![]() |
სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
გლახა |
![]()
პოსტი
#121
|
-------- ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 4,345 რეგისტრ.: 24-July 06 წევრი № 12 ![]() |
კანუდოსელი
კანონისტი ![]() ![]() ..ეს ხელთნაკეთი კი დაწყევლილია თავად და მისი გამკეთებელიც, რომ გააკეთა და ეს ლპობადი ნივთი ღმერთად იწოდა. რადგან უკეთურია და მისი უკეთურება ღვთისათვის თანაბრად საძულველია, და რაც გაკეთებულია მის გამკეთებელთან ერთად დაისჯება სიბრძნე სოლომონისა 14:8-10 პ.ს. ვისაც ააარ ეხება, თავის თავზე ნუ მიირებს ![]() |
კანუდოსელი |
![]()
პოსტი
#122
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 8,829 რეგისტრ.: 2-November 06 მდებარ.: კანუდოსი წევრი № 374 ![]() |
-------------------- ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს. ბყკ :-) ბ - ბუდისტ ყ - ყრმათა კ - კავშირი |
გლახა |
![]()
პოსტი
#123
|
-------- ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 4,345 რეგისტრ.: 24-July 06 წევრი № 12 ![]() |
KAIROS
ციტატა ისე ვწერო რომ ამბობ, ამდენ წერას ცოტა კითხვა არ სჯობს? აბა რაიცი ვკითხულობ თუ არა ![]() ![]() |
კანუდოსელი |
![]()
პოსტი
#124
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 8,829 რეგისტრ.: 2-November 06 მდებარ.: კანუდოსი წევრი № 374 ![]() |
კანუდოსელი კანონისტი ![]() ![]() ..ეს ხელთნაკეთი კი დაწყევლილია თავად და მისი გამკეთებელიც, რომ გააკეთა და ეს ლპობადი ნივთი ღმერთად იწოდა. რადგან უკეთურია და მისი უკეთურება ღვთისათვის თანაბრად საძულველია, და რაც გაკეთებულია მის გამკეთებელთან ერთად დაისჯება სიბრძნე სოლომონისა 14:8-10 პ.ს. ვისაც ააარ ეხება, თავის თავზე ნუ მიირებს ![]() ტკბილო: თემას ხატი ქვია და შენ ეს მოგყავს, ე.ი. ხატს ეხები,ამიტომ გამოდის რომ დაწყევლილად მრაცხ მეც მადლობა არ მითხრა რატომ მიიღე შენს თავზეო...გიმეორებ რა ქვია თემას და რა შუაშია შენი პოსტი? -------------------- ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს. ბყკ :-) ბ - ბუდისტ ყ - ყრმათა კ - კავშირი |
კანონისტი |
![]()
პოსტი
#125
|
![]() დავით ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 16,930 რეგისტრ.: 17-October 06 მდებარ.: თბილისი, საქართველო წევრი № 284 ![]() |
კანუდოსელი
ციტატა ტკბილო: თემას ხატი ქვია და შენ ეს მოგყავს, ე.ი. ხატს ეხები,ამიტომ გამოდის რომ დაწყევლილად მრაცხ მეც არამხოლოდ შენ.... ერთ ბედს ქვეშა ვართ, ლაბავ, მე და შენო.... იმისი არ იყოს ![]() -------------------- „ნეტარ არიან, რომელთა დაიცვან სამართალი და ჰყონ სიმართლე ყოველსა ჟამსა.“ (ფს. 105; 4) |
KAIROS |
![]()
პოსტი
#126
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
ციტატა პ.ს. ვისაც ააარ ეხება, თავის თავზე ნუ მიირებს ეგ უფალს უთხარი, თორემ ჯერჯერობით არც ჩემი ხატი არსებობს, არც კანონისტის და არც კანუდოსელის ( მგონი ![]() ციტატა ვკითხულობ მაგიტომ ვწერ აბა იგივეს რად წერ? წევიწიოთ პაწა ![]() იხარე, კაიროსი! -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
გლახა |
![]()
პოსტი
#127
|
-------- ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 4,345 რეგისტრ.: 24-July 06 წევრი № 12 ![]() |
უდროოდ დაღუპულ შვილზე მწუხარებით გატანჯულმა მამამ მისი გამოსახულება გააკეთა, ჯერ პატივი მიაგო რროგორც მკვდარ ადამიანს, მერე კი როგორც ღმერთს და საიდუმლოებანი და სააღვთო წესები გადასცა თავის ხელქვეითებს.
შემდგომად ამისა დროიის მიერ განმტკიცებული ეს უკეთური ჩვეულება სენახულ იქნა, როგორც რჯული სიბრძნე სოლომონისა 14: 15-16 |
კანუდოსელი |
![]()
პოსტი
#128
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 8,829 რეგისტრ.: 2-November 06 მდებარ.: კანუდოსი წევრი № 374 ![]() |
უდროოდ დაღუპულ შვილზე მწუხარებით გატანჯულმა მამამ მისი გამოსახულება გააკეთა, ჯერ პატივი მიაგო რროგორც მკვდარ ადამიანს, მერე კი როგორც ღმერთს და საიდუმლოებანი და სააღვთო წესები გადასცა თავის ხელქვეითებს. ეხ გლახავ....ცოტა გაჩე რას მიექანები ვააა... -------------------- ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს. ბყკ :-) ბ - ბუდისტ ყ - ყრმათა კ - კავშირი |
გლახა |
![]()
პოსტი
#129
|
-------- ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 4,345 რეგისტრ.: 24-July 06 წევრი № 12 ![]() |
კანუდოსელი
ციტატა უდროოდ დაღუპულ შვილზე მწუხარებით გატანჯულმა მამამ მისი გამოსახულება გააკეთა, ჯერ პატივი მიაგო რროგორც მკვდარ ადამიანს, მერე კი როგორც ღმერთს და საიდუმლოებანი და სააღვთო წესები გადასცა თავის ხელქვეითებს. ამაზე კი არა ყურადრება ამაზეა გასამახვილებელი: შემდგომად ამისა დროიის მიერ განმტკიცებული ეს უკეთური ჩვეულება სენახულ იქნა, როგორც რჯული აბა დროებით ![]() ![]() |
კანონისტი |
![]()
პოსტი
#130
|
![]() დავით ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 16,930 რეგისტრ.: 17-October 06 მდებარ.: თბილისი, საქართველო წევრი № 284 ![]() |
KAIROS
ციტატა არც კანონისტის ჩემი არსებობს ![]() წ~აი დ~თ კან~სტი ![]() ![]() ევედრებიან ძირითადად საეკლესიო კანონების შესწავლისათვის და მრუშობის შედეგად პარტნიორის გენეტიკური კოდის მოქმედების შეჩერებისათვის ![]() ![]() ![]() -------------------- „ნეტარ არიან, რომელთა დაიცვან სამართალი და ჰყონ სიმართლე ყოველსა ჟამსა.“ (ფს. 105; 4) |
ნათია |
![]()
პოსტი
#131
|
![]() Miss invisible ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: მოდერატორ-ფინანსისტი პოსტები: 18,669 რეგისტრ.: 28-February 07 წევრი № 1,224 ![]() |
გლახა
VIII საუკუნის I ნახევარში, სწორედ ბიზანტიის სახელმწიფოს გაძლიერება-განმტკიცების ჟამს, წარმოიშვა მის წიაღში ახალი ერესი - ხატმებრძოლობა, რომელიც მთელი საუკუნის მანძილზე მძვინვარებდა და მრავალი უბედურება დაატეხა თავს ქვეყანას. როგორც ცნობილია, IV-VII საუკუნეების ყველა ერესი - ნესტორისა, მონოფიზიტური თუ მონოთელიტური - ხატთა თაყვანისცემას გადაჭრით ეწინააღმდეგებოდა. ხატთაყვანისცემას კერპთაყვანისმცემლობად მიიჩნევდნენ მუსლიმებიც, რომელნიც ქრისტიანებს განუწყვეტლივ უკიჟინებდნენ, ერთი, ჭეშმარიტი უფალი დაივიწყეთ და სამი ღმერთის თაყვანისცემა და კერპთა გაღმერთება დაიწყეთო. ამ ბრალდებას გულმოდგინედ იმეორებდნენ იუდეველებიც, რომელნიც ერთ შემთხვევასაც არ უშვედნენ ხელიდან, ქრისტიანებისთვის შეურაცხყოფა რომ არ მიეყენებინათ. შესაძლოა, სულიერი ცხოვრებისა და განათლების დაცემის ჟამს ხატები, რომლებიც ძველთაგანვე ყოველი ქრისტიანისთვის მოკრძალებული თაყვანისცემის ობიექტები იყო, გაუნათლებელ ხალხში ზოგჯერ მართლაც გაუღმერთებიათ, მაგრამ ეკლესიის მამები ასეთ შემთხვევებს არასოდეს ტოვებდნენ მხილების გარეშე და ნებისმიერი ცრურწმენის წინააღმდეგ ხმას უთუოდ იმაღლებდნენ. იმპერატორ ლეონ ისავრიელს, რომელმაც სახელი მაჰმადიანებთან ბრძოლაში გამოჩენილი სიმამაცით გაითქვა, იმედი ჰქონდა, რომ ხატების განადგურებით მხოლოდ ეკლესიას კი არ იხსნიდა ცრუ რწმენისაგან, არამედ მუსლიმებსა და იუდეველებსაც ქრისტიანობაზე მოაქცევდა. კონსტანტინეპოლის პატრიარქმა, წმინდა გერმანემ, რომელსაც იმპერატორმა თავისი განზრახვა გაუზიარა, მას ხატთაყვანისცემის ჭეშმარიტი არსი განუმარტა, მაგრამ მალე დარწმუნდა, რომ მეფეს, რომელიც ჯიუტად ადგა თავის აზრს, გადაწყვეტილებას ვერ შეაცვლევინებდა. მაშინ ის იძულებული გახდა, ხმამაღლა განეცხადებინა, რომ არც მეფესა და არც პატრიარქს ეკლესიის ადათ-წესების შეცვლის უფლება არ ჰქონდათ და რომ თვითონ უსჯულო საქმეში მონაწილეობას უმალ სიკვდილს ამჯობინებდა. ლეონზე არც პატრიარქის განხცადებას და არც რომის პაპის პროტესტს გავლენა არ მოუხდენია. 730 წლის 17 იანვარს, სვინკლიტის სხდომაზე, იმპერატორმა უმაღლეს არისტოკრატიას შესთავაზა, ხელი მოეწერა ბრძანებისთვის, რომლითაც ხატთაყვანისცემა იკრძალებოდა. კონსტანტინეპოლის პატრიარქმა ხელის მოწერაზე კატეგორიული უარი თქვა. მაშინ იგი ტახტიდან ჩამოაგდეს და მის ადგილას ხატმებრძოლი ანასტასი აღასაყდრეს, წმინდა გერმანე კი კონსტანტინეპოლიდან განდევნეს. იგი, ღრმად მოხუცებული, დევნილობაში აღესრულა. მთავარი, რასაც ხატმებრძოლნი ბრალად სდებდნენ ქრისტიანებს, კერპთაყვანისცემლობა იყო. ისინი ასეთ კითხვას სვამდნენ: რას გამოხატავს ხატები? თუ თავად ღმერთს, ეს წმინდა წერილს ეწინააღმდეგება, რადგან ღმერთი სულია, რომლის გამოსახვა და შეცნობა შეუძლებელია; მაშასადამე, ხატი უფლის გამოსახულება კი არ არის, არამედ კერპი. თუ ხატები ქრისტეს, როგორც ღმერთსა და კაცს, ერთ ხატად გამოსახავს, ეს მონოფიზიტობაა, რომელიც მაცხოვრის ორ ბუნებას ერთში აერთიანებს, ხოლო თუ ისინი განხორციელებულ მაცხოვარს მისი ერთი, ოდენ კაცობრივი ბუნებით აღბეჭდავს ეს ნესტორის ერესია, რომელიც ქრისტეს, როგორც კაცს, ღმერთეებრივი ლოგისისგან სრულიად აცალკევებს. ზემოთქმულის კვალობაზე, უფლის ყველა გამოსახულება ერესი და ღვთისგმობაა. ერეტიკული სწავლების საპირისპიროდ, იოანე დამასკელმა ხატსა და მის თაყვანისცემაზე მართლმადიდებლური სწავლება ჩამოაყალიბა, რომელიც მოკლედ ასე შეიძლება გადმოიცეს: სამყაროში ყოველივე ხატია, გამოსახულებაა; თავად კაცი ხატი და მსგავსია ღმრთისა. ყოველი საგანი ხატია იდეისა. ხატსა და პროტოტიპს შორის, მატერიასა და სულს შორის, არსებობს კავშირი. თუკი ხატმებრძოლნი სულთან მატერიის ამ კავშირს სრულიად უარყოფენ, მაშინ ისინი მანიქეველები ყოფილან, რომელნიც ღმერთთან მატერიალური სამყაროს ყოველგვარ ზიარებას გამორიცხავდნენ. ხატმებრძოლების აზრით, ხატთაყვანისმცემელთა სწავლებიდან გამოდიოდა, რომ ხატებსა და პროტოტიპს ერთი არსი ჰქონდათ, რაზეც მართლმადიდებლები პასუხობდნენ, ხატსა და პროტოტიპს შორის შინაგანი ერთობააო. მაგალითად, მეფის გამოსახულება ამავე დროს ხატია სამეფო ხელისუფლების იდეისა, ამიტომ, შეიძლება ითქვას, რომ მეფის გამოსახულებასა და მეფეს შინაგანი ერთობა აქვთ. ამგვარად, ხატი არის მატერიალიზაცია რეალობისა - ღმრთისა, მატერიალური ასახვა ზეგრძნობადი სამყაროსი. ეს აზრია გამოხატული თეოდორე სტუდიელის დისტიქში: „ოდეს უმზერ ხატებს, სწვდები გამოუთქმელ სანახაობას ზეცისა“. -------------------- პატიოსნება ჩვენი დროის ჭეშმარიტი არისტოკრატიზმია!
|
Sotiris |
![]()
პოსტი
#132
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,567 რეგისტრ.: 3-November 06 წევრი № 382 ![]() |
МЫ НЕ ПОКЛОНЯЕМСЯ ИКОНАМ И СВЯТЫМ, А ПОЧИТАЕМ ИХ "Надо различать поклонение как всецелое посвящение жизни и поклонение как знак почитания, уважения, благоговения. Собственно, это и было объяснено VII Вселенским собором: поклонение - только Богу; изображениям - только почитание. Для православного богословия сохраняет все свое значение заповедь "Богу твоему одному поклоняйся и Ему одному служи". "Сами себе и друг друга и весь живот наш Христу Богу предадим", и при этом будем почитать те знаки, что в земном странствии напоминают нам об этом нашем жизненном призвании" Диакон Андрей Кураев. დათიკო, ნუ რამდენჯერ შეიძლება კურაევის, ოსიპოვის და მათ მსგავსთა ციტატების დადება ![]() 843 წ.-ის კონსტანტინეპოლის კრების ძეგლისწერიდან: რომელნი-იგი სიტყჳთ შეიწყნარებენ განგებულებასა მას ქრისტეს განჴორციელებისასა, ხოლო ხატებით გამოსახვად მისა და თაყუანისცემად არა თავს-იდებენ და ამისთჳს სიტყჳთ იჩემებენ ღმრთისმსახურებასა და საქმით უარ-ჰყოფენ, შეჩუენებულმცა არიან. ... რომელნი იტყჳან, თუ ღმრთად ჰყვანან ქრისტეანთა ხატნი, შეჩუენებულ არიან. ღმრთად აღვიარებთ უფალსა ჩუენსა იესუ ქრისტესა, ხოლო წმიდასა ხატსა მისსა პატივ-ვსცემთ და თაყუანის-ვსცემთ, ვითარცა ხატსა ქრისტესსა და სახესა მისისა მის ჩუენ თანა ქცევისასა. ... კურაევს ჯობდა კარგად გაერკვია რა არის თვისებითი თაყვანისცემა (относительное поклонение), რა - მსახურებითი თაყვანისცემა და ა.შ. ისე ამ თემაში გამართულ პოლემიკას რომ ვუყურებ (აქ მყოფი პროტესტანტების შეუარაცხყოფის გამო არ ვამბობ), მიკვირს რამდენად უფრო პრიმიტიულია დღევანდელი პროტესტანტების არგუმენტაცია მერვე-მეცხრე საუკუნეების ხატმებრძოლების არგუმენტაციასთან შედარებით. ისეთი შთაბეჭდილება მრჩება, არც იცნობენ მართლმადიდებლურ სწავლებას, არადა დამასკელის ტექსტებიც დაიდო, და კიდევ შეიძლება მეშვიდე მსოფლიო კრების, თეოდორე სტუდიელის ან ნიკიფორე კონსტანტინეპოლელის ტექსტების დადებაც. მოკლედ არ ვიცი რა დავწერო, რა. -------------------- მძიმეწონოსანთა კატეგორია.
ქარის წისქვილებს არ ვებრძვი, კომერციულ საქმიანობაში ვიყენებ მხოლოდ: ქატო იქა, ფქვილი აქა. |
KAIROS |
![]()
პოსტი
#133
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
ნუ აცრილია სოტირისი ამ ხალხზე კარგად ნათქვამიც ცუდად ესმის ![]() აქაც უნდა დავეტაკოთ ერთმანეთს? იმ ძეგლისწერაში რაც მოიყვანე ერთმანეთის გვერდითაა "პატივისცემაც" და "თაყვანისცემაც", ეს თაყვანისცემა კი იქცე განიმარტება რას ნიშნავს, ვითარცა ხატს ( სახეს) უფლისა! ციტატა წმიდასა ხატსა მისსა პატივ-ვსცემთ და თაყუანის-ვსცემთ, ვითარცა ხატსა ქრისტესსა და რა თქვა ასეთი კურაევმა? იგივე! ციტატა Надо различать поклонение как всецелое посвящение жизни и поклонение как знак почитания, уважения, благоговения არ შეიძლება ასე გამოეკიდო ყველაფერში ადამიანს, ნამდვილად გჯერა რომ ხატების თაყვანისცემის საკითხი კურაევზე უკეთ იცი? ხანდახან ზედმეტები მოგდის ხოლმე... რაც შეეხება პროტესტანტების პრობლემას გეთანხმები და საოცარია ასეთი "ჰარმონია" უარგუმენტოებისა და სიჯიუტისა... იხარეთ, კაიროსი! -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
Sotiris |
![]()
პოსტი
#134
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,567 რეგისტრ.: 3-November 06 წევრი № 382 ![]() |
ნუ აცრილია სოტირისი ამ ხალხზე კარგად ნათქვამიც ცუდად ესმის ![]() ნუ ანერვიულდები ახლა ![]() ციტატა აქაც უნდა დავეტაკოთ ერთმანეთს? კურაევის პირად დაცვაში მუშაობ? ![]() ციტატა იმ ძეგლისწერაში რაც მოიყვანე ერთმანეთის გვერდითაა "პატივისცემაც" და "თაყვანისცემაც", ეს თაყვანისცემა კი იქცე განიმარტება რას ნიშნავს, ვითარცა ხატს ( სახეს) უფლისა! ნუ აჩქარდები. წმიდა მამათა სწავლების საფუძველზე განმარტე ჯერ რას ნიშნავს პატივისცემა, რას ნიშნავს თაყვანისცემა, რა განსხვავებაა თუ მსგავსებაა მათ შორის, და მერე ვილაპარაკოთ. ციტატა არ შეიძლება ასე გამოეკიდო ყველაფერში ადამიანს, ნამდვილად გჯერა რომ ხატების თაყვანისცემის საკითხი კურაევზე უკეთ იცი? მე მჯერა, რომ დებულებები МЫ НЕ ПОКЛОНЯЕМСЯ ИКОНАМ И СВЯТЫМ, А ПОЧИТАЕМ ИХ და Собственно, это и было объяснено VII Вселенским собором: поклонение - только Богу; изображениям - только почитание უკვე ტერმინოლოგიურადაა მცდარი და არატრადიციული. კურაევი რას ასწავლის ხატთა თაყვანისცემის შესახებ, ამ ციტატებიდან კარგად არ ჩანს, აჩქარება არ არის საჭირო, ამიტომ მაგაზე კომენტარის გაკეთებისგან თავს შევიკავებ. ციტატა რაც შეეხება პროტესტანტების პრობლემას გეთანხმები და საოცარია ასეთი "ჰარმონია" უარგუმენტოებისა და სიჯიუტისა... ნუ შენ მასე კითხე მაგათ ![]() -------------------- მძიმეწონოსანთა კატეგორია.
ქარის წისქვილებს არ ვებრძვი, კომერციულ საქმიანობაში ვიყენებ მხოლოდ: ქატო იქა, ფქვილი აქა. |
KAIROS |
![]()
პოსტი
#135
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
ციტატა ნუ ანერვიულდები ახლა ბოლოტი ხალ შენ ![]() ციტატა კურაევის პირად დაცვაში მუშაობ ნწუ , რაფაელის ![]() ციტატა არატრადიციული აქ შეიძლება სადღაც დაგეთანხმო, მაგრამ ეს სახალხო ენაა, კურაევს უნდა აჩვენოს რომ ის თაყვანისცემა რაც უხილავ ღმერთს მიეგება განსხვავებულია ხატთაყვანისცემისაგან... საქმე იმაშია, რომ ეგ კაცი თანამედროვე ტერმინოლოგიით წერს და შინაარსი ყველასათვის მისაღებია, დახვეწა კი ყოველთვის შეიძლება, უბრალოდ ყველაფერში ნუ გამოეკიდები ხოლმე ![]() ციტატა ნუ შენ მასე კითხე მაგათ ეეჰ, დულოსი შემოვიდა თეოლოგიაო და კანუდოსელის კითხვები ახლაც ჰაერშია გამოკიდებული, მერე ვიღაცამ დაგვდო პატივი და ისიც გაქრა... არადა სერიოზულ პროტესტანტთან კამათი ძალიან საინტერესო იქნებოდა... იხარე, კაიროსი! -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
კანუდოსელი |
![]()
პოსტი
#136
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 8,829 რეგისტრ.: 2-November 06 მდებარ.: კანუდოსი წევრი № 374 ![]() |
სოტირის, შენ თუ იცი რას ნიშნავს შინაარსის გაგება
![]() საუბარია თაყვანისცემაზე, როგორც ერთადერთის მიმართ - ღმერთის მიმართ პატივის მიგებაზე და ვინაიდან ეს პატივი ეკუთვნის მხოლოდ ღმერთს, ჩვენ არ ვცემთ თაყვანს ხატებს (თაყვანისცემის ამ გაგებით) როდესაც საუბარია ხატის თაყვანისცემაზე ან პატივის მიგებაზე, ეს ის თაყვანისცემა და პატივი არაა, როგორითაც ღმერთს მივაგებთ, ამიტომ ყოველ კოკრეტულ შემთხვევაში საჭიროა არა ტერმინი, როგორც ასეთი - არამედ მისი კონკრეტული შინაარსი კონკრეტულ სიტუაციასთან მიმართებაში. პროტესტანტებს აქვთ ცდუნება, რომ ჩვენ ვაღმერთებთ ხატებს, ანუ თავად ნივთს და მათთან საჭიროა საუბარი არა აბრევიატურებით, ანუ ისე, რაც აპრიორია მართლმადიდებლური ცნობიერებისთვის, არამედ აბრევიატურების გახსნილი ფორმებით, რადგან როდესაც ჩვენ ვამბობთ "ხატის სასწაული", ეს რა თქმა უნდა არა ხატის,როგორც პირველწყაროს სასწაულია, არამედ ხატის მეშვეობით ღმერთის მიერ მომხდარი, ამიტომ ჩვენ რომ ვამბობთ "ხატმა მოიმოქმედა სასწაული", ვგულისხმობთ სწორედ იმას, რომ ხატის მეშვეობით ღმერთმა ქმნა...ამიტომაც სწორედ ამ ენით უნდა აუხსნა პროტესტანტსაც.... მისიონერობა დიდი მადლია და ვერც შენ და ვერც მე ვერ გავქაჩავთ იმის მეასედზე, რასაც კურაევი აკეთებს, ამიტომ სანამ გააკრიტიკებ ჯერ ის მეასედი გააკეთე ტკბილო, თან ტვინი დაატანე ხოლმე ხანდახან მაინც ![]() პ.ს. მოკითხვა საკუთარი ოთახის მისიონერებს ![]() -------------------- ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს. ბყკ :-) ბ - ბუდისტ ყ - ყრმათა კ - კავშირი |
KAIROS |
![]()
პოსტი
#137
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
ციტატა ვერც შენ და ვერც მე ვერ გავქაჩავთ იმის მეასედზე, რასაც კურაევი აკეთებს ვერც მე და სამწუხაროდ ვერ ვერავინ, ან ძალიან ცოტა საქართველოს ეკლესიაში... -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
Sotiris |
![]()
პოსტი
#138
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,567 რეგისტრ.: 3-November 06 წევრი № 382 ![]() |
როდესაც საუბარია ხატის თაყვანისცემაზე ან პატივის მიგებაზე, ეს ის თაყვანისცემა და პატივი არაა, როგორითაც ღმერთს მივაგებთ, ამიტომ ყოველ კოკრეტულ შემთხვევაში საჭიროა არა ტერმინი, როგორც ასეთი - არამედ მისი კონკრეტული შინაარსი კონკრეტულ სიტუაციასთან მიმართებაში. ჰოდა განმარტე რას ნიშნავს პატივი და თაყვანისცემა და რა განსხვავებაა მათ შორის. თორემ მასე პატივი შეიძლება ვინმემ ისე გაიგოს, თითქოს ხატს საპატიო ადგილას ვკიდებთ და ეგაა სულ. მაგაზე ზომიერი ხატმებრძოლებიც იყვნენ თანახმა. ციტატა თან ტვინი დაატანე ხოლმე ხანდახან მაინც ![]() ტვინის დატანებას ტიტანებს ვუთმობ ხოლმე. -------------------- მძიმეწონოსანთა კატეგორია.
ქარის წისქვილებს არ ვებრძვი, კომერციულ საქმიანობაში ვიყენებ მხოლოდ: ქატო იქა, ფქვილი აქა. |
გლახა |
![]()
პოსტი
#139
|
-------- ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 4,345 რეგისტრ.: 24-July 06 წევრი № 12 ![]() |
KAIROS
![]() ციტატა რაც შეეხება პროტესტანტების პრობლემას გეთანხმები და საოცარია ასეთი "ჰარმონია" უარგუმენტოებისა და სიჯიუტისა... როდესაც საღვთო წერილი მოჰყავთ არგუმენტად არ იღებთ ბატონო...თქვენ გირჩევნიათ ზოგიერთი ე.წ საეკლესიო მამის ზღაპრები დაიჯეროთ.. თუკი მოგვიანებით ერესებში "გაფურჩქნულ-აყვავებული" მამების მონაჩმახი ზღაპრები უფრო მყარ არგუმენტებად მიგაჩნიათ ვიდრე პავლეს, პეტრეს და სხვა ახალი აღთქმის მამებისა-...ბოდიში მაგრამ მხოლოდ ღმერთმა უნდა დაგანახოთ მაშინ ჭეშმარიტება ამ საკითხთან დაკავშირებით... ![]() Sotiris ციტატა მე მჯერა, რომ დებულებები МЫ НЕ ПОКЛОНЯЕМСЯ ИКОНАМ И СВЯТЫМ, А ПОЧИТАЕМ ИХ და Собственно, это и было объяснено VII Вселенским собором: поклонение - только Богу; изображениям - только почитание უკვე ტერმინოლოგიურადაა მცდარი და არატრადიციული უკაცრავად ხორუმი, სამაია, ფანდური, სალამური, და ა.შ ქართული ტრადიციულია თუ მართლმადიდებლური? კანუდოსელი ციტატა საუბარია თაყვანისცემაზე, როგორც ერთადერთის მიმართ - ღმერთის მიმართ პატივის მიგებაზე და ვინაიდან ეს პატივი ეკუთვნის მხოლოდ ღმერთს, ჩვენ არ ვცემთ თაყვანს ხატებს (თაყვანისცემის ამ გაგებით) კაი გასაგებია მაცხოვრის ხატის სესახებ თუკი ვლაპარაკობთ...ახლა კითხვა მაქვს: რა განსხვავებაა მაცხოვრის ხატისათვის პატივმიგებასა და ბარბარესა და ილია ჭავჭავაძის ხატისადმი პატივმიგებას შორის? |
კანუდოსელი |
![]()
პოსტი
#140
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 8,829 რეგისტრ.: 2-November 06 მდებარ.: კანუდოსი წევრი № 374 ![]() |
კაი გასაგებია მაცხოვრის ხატის სესახებ თუკი ვლაპარაკობთ...ახლა კითხვა მაქვს: რა განსხვავებაა მაცხოვრის ხატისათვის პატივმიგებასა და ბარბარესა და ილია ჭავჭავაძის ხატისადმი პატივმიგებას შორის? უფლის ხატის წინაშე დგომისას ვევედრებით თავად იმას, ვინც გამოსახულია, რომ მოგვიტევოს და გვიხსნას წმინდანთა ხატების წინაშე დგომისას, ვევედრებით იქ გამოსახულებს, რომ ევედროს ჩვენთვის უფალს -------------------- ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს. ბყკ :-) ბ - ბუდისტ ყ - ყრმათა კ - კავშირი |
![]() ![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 3rd July 2025 - 03:35 AM |
მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი
ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი