IPB

სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )

საეკლესიო ბიბლიოთეკა

103 გვერდი V « < 31 32 33 34 35 > »   
Reply to this topicStart new topic
> "ჩვენ ვსწავლობთ ბიბლიას" - 2
tamuna m
პოსტი Oct 4 2011, 12:12 AM
პოსტი #641


კატეგორია: მოკვდავი
***

ჯგუფი: Senators
პოსტები: 4,790
რეგისტრ.: 4-February 08
მდებარ.: არც იქით და არც აქეთ
წევრი № 3,842



GIORGI LELUASHVILI
ვა, დავმშვიდდი biggrin.gif (ბოწ)


--------------------

.....................
ენა მაქვს ძირში ამოსაგლეჯი, მაგრამ ვერავინ რისკავს
.....................
სენატორიც თავიდან რიგითი იუზერი იყო :D
...................
პ. ს. ბავშვობაში ყველა ხატავს
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
George Leluashvili
პოსტი Oct 4 2011, 12:14 AM
პოსტი #642


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 5,088
რეგისტრ.: 27-February 11
წევრი № 10,559



tamuna m
ციტატა
ვა, დავმშვიდდი (ბოწ)

thumbs.gif


--------------------
________________________________________________________________________

შეიძულე სიმდიდრე და იქნები მდიდარი;
შეიძულე დიდება და იქნები დიდებული;
შეიძულე შეურაცხება და იქნები უძლეველი;
შეიძულე დასვენება და იპოვი მოსვენებას;
შეიძულე დედამიწა და იპოვი ზეცას.
________________________________________________________________________

User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
კოკა
პოსტი Oct 4 2011, 10:02 AM
პოსტი #643


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 156
რეგისტრ.: 1-October 10
წევრი № 9,556



GIORGI LELUASHVILI
tamuna m
მეგობრებო....... ძალიან საინტერესო დისკუსია გქონდათ ფსალმუნი 142, ლუკა 18:18-19 და იოანე 10:11 დაკავშირებით მაგრამ ერთი კითხვა გამიჩნდა............
ლუკა 18:18-ში დედანში სიტყვა სახიერი (კარგი) აღინიშნება ἀγαθέ (აგათე), ხოლო იოანე 10:11 კი καλός (კალოს).......... შესაბამისად ორი სხვადასხვა სიტყვის მნიშვნელობის გაიგივება რამდენად დასაშვებია ამ შემთხვევაში?
ფსალმუნი 142 დაწერილია ძველებრაულზე და შესაბამისად მასთან ძნელი შესადარებელი იქნება.......... თუმცა טֹובָ֑ה-ც კარგს ნიშნავს
ანუ იმის თქმა მინდა, რომ იოანეში მაცხოვარი თავის თავზე როდესაც საუბრობს ამბობს რომ მე ვარ καλός მწყემსიო რაც ღმერთისათვის დამახასიათებელი ἀγαθέ-საგან განსხვავებული სახიერებაა......
რას იტყვით?


--------------------
იხილეთ და ეკრძალენით ცომისაგან ფარისეველთაჲსა და სადუკეველთაჲსა
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
George Leluashvili
პოსტი Oct 4 2011, 02:19 PM
პოსტი #644


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 5,088
რეგისტრ.: 27-February 11
წევრი № 10,559



ციტატა(კოკა @ Oct 4 2011, 10:02 AM) *

GIORGI LELUASHVILI
tamuna m
მეგობრებო....... ძალიან საინტერესო დისკუსია გქონდათ ფსალმუნი 142, ლუკა 18:18-19 და იოანე 10:11 დაკავშირებით მაგრამ ერთი კითხვა გამიჩნდა............
ლუკა 18:18-ში დედანში სიტყვა სახიერი (კარგი) აღინიშნება ἀγαθέ (აგათე), ხოლო იოანე 10:11 კი καλός (კალოს).......... შესაბამისად ორი სხვადასხვა სიტყვის მნიშვნელობის გაიგივება რამდენად დასაშვებია ამ შემთხვევაში?
ფსალმუნი 142 დაწერილია ძველებრაულზე და შესაბამისად მასთან ძნელი შესადარებელი იქნება.......... თუმცა טֹובָ֑ה-ც კარგს ნიშნავს
ანუ იმის თქმა მინდა, რომ იოანეში მაცხოვარი თავის თავზე როდესაც საუბრობს ამბობს რომ მე ვარ καλός მწყემსიო რაც ღმერთისათვის დამახასიათებელი ἀγαθέ-საგან განსხვავებული სახიერებაა......
რას იტყვით?

და იქნებ ეს განსხვავებული სიტყვები მხოლოდამხოლოდ სინონიმებია?


--------------------
________________________________________________________________________

შეიძულე სიმდიდრე და იქნები მდიდარი;
შეიძულე დიდება და იქნები დიდებული;
შეიძულე შეურაცხება და იქნები უძლეველი;
შეიძულე დასვენება და იპოვი მოსვენებას;
შეიძულე დედამიწა და იპოვი ზეცას.
________________________________________________________________________

User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
კოკა
პოსტი Oct 4 2011, 03:07 PM
პოსტი #645


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 156
რეგისტრ.: 1-October 10
წევრი № 9,556



GIORGI LELUASHVILI
სინონიმები შეიძლება იყოს მაგრამ ამით ბევრი არა იცვლება რამ.......
სახარებაში შემთხვევითობები გამორიცხულია........... უბრალოდ ჩემი ვიწრო ჭკუით გამომაქვს ისეთი დასკვნა, რომ ἀγαθέ (აგათე) დაძახება იესომ დაუშალა ჭაბუკს იმიტომ კი არა, რომ მხოლოდ ღმერთია კეთილი, არამედ იმიტომ, რომ ἀγαθέ-სებური კეთილი მხოლოდ ღმერთი შეიძლება იყოს........... ხოლო καλός (კალოს) არის ისეთი კეთილი, რომელიც ყველა შეიძლება იყოს........
მე არაფერს არ ვამტკიცებ, უბრალოდ მოსაზრებაა, რომელიც შეიძლება არასწორია........ მსჯელობისათვის საინტერესოა თუ სადმე კიდევ არის სიტყვა ἀγαθέ (აგათე) ნახმარი სახარებაში არა ღმერთის მიმართ..........
ასევე საინტერესო იქნებოდა ბერძნულის სპეციალისტის მოსაზრება ამ საკითხთან დაკავშირებით........


--------------------
იხილეთ და ეკრძალენით ცომისაგან ფარისეველთაჲსა და სადუკეველთაჲსა
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
George Leluashvili
პოსტი Oct 4 2011, 05:49 PM
პოსტი #646


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 5,088
რეგისტრ.: 27-February 11
წევრი № 10,559



კოკა
ციტატა
მსჯელობისათვის საინტერესოა თუ სადმე კიდევ არის სიტყვა ἀγαθέ (აგათე) ნახმარი სახარებაში არა ღმერთის მიმართ

აბა ეს ნახეsmile.gif

" კეთილ, მონაო სახიერო და სარწმუნოო! მცირესა ზედა სარწმუნო იქმენ, მრავალსა ზედა დაგადგინო შენ; "(მათე 25)

ამ ციტატაში ნახმარია ორივე სიტყვა-კეთილიც და სახიერიც, რაც მაფიქრებინებს, რომ ეს შეესაბამება შენ მიერ მოყვანილ ბერძნულ სიტყვებს - καλός (კალოს) და ἀγαθέ (აგათე).


--------------------
________________________________________________________________________

შეიძულე სიმდიდრე და იქნები მდიდარი;
შეიძულე დიდება და იქნები დიდებული;
შეიძულე შეურაცხება და იქნები უძლეველი;
შეიძულე დასვენება და იპოვი მოსვენებას;
შეიძულე დედამიწა და იპოვი ზეცას.
________________________________________________________________________

User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
damiane80
პოსტი Oct 4 2011, 06:10 PM
პოსტი #647


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 1,022
რეგისტრ.: 4-March 09
წევრი № 6,599



ციტატა(კოკა @ Oct 4 2011, 03:07 PM) *

GIORGI LELUASHVILI
სინონიმები შეიძლება იყოს მაგრამ ამით ბევრი არა იცვლება რამ.......
სახარებაში შემთხვევითობები გამორიცხულია........... უბრალოდ ჩემი ვიწრო ჭკუით გამომაქვს ისეთი დასკვნა, რომ ἀγαθέ (აგათე) დაძახება იესომ დაუშალა ჭაბუკს იმიტომ კი არა, რომ მხოლოდ ღმერთია კეთილი, არამედ იმიტომ, რომ ἀγαθέ-სებური კეთილი მხოლოდ ღმერთი შეიძლება იყოს........... ხოლო καλός (კალოს) არის ისეთი კეთილი, რომელიც ყველა შეიძლება იყოს........
მე არაფერს არ ვამტკიცებ, უბრალოდ მოსაზრებაა, რომელიც შეიძლება არასწორია........ მსჯელობისათვის საინტერესოა თუ სადმე კიდევ არის სიტყვა ἀγαθέ (აგათე) ნახმარი სახარებაში არა ღმერთის მიმართ..........
ასევე საინტერესო იქნებოდა ბერძნულის სპეციალისტის მოსაზრება ამ საკითხთან დაკავშირებით........


სახარების მაგ ადგილის განმარტებაზე მე ასეთი აზრი მომივიდა, მაცხოვარი ჭაბუკს ეუბნება, რატომ მიწოდებ სახიერს, სახიერი ხომ ღმერთია. ხომ არ იყო ეს ერთგვარი შეფარული მინიშნება იმაზე, რომ "თუკი შენ სახიერად მიგაჩნივარ, მაშინ შენს წინაშე ღმერთი ყოფილა" და არა უბრალოდ მოძღვარი...
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
კოკა
პოსტი Oct 4 2011, 06:18 PM
პოსტი #648


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 156
რეგისტრ.: 1-October 10
წევრი № 9,556



GIORGI LELUASHVILI
ციტატა
ამ ციტატაში ნახმარია ორივე სიტყვა-კეთილიც და სახიერიც, რაც მაფიქრებინებს, რომ ეს შეესაბამება შენ მიერ მოყვანილ ბერძნულ სიტყვებს - καλός (კალოს) და ἀγαθέ (აგათე).

კი, ზუსტადაც....... აგათე აქ მონის მიმართაა ნახმარი.......
დედანში ნახმარია
ἀγαθέ (აგათე) როგორც "სახიერო"....... და
πιστέ (პისტე) - სარწმუნოო........
ხოლო სულ პირველი სიტყვა "კეთილ" აქ სულ სხვა მნიშვნელობითაა, ეს "კეთილ" მონას კი არ ეკუთვნის, არამედ კარგათ გაკეთებული საქმის შესაქებ სიტყვას........

თუმცა რაც არ უნდა იყოს მე მიმაჩნია, რომ მაინც უნდა გაირკვეს თუ რა მნიშვნელობითაა გამოყენებული ἀγαθέ (აგათე) ლუკასტან და καλός (კალოს) იოანესთან.........
მე არამგონია რომ უმნიშვნელო იყოს სხვადასხვა სიტყვის გამოყენება ამ ორ შემთხვევაში.........


--------------------
იხილეთ და ეკრძალენით ცომისაგან ფარისეველთაჲსა და სადუკეველთაჲსა
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
George Leluashvili
პოსტი Oct 4 2011, 06:21 PM
პოსტი #649


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 5,088
რეგისტრ.: 27-February 11
წევრი № 10,559



კოკა
მოიცა, ვეღარ გავიგე, ერთგან ამბობ, რომ
ციტატა
აგათე აქ მონის მიმართაა ნახმარი

და მერე ამბობ, რომ
ციტატა
ეს "კეთილ" მონას კი არ ეკუთვნის, არამედ კარგათ გაკეთებული საქმის შესაქებ სიტყვას

რაშია საქმე?
ვერ გავიგე...


--------------------
________________________________________________________________________

შეიძულე სიმდიდრე და იქნები მდიდარი;
შეიძულე დიდება და იქნები დიდებული;
შეიძულე შეურაცხება და იქნები უძლეველი;
შეიძულე დასვენება და იპოვი მოსვენებას;
შეიძულე დედამიწა და იპოვი ზეცას.
________________________________________________________________________

User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
კოკა
პოსტი Oct 4 2011, 06:31 PM
პოსტი #650


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 156
რეგისტრ.: 1-October 10
წევრი № 9,556



ციტატა(GIORGI LELUASHVILI @ Oct 4 2011, 06:21 PM) *

კოკა
მოიცა, ვეღარ გავიგე, ერთგან ამბობ, რომ
და მერე ამბობ, რომ
რაშია საქმე?
ვერ გავიგე...

აქ არის 3 განსაზღვრება:
1. კარგი
2. კეთილი
3. სარწმუნო
პირველი ეკუთვნის გაკეთებულ საქმეს, ხოლო 2 და 3 მონას.......

იმედია ინგლისური იცი....... ინგლისურად უფრო ადვილი გასაგებია.......
ეს არის დედანი:
ἔφη αὐτῷ ὁ κύριος αὐτοῦ· εὖ, δοῦλε ἀγαθὲ καὶ πιστέ, ἐπὶ ὀλίγα ἦς πιστός, ἐπὶ πολλῶν σε καταστήσω· εἴσελθε εἰς τὴν χαρᾶν τοῦ κυρίου σου
ინგლისური თარგმანი:
His lord said unto him Well done good and faithful servant thou hast been faithful over a few things I will make thee ruler over many things enter thou into the joy of thy lord


--------------------
იხილეთ და ეკრძალენით ცომისაგან ფარისეველთაჲსა და სადუკეველთაჲსა
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
George Leluashvili
პოსტი Oct 4 2011, 06:48 PM
პოსტი #651


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 5,088
რეგისტრ.: 27-February 11
წევრი № 10,559



კოკა
ციტატა
აქ არის 3 განსაზღვრება:1. კარგი2. კეთილი3. სარწმუნოპირველი ეკუთვნის გაკეთებულ საქმეს, ხოლო 2 და 3 მონას.......

ანუ აქედან გამომდინარე, განასზღვრება-კეთილი, ბერძნულად ἀγαθέ (აგათე) ეკუთვნის მონას ხო?


--------------------
________________________________________________________________________

შეიძულე სიმდიდრე და იქნები მდიდარი;
შეიძულე დიდება და იქნები დიდებული;
შეიძულე შეურაცხება და იქნები უძლეველი;
შეიძულე დასვენება და იპოვი მოსვენებას;
შეიძულე დედამიწა და იპოვი ზეცას.
________________________________________________________________________

User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
კოკა
პოსტი Oct 4 2011, 06:52 PM
პოსტი #652


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 156
რეგისტრ.: 1-October 10
წევრი № 9,556



GIORGI LELUASHVILI
ციტატა
ანუ აქედან გამომდინარე, განასზღვრება-კეთილი, ბერძნულად ἀγαθέ (აგათე) ეკუთვნის მონას ხო?

კი
ციტატა
თუმცა რაც არ უნდა იყოს მე მიმაჩნია, რომ მაინც უნდა გაირკვეს თუ რა მნიშვნელობითაა გამოყენებული ἀγαθέ (აგათე) ლუკასტან და καλός (კალოს) იოანესთან.........მე არამგონია რომ უმნიშვნელო იყოს სხვადასხვა სიტყვის გამოყენება ამ ორ შემთხვევაში.........



--------------------
იხილეთ და ეკრძალენით ცომისაგან ფარისეველთაჲსა და სადუკეველთაჲსა
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
George Leluashvili
პოსტი Oct 4 2011, 06:57 PM
პოსტი #653


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 5,088
რეგისტრ.: 27-February 11
წევრი № 10,559



კოკა
ციტატა
კი

ანუ შენ ამ კითხვაზე
ციტატა
მსჯელობისათვის საინტერესოა თუ სადმე კიდევ არის სიტყვა ἀγαθέ (აგათე) ნახმარი სახარებაში არა ღმერთის მიმართ

გავეცი ხო პასუხი?
ციტატა
თუმცა რაც არ უნდა იყოს მე მიმაჩნია, რომ მაინც უნდა გაირკვეს თუ რა მნიშვნელობითაა გამოყენებული ἀγαθέ (აგათე) ლუკასტან და καλός (კალოს) იოანესთან.........მე არამგონია რომ უმნიშვნელო იყოს სხვადასხვა სიტყვის გამოყენება ამ ორ შემთხვევაში

ჰო, საინტერესოა ნამდვილად.
უმნიშვნელო რათქმაუნდა არ იქნება.


--------------------
________________________________________________________________________

შეიძულე სიმდიდრე და იქნები მდიდარი;
შეიძულე დიდება და იქნები დიდებული;
შეიძულე შეურაცხება და იქნები უძლეველი;
შეიძულე დასვენება და იპოვი მოსვენებას;
შეიძულე დედამიწა და იპოვი ზეცას.
________________________________________________________________________

User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
კოკა
პოსტი Oct 4 2011, 07:03 PM
პოსტი #654


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 156
რეგისტრ.: 1-October 10
წევრი № 9,556



GIORGI LELUASHVILI
ციტატა
გავეცი ხო პასუხი?

კი
გაიხარე
მადლობა


--------------------
იხილეთ და ეკრძალენით ცომისაგან ფარისეველთაჲსა და სადუკეველთაჲსა
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
George Leluashvili
პოსტი Oct 4 2011, 07:05 PM
პოსტი #655


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 5,088
რეგისტრ.: 27-February 11
წევრი № 10,559



კოკა
ციტატა
კი, გაიხარე, მადლობა

a075.gif


--------------------
________________________________________________________________________

შეიძულე სიმდიდრე და იქნები მდიდარი;
შეიძულე დიდება და იქნები დიდებული;
შეიძულე შეურაცხება და იქნები უძლეველი;
შეიძულე დასვენება და იპოვი მოსვენებას;
შეიძულე დედამიწა და იპოვი ზეცას.
________________________________________________________________________

User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
soso_soso
პოსტი Oct 5 2011, 11:04 PM
პოსტი #656


სოსო
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 167
რეგისტრ.: 16-September 11
მდებარ.: ურბნისისა და რუისის ეპარქია
წევრი № 11,558



თემა რომ არ ჩავარდეს ერთ კითხვას დავსვამ. რომელ წინასწარმეტყველის წიგნშია საუბარი ზაქარია ბერექიას ძეზე g.gif ადვილია მაგრამ რომ არ გავჩერდეთ მაგიტომ cocxali.gif


--------------------
თუ ადამიანს რწმენა აქვს, იგი უძლეველია უთუოდ.

ჭაღარა არაფერია. მთავარია სულში არ გაუჩნდეს ადამიანს ჭაღარა.

კონსტანტინე გამსახურდია
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
კოკა
პოსტი Oct 6 2011, 07:01 PM
პოსტი #657


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 156
რეგისტრ.: 1-October 10
წევრი № 9,556



უფალი რომ გამოეცხადება მოსეს ცეცხლმოდებული ბუჩქის სახით ეგ ადგილი მაინტერესებს ბიბლიაში რა ადგილას არის.............


--------------------
იხილეთ და ეკრძალენით ცომისაგან ფარისეველთაჲსა და სადუკეველთაჲსა
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
A.V.M
პოსტი Oct 6 2011, 07:09 PM
პოსტი #658


მადლობა ამ ფორუმს!
***

ჯგუფი: Senators
პოსტები: 13,742
რეგისტრ.: 14-June 11
მდებარ.: ფორუმს გარეთ
წევრი № 11,203



სოსო შენ კითხვაზე პასუხი ისაიაა ხომ?


--------------------
აბა ჰე და აბა ჰო!
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
georgios
პოსტი Oct 6 2011, 07:14 PM
პოსტი #659


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 1,263
რეგისტრ.: 13-August 11
წევრი № 11,439



კოკა
ციტატა
უფალი რომ გამოეცხადება მოსეს ცეცხლმოდებული ბუჩქის სახით ეგ ადგილი მაინტერესებს ბიბლიაში რა ადგილას არის.............


გამოსვლათა წიგნის მესამე თავში.


--------------------
დღესაც არ ვიცი ფერი შენთა უძირო თვალთა,
მხოლოდ ვიცი, რომ შენი ცქერა სევდასა ჰგავდა -
ხატების სევდას,
ფრესკების სევდას...
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
soso_soso
პოსტი Oct 6 2011, 07:15 PM
პოსტი #660


სოსო
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 167
რეგისტრ.: 16-September 11
მდებარ.: ურბნისისა და რუისის ეპარქია
წევრი № 11,558



ა.ვ.მ მართალია


--------------------
თუ ადამიანს რწმენა აქვს, იგი უძლეველია უთუოდ.

ჭაღარა არაფერია. მთავარია სულში არ გაუჩნდეს ადამიანს ჭაღარა.

კონსტანტინე გამსახურდია
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

103 გვერდი V « < 31 32 33 34 35 > » 
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული წევრი)
0 წევრი:

 



მსუბუქი ვერსია ახლა არის: 16th June 2025 - 08:21 AM

მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი

ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი