![]() |
სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
A.V.M |
![]()
პოსტი
#21
|
![]() მადლობა ამ ფორუმს! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Senators პოსტები: 13,742 რეგისტრ.: 14-June 11 მდებარ.: ფორუმს გარეთ წევრი № 11,203 ![]() |
ციტატა საღვთისმეტყველო თვალსაზრისით სწორი ვარ კარგი...სწორი იყავი... ![]() ციტატა აფხაზი იმიტო აღარაფერს წერს და იმიტომ წავიდა , დაინახა რა რომ მართალი ვარ . და ვეღარა თქვა ვერაფერი ისეთი არგუმენტი იყო რომ ვერ შეგეპასუხებოდა უეჭველი ძმისგულ... ![]() ციტატა იოანეს 5:26 ზე კიდე სულ დაფრთხა ხო... ძლივს მოვატრიალე... ![]() ციტატა კაცო თუ არიცით ამა თუ იმ მუხლის შინაარსი, რაღას ვამტკიცებთ გაუგებარია! რაღაცა კითხვა უნდა დაგისვა და ძმაკაცურად მიპასუხე რა... რასაც წერ ხოლმე მართლა გჯერა თუ ეფექტის მოხდენას ცდილობ? ![]() გჯერა შენ რომ დავითმა მაგ მუხლის შინაარსი მართლა არ იცის? ![]() -------------------- აბა ჰე და აბა ჰო!
|
esre ars cheshmariteba |
![]()
პოსტი
#22
|
Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 911 რეგისტრ.: 27-January 12 წევრი № 12,003 ![]() |
კარგი...სწორი იყავი... ![]() ისეთი არგუმენტი იყო რომ ვერ შეგეპასუხებოდა უეჭველი ძმისგულ... ![]() ხო... ძლივს მოვატრიალე... ![]() რაღაცა კითხვა უნდა დაგისვა და ძმაკაცურად მიპასუხე რა... რასაც წერ ხოლმე მართლა გჯერა თუ ეფექტის მოხდენას ცდილობ? ![]() გჯერა შენ რომ დავითმა მაგ მუხლის შინაარსი მართლა არ იცის? ![]() თუ იცის დაწეროს შინაარსი ![]() |
Otherguy |
![]()
პოსტი
#23
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,802 რეგისტრ.: 25-February 09 მდებარ.: Sorrow Hill წევრი № 6,554 ![]() |
პავლე მოციქული რომაელთა მიმართ ეპისტოლეში 5:8 ში აღნიშნავს რომ ღმერთმა სიყვარული გამოავლინა ქრისტეს გაწირვით , ის არ ამბობს რომ , ღმერთმა საკუთარი თავი გაწირა. ეს რა სიყვარულია? თუ იესო ღვთის შვილი(და არა ქმნილება) არაა, მაშინ ვერ ვხვდები ქმნილების გაწირვა რატომაა სიყვარულის გამოვლინება? 1) იესო ამბობს: "მე მამაჩემის ნებას ვასრულებ და არა ჩემსას"-ო, რა გამოდის? ღმერთმა აიძულა ქმნილება ადამიანები გამოესყიდა და თვითონ ჩაიწერა ამ ძალადობაში ქულა? 2) იესო ამბობს: "ძე ვერაფერს იქმნის მამის გარეშე"-ო. ანუ რა გამოდის? ღვთის პირველ ქმნილებას არ აქვს თავისუფალი ნება და ადამიანს აქვს? რა დააშავა ღვთის პირმშომ როცა სატანასაც კი ჰქონდა თავისუფალი ნება ღმერთს განდგომოდა? თუ ეს ფრაზა იმას ნიშნავს, რომ "რასაც მამა იქმს, ძეც იმასვე იქმს", რადგან ერთი ნება და ერთი ბუნება აქვთ? პ.ს. აი ებრაელთა 2:9-18 საკმაოდ რთული პასაჟია ამ საკითხებთან მიმართებაში... -------------------- 43. ვინაიდან არ არის ვარგისი ხე, რომელმაც გამოიღოს უვარგისი ნაყოფი, და არც უვარგისი ხე, რომელმაც გამოიღოს ვარგისი ნაყოფი.
44. რადგანაც ყოველი ხე თავისი ნაყოფით იცნობა... 46. რად მეუბნებით: უფალო, უფალო! და ჩემს ნათქვამს კი არ ასრულებთ? |
esre ars cheshmariteba |
![]()
პოსტი
#24
|
Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 911 რეგისტრ.: 27-January 12 წევრი № 12,003 ![]() |
ეს რა სიყვარულია? თუ იესო ღვთის შვილი(და არა ქმნილება) არაა, მაშინ ვერ ვხვდები ქმნილების გაწირვა რატომაა სიყვარულის გამოვლინება? 1) იესო ამბობს: "მე მამაჩემის ნებას ვასრულებ და არა ჩემსას"-ო, რა გამოდის? ღმერთმა აიძულა ქმნილება ადამიანები გამოესყიდა და თვითონ ჩაიწერა ამ ძალადობაში ქულა? 2) იესო ამბობს: "ძე ვერაფერს იქმნის მამის გარეშე"-ო. ანუ რა გამოდის? ღვთის პირველ ქმნილებას არ აქვს თავისუფალი ნება და ადამიანს აქვს? რა დააშავა ღვთის პირმშომ როცა სატანასაც კი ჰქონდა თავისუფალი ნება ღმერთს განდგომოდა? თუ ეს ფრაზა იმას ნიშნავს, რომ "რასაც მამა იქმს, ძეც იმასვე იქმს", რადგან ერთი ნება და ერთი ბუნება აქვთ? პ.ს. აი ებრაელთა 2:9-18 საკმაოდ რთული პასაჟია ამ საკითხებთან მიმართებაში... არა არ აიძულა იძულება არ სჭირდებოდა ქრისტეს, მას თავად ვუყვარვართ და ამიტომ დასთანხმდა მამის კეთილ ნებას. რამეთუ იქამდე შეიყვარა ღმერთმა სოფელი რომ მისცა ანუ გაიმეტა თავისი მხოლოდშობილი ძე , რათა მისი ანუ ძის მორწმუნენი გადარჩნენ! სხვა გამოსავალი არ იყო, თავად ღმერთი უკვდავია და საკუთარ სიცოცხლეს ვერ დადებდა იმიტომ რომ მას სიკვდილი არ შეუძლია და თუ მოკვდებოდა, რაც დაუშვებელია! ვეღარავინ არადგენდა... რამდენად უგუნურება იქნებოდა რომ ერთი ცუღლუტ არსებას , სატანას გამოეწვია ღმერთის სიკვდილი და სხვა გზა არ ყოფილიყო -ვაიმეეეე! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Otherguy |
![]()
პოსტი
#25
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,802 რეგისტრ.: 25-February 09 მდებარ.: Sorrow Hill წევრი № 6,554 ![]() |
esre ars cheshmariteba
ებრაელთა 2:10-ში ერთი რამ გამოგრჩა. δι' ὃν τὰ πάντα καὶ δι'οὗ τὰ πάντα წერია, ანუ, "ვისგანაც და ვის მიერაც არის ყოველი". კონტექსტით მამა ღმერთს ეხება, მაგრამ გრამატიკულადაც და ვერბალურადაც პავლე ამ სიტყვას (δι') იესოზე იყენებს კოლასელთა 1:16-ში. იოანეც მსგავსადვე იყენებს ამას მისი სახარების პირველ თავში. შენ ხომ ამბობ, რომ მამამ შექმნა ყველაფერი δι' ძე? მAშ რატომ არ წერია ებრაელთა 2:10-ში სხვა სიტყვა და არა δι'? გამოდის, რომ უკვე ძეს შეუქმნია ყველაფერი δι' მამა. პ.ს. ღვთის პირმშოს თავისუფალი ნება რატომ არ აქვს ამაზე პასუხი არ გაგიცია. რატომ წერია: "ძე ვერაფერს იქმნს მამის გარეშე"-ო. ჭიქა წყალს ვერ დალევდა იესო მამის დახმარების ან ნებართვის გარეშე ნეტავ? -------------------- 43. ვინაიდან არ არის ვარგისი ხე, რომელმაც გამოიღოს უვარგისი ნაყოფი, და არც უვარგისი ხე, რომელმაც გამოიღოს ვარგისი ნაყოფი.
44. რადგანაც ყოველი ხე თავისი ნაყოფით იცნობა... 46. რად მეუბნებით: უფალო, უფალო! და ჩემს ნათქვამს კი არ ასრულებთ? |
esre ars cheshmariteba |
![]()
პოსტი
#26
|
Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 911 რეგისტრ.: 27-January 12 წევრი № 12,003 ![]() |
esre ars cheshmariteba ებრაელთა 2:10-ში ერთი რამ გამოგრჩა. δι' ὃν τὰ πάντα καὶ δι'οὗ τὰ πάντα წერია, ანუ, "ვისგანაც და ვის მიერაც არის ყოველი". კონტექსტით მამა ღმერთს ეხება, მაგრამ გრამატიკულადაც და ვერბალურადაც პავლე ამ სიტყვას (δι') იესოზე იყენებს კოლასელთა 1:16-ში. იოანეც მსგავსადვე იყენებს ამას მისი სახარების პირველ თავში. შენ ხომ ამბობ, რომ მამამ შექმნა ყველაფერი δι' ძე? მAშ რატომ არ წერია ებრაელთა 2:10-ში სხვა სიტყვა და არა δι'? გამოდის, რომ უკვე ძეს შეუქმნია ყველაფერი δι' მამა. პ.ს. ღვთის პირმშოს თავისუფალი ნება რატომ არ აქვს ამაზე პასუხი არ გაგიცია. რატომ წერია: "ძე ვერაფერს იქმნს მამის გარეშე"-ო. ჭიქა წყალს ვერ დალევდა იესო მამის დახმარების ან ნებართვის გარეშე ნეტავ? ებრაელთა 2:10 აღქმა თეოლოგებს უჭირთ , მაგრამ მე ვერ ვხედავ პრობლემას იმაში თუ რატომ არ შეიძლება ღმერთზე ითქვას რომ მის მიერ (δι') არის ყოველივე?! თუ იგივე სიტყვას ბიბლია იყენებს ძესთან მიმართებაშიც ეს სავსებით დასაშვებია რადგან სწორედ ძის მიერ არის ყოველივე ქმნილი განხორციელებული. დიახ ძე არის უწინარესთა უწინარესი და არა დაუსაბამო! კოლოსელთა 1:15 ქრისტეზე იყენებს სიტყვას პირმშოს ყოველ ქმნილებას შორის. აქ საინტერესო ისაა რომ პირმშო ბერძნულად πρωτότοκος ზუსტად ამავე სიტყვას იყენებს სეპტუაგინტა გამოსვლათას 11;5 ფარაონის პირმშოსთან მიმართებაში. ვინაიდან იესოა პირმშო ყოველი ქმნილებისა_ ეს ნიშნავს იმას რომ ის პირველია ვინც ღმერთმა შექმნა., წინააღმდეგ შემთხვევაში პავლე ვერ მოიხსენიებდა πρωτότοκος ქმნილებათა შორის! ![]() |
Otherguy |
![]()
პოსტი
#27
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,802 რეგისტრ.: 25-February 09 მდებარ.: Sorrow Hill წევრი № 6,554 ![]() |
esre ars cheshmariteba
δι' ნიშნავს "მისით", ანუ არა "მის მიერ", არამედ "მისით". ამ ორს შორის დიდი სხვაობაა. დამიდე მეცნიერული დასკვნა, სადაც წერია, რომ მანდ გრამატიკული და ტექსტოლოგიური თვალსაზრისით მამა ღმერთი იგულისხმება. კონტექსტი არ მაინტერესებს... πρωτότοκος კი ეხება მის ადამიანურ ბუნებას, აუცილებლად. პავლეს რომ სდომოდა, დაწერდა ძალიან მარტივად- პირველ ქმნილებას. ისევე როგორც - "ღვთის გარეშე", რომ საუბრობს ზოგი, რომ ვითომ ნიშნავს: "ღვთაებრივი ბუნების გარეშე" - მარაზმია ეს. პავლე მაშინ დაწერდა სულ სხვანაირად. "ღვთის გარეშე/გარდა" ნიშნავს პირდაპირ როგორც გვესმის. იგივე ეხება პირველად შობილს. პავლე დაწერდა პირველქმნილს მაგის თქმა რომ სდომოდა. -------------------- 43. ვინაიდან არ არის ვარგისი ხე, რომელმაც გამოიღოს უვარგისი ნაყოფი, და არც უვარგისი ხე, რომელმაც გამოიღოს ვარგისი ნაყოფი.
44. რადგანაც ყოველი ხე თავისი ნაყოფით იცნობა... 46. რად მეუბნებით: უფალო, უფალო! და ჩემს ნათქვამს კი არ ასრულებთ? |
esre ars cheshmariteba |
![]()
პოსტი
#28
|
Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 911 რეგისტრ.: 27-January 12 წევრი № 12,003 ![]() |
esre ars cheshmariteba δι' ნიშნავს "მისით", ანუ არა "მის მიერ", არამედ "მისით". ამ ორს შორის დიდი სხვაობაა. დამიდე მეცნიერული დასკვნა, სადაც წერია, რომ მანდ გრამატიკული და ტექსტოლოგიური თვალსაზრისით მამა ღმერთი იგულისხმება. კონტექსტი არ მაინტერესებს... კი ეხება მის ადამიანურ ბუნებას, აუცილებლად. პავლეს რომ სდომოდა, დაწერდა ძალიან მარტივად- პირველ ქმნილებას. ისევე როგორც - "ღვთის გარეშე", რომ საუბრობს ზოგი, რომ ვითომ ნიშნავს: "ღვთაებრივი ბუნების გარეშე" - მარაზმია ეს. პავლე მაშინ დაწერდა სულ სხვანაირად. "ღვთის გარეშე/გარდა" ნიშნავს პირდაპირ როგორც გვესმის. იგივე ეხება პირველად შობილს. პავლე დაწერდა პირველქმნილს მაგის თქმა რომ სდომოდა. მისით და მის მიერ ეს ორივე ერთიდაიგივეა და უმნიშვნელო სხვაობაა მათ შორის . ორივე შემთხვევაში მოიაზრება რომ იესო არის მამასთან გვერდით მყოფი და მონაწილე ყოველივეს შექმნაში. თუ ქრისტე თავად არის შემოქმედი მაშინ ბიბლია არაორაზროვნად უნდა აცხადებდეს რომ _ მ ა ნ _ შექმნა ყოველივე და არა მისით და მის მიერ და ასე შემდეგ.. იესო არ არის თანაშემოქმედი, ის დამხმარეა და გამზიარებელია მამის ყოველგვარი ქმედებისა! δι'წმინდა ლინგვისტური თვალსაზრისით ნიშნავს _ მის მიერ, თუმცა მისით ესეთ დაახლოებით იგივეა . თუ შენ კონტექსტი არ გაინტერესებს მე მეცნიერება არ მაინტერესებს! მე საღვთო წერილით შემიძლია დაგიდასტურო ყოველივე და არა ვიღაც ცრუპენტელა მეცნიერის აზრით! πρωτότοκος თუ პირმშო ეხება ქრისტეს ადამიანურ ბუნებას რაც სრული აფსურდია, მაშინ შეგახსენებ რომ იგივე სიტყვას πρωτότοκος პავლე იყენებს კოლოსელთა 1:18 ში და იესოს მოიხსენიებს როგორც პირმშოს მკვდართაგან ![]() ![]() ![]() ![]() |
Otherguy |
![]()
პოსტი
#29
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,802 რეგისტრ.: 25-February 09 მდებარ.: Sorrow Hill წევრი № 6,554 ![]() |
esre ars cheshmariteba
თვალსა და ხელს შუა დემაგოგობ და ასე არ შეიძლება. πρωτότοκος ეხება ღვთის ძის პიროვნებას, ოღონდ მის ადამიანურ ბუნებას. უფრო სწორი იქნება ვთქვათ - განკაცებას. ხოლო "პირმშო მკვდართაგან" ეხება მის აღდგომას. და შე კაი კაცო, რა გითხარი მე? რატომ დაწერა პავლე მოციქულმა "პირმშო"? რატომ დააბნია ამდენი ადამიანი, როცა მარტივად შეეძლო დაეწერა: "პირველი ქმნილება"-ო. ნუ გამომგყავს პავლე მოციქული ქრისტიანთა დამაბნეველი. ხოლო "δι'" ნიშნავს "მისით", რაც წერია ასევე იოანეს 1 თავში. სამყარო მამამ შექმნა სიტყვით. ანუ სიტყვა კი არაა შემქმნელი, არამედ მამა. -------------------- 43. ვინაიდან არ არის ვარგისი ხე, რომელმაც გამოიღოს უვარგისი ნაყოფი, და არც უვარგისი ხე, რომელმაც გამოიღოს ვარგისი ნაყოფი.
44. რადგანაც ყოველი ხე თავისი ნაყოფით იცნობა... 46. რად მეუბნებით: უფალო, უფალო! და ჩემს ნათქვამს კი არ ასრულებთ? |
esre ars cheshmariteba |
![]()
პოსტი
#30
|
Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 911 რეგისტრ.: 27-January 12 წევრი № 12,003 ![]() |
esre ars cheshmariteba თვალსა და ხელს შუა დემაგოგობ და ასე არ შეიძლება. πρωτότοκος ეხება ღვთის ძის პიროვნებას, ოღონდ მის ადამიანურ ბუნებას. უფრო სწორი იქნება ვთქვათ - განკაცებას. ხოლო "პირმშო მკვდართაგან" ეხება მის აღდგომას. და შე კაი კაცო, რა გითხარი მე? რატომ დაწერა პავლე მოციქულმა "პირმშო"? რატომ დააბნია ამდენი ადამიანი, როცა მარტივად შეეძლო დაეწერა: "პირველი ქმნილება"-ო. ნუ გამომგყავს პავლე მოციქული ქრისტიანთა დამაბნეველი. ხოლო "δι'" ნიშნავს "მისით", რაც წერია ასევე იოანეს 1 თავში. სამყარო მამამ შექმნა სიტყვით. ანუ სიტყვა კი არაა შემქმნელი, არამედ მამა. ნუ ცდილობ თავის არიდებას კითხვაზე კიდევ ერთხელ გააფთრებით გიმეორებ_ თუ πρωτότοκος ეხება ქრისტეს განკაცებას და მის ადამიანურ ბუნებას, არის თუ არა ქრისტე პირველი ვინც მკვდრეთით აღდგა ადამიანური ბუნებით? ამაზე მიპასუხე და შემდეგ ვეცდები დაგეთანხმო ![]() შემდეგ ვისაუბრებ ქრისტეს ორი ბუნების შესახებ და ვეცდები დაგანახოთ რომ ბუნება რომელიც არის ტექნიკური ტერმინი საერთოდ ზედმეტია ღმერთთან მიმართებაში და მოგონილია იმისათვის რომ დავიბნეთ და ქრისტე წარმოვიდგინოთ მამის თანაარსად და თანასწორად! სამყარო მამამ შექმნა დიახ სიტყვით! თავისი გამოთქმული სიტყვით რომელიც ძალაუფლებითია . ნუ ეცდები მამის ძალაუფლებითი სიტყვა გააიგივო იპოსტას ძესთან. ქრისტე არაა მამის გამოთქმული სიტყვა, იესოს რომ სიტყვა ეწოდება ეს სულ სხვა დატვირთვას ატარებს, მე შეგახსენებ პავლე მოციქულის ეპისტოლეს ებრაელთა მიმართ სადაც ქრისტე ცალკე დგას და მამის ძალაუფლებითი სიტყვა კი ცალკე, რაც იმაზე მეტყველებს რომ ქრისტეს გაიგივება მამის ძალაუფლებით სიტყვებთან დაუშვებელია! ებრაელთა 1:3 . ისაიას 44:24 უფალი ბრძანებს რომ მხოლოდ მან შექმნა ყოველივე და სხვამ არავინ! აქ ორი იპოსტასის წარმოდგენა უკვე რთულია , ან ქრისტე უნდა იყოს შემოქმედი ან მხოლოდ მამა. შემოქმედი კი არის მამა რადგან მან შექმნა ძეც და ძის შექმნილიც იგივე მამის შექმნილი გამოდის, რადგან ძეც მამამ შექმნა |
Otherguy |
![]()
პოსტი
#31
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,802 რეგისტრ.: 25-February 09 მდებარ.: Sorrow Hill წევრი № 6,554 ![]() |
esre ars cheshmariteba
ხომ ავხსენი? ეგ სიტყვა ეხება ქრისტეს განკაცებას. როცა მამა ღმერთი ამბობს: "ეს არის ჩემი საყვარელი ძე, რომელიც შევიტკბე მე" - ამ დროს სრულდება პავლე მოციქულის ფრაზა, რომ იგი არის πρωτότοκος ცოცხლებს შორის, ხოლო როცა ქრისტე აღდგება მკვდრედით, მაშინ იქნება πρωτότοκος მკვდრებს შორის. (ნუმერაციულად პირველი იესო არც ცოცხლებშია და არც მკვდრებში, იგი ხარისხით არის პირველი ადამიანობაშიც და აღდგომაშიც) ღვთის ძის პიროვნება ერთია, უბრალოდ როგორც ადამიანი იგი არის დავითის ძეც ხომ? დავითის და ღვთის ძე ერთი და იგივე პიროვნებაა? კი ხო? მაგრამ განკაცებამდე ეწოდება ღვთის ძე და განკაცების მერე მიემატა წოდება - დავითის ძე. ანუ სიტყვა πρωτότοκος ეხება დავითის ძეს ამ შემთხვევაში, ისევე როგორც ფრაზა - "ხატი უხილავი ღვთისა". ხატი არის ხილული წარმოჩინება უხილავისა - იესო იყო ასეთი განკაცებისას. და არა განკაცებამდე. -------------------- 43. ვინაიდან არ არის ვარგისი ხე, რომელმაც გამოიღოს უვარგისი ნაყოფი, და არც უვარგისი ხე, რომელმაც გამოიღოს ვარგისი ნაყოფი.
44. რადგანაც ყოველი ხე თავისი ნაყოფით იცნობა... 46. რად მეუბნებით: უფალო, უფალო! და ჩემს ნათქვამს კი არ ასრულებთ? |
esre ars cheshmariteba |
![]()
პოსტი
#32
|
Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 911 რეგისტრ.: 27-January 12 წევრი № 12,003 ![]() |
esre ars cheshmariteba ხომ ავხსენი? ეგ სიტყვა ეხება ქრისტეს განკაცებას. როცა მამა ღმერთი ამბობს: "ეს არის ჩემი საყვარელი ძე, რომელიც შევიტკბე მე" - ამ დროს სრულდება პავლე მოციქულის ფრაზა, რომ იგი არის πρωτότοκος ცოცხლებს შორის, ხოლო როცა ქრისტე აღდგება მკვდრედით, მაშინ იქნება πρωτότοκος მკვდრებს შორის. (ნუმერაციულად პირველი იესო არც ცოცხლებშია და არც მკვდრებში, იგი ხარისხით არის პირველი ადამიანობაშიც და აღდგომაშიც) ღვთის ძის პიროვნება ერთია, უბრალოდ როგორც ადამიანი იგი არის დავითის ძეც ხომ? დავითის და ღვთის ძე ერთი და იგივე პიროვნებაა? კი ხო? მაგრამ განკაცებამდე ეწოდება ღვთის ძე და განკაცების მერე მიემატა წოდება - დავითის ძე. ანუ სიტყვა πρωτότοκος ეხება დავითის ძეს ამ შემთხვევაში, ისევე როგორც ფრაზა - "ხატი უხილავი ღვთისა". ხატი არის ხილული წარმოჩინება უხილავისა - იესო იყო ასეთი განკაცებისას. და არა განკაცებამდე. პირმშო _ არის ის ვინც პირველად იშვება , ასე რომ თუ ნუმერაციულად არ არის პირველი იესო აღმდგართაგან , მაშინ ის პირმშო არ ყოფილა, რადგან პირმშო ნიშნავს _ პირველს ! სანამ თავად აღდგებოდა უფალი , მანამდე ელიამ და ელისემაც მოახდინეს აღდგომა, ანდა რაღა შორს წავიდეთ თავად უფალმა იესო ქრისტემ აღასრულა მკვდრეთით აღდგინების რამდენიმე ფაქტი და მათგან გამოვყოფ ლაზარეს აღდგინებას, რომელიც სასწაულებრივად მოახდინა უფალმა და ხრწნადობაში წასული ხორცი თავდაპირველ მდგომარეობას დაუბრუნა! და თურმე შენი სიტყვიდან გამომდინარე ეს იყო უხარისხო აღდგომა ![]() ![]() ![]() |
A.V.M |
![]()
პოსტი
#33
|
![]() მადლობა ამ ფორუმს! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Senators პოსტები: 13,742 რეგისტრ.: 14-June 11 მდებარ.: ფორუმს გარეთ წევრი № 11,203 ![]() |
ციტატა ეს სიტყვები დღესაც ცოცხალია რომელიც პასტორმა რასელმა განაცხადა! ალბად აღშფოთებული იყო ბატონი პასტროი... -------------------- აბა ჰე და აბა ჰო!
|
Otherguy |
![]()
პოსტი
#34
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,802 რეგისტრ.: 25-February 09 მდებარ.: Sorrow Hill წევრი № 6,554 ![]() |
პირმშო _ არის ის ვინც პირველად იშვება , ასე რომ თუ ნუმერაციულად არ არის პირველი იესო აღმდგართაგან , მაშინ ის პირმშო არ ყოფილა, რადგან პირმშო ნიშნავს _ პირველს ! სანამ თავად აღდგებოდა უფალი , მანამდე ელიამ და ელისემაც მოახდინეს აღდგომა, ანდა რაღა შორს წავიდეთ თავად უფალმა იესო ქრისტემ აღასრულა მკვდრეთით აღდგინების რამდენიმე ფაქტი და მათგან გამოვყოფ ლაზარეს აღდგინებას, რომელიც სასწაულებრივად მოახდინა უფალმა და ხრწნადობაში წასული ხორცი თავდაპირველ მდგომარეობას დაუბრუნა! და თურმე შენი სიტყვიდან გამომდინარე ეს იყო უხარისხო აღდგომა ![]() ![]() ![]() "პირმშო ნიშნავს ნუმერაციულად პირველს"-ო იძახი და გავიწყდება, რომ ძველ აღთქმაში ეგ სიტყვა ასევე აღნიშნავს - "სხვებზე უპირატეს"-ს. იესო ხარისხით არის პირველი ცოცხლებშიც და მკვდრებშიც, რადგან იგი პირველი ადამიანია, რომელმაც ღვთის ყველა მცნება აასრულა და ეწოდა "ღვთის საყვარელი ძე", ასევე პირველი ადამიანია, რომელიც აღდგა უხრწნელი სხეულით. ორივე πρωτότοκος ეხება ღვთის ძის განკაცებას და აღდგომას. "რადგან ისინი, ვინც წინასწარ სცნო, წინასწარვე აირჩია თავისი ძის ხატის მსგავსებად, რათა იგი ყოფილიყო პირმშო(πρωτότοκος) მრავალ ძმას შორის." - (რომაელთა 8:29) აქ რას ეხება ნეტავ? იმას, რომ იესო პირველი ქმნილებაა? თუ რას? პ.ს. ასევე, იესოს როცა ღვთის ხატი ეწოდება, ესეც მის განკაცებას ეხება. რადგან იქვე წერია კოლასელებში: "რადგან მასში ყოფილიყო ღვთაებრივობის მთელი სისავსე", და ასევე წერია: "ღმერთი იყო ქრისტეში..."(2 კორინთელთა 5:19) ასე რომ განკაცებული ქრისტე ხილული წარმოჩინებაა უხილავი ღვთისა. როგორც სურათი წარმოაჩენს ხილულად უხილავს აი ისე. -------------------- 43. ვინაიდან არ არის ვარგისი ხე, რომელმაც გამოიღოს უვარგისი ნაყოფი, და არც უვარგისი ხე, რომელმაც გამოიღოს ვარგისი ნაყოფი.
44. რადგანაც ყოველი ხე თავისი ნაყოფით იცნობა... 46. რად მეუბნებით: უფალო, უფალო! და ჩემს ნათქვამს კი არ ასრულებთ? |
esre ars cheshmariteba |
![]()
პოსტი
#35
|
Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 911 რეგისტრ.: 27-January 12 წევრი № 12,003 ![]() |
"პირმშო ნიშნავს ნუმერაციულად პირველს"-ო იძახი და გავიწყდება, რომ ძველ აღთქმაში ეგ სიტყვა ასევე აღნიშნავს - "სხვებზე უპირატეს"-ს. იესო ხარისხით არის პირველი ცოცხლებშიც და მკვდრებშიც, რადგან იგი პირველი ადამიანია, რომელმაც ღვთის ყველა მცნება აასრულა და ეწოდა "ღვთის საყვარელი ძე", ასევე პირველი ადამიანია, რომელიც აღდგა უხრწნელი სხეულით. ორივე πρωτότοκος ეხება ღვთის ძის განკაცებას და აღდგომას. "რადგან ისინი, ვინც წინასწარ სცნო, წინასწარვე აირჩია თავისი ძის ხატის მსგავსებად, რათა იგი ყოფილიყო პირმშო(πρωτότοκος) მრავალ ძმას შორის." - (რომაელთა 8:29) აქ რას ეხება ნეტავ? იმას, რომ იესო პირველი ქმნილებაა? თუ რას? პ.ს. ასევე, იესოს როცა ღვთის ხატი ეწოდება, ესეც მის განკაცებას ეხება. რადგან იქვე წერია კოლასელებში: "რადგან მასში ყოფილიყო ღვთაებრივობის მთელი სისავსე", და ასევე წერია: "ღმერთი იყო ქრისტეში..."(2 კორინთელთა 5:19) ასე რომ განკაცებული ქრისტე ხილული წარმოჩინებაა უხილავი ღვთისა. როგორც სურათი წარმოაჩენს ხილულად უხილავს აი ისე. მე არაფერი მავიწყდება პირმშო სხვა შემდეგებზე უპირატესი არის ყველაფრით და ძირითადად იმით რომ ის რიგით პირველია შობილთაგან, .. თუ რიგით პირველი არ არის მაშინ პირმშოობა აზრს კარგავს! 1 კორინთელთა 15:20 ს თავი აარიდე და ისევ ხარისხებზე მესაუბრები, აშკარად ნათლად ჩანს რომ იესო საწყისია მკვდართაგან ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
esre ars cheshmariteba |
![]()
პოსტი
#36
|
Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 911 რეგისტრ.: 27-January 12 წევრი № 12,003 ![]() |
ვინაიდან არგუმენტი აღარ აქვთ ჩემს ოპონენტებს _აფხაზს რომელმაც სასწრაფოდ შეწყვიტა დისპუტი რადგან არსობრივობა და არსებრივობა ეს ორი ტერმინი ვერ გაარჩია და ნაჩქარევად გამომაცხადა ერესად!
![]() ![]() |
A.V.M |
![]()
პოსტი
#37
|
![]() მადლობა ამ ფორუმს! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Senators პოსტები: 13,742 რეგისტრ.: 14-June 11 მდებარ.: ფორუმს გარეთ წევრი № 11,203 ![]() |
esre ars cheshmariteba
მერამდენედ გეკითხები , რასაც წერ მართლა გჯერა თუ არა მეთქი. ![]() ციტატა აფხაზს რომელმაც სასწრაფოდ შეწყვიტა დისპუტი რადგან არსობრივობა და არსებრივობა ეს ორი ტერმინი ვერ გაარჩია და ნაჩქარევად გამომაცხადა ერესად! ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- აბა ჰე და აბა ჰო!
|
afxazi |
![]()
პოსტი
#38
|
![]() დავითი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: სენატის თავმჯდომარე პოსტები: 8,814 რეგისტრ.: 7-March 07 წევრი № 1,291 ![]() |
esre ars cheshmariteba
ციტატა არსობრივობა ციტატა არსებრივობა ![]() ![]() -------------------- სათნოება თვითკმარია ბედნიერებისთვის კლიმენტი ალექსანდრიელი |
esre ars cheshmariteba |
![]()
პოსტი
#39
|
Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 911 რეგისტრ.: 27-January 12 წევრი № 12,003 ![]() |
esre ars cheshmariteba ![]() ![]() ერთ რამეს გეტყვი, ძალიან კარგია როცა ტერმინოლოგიაში ერკვევი (ბრჭყალებში) მაგრამ ერთი მინუსი გაქ _ საკუთარი განსჯის უნარი ნაკლებად გაქვს! ![]() ![]() |
afxazi |
![]()
პოსტი
#40
|
![]() დავითი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: სენატის თავმჯდომარე პოსტები: 8,814 რეგისტრ.: 7-March 07 წევრი № 1,291 ![]() |
esre ars cheshmariteba
ციტატა და საერთოდ ბუნება ეს არის შეთითხნილი ტერმინი შეთითხნილი ტერმინი რას ქვია ![]() ![]() შეიძლება გეთქვა შინაარსიაო შეთითხნილი, თორემ ტერმინის შეთითხვნა მე არ გამიგია. ტერმინი ტერმინია, ეს ეკლესიის მამებს არ მოუგონიათ. შეიძლება იდაო შინაარსზე, მაგრამ რასაც ამბობ, მომიტევე მაგრამ უმეცრების ნაყოფია. რას აყენებ ეჭვის ქვეშ, ესეც სხვა საკითხია და ამას საერთო არაფერი აქვს ამა თუ იმ სიტყვასთან. ეს სიტყვა, კგვლავ გავიმეორებ, ეკლესიის მამებს არ მოუგონიათ (საუბარი არ მაქვს, ცხადია, ქართულ შესატყვისზე (თუმცა ამგვარადაც ეკლესიის ქართველმა მამებმა თარგმნეს). ამაზე ვერ ვიკამათებ, რადგან შეუძლებლად მიმაჩნია სერიოზული სახის შენარჩუნება. აჰა, ქართული ლექსიკონიდან: "ხოლო უსაყოველთაოესსა და გარეშემცველთა გვამთასა (ანუ პიროვნებათა) უწოდეს ბუნებად". http://www.nplg.gov.ge/gwdict/index.php?a=term&d=8&t=1650 ანუ ბუნება ესაა იმ თვისებათა ერთობლიობა, რომელიც იგივეობრივია ყველა ყველა ამ თვისებების მქონე პიროვნებებისთვის. თუ შენ სხვანაირად ფიქრობ, მაშინ განგვიმარტე. რაც შეეხება ნებას, ნება თვისებაა ბუნებისა, ანუ თვისება, რომელიც ყველა ადამიანს თანდაყოლილად აქვს და ვთქვათ მერე არ შეიძენს. ანუ რომ დავაზუსტოთ ბუნებითი თვისებები ისაა, რაც თანდაყოლილია ადამიანისთვის, რაც ანგელოზს შექმნისთანავე აქვს და ა.შ. მაგრამ ყველაზე საინტერესოა ეს განგვიმარტო რას ნიშნავს შენს მიერ ხსენებული ეს სიტყვები: ციტატა არსობრივობა არსებრივობა -------------------- სათნოება თვითკმარია ბედნიერებისთვის კლიმენტი ალექსანდრიელი |
![]() ![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 15th July 2025 - 09:51 PM |
მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი
ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი