ.4,8)"და სახელები ღმერთთა მათთა არა ითქუს თქვენ შორის"(ისო ნავესი 23,7)"მოასრულნეს ყოველნი ღმერთნი წარმართთა ქვეყანისანი"(სოფ.2,11) გ)"ძე ღმრთისას" ზოგჯერ უწოდებენ მართლებს და მაშინ ამ სიტყვას ზნეობრივი მნიშვნელობა ენიჭება:"ნაშობ იყვენით თქვენ,უფლისა ღმრთისა თქუენისა"(IIრჯ.4,11)"ეწოდოს მათ ძე მრთისა ცხოველისა"(ოს.1,10). მაგრამ იმას ,რომ "ღმერთი" და "ძე ღმრთისა"ქრისტესთან მიმართ იხმარება არა გადატანით,არამედ პირდაპირი და სრული მნიშვნელობით,კონტექსტებიც ცხადყოფენ,სადაც ამ სახელების გარდა მას ეწოდება"ყოვლისა მპყრობელი"(გამოცხ.1,8)მის შესახებ ნათქვამია,რომ მის მიერ დაიბადა ყოველივე ცათა შინა და ქუეყანასა ზედა"(კოლ.1,16),რომ იგია"მამა მერმეთა საუკუნეთა"(ეს,9,6)"ცხოვება საუკუნო"(ეს.40,28),"მხოლოდშობილი ძე"(Iიოანე1,18) სხვებს,ვისაც წმ.წერილში ეს სახელი იგავური,პირობითი და უარყოფითი მნიშვნელობით ეწოდება,არავითაი ღმთაებრივი ატრიბუტი და თვისება არ აქვთ. იმას,რომ ეს წოდებები"ღმერთები""ღვთის ძეები"პირობითია ადასტურებს ის,რომ ეს წოდებები ანგელოზებსაც აქვთ,მაგრამ ისმის კითხვა,თუ ისინი (სიტყვაზე)ღვთის ძეები არიან ბუნებითად,მაშინ რაღატო წეოდება იესო ქრისტეს "მხოლოდშობილი"? და სხვათაშორის მეც დაგისვი კითხვა ციტატა მიპასუხეთ რას ნიშნავს"მე ვარ გზა,ჭეშმარიტება და სიცოცხლე" -------------------- ________________________________________________________________________
შეიძულე სიმდიდრე და იქნები მდიდარი; შეიძულე დიდება და იქნები დიდებული; შეიძულე შეურაცხება და იქნები უძლეველი; შეიძულე დასვენება და იპოვი მოსვენებას; შეიძულე დედამიწა და იპოვი ზეცას. ________________________________________________________________________ |
afxazi |
![]()
პოსტი
#727
|
![]() დავითი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: სენატის თავმჯდომარე პოსტები: 8,814 რეგისტრ.: 7-March 07 წევრი № 1,291 ![]() |
■გიორგი■
ციტატა არა, შენი შემოწმება არ იყო. რადგან თქვი შევადარეთ სამეცნიერო ბერძნულ ახალ აღთქმასო, დამაინტერესდა რომელ სამეცნიერო გამოცემას შეადარეთ. რაღაცა სხვას ამჟღავნებ და არ მომწონს მე ეს. აი ორგანიზაცია და გამომცემლები: DEUTSCHE BIBELGESELLSCHAFT UNITED BIBLE SOCIETIES Former Editions edited by Kurt Aland, Matthew Black, Carol M. Martini, Bruce M. Metzger, and Allen Wikgren Fourth Revised Edition edited by Barbara Aland, Kurt Aland, Joha, Carlo M. Martini, and Bruce M. metzger in cooperation with the Institute for New Testament Textual Research, Munster/Westphalia leluashvili.giorgi შენ ალბათ ერთობი, მაგრამ უაზრობა კი არა სისულელე რომაა ამათთან კამათი კი ხვდები. -------------------- სათნოება თვითკმარია ბედნიერებისთვის კლიმენტი ალექსანდრიელი |
■გიორგი■ |
![]()
პოსტი
#728
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 396 რეგისტრ.: 4-March 10 მდებარ.: ქვე-ცა წევრი № 8,302 ![]() |
ეს წოდებები"ღმერთები""ღვთის ძეები"პიობითია leluashvili.giorgi შენ ამბობ რომ სიტყვა "ღმერთი" გამოიყენება პირობითად და იესოსთან მიმართებაში არაპირობითად. მასე როგორც შენ ირჩევ როდის ჩაითვალოს პირობითი და როდის არა, ყველას შეუძლია იგივე ნაირად მოიქცეს. არგუმენტად ვერ გამოდგება ის რომ შენ მასე მიიჩნევ. ციტატა რაღატო წეოდება იესო ქრისტეს "მხოლოდშობილი"? ეგ კითხვა აფხაზმა დასვა შენზე ადრე და შე რო გპასუხო, აფხაზის კითხვაზე პასუხის გაცემა გამომივა და არ მინდა. ჯერ აფხაზს დაველოდოთ 508 და 511-ე პოსტებს უპასუხოს. ციტატა და სხვათაშორის მეც დაგისვი კითხვა მიპასუხეთ რას ნიშნავს"მე ვარ გზა,ჭეშმარიტება და სიცოცხლე" ეგ სიტყვები ბევრ ნაირად შეძლება განიმარტოს. ის ვინც იესოს ღმერთად მიიჩნევს, იტყვის სიცოცხლე და ჭეშმარიტება და გზა როგორაა თუ ღმერთი არააო, მარა სხვების განმარტებით იესო პირდაპირი გაგებით არ ყოფილა გზა. მაგ სიტყვები ასეც განიმარტება: რადგან იესო ღმერთთან მიმყვანი ანუ ადამიანებსა და ღმერთს შორის შუამავალი კაცია, ამიტომ ითქმის მასზე რომ ის გზაა, რომლის მეშვეობითაც ადამიანები სიცოცხლეს და ჭეშმარიტებას იღებენ. -------------------- იგავები 16:25.
იგავები 21:2. საქმენი 17:10,11. |
beks777 |
![]()
პოსტი
#729
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 120 რეგისტრ.: 9-January 11 წევრი № 10,238 ![]() |
აზრი არ აქვს რა მტკიცებულებაც არ უნდა მოუყვანო მაინც არ შეიცვლიან აზრს....
უბრალოდ არ უნდათ გაგონ იმიტო რო ჭეშმარიტებაში არიან ![]() -------------------- როგორც სხეულია მკვდარი სულის გარეშე,ასევე მკვდარია რწმენაც საქმის გარეშე.(იაკობ.2,26)
|
afxazi |
![]()
პოსტი
#730
|
![]() დავითი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: სენატის თავმჯდომარე პოსტები: 8,814 რეგისტრ.: 7-March 07 წევრი № 1,291 ![]() |
■გიორგი■
ციტატა ჯერ აფხაზს დაველოდოთ 508 და 511-ე პოსტებს უპასუხოს. ![]() ![]() ![]() დავწერე ზემოთ ვის ახალ აღთქმას ვგულისხმობ. უაზრო ჩახვევა მე მგონი არ არის ნორმალური. beks777 ციტატა უბრალოდ არ უნდათ გაგონ იმიტო რო ჭეშმარიტებაში არიან კი მე დავასკვენი, რომ ეგენი ზეციდან ლაპარაკობენ. აქ კი იმყოფებიან, მაგრამ უკვე იქ არიან ![]() ![]() ![]() ციტატა აზრი არ აქვს რა მტკიცებულებაც არ უნდა მოუყვანო მაინც არ შეიცვლიან აზრს.... მაგრამ ერთ რამეს მართლა ვერ ვხვდები. იმ წიგნებით რატომ სარგებლობენ, რომლებიც სანქცირებულნი მართლმადიდებლური ეკლესიის კრების მიერ იქნა. პირველ საუკუნეებში რომ ასეულობით აპოკრიფული წიგნი იყო გავრცელებული ამას არავინ არ უარყოფს. ხოდა კრებამ დაადგინა, რომ სწორედ ეს 27 წიგნია მოციქულთა ხელიდან გამოსული. ხოდა მიჩნდება კითხვა, რატომაა ჭეშმაირტება ამ წიგნებში გადმოცემული და არა დავუშვათ იუდას სახარებაში, ან პეტრეს სახარებაში? -------------------- სათნოება თვითკმარია ბედნიერებისთვის კლიმენტი ალექსანდრიელი |
■გიორგი■ |
![]()
პოსტი
#731
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 396 რეგისტრ.: 4-March 10 მდებარ.: ქვე-ცა წევრი № 8,302 ![]() |
■გიორგი■ რაღაცა სხვას ამჟღავნებ და არ მომწონს მე ეს. afxazi არაფერ სხვას არ ვამჟღავნებ. წერდი ბერძნული ახალი აღთქმის სამეცნიერო გამოცემას შევადარეთო და გკითხე რომელსთქვა. ციტატა აი ორგანიზაცია და გამომცემლები: DEUTSCHE BIBELGESELLSCHAFT UNITED BIBLE SOCIETIES Former Editions edited by Kurt Aland, Matthew Black, Carol M. Martini, Bruce M. Metzger, and Allen Wikgren Fourth Revised Edition edited by Barbara Aland, Kurt Aland, Joha, Carlo M. Martini, and Bruce M. metzger in cooperation with the Institute for New Testament Textual Research, Munster/Westphalia შენ რასაც აქ წერ არ არის კონკრეტული სამეცნიერო გამოცემის სახელწოდება. ეგ არის ორგანიზაცია და გამომცელები, რომლებმაც რომელიღაც გამოცემაში ცვლილებები შეიტანეს, ანუ განახლება მოახდინეს. მაგ ორგანიზაციას და გამომცემლებს ბევრი რამ აქვთ გამოცემული. ისევე როგორც საპატრიარქოს ანდა რომელიმე გამომცემლობას შესაძლოა ბევრი წიგნი აქვს გამოცემული. მაგალითად ნესტლეს ბერძნული ტექსტის 18 თუ 19 გამოცემა არსებობს. ზუსტად მახსოვს რო 18-ტე გამოვიდა 1948 წელს. მე რო გითხრა ნესტლეს გამოცემას შევადარე იეჰოველების ან ბაფტისტების ბიბლიათქვა, და რო მკითხო, კონკრეტულად რომელსო, მე კიდე წიგნის გამომცემელთა სია ჩამოგიწერო, არ მეტყვი მე რა გკითხე და შენ რას მპასუხობო? ![]() ![]() ![]() მე გეკითხები კონკრეტულ რამეს: ბერძნული ახალი აღთქმის რომელ სამეცნიერო გამოცემას შეადარეთ წმინდა გიორგი მთაწმინდელის ქართული ახალი აღთქმა. კითხვა მარტივია და რატომ აჯანჯლებ ჯერ ვერ ვხვდები. -------------------- იგავები 16:25.
იგავები 21:2. საქმენი 17:10,11. |
George Leluashvili |
![]()
პოსტი
#732
|
Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 5,088 რეგისტრ.: 27-February 11 წევრი № 10,559 ![]() |
■გიორგი■
ციტატა შენ ამბობ რომ სიტყვა "ღმერთი" გამოიყენება პირობითად და იესოსთან მიმართებაში არაპირობითად. მასე როგორც შენ ირჩევ როდის ჩაითვალოს პირობითი და როდის არა, ყველას შეუძლია იგივე ნაირად მოიქცეს. არგუმენტად ვერ გამოდგება ის რომ შენ მასე მიიჩნევ. სიტყვა "ღმერთი" და ამასთანავე "ღვთის ძეები"პირობითად რო გამოიყენება,ამას,თვითონ ბიბლია მოწმობს,რადგან თუ "ღვთის ძეები"არაა პირობითი,მაშინ რაღატო ეწოდება "უფალს მხოლოდშობილი ძე?" და ვისაც "ღმერთი" ეწოდება ქრისტეს გარდა პირობითი რატოცაა მგონი ავხსენი,რადგან მათ არ აქვთ არანაირი საღვთო ატრიბუტი ან თვისება,ქრისტესგან განსხვავებით,რადგან ქრისტე მამის ძეა და ძეს მამის ბუნება და თვისებები აქვს. afxazi ციტატა შენ ალბათ ერთობი, მაგრამ უაზრობა კი არა სისულელე რომაა ამათთან კამათი კი ხვდები. რას ვერთობი,მაგარი ნერვები მიაქ! მარა ჭეშმარიტებაზე საუბარი არ მომბეზრდება ![]() ■გიორგი■ ციტატა ამიტომ ითქმის მასზე რომ ის გზაა, რომლის მეშვეობითაც ადამიანები სიცოცხლეს და ჭეშმარიტებას იღებენ. ჭეშმარიტება ვარ და ჭეშმარიტების შესახებ ვლაპარაკობ-ამ ორში სხვაობას ვერ ხედავ? -------------------- ________________________________________________________________________
შეიძულე სიმდიდრე და იქნები მდიდარი; შეიძულე დიდება და იქნები დიდებული; შეიძულე შეურაცხება და იქნები უძლეველი; შეიძულე დასვენება და იპოვი მოსვენებას; შეიძულე დედამიწა და იპოვი ზეცას. ________________________________________________________________________ |
■გიორგი■ |
![]()
პოსტი
#733
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 396 რეგისტრ.: 4-March 10 მდებარ.: ქვე-ცა წევრი № 8,302 ![]() |
■გიორგი■ ციტატა შენ ამბობ რომ სიტყვა "ღმერთი" გამოიყენება პირობითად და იესოსთან მიმართებაში არაპირობითად. მასე როგორც შენ ირჩევ როდის ჩაითვალოს პირობითი და როდის არა, ყველას შეუძლია იგივე ნაირად მოიქცეს. არგუმენტად ვერ გამოდგება ის რომ შენ მასე მიიჩნევ. სიტყვა "ღმერთი" და ამასთანავე "ღვთის ძეები"პირობითად რო გამოიყენება,ამას,თვითონ ბიბლია მოწმობს,რადგან თუ "ღვთის ძეები"არაა პირობითი,მაშინ რაღატო ეწოდება "უფალს მხოლოდშობილი ძე?" leluashvili.giorgi მაგ კითხვაზე პასუხს დაგიწერ შენც და აფხაზსაც, მაგრამ ჯერ აფხაზის პასუხს ველოდები ჩემ კითხვაზე. ციტატა და ვისაც "ღმერთი" ეწოდება ქრისტეს გარდა პირობითი რატოცაა მგონი ავხსენი,რადგან მათ არ აქვთ არანაირი საღვთო ატრიბუტი ან თვისება,ქრისტესგან განსხვავებით და ქრისტეს აქვს საღვთო ატრიბუტი? ქრისტე ღვთის მორჩული მსახურია მოციქულების სწავლების თანახმად. მუხლები ზემოთ დავაციტირე. ახლა მიპასუხე, მორჩილება და ვინმესადმი მსახურება საღვთო ატრიბუტია? ძამიკო, ღმერთი არც არავის ემორჩილება და არც არავის მსახურია. იესოს რომ საღვთო ატრიბუტები ჰქონოდა, (როგორც შენ წერ ჰქონდაო) მაშინ არ იტყოდა მოციქული რომ იესო ღვთის მორჩილი მსახურიაო. აქედან გამომდინარე როგორც ღვთის სხვა ქმნილებებზე, ისე ქმნილებათა შორის პირმშოზეც პირობითად გამოიყენება წოდება "ღმერთი". თუ დაფიქრდები მიხვდები ალბათ, რთული მისახვედრი არაა. ეხლა აქ გავჩერდები და აფხაზის პასუხს დაველოდები 508, 511 და 731-ე პოსტზე. -------------------- იგავები 16:25.
იგავები 21:2. საქმენი 17:10,11. |
afxazi |
![]()
პოსტი
#734
|
![]() დავითი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: სენატის თავმჯდომარე პოსტები: 8,814 რეგისტრ.: 7-March 07 წევრი № 1,291 ![]() |
■გიორგი■
არანაირ პასუხს არ მიიღებ და რაშიც გინდა იმაში ჩამითვალე. ჩახვევა მოწმობს, რომ ვითომ გინდა რაღაცაში გამომიჭირო. ეს კი არ არის სწორი საქციელი. ცოტა ხანს იარსებოს თემამ, მერე კი დავხურავ და ესენიც მიბრძანდებიან ალბათ აქედან. -------------------- სათნოება თვითკმარია ბედნიერებისთვის კლიმენტი ალექსანდრიელი |
ქევანა |
![]()
პოსტი
#735
|
![]() მთვლემარე დრაკონი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 7,454 რეგისტრ.: 11-February 07 მდებარ.: Shire, Hobbitland, Middle-earth წევრი № 1,055 ![]() |
ციტატა უბრალოდ არ უნდათ გაგონ იმიტო რო ჭეშმარიტებაში არიან როგორია იყო ჭეშმარიტებაში? (ც) მაია ასათიანი ![]() -------------------- “I'd built that bridge for you. But I didn’t know that I would be building it for you and him.” ("Dაისყ")
"He was born with a gift of laughter and a sense that the world was mad. And that was all his patrimony." - Scaramouche, Rafael Sabatini *** ფორუმზე გლანძღავ და მიწასთან გასწორებ, ძვირფასო, მაგრამ გახსოვდეს, ფორუმს გარეთ მე შენ მიყვარხარ : ) *** Спасение утопающего – дело рук самого утопающего... *** ამინდის შემქმნელი |
■გიორგი■ |
![]()
პოსტი
#736
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 396 რეგისტრ.: 4-March 10 მდებარ.: ქვე-ცა წევრი № 8,302 ![]() |
■გიორგი■ არანაირ პასუხს არ მიიღებ და რაშიც გინდა იმაში ჩამითვალე. ჩახვევა მოწმობს, რომ ვითომ გინდა რაღაცაში გამომიჭირო. ეს კი არ არის სწორი საქციელი. afxazi რა ჩახვევა. დიდის ამბით წერდი, ბერძნული ახალი აღთქმის სამეცნიერო გამოცემას შევადარეთ წმინდა გიორგი მთაწმინდელის თარგმანიო და ზუსტი აღმოჩნდაო. რომელ გამოცემას შეადარეთთქვა გეკითხები და ვერ ასახელებ. მხოლოდ ორი ვარიანტის დასკვნა შეიძლება გაკეთდეს იქიდან, როგორც შენ მოიქეცი: ა) შედარება არ მოგიხდენიათ და როცა წერდი შევადარეთ და ზუსტი თარგმანი აღმოჩნდაო, წმ. მთაწმინდელის თარგმანის რაიტინგისა და რეპუტაციის აწევას ცდილობდი; ბ) შეადარეთ მაგრამ აღმოჩნდა რომ არ არის წმ. გიორგი მთაწმინდელის თარგმანი ზუსტი. შესაბამისად ბერძნული ახალი აღთქმის სამეცნიერო გამოცემის დასახელება არ გსურს, ვაითუ გადაამოწმოს მსურველმა და გადამოწმების შემთხვევაში დარწმუნდეს რომ წმ. გიორგი მთაწმინდელის თარგმანი არათანმიმდევრული და არაზუსტია. ეს არის ობიექტური შეფასება იმისა, რანაირადაც მოიქეცი, ანუ როგორი გაბრაზებული და ამავდროს უკმაყოფილო გაექეცი სრულიად პატიოსნად დასმულ კითხვას. სხვა სახის ობიექტური დასკვნის გაკეთება შეუძლებელია. გადამოწმებული რომ გქონოდათ და მის სიზუსტეში ყოფილიყავით დარწმუნებულები, მაშინ კონკრეტლად დაასახელებდი ბერძნული ახალი აღთქმის რომელ სამეცნიერო გამოცემასთან მოხდა წმ. გიორგი მთაწმინდელის თარგმანის გადამოწმება. ამასთან ერთად დაასახელებდი ძველ-ბერძნული ენის ქართველ სპეციალისტებსაც, ვინც მთაწმინდელის თარგმანის გადამოწმებას აწარმოებდა ბერძნულ ახალ აღთქმასთან და გადამოწმების შედეგად გაკეთებულ დასკვნას და ნაშრომებსაც დაასახელებდი საქვეყნოდ ![]() და ბოლოს: ამ თემის 507-ე პოსტში წერდი: "შეგვიძLია შევადაროთ ის ნებისმიერი კრიტიკულად დადგენილ ბერძნულ ტექსტს და ამაში ყველა დავრწმუნდებით". მიუკერძოებელი ადამიანი კრიტიკულად დადგენილი ბერძნული ტექსტის ნებისმიერ უახლოეს სამეცნიერო გამოცემას თუ შეადრის წმ.გიორგი მთაწმინდელის ძველქართულ ენაზე გადათარგმნილ ახალ აღთქმას, ნამდვილად დარწმუნდება მის ავ-კარგიანობაში. ![]() -------------------- იგავები 16:25.
იგავები 21:2. საქმენი 17:10,11. |
lasha_k |
![]()
პოსტი
#737
|
Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 175 რეგისტრ.: 17-August 10 წევრი № 9,301 ![]() |
■გიორგი■
ციტატა "თუმცა ძე იყო, ტანჯვის გზით ისწავლა მორჩილება." - ებრ. 5:8. წყარო: http://www.orthodoxy.ge/tserili/akhali_agtqma/ebraelta-5.htm "ჩვენი მამების ღმერთმა განადიდა თავისი მსახური იესო". - საქმეები 3:13. წყარო: http://www.orthodoxy.ge/tserili/akhali_agtqma/saqme-3.htm მოვაყოლე ბიბლიური მუხლებიც. ეგ არ პასუხოვს რაც შენ დაწერე ფილ 2:6-7-8 6.რომელსაც, თუმცა ღვთის ხატი იყო, ნაძარცვად არ შეურაცხავს ღვთის სწორად ყოფნა. 7. მაგრამ თავი დაიმცრო, მონის ხატი შეიმოსა და გარეგნობით კაცის მსგავსებად იქცა. 8. თავი დაიმდაბლა და მორჩილი გახდა თვით სიკვდილამდე, ჯვარცმით სიკვდილამდე. ალბათ ხვდები რასც გულისხმობს პავლე მოციქული მოციქული წერს თავი დაიმცროო , აბა ეხლა მითხარი განკაცებამდე რა მდგომარეობაში იყო? თუ მონის ხატი შეიმოსა ,შენი ლოგიკით მანამდე ვინ იყო? და 6 მუხლიც არ დაგავიწყდეს პავლე წერს ღვთის ხატი იყოოო და მონის ხატით შეიმოსაო თავი დაიმდაბლა და მორჩილი გახდა აქაც იგივე კითხვა ანუ აქედან დასკვნა იესო როცა განკაცდა ღვთის მორჩილი გახდა და ღვთის მსახური ხოლო მანამდე ის დიდებაში იყო ასე რომ არ გამოგადგება ეგ არგუმენტად ახალი მოიძიე სადაც ეწერება რომ იესო განკაცებამდე ღვთის მსახური ყოფილა თურმე ![]() |
afxazi |
![]()
პოსტი
#738
|
![]() დავითი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: სენატის თავმჯდომარე პოსტები: 8,814 რეგისტრ.: 7-March 07 წევრი № 1,291 ![]() |
■გიორგი■
ციტატა რა ჩახვევა. დიდის ამბით წერდი, ბერძნული ახალი აღთქმის სამეცნიერო გამოცემას შევადარეთ წმინდა გიორგი მთაწმინდელის თარგმანიო და ზუსტი აღმოჩნდაო. რომელ გამოცემას შეადარეთთქვა გეკითხები და ვერ ასახელებ. მხოლოდ ორი ვარიანტის დასკვნა შეიძლება გაკეთდეს იქიდან, როგორც შენ მოიქეცი: ა) შედარება არ მოგიხდენიათ და როცა წერდი შევადარეთ და ზუსტი თარგმანი აღმოჩნდაო, წმ. მთაწმინდელის თარგმანის რაიტინგისა და რეპუტაციის აწევას ცდილობდი; ბ) შეადარეთ მაგრამ აღმოჩნდა რომ არ არის წმ. გიორგი მთაწმინდელის თარგმანი ზუსტი. შესაბამისად ბერძნული ახალი აღთქმის სამეცნიერო გამოცემის დასახელება არ გსურს, ვაითუ გადაამოწმოს მსურველმა და გადამოწმების შემთხვევაში დარწმუნდეს რომ წმ. გიორგი მთაწმინდელის თარგმანი არათანმიმდევრული და არაზუსტია. ეს არის ობიექტური შეფასება იმისა, რანაირადაც მოიქეცი, ანუ როგორი გაბრაზებული და ამავდროს უკმაყოფილო გაექეცი სრულიად პატიოსნად დასმულ კითხვას. სხვა სახის ობიექტური დასკვნის გაკეთება შეუძლებელია. გადამოწმებული რომ გქონოდათ და მის სიზუსტეში ყოფილიყავით დარწმუნებულები, მაშინ კონკრეტლად დაასახელებდი ბერძნული ახალი აღთქმის რომელ სამეცნიერო გამოცემასთან მოხდა წმ. გიორგი მთაწმინდელის თარგმანის გადამოწმება. ამასთან ერთად დაასახელებდი ძველ-ბერძნული ენის ქართველ სპეციალისტებსაც, ვინც მთაწმინდელის თარგმანის გადამოწმებას აწარმოებდა ბერძნულ ახალ აღთქმასთან და გადამოწმების შედეგად გაკეთებულ დასკვნას და ნაშრომებსაც დაასახელებდი საქვეყნოდ smile.gif და ამას თავაწეული (ანუ სიმართლის მთქმელის მდგომარეობაში მყოფი) გააკეთებდი. (დაბად. 4:6,7.) და ბოლოს: ამ თემის 507-ე პოსტში წერდი: "შეგვიძLია შევადაროთ ის ნებისმიერი კრიტიკულად დადგენილ ბერძნულ ტექსტს და ამაში ყველა დავრწმუნდებით". მიუკერძოებელი ადამიანი კრიტიკულად დადგენილი ბერძნული ტექსტის ნებისმიერ უახლოეს სამეცნიერო გამოცემას თუ შეადრის წმ.გიორგი მთაწმინდელის ძველქართულ ენაზე გადათარგმნილ ახალ აღთქმას, ნამდვილად დარწმუნდება მის ავ-კარგიანობაში. smile.gif ეს სერიოზული შეურაცხყოფაა და დასჯას ექვემდებარება, მაგრამ არ გაგახარებ ამით. თუმცა მსგავსი რამ აღარ დავინახო. ამას სულ მცირე თავხედობა ეთქმის, თუ არა უზრდელობა. თუმცა ეს ხომ შესაბამისი თვისებაა ყველა სექტისთვის. ციტატა მიუკერძოებელი ადამიანი კრიტიკულად დადგენილი ბერძნული ტექსტის ნებისმიერ უახლოეს სამეცნიერო გამოცემას თუ შეადრის წმ.გიორგი მთაწმინდელის ძველქართულ ენაზე გადათარგმნილ ახალ აღთქმას, ნამდვილად დარწმუნდება მის ავ-კარგიანობაში. აქ საინტერესო რა არის იცით: ვინც ამ განცხადებას აკეთებს, სულ მცირე ფილოლოგი უნდა იყოს (საქმე ეხება ძველ ქართულ ტექსტს). ადამიანები გონზე არ არიან და ასეთ ხმამაღალ გაცხადებებს აკეთებენ. კარგი მაშ დასახელებული წიგნის შესავალს ვასკანერებ და ვდებ (მაგრამ გაფრთხილებ, მსგავსი პოსტები არ დავინახო, თორემ სერიოზულად გეუბნები სამუდამო ბანს მიიღებ პირადად ჩემგან და სადაც გინდა იქ მიჩივლე). მოკლედ რა გამცოემაზე მაქვს საუბარი: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- სათნოება თვითკმარია ბედნიერებისთვის კლიმენტი ალექსანდრიელი |
afxazi |
![]()
პოსტი
#739
|
![]() დავითი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: სენატის თავმჯდომარე პოსტები: 8,814 რეგისტრ.: 7-March 07 წევრი № 1,291 ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() მთლიან ახალ აღთქმას, ცხადია, ვერ დავასკანერებ (საჭიროების შემთხვევაში ცალკეული ადგილები შეიძლება), თუმცა ტექსტი ძირითადად ესაა (სქოლიოების გარდა): http://whnac.biblos.com/matthew/1.htm აბა ერთი რა პრეტენზიები გაქვთ გიორგი მთაწმინდელთან და მეორეც არაფერს რომ არ პასუხობთ აქ ეგ ნორმალურია? -------------------- სათნოება თვითკმარია ბედნიერებისთვის კლიმენტი ალექსანდრიელი |
■გიორგი■ |
![]()
პოსტი
#740
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 396 რეგისტრ.: 4-March 10 მდებარ.: ქვე-ცა წევრი № 8,302 ![]() |
კარგი მაშ დასახელებული წიგნის შესავალს ვასკანერებ და ვდებ მთლიან ახალ აღთქმას, ცხადია, ვერ დავასკანერებ (საჭიროების შემთხვევაში ცალკეული ადგილები შეიძლება), თუმცა ტექსტი ძირითადად ესაა (სქოლიოების გარდა): http://whnac.biblos.com/matthew/1.htm afxazi ამდენი გვერდების დასკანერებას აზრი არ ჰქონდა. მაგას ჯობდა მოკლედ დაგესახელებინა რომელ გამოცემას შეადარეთ წმ.გიორგი მთაწმინდელის თარგმანი - რაც ჯერ კიდევ არ დაგისახელებია. შესავლიდან რამდენიმე გვერდი დაგიკოპირებია მაგრამ დასაწყისი გვერდები I-დან III-ე გვერდის ჩათვლით რატომღაც არ დააკოპირე. ![]() ამასთან ერთად, თუ არ დამზარდები შემდეგი თხოვნა შემისრულე: დაასკანერე მაგ წიგნიდან ის გვერდი სადაც იოანეს სახარების 1 თავის 14-დან 19-ე მუხლები გამოჩნდება და რომაელთა მიმართ 14 თავის 10-დან15-ე მუხლები რომ გამოჩნდეს. ამის შემდეგ გეტყვი ამის პასუხს: ციტატა აბა ერთი რა პრეტენზიები გაქვთ გიორგი მთაწმინდელთან ველოდები შენ პოსტს. -------------------- იგავები 16:25.
იგავები 21:2. საქმენი 17:10,11. |
![]() ![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 12th July 2025 - 03:33 AM |
მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი
ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი