IPB

სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )

საეკლესიო ბიბლიოთეკა

103 გვერდი V « < 8 9 10 11 12 > »   
Reply to this topicStart new topic
> "ჩვენ ვსწავლობთ ბიბლიას" - 2
georgios
პოსტი Aug 18 2011, 02:06 AM
პოსტი #181


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 1,263
რეგისტრ.: 13-August 11
წევრი № 11,439



GIORGI LELUASHVILI
ციტატა
იმიტომ რომ მამასთან არ იყო ასული.

ასული არ იყო, მაგრამ ცოტა ხნის შემდეგ თომა შეეხო მის ჭრილობებს. არც მაშინ იყო ასული მამასთან.

ციტატა

რაც უფალმა მარიამ მაგდალინელი 7 ეშმაკისგან განკურნა, მარიამი მას არასდროს მოშორებია გვერდიდან. ყოველთვის ისმენდა მის სიტყვებს და ყოველთვის ენდობოდა.
და კიდევ, ჯვარცმასთან გავიხსენოთ ვინები იდგნენ:ღვთიმშობელი, იოანე მახარებელი და მარიამ მაგდალინელი. უფალი ათივე მოწაფემ მიატოვა, მარიამი კი ჯვარცმის დროსაც კი არ განშორებია მას.

გარდა ამისა, სკოლაში რელიგიის მასწავლებელი ამ ადგილს განგვიმარტავდა, როგორც ქალის ამაღლებას მას შემდეგ, რაც ძველი აღთქმის პერიოდში იგი დამდაბლებული იყო.


--------------------
დღესაც არ ვიცი ფერი შენთა უძირო თვალთა,
მხოლოდ ვიცი, რომ შენი ცქერა სევდასა ჰგავდა -
ხატების სევდას,
ფრესკების სევდას...
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
George Leluashvili
პოსტი Aug 18 2011, 02:25 PM
პოსტი #182


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 5,088
რეგისტრ.: 27-February 11
წევრი № 10,559



georgios
ციტატა
ასული არ იყო, მაგრამ ცოტა ხნის შემდეგ თომა შეეხო მის ჭრილობებს. არც მაშინ იყო ასული მამასთან.

აბა დადე ზუსტი კონტექსტი თუ შეგიძლია და ერთად განვიხილოთsmile.gif


--------------------
________________________________________________________________________

შეიძულე სიმდიდრე და იქნები მდიდარი;
შეიძულე დიდება და იქნები დიდებული;
შეიძულე შეურაცხება და იქნები უძლეველი;
შეიძულე დასვენება და იპოვი მოსვენებას;
შეიძულე დედამიწა და იპოვი ზეცას.
________________________________________________________________________

User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
georgios
პოსტი Aug 18 2011, 03:41 PM
პოსტი #183


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 1,263
რეგისტრ.: 13-August 11
წევრი № 11,439



GIORGI LELUASHVILI
იოანეს სახარების მეოცე თავი მთლიანად.
დასაწყისში წერია მარიამი როგორ იღებს იესოს გამოცხადებას და ბოლოსკენ საუბარია, მოციქულებთან მისვლის შემდეგ როგორ მოევლინება თომა მოციქულსაც, რომელმაც თქვა, რომ სანამ არ ვიხილავ და არ შევეხები, არ დავიჯერებ რომ აღდგაო. იესოც ეტყვის, რომ შეყავი თითი ჩემს ფერდში, შეეხე ჩემს ჭრილობას და იყავი მორწმუნეო. მხოლოდ ამის შემდეგ თომა იწამებს იესოს.

პირველი გამოცხადების დროს იესო უკრძალავს მარიამს შეხებას და განუმარტავს, რადგან ჯერ მამასთან არ ავსულვარო ხოლო შემდეგ თომას რთავს ნებას შეეხოს.

რატომ?


--------------------
დღესაც არ ვიცი ფერი შენთა უძირო თვალთა,
მხოლოდ ვიცი, რომ შენი ცქერა სევდასა ჰგავდა -
ხატების სევდას,
ფრესკების სევდას...
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
damiane80
პოსტი Aug 18 2011, 05:27 PM
პოსტი #184


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 1,022
რეგისტრ.: 4-March 09
წევრი № 6,599



ციტატა
პირველი გამოცხადების დროს იესო უკრძალავს მარიამს შეხებას და განუმარტავს, რადგან ჯერ მამასთან არ ავსულვარო ხოლო შემდეგ თომას რთავს ნებას შეეხოს.

რატომ?


მარიამს რომ უთხრა მაცხოვარმა აღდგომის დღე იყო, ხოლო თომას რომ შეხების უფლება მისცა 1 კვირა იყო გასული. რაც შეეხება "მამასთან ასვლას" აქ მგონი ამაღლებას არ გულისხმობდა მაცხოვარი. ახსნა მეც არ ვიცი ზუსტად, მაგრამ მგონი აქ არის რაღაც განსხვავება
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
georgios
პოსტი Aug 18 2011, 08:04 PM
პოსტი #185


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 1,263
რეგისტრ.: 13-August 11
წევრი № 11,439



damiane80
ციტატა
მარიამს რომ უთხრა მაცხოვარმა აღდგომის დღე იყო, ხოლო თომას რომ შეხების უფლება მისცა 1 კვირა იყო გასული.

ჰო. ანუ დროში იყო სხვაობა.

აი ასე განმარტავს თეოფილაქტე ბულგარელი მარიამთან გამოცხადების ნაწილს:

Она желает подойти к Нему, обращаться с Ним, как и прежде, и, быть может, обнять, как возлюбленного. Но Он возводит ее мысль, чтобы она помыслила нечто высшее и внимала Ему с большим почтением. "Не прикасайся ко Мне", то есть обстоятельства теперь уже не в прежнем положении, и Я не буду уже обращаться с вами по-прежнему. Хотя Он не сказал этого словами, но таков смысл слов: "восхожу к Отцу Моему". Я туда спешу. А как Я спешу туда и уже не имею такого тела, чтобы обращаться с людьми, то надобно быть благоговейнее ко Мне, к высшему обыкновенной беседы и прикосновения, то есть обращения. Смотри же, сколько мыслей евангелист выразил кратко. Господь сказал: "не прикасайся ко Мне". Потом, как бы кто спросил: почему? потому, отвечает, что у Меня тело уже не такое, какому свойственно быть в жизни земной, но такое, какое прилично небу и горним селениям. Потом вопрошающий как бы продолжает: зачем же Ты ходишь на земле, когда имеешь такое тело? Потому, отвечает, что Я не взошел еще к Отцу Моему, но взойду. Ибо это выражает дальнейшими словами: "иди к братьям Моим и скажи им: восхожу к Отцу Моему и Отцу вашему", хотя взойдет не тотчас, но спустя сорок дней. Для чего же так говорить? Для того чтобы воскресить ее ум и убедить, что Он отходит на небеса, и тем утешить. Назвав учеников братьями, прибавляет: "и Отцу вашему". Бог и нам - Отец, но по благодати, а Господу Он Отец - по естеству. Наоборот. Он нам Бог - по естеству, а Господу Бог - по Его человечеству. Ибо Он стал Богом Его, когда Он принял на Себя человеческое естество. Мария, удостоившись таких речей, уходит и возвещает об этом ученикам. Вот, как хорошо усердие и постоянство. Будь и ты усерден и, быть может, узнаешь что-нибудь высшее, и из учеников Слова сделаешься учителем.

ეს კი თომას ეპიზოდი:

Фома не был с учениками. Вероятно, он еще не возвратился к ним из бывшего рассеяния. Что значит замечание - называемый Близнец? Это значение имени - Фома. Ибо, как Кифа значит камень, так и Фома значит близнец. Евангелист упоминает о таком значении имени Фомы, кстати, чтобы показать нам, что он был какой-то недоверчивый и имел такой нрав от самого рождения, как показывает самое имя. Когда прочие ученики сказали о Господе, Фома не верил не потому, что считал их лжецами, но потому, что дело воскресения считал невозможным. Почему и обвиняется в неумеренном любопытстве. Ибо, как скоро верить - легкомысленно, так сильно упорствовать - дико и грубо. Смотри, он не сказал: я не верю глазам, но присовокупил: "если не вложу руки моей". Но откуда он знал, что была рана в боку? Слышал это от учеников. Для чего Господь является ему не тотчас, но спустя восемь дней? Для того чтобы он, внимая наставлению соучеников и слыша одно и то же, воспламенился большим желанием и сделался тверже верующим на будущее время. Господь, желая показать, что Он был с ними и тогда, когда Фома высказывал пред соучениками слова своего неверия, не ожидает, пока услышит от него что-нибудь подобное, но Сам вперед исполняет то, чего желал Фома, и употребляет его собственные слова. И смотри, сначала Он говорит с упреком: "подай руку твою", но потом вразумляет: "не будь неверующим, но верующим". Отсюда ясно, что сомнение происходило от неверия, и посему напрасно некоторые в защиту Фомы говорят, что он нескоро поверил по своей основательности. Ибо вот, Господь называет его неверным. Смотри, как тот, кто сначала не верил, от прикосновения к ребру сделался отличным богословом. Ибо он проповедал два естества и одно лицо во едином Христе. Сказав: "Господь", исповедал человеческое естество; ибо "Господь" употребляется и об людях, например: "Господин! если ты вынес Его" (Ин. 20, 15). А сказав: "Бог мой", исповедал божеское существо и таким образом исповедал Одного и Того же Господом и Богом. Господь, показывая нам, что вера состоит в том, чтобы принимать невидимое, говорит: "блаженны не видевшие и уверовавшие". Здесь Он намекает на учеников, которые не касались ни раны от гвоздей, ни ребра, однако уверовали, и не на одних только их, но и на тех, которые уверуют впоследствии. Сказал это не с тем, чтобы лишить Фому блаженства, но чтобы утешить невидевших. Ибо многие говорят: блаженны очи, видевшие Господа. Он утешает таковых, говоря, что более блаженства в том, чтобы не видеть и веровать. - Каким образом тело нетленное оказалось имеющим раны и было осязаемо рукою человеческою? Все это было делом снисхождения. Ибо тело, вошедшее чрез запертые двери, и потому тонкое и легкое, было свободно от всякой грубости. А чтобы уверить в воскресении, Господь показывает его таким, и для того воскрес, имея знаки креста и раны. Также, что Он и ел, ел не по нужде для тела, но для удостоверения в воскресении. Посему, как прежде распятия, ходя по волнам (Мк. 6, 48), Он имел тело не иной природы, так и ныне показывает оное осязаемым и имеющим раны. Однако же, хотя оно осязаемо и видимо, но нетленно. Ибо это показывается для удостоверения, а не по необходимости и закону тела. Ибо все вкушаемое входит во чрево и изменяется (Мф. 15, 17), чего у Христа, после воскресения, не было; но вкушаемое, принимаемое только для удостоверения в воскресении, было потребляемо некоторой невидимой и Божественной силой. Заметь и то, как для одного человека - Фомы - Господь не отказался снизойти и показать ребро, чтобы спасти одну душу неверующую; так и мы не должны презирать ни одного, ни самого малого.

შეიძლება ისიც ვიფიქროთ, რომ რადგან ქრისტეს სხეული უკვე სხვანაირია, ის არ არის განკუთვნილი იმისთვის, რომ მასთან ძველებურად ჰქონდეთ ურთიერთობა და შეხება. ხოლო თომასთვის ნებართვის მიცემა იყო მისდამი გაცემული წყალობა, რათა ეწამა... იქნებ ეს თავი ხაზს უსვამს მარიამის მხურვალე რწმენას და ღრმა შემეცნებას, რადგან იგი არ შეეხო, მაგრამ ახარა დანარჩენებს და თომას(მარჩბივს,ტყუპს) შედარებით ზედაპირულ რწმენას, რომელსაც განმტკიცება სჭირდება.


--------------------
დღესაც არ ვიცი ფერი შენთა უძირო თვალთა,
მხოლოდ ვიცი, რომ შენი ცქერა სევდასა ჰგავდა -
ხატების სევდას,
ფრესკების სევდას...
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
George Leluashvili
პოსტი Aug 18 2011, 10:18 PM
პოსტი #186


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 5,088
რეგისტრ.: 27-February 11
წევრი № 10,559



georgios
თვითონ გაგირკვევიათ უკვეsmile.gif


--------------------
________________________________________________________________________

შეიძულე სიმდიდრე და იქნები მდიდარი;
შეიძულე დიდება და იქნები დიდებული;
შეიძულე შეურაცხება და იქნები უძლეველი;
შეიძულე დასვენება და იპოვი მოსვენებას;
შეიძულე დედამიწა და იპოვი ზეცას.
________________________________________________________________________

User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
georgios
პოსტი Aug 18 2011, 11:37 PM
პოსტი #187


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 1,263
რეგისტრ.: 13-August 11
წევრი № 11,439



GIORGI LELUASHVILI
ციტატა

თვითონ გაგირკვევიათ უკვეsmile.gif

რადგან პასუხი შენ გაეცი და დამიანე80-მა, ახლა შემდეგი კითხვა რომელიმემ გამოუშვით.


--------------------
დღესაც არ ვიცი ფერი შენთა უძირო თვალთა,
მხოლოდ ვიცი, რომ შენი ცქერა სევდასა ჰგავდა -
ხატების სევდას,
ფრესკების სევდას...
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
A.V.M
პოსტი Aug 19 2011, 02:39 PM
პოსტი #188


მადლობა ამ ფორუმს!
***

ჯგუფი: Senators
პოსტები: 13,742
რეგისტრ.: 14-June 11
მდებარ.: ფორუმს გარეთ
წევრი № 11,203



ციტატა
რადგან პასუხი შენ გაეცი და დამიანე80-მა, ახლა შემდეგი კითხვა რომელიმემ გამოუშვით.

მალადეც შენ!!!


--------------------
აბა ჰე და აბა ჰო!
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
George Leluashvili
პოსტი Aug 19 2011, 10:25 PM
პოსტი #189


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 5,088
რეგისტრ.: 27-February 11
წევრი № 10,559



biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

რა ფერის თმა ქონდა დავით მეფეს?
(იგულისხმე წვერიც რათქმაუნდაsmile.gif )


--------------------
________________________________________________________________________

შეიძულე სიმდიდრე და იქნები მდიდარი;
შეიძულე დიდება და იქნები დიდებული;
შეიძულე შეურაცხება და იქნები უძლეველი;
შეიძულე დასვენება და იპოვი მოსვენებას;
შეიძულე დედამიწა და იპოვი ზეცას.
________________________________________________________________________

User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
georgios
პოსტი Aug 19 2011, 10:41 PM
პოსტი #190


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 1,263
რეგისტრ.: 13-August 11
წევრი № 11,439



GIORGI LELUASHVILI
ციტატა

რა ფერის თმა ქონდა დავით მეფეს?
(იგულისხმე წვერიც რათქმაუნდაsmile.gif )

მე შენგან უფრო სერიოზულ კითხვას ველოდებოდი. biggrin.gif

ალბათ შავი.
ან ჟღალი.


--------------------
დღესაც არ ვიცი ფერი შენთა უძირო თვალთა,
მხოლოდ ვიცი, რომ შენი ცქერა სევდასა ჰგავდა -
ხატების სევდას,
ფრესკების სევდას...
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
George Leluashvili
პოსტი Aug 19 2011, 10:47 PM
პოსტი #191


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 5,088
რეგისტრ.: 27-February 11
წევრი № 10,559



georgios
თუ არაა სერიოზული, რატომ არ იცი?biggrin.gif


--------------------
________________________________________________________________________

შეიძულე სიმდიდრე და იქნები მდიდარი;
შეიძულე დიდება და იქნები დიდებული;
შეიძულე შეურაცხება და იქნები უძლეველი;
შეიძულე დასვენება და იპოვი მოსვენებას;
შეიძულე დედამიწა და იპოვი ზეცას.
________________________________________________________________________

User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
georgios
პოსტი Aug 19 2011, 11:00 PM
პოსტი #192


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 1,263
რეგისტრ.: 13-August 11
წევრი № 11,439



GIORGI LELUASHVILI
ციტატა
თუ არაა სერიოზული, რატომ არ იცი?biggrin.gif

ძალზე წვრილმანი და არაფრისმომცემი კითხვა დ ინფორმაციაა. biggrin.gif

ეს მახსენებს სკოლაში, აბიტურიენტობის დროს მასწავლებელი გვავალებდა, რომელიმე ნაწარმოებიდან კითხვები დაგვესვა მოსწავლეებს ერთმანეთისთვის, რომ ტექსტი კარგად გვხსომებოდა. და დავუშენდით ერთმანეთს კითხვებს, ოთარაანთ ქვრივის ქისებს რა ერქვა ჩამოთვალე, "შუშანიკის წამებიდან" ამა და ამ ადგილიდან საზეპირო მითხარი სასწარაფოდ, ჩამოთვალე ტარიელმა რა ნივთები წამოიღო ხატაეთიდან და ა.შ.

სინამდვილეში კი საკითხები, ვის რა ფერის ნიფხავი ეცვა და ვის რა ზომა ფეხი ჰქონდა, ტექსტის არსობრივ გააზრებასთან ბევრს არაფერს ნიშნავს. smile.gif


--------------------
დღესაც არ ვიცი ფერი შენთა უძირო თვალთა,
მხოლოდ ვიცი, რომ შენი ცქერა სევდასა ჰგავდა -
ხატების სევდას,
ფრესკების სევდას...
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
A.V.M
პოსტი Aug 23 2011, 04:17 PM
პოსტი #193


მადლობა ამ ფორუმს!
***

ჯგუფი: Senators
პოსტები: 13,742
რეგისტრ.: 14-June 11
მდებარ.: ფორუმს გარეთ
წევრი № 11,203



ციტატა
რა ფერის თმა ქონდა დავით მეფეს?

თუ კარგად მახსოვს წითელი.
ციტატა
ვის რა ფერის ნიფხავი ეცვა და ვის რა ზომა ფეხი ჰქონდა

მართლმადიდებლური ფორუმია და მაინც მოვერიდოთ ხოლმე ამგვარ რაღაცეებს.არაა ჩემი აზრით ლამაზი.


--------------------
აბა ჰე და აბა ჰო!
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
George Leluashvili
პოსტი Aug 24 2011, 08:27 PM
პოსტი #194


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 5,088
რეგისტრ.: 27-February 11
წევრი № 10,559



A.V.M
ციტატა
თუ კარგად მახსოვს წითელი.

სწორიაthumbs.gif
და კითხვა?


--------------------
________________________________________________________________________

შეიძულე სიმდიდრე და იქნები მდიდარი;
შეიძულე დიდება და იქნები დიდებული;
შეიძულე შეურაცხება და იქნები უძლეველი;
შეიძულე დასვენება და იპოვი მოსვენებას;
შეიძულე დედამიწა და იპოვი ზეცას.
________________________________________________________________________

User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
A.V.M
პოსტი Aug 26 2011, 08:25 PM
პოსტი #195


მადლობა ამ ფორუმს!
***

ჯგუფი: Senators
პოსტები: 13,742
რეგისტრ.: 14-June 11
მდებარ.: ფორუმს გარეთ
წევრი № 11,203



კითხვა:
რომელი ტომიდან იყო მსაჯული სამფსონი?


--------------------
აბა ჰე და აბა ჰო!
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
georgios
პოსტი Aug 26 2011, 08:46 PM
პოსტი #196


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 1,263
რეგისტრ.: 13-August 11
წევრი № 11,439



A.V.M
ციტატა
კითხვა:
რომელი ტომიდან იყო მსაჯული სამფსონი?


დანის ტომიდან.


--------------------
დღესაც არ ვიცი ფერი შენთა უძირო თვალთა,
მხოლოდ ვიცი, რომ შენი ცქერა სევდასა ჰგავდა -
ხატების სევდას,
ფრესკების სევდას...
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
A.V.M
პოსტი Aug 26 2011, 09:08 PM
პოსტი #197


მადლობა ამ ფორუმს!
***

ჯგუფი: Senators
პოსტები: 13,742
რეგისტრ.: 14-June 11
მდებარ.: ფორუმს გარეთ
წევრი № 11,203



georgios
ნამდვილად.
ეხლა კი კითხვა


--------------------
აბა ჰე და აბა ჰო!
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
georgios
პოსტი Aug 26 2011, 09:23 PM
პოსტი #198


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 1,263
რეგისტრ.: 13-August 11
წევრი № 11,439



იოანეს სახარების მესამე თავში ვკითხულობთ იოანე ნათლისმცემლის სიტყვებს, მას შემდეგ თქმულს, რაც ის მონათლავს იესოს: "ის უნდა იზარდოს, მე კი დავკნინდე."

სახარების ეს მუხლი რომელ ორ დღეს უკავშირდება საეკლესიო კალენდარში და რა ახსნა აქვს კალენდარში ამ დღეების განლაგებას?


--------------------
დღესაც არ ვიცი ფერი შენთა უძირო თვალთა,
მხოლოდ ვიცი, რომ შენი ცქერა სევდასა ჰგავდა -
ხატების სევდას,
ფრესკების სევდას...
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
A.V.M
პოსტი Aug 26 2011, 09:39 PM
პოსტი #199


მადლობა ამ ფორუმს!
***

ჯგუფი: Senators
პოსტები: 13,742
რეგისტრ.: 14-June 11
მდებარ.: ფორუმს გარეთ
წევრი № 11,203



გაიხარე ძმა კარგი კითხვაა.

არა მგონია სწორი იყოს მაგრამ მაინც ვიტყვი:

ჯვარცმის დროს(როცა ქრისტე ჯვარს აცვეს როგორც დამნაშავე ანუ დაკნინდა)და შემდეგ აღდგომის(როცა გამოჩნდა როგორც ღმერთი)

არა,მინიშნება გამოუშვი.


--------------------
აბა ჰე და აბა ჰო!
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
georgios
პოსტი Aug 26 2011, 09:45 PM
პოსტი #200


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 1,263
რეგისტრ.: 13-August 11
წევრი № 11,439



A.V.M
ციტატა
გაიხარე ძმა კარგი კითხვაა.

არა მგონია სწორი იყოს მაგრამ მაინც ვიტყვი:

ჯვარცმის დროს(როცა ქრისტე ჯვარს აცვეს როგორც დამნაშავე ანუ დაკნინდა)და შემდეგ აღდგომის(როცა გამოჩნდა როგორც ღმერთი)

არა,მინიშნება გამოუშვი.


პასუხი არ არის სწორი.

მინიშნება: ეს ორი დღე კალენდარში განლაგებულია ერთმანეთის დიამეტრალურად, საპირისპიროდ. და ორივე დაკავშირებულია მზის მოვლენასთან.


--------------------
დღესაც არ ვიცი ფერი შენთა უძირო თვალთა,
მხოლოდ ვიცი, რომ შენი ცქერა სევდასა ჰგავდა -
ხატების სევდას,
ფრესკების სევდას...
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

103 გვერდი V « < 8 9 10 11 12 > » 
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული წევრი)
0 წევრი:

 



მსუბუქი ვერსია ახლა არის: 16th June 2025 - 05:28 PM

მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი

ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი