![]() |
სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
KAIROS |
![]()
პოსტი
#81
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
ციტატა მნათე რომ ყველაზე მეტს ქარავს ამ ფორუმზე მემგონი ჩემი თქმა არ უნდა მაგას ცოტა სიმშვიდეა და სიტყვების მოთოკვაა საჭირო, არაფერი "მიქარვა" ამ თემის გახსნა არ ყოფილა, ამაზე ადრეც იყო, საუბარი, მიქარვად უფრო ამის დაწერას ჩავთვლიდი, და არა მარტო მე! ციტატა მარხვა ხომ ეს ერთგვარი მსხვერპშეწირვააა რომ ხორციელ სიამოვნებაზე უარი თქვა ადამიანმა, მაშინ ხორციც ჭამე, დალიე ალბათ უკვე უპასუხეს ამას, მაინც დავწერ, სხვაა რაიმეს აკრძალვა ( მაგ. ხორცის ჭამა) და სხვაა რაიმესათვის არჩევანის სახის მიცემა ( მაგ. მოწყალება), ამიტომაც ამისათვის აკრძალვის დადება შეცდომაა, იგი უფრო არჩევნის ანუ ღვაწლითი არჩევნის სფეროშია... ანუ დასკვნა მაიკო: არ არსებობს არანაირი საეკლესიო კანონი, რომელიც კრძალავდეს კავშირს მეუღლეთ კავშირს ნებისმიერ დროს ( გამონაკლისია ზიარების წინ) , ამიტომ ცოდვა არაა, და არც შეიძლება იყოს, ეკლესიის კურთხევა გამრავლებაზე თავის ძალას არ კარგავსა არცერთ დღეს, ისე ხალხო ჩვენ ამაზე უკვე გვქონდა საუბარი, მივაგნებ ლინკს და დაგიდებთ ![]() იხარეთ; კაიროსი! -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
afxazi |
![]()
პოსტი
#82
|
![]() დავითი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: სენატის თავმჯდომარე პოსტები: 8,814 რეგისტრ.: 7-March 07 წევრი № 1,291 ![]() |
მნათე
ლევან ეს თემა ღვთისმეტყველების განსაკუთრებუი განსჯის საგანია ხო? ![]() ![]() ყველას ვთხოვ რომ მსგავს თემებს ვერიდოთ ღვთისმეტყველების განყოფილებაში. რაც შეეხება საკითხს (ამაზე ადრეც იყო კამათი), რატომღაც მსგავს თემებზე საუბრისას ადამიანები ამოდიან პირადი შეხედულებებიდან გამომდინარე, რომელ შეხედულებასაც არანაირი საფუძველი არ გააჩნია არც წმიდა წერილში და არც საეკლესიო ლიტერატურაში, საეკლესიო ტრადიციაში. პავლე მოციქული გარკვევით ამბობს: "ნუ განშორდებით ერთმანეთს გარდა შეთანხმებისა (ცოლ-ქმარზეა საუბარი), დროებით, რომ მოიცალოთ ლოვისათვის და კვლავ ერთად იყოსთ, რათა არ გამოგცადოთ სატანამ თქვენი თავშეუკავებლობით" (I კორინთ. 7.5). აღნიშნული მუხლის განმარტება შეგიძLიათ იხილოთ სამოციქულოს განმარტების II ტომში. ანუ ესაა აბსოლუტურად ოლისა და ქმრის, უხეშად ვიტყვი, საქმე და არავის არ აქვს უფლება აუკრძალოს (პირდაპირი მნიშVნელობით) მათ თანაცხოვრება არათუ ოთხშაბათს და პარასკევს, არამედ დიდი მარხვის პერიოდშიც კი. მაგრამ არსებობს თავშეკავებისკენ მოწოდება და არა აკრძალვა კვირა დღეს, როდესაც შეიწირება მსხვერპლი ეკლესიაში და თუ რა თქმა უნდა რომელიმე ეზიარება. ამაზე ცხადად მიუთითებს ტიმოთე ალექსანდრიელი, რომელსაც ასეთ შეკითხვას უსვამენ (პასუხი რჯულის კანონშია შეტანილი) "ქორწინებით ერთმანეთთან შეერთებულმა შვიდეულის რომელ დღეებში უნდა შეიკავონ თავი ერთმანეთთან შეერთებისაგან და რომელ დღეებშI აქვთ ამისი უფლება? პასუხი: აღნიშNული მოციქულის ფრაზა და შემდეგ დამატება. აუცილებლად საჭიროა ერთმანეთისგან განშორება შაბათსა და კვირას, ვინაიდან ამ დღეებში შეიწირება ღვთისადმი სულიერი მსხვერპლი. სადაა აქ ნახსენები ან ოთხშაბათი ან პარასკევი, ან კიდევ რომელიმე დიდი მარხვა. -------------------- სათნოება თვითკმარია ბედნიერებისთვის კლიმენტი ალექსანდრიელი |
კანუდოსელი |
![]()
პოსტი
#83
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 8,829 რეგისტრ.: 2-November 06 მდებარ.: კანუდოსი წევრი № 374 ![]() |
დღის წესრიგშია მართლმადიდებლური კამა-სუტრას ახალი გამოცემის მომზადება
![]() maikusi ციტატა როდესაც რაიმე სულიერი პრობლემა გვაქვს ხომ მივდივართ მოძღვართან კი მივდივართ, ხოლო ცოლთან თანაცხოვრების სურვილი სულიერი პრობლემა თუ იყო დღეს გავიგე ![]() ციტატა ვფიქრობ ამ საკითხშიც უნდა მივიღოთ მოძღვრის კურთხევა და შევასრულოთ მოძღვრის - კი, გაუნათლებელი მღვდლის - არა -------------------- ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს. ბყკ :-) ბ - ბუდისტ ყ - ყრმათა კ - კავშირი |
subterranean |
![]()
პოსტი
#84
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 2,908 რეგისტრ.: 21-September 07 წევრი № 2,804 ![]() |
ჩემს პოსტებს აქტიურად დევნიან
![]() |
milana |
![]()
პოსტი
#85
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 278 რეგისტრ.: 14-February 08 წევრი № 3,934 ![]() |
maikusi მერე უცბად რომ შემოეთანაცხოვრებოთ ერთმანეთი?! ![]() ![]() ![]() P.S. არააა, მე მგონი მარხვის დღეებში ცოლი სახლიდან უნდა გავაგდოთ... :მარდუქი: აუუ ამაზე მაგრად ვიცინეე ![]() ![]() ![]() -------------------- ”როგორც კი შენი სულის ძახილს აჰყვები ისეთი აღარ ხარ,როგორიც სხვებს უნდიხარ”(რ .ინანიშვილი ”ევა”)
|
missis_kartveli |
![]()
პოსტი
#86
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,142 რეგისტრ.: 14-December 06 მდებარ.: tbilisi წევრი № 684 ![]() |
ადრე დიდ მარხვებში საერთოდ აკრძალული იყო ცოლ-ქმრული კავშირი, მაგრამ ეხლა რამდენადაც ვიცი პატრიარქმა კურთხევა მისცა მეუღლეებს დიდ მარხვებშ ცოლ-ქმრული კავშირისა, გარდა ოთხშაბათისა და პარასკევისა. ცოლ-ქმრული სარეცელის შებღალვას და ჯვრისწერის დროს დადებული პირობის გატეხვას ისევ მარხვის დარღვევა სჯობია.
პ.ს. ისე ეს თემა თუ საკამათო გახდებოდა არ მეგონა, რამდენადაც ვიცი ყველა მოძღვარი უკრძალავს მეუღლეებს ოთხშაბათ-პარასკევს ურთიერთობას. "უკრძალავს" _ ცუდად ვამბობ, უბრალოდ ეს ცოდვაა და კურთხევას არ აძლევს |
sopo... |
![]()
პოსტი
#87
|
Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 808 რეგისტრ.: 21-August 08 წევრი № 5,502 ![]() |
მეც.. არვიცი მაგრამ
ეკლესიის პოზიცია საქართველოში ფაქტია რომ ცალსახაა ამ საკითხთან დაკავშირებით - ანუ ხორციელისგან თავშეკავება მარხვაში.. და ისიც რომ ასეთ "შემომე.." შემთხვევებს ცოლ-ქმარი აღსარებაში ამბობს.. |
KAIROS |
![]()
პოსტი
#88
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
ციტატა ადრე დიდ მარხვებში საერთოდ აკრძალული იყო ცოლ-ქმრული კავშირი, მაგრამ ეხლა რამდენადაც ვიცი პატრიარქმა კურთხევა მისცა მეუღლეებს დიდ მარხვებშ ცოლ-ქმრული კავშირისა, გარდა ოთხშაბათისა და პარასკევისა. ცოლ-ქმრული სარეცელის შებღალვას და ჯვრისწერის დროს დადებული პირობის გატეხვას ისევ მარხვის დარღვევა სჯობია. ეს არის დეზინფორმაცია ![]() სანამ რაიმეს დაწერდეთ, ჯერ ერთი კარგად უნდა წაიკითხოთ წინაპოსტები, მერე უნდა მონახოთ საბუთები ( და არა ეკლესიაში ყურმოკრული ამბები) და მერე უნდა დაწეროთ აქ, ხალხო, შეცდომაში რომ შეიძლება შეიყვანოთ სხვები ამაზე არ ფიქრობთ? ხომ დაწერა თუნდაც აფხაზმა, ან ჩვენ აქ და სხვაგან, რომ რაიმე აკრძალვა ცოლქმრის კავშირისა უცნობია და უცხოა მართლმადიდებლური ეკლესიისადმი, გარდა ზიარებისწინა ღამესი... ამიტომ მე მესმის გარკვეული ნაწილის გაკვირვება, რადგან სამწუხაროდ თავად მოძღვრებიც ცდებიან ამ საკითხში, მაგრამ ეს ჩვენთან სასულიერო განათლების პრობლემაზე მეტყველებს და ეგ სხვა საკითხია და აუცილებლად გამოსწორდება ნელნელა, ახლა აქ კი შევეცადოთ, თუკი რაიმეს დავწერთ აუცილებლად თან გვქონდეს საბუთები და არგუმენტები , თუ არა გვაქვს მაშინ ან სხვას ვუსმინოთ ანდა ვიკითხოთ და არა ვამტკიცოთ ის, რაც თავადაც არ ვიცით... აშკარაა , რომ 1) ეკლესიის პოზიცია არის ასეთი, ცოლქმრული კავშირის არანაირი აკრძალვა არ არსებობს 2) საკუთარი არჩევანით და მოძღვართან შეთანხმებით შეიძლება შეიკავენ რაღაც პერიოდში თავი ( მაგ. ვნების შვიდეულში და არა 260 დღეს წელიწადში ![]() 3) ეკლესიის პოზიციას ამყარებს ეკლესიის მიერ მიღებული კანონები, სადაც არანაირ აკრძალვაზე საუბარი არ არის, გარდა ზიარების წინ სასურველ თავშეკავებაზე ( იხ. აფხაზის პოსტი, ტიმოთე ალექსანდრიელის პასუხი) და აქედან 4) კავშირი კურთხეულია და კურთხევას ვადა არ გასდის! იხარეთ; კაიროსი! პ.ს. ამ თემაზე იყო საუბარი აქ http://church.ge/index.php?showtopic=2955&st=40 რომელიც სამწუხაროდ დაიკეტა, იქ იგივე აფხაზის პოსტებია საკმაოდ საინტერესო და არგუმენტირებული, ამიტომ ვფიქრობ შეიძლება შეერთება -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
მხევალი ნინო |
![]()
პოსტი
#89
|
![]() ზღაპრის ბოლო კეთილია.. ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Senators პოსტები: 25,889 რეგისტრ.: 19-December 06 წევრი № 715 ![]() |
KAIROS
ციტატა რომელიც სამწუხაროდ დაიკეტა მე მგონი ჯობია გაიხნსას, რადგან ეს საკიტხი ისევ დგას და კვლავ არ ამოწურულა. ვტხოვოთ, მოდერს. "ნუ განშორდებით ერთმანეთს, გარდა შეთანხმებისა, დროებით, რომ მოიცალოთ ლოცვისათვის და კვლავ ერთად იყოთ, რათა არ გამოგცადოთ სატანამ თქვენი თავშეუკავებლობით (Iკორინთ. 7,5). ამ სიტყვებს თქვენ ისე განმარტავთ, რომ ზედმეტი ტავშეკავების გამო, შესაძლებელია უფრო დიდ ცოდვაში ცავარდეს ადამიანიო (ყოველ შემთხვევაში , მე ასე გავიგე ტქვენი განმარტება), მაგრამ მე ატავად საწინააღმდეგოდ მესმის, ანუ თავშეუკავებლობაბადებს ცოდვასო, არა? -------------------- ჩვენ ვინც ქრისტიანობა დაგვაბრალა ....
დიდება შენდა, რომელმან მოგვფინე ნათელი -Поверь мне Карлсон, Не в пирогах счастье. -Да ты что, с ума сошёл?! А в чем же ещё? © |
kato_Bato |
![]()
პოსტი
#90
|
![]() Я тучка, тучка, тучка. Я вовсе не медведь.. ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Senators პოსტები: 15,479 რეგისტრ.: 4-November 06 მდებარ.: Not shureLand.... წევრი № 389 ![]() |
თემები შეერთებულია.
-------------------- მელია დადუმდა და პატარა უფლისწულს მიაჩერდა.
- მომიშინაურე!.. - შეევედრა იგი უფლისწულს.... - როგორ უნდა მოგიშინაურო? - ჰკითხა პატარა უფლისწულმა. - ამისთვის დიდი მოთმინებაა საჭირო, - მიუგო მელიამ. - ჯერ შორიახლოს დაჯდები მოლზე. აი ასე. მე მალულად დაგიწყებ ცქერას. შენ კი ხმა არ უნდა ამოიღო. საუბარი ხშირად გაუგებრობის მიზეზია. მერე ყოველდღე უფრო და უფრო მომიახლოვდები... |
nino ni |
![]()
პოსტი
#91
|
![]() mariami ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 93 რეგისტრ.: 28-April 08 მდებარ.: Tbilisi წევრი № 4,681 ![]() |
დამეთანხმებით ალბათ რომ ამ აკრძალვას დღეს ერთი ორი თუ იცავს და ესეც იმიტომ რომ ორივე, ცოლიც და ქმარიც ეკლესიურები არიან და იცავენ ყველა წესს. იცით რას ვერ ვიგებ? რატო გონიათ ხალხს რომ მარხვა მარტო საჭმლისგან თავის შეკავებას ნიშნავს? მე ჯერ ოჯახი არ მყავს, მაგრამ დარწმუნებული ვარ ამ აკძალვას არასოდეს არ დავარღვევ, მაშინ საერთოდ არ დავიცავ მარხვას.
-------------------- ჭეშმარიტება სულის უკდავებაშია!
|
მნათე |
![]()
პოსტი
#92
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 17,662 რეგისტრ.: 23-July 06 მდებარ.: Tbilisi წევრი № 4 ![]() |
nino ni
წაიკითხე ზევითა პოსტები და გაიგებ, რომ აკრძალვა არ არის ![]() -------------------- ანალოღია და ჯვარი მომიტანეთ, ვქადაგებ!
რომ გამრეცხავთ, გავიწევ :))))) |
ვეშაპო |
![]()
პოსტი
#93
|
![]() ბიზონებზე მონადირე ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator პოსტები: 2,860 რეგისტრ.: 1-November 06 წევრი № 360 ![]() |
nino ni
ციტატა დამეთანხმებით ალბათ რომ ამ აკრძალვას დღეს ერთი ორი თუ იცავს და ესეც იმიტომ რომ ორივე, ცოლიც და ქმარიც ეკლესიურები არიან და იცავენ ყველა წესს. იცით რას ვერ ვიგებ? რატო გონიათ ხალხს რომ მარხვა მარტო საჭმლისგან თავის შეკავებას ნიშნავს? კაცო, არ არის აკრძალვაო და ძალაზე ხარ? ციტატა მე ჯერ ოჯახი არ მყავს, მაგრამ დარწმუნებული ვარ ამ აკძალვას არასოდეს არ დავარღვევ, მაშინ საერთოდ არ დავიცავ მარხვას. აეუF! ![]() სამშაფათს არ შეიძლება, ვინაიდან ოთხშაფათის წინა დღეა, ოთხშაფათი - გასაგებია, მარხვაა. ხუთშაფათს არ შეიძლება, ვინაიდან ფარასქევის წინა დღეა, ფარასქევი - გასაგებია, მარხვაა. შაფათ-კვირეებზეც არ შეიძლება - გასაგებია რატომაც. უორშაფათი დარჩა და ისიც მარხვებში არა. მასეთი უორშაფათი წელიწადში სულ რაღაც 8-10 იქნება. და სულ რაღაც 8-10-ჯერ წელიწადში? ![]() არა და, უორშაფათსაც შეგიძლია წუნი დასდო, კვირის მომდევნო დღეა და რამე . . . ![]() საქმრო მანახეთ, საქმრო. "ჟენიხ, ვ სტუდიუ". სახის ნახვა მინტერესებს. ![]() ეეეჰ! შენ ერს ვერ გაამრავლებ. ![]() ისევ ჩემნაირი ოღრაშების იმედზე უნდა იყოთ რა. ![]() -------------------- "ვინაც ორიოდე ნოტები ისწავლა, ჩაიგდეს ხელში ეს საცოდავი წირვის წესი და ჯიჯგნიან . . . ყველა მონდომებულია სხვადასხვაგვარი სახე მისცეს, თავის გემოზე გადააკეთოს, ე.ი. ქართული სიტყვები მიუწეროს სლავიანურ სხვა და სხვა გალობათა ხმებს, ამ სიმახინჯით თავი მოსწონთ და სირცხვილათ არ მიაჩნიათ ის, რომ ერთი უბრალო ტროპარი არ იციან გალობით ქართულათ."
მღვდელი რაჟდენი (ხუნდაძე) 1911 წ. |
ქეთუ |
![]()
პოსტი
#94
|
![]() ცრემლისფერი... ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 2,898 რეგისტრ.: 16-December 06 მდებარ.: USA წევრი № 698 ![]() |
nino ni კაცო, არ არის აკრძალვაო და ძალაზე ხარ? აეუF! ![]() სამშაფათს არ შეიძლება, ვინაიდან ოთხშაფათის წინა დღეა, ოთხშაფათი - გასაგებია. ხუთშაფათს არ შეიძლება, ვინაიდან ფარასკევის წინა დღეა, ფარასკევი - გასაგებია. შაფათ-კვირეებზეც არ შეიძლება - გასაგებია რატომაც. უორშაფათი დარჩა და ისიც მარხვებში არა. მასეთი უორშაფათი წელიწადში სულ რაღაც 8-10 იქნება. და სულ რაღაც 8-10-ჯერ წელიწადში? ![]() არა და, უორშაფათსაც შეგიძლია წუნი დასდო, კვირის მომდევნო დღეა და რამე . . . ![]() საქმრო მანახეთ, საქმრო. "ჟენიხ, ვ სტუდიუ". სახის ნახვა მინტერესებს. ![]() ეეეჰ! შენ ერს ვერ გაამრავლებ. ![]() ისევ ჩემნაირების იმედზე უნდა იყოთ რა. ![]() ![]() ![]() ![]() მოდერ გადადექი ![]() -------------------- "ლოცვას უდრის ზოგჯერ ფიქრი... მოხდება ხოლმე... რაც უნდა მდგომარეობაში იყოს ტანი, სული მაინც მუხლმოყრილია..." "Ce n’est rien de mourir... c’est affreux de ne pas vivre!!!" |
KAIROS |
![]()
პოსტი
#95
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
ციტატა ისევ ჩემნაირი ოღრაშების იმედზე უნდა იყოთ რა მაგარი ხარ ![]() ![]() იხარე; კაიროსი! პ.ს. ყველა დამპოსტველს ვთხოვ ჯერ წაიკითხოს ზემო პოსტები და ცხელ გულზე არ დაპოსტოს ![]() -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
მნათე |
![]()
პოსტი
#96
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 17,662 რეგისტრ.: 23-July 06 მდებარ.: Tbilisi წევრი № 4 ![]() |
ვეშაპო
შენ გედო ჩემო ლაყუჩების ცოდვა! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- ანალოღია და ჯვარი მომიტანეთ, ვქადაგებ!
რომ გამრეცხავთ, გავიწევ :))))) |
ბადრი |
![]()
პოსტი
#97
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,332 რეგისტრ.: 30-October 08 მდებარ.: წყალტუბო წევრი № 5,866 ![]() |
გაიხარეთ! ძაან გამახალისეთ
![]() -------------------- "უფალო ბაგენი ჩემი აღახვენ და პირი ჩემი იტყოდეს ქებულებასა შენსა"
"ეგრეთცა სარწმუნოებაი, უკუეთუ არა აქუნდენ საქმენი, მკუდარ არს იგი ხოლო." (იაკ 2.17) |
sandro40 |
![]()
პოსტი
#98
|
Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 539 რეგისტრ.: 7-February 08 წევრი № 3,881 ![]() |
ერთი რამ მაინტერესებს, თუკი ცოლქმრულ ურთიერთობაში ჩარევის უფლება არა აქვს მოძღვარს,
და ინტ. ურთიერთობა მარხვის დღეებში მათი გადასაწყვეტია, მაშინ ხორცის ჭამაც ხომ პირადი არჩევანი უნდა იყოს, გაუმარჯოს კულინარულ თავისუფლებას ![]() |
მხევალი ნინო |
![]()
პოსტი
#99
|
![]() ზღაპრის ბოლო კეთილია.. ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Senators პოსტები: 25,889 რეგისტრ.: 19-December 06 წევრი № 715 ![]() |
ბადრი
ციტატა გაიხარეთ! ძაან გამახალისეთ მ,აგსითვის ვართ ჩვენ აქ ![]() sandro40 ციტატა მაშინ ხორცის ჭამაც ხომ პირადი არჩევანი უნდა იყოს, მოციქულის სიტყვები წაიკითხე??? ურთიერთშეთანხმებითო, ![]() ![]() KAIROS ციტატა მაგარი ხარ და მართლა შენნაერების იმედზე ვართ არ გვინდოდეს რა სხვისი იმედები ![]() ციტატა ნუ განშორდებით ერთმანეთს, გარდა შეთანხმებისა, დროებით, რომ მოიცალოთ ლოცვისათვის და კვლავ ერთად იყოთ, რათა არ გამოგცადოთ სატანამ თქვენი თავშეუკავებლობით (Iკორინთ. 7,5). ამ სიტყვებს თქვენ ისე განმარტავთ, რომ ზედმეტი ტავშეკავების გამო, შესაძლებელია უფრო დიდ ცოდვაში ცავარდეს ადამიანიო (ყოველ შემთხვევაში , მე ასე გავიგე ტქვენი განმარტება), მაგრამ მე ატავად საწინააღმდეგოდ მესმის, ანუ თავშეუკავებლობაბადებს ცოდვასო, არა? ამაზე მიპასუხე ერთი შენს გახარებას და საბოლოოდ გავნათლდები ტანაცხოვრების საკითხშიც. -------------------- ჩვენ ვინც ქრისტიანობა დაგვაბრალა ....
დიდება შენდა, რომელმან მოგვფინე ნათელი -Поверь мне Карлсон, Не в пирогах счастье. -Да ты что, с ума сошёл?! А в чем же ещё? © |
sopo... |
![]()
პოსტი
#100
|
Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 808 რეგისტრ.: 21-August 08 წევრი № 5,502 ![]() |
ნწნწნწნ
![]() წავიკითხე არგუმენტები გასაგებია და ითქვა რომ ეს ეკლესიის პოზიციაა.. რავი, რა არის ჩემთვის ეკლესიის პოზიცია?.. მე თუ მივედი ტაძარში მოძღვარმა თქვა ეს ესეაო და საქართველოში ყველა მოძღვარმა დაუდასტურა, ლოგიკურია ვიფიქრო რომ ეკლესიის პოზიცია ესაა ხომე?.. და ფაქტია რომ არის საზოგადოებაში.. ჩემს გარშემო ხალხის ის კატეგორიაც კი რომელიც ეკლესიაში მარტო სანთელს ანთებს, მარხვაში ნიშნების შემჩნევის გამო კითხვა დავსვი შესაძლო ორსულებოს შესახებ და რეაქცია ასეთი ![]() და აქ გოგოების აზრიც წავიკითხე ბევრმა ვერც დაპოსტა.. მარა იზიარებს ამ მოსაზრებას.. განა იმიტომ რომ ასე უხარია უბრალოდ ცოდვის ეშინია.. ახლა ჩემი მოძღვარი ზრდასრულ ასაკში ავარჩიე თავისუფალი ნებით და იმიტომ რომ თავისას არ ამბობს, მხოლოდ ღვთისას, და მოციქულების და სახარებაზე დაყრდნობით . მე არვიცი მისი არგუმენტები, მარა ფაქტია რომ ამ საკითხში ცალსახაა.. თუ ვინმე საპირისპიროში დაარწმუნებს კი ბატონო, მარა ეჭვი მაქვს კაცი მასთან ლაპარაკის მერე ორშაფათსაც ასეთი იქნება ![]() ![]() ![]() ხოდა რა გინდა თქვენ თვითონვე არ თქვით ციტატა და ჟამიერად ზოგად ორთავე ნებითა კეთილ არს უმოცალეს-რე მიდევნებაი მარხვისა და ლოცვისა. ორივემ კეთილი ინებოსო მარხვის მიდევნებაო.. არა? ![]() აი ეს? ციტატა . ხოლო უკუეთუ ერთკერძო საშიში იყოს მრუშებისა ბრალსა შთავრდომაი მძლავრებითა ხორცთა ბრძოლისაითა, მაშინ არღარა კეთილ არს ერთისა მის დაყოვნებითა მოცალებასა შინა მარხვისა და ლოცვისასა მეორისა მის შთაგდებაი ბრალსა მრუშებისასა. ამისთვის შენდობით ვეტყვი და არა ბრძანებით, შემოკლებად დღეთა მატ განყენებისათა. აქ ნათქვამია რომო უკეთუ საშიში იყოს მრუშობაში ჩავარდნაო ხომ კი.. ? ამის საზომი არსებობს.. ანუ ასე მესმის - შენს ერის საგამრავლებო ქმედებაზე მარხვაში - შენ ხარ ატვეჩაი რომ საშიშროება მართლა არსებობდა.. |
![]() ![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 16th June 2025 - 01:43 AM |
მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი
ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი