IPB

სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )

საეკლესიო ბიბლიოთეკა

10 გვერდი V < 1 2 3 4 > »   
Closed TopicStart new topic
> პასუხი ანდრია კურაევს, თუ მოწმეები მართლები არიან
A.V.M
პოსტი Jan 31 2013, 12:59 AM
პოსტი #21


მადლობა ამ ფორუმს!
***

ჯგუფი: Senators
პოსტები: 13,742
რეგისტრ.: 14-June 11
მდებარ.: ფორუმს გარეთ
წევრი № 11,203



ციტატა
საღვთისმეტყველო თვალსაზრისით სწორი ვარ

კარგი...სწორი იყავი...biggrin.gif
ციტატა
აფხაზი იმიტო აღარაფერს წერს და იმიტომ წავიდა , დაინახა რა რომ მართალი ვარ . და ვეღარა თქვა ვერაფერი

ისეთი არგუმენტი იყო რომ ვერ შეგეპასუხებოდა უეჭველი ძმისგულ...biggrin.gif
ციტატა
იოანეს 5:26 ზე კიდე სულ დაფრთხა

ხო...
ძლივს მოვატრიალე...biggrin.gif
ციტატა
კაცო თუ არიცით ამა თუ იმ მუხლის შინაარსი, რაღას ვამტკიცებთ გაუგებარია!

რაღაცა კითხვა უნდა დაგისვა და ძმაკაცურად მიპასუხე რა...

რასაც წერ ხოლმე მართლა გჯერა თუ ეფექტის მოხდენას ცდილობ?biggrin.gif
გჯერა შენ რომ დავითმა მაგ მუხლის შინაარსი მართლა არ იცის?
biggrin.gif


--------------------
აბა ჰე და აბა ჰო!
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
esre ars cheshmariteba
პოსტი Jan 31 2013, 05:30 PM
პოსტი #22


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 911
რეგისტრ.: 27-January 12
წევრი № 12,003



ციტატა(A.V.M @ Jan 31 2013, 12:59 AM) *

კარგი...სწორი იყავი...biggrin.gif

ისეთი არგუმენტი იყო რომ ვერ შეგეპასუხებოდა უეჭველი ძმისგულ...biggrin.gif

ხო...
ძლივს მოვატრიალე...biggrin.gif

რაღაცა კითხვა უნდა დაგისვა და ძმაკაცურად მიპასუხე რა...

რასაც წერ ხოლმე მართლა გჯერა თუ ეფექტის მოხდენას ცდილობ?biggrin.gif
გჯერა შენ რომ დავითმა მაგ მუხლის შინაარსი მართლა არ იცის?
biggrin.gif

თუ იცის დაწეროს შინაარსი blink.gif
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Otherguy
პოსტი Feb 3 2013, 11:52 PM
პოსტი #23


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 1,802
რეგისტრ.: 25-February 09
მდებარ.: Sorrow Hill
წევრი № 6,554



ციტატა(esre ars cheshmariteba @ Jan 11 2013, 09:43 PM) *

პავლე მოციქული რომაელთა მიმართ ეპისტოლეში 5:8 ში აღნიშნავს რომ ღმერთმა სიყვარული გამოავლინა ქრისტეს გაწირვით , ის არ ამბობს რომ , ღმერთმა საკუთარი თავი გაწირა.


ეს რა სიყვარულია? თუ იესო ღვთის შვილი(და არა ქმნილება) არაა, მაშინ ვერ ვხვდები ქმნილების გაწირვა რატომაა სიყვარულის გამოვლინება?

1) იესო ამბობს: "მე მამაჩემის ნებას ვასრულებ და არა ჩემსას"-ო, რა გამოდის? ღმერთმა აიძულა ქმნილება ადამიანები გამოესყიდა და თვითონ ჩაიწერა ამ ძალადობაში ქულა?

2) იესო ამბობს: "ძე ვერაფერს იქმნის მამის გარეშე"-ო. ანუ რა გამოდის? ღვთის პირველ ქმნილებას არ აქვს თავისუფალი ნება და ადამიანს აქვს? რა დააშავა ღვთის პირმშომ როცა სატანასაც კი ჰქონდა თავისუფალი ნება ღმერთს განდგომოდა?

თუ ეს ფრაზა იმას ნიშნავს, რომ "რასაც მამა იქმს, ძეც იმასვე იქმს", რადგან ერთი ნება და ერთი ბუნება აქვთ?


პ.ს. აი ებრაელთა 2:9-18 საკმაოდ რთული პასაჟია ამ საკითხებთან მიმართებაში...


--------------------
43. ვინაიდან არ არის ვარგისი ხე, რომელმაც გამოიღოს უვარგისი ნაყოფი, და არც უვარგისი ხე, რომელმაც გამოიღოს ვარგისი ნაყოფი.
44. რადგანაც ყოველი ხე თავისი ნაყოფით იცნობა...
46. რად მეუბნებით: უფალო, უფალო! და ჩემს ნათქვამს კი არ ასრულებთ?
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
esre ars cheshmariteba
პოსტი Feb 4 2013, 10:51 PM
პოსტი #24


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 911
რეგისტრ.: 27-January 12
წევრი № 12,003



ციტატა(Otherguy @ Feb 4 2013, 12:52 AM) *

ეს რა სიყვარულია? თუ იესო ღვთის შვილი(და არა ქმნილება) არაა, მაშინ ვერ ვხვდები ქმნილების გაწირვა რატომაა სიყვარულის გამოვლინება?

1) იესო ამბობს: "მე მამაჩემის ნებას ვასრულებ და არა ჩემსას"-ო, რა გამოდის? ღმერთმა აიძულა ქმნილება ადამიანები გამოესყიდა და თვითონ ჩაიწერა ამ ძალადობაში ქულა?

2) იესო ამბობს: "ძე ვერაფერს იქმნის მამის გარეშე"-ო. ანუ რა გამოდის? ღვთის პირველ ქმნილებას არ აქვს თავისუფალი ნება და ადამიანს აქვს? რა დააშავა ღვთის პირმშომ როცა სატანასაც კი ჰქონდა თავისუფალი ნება ღმერთს განდგომოდა?

თუ ეს ფრაზა იმას ნიშნავს, რომ "რასაც მამა იქმს, ძეც იმასვე იქმს", რადგან ერთი ნება და ერთი ბუნება აქვთ?
პ.ს. აი ებრაელთა 2:9-18 საკმაოდ რთული პასაჟია ამ საკითხებთან მიმართებაში...

არა არ აიძულა იძულება არ სჭირდებოდა ქრისტეს, მას თავად ვუყვარვართ და ამიტომ დასთანხმდა მამის კეთილ ნებას. რამეთუ იქამდე შეიყვარა ღმერთმა სოფელი რომ მისცა ანუ გაიმეტა თავისი მხოლოდშობილი ძე , რათა მისი ანუ ძის მორწმუნენი გადარჩნენ! სხვა გამოსავალი არ იყო, თავად ღმერთი უკვდავია და საკუთარ სიცოცხლეს ვერ დადებდა იმიტომ რომ მას სიკვდილი არ შეუძლია და თუ მოკვდებოდა, რაც დაუშვებელია! ვეღარავინ არადგენდა... რამდენად უგუნურება იქნებოდა რომ ერთი ცუღლუტ არსებას , სატანას გამოეწვია ღმერთის სიკვდილი და სხვა გზა არ ყოფილიყო -ვაიმეეეე! blink.gif . ვინაიდან სხვა გზა არ იყო ღმერთს უნდა გაეწირა Yველაზე ძვირფასი _ სხვათათვის, ან არ უნდა გაეწირა და ჩვენც დავიღუპებოდით! მაგრამ მინდა გახარო რომ ღმერთს ძალიან უყვარხარ შენ და შენთვის საკუთარი შვილი გაწირა! შენ შეგიძლია შენი შვილი გაწირო ვიღაცისთვის? მე არ შემიძლია blink.gif 2) კიბატონო ძეს თავად არაფრის გაკეთება შეუძლია მამის გარეშე რადგან ის მისი მორჩილია. ფილიპელთა 2;6 დაგანახე უკვე ვინ ვისი მორჩილია , ახლა ისაიას 11:2 , 3 მუხლები წაიკითხე და იხილე რომ წინასწარმეტყველება უნდა შესრულდეს იესოზე , ამიტომ იესო უნდა ყოფილიყო ღვთისმოშიში! ახლა ისაიას 53 თავი გადაშალე- ვისზე სრულდება ეს სიტყვები თუ არა იესოზე?! მკვახედ ხო არ გხვდება თვალებში სიტყვები_53:6 მუხლი უფალმა კი მას შეჰყარა ყოველი ჩვენგანის უკეთურება!/? 10 უფალმა ინება მისი ტანჯვა და სნება შეჰყარა blink.gif 11 ბევრს გაამართლებს მართალი , ჩემი მორჩილი! ამას ვინ ამბობს? ღმერთი. და ვისზე ამბობს? იესოზე blink.gif . ებრაელთა 2:9 ზუსტად იმეორებს ისაიას 53 თავის აზრს დიახ სწორედ ღვთის მადლით იგემა იესომ სიკვდილი და არა ღვთის გარეშე! ღვთის გარეშე საერთოდ გაუგებარია! ამგვარი ტერმინი და სამების მომხრეებმა შეთითხნეს მზაკვრულად blink.gif ჩემო კარგო 2:11 მუხლი პირდაპირ გამხელს _ ვინაიდან განმწმენდელი (იესო) და განწმენდილნიც(მოწაფეები) ყველანი ერთისაგან არიან (ღვთისგან) ამიტომ არ რცხვენია(იესოს) რომ ძმები უწოდოს მოწაფეებს! წმინდა წერილში ღმერთი არ უწოდებს ძმებს არავის არამედ იძ ძედ აღიარებს და შვილად ყოველ მის მსახურს! ქრისტე იესოს ჭეშმარიტი ბოლო ჟამის ეკლესია!!! blink.gif
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Otherguy
პოსტი Feb 5 2013, 08:18 AM
პოსტი #25


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 1,802
რეგისტრ.: 25-February 09
მდებარ.: Sorrow Hill
წევრი № 6,554



esre ars cheshmariteba

ებრაელთა 2:10-ში ერთი რამ გამოგრჩა. δι' ὃν τὰ πάντα καὶ δι'οὗ τὰ πάντα წერია, ანუ, "ვისგანაც და ვის მიერაც არის ყოველი".

კონტექსტით მამა ღმერთს ეხება, მაგრამ გრამატიკულადაც და ვერბალურადაც პავლე ამ სიტყვას (δι') იესოზე იყენებს კოლასელთა 1:16-ში. იოანეც მსგავსადვე იყენებს ამას მისი სახარების პირველ თავში.

შენ ხომ ამბობ, რომ მამამ შექმნა ყველაფერი δι' ძე? მAშ რატომ არ წერია ებრაელთა 2:10-ში სხვა სიტყვა და არა δι'? გამოდის, რომ უკვე ძეს შეუქმნია ყველაფერი δι' მამა.


პ.ს. ღვთის პირმშოს თავისუფალი ნება რატომ არ აქვს ამაზე პასუხი არ გაგიცია. რატომ წერია: "ძე ვერაფერს იქმნს მამის გარეშე"-ო. ჭიქა წყალს ვერ დალევდა იესო მამის დახმარების ან ნებართვის გარეშე ნეტავ?


--------------------
43. ვინაიდან არ არის ვარგისი ხე, რომელმაც გამოიღოს უვარგისი ნაყოფი, და არც უვარგისი ხე, რომელმაც გამოიღოს ვარგისი ნაყოფი.
44. რადგანაც ყოველი ხე თავისი ნაყოფით იცნობა...
46. რად მეუბნებით: უფალო, უფალო! და ჩემს ნათქვამს კი არ ასრულებთ?
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
esre ars cheshmariteba
პოსტი Feb 5 2013, 08:56 PM
პოსტი #26


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 911
რეგისტრ.: 27-January 12
წევრი № 12,003



ციტატა(Otherguy @ Feb 5 2013, 09:18 AM) *

esre ars cheshmariteba

ებრაელთა 2:10-ში ერთი რამ გამოგრჩა. δι' ὃν τὰ πάντα καὶ δι'οὗ τὰ πάντα წერია, ანუ, "ვისგანაც და ვის მიერაც არის ყოველი".

კონტექსტით მამა ღმერთს ეხება, მაგრამ გრამატიკულადაც და ვერბალურადაც პავლე ამ სიტყვას (δι') იესოზე იყენებს კოლასელთა 1:16-ში. იოანეც მსგავსადვე იყენებს ამას მისი სახარების პირველ თავში.

შენ ხომ ამბობ, რომ მამამ შექმნა ყველაფერი δι' ძე? მAშ რატომ არ წერია ებრაელთა 2:10-ში სხვა სიტყვა და არა δι'? გამოდის, რომ უკვე ძეს შეუქმნია ყველაფერი δι' მამა.
პ.ს. ღვთის პირმშოს თავისუფალი ნება რატომ არ აქვს ამაზე პასუხი არ გაგიცია. რატომ წერია: "ძე ვერაფერს იქმნს მამის გარეშე"-ო. ჭიქა წყალს ვერ დალევდა იესო მამის დახმარების ან ნებართვის გარეშე ნეტავ?

ებრაელთა 2:10 აღქმა თეოლოგებს უჭირთ , მაგრამ მე ვერ ვხედავ პრობლემას იმაში თუ რატომ არ შეიძლება ღმერთზე ითქვას რომ მის მიერ (δι') არის ყოველივე?! თუ იგივე სიტყვას ბიბლია იყენებს ძესთან მიმართებაშიც ეს სავსებით დასაშვებია რადგან სწორედ ძის მიერ არის ყოველივე ქმნილი განხორციელებული. დიახ ძე არის უწინარესთა უწინარესი და არა დაუსაბამო! კოლოსელთა 1:15 ქრისტეზე იყენებს სიტყვას პირმშოს ყოველ ქმნილებას შორის. აქ საინტერესო ისაა რომ პირმშო ბერძნულად πρωτότοκος ზუსტად ამავე სიტყვას იყენებს სეპტუაგინტა გამოსვლათას 11;5 ფარაონის პირმშოსთან მიმართებაში. ვინაიდან იესოა პირმშო ყოველი ქმნილებისა_ ეს ნიშნავს იმას რომ ის პირველია ვინც ღმერთმა შექმნა., წინააღმდეგ შემთხვევაში პავლე ვერ მოიხსენიებდა πρωτότοκος ქმნილებათა შორის! blink.gif ეს ძალიან მოკლედ ვკუმშავ არგუმენტაციას რადგან დრო მცირე მაქვს დიდი ტექსტის დასაწერად. რაც შეეხება იოანეს 5:19 .ძალიან გაგიჩირდება ბიბლიის გაგება თუკი აქა იქ ამოგლიჯავ მონაკვეთებს. იუდეველნი რომელიც იესოს ცრუ ბრალდებას წაუყენებენ რომ თითქოს ის ღმერთს უტოლებდა თავს _ეს უკანასკნელი ავტორის სიტყვებია ანუ იოანესი რომელიც ციტირებს იუდეველთა ცრუ დასკვნას და არა საკუთარ მოსაზრებას! უFალს 5:19 მუხლში კვლავ მოუხდება იმის დამტკიცება რომ მას თავისთავად არაფრის გაკეთება შეუძლია. აქ შენ მხედველობიდან გამოგრჩა ის რომ _ იესო ამბობს რომ ის იმ შემთხვევაში ვერ გააკეთებდა ვერაფერს , რომ არ ეხილოს რასაც მამა აკეთებს. შენ კი არ უნდა იფიქრო რომ იესო დამოუკიდებლად ვერ მოქმედებს და საკუთარი ნების თავისუფლება არ გააჩნია. , არამედ მას მამისგან რომ არ ქონდეს ნასწავლი კეთილი საქმეების კეთება, ამ შემთხვევაში იქნებოდა უძლური. მამას უყვარს ძე და ყველაფერს უჩვენებს მას 5;20. ანუ იესოს აქვს სრული ძალაუფლება ყოველგვარი მოქმედებისა მამის წყალობით და Aღმზრდელობით! ქრისტე იესოს ჭეშმარიტი ბოლო ჟამის ეკლესია !!!
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Otherguy
პოსტი Feb 5 2013, 11:36 PM
პოსტი #27


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 1,802
რეგისტრ.: 25-February 09
მდებარ.: Sorrow Hill
წევრი № 6,554



esre ars cheshmariteba

δι' ნიშნავს "მისით", ანუ არა "მის მიერ", არამედ "მისით". ამ ორს შორის დიდი სხვაობაა. დამიდე მეცნიერული დასკვნა, სადაც წერია, რომ მანდ გრამატიკული და ტექსტოლოგიური თვალსაზრისით მამა ღმერთი იგულისხმება. კონტექსტი არ მაინტერესებს...

πρωτότοκος კი ეხება მის ადამიანურ ბუნებას, აუცილებლად. პავლეს რომ სდომოდა, დაწერდა ძალიან მარტივად- პირველ ქმნილებას.

ისევე როგორც - "ღვთის გარეშე", რომ საუბრობს ზოგი, რომ ვითომ ნიშნავს: "ღვთაებრივი ბუნების გარეშე" - მარაზმია ეს. პავლე მაშინ დაწერდა სულ სხვანაირად. "ღვთის გარეშე/გარდა" ნიშნავს პირდაპირ როგორც გვესმის. იგივე ეხება პირველად შობილს. პავლე დაწერდა პირველქმნილს მაგის თქმა რომ სდომოდა.





--------------------
43. ვინაიდან არ არის ვარგისი ხე, რომელმაც გამოიღოს უვარგისი ნაყოფი, და არც უვარგისი ხე, რომელმაც გამოიღოს ვარგისი ნაყოფი.
44. რადგანაც ყოველი ხე თავისი ნაყოფით იცნობა...
46. რად მეუბნებით: უფალო, უფალო! და ჩემს ნათქვამს კი არ ასრულებთ?
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
esre ars cheshmariteba
პოსტი Feb 6 2013, 09:40 PM
პოსტი #28


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 911
რეგისტრ.: 27-January 12
წევრი № 12,003



ციტატა(Otherguy @ Feb 6 2013, 12:36 AM) *

esre ars cheshmariteba

δι' ნიშნავს "მისით", ანუ არა "მის მიერ", არამედ "მისით". ამ ორს შორის დიდი სხვაობაა. დამიდე მეცნიერული დასკვნა, სადაც წერია, რომ მანდ გრამატიკული და ტექსტოლოგიური თვალსაზრისით მამა ღმერთი იგულისხმება. კონტექსტი არ მაინტერესებს...

კი ეხება მის ადამიანურ ბუნებას, აუცილებლად. პავლეს რომ სდომოდა, დაწერდა ძალიან მარტივად- პირველ ქმნილებას.

ისევე როგორც - "ღვთის გარეშე", რომ საუბრობს ზოგი, რომ ვითომ ნიშნავს: "ღვთაებრივი ბუნების გარეშე" - მარაზმია ეს. პავლე მაშინ დაწერდა სულ სხვანაირად. "ღვთის გარეშე/გარდა" ნიშნავს პირდაპირ როგორც გვესმის. იგივე ეხება პირველად შობილს. პავლე დაწერდა პირველქმნილს მაგის თქმა რომ სდომოდა.

მისით და მის მიერ ეს ორივე ერთიდაიგივეა და უმნიშვნელო სხვაობაა მათ შორის . ორივე შემთხვევაში მოიაზრება რომ იესო არის მამასთან გვერდით მყოფი და მონაწილე ყოველივეს შექმნაში. თუ ქრისტე თავად არის შემოქმედი მაშინ ბიბლია არაორაზროვნად უნდა აცხადებდეს რომ _ მ ა ნ _ შექმნა ყოველივე და არა მისით და მის მიერ და ასე შემდეგ.. იესო არ არის თანაშემოქმედი, ის დამხმარეა და გამზიარებელია მამის ყოველგვარი ქმედებისა! δι'წმინდა ლინგვისტური თვალსაზრისით ნიშნავს _ მის მიერ, თუმცა მისით ესეთ დაახლოებით იგივეა . თუ შენ კონტექსტი არ გაინტერესებს მე მეცნიერება არ მაინტერესებს! მე საღვთო წერილით შემიძლია დაგიდასტურო ყოველივე და არა ვიღაც ცრუპენტელა მეცნიერის აზრით! πρωτότοκος თუ პირმშო ეხება ქრისტეს ადამიანურ ბუნებას რაც სრული აფსურდია, მაშინ შეგახსენებ რომ იგივე სიტყვას πρωτότοκος პავლე იყენებს კოლოსელთა 1:18 ში და იესოს მოიხსენიებს როგორც პირმშოს მკვდართაგან blink.gif . ეხლა მიპასუხე თუ პირმშო გულისხმობს ქრისტეს ადამიანურ ბუნებას, არის თუ არა ის ნამდვილად პირველი მკვდართაგან რომელიც ადამიანური ბუნებით აღდგა? blink.gif თუ პავლე არა იოანე სწერს სწორედ ძალიან მარტივად რომ იესო პირველი ქმნილებაა! ანუ ის დასაწყისია ღვთის ქმნილებების იხილე გამოცხადების 3:14 იესოზეა ნათვამი _ენ არქე _ დასაწყისიიიი blink.gif ქრისტე იესოს ჭეშმარიტი ბოლო ჟამის ეკლესია!!! blink.gif
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Otherguy
პოსტი Feb 7 2013, 01:40 PM
პოსტი #29


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 1,802
რეგისტრ.: 25-February 09
მდებარ.: Sorrow Hill
წევრი № 6,554



esre ars cheshmariteba

თვალსა და ხელს შუა დემაგოგობ და ასე არ შეიძლება.

πρωτότοκος ეხება ღვთის ძის პიროვნებას, ოღონდ მის ადამიანურ ბუნებას. უფრო სწორი იქნება ვთქვათ - განკაცებას. ხოლო "პირმშო მკვდართაგან" ეხება მის აღდგომას. და შე კაი კაცო, რა გითხარი მე? რატომ დაწერა პავლე მოციქულმა "პირმშო"? რატომ დააბნია ამდენი ადამიანი, როცა მარტივად შეეძლო დაეწერა: "პირველი ქმნილება"-ო. ნუ გამომგყავს პავლე მოციქული ქრისტიანთა დამაბნეველი.

ხოლო "δι'" ნიშნავს "მისით", რაც წერია ასევე იოანეს 1 თავში. სამყარო მამამ შექმნა სიტყვით. ანუ სიტყვა კი არაა შემქმნელი, არამედ მამა.


--------------------
43. ვინაიდან არ არის ვარგისი ხე, რომელმაც გამოიღოს უვარგისი ნაყოფი, და არც უვარგისი ხე, რომელმაც გამოიღოს ვარგისი ნაყოფი.
44. რადგანაც ყოველი ხე თავისი ნაყოფით იცნობა...
46. რად მეუბნებით: უფალო, უფალო! და ჩემს ნათქვამს კი არ ასრულებთ?
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
esre ars cheshmariteba
პოსტი Feb 7 2013, 05:07 PM
პოსტი #30


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 911
რეგისტრ.: 27-January 12
წევრი № 12,003



ციტატა(Otherguy @ Feb 7 2013, 02:40 PM) *

esre ars cheshmariteba

თვალსა და ხელს შუა დემაგოგობ და ასე არ შეიძლება.

πρωτότοκος ეხება ღვთის ძის პიროვნებას, ოღონდ მის ადამიანურ ბუნებას. უფრო სწორი იქნება ვთქვათ - განკაცებას. ხოლო "პირმშო მკვდართაგან" ეხება მის აღდგომას. და შე კაი კაცო, რა გითხარი მე? რატომ დაწერა პავლე მოციქულმა "პირმშო"? რატომ დააბნია ამდენი ადამიანი, როცა მარტივად შეეძლო დაეწერა: "პირველი ქმნილება"-ო. ნუ გამომგყავს პავლე მოციქული ქრისტიანთა დამაბნეველი.

ხოლო "δι'" ნიშნავს "მისით", რაც წერია ასევე იოანეს 1 თავში. სამყარო მამამ შექმნა სიტყვით. ანუ სიტყვა კი არაა შემქმნელი, არამედ მამა.

ნუ ცდილობ თავის არიდებას კითხვაზე კიდევ ერთხელ გააფთრებით გიმეორებ_ თუ πρωτότοκος ეხება ქრისტეს განკაცებას და მის ადამიანურ ბუნებას, არის თუ არა ქრისტე პირველი ვინც მკვდრეთით აღდგა ადამიანური ბუნებით? ამაზე მიპასუხე და შემდეგ ვეცდები დაგეთანხმო blink.gif

შემდეგ ვისაუბრებ ქრისტეს ორი ბუნების შესახებ და ვეცდები დაგანახოთ რომ ბუნება რომელიც არის ტექნიკური ტერმინი საერთოდ ზედმეტია ღმერთთან მიმართებაში და მოგონილია იმისათვის რომ დავიბნეთ და ქრისტე წარმოვიდგინოთ მამის თანაარსად და თანასწორად! სამყარო მამამ შექმნა დიახ სიტყვით! თავისი გამოთქმული სიტყვით რომელიც ძალაუფლებითია . ნუ ეცდები მამის ძალაუფლებითი სიტყვა გააიგივო იპოსტას ძესთან. ქრისტე არაა მამის გამოთქმული სიტყვა, იესოს რომ სიტყვა ეწოდება ეს სულ სხვა დატვირთვას ატარებს, მე შეგახსენებ პავლე მოციქულის ეპისტოლეს ებრაელთა მიმართ სადაც ქრისტე ცალკე დგას და მამის ძალაუფლებითი სიტყვა კი ცალკე, რაც იმაზე მეტყველებს რომ ქრისტეს გაიგივება მამის ძალაუფლებით სიტყვებთან დაუშვებელია! ებრაელთა 1:3 . ისაიას 44:24 უფალი ბრძანებს რომ მხოლოდ მან შექმნა ყოველივე და სხვამ არავინ! აქ ორი იპოსტასის წარმოდგენა უკვე რთულია , ან ქრისტე უნდა იყოს შემოქმედი ან მხოლოდ მამა. შემოქმედი კი არის მამა რადგან მან შექმნა ძეც და ძის შექმნილიც იგივე მამის შექმნილი გამოდის, რადგან ძეც მამამ შექმნა
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Otherguy
პოსტი Feb 7 2013, 07:54 PM
პოსტი #31


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 1,802
რეგისტრ.: 25-February 09
მდებარ.: Sorrow Hill
წევრი № 6,554



esre ars cheshmariteba

ხომ ავხსენი? ეგ სიტყვა ეხება ქრისტეს განკაცებას. როცა მამა ღმერთი ამბობს: "ეს არის ჩემი საყვარელი ძე, რომელიც შევიტკბე მე" - ამ დროს სრულდება პავლე მოციქულის ფრაზა, რომ იგი არის πρωτότοκος ცოცხლებს შორის, ხოლო როცა ქრისტე აღდგება მკვდრედით, მაშინ იქნება πρωτότοκος მკვდრებს შორის. (ნუმერაციულად პირველი იესო არც ცოცხლებშია და არც მკვდრებში, იგი ხარისხით არის პირველი ადამიანობაშიც და აღდგომაშიც)

ღვთის ძის პიროვნება ერთია, უბრალოდ როგორც ადამიანი იგი არის დავითის ძეც ხომ? დავითის და ღვთის ძე ერთი და იგივე პიროვნებაა? კი ხო? მაგრამ განკაცებამდე ეწოდება ღვთის ძე და განკაცების მერე მიემატა წოდება - დავითის ძე. ანუ სიტყვა πρωτότοκος ეხება დავითის ძეს ამ შემთხვევაში, ისევე როგორც ფრაზა - "ხატი უხილავი ღვთისა". ხატი არის ხილული წარმოჩინება უხილავისა - იესო იყო ასეთი განკაცებისას. და არა განკაცებამდე.


--------------------
43. ვინაიდან არ არის ვარგისი ხე, რომელმაც გამოიღოს უვარგისი ნაყოფი, და არც უვარგისი ხე, რომელმაც გამოიღოს ვარგისი ნაყოფი.
44. რადგანაც ყოველი ხე თავისი ნაყოფით იცნობა...
46. რად მეუბნებით: უფალო, უფალო! და ჩემს ნათქვამს კი არ ასრულებთ?
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
esre ars cheshmariteba
პოსტი Feb 8 2013, 09:28 PM
პოსტი #32


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 911
რეგისტრ.: 27-January 12
წევრი № 12,003



ციტატა(Otherguy @ Feb 7 2013, 08:54 PM) *

esre ars cheshmariteba

ხომ ავხსენი? ეგ სიტყვა ეხება ქრისტეს განკაცებას. როცა მამა ღმერთი ამბობს: "ეს არის ჩემი საყვარელი ძე, რომელიც შევიტკბე მე" - ამ დროს სრულდება პავლე მოციქულის ფრაზა, რომ იგი არის πρωτότοκος ცოცხლებს შორის, ხოლო როცა ქრისტე აღდგება მკვდრედით, მაშინ იქნება πρωτότοκος მკვდრებს შორის. (ნუმერაციულად პირველი იესო არც ცოცხლებშია და არც მკვდრებში, იგი ხარისხით არის პირველი ადამიანობაშიც და აღდგომაშიც)

ღვთის ძის პიროვნება ერთია, უბრალოდ როგორც ადამიანი იგი არის დავითის ძეც ხომ? დავითის და ღვთის ძე ერთი და იგივე პიროვნებაა? კი ხო? მაგრამ განკაცებამდე ეწოდება ღვთის ძე და განკაცების მერე მიემატა წოდება - დავითის ძე. ანუ სიტყვა πρωτότοκος ეხება დავითის ძეს ამ შემთხვევაში, ისევე როგორც ფრაზა - "ხატი უხილავი ღვთისა". ხატი არის ხილული წარმოჩინება უხილავისა - იესო იყო ასეთი განკაცებისას. და არა განკაცებამდე.

პირმშო _ არის ის ვინც პირველად იშვება , ასე რომ თუ ნუმერაციულად არ არის პირველი იესო აღმდგართაგან , მაშინ ის პირმშო არ ყოფილა, რადგან პირმშო ნიშნავს _ პირველს ! სანამ თავად აღდგებოდა უფალი , მანამდე ელიამ და ელისემაც მოახდინეს აღდგომა, ანდა რაღა შორს წავიდეთ თავად უფალმა იესო ქრისტემ აღასრულა მკვდრეთით აღდგინების რამდენიმე ფაქტი და მათგან გამოვყოფ ლაზარეს აღდგინებას, რომელიც სასწაულებრივად მოახდინა უფალმა და ხრწნადობაში წასული ხორცი თავდაპირველ მდგომარეობას დაუბრუნა! და თურმე შენი სიტყვიდან გამომდინარე ეს იყო უხარისხო აღდგომა blink.gif მე მიგითითებ პავლე მოციქულის ეპისტოლეს 1 კორინთელთა 15:20 მუხლს_ მაგრამ მკვდრეთით აღდგა ქრისტე , განსვენებულთა ნათავარი , ანუ ქრისტე რიგით პირველი ყოფილა ბერძნულად _ ἐκ νεκρῶν ἀπαρχὴ მკვდართაგან საწყისი. საინტერესოა საპატრიარქოს თარგმანი რომელიც სწორად იგებს ამ სიტყვებს და თარგმნის როგორც პირმშოს მკვდართაგან, მიუხედავად იმისა რომ πρωτότοκος არ დგას ტექსტში... თუკი ნუმერაციულად არ არის პირველი იესო აღმდგართაგან მაშინ უცნაურია _როგორ ექნება მას პირველობა ყ ვ ე ლ ა ფ ე რ შ ი ??? კოლოსელთა 1:18 blink.gif დიახ ერთია ღვთის ძის პიროვნება და ზუსტად იგივე პიროვნება განკაცდება ,იოანე 1:14 . ის ხორცს კი არ ისხავს არამედ განკაცდება ანუ ხდება ადამიანი და თავის თავს უწოდებს კაცის ძეს იმისათვის რომ დაადასტუროს თავისი ჭეშმარიტი ადამიანობა, სწორედ ეს ადამიანი სწირავს თავის თავს იოანეს 10;17 და შემდეგ სწორედ ეს პიროვნება აღდგება კვლავ იმ სულიერი დიდებით და იმ სულიერი სხეულით რითაც მანამდე იყო მამასთან. ხორცი კი ანუ კაცი ქრისტე იესო მკვდარია უკუნისამდე! ეს სიტყვები დღესაც ცოცხალია რომელიც პასტორმა რასელმა განაცხადა! blink.gif
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
A.V.M
პოსტი Feb 8 2013, 09:53 PM
პოსტი #33


მადლობა ამ ფორუმს!
***

ჯგუფი: Senators
პოსტები: 13,742
რეგისტრ.: 14-June 11
მდებარ.: ფორუმს გარეთ
წევრი № 11,203



ციტატა
ეს სიტყვები დღესაც ცოცხალია რომელიც პასტორმა რასელმა განაცხადა!

ალბად აღშფოთებული იყო ბატონი პასტროი...


--------------------
აბა ჰე და აბა ჰო!
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Otherguy
პოსტი Feb 9 2013, 11:03 AM
პოსტი #34


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 1,802
რეგისტრ.: 25-February 09
მდებარ.: Sorrow Hill
წევრი № 6,554



ციტატა(esre ars cheshmariteba @ Feb 8 2013, 09:28 PM) *

პირმშო _ არის ის ვინც პირველად იშვება , ასე რომ თუ ნუმერაციულად არ არის პირველი იესო აღმდგართაგან , მაშინ ის პირმშო არ ყოფილა, რადგან პირმშო ნიშნავს _ პირველს ! სანამ თავად აღდგებოდა უფალი , მანამდე ელიამ და ელისემაც მოახდინეს აღდგომა, ანდა რაღა შორს წავიდეთ თავად უფალმა იესო ქრისტემ აღასრულა მკვდრეთით აღდგინების რამდენიმე ფაქტი და მათგან გამოვყოფ ლაზარეს აღდგინებას, რომელიც სასწაულებრივად მოახდინა უფალმა და ხრწნადობაში წასული ხორცი თავდაპირველ მდგომარეობას დაუბრუნა! და თურმე შენი სიტყვიდან გამომდინარე ეს იყო უხარისხო აღდგომა blink.gif მე მიგითითებ პავლე მოციქულის ეპისტოლეს 1 კორინთელთა 15:20 მუხლს_ მაგრამ მკვდრეთით აღდგა ქრისტე , განსვენებულთა ნათავარი , ანუ ქრისტე რიგით პირველი ყოფილა ბერძნულად _ ἐκ νεκρῶν ἀπαρχὴ მკვდართაგან საწყისი. საინტერესოა საპატრიარქოს თარგმანი რომელიც სწორად იგებს ამ სიტყვებს და თარგმნის როგორც პირმშოს მკვდართაგან, მიუხედავად იმისა რომ πρωτότοκος არ დგას ტექსტში... თუკი ნუმერაციულად არ არის პირველი იესო აღმდგართაგან მაშინ უცნაურია _როგორ ექნება მას პირველობა ყ ვ ე ლ ა ფ ე რ შ ი ??? კოლოსელთა 1:18 blink.gif დიახ ერთია ღვთის ძის პიროვნება და ზუსტად იგივე პიროვნება განკაცდება ,იოანე 1:14 . ის ხორცს კი არ ისხავს არამედ განკაცდება ანუ ხდება ადამიანი და თავის თავს უწოდებს კაცის ძეს იმისათვის რომ დაადასტუროს თავისი ჭეშმარიტი ადამიანობა, სწორედ ეს ადამიანი სწირავს თავის თავს იოანეს 10;17 და შემდეგ სწორედ ეს პიროვნება აღდგება კვლავ იმ სულიერი დიდებით და იმ სულიერი სხეულით რითაც მანამდე იყო მამასთან. ხორცი კი ანუ კაცი ქრისტე იესო მკვდარია უკუნისამდე! ეს სიტყვები დღესაც ცოცხალია რომელიც პასტორმა რასელმა განაცხადა! blink.gif


"პირმშო ნიშნავს ნუმერაციულად პირველს"-ო იძახი და გავიწყდება, რომ ძველ აღთქმაში ეგ სიტყვა ასევე აღნიშნავს - "სხვებზე უპირატეს"-ს.

იესო ხარისხით არის პირველი ცოცხლებშიც და მკვდრებშიც, რადგან იგი პირველი ადამიანია, რომელმაც ღვთის ყველა მცნება აასრულა და ეწოდა "ღვთის საყვარელი ძე", ასევე პირველი ადამიანია, რომელიც აღდგა უხრწნელი სხეულით.

ორივე πρωτότοκος ეხება ღვთის ძის განკაცებას და აღდგომას.

"რადგან ისინი, ვინც წინასწარ სცნო, წინასწარვე აირჩია თავისი ძის ხატის მსგავსებად, რათა იგი ყოფილიყო პირმშო(πρωτότοκος) მრავალ ძმას შორის." - (რომაელთა 8:29)

აქ რას ეხება ნეტავ? იმას, რომ იესო პირველი ქმნილებაა? თუ რას?

პ.ს. ასევე, იესოს როცა ღვთის ხატი ეწოდება, ესეც მის განკაცებას ეხება. რადგან იქვე წერია კოლასელებში: "რადგან მასში ყოფილიყო ღვთაებრივობის მთელი სისავსე", და ასევე წერია: "ღმერთი იყო ქრისტეში..."(2 კორინთელთა 5:19) ასე რომ განკაცებული ქრისტე ხილული წარმოჩინებაა უხილავი ღვთისა. როგორც სურათი წარმოაჩენს ხილულად უხილავს აი ისე.


--------------------
43. ვინაიდან არ არის ვარგისი ხე, რომელმაც გამოიღოს უვარგისი ნაყოფი, და არც უვარგისი ხე, რომელმაც გამოიღოს ვარგისი ნაყოფი.
44. რადგანაც ყოველი ხე თავისი ნაყოფით იცნობა...
46. რად მეუბნებით: უფალო, უფალო! და ჩემს ნათქვამს კი არ ასრულებთ?
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
esre ars cheshmariteba
პოსტი Feb 9 2013, 06:17 PM
პოსტი #35


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 911
რეგისტრ.: 27-January 12
წევრი № 12,003



ციტატა(Otherguy @ Feb 9 2013, 12:03 PM) *

"პირმშო ნიშნავს ნუმერაციულად პირველს"-ო იძახი და გავიწყდება, რომ ძველ აღთქმაში ეგ სიტყვა ასევე აღნიშნავს - "სხვებზე უპირატეს"-ს.

იესო ხარისხით არის პირველი ცოცხლებშიც და მკვდრებშიც, რადგან იგი პირველი ადამიანია, რომელმაც ღვთის ყველა მცნება აასრულა და ეწოდა "ღვთის საყვარელი ძე", ასევე პირველი ადამიანია, რომელიც აღდგა უხრწნელი სხეულით.

ორივე πρωτότοκος ეხება ღვთის ძის განკაცებას და აღდგომას.

"რადგან ისინი, ვინც წინასწარ სცნო, წინასწარვე აირჩია თავისი ძის ხატის მსგავსებად, რათა იგი ყოფილიყო პირმშო(πρωτότοκος) მრავალ ძმას შორის." - (რომაელთა 8:29)

აქ რას ეხება ნეტავ? იმას, რომ იესო პირველი ქმნილებაა? თუ რას?

პ.ს. ასევე, იესოს როცა ღვთის ხატი ეწოდება, ესეც მის განკაცებას ეხება. რადგან იქვე წერია კოლასელებში: "რადგან მასში ყოფილიყო ღვთაებრივობის მთელი სისავსე", და ასევე წერია: "ღმერთი იყო ქრისტეში..."(2 კორინთელთა 5:19) ასე რომ განკაცებული ქრისტე ხილული წარმოჩინებაა უხილავი ღვთისა. როგორც სურათი წარმოაჩენს ხილულად უხილავს აი ისე.

მე არაფერი მავიწყდება პირმშო სხვა შემდეგებზე უპირატესი არის ყველაფრით და ძირითადად იმით რომ ის რიგით პირველია შობილთაგან, .. თუ რიგით პირველი არ არის მაშინ პირმშოობა აზრს კარგავს! 1 კორინთელთა 15:20 ს თავი აარიდე და ისევ ხარისხებზე მესაუბრები, აშკარად ნათლად ჩანს რომ იესო საწყისია მკვდართაგან blink.gif 2) აჰა ნელ ნელა სწორ დასკვნამდე მიდიხარ და მომეწონა რომ თქვი_იესო პირველია ვინც აღდგა უხრწნელი სხეულითო! დიახ ბატონო ამიტომაა სწორედ ის პირველი აღმდგართაგან რომ ის უხრწნელი სხეულით აღდგა smile.gif და მაინც რა არის ეს უხრწნელი სხეული? ხორცი თუ სული? აბა ვნახოთ როგორ გამხილებს პავლე 1კორინთელთა 15:44 ითესება მიწიერი სხეული და აღდგება სულიერი სხეული, ესეიგი თუ შენ მეუბნები რომ ქრისტე კვლავ ხორციელადაც აღდგა ადამიანური ბუნებით, მაშინ პავლე გვატყუებს??? blink.gif 49 როგორც ვატარებდიტ მიწიერის ხატებას (ადამის) ასავე უნდა ვატაროთ ზეციერის ხატება (ქრისტესი) 50 ხორცსა და სისხლს არ ძალუძს ღმრთის სასუფევლის დამკვიდრება_ ესეიგი საქმე იმაშია რომ ეს აღდგომა უნდა იყოს სულიერი სხეულით აღდგომა...2 კორინთელთა 5:16 ამიერიდან აღარავის ვიცნობთ ხორციელად, აღარც ქრისტესო! რატომ? იმიტომ რომ ვინც თანაარსია ქრისტესი 17 მუხლი ის უკვე ახალი ქმნილებაა, ანუ საქმე იმაშია რომ უნდა მოხდეს სხვაგვარი სხეულით აღდგომა და ეს არის სულიერი სხეული' რაც შეეხება რომაელთა 8:29 ს აქ რათქმაუნდა რომ სწორედ აღდგომას ეხება biggrin.gif დიახ კიდევ ერთხელ ვიმეორებ რომ იესო პირველია ვინც აღდგა მრავალ ძმას შორის და წინამორბედად შევიდა ზეციერ სამკვიდრებელში (ებრაელთა 6:20) იესო პირველია ვინც აღდგა სულიერი სხეულით და სწორედ ამიტომ ეწოდება მას პირმშო მკვდართაგან. ანუ მთელი ეს განმარტებანი ჩავატარე იმისათვის რომ პირმშო არ ეხება ქრისტეს ადამიანურ ბუნებას, რადგან როგორც დაგანახე ის სულიერი სხეულით აღდგა ! კოლასელთა 2:9 სთან დაკავშირებით კიდევ ხიშტს გიწერ biggrin.gif . მანდ საუბარი იმაზეა რომ ქრისტეში რომელიც მოვიდა ფიზიკური სხეულით და იქადაგა მიუხედავად იმისა რომ ის ადამიანი იყო მასში სრულად იყო დამკვიდრებული ღვთაებრივობის სისავსე. ანუ ის ცოდნა რაც მოდიოდა ქრისტესგან იყო სრულყოფილი და ღვთაებრივი, ამიტომ ურჩევს პავლე ძმებს რომ არავინ გაგიტაცოთ ფილოსოფიით და ფუჭი ცდუნებით რაც ადამიანური გონებიდან მოდისო. აღარ ვილაპარაკებ იმაზე რომ მამის წყალობიტ იყო ქრისტეში ეს სავსება 1:19. მე ვერ მივხვდი რატომ შეადარე ამ მუხლით ქრისტეს ხორციელი სახე ღვთის უხილავ სახეს რომელიც არავის უნახავს იოანე 5:37. ქრისტე იესოს ბოლო ჟამის ეკლესია !!!
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
esre ars cheshmariteba
პოსტი Feb 13 2013, 08:19 PM
პოსტი #36


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 911
რეგისტრ.: 27-January 12
წევრი № 12,003



ვინაიდან არგუმენტი აღარ აქვთ ჩემს ოპონენტებს _აფხაზს რომელმაც სასწრაფოდ შეწყვიტა დისპუტი რადგან არსობრივობა და არსებრივობა ეს ორი ტერმინი ვერ გაარჩია და ნაჩქარევად გამომაცხადა ერესად! blink.gif Otherguy _მ კიდევ თავისი ფსევდო გრამატიკული განმარტებებით დიდხანს ვერ გასტანა წმინდა წერილის ჭეშმარიტების ფონზე! აშკარად განცვიფრებული ვარ რადგან უფრო მეტს მოველოდი! no.gif
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
A.V.M
პოსტი Feb 13 2013, 11:54 PM
პოსტი #37


მადლობა ამ ფორუმს!
***

ჯგუფი: Senators
პოსტები: 13,742
რეგისტრ.: 14-June 11
მდებარ.: ფორუმს გარეთ
წევრი № 11,203



esre ars cheshmariteba
მერამდენედ გეკითხები , რასაც წერ მართლა გჯერა თუ არა მეთქი.biggrin.gif
ციტატა
აფხაზს რომელმაც სასწრაფოდ შეწყვიტა დისპუტი რადგან არსობრივობა და არსებრივობა ეს ორი ტერმინი ვერ გაარჩია და ნაჩქარევად გამომაცხადა ერესად!

biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif


--------------------
აბა ჰე და აბა ჰო!
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
afxazi
პოსტი Feb 14 2013, 10:52 AM
პოსტი #38


დავითი
***

ჯგუფი: სენატის თავმჯდომარე
პოსტები: 8,814
რეგისტრ.: 7-March 07
წევრი № 1,291



esre ars cheshmariteba

ციტატა
არსობრივობა


ციტატა
არსებრივობა


doh.gif doh.gif


--------------------
სათნოება თვითკმარია ბედნიერებისთვის

კლიმენტი ალექსანდრიელი


User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
esre ars cheshmariteba
პოსტი Feb 14 2013, 07:32 PM
პოსტი #39


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 911
რეგისტრ.: 27-January 12
წევრი № 12,003



ციტატა(afxazi @ Feb 14 2013, 11:52 AM) *

esre ars cheshmariteba
doh.gif doh.gif

ერთ რამეს გეტყვი, ძალიან კარგია როცა ტერმინოლოგიაში ერკვევი (ბრჭყალებში) მაგრამ ერთი მინუსი გაქ _ საკუთარი განსჯის უნარი ნაკლებად გაქვს! blink.gif პიროვნება რომელსაც დაზუთხული აქვს ტერმინები და თავს იცავს ადრინდელი ეკლესიის მამათა სწავლებებით, თვითონ კიდევ განსჯა და გააზრება არ შეუძლია ყოველივესი, მაშინ ის ძალიან შორს დგას თეოლოგიისგან! მე ეჭქვეშ ვაყენებ ქრისტეში ორი ბუნების არსებობას და საერთოდ ბუნება ეს არის შეთითხნილი ტერმინი... თუ შეგიძლია ლოგიკურად მომყვე და საკუთარი აზრების მეშვეობით დამანახო რომ ქრისტეში არის ორი ბუნება, _აგერ ვარ ბატონო! და თუ არ შეგიძლია მაშინ აღიარე რომ მხოლოდ ზოგადად გესმის თეოლოგიური საკითხები და საკუთარი აზროვნებით არ შეგიძლია პოლემიკაში შესვლა! ვიწყებ მარტივი კითხვით_ რა განსხვავებაა ბუნებასა და ნებას შორის? აჰა აქ ვარ და ლოგიკურად ვიმსჯელოთ, თუ შეძლებ ლოგიკურად ამიხსნა ყოველივე და გამოააშკარაო რომ ვცდები და არასწორად მესმის ესა თუ ის საკითხი_ მაშინ თავს დავხრი და ვაღიარებ რომ ვცდები! blink.gif
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
afxazi
პოსტი Feb 14 2013, 11:02 PM
პოსტი #40


დავითი
***

ჯგუფი: სენატის თავმჯდომარე
პოსტები: 8,814
რეგისტრ.: 7-March 07
წევრი № 1,291



esre ars cheshmariteba

ციტატა
და საერთოდ ბუნება ეს არის შეთითხნილი ტერმინი


შეთითხნილი ტერმინი რას ქვია biggrin.gif biggrin.gif

შეიძლება გეთქვა შინაარსიაო შეთითხნილი, თორემ ტერმინის შეთითხვნა მე არ გამიგია. ტერმინი ტერმინია, ეს ეკლესიის მამებს არ მოუგონიათ. შეიძლება იდაო შინაარსზე, მაგრამ რასაც ამბობ, მომიტევე მაგრამ უმეცრების ნაყოფია.

რას აყენებ ეჭვის ქვეშ, ესეც სხვა საკითხია და ამას საერთო არაფერი აქვს ამა თუ იმ სიტყვასთან. ეს სიტყვა, კგვლავ გავიმეორებ, ეკლესიის მამებს არ მოუგონიათ (საუბარი არ მაქვს, ცხადია, ქართულ შესატყვისზე (თუმცა ამგვარადაც ეკლესიის ქართველმა მამებმა თარგმნეს).

ამაზე ვერ ვიკამათებ, რადგან შეუძლებლად მიმაჩნია სერიოზული სახის შენარჩუნება.

აჰა, ქართული ლექსიკონიდან:

"ხოლო უსაყოველთაოესსა და გარეშემცველთა გვამთასა (ანუ პიროვნებათა) უწოდეს ბუნებად".

http://www.nplg.gov.ge/gwdict/index.php?a=term&d=8&t=1650

ანუ ბუნება ესაა იმ თვისებათა ერთობლიობა, რომელიც იგივეობრივია ყველა ყველა ამ თვისებების მქონე პიროვნებებისთვის.

თუ შენ სხვანაირად ფიქრობ, მაშინ განგვიმარტე.

რაც შეეხება ნებას, ნება თვისებაა ბუნებისა, ანუ თვისება, რომელიც ყველა ადამიანს თანდაყოლილად აქვს და ვთქვათ მერე არ შეიძენს. ანუ რომ დავაზუსტოთ ბუნებითი თვისებები ისაა, რაც თანდაყოლილია ადამიანისთვის, რაც ანგელოზს შექმნისთანავე აქვს და ა.შ.

მაგრამ ყველაზე საინტერესოა ეს განგვიმარტო რას ნიშნავს შენს მიერ ხსენებული ეს სიტყვები:

ციტატა
არსობრივობა

არსებრივობა



--------------------
სათნოება თვითკმარია ბედნიერებისთვის

კლიმენტი ალექსანდრიელი


User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

10 გვერდი V < 1 2 3 4 > » 
Closed TopicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული წევრი)
0 წევრი:

 



მსუბუქი ვერსია ახლა არის: 15th July 2025 - 09:51 PM

მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი

ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი