![]() |
სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
tamuna m |
![]()
პოსტი
#641
|
![]() კატეგორია: მოკვდავი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Senators პოსტები: 4,790 რეგისტრ.: 4-February 08 მდებარ.: არც იქით და არც აქეთ წევრი № 3,842 ![]() |
GIORGI LELUASHVILI
ვა, დავმშვიდდი ![]() -------------------- ..................... ენა მაქვს ძირში ამოსაგლეჯი, მაგრამ ვერავინ რისკავს ..................... სენატორიც თავიდან რიგითი იუზერი იყო :D ................... პ. ს. ბავშვობაში ყველა ხატავს |
George Leluashvili |
![]()
პოსტი
#642
|
Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 5,088 რეგისტრ.: 27-February 11 წევრი № 10,559 ![]() |
tamuna m
ციტატა ვა, დავმშვიდდი (ბოწ) ![]() -------------------- ________________________________________________________________________
შეიძულე სიმდიდრე და იქნები მდიდარი; შეიძულე დიდება და იქნები დიდებული; შეიძულე შეურაცხება და იქნები უძლეველი; შეიძულე დასვენება და იპოვი მოსვენებას; შეიძულე დედამიწა და იპოვი ზეცას. ________________________________________________________________________ |
კოკა |
![]()
პოსტი
#643
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 156 რეგისტრ.: 1-October 10 წევრი № 9,556 ![]() |
GIORGI LELUASHVILI
tamuna m მეგობრებო....... ძალიან საინტერესო დისკუსია გქონდათ ფსალმუნი 142, ლუკა 18:18-19 და იოანე 10:11 დაკავშირებით მაგრამ ერთი კითხვა გამიჩნდა............ ლუკა 18:18-ში დედანში სიტყვა სახიერი (კარგი) აღინიშნება ἀγαθέ (აგათე), ხოლო იოანე 10:11 კი καλός (კალოს).......... შესაბამისად ორი სხვადასხვა სიტყვის მნიშვნელობის გაიგივება რამდენად დასაშვებია ამ შემთხვევაში? ფსალმუნი 142 დაწერილია ძველებრაულზე და შესაბამისად მასთან ძნელი შესადარებელი იქნება.......... თუმცა טֹובָ֑ה-ც კარგს ნიშნავს ანუ იმის თქმა მინდა, რომ იოანეში მაცხოვარი თავის თავზე როდესაც საუბრობს ამბობს რომ მე ვარ καλός მწყემსიო რაც ღმერთისათვის დამახასიათებელი ἀγαθέ-საგან განსხვავებული სახიერებაა...... რას იტყვით? -------------------- იხილეთ და ეკრძალენით ცომისაგან ფარისეველთაჲსა და სადუკეველთაჲსა
|
George Leluashvili |
![]()
პოსტი
#644
|
Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 5,088 რეგისტრ.: 27-February 11 წევრი № 10,559 ![]() |
GIORGI LELUASHVILI tamuna m მეგობრებო....... ძალიან საინტერესო დისკუსია გქონდათ ფსალმუნი 142, ლუკა 18:18-19 და იოანე 10:11 დაკავშირებით მაგრამ ერთი კითხვა გამიჩნდა............ ლუკა 18:18-ში დედანში სიტყვა სახიერი (კარგი) აღინიშნება ἀγαθέ (აგათე), ხოლო იოანე 10:11 კი καλός (კალოს).......... შესაბამისად ორი სხვადასხვა სიტყვის მნიშვნელობის გაიგივება რამდენად დასაშვებია ამ შემთხვევაში? ფსალმუნი 142 დაწერილია ძველებრაულზე და შესაბამისად მასთან ძნელი შესადარებელი იქნება.......... თუმცა טֹובָ֑ה-ც კარგს ნიშნავს ანუ იმის თქმა მინდა, რომ იოანეში მაცხოვარი თავის თავზე როდესაც საუბრობს ამბობს რომ მე ვარ καλός მწყემსიო რაც ღმერთისათვის დამახასიათებელი ἀγαθέ-საგან განსხვავებული სახიერებაა...... რას იტყვით? და იქნებ ეს განსხვავებული სიტყვები მხოლოდამხოლოდ სინონიმებია? -------------------- ________________________________________________________________________
შეიძულე სიმდიდრე და იქნები მდიდარი; შეიძულე დიდება და იქნები დიდებული; შეიძულე შეურაცხება და იქნები უძლეველი; შეიძულე დასვენება და იპოვი მოსვენებას; შეიძულე დედამიწა და იპოვი ზეცას. ________________________________________________________________________ |
კოკა |
![]()
პოსტი
#645
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 156 რეგისტრ.: 1-October 10 წევრი № 9,556 ![]() |
GIORGI LELUASHVILI
სინონიმები შეიძლება იყოს მაგრამ ამით ბევრი არა იცვლება რამ....... სახარებაში შემთხვევითობები გამორიცხულია........... უბრალოდ ჩემი ვიწრო ჭკუით გამომაქვს ისეთი დასკვნა, რომ ἀγαθέ (აგათე) დაძახება იესომ დაუშალა ჭაბუკს იმიტომ კი არა, რომ მხოლოდ ღმერთია კეთილი, არამედ იმიტომ, რომ ἀγαθέ-სებური კეთილი მხოლოდ ღმერთი შეიძლება იყოს........... ხოლო καλός (კალოს) არის ისეთი კეთილი, რომელიც ყველა შეიძლება იყოს........ მე არაფერს არ ვამტკიცებ, უბრალოდ მოსაზრებაა, რომელიც შეიძლება არასწორია........ მსჯელობისათვის საინტერესოა თუ სადმე კიდევ არის სიტყვა ἀγαθέ (აგათე) ნახმარი სახარებაში არა ღმერთის მიმართ.......... ასევე საინტერესო იქნებოდა ბერძნულის სპეციალისტის მოსაზრება ამ საკითხთან დაკავშირებით........ -------------------- იხილეთ და ეკრძალენით ცომისაგან ფარისეველთაჲსა და სადუკეველთაჲსა
|
George Leluashvili |
![]()
პოსტი
#646
|
Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 5,088 რეგისტრ.: 27-February 11 წევრი № 10,559 ![]() |
კოკა
ციტატა მსჯელობისათვის საინტერესოა თუ სადმე კიდევ არის სიტყვა ἀγαθέ (აგათე) ნახმარი სახარებაში არა ღმერთის მიმართ აბა ეს ნახე ![]() " კეთილ, მონაო სახიერო და სარწმუნოო! მცირესა ზედა სარწმუნო იქმენ, მრავალსა ზედა დაგადგინო შენ; "(მათე 25) ამ ციტატაში ნახმარია ორივე სიტყვა-კეთილიც და სახიერიც, რაც მაფიქრებინებს, რომ ეს შეესაბამება შენ მიერ მოყვანილ ბერძნულ სიტყვებს - καλός (კალოს) და ἀγαθέ (აგათე). -------------------- ________________________________________________________________________
შეიძულე სიმდიდრე და იქნები მდიდარი; შეიძულე დიდება და იქნები დიდებული; შეიძულე შეურაცხება და იქნები უძლეველი; შეიძულე დასვენება და იპოვი მოსვენებას; შეიძულე დედამიწა და იპოვი ზეცას. ________________________________________________________________________ |
damiane80 |
![]()
პოსტი
#647
|
Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,022 რეგისტრ.: 4-March 09 წევრი № 6,599 ![]() |
GIORGI LELUASHVILI სინონიმები შეიძლება იყოს მაგრამ ამით ბევრი არა იცვლება რამ....... სახარებაში შემთხვევითობები გამორიცხულია........... უბრალოდ ჩემი ვიწრო ჭკუით გამომაქვს ისეთი დასკვნა, რომ ἀγαθέ (აგათე) დაძახება იესომ დაუშალა ჭაბუკს იმიტომ კი არა, რომ მხოლოდ ღმერთია კეთილი, არამედ იმიტომ, რომ ἀγαθέ-სებური კეთილი მხოლოდ ღმერთი შეიძლება იყოს........... ხოლო καλός (კალოს) არის ისეთი კეთილი, რომელიც ყველა შეიძლება იყოს........ მე არაფერს არ ვამტკიცებ, უბრალოდ მოსაზრებაა, რომელიც შეიძლება არასწორია........ მსჯელობისათვის საინტერესოა თუ სადმე კიდევ არის სიტყვა ἀγαθέ (აგათე) ნახმარი სახარებაში არა ღმერთის მიმართ.......... ასევე საინტერესო იქნებოდა ბერძნულის სპეციალისტის მოსაზრება ამ საკითხთან დაკავშირებით........ სახარების მაგ ადგილის განმარტებაზე მე ასეთი აზრი მომივიდა, მაცხოვარი ჭაბუკს ეუბნება, რატომ მიწოდებ სახიერს, სახიერი ხომ ღმერთია. ხომ არ იყო ეს ერთგვარი შეფარული მინიშნება იმაზე, რომ "თუკი შენ სახიერად მიგაჩნივარ, მაშინ შენს წინაშე ღმერთი ყოფილა" და არა უბრალოდ მოძღვარი... |
კოკა |
![]()
პოსტი
#648
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 156 რეგისტრ.: 1-October 10 წევრი № 9,556 ![]() |
GIORGI LELUASHVILI
ციტატა ამ ციტატაში ნახმარია ორივე სიტყვა-კეთილიც და სახიერიც, რაც მაფიქრებინებს, რომ ეს შეესაბამება შენ მიერ მოყვანილ ბერძნულ სიტყვებს - καλός (კალოს) და ἀγαθέ (აგათე). კი, ზუსტადაც....... აგათე აქ მონის მიმართაა ნახმარი....... დედანში ნახმარია ἀγαθέ (აგათე) როგორც "სახიერო"....... და πιστέ (პისტე) - სარწმუნოო........ ხოლო სულ პირველი სიტყვა "კეთილ" აქ სულ სხვა მნიშვნელობითაა, ეს "კეთილ" მონას კი არ ეკუთვნის, არამედ კარგათ გაკეთებული საქმის შესაქებ სიტყვას........ თუმცა რაც არ უნდა იყოს მე მიმაჩნია, რომ მაინც უნდა გაირკვეს თუ რა მნიშვნელობითაა გამოყენებული ἀγαθέ (აგათე) ლუკასტან და καλός (კალოს) იოანესთან......... მე არამგონია რომ უმნიშვნელო იყოს სხვადასხვა სიტყვის გამოყენება ამ ორ შემთხვევაში......... -------------------- იხილეთ და ეკრძალენით ცომისაგან ფარისეველთაჲსა და სადუკეველთაჲსა
|
George Leluashvili |
![]()
პოსტი
#649
|
Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 5,088 რეგისტრ.: 27-February 11 წევრი № 10,559 ![]() |
კოკა
მოიცა, ვეღარ გავიგე, ერთგან ამბობ, რომ ციტატა აგათე აქ მონის მიმართაა ნახმარი და მერე ამბობ, რომ ციტატა ეს "კეთილ" მონას კი არ ეკუთვნის, არამედ კარგათ გაკეთებული საქმის შესაქებ სიტყვას რაშია საქმე? ვერ გავიგე... -------------------- ________________________________________________________________________
შეიძულე სიმდიდრე და იქნები მდიდარი; შეიძულე დიდება და იქნები დიდებული; შეიძულე შეურაცხება და იქნები უძლეველი; შეიძულე დასვენება და იპოვი მოსვენებას; შეიძულე დედამიწა და იპოვი ზეცას. ________________________________________________________________________ |
კოკა |
![]()
პოსტი
#650
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 156 რეგისტრ.: 1-October 10 წევრი № 9,556 ![]() |
კოკა მოიცა, ვეღარ გავიგე, ერთგან ამბობ, რომ და მერე ამბობ, რომ რაშია საქმე? ვერ გავიგე... აქ არის 3 განსაზღვრება: 1. კარგი 2. კეთილი 3. სარწმუნო პირველი ეკუთვნის გაკეთებულ საქმეს, ხოლო 2 და 3 მონას....... იმედია ინგლისური იცი....... ინგლისურად უფრო ადვილი გასაგებია....... ეს არის დედანი: ἔφη αὐτῷ ὁ κύριος αὐτοῦ· εὖ, δοῦλε ἀγαθὲ καὶ πιστέ, ἐπὶ ὀλίγα ἦς πιστός, ἐπὶ πολλῶν σε καταστήσω· εἴσελθε εἰς τὴν χαρᾶν τοῦ κυρίου σου ინგლისური თარგმანი: His lord said unto him Well done good and faithful servant thou hast been faithful over a few things I will make thee ruler over many things enter thou into the joy of thy lord -------------------- იხილეთ და ეკრძალენით ცომისაგან ფარისეველთაჲსა და სადუკეველთაჲსა
|
George Leluashvili |
![]()
პოსტი
#651
|
Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 5,088 რეგისტრ.: 27-February 11 წევრი № 10,559 ![]() |
კოკა
ციტატა აქ არის 3 განსაზღვრება:1. კარგი2. კეთილი3. სარწმუნოპირველი ეკუთვნის გაკეთებულ საქმეს, ხოლო 2 და 3 მონას....... ანუ აქედან გამომდინარე, განასზღვრება-კეთილი, ბერძნულად ἀγαθέ (აგათე) ეკუთვნის მონას ხო? -------------------- ________________________________________________________________________
შეიძულე სიმდიდრე და იქნები მდიდარი; შეიძულე დიდება და იქნები დიდებული; შეიძულე შეურაცხება და იქნები უძლეველი; შეიძულე დასვენება და იპოვი მოსვენებას; შეიძულე დედამიწა და იპოვი ზეცას. ________________________________________________________________________ |
კოკა |
![]()
პოსტი
#652
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 156 რეგისტრ.: 1-October 10 წევრი № 9,556 ![]() |
GIORGI LELUASHVILI
ციტატა ანუ აქედან გამომდინარე, განასზღვრება-კეთილი, ბერძნულად ἀγαθέ (აგათე) ეკუთვნის მონას ხო? კი ციტატა თუმცა რაც არ უნდა იყოს მე მიმაჩნია, რომ მაინც უნდა გაირკვეს თუ რა მნიშვნელობითაა გამოყენებული ἀγαθέ (აგათე) ლუკასტან და καλός (კალოს) იოანესთან.........მე არამგონია რომ უმნიშვნელო იყოს სხვადასხვა სიტყვის გამოყენება ამ ორ შემთხვევაში......... -------------------- იხილეთ და ეკრძალენით ცომისაგან ფარისეველთაჲსა და სადუკეველთაჲსა
|
George Leluashvili |
![]()
პოსტი
#653
|
Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 5,088 რეგისტრ.: 27-February 11 წევრი № 10,559 ![]() |
კოკა
ციტატა კი ანუ შენ ამ კითხვაზე ციტატა მსჯელობისათვის საინტერესოა თუ სადმე კიდევ არის სიტყვა ἀγαθέ (აგათე) ნახმარი სახარებაში არა ღმერთის მიმართ გავეცი ხო პასუხი? ციტატა თუმცა რაც არ უნდა იყოს მე მიმაჩნია, რომ მაინც უნდა გაირკვეს თუ რა მნიშვნელობითაა გამოყენებული ἀγαθέ (აგათე) ლუკასტან და καλός (კალოს) იოანესთან.........მე არამგონია რომ უმნიშვნელო იყოს სხვადასხვა სიტყვის გამოყენება ამ ორ შემთხვევაში ჰო, საინტერესოა ნამდვილად. უმნიშვნელო რათქმაუნდა არ იქნება. -------------------- ________________________________________________________________________
შეიძულე სიმდიდრე და იქნები მდიდარი; შეიძულე დიდება და იქნები დიდებული; შეიძულე შეურაცხება და იქნები უძლეველი; შეიძულე დასვენება და იპოვი მოსვენებას; შეიძულე დედამიწა და იპოვი ზეცას. ________________________________________________________________________ |
კოკა |
![]()
პოსტი
#654
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 156 რეგისტრ.: 1-October 10 წევრი № 9,556 ![]() |
GIORGI LELUASHVILI
ციტატა გავეცი ხო პასუხი? კი გაიხარე მადლობა -------------------- იხილეთ და ეკრძალენით ცომისაგან ფარისეველთაჲსა და სადუკეველთაჲსა
|
George Leluashvili |
![]()
პოსტი
#655
|
Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 5,088 რეგისტრ.: 27-February 11 წევრი № 10,559 ![]() |
კოკა
ციტატა კი, გაიხარე, მადლობა ![]() -------------------- ________________________________________________________________________
შეიძულე სიმდიდრე და იქნები მდიდარი; შეიძულე დიდება და იქნები დიდებული; შეიძულე შეურაცხება და იქნები უძლეველი; შეიძულე დასვენება და იპოვი მოსვენებას; შეიძულე დედამიწა და იპოვი ზეცას. ________________________________________________________________________ |
soso_soso |
![]()
პოსტი
#656
|
![]() სოსო ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 167 რეგისტრ.: 16-September 11 მდებარ.: ურბნისისა და რუისის ეპარქია წევრი № 11,558 ![]() |
თემა რომ არ ჩავარდეს ერთ კითხვას დავსვამ. რომელ წინასწარმეტყველის წიგნშია საუბარი ზაქარია ბერექიას ძეზე
![]() ![]() -------------------- თუ ადამიანს რწმენა აქვს, იგი უძლეველია უთუოდ.
ჭაღარა არაფერია. მთავარია სულში არ გაუჩნდეს ადამიანს ჭაღარა. კონსტანტინე გამსახურდია |
კოკა |
![]()
პოსტი
#657
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 156 რეგისტრ.: 1-October 10 წევრი № 9,556 ![]() |
უფალი რომ გამოეცხადება მოსეს ცეცხლმოდებული ბუჩქის სახით ეგ ადგილი მაინტერესებს ბიბლიაში რა ადგილას არის.............
-------------------- იხილეთ და ეკრძალენით ცომისაგან ფარისეველთაჲსა და სადუკეველთაჲსა
|
A.V.M |
![]()
პოსტი
#658
|
![]() მადლობა ამ ფორუმს! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Senators პოსტები: 13,742 რეგისტრ.: 14-June 11 მდებარ.: ფორუმს გარეთ წევრი № 11,203 ![]() |
სოსო შენ კითხვაზე პასუხი ისაიაა ხომ?
-------------------- აბა ჰე და აბა ჰო!
|
georgios |
![]()
პოსტი
#659
|
Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,263 რეგისტრ.: 13-August 11 წევრი № 11,439 ![]() |
კოკა
ციტატა უფალი რომ გამოეცხადება მოსეს ცეცხლმოდებული ბუჩქის სახით ეგ ადგილი მაინტერესებს ბიბლიაში რა ადგილას არის............. გამოსვლათა წიგნის მესამე თავში. -------------------- დღესაც არ ვიცი ფერი შენთა უძირო თვალთა,
მხოლოდ ვიცი, რომ შენი ცქერა სევდასა ჰგავდა - ხატების სევდას, ფრესკების სევდას... |
soso_soso |
![]()
პოსტი
#660
|
![]() სოსო ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 167 რეგისტრ.: 16-September 11 მდებარ.: ურბნისისა და რუისის ეპარქია წევრი № 11,558 ![]() |
ა.ვ.მ მართალია
-------------------- თუ ადამიანს რწმენა აქვს, იგი უძლეველია უთუოდ.
ჭაღარა არაფერია. მთავარია სულში არ გაუჩნდეს ადამიანს ჭაღარა. კონსტანტინე გამსახურდია |
![]() ![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 16th June 2025 - 08:21 AM |
მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი
ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი