IPB

სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )

საეკლესიო ბიბლიოთეკა

103 გვერდი V « < 37 38 39 40 41 > »   
Reply to this topicStart new topic
> "ჩვენ ვსწავლობთ ბიბლიას" - 2
zaz
პოსტი Nov 2 2011, 08:29 PM
პოსტი #761


Member
**

ჯგუფი: Validating
პოსტები: 579
რეგისტრ.: 22-October 07
წევრი № 3,020



afxazi
როგორც ლოპუხინი განმარტავს 12 მოციქული გულისხმობს უფლის მიერ პირველად მოწოდებულ მოციქულებს და მიუხედავად იმისა, რომ ათნი იყვნენ უფლის პირველი გამოცხადებისას (თომა მოციქულიც ხომ არ იყო) მათ 12 მოციქულად იხსენებენ.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
damiane80
პოსტი Nov 2 2011, 09:53 PM
პოსტი #762


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 1,022
რეგისტრ.: 4-March 09
წევრი № 6,599



სამოციქულოს განმარტება ამ ადგილის ასეთია იოანე ოქროპირისა და სხვა წმინდა მამათა მიერ

"და რამეთუ ეჩვენა კეფას"

განმარტება: "დაღაცათუ სახარებაი მარიამის ჩვენებას იტყვის პირველ, არამედ სიტყაი ესე მოციქულისაი მამათათვის არს, რომელთაგანსა პირველად პეტრეს ეჩვენა, ვითარცა თავსა მოწაფეთა კრებულისასა.



User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
zaz
პოსტი Nov 2 2011, 10:00 PM
პოსტი #763


Member
**

ჯგუფი: Validating
პოსტები: 579
რეგისტრ.: 22-October 07
წევრი № 3,020



damiane80
ლოპუხინიც ესე განმარტავს, რომ პეტრე მოციქულს უფალი ხორციელად ეჩვენა.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
A.V.M
პოსტი Nov 2 2011, 10:07 PM
პოსტი #764


მადლობა ამ ფორუმს!
***

ჯგუფი: Senators
პოსტები: 13,742
რეგისტრ.: 14-June 11
მდებარ.: ფორუმს გარეთ
წევრი № 11,203



ციტატა

ლოპუხინიც ესე განმარტავს, რომ პეტრე მოციქულს უფალი ხორციელად ეჩვენა.

მეც ეგრე მგონია.
სამოციქულოში ხომ ასე ვკითხულობთ?:,,და უკანასკნელად მეჩვენა მეცა ვითარცა ნარჩევსა მოციქულსა,რომელი არა ღირს ვარ წოდებად მოციქულად."


--------------------
აბა ჰე და აბა ჰო!
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
damiane80
პოსტი Nov 2 2011, 10:13 PM
პოსტი #765


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 1,022
რეგისტრ.: 4-March 09
წევრი № 6,599



ციტატა(zaz @ Nov 2 2011, 10:00 PM) *

damiane80
ლოპუხინიც ესე განმარტავს, რომ პეტრე მოციქულს უფალი ხორციელად ეჩვენა.


მაგრამ როდის?

აქ 2 ვარიანტია, ერთი შეიძლება ეჩვენა კიდეც, რაც უბრალოდ არ არის აღწერილი სახარებაში ან მეორე, მოციქული აქ გულისხმობს იმ მომენტს როდესაც ყველას ერთად ეჩვენა, მაგრამ როგორც მოციქულთა შორის პირველს გამოყოფს პეტრეს

ანუ სიტყვათაწყობა ეჩვენა პეტრეს და მერმე სხვებსაც შეიძლება გულისხმობდეს არა დროში რიგითობას (დროში განსხვავებას), არამედ რიგითობას ასე ვთქვათ ხარისხში - დაახლოებით ასე: მაცხოვარის ჩვენება პირველ რიგში იყო პეტრესათვის და შემდეგ სხვათათვის.

ნუ ეს მხოლოდ ჩემი აზრია
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
zaz
პოსტი Nov 2 2011, 10:46 PM
პოსტი #766


Member
**

ჯგუფი: Validating
პოსტები: 579
რეგისტრ.: 22-October 07
წევრი № 3,020



damiane80
ლოპუხინის განმარტებით აღდგომის პირველ დღეს პავლე მოციქულის მიხედვით ორი ჩვენება იყო: ჯერ პეტრე მოციქულმა იხილა, ხოლო შემდეგ ათივე მოციქულმა, თომა მოციქულის გამოკლებით (პავლე მოციქული არ ახსენებს ლუკასა და კლეოპასთან უფლის გამოცხადებას).
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
George Leluashvili
პოსტი Nov 4 2011, 12:16 PM
პოსტი #767


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 5,088
რეგისტრ.: 27-February 11
წევრი № 10,559



რისთვის განკაცდა ძე და არა მამა ანდა სული?


--------------------
________________________________________________________________________

შეიძულე სიმდიდრე და იქნები მდიდარი;
შეიძულე დიდება და იქნები დიდებული;
შეიძულე შეურაცხება და იქნები უძლეველი;
შეიძულე დასვენება და იპოვი მოსვენებას;
შეიძულე დედამიწა და იპოვი ზეცას.
________________________________________________________________________

User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
zaz
პოსტი Nov 4 2011, 12:32 PM
პოსტი #768


Member
**

ჯგუფი: Validating
პოსტები: 579
რეგისტრ.: 22-October 07
წევრი № 3,020



GIORGI LELUASHVILI
ბოროტი მევენახეების იგავში არის, რომ ვენახის პატრონი ძეს გზავნის მევენახეებთან. უფალმაც თავისი ძე გაწირა ადამიანების გადასარჩენად.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
George Leluashvili
პოსტი Nov 4 2011, 12:38 PM
პოსტი #769


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 5,088
რეგისტრ.: 27-February 11
წევრი № 10,559



ციტატა(zaz @ Nov 4 2011, 12:32 PM) *

GIORGI LELUASHVILI
ბოროტი მევენახეების იგავში არის, რომ ვენახის პატრონი ძეს გზავნის მევენახეებთან. უფალმაც თავისი ძე გაწირა ადამიანების გადასარჩენად.

მაგრამ ხომ შეიძლება თავად მამა, ან სულიწმინდა განკაცებულიყო?
რატომ მოხდა მაინცდამაინც ძის განკაცება, ამაზე მინდა პასუხიsmile.gif


--------------------
________________________________________________________________________

შეიძულე სიმდიდრე და იქნები მდიდარი;
შეიძულე დიდება და იქნები დიდებული;
შეიძულე შეურაცხება და იქნები უძლეველი;
შეიძულე დასვენება და იპოვი მოსვენებას;
შეიძულე დედამიწა და იპოვი ზეცას.
________________________________________________________________________

User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
zaz
პოსტი Nov 4 2011, 01:04 PM
პოსტი #770


Member
**

ჯგუფი: Validating
პოსტები: 579
რეგისტრ.: 22-October 07
წევრი № 3,020



GIORGI LELUASHVILI
მტრობას ჩამოვაგდებ შენსა და დედაკაცს შორის, შენს თესლსა და დედაკაცის თესლს შორის: ის თავს გიჭეჭყავდეს, შენ კი ქუსლს უგესლავდე! (დაბ. 3,15). ამ სიტყვებით უფალმა კაცობრიობას ქრისტეს (ძე ღმერთის) მოვლინება აღუთქვა, რომელიც იხსნიდა მათ.
შენს კითხვაზე ესეთი პასუხი მაქვს: იმიტომ განხორციელდა ძე ღმერთი, რომ ბიბლიაში იყო ამაზე წინასწარმეტყველება.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
George Leluashvili
პოსტი Nov 4 2011, 11:10 PM
პოსტი #771


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 5,088
რეგისტრ.: 27-February 11
წევრი № 10,559



zaz
ციტატა
მტრობას ჩამოვაგდებ შენსა და დედაკაცს შორის, შენს თესლსა და დედაკაცის თესლს შორის: ის თავს გიჭეჭყავდეს, შენ კი ქუსლს უგესლავდე! (დაბ. 3,15). ამ სიტყვებით უფალმა კაცობრიობას ქრისტეს (ძე ღმერთის) მოვლინება აღუთქვა, რომელიც იხსნიდა მათ.

კი, მაგრამ აქ გველს ესაუბრება ყოვლადწმინდა სამება და არა მხოლოდ მამა, ან სულიწმინდა.
ქრისტე რა, უფალი არ არის?
ძველ აღთქმაში კი არსად წერია, რომ "ძე ღმერთი" უნდა განკაცდეს მაინცდამაინც.
იქ ზოგადადაა ნათქვამი, რომ ღმეთმა უნდა იხსნას სამყარო და აიღოს მთელი სოფლის ცოდვები.
ციტატა
შენს კითხვაზე ესეთი პასუხი მაქვს: იმიტომ განხორციელდა ძე ღმერთი, რომ ბიბლიაში იყო ამაზე წინასწარმეტყველება.

ბიბლიაში წინასწარმეტყველება იყო არა ძე ღმერთის (უშუალოდ), არამედ ზოგადად ღმერთის განკაცებაზე, რომელშიც ძესთან ეთად შეისაძლოა მამაც მოიაზრებოდეს და სულიწმინდაც.
(ნუ, ამას ხომ გესმით როგორც ვამბობsmile.gif )


პ.ს. როცა ძე ღმერთის განკაცებაზე საუბრობ, პასუხს უახლოვდებიa075.gif


--------------------
________________________________________________________________________

შეიძულე სიმდიდრე და იქნები მდიდარი;
შეიძულე დიდება და იქნები დიდებული;
შეიძულე შეურაცხება და იქნები უძლეველი;
შეიძულე დასვენება და იპოვი მოსვენებას;
შეიძულე დედამიწა და იპოვი ზეცას.
________________________________________________________________________

User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
zaz
პოსტი Nov 5 2011, 05:29 PM
პოსტი #772


Member
**

ჯგუფი: Validating
პოსტები: 579
რეგისტრ.: 22-October 07
წევრი № 3,020



GIORGI LELUASHVILI
"მე მამა ვიქნები მისთვის, ის კი შვილი იქნება ჩემთვის. თუ დააშავებს, გავწკეპლავ კაცთა წესით და ვცემ ადამიანთა ჩვეულებით. არ წაერთმევა მას ჩემი წყალობა, როგორც წავართვი საულს, რომელიც ჩამოგაცილე. მტკიცედ იდგება მისი სახლი და სამეფო სამარადისოდ ჩემს წინაშე; მყარი იქნება მისი ტახტი სამარადისოდ." (2 მეფ. 7,14-16)
ბიბლიის ეს წინასწარმეტყველება იესო ქრისტეს განკაცებას ეხება.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
George Leluashvili
პოსტი Nov 5 2011, 09:30 PM
პოსტი #773


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 5,088
რეგისტრ.: 27-February 11
წევრი № 10,559



ციტატა(zaz @ Nov 5 2011, 05:29 PM) *

GIORGI LELUASHVILI
"მე მამა ვიქნები მისთვის, ის კი შვილი იქნება ჩემთვის. თუ დააშავებს, გავწკეპლავ კაცთა წესით და ვცემ ადამიანთა ჩვეულებით. არ წაერთმევა მას ჩემი წყალობა, როგორც წავართვი საულს, რომელიც ჩამოგაცილე. მტკიცედ იდგება მისი სახლი და სამეფო სამარადისოდ ჩემს წინაშე; მყარი იქნება მისი ტახტი სამარადისოდ." (2 მეფ. 7,14-16)
ბიბლიის ეს წინასწარმეტყველება იესო ქრისტეს განკაცებას ეხება.

smile.gif
ამ მუხლში დავით მეფეზეა საუბარი და არა ძე ღმერთზე, რომელიც ამქვეყნად მოვა.
ამ ჭეშმარიტებას ისიც ამტკიცებს, რომ მამა ღმერთი არ იტყვის ძე ღმერთზე, რომ "თუ დააშავებს, გავწკეპლავ კაცთა წესით და ვცემ ადამიანთა ჩვეულებით"-ო.

აქ დავითის ტახტზეა საუბარი, რასაც მომდევნო მუხლი ადასტურებს:
"თანახმად ამ სიტყვებისა და ამ ხილვისა ელაპარაკა ნათანი დავითს. მივიდა დავით მეფე და დადგა უფლის წინაშე და თქვა. ვინა ვარ მე, უფალო ღმერთო ჩემო, ვინ არის ჩემი სახლი, რომ აქამდე აღმაზევე!" (2მეფ. 7, 17; 18)


--------------------
________________________________________________________________________

შეიძულე სიმდიდრე და იქნები მდიდარი;
შეიძულე დიდება და იქნები დიდებული;
შეიძულე შეურაცხება და იქნები უძლეველი;
შეიძულე დასვენება და იპოვი მოსვენებას;
შეიძულე დედამიწა და იპოვი ზეცას.
________________________________________________________________________

User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
zaz
პოსტი Nov 6 2011, 11:23 AM
პოსტი #774


Member
**

ჯგუფი: Validating
პოსტები: 579
რეგისტრ.: 22-October 07
წევრი № 3,020



GIORGI LELUASHVILI
ამ მუხლების ლოპუხინის განმარტება მომყავს: "Сказав сие о Соломоне, сыне Давида, пророк присоединяет предсказание и о Владыке Xристе, ибо говорит: "Я буду Ему отцом, и Он будет Мне сыном". А что изречено сие о Владыке Xристе - свидетель тому божественный апостол, сказавший евреям: "Кому бо рече когда от Ангел: Сын Мой еси Ты, Аз днесь родих Тя? И паки: Аз буду Ему во Отца, и Той будет Мне в Сына?" (Евр I:5). И последующие за сим слова всего менее опять приличны царям израильским; истинность же их оказывается на одном Владыке Xристе. Ибо сказано: "И верен будет дом Его, и Царство Его до века предо Мною! и престол Его будет исправлен в век" (ст. 16, по переводу 70-ти). Соломон же недолговечнее был других людей, не достиг даже и отцовой старости; да и все от него происшедшие (цари Иуды) прияли общий всем конец. Посему необходимо сделать одно из двух: или приложить сие к Владыке Xристу, или назвать лживым предречение Бога всяческих. Но последнее злочестиво и хульно. Потому необходимо, хотя и не хотят того иудеи, принять первое" (Блаж. Феодорит, толков, на 1 Цар, вопр. 21).
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
მხევალი ნინო
პოსტი Nov 6 2011, 02:19 PM
პოსტი #775


ზღაპრის ბოლო კეთილია..
***

ჯგუფი: Senators
პოსტები: 25,889
რეგისტრ.: 19-December 06
წევრი № 715



GIORGI LELUASHVILI


დაწერე რატომ ძე და არა მამა ან სულიწმინდა, თორემ, დამელია სული : )))


--------------------
ჩვენ ვინც ქრისტიანობა დაგვაბრალა ....

დიდება შენდა, რომელმან მოგვფინე ნათელი

-Поверь мне Карлсон, Не в пирогах счастье. -Да ты что, с ума сошёл?! А в чем же ещё? ©
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
afxazi
პოსტი Nov 6 2011, 02:31 PM
პოსტი #776


დავითი
***

ჯგუფი: სენატის თავმჯდომარე
პოსტები: 8,814
რეგისტრ.: 7-March 07
წევრი № 1,291



მხევალი ნინო

ციტატა
დაწერე რატომ ძე და არა მამა ან სულიწმინდა, თორემ, დამელია სული : )))


იოანე დამასკელთან სპეციალური თავია მიძღვნილი ამ საკითხისადმი.

http://www.orthodoxy.ge/gvtismetkveleba/damaskeli/77.htm


--------------------
სათნოება თვითკმარია ბედნიერებისთვის

კლიმენტი ალექსანდრიელი


User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
George Leluashvili
პოსტი Nov 6 2011, 03:40 PM
პოსტი #777


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 5,088
რეგისტრ.: 27-February 11
წევრი № 10,559



ციტატა(afxazi @ Nov 6 2011, 02:31 PM) *

მხევალი ნინო
იოანე დამასკელთან სპეციალური თავია მიძღვნილი ამ საკითხისადმი.

http://www.orthodoxy.ge/gvtismetkveleba/damaskeli/77.htm

ჰო, ესაა პასუხი.
ამ ნაწილს რომ ვეცნობოდი, ვიფიქრე საინტერესო კითხვა იქნება მეთქი...



დასვით ეხლა კითხვა...


--------------------
________________________________________________________________________

შეიძულე სიმდიდრე და იქნები მდიდარი;
შეიძულე დიდება და იქნები დიდებული;
შეიძულე შეურაცხება და იქნები უძლეველი;
შეიძულე დასვენება და იპოვი მოსვენებას;
შეიძულე დედამიწა და იპოვი ზეცას.
________________________________________________________________________

User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
zaz
პოსტი Nov 6 2011, 04:38 PM
პოსტი #778


Member
**

ჯგუფი: Validating
პოსტები: 579
რეგისტრ.: 22-October 07
წევრი № 3,020



რადგან აფხაზს შეაგვიანდა კითხვის დასმა მანამდე მე დავსვამ კითხვას: ადგილი სოლომონის ტაძრის ასაშენებლად ვინ შეიძინა და ვისგან შეიძინა?
P.S. მე მგონი ადვილი კითხვაა.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
George Leluashvili
პოსტი Nov 6 2011, 07:00 PM
პოსტი #779


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 5,088
რეგისტრ.: 27-February 11
წევრი № 10,559



ციტატა(zaz @ Nov 6 2011, 04:38 PM) *

რადგან აფხაზს შეაგვიანდა კითხვის დასმა მანამდე მე დავსვამ კითხვას: ადგილი სოლომონის ტაძრის ასაშენებლად ვინ შეიძინა და ვისგან შეიძინა?
P.S. მე მგონი ადვილი კითხვაა.

მეფე ხირამმა ლიბანში?


--------------------
________________________________________________________________________

შეიძულე სიმდიდრე და იქნები მდიდარი;
შეიძულე დიდება და იქნები დიდებული;
შეიძულე შეურაცხება და იქნები უძლეველი;
შეიძულე დასვენება და იპოვი მოსვენებას;
შეიძულე დედამიწა და იპოვი ზეცას.
________________________________________________________________________

User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
zaz
პოსტი Nov 6 2011, 07:07 PM
პოსტი #780


Member
**

ჯგუფი: Validating
პოსტები: 579
რეგისტრ.: 22-October 07
წევრი № 3,020



არა. მეფე ხირამი მასალას უგზავნიდა სოლომონ ბრძენს ტაძრის ასაშენებლად.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

103 გვერდი V « < 37 38 39 40 41 > » 
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული წევრი)
0 წევრი:

 



მსუბუქი ვერსია ახლა არის: 16th June 2025 - 08:26 AM

მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი

ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი