![]() |
სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
მოყვასი |
![]()
პოსტი
#221
|
![]() הַלְלוּ-יָהּ ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 572 რეგისტრ.: 14-January 09 წევრი № 6,288 ![]() |
მოდერის მაგივრად ლაპარაკს შეეშვი, პასუხს კი აქ არ დავწერ, ნაჩქარევი არაფერია გიცნობთ უკვე საკმარისად, ყველა შენი კითხვა მიმართულია ტერმინოლოგიური ან მოძღვრებითი კამათისადმი, ხოლო აქ მსგავსი კამათის ადგილი არ არის. მე აქ არ გიპასუხებ... მოდერის მაგივრად მე არ ვსაუბრობ კაიროს. შენ როგორც წესი მოდერს მიუთითებ ხოლმე: გაწმინდე მოდერო თემა. ეს ვიგულისხმე.. რაც შეეხება შეკიტხვას, ვნახოთ თუ ეხება ტერმინებს. ხომ გეუბნები, რომ წინასწარ აკეთებ ნაჩქარევ დასკვნებს. თუ შეკითხვაზე იცი პასუხი და წაგიკიტხავს მამათა განმარტებებში სადმე, მადლობელი ვიქნები თუ დაგვიწერ, აქ თუ სხვა განყოფილებაში მნიშვნელობა არ აქვს ჩემთვის. მთავარია შემატყობინო თუ გადავა სადმე. მადლობ -------------------- "კანონები: 'არ იმრუშო, არ მოკლა, არ მოიპარო, სხვისი არაფერი ისურვო და ნებისმიერი სხვა მცნება ამ ერთ მცნებაშია შეჯამებული: 'მოყვასი საკუთარი თავივით გიყვარდეს' " - რომაელების მიმართ 13:9.
|
KAIROS |
![]()
პოსტი
#222
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
ციტატა ნუთუ ზოგიერთი მოციქული მართლა ეჭვობდა? მათ ხომ იხილეს მკვდრეთით აღმდგარი უფალი, თვით თომამაც კი.. მათე 28 : 16/17 მაინც მე ვუპასუხებ ![]() მოკლედ მამათა განმარტებას დავწერ: блаж. Феофилакт Болгарский Ови же усумнешася, то есть, некоторые же недоумевали о Христе, Он ли это, или нет. Эти слова надобно понимать так: одиннадцать учеников пошли в Галилею; эти одиннадцать и поклонились Ему; а некоторые, вероятно, из семидесяти, усомнились о Христе; впрочем напоследок уверились и сии последние. Некоторые понимают так: Матфей не сказал, кто именно были сомневающиеся; но о чем не сказал он, о том сказал Иоанн, то есть, что сомневающийся был Фома. Впрочем могло быть и то, что и все сомневались, как действительно говорит о том Лука. Судя по всему этому ты должен понимать так: пришедши в Галилею, ученики поклонились Ему; но эти же поклонившиеся в Галилее, прежде, как говорит Лука, сомневались, когда, то есть, были в Иерусалиме ანუ 70 თაგანს გულისხმობდაო, და თუნდაც მოციქულები რომ ყოფილიყვნენო წერს წმ. ათანასე დიდი " осмелюсь сказать, что и самые блаженные ученики не имели совершенного понятия о Божестве Его, пока не снисшел на них Дух Святый в день Пятидесятницы; потому что и по воскресении, видевше Его, ови поклонишася Ему, ови же усумнешася (Мф 28, 17), однако же не были за это осуждены" ოქროპირი პირიქით აქებს კიდეც დაეჭვებულთ, რადგან არ დამალეს ეს ეჭვი, რომელიც შემდგომში გაუქრათო: Единии же надесять ученицы идоша в Галилею и ови убо поклонишася Ему, ови же видевше Его усумнешася (ст. 16, 17). Это, мне кажется, было то последнее Его явление в Галилее, когда Он послал их с повелением крестить. Если же некоторые усомнились, то и в этом случае подивись их любви к истине, как они не скрывали своих погрешностей, даже в последние дни с ними случившихся. Впрочем и эти некоторые были утверждены явлением. Что же Он сказал, явившись им? Дадеся ми всяка власть на небеси и на земли (ст. 18). Опять говорит с ними по-человечески, так как они не прияли еще Духа Святого, Который бы сделал их возвышеннее. Шедше научите вся языки, крестяще их во имя Отца и Сына и Святаго Духа, учаще их блюсти вся, елика заповедах вам (ст. 19, 20). Здесь Он говорит об учении и заповедях. და ბოლოს ზიგაბენი, განმარტავს რომ ეს დაეჭვება დროებითი იყო და მალევე გაუქრათ, როგორც კი უფალი იხილესო... Стих 17. Ови же усумнешася. Некоторые из них усомнились, боясь обмануться. Не следует и спрашивать, кто именно были эти некоторые, потому что здесь не указаны; нужно только знать, что и эти убедились, когда Иисус Христос подошел к ним. იგივეს მეორდება აქაც: Под редакцией Ф. Грюнцвайга и др. Пояснения на Новый Завет и Псалтирь 28,17: Даже при виде Его некоторые усомнились. Упоминание об этом представляет из себя доказательство истинности написанного. Уверенность появляется только после того, как Иисус приблизился и заговорил с ними -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
Lashab |
![]()
პოსტი
#223
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 561 რეგისტრ.: 24-December 08 წევრი № 6,157 ![]() |
გამარჯობა, შეგიძლია მითხრა რატომ არის სოლომონ ბრძენი წმინდანად შერაცხული?
![]() ეს არის მართლმადიდებლური ოფიციალური ხატი... ხოლო რატომ არ მომწონს ეს ამბავი, ამაზე ჩემზე უკეთ უპასუხებს: 3 მეფეთა 11:3-4 3. ჰყავდა შვიდასი ცოლი დედოფლად და სამასი ხარჭად. და მიდრიკეს მისი გული ცოლებმა. (მექალთანე მოკლედ რომ ვთქვათ და მემრუშე) 4. სიბერის ხანს მიდრიკეს სოლომონის გული მისმა ცოლებმა უცხო ღმერთებისკენ. ისე წრფელი არ იყო მისი გული უფლისადმი, როგორც დავითის, მამამისის გული. (და ღმერთიც უარყო...) ----------------------------------------------------- და მეორე შეკითხვა: ღმერთის სისასტიკე... 3. მეომარია უფალი, უფალია მისი სახელი. (გამოსვლა 15:3) (დაახლოებით იგივეა რაც - "იეჰოვა" ომის ღმერთიაო) 29. და როგორც იწინასწარმეტყველა ესაიამ: „უფალ საბაოთს რომ არ დაეტოვებინა ჩვენთვის თესლი, ვიქნებოდი როგორც სოდომი და გომორას ვემსგავსებოდით“. (რომაელთა 9:29) საბაოთი- ნიშნავს არმიას, ომს... ანუ ომის ღმერთზეა აქაც მინIშნება... ჰოდა ეხლა უფრო კონკრეტულად: ჰოდა ვნახოთ სისასტიკეები: 1. უთხრა მათ ელიამ: შეიპყარით ბაალის წინასწარმეტყველნი! არავინ გაგექცეთ! მათაც შეიპყრეს და ჩაიყვანა ისინი ელიამ კიშონის ხევში და იქ დახოცა. (3 მეფეთა 18:40) 2. უკუიქცა ადონი-ბეზეკი, დაედევნენ, შეიპყრეს და ხელებზე და ფეხებზე ცერები დააჭრეს. (მსაჯულნი 1:6) 3. როცა შინ მშვიდობით დავბრუნდები, ვინც პირველი გამომეგებება ჩემი სახლის ჭიშკართან, უფლისა იყოს და შევწირავ აღსავლენ მსხვერპლად. წავიდა იფთახი ყამონიანებზე, შეება და უფალმა ხელში ჩააგდებინა ისინი. (მსაჯულნი 11:31,32) პ.ს. რაც მთავარია, ღმერთმა ჩააგდებინა ხელში ისინი, ანუ მართლაც მოეწონა ადამიანის შეწირვა მისთვის... 4. ახლა შემიყარეთ ბაალის ყველა ქადაგი, ყველა მისი მსახური და ყველა მისი ქურუმი, კაციშვილი არ აკლდეს, რადგან დიდი მსხვერპლშეწირვა მექნება ბაალისთვის. ვინც დააკლდება, ვერ გადარჩება ცოცხალი. ასეთი ხრიკი მოიგონა იეჰუმ, რომ ამოეწყვიტა ბაალის თაყვანისმცემლები. 30. უთხრა უფალმა იეჰუს: იმის გამო, რომ სწორად მოიქეცი ჩემს თვალში და ყველაფერი აღასრულე აქაბის სახლზე, რაც გულში მქონდა, მეოთხე თაობამდე ისხდებიან შენი შთამომავლები ისრაელის ტახტზე. (ამისთვის ღმერთმა დაასაჩუქრა) (4 მეფეთა 10:19,30) ბევრს აღარ გავაგრძელებ ასეთი მომენტები ბევრია... ხოლო ყველაზე მასიური ჟლეტა: 8. წამოვიდა მათ წინააღმდეგ ზერახ ქუშელი ათასი ათასიანი ჯარით, სამასი ეტლით და მერეშას მოადგა. (2 ნეშტთა 14:8) (მოკლედ ამ თავში 1 მილიონი ეთIოპიელი გაჟლიტა ![]() მე მაქვს შეკითხვა: რატომ არის სასტიკი ძველი აღთქმის ღმერთი? რატომ ითხოვს მსხვერპლშეწირვებს, ადამიანების ჩაქოლვებს? და მერე უცებ იესო "პაციფიზმს" ქადაგებს? ღმერთი ხომ არ იცვლება? ღმერთი ყველანაირ პატარა ცოდვაზეც კი მოკვლას ითხოვს ცოდვილის... ![]() მოკლედ მთელი ძველი აღთქმა ღმერთის მიერ განხორციელებულ გენოციდებს და ხოცვა ჟლეტას ეთმობა... ეს არის მოყვარული ღMერთი მართლმადიდებლური? და იგივე ღმერთი(იესო) ქადაგებს "წინ არ აღუდგეთ ბოროტს" და "ერთ ლოყაში რომ გაგარტყან მეორე მიუშვირეთო"? მადლობა წინასაწარ... ![]() -------------------- "ვისაც არ უყვარს, ვერ შეუცვნია ღმერთი, რადგან ღმერთი სიყვარულია."- (1 იოანე 4:8)
"სიყვარული სულგრძელია და კეთილი; სიყვარულს არ შურს, არ ტრაბახობს და არ ამაყობს; არ უკეთურობს, არ ეძებს თავისას, არ მრისხანებს, არ იზრახავს ბოროტს. არ შეჰხარის უსამართლობას, არამედ ჭეშმარიტებით ხარობს; ყველაფერს იტანს, ყველაფერი სწამს... ყველაფერს ითმენს. სიყვარული არასოდეს მთავრდება... " - (1 კორ 13:4-8) |
KAIROS |
![]()
პოსტი
#224
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
მოკლედ ძვირფასო ადმინისტრაცია :)
ციტატა ეს არის მართლმადიდებლური ოფიციალური ხატი... ხოლო რატომ არ მომწონს ეს ამბავი, ლაშაბ და ხშირად ასევე მოყვასის კითხვები წარმოადგენს არა რაიმე გაუგებარ ადგილს, რომელიც მათ არ ესმით, არამედ უბრალოდ პოზიციას რაშიც არ ეთანხმებიან მართლმადიდებლურ ეკლესიას, ამიტომ ჯერ მათ ვთხოვ ყველა მსგავსი პოსტი გადატანილ იქნას წმ. წერილის საკამათო თემაში, ან იქნებ გვეღირსოს აპოლოგეტიკის ქვეგანყოფილება გაიხსნას, რადგან ხომ გამოჩნდა წინა შემთხვევებიდან წავა გრძელი კამათები და შედეგი ნული... ლაშაბ, პასუხს კი დაგიწერ, მაგრამ ისედაც ვიცი არ დამეთანხმები, 1. პოლიგამია ძველ აღთქმაში ეს ცნობილი მოვლენაა და ებრაელ ერში მიუხედავად მისი პრინციპული მონოგამიისა, გარეშე ხალხთა გავლენის გამო, ხშირად პირდაპირ ან არაპირდაპირ შემოდიოდა მათ კულტურაში და ცხოვრების წესში. მაგ მოტივით მაშინ არც აბრაამი უნდა იყოს წმიდანი ( სარა და აგარი) არც უნდა იყოს წმიდანი, და არც ბევრი პერსონაჟი უნდა იყოს პატივისცემის ობიექტი , საქმე იმაშია, რომ "მრუშობა" არ იყო ეს არამედ იგია მეფე, და მისი ქონების ერთერთი საზომი მის ცოლთა ჰარამხანა იყო, თორემ ახლა იმ 700 ცოლისა და 300 ხარჭის სახელიც არ იცოდა წესიერად და მაქედან 2/3 სათვის ლოყაზეც კი არ უჩქმეტია სხვანაირად :D მრუშობა ეს არ არის, არამედ ის რაც გააკეთა დავითმა, თუმცა არც მას არ ჩაეთვალა სხვა საქციელი ცოდვად, როცა მოხუც ძვლების გასათბობად ახალგაზრდა ქალწულებთან ერთად იწვა... ახალი აღთქმისათვის როგორც პოლიგამია აბრაამისა, ჰარამხანა სოლომონისა და "გათბობის სისტემა " ( :D ) დავითისა, სრულიად მიუღებელია, თუმცა ეს იმ პერიოდის დამახასიათებელი ნიშან-თვისება იყო და შენ გთხოვ ჩვენს წმიდანს მემრუშეს ნუ დაუძახებ.. 2. სისასტიკე ძველ აღთქმაში იგივე რამ ითქვის ძველი აღთქმის სისასტიკეზე, ცოტა სასაცილოა, მაგრამ შენ კითხვას შენვე გაეცი პასუხი შენდაუნებურად :D ეგ მუხლი მე არ მახსოვდა და შორიდან უნდა მომევლო და დამეხმარა უნებურად :), ანუ რა ხდება ახლა? რატომაა რომ მრუშებისათვის და სხვა სექსუალური დარღვევებისათვის ძველი აღთქმა ქვით ქოლავდა და ახალ აღთქმაში უფალმა ქვები დააყრევინა? იცი ახლა ეგ შენ და იცის აქაურმა მკითხველის უმრავლესობამ, ესაა სულიერი წინსვლა და ზნეობრივი დახვეწა, ესაა ის ნათელი რაც უფალმა მოიტანა, თუმცა ეს არ ნიშნავს იმას, რომ უაზრო და უმიზნო იყო ის ხოცვა-ჟღლეტა და სისასტიკე ძველი აღთქმისა, იგი ჭეშმარიტების ერთადერთ მატარებელ ხალხში ამ ჭეშმარიტების გადარჩენას ემსახურებოდა, და რომ არა ის "ბრძოლა მებრძოლი" ღმერთისა, არც ის გადარჩებოდა და ხსნაც შეუძლებელი გახდებოდა, ანუ ის რაც შენ მოიყვანე ციტატა 29. და როგორც იწინასწარმეტყველა ესაიამ: „უფალ საბაოთს რომ არ დაეტოვებინა ჩვენთვის თესლი, ვიქნებოდი როგორც სოდომი და გომორას ვემსგავსებოდით“. (რომაელთა 9:29) ამიტომაც იბრძოდა უფალი იქ, რომ გადაერჩინა ეს ჭეშმარიტება, ნახე როგორ განმარტავს ამ ადგილს წმ. იოანე ოქროპირი:"И якоже пророче Исаия: аще не бы Господь Саваоф оставил нам семене, якоже Содом убо были быхом, и якоже Гоморру уподобилися быхом (Рим. 9, 29; Ис. 1, 9). Опять (апостол) доказывает здесь нечто другое, — именно то, что и немногие спаслись не сами собою. И они погибли бы и претерпели бы участь Содома, то есть подверглись бы истреблению, так как и содомляне погибли все без исключения и от них не осталось даже и случайного семени; и эти, продолжает (апостол), погибли бы, как и те, если бы Бог не оказал великой благости и не сохранил их ради веры. Это произошло и вовремя чувственного (вавилонского) плена, потому что большинство иудеев были отведены в плен и погибли, а немногие только спаслись" და შედეგი ამისა, არის ის რომ უფალი განკაცდა, რომ როგორც იქვე რომაელთა 9 : 30 ( ანუ შემდგომ მუხლშივე) ამბობს მოციქული პავლე: "აწ უკუე რაჲ-მე ვთქუათ? რამეთუ წარმართნი, რომელნი არა სდევდეს სიმართლესა, ეწინეს სიმართლესა, ხოლო სიმართლესა სარწმუნოებისაგან. " ახალი აღთქმამ წინა შემთხვევისა არ იყოს ეს სისასტიკეც შეარბილა და შემოიტანა სხვა დამოკიდებულება, რომელზეც ახლა აქ არ ვისაუბრებ და შემდგომი საუბრების საქმე იყოს... ლაშაბ, თუკი კამათს დააპირებ, შენს გახარებას ხომ არის თემა და იქ გადადი ხო :) იხარე; კაიროსი! |
bubu |
![]()
პოსტი
#225
|
Newbie ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 48 რეგისტრ.: 28-November 08 წევრი № 6,016 ![]() |
სალამი ყველას.ერტი ჯითხვა მაქვს,ან იკნებ ამ კითხვაზე თუ არის უკვე გაცემული პასუხო მიმითითოთ სად? კერძოდ მაინტერესებს კათოლიკურ რელიგიაზე,რატომ ეზახიან მართმადიდებლები მწვალებლებს? დიდი მადლობა წინასწარ. სხვაგანაც დავსვი ეს კითხვა მაგრამ სრული პასუხი ვერ მივიგე.
![]() |
KAIROS |
![]()
პოსტი
#226
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
კათოლიკებსა და მართლმადიდებლებს შორის სხვაობაზე ეს წაიკითხე
პროფ. დიმიტრი ოგიცკი, დოც. მღვდელი მაქსიმე კოზლოვი რომაული კათოლიციზმი http://www.orthodoxy.ge/apologetika/katoli...mi-sarchevi.htm და ზურა ეკალაძის ეს სტატია არსობრივი განსხვავებანი მართლმადიდებლობასა და რომაულ კათოლიციზმს შორის http://www.orthodoxy.ge/apologetika/katolitsizmi.htm იხარე; კაიროსი! -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
bubu |
![]()
პოსტი
#227
|
Newbie ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 48 რეგისტრ.: 28-November 08 წევრი № 6,016 ![]() |
გაიხარეეეე,დიდი მადლობა. სად აღარ დავსვი ეს კითხვა.
![]() |
Lashab |
![]()
პოსტი
#228
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 561 რეგისტრ.: 24-December 08 წევრი № 6,157 ![]() |
გამარჯობა კაიროს, მადლობა პასუხისთვის, ერთი შეკითხვა მაქვს:
მაინტერესებს ორტოდოქსი.გე-ზე რომ პასუხებია, ოფიციალური ქრისტიანული პოზიციაა? კითხვა: 51. როგორი რელიგიაა კათოლიციზმი? მოძღვრის პასუხი_ ერთი წმინდა კათოლიკე და სამოციქულო ეკლესია არის მართლმადიდებელი ეკლესია, ხოლო პაპისტურ ი ეკლესია არის კათოლიციზმი. ის არის მწვალებლობა. პაპი არის მათი ღმერთი(ტყული). წმინდა მამები გვაფრთხილებენ: "გაექეცი უნიას და შენი ახლობლებიც გააფრთხილე, რომ მათ არ გაეკარონ, თუ არ დაგიჯერებენ, შენ მაინც დააღწიე თავი." ძალიან მზაკვარი და ვერაგი ზრახვის ხალხია(????). აი ფაქტი, როცა რომის პაპი იოანე-პავლე II ჩავიდა ინდოეთში, რძეზე აღასრულა მესა, რადგან ინდოელები ღვინოს არ იხმევენ..." 40. შეიძლება რომ მართმადიდებელმა ჭამოს ებრაელთა საჭმელი "კაშერნი” ან მსგავსი რამე? არ შეიძლება , რამეთუ დავით მეფსალმუნე ბრძანებს:"ურჯულოსთან პური არა ვჭამო “ ნაკერპალია და არ იხმიოთ. სტუმრად რომ ვიყვე ებრაელთან- არ უნდა ვჭამო??? 54. მიყვარს ადამიანი, რომელიც არის კათოლიკე, მასაც ვუყვარვარ და არ ვიცით რა ვქნათ.ჯვრისწერის გარეშე არ მინდა მასთან ცხოვრება. რელიგიის შეცვლა ვთხოვე, მაგრამ ვერ დავითანხმე. იქნებ გამოსავალი იყოს? კათოლიციზმი, ანუ პაპიზმი მწვალებლობაა და მწვალებელთან ქორწინება რას მოგიტანთ? იმას რომ თქვენც მწვალებელი გახდებით. დაფიქრდით,უფალი უფრო გიყვართ თუ ის კათოლიკე. "ვისაც ძე ან ასული ჩემზე მეტად უყვარს, იგი არ არის ჩემი ღირსი." შეგიძლია მითხრა- ეს ოფიციალური მართლმადიდებლური პოზიციაა? და კიდევ ერთი: არსებობს სპეციალური ლოცვა სიგარეტს რომ ადამიანმა თავი დაანებოს? (მე არ ვწევეი მარა მაინტერესებს) http://www.orthodoxy.ge/lotsvani/tambako.htm ? მადლობთ წინასწარ პასუხისთვის... რატომ გგონია რომ გამოსაცდელად გეკითხები? მართლა მაინტერესებს... -------------------- "ვისაც არ უყვარს, ვერ შეუცვნია ღმერთი, რადგან ღმერთი სიყვარულია."- (1 იოანე 4:8)
"სიყვარული სულგრძელია და კეთილი; სიყვარულს არ შურს, არ ტრაბახობს და არ ამაყობს; არ უკეთურობს, არ ეძებს თავისას, არ მრისხანებს, არ იზრახავს ბოროტს. არ შეჰხარის უსამართლობას, არამედ ჭეშმარიტებით ხარობს; ყველაფერს იტანს, ყველაფერი სწამს... ყველაფერს ითმენს. სიყვარული არასოდეს მთავრდება... " - (1 კორ 13:4-8) |
კანუდოსელი |
![]()
პოსტი
#229
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 8,829 რეგისტრ.: 2-November 06 მდებარ.: კანუდოსი წევრი № 374 ![]() |
Lashab
ციტატა მაინტერესებს ორტოდოქსი.გე-ზე რომ პასუხებია, ოფიციალური ქრისტიანული პოზიციაა? ოფიციალურ ეკლესიას ეგეთი აზრები, რომ კათოლიკები თურმე ვერაგი ხალხია - არასოდეს მიუღია და ამიტომ ეგ საიტი ამ თვალსაზრისით წარმოადგენს კერძო აზრს იმ ადამიანებისა, ვინც საიტის ადმინისტრაციას წარმოადგენს. -------------------- ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს. ბყკ :-) ბ - ბუდისტ ყ - ყრმათა კ - კავშირი |
Lashab |
![]()
პოსტი
#230
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 561 რეგისტრ.: 24-December 08 წევრი № 6,157 ![]() |
Lashab ოფიციალურ ეკლესიას ეგეთი აზრები, რომ კათოლიკები თურმე ვერაგი ხალხია - არასოდეს მიუღია და ამიტომ ეგ საიტი ამ თვალსაზრისით წარმოადგენს კერძო აზრს იმ ადამიანებისა, ვინც საიტის ადმინისტრაციას წარმოადგენს. ჰოო? http://www.orthodoxy.ge/index.htm აი ნახე- მართლმადიდებლური საიტია, გადაამოწმე მიდი ![]() -------------------- "ვისაც არ უყვარს, ვერ შეუცვნია ღმერთი, რადგან ღმერთი სიყვარულია."- (1 იოანე 4:8)
"სიყვარული სულგრძელია და კეთილი; სიყვარულს არ შურს, არ ტრაბახობს და არ ამაყობს; არ უკეთურობს, არ ეძებს თავისას, არ მრისხანებს, არ იზრახავს ბოროტს. არ შეჰხარის უსამართლობას, არამედ ჭეშმარიტებით ხარობს; ყველაფერს იტანს, ყველაფერი სწამს... ყველაფერს ითმენს. სიყვარული არასოდეს მთავრდება... " - (1 კორ 13:4-8) |
კანუდოსელი |
![]()
პოსტი
#231
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 8,829 რეგისტრ.: 2-November 06 მდებარ.: კანუდოსი წევრი № 374 ![]() |
ვიცი ეგ საიტი, მერამდენედ გითხრა...
-------------------- ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს. ბყკ :-) ბ - ბუდისტ ყ - ყრმათა კ - კავშირი |
KAIROS |
![]()
პოსტი
#232
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
ლაშაბ, მაგ საიტში როგორც უამრავ საიტში ან წიგნში ან ჟურნალ-გაზეთში უამრავზე უამრავი შეცდომებია გაპარული თუ არ გაპარული, მაგაზე იგივე კანუდოსელის თემაა "ყვითელი პრესის ბესტსელერები" და ასევე ჩემი "შეცდომები"; მართლმადიდებლობა კი არის ეკლესიის ერთიანობა, დოგმატიკა და კრებების საერთო აზრი...
თუმცა რათქმაუნდა მადლობა მაგ საიტის შექმნელებს, მიუხედავად შეცდომებისა, ერთერთი ყველაზე სრული ქართული მართლმადიდებლური საიტია და მეც ხშირად და სიამოვნებით ვსარგებლობ, მადლობა :* იხარეთ; კაიროსი! |
Lashab |
![]()
პოსტი
#233
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 561 რეგისტრ.: 24-December 08 წევრი № 6,157 ![]() |
ლაშაბ, მაგ საიტში როგორც უამრავ საიტში ან წიგნში ან ჟურნალ-გაზეთში უამრავზე უამრავი შეცდომებია გაპარული თუ არ გაპარული, მაგაზე იგივე კანუდოსელის თემაა "ყვითელი პრესის ბესტსელერები" და ასევე ჩემი "შეცდომები"; მართლმადიდებლობა კი არის ეკლესიის ერთიანობა, დოგმატიკა და კრებების საერთო აზრი... თუმცა რათქმაუნდა მადლობა მაგ საიტის შექმნელებს, მიუხედავად შეცდომებისა, ერთერთი ყველაზე სრული ქართული მართლმადიდებლური საიტია და მეც ხშირად და სიამოვნებით ვსარგებლობ, მადლობა ![]() იხარეთ; კაიროსი! გამარჯობა კაიროს, ერთი შეკითხვა მაქვს თარგმანთან დაკავშირებით, უბრალოდ მოკლე პასუხიც დამაკმაყოფილებს ![]() 55. სადა არს, სიკუდილო, საწერტელი შენი? სადა არს, ჯოჯოხეთო, ძლევაჲ შენი? (1 კორ 15:55) მთაწმინდელის თარგმანში "ჯოჯოხეთო" წერია, არადა მანდ ისევე როგორც "სიკუდილოს"- ადგილას წერია qanate- than'-at-os - რას მეტყვი? მთაწმინდელმა ასე იმიტომ თარგმნა რომ ლამაზი წინადადება გამოსულიყო? ცნობილია დღეს რომ ეგ სიტყვა სიკვდილს ნიშნავს (ეროსი და თანატოსი- ორი საწყისი- სიცოცხლე და სიკვდილი) რას ფიქრობ? ![]() -------------------- "ვისაც არ უყვარს, ვერ შეუცვნია ღმერთი, რადგან ღმერთი სიყვარულია."- (1 იოანე 4:8)
"სიყვარული სულგრძელია და კეთილი; სიყვარულს არ შურს, არ ტრაბახობს და არ ამაყობს; არ უკეთურობს, არ ეძებს თავისას, არ მრისხანებს, არ იზრახავს ბოროტს. არ შეჰხარის უსამართლობას, არამედ ჭეშმარიტებით ხარობს; ყველაფერს იტანს, ყველაფერი სწამს... ყველაფერს ითმენს. სიყვარული არასოდეს მთავრდება... " - (1 კორ 13:4-8) |
KAIROS |
![]()
პოსტი
#234
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
არაა ჩვენი ( ჩემი) საშველი
![]() კაცო, ლაშაბ ხომ გითხარი ესეთი კითხვები, სადაც არ ეთანხმები მთაწმიდელს ან ჩვენს სარწმუნოებას დასვი "წმ. წერილის საკამათო ადგილებში" ![]() როგორ გიპასუხო ახლა მოკლედ, რომ სიკვდილი = ჯოჯოხეთს? მოდი ასე, როგორც სიცოცხლე = ღმერთს, სასუფეველს, მარადიულ სიცოცხლეს, ასევე სიკვდილი = ეშმაკს, ჯოჯოხეთს და მარადიულ სიკვდილს... ანუ როგორც სიცოცხლე ღმერთისა და მისი სამყოფლის სინონიმია, ასევე სიკვდილი ეშმაკისა და მისი სამყოფელის... მორჩა, დანარჩენი ჩაძიებები მინიშნებულ თემაში იხარე; კაიროსი! პ.ს. გაითვალისწინე, რომ ასეთი კამათები, რომელიც დადის რაიმე ტერმინოლოგიურ შეუთანხმებლობაზე ან მოძღვრებით კამათზე უნდა დაისვას სხვაგან, ერთის ადგილი უკვე არის "წმ. წერილის საკამათო ადგილებში", მეორე კი მინდა რომ აპოლოგეტიკის ქვეგანყოფილება გაიხსნას და იქ იქნება. მანამ ეს საკამათო ადგილებში იყოს... -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
Lashab |
![]()
პოსტი
#235
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 561 რეგისტრ.: 24-December 08 წევრი № 6,157 ![]() |
გამარჯობა კაიროს, გამარკვიე რა მარკოზის ამ თავში რატომ არის ამოჭრილი ეპიზოდი?
მივიდნენ იერიხონში, და როდესაც გამოდიოდა იერიხონიდან, თავის მოწაფეებსა და დიდძალ ხალხთან ერთად, ტიმეოსის ძე, ბრმა ბარტიმეოსი, გზის პირას იჯდა მოწყალების მთხოვნელად. (მარკოზი 10:46) ნეტა რა მოხდა ასეთი იერიხონში??? ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- "ვისაც არ უყვარს, ვერ შეუცვნია ღმერთი, რადგან ღმერთი სიყვარულია."- (1 იოანე 4:8)
"სიყვარული სულგრძელია და კეთილი; სიყვარულს არ შურს, არ ტრაბახობს და არ ამაყობს; არ უკეთურობს, არ ეძებს თავისას, არ მრისხანებს, არ იზრახავს ბოროტს. არ შეჰხარის უსამართლობას, არამედ ჭეშმარიტებით ხარობს; ყველაფერს იტანს, ყველაფერი სწამს... ყველაფერს ითმენს. სიყვარული არასოდეს მთავრდება... " - (1 კორ 13:4-8) |
KAIROS |
![]()
პოსტი
#236
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
ციტატა მივიდნენ იერიხონში, და როდესაც გამოდიოდა იერიხონიდა რავა ყველაფერს ეჭვის თვალით უყურებ ![]() ნახე უფრო ნათლად უწერია ახალ თარგმანში გამრეკელის რედაქციით; "46. და მივიდნენ იერიქოში. და როცა გამოდიოდა იგი თავის მოწაფეებთან ერთად იერიქოდან და დიდძალი ხალხი მათთან ერთად," ანუ იქ არის წერტილი, ზემოთ მძიმეა, ასევეა ძველ ქართულშიც; "46. და მოვიდეს იერიქოდ. და ვითარცა გამოვიდა იესუ და მოწაფენი მისნი იერიქჲთ" ანუ აღწერილია, რომ მივიდა იქ, ეტყობა ან ცოტა ხანი დაყო, და არაფერი მომხდარა ისეთი, და ყურადღება გამახვილდა რა მოხდა გამოსვლისას, ანუ ქრონოლოგიური მიმდევრობაა... -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
Lashab |
![]()
პოსტი
#237
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 561 რეგისტრ.: 24-December 08 წევრი № 6,157 ![]() |
რავა ყველაფერს ეჭვის თვალით უყურებ ![]() ნახე უფრო ნათლად უწერია ახალ თარგმანში გამრეკელის რედაქციით; "46. და მივიდნენ იერიქოში. და როცა გამოდიოდა იგი თავის მოწაფეებთან ერთად იერიქოდან და დიდძალი ხალხი მათთან ერთად," ანუ იქ არის წერტილი, ზემოთ მძიმეა, ასევეა ძველ ქართულშიც; "46. და მოვიდეს იერიქოდ. და ვითარცა გამოვიდა იესუ და მოწაფენი მისნი იერიქჲთ" ანუ აღწერილია, რომ მივიდა იქ, ეტყობა ან ცოტა ხანი დაყო, და არაფერი მომხდარა ისეთი, და ყურადღება გამახვილდა რა მოხდა გამოსვლისას, ანუ ქრონოლოგიური მიმდევრობაა... შენ არ იცი მაგაზე მთელი ამბებია, "მარკოზის საიდუმლო სახარება" გაგიგია? მანდ ცდილობენ ჩაამატონ მოვლენები, იმენა მაგარი კაიფია ![]() ![]() -------------------- "ვისაც არ უყვარს, ვერ შეუცვნია ღმერთი, რადგან ღმერთი სიყვარულია."- (1 იოანე 4:8)
"სიყვარული სულგრძელია და კეთილი; სიყვარულს არ შურს, არ ტრაბახობს და არ ამაყობს; არ უკეთურობს, არ ეძებს თავისას, არ მრისხანებს, არ იზრახავს ბოროტს. არ შეჰხარის უსამართლობას, არამედ ჭეშმარიტებით ხარობს; ყველაფერს იტანს, ყველაფერი სწამს... ყველაფერს ითმენს. სიყვარული არასოდეს მთავრდება... " - (1 კორ 13:4-8) |
KAIROS |
![]()
პოსტი
#238
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
ციტატა შენ არ იცი შენ რა იცი ![]() ციტატა ცდილობენ ჩაამატონ მოვლენები ჩვენთვის არაფერიც არ მომხდარა ![]() ყველა ძველ თარგმანში არის წერტილი, და ეგზეგტიკაც არის ქრონოლოგიური ახსნის , მორჩა რა, თორემ ათასი სისულელე წერია მასე აპოკრიფებში ![]() -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
orthodox-georgia |
![]()
პოსტი
#239
|
![]() ---- ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 2,373 რეგისტრ.: 13-May 08 მდებარ.: იქ წევრი № 4,815 ![]() |
ესქატოლოგიაზე რომ იყო თემა ვერ ვიპოვე. რა იქნა?
თუ იცით სადაა, ლინკი დადეთ -------------------- ამ ბოლო დროს ისედაც არ ვიკლავდი თავს აქ შემოსვლით და ვატყობ სწორადაც ვიქცეოდი. აქ ჩემი "აგრესიის" გარეშე გაცილებით კარგად გრძნობენ თავს და აღარ შევაწუხებ ამის მეტი არავის. აწი მილოცვების და პატრიარქის ქადაგების მეტი თუ სადმე რამე დავწერო, შეგიძლიათ ბანი დამადოთ :)
ყველას შენდობას ვთხოვ ვისაც რამე გეწყინათ ჩემგან. ღმერთს ებარებოდეთ! პატივისცემით თქვენი orthodox-georgia 20.01.2012 |
KAIROS |
![]()
პოსტი
#240
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
ციტატა ესქატოლოგიაზე რომ იყო თემა ვერ ვიპოვე. რა იქნა? თუ იცით სადაა, ლინკი დადეთ აქაა მეგობარო: http://church.ge/index.php?showtopic=1019&st=460 იხარე; კაიროსი! -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
![]() ![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 16th June 2025 - 05:35 PM |
მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი
ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი