IPB

სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )

საეკლესიო ბიბლიოთეკა

103 გვერდი V « < 36 37 38 39 40 > »   
Reply to this topicStart new topic
> "ჩვენ ვსწავლობთ ბიბლიას" - 2
George Leluashvili
პოსტი Nov 1 2011, 04:28 PM
პოსტი #741


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 5,088
რეგისტრ.: 27-February 11
წევრი № 10,559



afxazi
ციტატა
"რატომ მიწოდებ სახიერს"? - რას ნიშნავს?

ანუ იესოს აინტერესებს ჭაბუკის პასუხი, თუ საიდან მიხვდა იგი მის სახიერებას, როცა პირველად ხედავს.

აი მაგალითად, შენ რომ ვინმემ ბოროტი ადამიანი გიწოდოს ( biggrin.gif ), არ კითხავ რატომ მეუბნები ამასო?
ციტატა
დაფარულს? მოიცა ადამიანური ბუნება საღვთო ბუნებას ფარავდა?
არ ფარავდა?

იგი ხორცში ისეთივე იყო, როგორც ზეციურ საუფლოში?
ციტატა
ეუფ, ღმრთაების სხივები რას ნიშნავს? ანუ შეძენილ სხივებს?
ანუ მასში დამკვიდრებულ ღვთაების სისავსეს.


--------------------
________________________________________________________________________

შეიძულე სიმდიდრე და იქნები მდიდარი;
შეიძულე დიდება და იქნები დიდებული;
შეიძულე შეურაცხება და იქნები უძლეველი;
შეიძულე დასვენება და იპოვი მოსვენებას;
შეიძულე დედამიწა და იპოვი ზეცას.
________________________________________________________________________

User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
afxazi
პოსტი Nov 1 2011, 04:30 PM
პოსტი #742


დავითი
***

ჯგუფი: სენატის თავმჯდომარე
პოსტები: 8,814
რეგისტრ.: 7-March 07
წევრი № 1,291



GIORGI LELUASHVILI

ციტატა
მასში დამკვიდრებულ


კარგი ახლა ნესტორიანიზმში ნუ გადაიჭრები ხოლმე. რას ქვია დამკვიდრებული. ისე და როგორი წარმოდგენა გაქვს ქრისტესთან დაკავშირებით. ვინ იყო ქრისტე?


--------------------
სათნოება თვითკმარია ბედნიერებისთვის

კლიმენტი ალექსანდრიელი


User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
George Leluashvili
პოსტი Nov 1 2011, 04:33 PM
პოსტი #743


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 5,088
რეგისტრ.: 27-February 11
წევრი № 10,559



afxazi
ციტატა
კარგი ახლა ნესტორიანიზმში ნუ გადაიჭრები ხოლმე. რას ქვია დამკვიდრებული.

" მას შინა დამკჳდრებულ არს ყოველივე სავსება ღმრთეებისა ხორციელად." (კოლასელთა 2, 9)
ციტატა
სე და როგორი წარმოდგენა გაქვს ქრისტესთან დაკავშირებით. ვინ იყო ქრისტე?

მეკაიფები თუ რაშია საქმე?


--------------------
________________________________________________________________________

შეიძულე სიმდიდრე და იქნები მდიდარი;
შეიძულე დიდება და იქნები დიდებული;
შეიძულე შეურაცხება და იქნები უძლეველი;
შეიძულე დასვენება და იპოვი მოსვენებას;
შეიძულე დედამიწა და იპოვი ზეცას.
________________________________________________________________________

User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
afxazi
პოსტი Nov 1 2011, 04:38 PM
პოსტი #744


დავითი
***

ჯგუფი: სენატის თავმჯდომარე
პოსტები: 8,814
რეგისტრ.: 7-March 07
წევრი № 1,291



GIORGI LELUASHVILI

ციტატა
მეკაიფები თუ რაშია საქმე?


რამე მეტყობა.

ციტატა
" მას შინა დამკჳდრებულ არს ყოველივე სავსება ღმრთეებისა ხორციელად." (კოლასელთა 2, 9)


კარგი იქნებოდა ამ მუხლის შესაბამისი განმარტებაც გენახა.

თუმცა კარგი, ეს თემას არ ეხება და ვერც ჩემი შეკითხვის არსი გაიგე. ამიტომ დავდუმდები.


--------------------
სათნოება თვითკმარია ბედნიერებისთვის

კლიმენტი ალექსანდრიელი


User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
George Leluashvili
პოსტი Nov 1 2011, 04:43 PM
პოსტი #745


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 5,088
რეგისტრ.: 27-February 11
წევრი № 10,559



afxazi
ციტატა
კარგი იქნებოდა ამ მუხლის შესაბამისი განმარტებაც გენახა.

ვიცი განმარტებაც და სწორედ მაგ გაგებით გითხარი ის "დამკვიდრებაც".

სხვათაშორის, რაც მე ვილაპარაკე მაგ მუხლის განმარტებაზე, აქედან იყო აღებული
http://www.orthodoxy.ge/tserili/diachenko/12kvira.htm


--------------------
________________________________________________________________________

შეიძულე სიმდიდრე და იქნები მდიდარი;
შეიძულე დიდება და იქნები დიდებული;
შეიძულე შეურაცხება და იქნები უძლეველი;
შეიძულე დასვენება და იპოვი მოსვენებას;
შეიძულე დედამიწა და იპოვი ზეცას.
________________________________________________________________________

User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
afxazi
პოსტი Nov 1 2011, 05:29 PM
პოსტი #746


დავითი
***

ჯგუფი: სენატის თავმჯდომარე
პოსტები: 8,814
რეგისტრ.: 7-March 07
წევრი № 1,291



GIORGI LELUASHVILI

ციტატა
რატო გამიგე ცუდად?


რავიცი, ასე ეწერა და...

კარგი სხვა კითხვას დავსვამ მაშინ:

"და რამეთუ დაეფლა და რამეთუ აღდგა მესამესა დღესა, ვითარცა წერილ არს, 5. და რამეთუ ეჩუენა კეფას და მერმე ათერთმეტთა მათ," (I კორ. 15. 4-5).

ამ დროს აშკარად 11 მოციქული იყო (იუდა უკვე გარდაცვლილი იყო). რატომ წერია 12?


--------------------
სათნოება თვითკმარია ბედნიერებისთვის

კლიმენტი ალექსანდრიელი


User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
George Leluashvili
პოსტი Nov 1 2011, 05:45 PM
პოსტი #747


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 5,088
რეგისტრ.: 27-February 11
წევრი № 10,559



afxazi
ციტატა
რავიცი, ასე ეწერა და...

მხოლოდ გკითხე ინტერესის გამოsmile.gif
ციტატა
"და რამეთუ დაეფლა და რამეთუ აღდგა მესამესა დღესა, ვითარცა წერილ არს, 5. და რამეთუ ეჩუენა კეფას და მერმე ათერთმეტთა მათ," (I კორ. 15. 4-5).ამ დროს აშკარად 11 მოციქული იყო (იუდა უკვე გარდაცვლილი იყო). რატომ წერია 12?


საინტერესოააfiqri.gif

იქნებ მახარებელი იმას გულისხმობს, რომ ჯერ პეტრეს ცალკე ეჩვენა და შემდეგ უკვე პეტრესთან ერთად ეჩვენა დანარჩენებს, ანუ ჯამში 11-ს?


--------------------
________________________________________________________________________

შეიძულე სიმდიდრე და იქნები მდიდარი;
შეიძულე დიდება და იქნები დიდებული;
შეიძულე შეურაცხება და იქნები უძლეველი;
შეიძულე დასვენება და იპოვი მოსვენებას;
შეიძულე დედამიწა და იპოვი ზეცას.
________________________________________________________________________

User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
afxazi
პოსტი Nov 1 2011, 06:03 PM
პოსტი #748


დავითი
***

ჯგუფი: სენატის თავმჯდომარე
პოსტები: 8,814
რეგისტრ.: 7-March 07
წევრი № 1,291



ციტატა
და რამეთუ ეჩუენა კეფას და მერმე ათერთმეტთა მათ


ეს ეხლა შევამჩნიე, ახალქართულში 12 წერია, ეფრემ მცირის მიერ თარგმნილ სამოციქულოს განმარტებაშიც ათორმეტი. გიორგი ხომ არ ყოფს უბრალოდ.


--------------------
სათნოება თვითკმარია ბედნიერებისთვის

კლიმენტი ალექსანდრიელი


User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
George Leluashvili
პოსტი Nov 1 2011, 06:16 PM
პოსტი #749


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 5,088
რეგისტრ.: 27-February 11
წევრი № 10,559



afxazi
ციტატა
ეს ეხლა შევამჩნიე, ახალქართულში 12 წერია, ეფრემ მცირის მიერ თარგმნილ სამოციქულოს განმარტებაშიც ათორმეტი. გიორგი ხომ არ ყოფს უბრალოდ.

კი მარა, დედანში როგორ წერია?


--------------------
________________________________________________________________________

შეიძულე სიმდიდრე და იქნები მდიდარი;
შეიძულე დიდება და იქნები დიდებული;
შეიძულე შეურაცხება და იქნები უძლეველი;
შეიძულე დასვენება და იპოვი მოსვენებას;
შეიძულე დედამიწა და იპოვი ზეცას.
________________________________________________________________________

User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
damiane80
პოსტი Nov 1 2011, 06:20 PM
პოსტი #750


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 1,022
რეგისტრ.: 4-March 09
წევრი № 6,599



და ცალკე პეტრეს როდის ეჩვენა?
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
afxazi
პოსტი Nov 1 2011, 06:49 PM
პოსტი #751


დავითი
***

ჯგუფი: სენატის თავმჯდომარე
პოსტები: 8,814
რეგისტრ.: 7-March 07
წევრი № 1,291



damiane80

ციტატა
და ცალკე პეტრეს როდის ეჩვენა?


იგულისხმება პეტრეს მიერ აღდგომის დღეს ცარიელი საფლავის ნახვა.


--------------------
სათნოება თვითკმარია ბედნიერებისთვის

კლიმენტი ალექსანდრიელი


User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
damiane80
პოსტი Nov 2 2011, 11:03 AM
პოსტი #752


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 1,022
რეგისტრ.: 4-March 09
წევრი № 6,599



ციტატა
იგულისხმება პეტრეს მიერ აღდგომის დღეს ცარიელი საფლავის ნახვა.


რას ამბობ კაცო,

ჯერ ერთი წერია, რომ მაცხოვარი ეჩვენა პეტრეს და მერე დანარჩენ 11 -სო ანუ მაცხოვარი და არა ცარიელი საფლავი

გარდა ამისა, ცარიელი საფლავი პეტრესთან ერთად ნახა იოანემაც (ერთად იყვნენ), მაშინ პეტრეს ცალკე გამოყოფა რაღა საჭირო იყო, თუ ამას გულისხმობდა მოცულიქული იტყოდა, პირველად ეჩვენა პეტრეს და იოანეს და მერე სხვებსო და მესამე, ცარიელი საფლავი ნახეს მენელსაცხებელმა დედებმა (თანაც პირველებმა ნახეს), მაშინ მოციქულს უნდა ეთქვა პირველად დედებმა იხილესო და ეს ასეც იყო, მარიამმა იხილა პირველად, როგორც სახარება გვამცნობს;

ამიტომ, მგონი შენი ახსნა არასწორია, მე ყოველ შემთხვევაში აშკარად შეუსაბამოდ მიმაჩნიაsmile.gif
წმინდა მამები როგორ განმარტავენ მაგ ადგილს?
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
afxazi
პოსტი Nov 2 2011, 04:54 PM
პოსტი #753


დავითი
***

ჯგუფი: სენატის თავმჯდომარე
პოსტები: 8,814
რეგისტრ.: 7-March 07
წევრი № 1,291



damiane80

ციტატა
ცარიელი საფლავი პეტრესთან ერთად ნახა იოანემაც


იოანე არ შესულა შიგნით, ეს წერია ცხადად, არამედ შევიდა პეტრე და მან ნახა პირველად სახვევები. აღდგომის ფაქტი პირველად სწორედ პეტრეს გაეცხადა.


--------------------
სათნოება თვითკმარია ბედნიერებისთვის

კლიმენტი ალექსანდრიელი


User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
damiane80
პოსტი Nov 2 2011, 06:43 PM
პოსტი #754


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 1,022
რეგისტრ.: 4-March 09
წევრი № 6,599



ციტატა(afxazi @ Nov 2 2011, 04:54 PM) *

damiane80
იოანე არ შესულა შიგნით, ეს წერია ცხადად...


ოხ აფხაზ, შე რაღა გჭირს კაცო:

1. ერთსა მას შაბათსა მოვიდა მარიამ მაგდალენელი განთიად, ვიდრე ბნელღა იყო, საფლავსა მას ზედა და იხილა ლოდი იგი აღებული კარისა მისგან საფლავისა. 2. რბიოდა და მოვიდა სიმონ-პეტრესა და სხჳსა მის მოწაფისა, რომელი უყუარდა იესუს, და რქუა მათ: აღიღეს უფალი საფლავისაგან, და არა უწყი, სადა დადვეს იგი. 3. გამოვიდა პეტრე და სხუაჲ იგი მოწაფჱ და მოვიდოდეს საფლავად. 4. რბიოდეს ორნივე ზოგად. ხოლო სხუაჲ იგი მოწაფე წინა რბიოდა უადრეს პეტრესსა და მოვიდა პირველად საფლავად. 5. და შთახედა საფლავსა მას და იხილნა ტილონი იგი ხოლო მდებარენი და შინა არა შევიდა. 6. მოვიდა სიმონ-პეტრეცა შემდგომად მისა და შევიდა საფლავად და იხილნა ტილონი იგი მდებარენი. 7. და სუდარი იგი, რომელი იყო თავსა მისსა არა ტილოთა თანა მდებარე, არამედ თჳსაგან შეკეცილი ერთსა ადგილსა. 8. მაშინ შევიდა სხუაჲცა იგი მოწაფე, რომელი მოვიდა პირველად პეტრესა საფლავად. და იხილეს და ჰრწმენა. 9. რამეთუ არღა იცოდეს წერილისაჲ, ვითარმედ: ჯერ-არს მისი მკუდრეთით აღდგომაჲ. 10. წარვიდეს უკუე კუალად თჳსაგან მოწაფენი იგი.

ანუ ცხადად წერია, რომ პირველი ტილონი დაინახა იოანემ, გარდა ამისა შემდეგ შევიდა და უშუალოდ საფლავიც ნახა, ამას თავად იოანე გვიყვება სხვათაშორისsmile.gif

გარდა ამისა, გავიმეორებ რაც ზემოთ ვთქვი, მოციქულის სიტყვები "ქრისტე ეჩვენა", ვერ იქნება გაიგივებული "საფლავის ნახვასთან". გაუგებარია ლოგიკა მით უფრო თუ გავითვალისწინებთ მთლიანი წინადადების კონტექსტს "ეჩვენა პეტრეს და შემდეგ 11 მოწაფეს. თერთმეტ მოწაფეს თავად მაცხოვარი ეჩვენა, ამიტომ სრულიად ნათელია, რომ მოციქული აქ გულისხმობს ქრისტეს ნახვას და არა საფლავის

მამები რას ამბობენ, როგორია ამ ადგილის განმარტება?
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
afxazi
პოსტი Nov 2 2011, 07:10 PM
პოსტი #755


დავითი
***

ჯგუფი: სენატის თავმჯდომარე
პოსტები: 8,814
რეგისტრ.: 7-March 07
წევრი № 1,291



damiane80

ციტატა
ოხ აფხაზ, შე რაღა გჭირს კაცო:


მე რა დამემართა?

ციტატა
შინა არა შევიდა.



ციტატა
მოვიდა სიმონ-პეტრეცა შემდგომად მისა და შევიდა საფლავად



ციტატა
მაშინ შევიდა სხუაჲცა იგი მოწაფე


ეს ფრაზები მეჩვენება თუ ნამდვილად წერია. იოანე საფლავში არ შესულა პირველი, მან სახვევები შორიდან დაინახა, ხოლო შევიდა მას შემდეგ რაც შიგნით უკვე პეტრე იყო შესული და ამ უკანასკნელის მიერ დათვალიერებული იყო შიგნით ყველაფერი.

რაც შეეხება კორინთელთა მიმართ ეპისტოლის ფრაზას (ჯერ ერთი ჩემი ნათქვამი მხოლოდ ჩემი აზრი იყო, რომელსაც უკვე აღარ ვეთანხმები), ცხადადაა ნათქვამი, რომ პირველად პეტრეს ეჩვენა და შემდეგ 12-ს, თორმეტად განმარტავს ოქროპირიც (მთაწმინდელთან რატომ წერია 11 არ ვიცი).


--------------------
სათნოება თვითკმარია ბედნიერებისთვის

კლიმენტი ალექსანდრიელი


User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
damiane80
პოსტი Nov 2 2011, 07:35 PM
პოსტი #756


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 1,022
რეგისტრ.: 4-March 09
წევრი № 6,599



afxazi

ციტატა
[მე რა დამემართა?

ციტატა
შინა არა შევიდა.

ციტატა
მოვიდა სიმონ-პეტრეცა შემდგომად მისა და შევიდა საფლავად


ციტატა
მაშინ შევიდა სხუაჲცა იგი მოწაფე


ეს ფრაზები მეჩვენება თუ ნამდვილად წერია.


კი ნამდვილად წერია და ამიტომ გამიკვირდა ზემოთ რომ ამბობდი:
ციტატა
იოანე არ შესულა შიგნით, ეს წერია ცხადად...


smile.gifsmile.gifsmile.gif

User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
afxazi
პოსტი Nov 2 2011, 07:41 PM
პოსტი #757


დავითი
***

ჯგუფი: სენატის თავმჯდომარე
პოსტები: 8,814
რეგისტრ.: 7-March 07
წევრი № 1,291



damiane80

ციტატა
კი ნამდვილად წერია და ამიტომ გამიკვირდა ზემოთ რომ ამბობდი:


ვიგულისხმე, რომ პირველი პეტრე შევიდა.


--------------------
სათნოება თვითკმარია ბედნიერებისთვის

კლიმენტი ალექსანდრიელი


User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
damiane80
პოსტი Nov 2 2011, 07:50 PM
პოსტი #758


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 1,022
რეგისტრ.: 4-March 09
წევრი № 6,599



ციტატა(afxazi @ Nov 2 2011, 07:41 PM) *

damiane80
ვიგულისხმე, რომ პირველი პეტრე შევიდა.

ციტატა
იოანე საფლავში არ შესულა პირველი, მან სახვევები შორიდან დაინახა, ხოლო შევიდა მას შემდეგ რაც შიგნით უკვე პეტრე იყო შესული და ამ უკანასკნელის მიერ დათვალიერებული იყო შიგნით ყველაფერი


კი ბატონო

ანუ რომ შევაჯამოთ ერთობლივად ნახეს, პეტრეს შესვლა და შემდეგ იოანეს შესვლა ხდება სავარაუდოდ ხდება მცირე ინტერვალით, თან საგულისხმოა, რომ სახვევები პირველა იოანემ დაინახა. ასე რომ ამ ადგილზე მგონი ვერ ვიტვით, რომ "პეტრეს ეჩვენა მაცხოვარი", რადგან ერთი, რომ პეტრე მარტო არ იყო და მეორეც, არც მას და არც იოანეს მაცხოვარი საერთოდ არ უნახავთ, არამედ ნახეს საფლავი და ტილონი და მესამე, პავლე მოციქულის სიტყვების კონტექსტი ცალსახად მიუთიტებს, რომ ის გულისხმობს უშუალოდ მაცხოვრის ხილვას პეტრეს მიერ და არა მისი საფლავის.

აქ გასათვალისწინებელია, რომ ეპისტოლე არ იწერებოდა ღთვისმეტყველთა და მკვლევართათვის. ის იწერებოდა უბრალო ქრისტიანებისათვის და არა მგონია პავლე მოციქულს პეტრეს მიერ საფლავის ნახვა აზრობრივად გაეთანაბრებია მაცხოვრის ნახვასთან, რადგან ნებისმიერი ჩვეულებრივი ადამიანი, რომელიც ამ ტექსტს კითხულობს უეჭველი იფიქრებს, რომ პეტრემ ნახა მაცხოვარი და არა მისი საფლავი და პავლე მოციქულსაც ამის თქმა რომ ნდომოდა იტყოდა პირდაპირ და არა გადატანითი მნიშვნელობით.

ანუ კითხვა ძალაშია, რას ნიშნავს ეჩვენა პეტრეს და შემდეგ დანარჩენ 11-ს, როდის ეჩვენა პეტრეს პირველად?
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
afxazi
პოსტი Nov 2 2011, 07:55 PM
პოსტი #759


დავითი
***

ჯგუფი: სენატის თავმჯდომარე
პოსტები: 8,814
რეგისტრ.: 7-March 07
წევრი № 1,291



damiane80

ციტატა
პეტრეს და შემდეგ დანარჩენ 11-ს


12-ს, ჩემი კითხვა მდგომარეობა იმაში, თუ რატომ ამბობს პავლე 12-ს, როცა იუდა ამდ როს უკვე გარდაცვლილი იყო. აშკარად 12 წერია მანდ, რადგან ოქროპირი 12-ად განმარტავს ამ ადგილს.


--------------------
სათნოება თვითკმარია ბედნიერებისთვის

კლიმენტი ალექსანდრიელი


User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
damiane80
პოსტი Nov 2 2011, 08:28 PM
პოსტი #760


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 1,022
რეგისტრ.: 4-March 09
წევრი № 6,599



ციტატა(afxazi @ Nov 2 2011, 07:55 PM) *

damiane80
12-ს, ჩემი კითხვა მდგომარეობა იმაში, თუ რატომ ამბობს პავლე 12-ს, როცა იუდა ამდ როს უკვე გარდაცვლილი იყო. აშკარად 12 წერია მანდ, რადგან ოქროპირი 12-ად განმარტავს ამ ადგილს.


ეგ გასაგებია, სხვა რამეა საკითხავი, რას ნიშნავს "ეჩვენა პირველად პეტრეს"? და მერე სხვა მოწაფეებს

როდის ეჩვენა მაცხოვარი პეტრეს პირველად, სხვა მოწაფეთა გარეშე? ამ შემთხვევაში, შენი ვერსია საფლავის ნახვის შესახებ მგონი არასწორია

მე კი მაქვს ერთი მოსაზრება, მაგრამ ჯერ განმარტებებს ვნახავ და ვიტყვი მერე
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

103 გვერდი V « < 36 37 38 39 40 > » 
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული წევრი)
0 წევრი:

 



მსუბუქი ვერსია ახლა არის: 1st August 2025 - 11:38 PM

მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი

ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი