IPB

სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )

საეკლესიო ბიბლიოთეკა

9 გვერდი V < 1 2 3 4 5 > »   
Reply to this topicStart new topic
> ეკლესიის საიდუმლოებები, ძიებანი და სწავლანი
მხევალი ნინო
პოსტი Feb 19 2007, 10:19 AM
პოსტი #41


ზღაპრის ბოლო კეთილია..
***

ჯგუფი: Senators
პოსტები: 25,889
რეგისტრ.: 19-December 06
წევრი № 715



KAIROS
მნათე




მართალი გიტXრათ ძალიან მარტივ პასუხებს ველოდი და შეგუებული ვიყავი თქვენს მიერ ჩემი არგუმენტების განადგურბას. მართალი გითხრათ ქაიროსის პასუხმა შოკში ცამაგდო.



ციტატა

3) სხვადასხვა პერიოდში ერთიდაიგივე ( თუნდაც ჩვენი ) ეკლესია ერთსადაიმავე მწვალებელელს სხვადასხვა გვარად ღებულობდა ან
ა) სინანულით
ბ) მირონცხებით
გ) ნათლისღებით
აქედან დასკვნა, აქ სჩანს თუ არა, რომ ეკლესია ცვლის სხვადასხვა მოსაზრების გამო დამოკიდებულებას და არა მწვალებელში შეიცვალა რამე?



ეს ხომ არ არის გამოწვეუილი იმით, რომ მართლმადიდებლობა და კათოლიციზმი რაც დრო გადის მეტად შორდება ერთმანეთს? პასუხს თქვენგან ველოდები


--------------------
ჩვენ ვინც ქრისტიანობა დაგვაბრალა ....

დიდება შენდა, რომელმან მოგვფინე ნათელი

-Поверь мне Карлсон, Не в пирогах счастье. -Да ты что, с ума сошёл?! А в чем же ещё? ©
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
მნათე
პოსტი Feb 19 2007, 11:49 AM
პოსტი #42


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 17,662
რეგისტრ.: 23-July 06
მდებარ.: Tbilisi
წევრი № 4



ციტატა



ეს ხომ არ არის გამოწვეუილი იმით, რომ მართლმადიდებლობა და კათოლიციზმი რაც დრო გადის მეტად შორდება ერთმანეთს? პასუხს თქვენგან ველოდები


შენ კაიროსის ჩამონათვალი დროის ქრონოლოგიურად აღიქვი? biggrin.gif სულაც არა, რამდენადაც ვიცი კონსტანტინეპოლი დღესაც შენანებით იღებს.. biggrin.gif


--------------------
ანალოღია და ჯვარი მომიტანეთ, ვქადაგებ!

რომ გამრეცხავთ, გავიწევ :)))))
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
მხევალი ნინო
პოსტი Feb 19 2007, 06:31 PM
პოსტი #43


ზღაპრის ბოლო კეთილია..
***

ჯგუფი: Senators
პოსტები: 25,889
რეგისტრ.: 19-December 06
წევრი № 715



მდა, ხოდა მეც მაგას ვამბობდი თუ ასეა საქმე ყოფილა თუ არა კათოლიკეები მონათლულები??


--------------------
ჩვენ ვინც ქრისტიანობა დაგვაბრალა ....

დიდება შენდა, რომელმან მოგვფინე ნათელი

-Поверь мне Карлсон, Не в пирогах счастье. -Да ты что, с ума сошёл?! А в чем же ещё? ©
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
კანონისტი
პოსტი Feb 20 2007, 02:43 PM
პოსტი #44


დავით
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 16,930
რეგისტრ.: 17-October 06
მდებარ.: თბილისი, საქართველო
წევრი № 284



მე ასე მგონია:

მესმის, რომ ზოგიერთნი ღებულობენ მირონცხებით, შენანებითა თუ სრული ნათლისღებით. მაგრამ რაოდენ გასაკვირიც არ უნდა იყოს, სამივეს არსი, ერთიდაიგივეა

ნათლისღება არსებობს იმისთვის (სუფთა კანონიკურ განმარტებას ვწერ), რომ ადამიანი გახდეს ეკლესიის წევრი. ფაქტია, რომ კათოლიკეთა მიერ აღსრულებული ნათლობის წესით, ადამიანი მართლმადიდებელი ეკლესიის წევრი ვერ გახდება, მას სჭირდება დამატებით მსახურების აღსრულება მართლმადიდებელთა მიერ (განსხვავებით მონოფიზიტთა მიდგომისაგან, რომლებიც პირდაპირ იღებენ სამოციქულო ეკლესიაში მონათლულთ)

ახლა ვხვდები, რატომ მომდის კამათი თეოლოგებთან ამ საკითხზე. მე ნათლისღებას კანონიკურ ჭრილში განვმარტავ, რის საფუძველზეც ვასკვნი, რომ კათოლიკეთა ნათლისღება არ აძლევს ადამიანს საშუალებას, გახდეს ქრისტეს წმ. ეკლესიის წევრი, რის გამოც ადამიანი მართალი სარწმუნოების მიმდევრად არ ითვლება. ის, რომ ზოგიერთი ადგილობრივი ეკლესია ნათლისღებას არ აღასრულებს კათოლიკეზე (და გამოდის, რომ ამით ერთგვარად ცნობს მის მიერ მონათვლას), შეიძლება საინტერესო იყოს თეოლოგისათვის მადლის მოქმედებასთან დაკავშირებით, ანუ რატომ ცნობენ კათოლიკეთა მიერ წმ. სამების სახელით მონათვლას (წყლის დასხმის ნაწილში), მაგრამ მე ვიცი, რომ ლათინური წესით მონათლული, როგორც მინიმუმ სანამ არ შეინანებს (აღარაფერს ვამბობ მირონცხებასა და ნათლისღებაზე) ეკლესიის წევრი ვერ გახდება, რის გამოც ამ წესით აღსრულებული პირი (კათოლიკე) არის მოუნათლავი, რამდენადაც არ არის ეკლესიის წევრი


--------------------
„ნეტარ არიან, რომელთა დაიცვან სამართალი და ჰყონ სიმართლე ყოველსა ჟამსა.“ (ფს. 105; 4)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
მხევალი ნინო
პოსტი Feb 20 2007, 02:49 PM
პოსტი #45


ზღაპრის ბოლო კეთილია..
***

ჯგუფი: Senators
პოსტები: 25,889
რეგისტრ.: 19-December 06
წევრი № 715



კანონისტი
ციტატა
(კათოლიკე) არის მოუნათლავი, რამდენადაც არ არის ეკლესიის წევრი




დიდი მადლობა პასუხისთვის, მაგრამ მგონი ცოტა საკამათო თემაა. გააჩნია ვინ მიგაჩნია ეკლსიის წევრად. მასე ჩვენთან ხალხი იანთლება და კვდება ისე, რომ ეკლესიაში არ მიდიან, და არა უ არ მიდიან ზოგი სეიძლება ღვთისმგმობელიც კი მოკვდეს. არიან თუ არა ისინი ეკლესიის წევრები? აასეთი ადამიანები, როგორც წესი ბავშვობაში მონათლეს, ანუ მათი სურვილი ნათლობაზე არ დაფიქსირებულა. ძალით მონათვლა ხდის ადამიანს ეკლესიის წევრს? ვგულისმობ, თუ მონათლული ბავშვი შემდეგ ღვთისმგმობელია მაინც ეკლესიის წევრია, მაინ კათოლიკეები რატომ არ არიან ეკლესიის წევრები?


--------------------
ჩვენ ვინც ქრისტიანობა დაგვაბრალა ....

დიდება შენდა, რომელმან მოგვფინე ნათელი

-Поверь мне Карлсон, Не в пирогах счастье. -Да ты что, с ума сошёл?! А в чем же ещё? ©
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
მნათე
პოსტი Feb 20 2007, 02:55 PM
პოსტი #46


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 17,662
რეგისტრ.: 23-July 06
მდებარ.: Tbilisi
წევრი № 4



ციტატა
ნათლისღება არსებობს იმისთვის (სუფთა კანონიკურ განმარტებას ვწერ), რომ ადამიანი გახდეს ეკლესიის წევრი.


ასეთ პასუხს არ მოველოდი, ნათლობას აქვს რა შენი თვალთახედვით იურიდიული მხარე, გააჩნია უდიდესი საკრალური მნიშვნელობა-გარდაქმნას ადამიანი ახლად... განაახლოს მისი ბუნება, შვას ქრისტეს მიერ, ქრისტეში....

როგორ გგონია ნუთუ შენანებას, შეუძლია ნათლობის გარეშე ადამიანი, ჯვარს აცვას, დაფლას და აღადგინოს?



--------------------
ანალოღია და ჯვარი მომიტანეთ, ვქადაგებ!

რომ გამრეცხავთ, გავიწევ :)))))
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
ზებედე
პოსტი Feb 20 2007, 03:02 PM
პოსტი #47


ზეციკეთი
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 4,332
რეგისტრ.: 27-July 06
წევრი № 19



კანონისტი

იცი რა მიკვირს? კათოლიკები ხომ ნათლავენ სამების სახელით? და მართლმადიდებელ ადამიანს (ერში მცხოვრებს) ხომ შეუძლია წყლის დასხმით მონათლოს მოუნათლავი რომლის მონათვლას ვერ ახერხებს მღვდელი, ინათლება მონა ღვთისა სახელითა მამისათა და ძისათა და წმინდისა სულისათა და ადამიანი ინათლება, რატომ არ ეთვლება კათოლიკს სამების სახელზე მონათვლა, მასზეც ხომ იგივე სიტყვებს ამბობენ ინათლება მონა ღვთისა სახელითა მამისათა და ძისათა და წმინდისა სულისათა...


--------------------
მზეო ამოდი, ამოდი
ნუ ეფარები გორასა
წიწილის თეთრი ბუმბული,
ველად გაჰქონდა ნიავსა
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
კანონისტი
პოსტი Feb 20 2007, 03:14 PM
პოსტი #48


დავით
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 16,930
რეგისტრ.: 17-October 06
მდებარ.: თბილისი, საქართველო
წევრი № 284



მნათე
ციტატა
ასეთ პასუხს არ მოველოდი, ნათლობას აქვს რა შენი თვალთახედვით იურიდიული მხარე, გააჩნია უდიდესი საკრალური მნიშვნელობა-გარდაქმნას ადამიანი ახლად... განაახლოს მისი ბუნება, შვას ქრისტეს მიერ, ქრისტეში....


ეგ თეოლოგიურად....

ჩემ წიგნში ნახე: საეკლესიო საიდუმლოებათა იურიდიული ხასიათი

გუჯა
ციტატა
მართლმადიდებელ ადამიანს (ერში მცხოვრებს) ხომ შეუძლია წყლის დასხმით მონათლოს მოუნათლავი რომლის მონათვლას ვერ ახერხებს მღვდელი, ინათლება მონა ღვთისა სახელითა მამისათა და ძისათა და წმინდისა სულისათა და ადამიანი ინათლება, რატომ არ ეთვლება კათოლიკს სამების სახელზე მონათვლა, მასზეც ხომ იგივე სიტყვებს ამბობენ ინათლება მონა ღვთისა სახელითა მამისათა და ძისათა და წმინდისა სულისათა...

იმიტომ რომ მართლმადიდებელი ერისკაცი არის ჭეშმარიტი სარწმუნოების მიმდევარი, ხოლო კათოლიკე მღვდელი არის მწვალებელი


--------------------
„ნეტარ არიან, რომელთა დაიცვან სამართალი და ჰყონ სიმართლე ყოველსა ჟამსა.“ (ფს. 105; 4)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
KAIROS
პოსტი Feb 20 2007, 05:00 PM
პოსტი #49


იხარეთ!
***

ჯგუფი: საფინანსო
პოსტები: 9,492
რეგისტრ.: 9-November 06
მდებარ.: Aurea mediocritas
წევრი № 438



ციტატა
მირონცხებით, შენანებითა თუ სრული ნათლისღებით. მაგრამ რაოდენ გასაკვირიც არ უნდა იყოს, სამივეს არსი, ერთიდაიგივეა



ძვირფასო კანონისტ, კანონები იცი და ეგ როგორ თქვი, მირონცხება და ნათლისღება ერთიდაიგივეა არსითო? ohmy.gif
ან სინანული ხომ საერთოდ ! smile.gif

ციტატა
ლათინური წესით მონათლული, როგორც მინიმუმ სანამ არ შეინანებს (აღარაფერს ვამბობ მირონცხებასა და ნათლისღებაზე) ეკლესიის წევრი ვერ გახდება


მირონცხება და ნათლისღებაზე კი არათუ არაფერს არ ამბობ, არამედ ვერც იტყვი, რამეთუ არც თხოვენ, არაა აუცილებელი ბევრი ეკლესიის გამოცდილებით...

კანონისტ არ გვინდა კამათი, უბრალოდ ასეთ

ციტატა
3) სხვადასხვა პერიოდში ერთიდაიგივე ( თუნდაც ჩვენი ) ეკლესია ერთსადაიმავე მწვალებელელს სხვადასხვა გვარად ღებულობდა ან
ა) სინანულით
ბ) მირონცხებით
გ) ნათლისღებით


მიდგომას ვერ ახსნი მხოლოდ იურდიული წესებით, ეს რაიმე ქრონოლოგიური მიმართულება კი არ არის, არამედ ხანდახან პირიქითაც ხდებოდა, აი მაგალითად ბერძნები ადრე ( ცოტა გაბრაზებულები რომ იყვნენ) კათოლიკეთ მხოლოდ ნათლობით ღებულობდნენ, ახლა კი მირონცხებასა და სინანულს შორის აკეთებენ არჩევანს...

ვიყოთ ობიექტურები, არ შეიძლება ერთი საიდუმლო შეცვალოს მეორემ, და იმან რაც არაა საიდუმლო ხომ საერთოდ ვერ შეასრულებს რომელიმე საიდუმლოს როლს, ეს დიდი თემაა, მე ჯერ დასკვნებს არ ვწერ, ჯერ უნდა ვეცადოთ წინ წავიდეთ, კანონისტ, აქ უნდა გადადგა ნაბიჯი, და უნდა ნახო, რომ არც ისეა ცალმხრივად შენ რომ ფიქრობ...

საინტერესო შედარებები გააკეთეს...


ციტატა
თუ მონათლული ბავშვი შემდეგ ღვთისმგმობელია მაინც ეკლესიის წევრია, მაინ კათოლიკეები რატომ არ არიან ეკლესიის წევრები?



ციტატა
კათოლიკები ხომ ნათლავენ სამების სახელით? და მართლმადიდებელ ადამიანს (ერში მცხოვრებს) ხომ შეუძლია წყლის დასხმით მონათლოს მოუნათლავი რომლის მონათვლას ვერ ახერხებს მღვდელი, ინათლება მონა ღვთისა სახელითა მამისათა და ძისათა და წმინდისა სულისათა და ადამიანი ინათლება, რატომ არ ეთვლება კათოლიკს სამების სახელზე მონათვლა, მასზეც ხომ იგივე სიტყვებს ამბობენ ინათლება მონა ღვთისა სახელითა მამისათა და ძისათა და წმინდისა სულისათა...


ახლა კი არ უნდა ვიკამათოთ, არამედ არგუმენტირებულად უნდა წავიდეთ წინ...


--------------------
...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
მხევალი ნინო
პოსტი Feb 20 2007, 05:07 PM
პოსტი #50


ზღაპრის ბოლო კეთილია..
***

ჯგუფი: Senators
პოსტები: 25,889
რეგისტრ.: 19-December 06
წევრი № 715



მიდი წავიდეთ წინ, ეს თემა სანტერესოა და ცოტა დამაბნეველიც. რას ჰქვია გაბრაზებულები იყვნენ ბერძნები? ეხლა გაუარათ?

შენ ამბობდი, რომ სომხებს ხელმეორედ მონათვლის გარეშე ღებულობენ ეკლესიაშიო, რატომ?.


--------------------
ჩვენ ვინც ქრისტიანობა დაგვაბრალა ....

დიდება შენდა, რომელმან მოგვფინე ნათელი

-Поверь мне Карлсон, Не в пирогах счастье. -Да ты что, с ума сошёл?! А в чем же ещё? ©
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
KAIROS
პოსტი Feb 20 2007, 05:19 PM
პოსტი #51


იხარეთ!
***

ჯგუფი: საფინანსო
პოსტები: 9,492
რეგისტრ.: 9-November 06
მდებარ.: Aurea mediocritas
წევრი № 438



იგივე მოტივით, ანუ პოლიტიკა და სახელმწიფოთა შორისი დამოკიდებულა ხშირად აისახება ეკლესიის კანონიკაზე ან მკაცრდება ან პირიქით რბილია, არის უამრავი თეოლოგი, რომელნიც ამტკიცებენ, თუკი კათოლიკეთ და არიანელებს ( მათთაც! ) ეკლესია უნათლავად ღებულობდა, მაშ სომხებიც მივიღოთო...

ეგ საკითხია ძალიან საინტერესოა...

ზოგი ვარაუდობდა, რომ იქ სადაც ნათლისღების ფორმულა არ ირღვევა, მაშინ ნათლისღების გარეგნული სახე აღარ მეორდება და ადამიანის ეკლესიაში მოსვლისას იღებს სულიწმიდის მადლსო, მაგ, მირონცხებით ან სინანულითო, პირველი ნახევარი ამ ვარაუდისა, ლოგიკურია , მეორე ბუნდოვანია, არ ჩანს ორი რამ 1) იქ მონათლული არის თუ არა სრულად მონათლული და 2) რატომაა რომ ფორმულის სწორად აღმსრულებელთაგან ეკლესია ზოგს ღებულობს უნათლავად და ზოგს კი მაინც ნათლავს?

ეს სულ კითხვებია, რომლებიც ნელნელა დაგვაკვალიანებს...


--------------------
...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
კანონისტი
პოსტი Feb 20 2007, 05:52 PM
პოსტი #52


დავით
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 16,930
რეგისტრ.: 17-October 06
მდებარ.: თბილისი, საქართველო
წევრი № 284



KAIROS
ციტატა
ძვირფასო კანონისტ, კანონები იცი და ეგ როგორ თქვი, მირონცხება და ნათლისღება ერთიდაიგივეა არსითო?
ან სინანული ხომ საერთოდ !

შენ ისევ თეოლოგიური არსი იგულისხმე აქ

მე ვამბობ, რომ კანონიკურად ამ შემთხვევაში ორივე ერთ ფუნქციას იძენს, ხდება რა ეკლესიის წევრობის საფუძველი. აქ ნახე და უფრო კარგად მიხვდები ჩემ აზრს


--------------------
„ნეტარ არიან, რომელთა დაიცვან სამართალი და ჰყონ სიმართლე ყოველსა ჟამსა.“ (ფს. 105; 4)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
KAIROS
პოსტი Feb 20 2007, 11:52 PM
პოსტი #53


იხარეთ!
***

ჯგუფი: საფინანსო
პოსტები: 9,492
რეგისტრ.: 9-November 06
მდებარ.: Aurea mediocritas
წევრი № 438



ციტატა
კანონიკურად ამ შემთხვევაში ორივე ერთ ფუნქციას იძენს



მესმის რასაც წერ, შეიძლება ესენი ერთად მართლაც ემსახურება რაღაც დონეზე პიროვნების
ციტატა
ეკლესიის წევრად
საბოლოოდ გახდომას , მაგრამ როგორც შენ გიწერია :"
როდის ითვლება ნათლობის საიდუმლო აღსრულებულად, ანუ როდიდან ჩაითვლება პირი ეკლესიის წევრად. ნათლისღების საიდუმლო აღსრულებულად ჩაითვლება ადამიანის წმიდა სამების სახელით მონათვლისთანავე" , ასე რომ ეკლესიის წევრად გახდომა მხოლოდამხოლოდ ნათლობით ან ნათლობის ცნობით ხდება, ნათლისღებას ვერაფერი შეცვლის და ვერაფერი ჩაენაცვლება! smile.gif

მაშინ, ახლა რადგან ეს ასეთუისე გაირკვა ამ ორ კითხვაზე ვიფიქროთ, იქნებ იპოვოთ ( დავალებასაც გაძლევთ wink.gif ) მამების შრომებიდან რაიმე მიახლოებითი პასუხი მაინც ამ კითხვებზე


ციტატა
1) სხვა ქრისტიანულ ეკლესიაში მონათლული არის თუ არა სრულად მონათლული (იგულისხმება ისინი, რომლებსაც ზოგი მართლმადიდებელი ეკლესია უნათლავად ღებულობს) ?


2) რატომაა რომ ფორმულის ( სამების სახელით ნათლობის) სწორად აღმსრულებელთაგან ეკლესია ზოგს ღებულობს უნათლავად და ზოგს კი მაინც ნათლავს


აბა გელით smile.gif


--------------------
...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
დათიკო
პოსტი Feb 21 2007, 12:01 AM
პოსტი #54


დათიკო
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 3,383
რეგისტრ.: 24-July 06
მდებარ.: ვეიკი
წევრი № 10



KAIROS
ციტატა
1) სხვა ქრისტიანულ ეკლესიაში მონათლული არის თუ არა სრულად მონათლული (იგულისხმება ისინი, რომლებსაც ზოგი მართლმადიდებელი ეკლესია უნათლავად ღებულობს) ?


2) რატომაა რომ ფორმულის ( სამების სახელით ნათლობის) სწორად აღმსრულებელთაგან ეკლესია ზოგს ღებულობს უნათლავად და ზოგს კი მაინც ნათლავს

მეც უდიდესი სიამოვნებით დაველოდები მაგ პასუხებს.
რომ იცოდე რამდენი ხანია ეგ კითხვები მაწუხებს smile.gif
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
KAIROS
პოსტი Feb 21 2007, 12:22 AM
პოსტი #55


იხარეთ!
***

ჯგუფი: საფინანსო
პოსტები: 9,492
რეგისტრ.: 9-November 06
მდებარ.: Aurea mediocritas
წევრი № 438



ციტატა
მეც უდიდესი სიამოვნებით დაველოდები მაგ პასუხებს.
რომ იცოდე რამდენი ხანია ეგ კითხვები მაწუხებს


მიდი, მერე ჩვენს ხალხშიც გაიკითხე, მათი აზრიც მაინტერესებს...

იქნებ შეიცვალა რამე smile.gif

აბა ხალხო, გელით!


--------------------
...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
დათიკო
პოსტი Feb 21 2007, 12:30 AM
პოსტი #56


დათიკო
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 3,383
რეგისტრ.: 24-July 06
მდებარ.: ვეიკი
წევრი № 10



KAIROS
ციტატა
მიდი, მერე ჩვენს ხალხშიც გაიკითხე, მათი აზრიც მაინტერესებს...

მაგას ვარკვევ უკვე კაი ხანია.
პასუხი ყველას ერთი აქვთ: "ამ საკითხის გადაწყვეტას უთუოდ კრება ჭირდებაო".
მამებთანაც ურთიერთსაწინააღმდეგო და ურთიერთგამომრიცხავი აზრებია და ეს იწვევს არეულობას.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
მნათე
პოსტი Feb 21 2007, 12:35 AM
პოსტი #57


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 17,662
რეგისტრ.: 23-July 06
მდებარ.: Tbilisi
წევრი № 4



ხოოომ, აქინა გავიჭედეთ biggrin.gif


--------------------
ანალოღია და ჯვარი მომიტანეთ, ვქადაგებ!

რომ გამრეცხავთ, გავიწევ :)))))
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
KAIROS
პოსტი Feb 21 2007, 01:03 AM
პოსტი #58


იხარეთ!
***

ჯგუფი: საფინანსო
პოსტები: 9,492
რეგისტრ.: 9-November 06
მდებარ.: Aurea mediocritas
წევრი № 438



ციტატა
ასუხი ყველას ერთი აქვთ: "ამ საკითხის გადაწყვეტას უთუოდ კრება ჭირდებაო



ნამდვილად smile.gif

აქამდე მინდოდა მიმეყვანეთ, ანუ არ შეიძლება რაიმე "არ შეიძლება"-ს დაყენება...

ამისათვისაა საჭირო ძლიერი დიალოგი ჩვენს შორის და ჩვენს გარეთაც!


--------------------
...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
დათიკო
პოსტი Feb 21 2007, 01:17 AM
პოსტი #59


დათიკო
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 3,383
რეგისტრ.: 24-July 06
მდებარ.: ვეიკი
წევრი № 10



KAIROS
ციტატა
აქამდე მინდოდა მიმეყვანეთ, ანუ არ შეიძლება რაიმე "არ შეიძლება"-ს დაყენება...

ამისათვისაა საჭირო ძლიერი დიალოგი ჩვენს შორის და ჩვენს გარეთაც!

გეთანხმები smile.gif
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
G_I_O_R_G_I_
პოსტი Feb 21 2007, 02:38 AM
პოსტი #60


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 1,857
რეგისტრ.: 31-July 06
წევრი № 27



მე ამ საკითხზე ვიკითხე და მივიღე ჩემთვის დამაკმაყოფილებელი პასუხები.ისე ამ საკითხს ორი კვირის წინ რადიოში ორი გადაცემა ისაუბრა ედიშერ ჭელიძემაც დამავიწყდა გამეფრთხილებინეთ ვისაც გინდათ მოუსმინეთ მეთქი.მე ამ საკითხებს სიფრთხილით ვეკიდები და უფრო სულის საცხოვნებელი საკითხები მაინტერესებს ამიტომ ასეთი ტიპის საკითხებში მონაწილეობისგან თავს შევიკავებ.ისე კი ჩვენ არა ვართ აინშტაინები ახალი აღმოჩენები რომ გავაკეთოთ ყველაფერი დაწერილია და განსაზღრული ეკლესიისა და წმინდა მამების მიერ და ზოგიერთი თანამედროვე რეფორმისტულად მოაზროვნე ხალხი რომელთაც გონიათ ახალ აღმოჩენებს აკეთებენ სინამდვილეში ან განხეთქილებაში ხვდებიან ან ამპარტავნულ ფანატიზმში ისეთი რამე ვიპოვე რაც ეკლესიამ 2000 წლის მანძილზე არ იცოდაო. blink.gif
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

9 გვერდი V < 1 2 3 4 5 > » 
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული წევრი)
0 წევრი:

 



მსუბუქი ვერსია ახლა არის: 18th June 2025 - 02:34 AM

მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი

ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი