![]() |
სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
ალექსანდრე |
![]()
პოსტი
#1
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator პოსტები: 6,232 რეგისტრ.: 24-July 06 მდებარ.: თბილისი წევრი № 7 ![]() |
KAIROS
ციტატა თუკი კვებითი ან ლოცვით მარხვა იგულისხმება გასაგებია, მაგრამ კითხვა ხომ ცოლ-ქმრის თანაცხოვრებას ეხებოდა ( მითუმეტეს პირველივე წელს!), და აკრძალვა კანონიერი და ნაკურთხი თანაცხოვრებისა თუნდაც მარხვაში , ხომ საერთოდ უცნობია საეკლესიო კანონიკისათვის ( გარდა ზიარების წინა დღისა, წითელი პარასკევისა და სხვა მსგავსი გამონაკლისებისა)?აკი ცნობილია, რომ მხოლოდ ურთიერთთანხმობით და ისიც მოძღვართან შეთანხმებით შეიძლება წყვილმა ( თან არანაირად ახლადდაქორწინებულებმა) თავი შეიკავონ მარხვაში თანაცხოვრებისაგან, თან ეს მათ ღვაწლში ეთვლებათ... მოკლედ პასუხი ჩასაღრმავებელია, გთხოვთ განგვიმარტოთ. ვერ მივხვდი აქ რაზეა საუბარი? მარხვაში ეზლევათ ვინმეს ნება ცოლ ქმრული თანაცხოვრებაზე? ნუ გამონაკლისებს არ ვგულისხმობ, როცა ან ერთია ურწმუნო ან მეორე და ოჯახს დანგრევის საშიშროება ექმნება. -------------------- ჩვენისა ცხორებისათვის ჯვარცმული იესუ, ჩვეულებისაებრ ტკბილად გეტყოდა, ნუ მტირ მე, დედაო საყვარელო, გარნა შენ გოდებით ხმობდი, მეცა შენთანა მოვკუდები, ძეო ჩემო საყვარელო. ვითარცა ლეღვსა მას უნაყოფოსა, ნუ მომკვეთ მე მაცხოვარ ცოდვილსა ამას, არამედ მერმეცა მრვალ-ჟამ შენდობაი მომმადლე და მორწყე სული ჩემი, ცრემლითა სინანულისათა, რათა ნაყოფი მოგართვა შენ მოწყალებისა |
![]() ![]() |
KAIROS |
![]()
პოსტი
#2
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
ციტატა ადრე დიდ მარხვებში საერთოდ აკრძალული იყო ცოლ-ქმრული კავშირი, მაგრამ ეხლა რამდენადაც ვიცი პატრიარქმა კურთხევა მისცა მეუღლეებს დიდ მარხვებშ ცოლ-ქმრული კავშირისა, გარდა ოთხშაბათისა და პარასკევისა. ცოლ-ქმრული სარეცელის შებღალვას და ჯვრისწერის დროს დადებული პირობის გატეხვას ისევ მარხვის დარღვევა სჯობია. ეს არის დეზინფორმაცია ![]() სანამ რაიმეს დაწერდეთ, ჯერ ერთი კარგად უნდა წაიკითხოთ წინაპოსტები, მერე უნდა მონახოთ საბუთები ( და არა ეკლესიაში ყურმოკრული ამბები) და მერე უნდა დაწეროთ აქ, ხალხო, შეცდომაში რომ შეიძლება შეიყვანოთ სხვები ამაზე არ ფიქრობთ? ხომ დაწერა თუნდაც აფხაზმა, ან ჩვენ აქ და სხვაგან, რომ რაიმე აკრძალვა ცოლქმრის კავშირისა უცნობია და უცხოა მართლმადიდებლური ეკლესიისადმი, გარდა ზიარებისწინა ღამესი... ამიტომ მე მესმის გარკვეული ნაწილის გაკვირვება, რადგან სამწუხაროდ თავად მოძღვრებიც ცდებიან ამ საკითხში, მაგრამ ეს ჩვენთან სასულიერო განათლების პრობლემაზე მეტყველებს და ეგ სხვა საკითხია და აუცილებლად გამოსწორდება ნელნელა, ახლა აქ კი შევეცადოთ, თუკი რაიმეს დავწერთ აუცილებლად თან გვქონდეს საბუთები და არგუმენტები , თუ არა გვაქვს მაშინ ან სხვას ვუსმინოთ ანდა ვიკითხოთ და არა ვამტკიცოთ ის, რაც თავადაც არ ვიცით... აშკარაა , რომ 1) ეკლესიის პოზიცია არის ასეთი, ცოლქმრული კავშირის არანაირი აკრძალვა არ არსებობს 2) საკუთარი არჩევანით და მოძღვართან შეთანხმებით შეიძლება შეიკავენ რაღაც პერიოდში თავი ( მაგ. ვნების შვიდეულში და არა 260 დღეს წელიწადში ![]() 3) ეკლესიის პოზიციას ამყარებს ეკლესიის მიერ მიღებული კანონები, სადაც არანაირ აკრძალვაზე საუბარი არ არის, გარდა ზიარების წინ სასურველ თავშეკავებაზე ( იხ. აფხაზის პოსტი, ტიმოთე ალექსანდრიელის პასუხი) და აქედან 4) კავშირი კურთხეულია და კურთხევას ვადა არ გასდის! იხარეთ; კაიროსი! პ.ს. ამ თემაზე იყო საუბარი აქ http://church.ge/index.php?showtopic=2955&st=40 რომელიც სამწუხაროდ დაიკეტა, იქ იგივე აფხაზის პოსტებია საკმაოდ საინტერესო და არგუმენტირებული, ამიტომ ვფიქრობ შეიძლება შეერთება -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
![]() ![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 1st August 2025 - 08:21 AM |
მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი
ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი