IPB

სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )

საეკლესიო ბიბლიოთეკა

5 გვერდი V « < 2 3 4 5 >  
Reply to this topicStart new topic
> მინდა რეალურ შეხედო თუ რახდება სასწაულების მიღმა, სიმართლე მიყვარს და სამართლიანად ვიძიებ ჭეშმარიტებას .
ikanosi
პოსტი Jul 22 2011, 07:24 PM
პოსტი #61


ირაკლი
***

ჯგუფი: Moderator
პოსტები: 6,285
რეგისტრ.: 3-January 10
მდებარ.: ფოთი - თბილისი
წევრი № 7,906



Otherguy
ისიც რეალურად მივიღოთ რომ სამყარო 6 დღეში შეიქმნა, აქაც შეგვიძლია პირდაპირ გავიგოთ და ვთქვათ რომ ის დღეები 24 საათიანია

ციტატა
ამიტომ არ მიყვარს შენთან კამათი, ბავშვივით ტინგიცობ ხოლმე...

იმიტომ "ვტინგიცობ" ხოლმე, რომ საკუთარი განმარტებები შემოგაქვს....თან უცილოდ გგონია რომ სრულ ჭეშმარიტებას ღაღადებ და ის აღმოაჩინე რაც ეკლესიამ 2 000 წლის მანძილზე ვერ ნახა.


--------------------
ფარით ან ფარზე
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Otherguy
პოსტი Jul 22 2011, 07:42 PM
პოსტი #62


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 1,802
რეგისტრ.: 25-February 09
მდებარ.: Sorrow Hill
წევრი № 6,554



ციტატა(ikanosi @ Jul 22 2011, 07:24 PM) *

Otherguy
ისიც რეალურად მივიღოთ რომ სამყარო 6 დღეში შეიქმნა, აქაც შეგვიძლია პირდაპირ გავიგოთ და ვთქვათ რომ ის დღეები 24 საათიანია
იმიტომ "ვტინგიცობ" ხოლმე, რომ საკუთარი განმარტებები შემოგაქვს....თან უცილოდ გგონია რომ სრულ ჭეშმარიტებას ღაღადებ და ის აღმოაჩინე რაც ეკლესიამ 2 000 წლის მანძილზე ვერ ნახა.


მერე რომ ღლაბუცობ, წმინდა ირანეუსი რომ ამბობდა მეორე საუკუნეში:

"ეს უკეთურნი ამბობენ რომ სული ცაში ადის სიკვდილის მერე. არა, ჩვენ აღდგომას უნდა დაველოდოთ მკვდრეთში, ისევე როგორც ეს უფალმა გააკეთა და მხოლოდ აღდგომის მერე ავიდა ღვთის სასუფეველში."

წმინდა იუსტინე, ესეც მეორე საუკუნეა:

"სული და ხორცი განუყოფელია, ცალკ-ცალკე ვერ იარსებებენ. სულის უკვდავება პლატონმა იქადაგა და არა უფალმა..."

იგივეს ამბობს წმინდა აფრაატიც, მეოთხე საუკუნეში...

მერე მეთხუთმეტე საუკუნიდან მოდიან მარტინ ლუთერი, ვილიამ ტინდალი, ისააკ ნიუტონი და უამრავი სხვა...


--------------------
43. ვინაიდან არ არის ვარგისი ხე, რომელმაც გამოიღოს უვარგისი ნაყოფი, და არც უვარგისი ხე, რომელმაც გამოიღოს ვარგისი ნაყოფი.
44. რადგანაც ყოველი ხე თავისი ნაყოფით იცნობა...
46. რად მეუბნებით: უფალო, უფალო! და ჩემს ნათქვამს კი არ ასრულებთ?
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
tamuna m
პოსტი Jul 22 2011, 08:54 PM
პოსტი #63


კატეგორია: მოკვდავი
***

ჯგუფი: Senators
პოსტები: 4,790
რეგისტრ.: 4-February 08
მდებარ.: არც იქით და არც აქეთ
წევრი № 3,842



Otherguy
როგორც აქამდე ვიცოდი, სიკვდილი იყო - სხეულის და სულის გაყრა.
ხოლო რაც შეეხება სულს:
"სული არის არსება ცოცხალი, მარტივი, უსხეულო, თავისი ბუნებით სხეულებრივ თვალთაგან უხილავი, უკვდავი, მოაზროვნე და გონისმიერი, უაღნაგობო, ორგანული სხეულით მოსარგებლე და მისთვის სიცოცხლის, ზრდის, გრძნობისა და შობადობის მიმნიჭებელი, გონების მქონე..." იოანე დამასკელი.


--------------------

.....................
ენა მაქვს ძირში ამოსაგლეჯი, მაგრამ ვერავინ რისკავს
.....................
სენატორიც თავიდან რიგითი იუზერი იყო :D
...................
პ. ს. ბავშვობაში ყველა ხატავს
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
George Leluashvili
პოსტი Jul 22 2011, 10:22 PM
პოსტი #64


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 5,088
რეგისტრ.: 27-February 11
წევრი № 10,559



Otherguy
ციტატა
" არ დარჩება ჩემი სული ადამიანში საუკუნოდ, რადგან ხორცია იგი. იყოს მისი ხანი ასოცი წელი."

ამაში ხორციელი საქმეებისკენ მიდრეკილება იგულისხმება და არა ის, რომ ადამიანი ხორცის სიკვდილთან ერთად კვდება.

რას ნიშნავს სულის სიკვდილი?

აი შესაბამისი მუხლებიც:



სულის სიკვდილი არ ნიშნავს მისი სულის გაქრობას,ეს ნიშნავს მისი სულის ღვთისაგან განშორებას:

-"ეს ჩემი ვაჟი(უძღები ძე მუხ.11)მკვდარი იყო და გაცოცხლდა,შენი ძმა მკვდარი იყო და გაცოცხლდა"(ლუკა15,11)"ვინც ჩემ სიტყვებს ისმენს და ჩემი მომავლინებელი სწამს,მას აქვს საუკუნო სიცოცხლე...არამედ უკვე სიკვდილიდან სიცოცხლეში გადავიდა"(იოანე5,24)"ვინც ჩემ სიტყვებს უსმენს იგი არ იხილავს სიკვდილს უკუნისამდე"(იოანე8,51)"ვინც მე მიწამებს კიდეც რო მოკვდეს იცოცხლებს,ვინ ცოცხალია და ჩემი მორწმუნეა,არ მოკვდება უკუნისამდე"(იოანე 11,25-26)"მკვდრები რომ იყავით თქვენი დანაშაულით და ცოდვებით,ჩვენ დანაშაულთა გამო მკვდრები გაგვაცოცხლა"(ეფეს.2,1-5)"თქვენ მკვდრები შეცოდებებში და თქვენს ხორციელ წინადაუცვეთლობაში, გაგაცოცხლათ და მოგიტევათ ყველა შეცოდება"(კოლ 2,13)"ავხორცი ცოცხლივ მკვდარია"(Iტიმ. 5,6)"გაქვს სახელი თითქოს ცოცხალი იყო,შენ კი მკვდარი ხარ"(გამოცხ. 3,1)


თუ შეგიძლია ეს მუხლი განმიმარტე:"23. ერთიც მიზიდავს და მეორეც: გული მითქვამს, რომ გასვლა და ქრისტესთან ყოფნა ათასწილ უმჯობესია"(1 ფილიპელთა)

რას ნიშნავს "გასვლა და ქრისტესთან ყოფნა"?
სული ხომ "კვდება"...

სულის უკვდავება:

"ვიცი ერთ კაცზე,სხეულში იყო,თუ სხეულის გარეშე არ ვიცი-ღმერთმა იცის.ის ატაცებულ-იქნა სამოთხეში და ისმენდა გამოუთქმელ სიტყვებს,რომელთა გამოთქმის ნება არა აქვს ადამიანს"(2კორ.12:3,4)"დავინახე სულები დახოცილთა ღვთის სიტყვისათვის"(გამოცხ.6:9,10)"ნუ გეშინინ მათგან,რომელთა მოსწყვიდნენ ხორცნი,ხოლო სულისა ვერ ხელ ეწიფების მოკლუად"(მათე10:28)"მიიქცეოდეს მტვერი მიწად როგორც იყო და სული დაუბრუნდებოდეს ღმერთს,რომელმაც შთაბერა"(ეკლ.12:7)"ქრისტე მოკუდა ხორცითა და ცხოველ იქმნა სულითა,რომლითაცა საპყრობილესა მათ სულთა (ჯოჯოხეთს)მივიდა და ქადაგა"(Iპეტრე3:18,19)"ამისთვის ეხარა მკუდართა ,რათა ცხონდნენ ღვთისა მიმართ სულითა"(Iპეტრე4:6)"ჯერ გვიჩნს უფროისღა განსვლა ხორცთა ამათგან და მისვლად უფლისა"(IIკორ.5.1-8)"არა არს ღმერთი მკუდართა,არამედ ცოცხალთა,რამეთუ ყოველნი ცხოველ არიან მის წინაშე"(მის წინაშე და არა მის მეხსიერებაში)(ლუკა 20,38)

ამაზე რას იტყვი,კვდება არა სული?biggrin.gif


--------------------
________________________________________________________________________

შეიძულე სიმდიდრე და იქნები მდიდარი;
შეიძულე დიდება და იქნები დიდებული;
შეიძულე შეურაცხება და იქნები უძლეველი;
შეიძულე დასვენება და იპოვი მოსვენებას;
შეიძულე დედამიწა და იპოვი ზეცას.
________________________________________________________________________

User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Otherguy
პოსტი Jul 22 2011, 11:38 PM
პოსტი #65


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 1,802
რეგისტრ.: 25-February 09
მდებარ.: Sorrow Hill
წევრი № 6,554



ციტატა(GIORGI LELUASHVILI @ Jul 22 2011, 10:22 PM) *

Otherguy

ამაში ხორციელი საქმეებისკენ მიდრეკილება იგულისხმება და არა ის, რომ ადამიანი ხორცის სიკვდილთან ერთად კვდება.

რას ნიშნავს სულის სიკვდილი?

აი შესაბამისი მუხლებიც:
სულის სიკვდილი არ ნიშნავს მისი სულის გაქრობას,ეს ნიშნავს მისი სულის ღვთისაგან განშორებას:

-"ეს ჩემი ვაჟი(უძღები ძე მუხ.11)მკვდარი იყო და გაცოცხლდა,შენი ძმა მკვდარი იყო და გაცოცხლდა"(ლუკა15,11)"ვინც ჩემ სიტყვებს ისმენს და ჩემი მომავლინებელი სწამს,მას აქვს საუკუნო სიცოცხლე...არამედ უკვე სიკვდილიდან სიცოცხლეში გადავიდა"(იოანე5,24)"ვინც ჩემ სიტყვებს უსმენს იგი არ იხილავს სიკვდილს უკუნისამდე"(იოანე8,51)"ვინც მე მიწამებს კიდეც რო მოკვდეს იცოცხლებს,ვინ ცოცხალია და ჩემი მორწმუნეა,არ მოკვდება უკუნისამდე"(იოანე 11,25-26)"მკვდრები რომ იყავით თქვენი დანაშაულით და ცოდვებით,ჩვენ დანაშაულთა გამო მკვდრები გაგვაცოცხლა"(ეფეს.2,1-5)"თქვენ მკვდრები შეცოდებებში და თქვენს ხორციელ წინადაუცვეთლობაში, გაგაცოცხლათ და მოგიტევათ ყველა შეცოდება"(კოლ 2,13)"ავხორცი ცოცხლივ მკვდარია"(Iტიმ. 5,6)"გაქვს სახელი თითქოს ცოცხალი იყო,შენ კი მკვდარი ხარ"(გამოცხ. 3,1)
თუ შეგიძლია ეს მუხლი განმიმარტე:"23. ერთიც მიზიდავს და მეორეც: გული მითქვამს, რომ გასვლა და ქრისტესთან ყოფნა ათასწილ უმჯობესია"(1 ფილიპელთა)

რას ნიშნავს "გასვლა და ქრისტესთან ყოფნა"?
სული ხომ "კვდება"...

სულის უკვდავება:

"ვიცი ერთ კაცზე,სხეულში იყო,თუ სხეულის გარეშე არ ვიცი-ღმერთმა იცის.ის ატაცებულ-იქნა სამოთხეში და ისმენდა გამოუთქმელ სიტყვებს,რომელთა გამოთქმის ნება არა აქვს ადამიანს"(2კორ.12:3,4)"დავინახე სულები დახოცილთა ღვთის სიტყვისათვის"(გამოცხ.6:9,10)"ნუ გეშინინ მათგან,რომელთა მოსწყვიდნენ ხორცნი,ხოლო სულისა ვერ ხელ ეწიფების მოკლუად"(მათე10:28)"მიიქცეოდეს მტვერი მიწად როგორც იყო და სული დაუბრუნდებოდეს ღმერთს,რომელმაც შთაბერა"(ეკლ.12:7)"ქრისტე მოკუდა ხორცითა და ცხოველ იქმნა სულითა,რომლითაცა საპყრობილესა მათ სულთა (ჯოჯოხეთს)მივიდა და ქადაგა"(Iპეტრე3:18,19)"ამისთვის ეხარა მკუდართა ,რათა ცხონდნენ ღვთისა მიმართ სულითა"(Iპეტრე4:6)"ჯერ გვიჩნს უფროისღა განსვლა ხორცთა ამათგან და მისვლად უფლისა"(IIკორ.5.1-8)"არა არს ღმერთი მკუდართა,არამედ ცოცხალთა,რამეთუ ყოველნი ცხოველ არიან მის წინაშე"(მის წინაშე და არა მის მეხსიერებაში)(ლუკა 20,38)

ამაზე რას იტყვი,კვდება არა სული?biggrin.gif



1) "არა არს ღმერთი მკუდართა,არამედ ცოცხალთა,რამეთუ ყოველნი ცხოველ არიან მის წინაშე"(მის წინაშე და არა მის მეხსიერებაში)(ლუკა 20,38) --- ეს ფრაზა ჩემი არგუმენტია, მე ვამტკიცებ ამით რომ სული კვდება... biggrin.gif ლოგიკა რომ მეტად დაატანოთ, მიხვდებით რომ სულის მოკვდავობას ამტკიცებს ეგ ფრაზა...

კონტექსტი - სადუკევლებს არ სჯეროდათ აღდგომის და ეუბნება მათ იესო - "მაგ ლოგიკით მკვდართა ღმერთი გამოდის თქვენი ღმერთი"-ო... სული რომ უკვდავი იყოს, სადუკევლები ეტყოდნენ: "რა სისულელეს გვეუბნები, ეგ რა აღდგომის არგუმენტია, სული ისედაც უკვდავია"-ო...

2) "ნუ გეშინინ მათგან,რომელთა მოსწყვიდნენ ხორცნი,ხოლო სულისა ვერ ხელ ეწიფების მოკლუად"(მათე10:28) --- მერე რა? სულის მოკვლას პირდაპირ თუ აღიქვამ, მაშინ მე უნდა დამეთანხმო... მაგრამ აქ საუბარია წარწყმედაზე... შენ არანაირად არ გაწყობს ეს მუხლი...

3) "ვიცი ერთ კაცზე,სხეულში იყო,თუ სხეულის გარეშე არ ვიცი-ღმერთმა იცის.ის ატაცებულ-იქნა სამოთხეში და ისმენდა გამოუთქმელ სიტყვებს,რომელთა გამოთქმის ნება არა აქვს ადამიანს"(2კორ.12:3,4)" --- ჰო მაგრამ ხომ წერია: "სისხლი და ხორცი ვერ დაიკვიდრებს ცათა სასუფეველს" - აქ პავლე არ ამბობს რომ ადამიანი მოკვდა და მერე ავიდა... არც ის იცის, სხეულით ავიდა თუ არა... რას მიმტკიცებ საერთოდ როცა შეიძლება ხილვა იყო?

4) "ქრისტე მოკუდა ხორცითა და ცხოველ იქმნა სულითა,რომლითაცა საპყრობილესა მათ სულთა (ჯოჯოხეთს)მივიდა და ქადაგა"(Iპეტრე3:18,19)" --- ფრჩხილებში რაც ჩასვი არ წერია ბერძნულში და რას ამატებ? biggrin.gif გაგრძელებაში წერია რომ მარტო ნოეს დროინდელ სულებს ექადაგათ, და საერთოდ არც ის წერია თუ როდის ექადაგათ... smile.gif აღდგომამდე თუ აღდგომის მერე...

5) "დავინახე სულები დახოცილთა ღვთის სიტყვისათვის"(გამოცხ.6:9,10) - ეს ეპიზოდი მახსოვს, ეს ერთადერთია რაც ასე თუ ისე ამ იდეის მატარებელია...

აი ეს და ფილიპელთა 1:23 არის საინტერესო...

მაგრამ თუ თქვენ ხლართავთ უამრავ ბიბლიურ პასაჟს რომ საკუთარ დოქტრინას მოარგოთ, 2-3 მუხლზე რატომ არ შეიძლება სპეციფიკური მიდგომა იყოს საჭირო?



პავლე მოციქული ნათლად წერს 1 კორინთელთა წერილში:

32. თუ ეფესოში კაცურად ვებრძოდი მხეცებს, რას მარგებს, თუკი მკვდრები არ აღდგებიან? ვჭამოთ და ვსვათ, რადგანაც ხვალ აღარ ვიქნებით.

აი ვსიო. აქ ნათლად ჩანს თუ რითიც ამტკიცებს აღდგომას, ისევე როგორც მანამდე იესო სადუკევლებთან. სული მოკვდავია, პავლე რომ ამბობდეს: "რა პრობლემაა, აღდგომა თუ არ არსებობს, სული მაინც უკვდავია და ცაში მოვილხენთ"-ო ხომ იტყოდა? აღდგომა ერთადერთია რაც სულს აცოცხლებს, ესაა პავლე მოციქულის იდეა...

საერთოდ ერთ რამეს ვიტყოდი. მეცნიერული კონსენსუსია რომ ძველ აღთქმაში სული მოკვდავია, ამაზე თითქმის აღარავინ დავობს უკვე... და ძველადაც იყვნენ ქრისტიანები, რომლებიც ამ აზრს იაზიარებდნენ...

აი ახალ აღთქმაზე უკვე ამგვარი მიდგომა უჭირთ, ორივე პოზიციის არგუმენტები მრავლად არის ახალ აღთქმაში...

მეორე საუკუნეში წმინდა იუსტინე და წმინდა ირანეუსი პირდაპირ აკრიტიკებდნენ და არაქრისტიანებს ეძახდნენ მას ვისაც სჯეროდა რომ (ნებისმიერი) სული სიკვდილის მერე სამოთხეში მიდიოდა... აღდომის მერე არის მხოლოდ ცხონება და სამოთხეში მოხვედრაო...

რაც შეეხება სულის სიკვდილს, ძილს თუ უბრალოდ ლოდინს მკვდრეთში, ეს საკითხი ასე მარტივად დასამტკიცებელი ახალი აღთქმიდან არაა...


--------------------
43. ვინაიდან არ არის ვარგისი ხე, რომელმაც გამოიღოს უვარგისი ნაყოფი, და არც უვარგისი ხე, რომელმაც გამოიღოს ვარგისი ნაყოფი.
44. რადგანაც ყოველი ხე თავისი ნაყოფით იცნობა...
46. რად მეუბნებით: უფალო, უფალო! და ჩემს ნათქვამს კი არ ასრულებთ?
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
George Leluashvili
პოსტი Jul 22 2011, 11:47 PM
პოსტი #66


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 5,088
რეგისტრ.: 27-February 11
წევრი № 10,559



Otherguy
ციტატა
კონტექსტი - სადუკევლებს არ სჯეროდათ აღდგომის და ეუბნება მათ იესო - "მაგ ლოგიკით მკვდართა ღმერთი გამოდის თქვენი ღმერთი"-ო... სული რომ უკვდავი იყოს, სადუკევლები ეტყოდნენ: "რა სისულელეს გვეუბნები, ეგ რა აღდგომის არგუმენტია, სული ისედაც უკვდავია"-ო...

მოიცა, სადუკევლებს მკვდეთით აღდგომის არ სჯეროდათ და სულის უკვდავების სჯეროდათ?
მათზე არ წერია, რომ ესენი ამბობენ:არა არს აღდგომა, არცა ანგელოზი, არცა სულიო?აქედან გამომდინარე მათ სულის უკვდავებისაც არ სჯეროდათ და რა შუაშია აღდგომა?
აქ ქრისტე ამბობს:არა არს ღმერთი მკუდართა-დღეს რომ კითხო მათ, ვინც ფიქრობს, რომ სული არაა უკვდავი, გეტყვის, რომ მიცვალებულები მკვდრები არიან.აქედან გამომდინარე იმ ძველ მამამთავრებსაც იგულისხმებენ, როგორებიც არიან:აბრაამი, ისააკი და იაკობი.
მათზე კი უფალი ამბობს:მე ვარ ღმერთი აბრაამისი, ისააკისი და იაკობისი.-შემდეგ უფალი ამბობს, რომ:არა არს ღმერთი მკუდართა, არამედ ცოცხალთა.-აქედან გამომდინარე კი, აბრაამ, ისააკ და იაკობი ცოცხალნი ყოფილან და არა მკვდრები, რასაც სულის უკვდაობის არ ამღიარებლები ამბობენ.
ციტატა
მერე რა? სულის მოკვლას პირდაპირ თუ აღიქვამ, მაშინ მე უნდა დამეთანხმო... მაგრამ აქ საუბარია წარწყმედაზე... შენ არანაირად არ გაწყობს ეს მუხლი...

წარწყმედა რაღა შუაშია?
რანაირად მსჯელობ ვერ გავიგე!
სული თუ მხოლოდ მამოძრავებელი ძალაა, მაშინ ჩემთვის რაღა მნიშვნელობა ექნება იგი ჩემი სიკვდილის შემდგომ მოკვდება თუ არა?
ციტატა
არც ის იცის, სხეულით ავიდა თუ არა

მოიცა, ამას ნუ გადავახტებით.
აქედან გამომდინარე შესაძლებელი ყოფილა სხეულის გარეშე ასვლაც, ხო? smile.gif
ციტატა
არც ის იცის, სხეულით ავიდა თუ არა... რას მიმტკიცებ საერთოდ როცა შეიძლება ხილვა იყო?

კი, ხილვა იყო, მერე რა?
მან უბრალოდ იხილა, იქ კი არ დაემკვიდრაbiggrin.gif
ციტატა
გაგრძელებაში წერია რომ მარტო ნოეს დროინდელ სულებს ექადაგათ, და საერთოდ არც ის წერია თუ როდის ექადაგათ... აღდგომამდე თუ აღდგომის მერე...

შენ შემთხვევაში არ აქვს მნიშვნელობა ეს როდის და ვისთან მოხდა.
შენ დაუკვირდი იმას, რომ ჯოჯოხეთი სულების საპყრობილე ყოფილა.
ციტატა
აი ვსიო. აქ ნათლად ჩანს თუ რითიც ამტკიცებს აღდგომას, ისევე როგორც მანამდე იესო სადუკევლებთან. სული მოკვდავია, პავლე რომ ამბობდეს: "რა პრობლემაა, აღდგომა თუ არ არსებობს, სული მაინც უკვდავია და ცაში მოვილხენთ"-ო ხომ იტყოდა? აღდგომა ერთადერთია რაც სულს აცოცხლებს, ესაა პავლე მოციქულის იდეა...

გადასარევი განმარტებაა, ვერაფერს იტყვიbiggrin.gif biggrin.gif


--------------------
________________________________________________________________________

შეიძულე სიმდიდრე და იქნები მდიდარი;
შეიძულე დიდება და იქნები დიდებული;
შეიძულე შეურაცხება და იქნები უძლეველი;
შეიძულე დასვენება და იპოვი მოსვენებას;
შეიძულე დედამიწა და იპოვი ზეცას.
________________________________________________________________________

User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Otherguy
პოსტი Jul 22 2011, 11:51 PM
პოსტი #67


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 1,802
რეგისტრ.: 25-February 09
მდებარ.: Sorrow Hill
წევრი № 6,554



GIORGI LELUASHVILI

1. სად წერია რომ "სულების საპყრობილე" არის ჯოჯოხეთი, ანუ ადგილი სადაც ხალხი იტანჯება...

2. სადუკევლები არ აღიარებდნენ მხოლოდ აღდგომას. დანარჩენები მათზე სად წერია აბა მითხარი. იესომ უთხრა: "აღდგომა რომ არ არსებობდეს, აბა ღმერთი მკვდრების ხომ არ არის?" აქ არ ჯდება ის რომ იესოს გონებოდა - სული უკვდავიაო... მაშინ ეს არგუმენტი იესოსი ჩაფლავდება რადგან თუ უკვდავია სული, აღდგომა რა საჭიროა იმისთვის რომ ღმერთს ცოცხლების ღმერთი ეწოდოს? ხოლო სულის უკვდავების იდეა ებრაელებში არ არსებობდა...

სულის უკვდავებას აღიარებდნენ ებრაელი სექტანტი ესენები და ბერძენი პლატონისტები...

3. გადასარევი განმარტებაა დიახ, ძალიან ლოგიკური... smile.gif

4. წაიკითხე ზემოთ რაც წითლად მიწერია...


--------------------
43. ვინაიდან არ არის ვარგისი ხე, რომელმაც გამოიღოს უვარგისი ნაყოფი, და არც უვარგისი ხე, რომელმაც გამოიღოს ვარგისი ნაყოფი.
44. რადგანაც ყოველი ხე თავისი ნაყოფით იცნობა...
46. რად მეუბნებით: უფალო, უფალო! და ჩემს ნათქვამს კი არ ასრულებთ?
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
George Leluashvili
პოსტი Jul 22 2011, 11:51 PM
პოსტი #68


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 5,088
რეგისტრ.: 27-February 11
წევრი № 10,559



ციტატა
აი ახალ აღთქმაზე უკვე ამგვარი მიდგომა უჭირთ, ორივე პოზიციის არგუმენტები მრავლად არის ახალ აღთქმაში...

მანახე ერთი შენი პოზიციის არგუმენტები.
ციტატა
მეორე საუკუნეში წმინდა იუსტინე და წმინდა ირანეუსი პირდაპირ აკრიტიკებდნენ და არაქრისტიანებს ეძახდნენ მას ვისაც სჯეროდა რომ (ნებისმიერი) სული სიკვდილის მერე სამოთხეში მიდიოდა...

აა, ნებისმიერი ხო?ხოდა რაღა გინდა?
სამოთხე კი ადამ და ევას დროინდელი სამოთხეა და არა ცათა სასუფეველი(რასაც დღეს სამოთხეს ეძახიან.თითქმის იგივეა)
რასაც ეხლა სამოთხეს უწოდებენ, ეგ არის მხოლოდ დროებითი სამყოფელი, ხოლო ადამ და ევას დროინდელი სამოთხე დაბრუნდება მაშინ, როცა უფალი არმაგედონის შემდეგ ახალ ცასა და ახალ დედამიწას შექმნის.


--------------------
________________________________________________________________________

შეიძულე სიმდიდრე და იქნები მდიდარი;
შეიძულე დიდება და იქნები დიდებული;
შეიძულე შეურაცხება და იქნები უძლეველი;
შეიძულე დასვენება და იპოვი მოსვენებას;
შეიძულე დედამიწა და იპოვი ზეცას.
________________________________________________________________________

User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Otherguy
პოსტი Jul 22 2011, 11:59 PM
პოსტი #69


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 1,802
რეგისტრ.: 25-February 09
მდებარ.: Sorrow Hill
წევრი № 6,554



ციტატა(GIORGI LELUASHVILI @ Jul 22 2011, 11:51 PM) *

მანახე ერთი შენი პოზიციის არგუმენტები.
აა, ნებისმიერი ხო?ხოდა რაღა გინდა?
სამოთხე კი ადამ და ევას დროინდელი სამოთხეა და არა ცათა სასუფეველი(რასაც დღეს სამოთხეს ეძახიან.თითქმის იგივეა)
რასაც ეხლა სამოთხეს უწოდებენ, ეგ არის მხოლოდ დროებითი სამყოფელი, ხოლო ადამ და ევას დროინდელი სამოთხე დაბრუნდება მაშინ, როცა უფალი არმაგედონის შემდეგ ახალ ცასა და ახალ დედამიწას შექმნის.


მოკლედ ექსპერტი ხარ საკუთარ მხარეს შემოატრიალო საკითხი რა... რომ დემაგოგობთ იმიტომ გიტყდებათ მერე სახელი...

"ნებისმიერ"-ში ვიგულისხმე რომ ტექსტში წერია: "ამ არაქრისტიანებს ჰგონიათ, რომ სული სიკვდილის მერე ცაში(სამოთხეში) ადის, არამც და არამც, ჩვენ უნდა დაველოდოთ აღდგომას როგორც უფალი დაელოდა, ჩვენ უნდა ვიყოთ შეოლში(მკვდრეთში/ჯოჯოხეთში) და შემდეგ აღვდგეთ და შევიდეთ სამოთხეში."

წმინდა იუსტინე: "სული ვერ იარსებებს ხორცის გარეშე, ეს სულის უკვდავება პლატონმა იქადაგა და არა უფალმა."


მსმენია რომ დროებით სამყოფელს უწოდებთ, მაგრამ ბიბლიაში ამგვარი რაღაც არ არსებობს. ყველა მიდის "შეოლ"-ში ანუ თქვენი თარგმანით ჯოჯოხეთში, მეცნიერული თარგმანით "მკვდრეთში"... სიტყვა "ჰადეს" და "შეოლ" ებრაულში/ძველ აღთქმაში ნიშნავდა მკვდრეთს.

ჩემი ორი არგუმენტი დაგიდე, იესოსა და პავლე მოციქულის არგუმენტები 100% ადასტურებს ჩემ ნათქვამს.

ძველი აღთქმიდან უამრავი არგუმენტია სხვათაშორის... მთელი ძველი აღთქმა ამბობს, რომ სული ეწოდება მთლიანად ადამიანს და არა განყოფილად რომ თურმე სიკვდილის მერე სული ხორცის სიკვდილის მერე ცხოვრებას აგრძელებს- ამ ფრაზას ვერსად ნახავ...


--------------------
43. ვინაიდან არ არის ვარგისი ხე, რომელმაც გამოიღოს უვარგისი ნაყოფი, და არც უვარგისი ხე, რომელმაც გამოიღოს ვარგისი ნაყოფი.
44. რადგანაც ყოველი ხე თავისი ნაყოფით იცნობა...
46. რად მეუბნებით: უფალო, უფალო! და ჩემს ნათქვამს კი არ ასრულებთ?
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
George Leluashvili
პოსტი Jul 23 2011, 12:06 AM
პოსტი #70


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 5,088
რეგისტრ.: 27-February 11
წევრი № 10,559



Otherguy
ციტატა
1. სად წერია რომ "სულების საპყრობილე" არის ჯოჯოხეთი, ანუ ადგილი სადაც ხალხი იტანჯება...

ამის მეტი ახალ აღთქმაში რა არის?
აი მაგალითად:
"ხოლო ეშმაკი, რომელმაც აცდუნა ისინი, ჩაგდებულ იქნა ცეცხლისა და გოგირდის ტბაში, სადაც არიან მხეცი და ცრუ წინასწარმეტყველი; და ეწამებიან დღე და ღამ უკუნითი უკუნისამდე"(გამოცხადება 20, 10)
"გეშინოდენ მისგან, რომელსა შემდგომად სიკუდილისა ხელ ეწიფების შთაგდებად გეჰენიასა შინა, სადაც მატლი მათი არ კვდება და ცეცხლი არ ნელდება"

ძველი აღთქმა:"მგლოვიარე ჩავალ ჩემს შვილთან ჯოჯოხეთში! დასტიროდა მას მამამისი. "(დაბადება37,35)
"რადგან არ დაუტოვებ ჩემს სულს ჯოჯოხეთს, გასახრწნელად არ გაიმეტებ შენს წმიდას"(ფსალმუნი 15,9)
ციტატა
იესომ უთხრა: "აღდგომა რომ არ არსებობდეს, აბა ღმერთი მკვდრების ხომ არ არის?"

ასე არ უთქვამს!
ციტატა
დანარჩენები მათზე სად წერია აბა მითხარი.

აუცილებლად მოვძებნი.
ციტატა
3. წაიკითხე ზემოთ რაც წითლად მიწერია...

წაიკითხე, რაც სულის სიკვდილსა და უკვდავებაზე მიწერიაtongue.gif


--------------------
________________________________________________________________________

შეიძულე სიმდიდრე და იქნები მდიდარი;
შეიძულე დიდება და იქნები დიდებული;
შეიძულე შეურაცხება და იქნები უძლეველი;
შეიძულე დასვენება და იპოვი მოსვენებას;
შეიძულე დედამიწა და იპოვი ზეცას.
________________________________________________________________________

User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Otherguy
პოსტი Jul 23 2011, 12:10 AM
პოსტი #71


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 1,802
რეგისტრ.: 25-February 09
მდებარ.: Sorrow Hill
წევრი № 6,554



GIORGI LELUASHVILI

"რადგან არ დაუტოვებ ჩემს სულს ჯოჯოხეთს, გასახრწნელად არ გაიმეტებ შენს წმიდას"(ფსალმუნი 15,9) --- აი მარაზმი... smile.gif))

მანდ წერია სიტყვა "ჰადეს", რომელიც ითარგმნება "მკვდრეთ"-ად, ან "საფლავად"... ასე რომ ეგ ფრაზა ნამდვილად არაფერს ამტკიცებს... smile.gif))

ხოლო "მგლოვიარე ჩავალ ჩემს შვილთან ჯოჯოხეთში! დასტიროდა მას მამამისი. "(დაბადება37,35) --- აქაც, ჩასვი მანდ "მკვდრეთი" და ეგაა... რა მოხდა? გამოთქმაა: "ჩამოგყვები საფლავში"-ო...



არ უთქვამს? smile.gif) სადუკევლები აღდგომას უარყოფდნენ და იესომ აღდგომის არგუმენტი დაუსახელა და არა სულის უკვდავების, ეს არ დაგავიწყდეს. a075.gif




ხოლო ეს: "გეშინოდენ მისგან, რომელსა შემდგომად სიკუდილისა ხელ ეწიფების შთაგდებად გეჰენიასა შინა, სადაც მატლი მათი არ კვდება და ცეცხლი არ ნელდება" --- თავად მართლმადიდებლებიც აღიარებენ უკვე რომ არის გადატანითი მნიშვნელობის... თანაც, ხომ შეიძლება აღდგომის შემდგომ სასჯელზე იყოს საუბარი?

აი გამოცხადება 20:10-ზე ვერ გავიგე რა გინდა...


პ.ს. მოკლედ, მაქსიმუმი რაც შეიძლება მივიღო, არის ის, რომ - არ კვდება სული, მაგრამ არ არსებობს არანაირი ტიპის სამოთხე აღდგომამდე... ეს იყო პირველი და მეორე საუკუნის ქრისტიანთა აზრი და მეც ასე მგონია...


--------------------
43. ვინაიდან არ არის ვარგისი ხე, რომელმაც გამოიღოს უვარგისი ნაყოფი, და არც უვარგისი ხე, რომელმაც გამოიღოს ვარგისი ნაყოფი.
44. რადგანაც ყოველი ხე თავისი ნაყოფით იცნობა...
46. რად მეუბნებით: უფალო, უფალო! და ჩემს ნათქვამს კი არ ასრულებთ?
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
George Leluashvili
პოსტი Jul 23 2011, 12:19 AM
პოსტი #72


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 5,088
რეგისტრ.: 27-February 11
წევრი № 10,559



Otherguy
ციტატა
მოკლედ ექსპერტი ხარ საკუთარ მხარეს შემოატრიალო საკითხი რა... რომ დემაგოგობთ იმიტომ გიტყდებათ მერე სახელი...

ამას მე მეუბნები?ვააა რა მაგარი ხარ მოკლედbiggrin.gif
ციტატა
ჩემი ორი არგუმენტი დაგიდე, იესოსა და პავლე მოციქულის არგუმენტები 100% ადასტურებს ჩემ ნათქვამს.

სად დადე კაცოdntknw.gif
ციტატა
ყველა მიდის "შეოლ"-ში ანუ თქვენი თარგმანით ჯოჯოხეთში,

აბა კარგად დაუკვირდი"მართალთა სულები ღვთის ხელში არიან და ტანჯვა-წამება მათ ვერ შეეხება. უგუნურთა თვალში კი მკვდრებად ჩანან და მათი აღსასრული საუბედუროდ მიუჩნევიათ."(სიბრძნე 3,1-2)
ჯერ ერთი ყველა სული კი არ მიდის ჯოჯოხეთში, არამედ ცრუ ადამიანებისა.
ამას ადასტურებს ეს მუხლი.
ტანჯვა წამება ბოროტ სულებს ეხება, მართალთა სულნი კი უფალთან არიან.
ციტატა
მთელი ძველი აღთქმა ამბობს, რომ სული ეწოდება მთლიანად ადამიანს

იმიტომ, რომ ადამიანის პიროვნებაა სული.
ციტატა
თურმე სიკვდილის მერე სული ხორცის სიკვდილის მერე ცხოვრებას აგრძელებს- ამ ფრაზას ვერსად ნახავ...

"დადიოდა ღმერთთან ენოქი და აღარ იყო, რადგან წაიყვანა იგი ღმერთმა"(დაბ.5,24)ესეიგი ღმეთთან განაგძო სიცოცხლე.
"მოკვდი მთაზე, რომელზეც ახვალ, და შეერთე შენს ერს, როგორც მოკვდა შენი ძმა აარონი ჰორის მთაზე და შეერთო თავის ერს. "(2რჯ.32,50)
ეს მუხლი არ ნიშნავს იმსა, რომ თავის წინაპართა გვერდით დაიმარხნენ,(ვინაიდან არ დამარხულან) არამედ აქაც კვლავ სულების ეთად ყოფნა იგულისხმება.


--------------------
________________________________________________________________________

შეიძულე სიმდიდრე და იქნები მდიდარი;
შეიძულე დიდება და იქნები დიდებული;
შეიძულე შეურაცხება და იქნები უძლეველი;
შეიძულე დასვენება და იპოვი მოსვენებას;
შეიძულე დედამიწა და იპოვი ზეცას.
________________________________________________________________________

User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Otherguy
პოსტი Jul 23 2011, 12:23 AM
პოსტი #73


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 1,802
რეგისტრ.: 25-February 09
მდებარ.: Sorrow Hill
წევრი № 6,554



GIORGI LELUASHVILI

ენოქზე პირდაპირ წერია, რომ განსხვავებული ფენომენია... მოკლედ რა, ტყუილად ვსაუბრობთ როგორც ვხედავ...

პავლე მოციქულის 1 კორინთელთა 15:33 დაგიდე და იესოს საუბარი სადუკევლებთან...

ძველ აღთქმაში იობი ამბობს: "ადამიანი დაიძინებს და აღარ აღდგება ქვეყნიერების აღსასრულამდე"-ო... ნახე იობის 14:12


--------------------
43. ვინაიდან არ არის ვარგისი ხე, რომელმაც გამოიღოს უვარგისი ნაყოფი, და არც უვარგისი ხე, რომელმაც გამოიღოს ვარგისი ნაყოფი.
44. რადგანაც ყოველი ხე თავისი ნაყოფით იცნობა...
46. რად მეუბნებით: უფალო, უფალო! და ჩემს ნათქვამს კი არ ასრულებთ?
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
George Leluashvili
პოსტი Jul 23 2011, 12:27 AM
პოსტი #74


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 5,088
რეგისტრ.: 27-February 11
წევრი № 10,559



Otherguy
ციტატა
მანდ წერია სიტყვა "ჰადეს", რომელიც ითარგმნება "მკვდრეთ"-ად, ან "საფლავად"... ასე რომ ეგ ფრაზა ნამდვილად არაფერს ამტკიცებს... ))

მერე ეს იგივე ჯოჯოხეთს ნიშნავს, ანუ სულთა საპყრობილეს.
ვერ გავიგე რა გინდა
ციტატა
ქაც, ჩასვი მანდ "მკვდრეთი" და ეგაა... რა მოხდა? გამოთქმაა: "ჩამოგყვები საფლავში"-ო...

ეგ იმას ნიშნავს, რომ ძველი აღთქმის ხალხმა იცოდა, რომ ყველა შემთხვევაში ჯოჯოხეთში მიდიოდნენ.
ხოლო "ჩასვი, ამოსვი და გადმოსვი"-ბიბლიას არ უხდება.საფლვაში ზუსტად ჯოჯოხეთი იგულისხმება
ციტატა
სადუკევლები აღდგომას უარყოფდნენ და იესომ აღდგომის არგუმენტი დაუსახელა და არა სულის უკვდავების, ეს არ დაგავიწყდეს.

ეს შენ გინდა რომ ასე იყოს, თორე ყველაფერი გასაგებად წერია და მაინც საშინელ ინტერპრეტაციას უკეთებ.
ციტატა
ხომ შეიძლება აღდგომის შემდგომ სასჯელზე იყოს საუბარი?

აღდგომის შემდეგ არა, რადგან აქ უფალი ამბობს, რომ "სიკვდილის შემდეგ", ანუ მყისიერად და არა საუკუნეების შემდეგ.
ციტატა
აი გამოცხადება 20:10-ზე ვერ გავიგე რა გინდა...

ის მინდა, რომ ბოროტი სულები კი არ ნადგურდებიან, არამედ მარადიულად დაიტანჯებიან.
ციტატა
პ.ს. მოკლედ, მაქსიმუმი რაც შეიძლება მივიღო, არის ის, რომ - არ კვდება სული,

ესეც დიდი მიღწევაა.
ციტატა
მაგრამ არ არსებობს არანაირი ტიპის სამოთხე აღდგომამდე

შენ წეღან პავლე მოციქულის სიტყვებზე:"ვიცი ერთ კაცზე,სხეულში იყო,თუ სხეულის გარეშე არ ვიცი-ღმერთმა იცის.ის ატაცებულ-იქნა სამოთხეში და ისმენდა გამოუთქმელ სიტყვებს,რომელთა გამოთქმის ნება არა აქვს ადამიანს", თქვი, რომ ეს შესაძლოა ხილვა იყოო.კი ბატონო.
ანუ ამ მუხლიდან გამომდინარე მხილველს მომავალი კი არ უხილავს, არამედ მაშინდელი სამოთხე უნახავსsmile.gif


--------------------
________________________________________________________________________

შეიძულე სიმდიდრე და იქნები მდიდარი;
შეიძულე დიდება და იქნები დიდებული;
შეიძულე შეურაცხება და იქნები უძლეველი;
შეიძულე დასვენება და იპოვი მოსვენებას;
შეიძულე დედამიწა და იპოვი ზეცას.
________________________________________________________________________

User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
orthodox-georgia
პოსტი Jul 23 2011, 12:28 AM
პოსტი #75


----
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 2,373
რეგისტრ.: 13-May 08
მდებარ.: იქ
წევრი № 4,815



ციტატა
ჩათვალე რომ აქვს ადამიანს სული, ოღონდ მოკვდავია...

doh.gif
აბა რაღა აზრი აქვს მაშინ მის არსებობას?


--------------------
ამ ბოლო დროს ისედაც არ ვიკლავდი თავს აქ შემოსვლით და ვატყობ სწორადაც ვიქცეოდი. აქ ჩემი "აგრესიის" გარეშე გაცილებით კარგად გრძნობენ თავს და აღარ შევაწუხებ ამის მეტი არავის. აწი მილოცვების და პატრიარქის ქადაგების მეტი თუ სადმე რამე დავწერო, შეგიძლიათ ბანი დამადოთ :)

ყველას შენდობას ვთხოვ ვისაც რამე გეწყინათ ჩემგან.

ღმერთს ებარებოდეთ!

პატივისცემით თქვენი orthodox-georgia
20.01.2012
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
George Leluashvili
პოსტი Jul 23 2011, 12:29 AM
პოსტი #76


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 5,088
რეგისტრ.: 27-February 11
წევრი № 10,559



Otherguy
ციტატა
ენოქზე პირდაპირ წერია, რომ განსხვავებული ფენომენია... მოკლედ რა, ტყუილად ვსაუბრობთ როგორც ვხედავ...

შესანიშნავიაbiggrin.gif
ციტატა
პავლე მოციქულის 1 კორინთელთა 15:33 დაგიდე და იესოს საუბარი სადუკევლებთან...

მერე ეგ არაფერს ამტკიცებს, პირიქით შენ საწინააღმდეგოდ მეტყველებსbiggrin.gif
ციტატა
ძველ აღთქმაში იობი ამბობს: "ადამიანი დაიძინებს და აღარ აღდგება ქვეყნიერების აღსასრულამდე"-ო... ნახე იობის 14:12

შენც მაგარი ხარ, ქვეყნის აღსასრულამდე როგორ აღსდგება?



ოკ.ეხლა გავედი და ხვალ შემოგიერთდებით.
დროებითa075.gif


--------------------
________________________________________________________________________

შეიძულე სიმდიდრე და იქნები მდიდარი;
შეიძულე დიდება და იქნები დიდებული;
შეიძულე შეურაცხება და იქნები უძლეველი;
შეიძულე დასვენება და იპოვი მოსვენებას;
შეიძულე დედამიწა და იპოვი ზეცას.
________________________________________________________________________

User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Otherguy
პოსტი Jul 23 2011, 12:33 AM
პოსტი #77


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 1,802
რეგისტრ.: 25-February 09
მდებარ.: Sorrow Hill
წევრი № 6,554



ციტატა(orthodox-georgia @ Jul 23 2011, 12:28 AM) *

doh.gif
აბა რაღა აზრი აქვს მაშინ მის არსებობას?


მაგი ჰკითხა იესომ ფარისევლებს როცა ისინი აღდგომას უარყოფდნენ... პავლე მოციქულიც ამბობს: "რა აზრი აქვს კარგ საქმეებს, თუ მკვდრები არ აღდგებიან, ვჭამოთ და ვსვათ, რადგანაც ხვალ აღარ ვიქნებით..."

ციტატა(GIORGI LELUASHVILI @ Jul 23 2011, 12:29 AM) *

Otherguy

შესანიშნავიაbiggrin.gif
მერე ეგ არაფერს ამტკიცებს, პირიქით შენ საწინააღმდეგოდ მეტყველებსbiggrin.gif
შენც მაგარი ხარ, ქვეყნის აღსასრულამდე როგორ აღსდგება?
ოკ.ეხლა გავედი და ხვალ შემოგიერთდებით.
დროებითa075.gif


უფრო სწორად "არ გაიღვიძებს" წერია მანდ... შემეშალა... იობი პირდაპირ ამბობს რომ სულს ძინავს აღდგომამდე... ნახვამდის... smile.gif


--------------------
43. ვინაიდან არ არის ვარგისი ხე, რომელმაც გამოიღოს უვარგისი ნაყოფი, და არც უვარგისი ხე, რომელმაც გამოიღოს ვარგისი ნაყოფი.
44. რადგანაც ყოველი ხე თავისი ნაყოფით იცნობა...
46. რად მეუბნებით: უფალო, უფალო! და ჩემს ნათქვამს კი არ ასრულებთ?
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
davithet
პოსტი Jul 23 2011, 01:06 AM
პოსტი #78


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 413
რეგისტრ.: 28-January 09
წევრი № 6,402



ციტატა(GIORGI LELUASHVILI @ Jul 22 2011, 04:09 PM) *

davithet

მაგის განმარტება ხომ დავწერე 33 პოსტში.
მანდ არ წერია, რომ ანგელოზები შევიდნენ ქალებთან, არამედ წერია ღვთის ძეებიო.ხოდა ღვთის ძეებში მაგ ადგილას სეითის შთამომავლობა იგულისხმება და არა ანგელოზები.
ეს მხოლოდ და მხოლოდ ინტერპრეტაციაა.


კი მაგრამ რატომ არის მოხსენიებული ჰებრედიკულ ენაზე ღვთის ძეები როგორც ანგელოზებად ? ეს მეც გავიფიქრე მაგრამ რატომ წერია მასედ ბიბლიაში ? მე დიდიხანია დაბნეული ვარ - ჰებრეიკულ მინიშნებაზე ქართულად ვერ ითარგმნება ტერმინი - აქედან ძე -ღვთისა - და ძე ადამისა. სულ სხვაა . ამიტომ მივაწერე რომ ანგელოზებთან უკავშირდება. სიტყვა ანგელოზი ნიშნავს ღვთის მაცნე.


--------------------
[b]止まれ[/b]
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
George Leluashvili
პოსტი Jul 23 2011, 03:28 PM
პოსტი #79


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 5,088
რეგისტრ.: 27-February 11
წევრი № 10,559



davithet
ციტატა
კი მაგრამ რატომ არის მოხსენიებული ჰებრედიკულ ენაზე ღვთის ძეები როგორც ანგელოზებად ?

თუ მასეა, რაღაც შეცდომაა.
მე ვიცი ის, რაც ქართულ ბიბლიაში წერია.
ლოგიკურადაც და ღვთისმეტყველურადაც რომ მიუდგე ამ საკითხს, მიხვდები, რომ ანგელოზი სიძვით ვერ დაეცემოდა,

Otherguy
თუ სული არსებობას წყვეტს, დამეთანხმები, რომ შენი ლოგიკით ჯოჯოხეთიც არ არსებობს, როგორც მარადიულად სატანჯველი ადგილი,არა?


--------------------
________________________________________________________________________

შეიძულე სიმდიდრე და იქნები მდიდარი;
შეიძულე დიდება და იქნები დიდებული;
შეიძულე შეურაცხება და იქნები უძლეველი;
შეიძულე დასვენება და იპოვი მოსვენებას;
შეიძულე დედამიწა და იპოვი ზეცას.
________________________________________________________________________

User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
A.V.M
პოსტი Jul 24 2011, 11:35 PM
პოსტი #80


მადლობა ამ ფორუმს!
***

ჯგუფი: Senators
პოსტები: 13,742
რეგისტრ.: 14-June 11
მდებარ.: ფორუმს გარეთ
წევრი № 11,203



ეხლა შემოვხედე თქვენს კამათს და იმხელა პოსტებია მაგარი მეზარება ბოლომდე წაკითხვა და ისე ვიტყვი.
სული უკვდავია,მაგრამ ხორციელი სიკვდილის შემდეგ იცვლის ადგილსამყოფელს.მაგალიათად ძველი აღთქმის მართალი სულები აბრაამის წიაღში ცხოვრობდნენ,საიდანაც
,,იესო ქრისტემ ამოიყვანა სამოთხეში,ხოლო აღდგომის შემდეგ ისინი და ის სულები,რომლებიც ჯოჯოხეთში იყვნენ და ახლობელთა ღვაწლით სატანჯველიდან დახსნის საშუალება მიეცათ სასუფეველში გადავლენ და ეს იქნება მარადიული მდგომარეობა,ხოლო ცოდვილები საუკუნო სატანჯველში"
ედიშერ ჭელიძე


--------------------
აბა ჰე და აბა ჰო!
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

5 გვერდი V « < 2 3 4 5 >
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული წევრი)
0 წევრი:

 



მსუბუქი ვერსია ახლა არის: 6th June 2024 - 12:14 PM

მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი

ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი