![]() |
სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
მხევალი ნინო |
![]()
პოსტი
#41
|
![]() ზღაპრის ბოლო კეთილია.. ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Senators პოსტები: 25,889 რეგისტრ.: 19-December 06 წევრი № 715 ![]() |
KAIROS
მნათე მართალი გიტXრათ ძალიან მარტივ პასუხებს ველოდი და შეგუებული ვიყავი თქვენს მიერ ჩემი არგუმენტების განადგურბას. მართალი გითხრათ ქაიროსის პასუხმა შოკში ცამაგდო. ციტატა 3) სხვადასხვა პერიოდში ერთიდაიგივე ( თუნდაც ჩვენი ) ეკლესია ერთსადაიმავე მწვალებელელს სხვადასხვა გვარად ღებულობდა ან ა) სინანულით ბ) მირონცხებით გ) ნათლისღებით აქედან დასკვნა, აქ სჩანს თუ არა, რომ ეკლესია ცვლის სხვადასხვა მოსაზრების გამო დამოკიდებულებას და არა მწვალებელში შეიცვალა რამე? ეს ხომ არ არის გამოწვეუილი იმით, რომ მართლმადიდებლობა და კათოლიციზმი რაც დრო გადის მეტად შორდება ერთმანეთს? პასუხს თქვენგან ველოდები -------------------- ჩვენ ვინც ქრისტიანობა დაგვაბრალა ....
დიდება შენდა, რომელმან მოგვფინე ნათელი -Поверь мне Карлсон, Не в пирогах счастье. -Да ты что, с ума сошёл?! А в чем же ещё? © |
მნათე |
![]()
პოსტი
#42
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 17,662 რეგისტრ.: 23-July 06 მდებარ.: Tbilisi წევრი № 4 ![]() |
ციტატა ეს ხომ არ არის გამოწვეუილი იმით, რომ მართლმადიდებლობა და კათოლიციზმი რაც დრო გადის მეტად შორდება ერთმანეთს? პასუხს თქვენგან ველოდები შენ კაიროსის ჩამონათვალი დროის ქრონოლოგიურად აღიქვი? ![]() ![]() -------------------- ანალოღია და ჯვარი მომიტანეთ, ვქადაგებ!
რომ გამრეცხავთ, გავიწევ :))))) |
მხევალი ნინო |
![]()
პოსტი
#43
|
![]() ზღაპრის ბოლო კეთილია.. ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Senators პოსტები: 25,889 რეგისტრ.: 19-December 06 წევრი № 715 ![]() |
მდა, ხოდა მეც მაგას ვამბობდი თუ ასეა საქმე ყოფილა თუ არა კათოლიკეები მონათლულები??
-------------------- ჩვენ ვინც ქრისტიანობა დაგვაბრალა ....
დიდება შენდა, რომელმან მოგვფინე ნათელი -Поверь мне Карлсон, Не в пирогах счастье. -Да ты что, с ума сошёл?! А в чем же ещё? © |
კანონისტი |
![]()
პოსტი
#44
|
![]() დავით ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 16,930 რეგისტრ.: 17-October 06 მდებარ.: თბილისი, საქართველო წევრი № 284 ![]() |
მე ასე მგონია:
მესმის, რომ ზოგიერთნი ღებულობენ მირონცხებით, შენანებითა თუ სრული ნათლისღებით. მაგრამ რაოდენ გასაკვირიც არ უნდა იყოს, სამივეს არსი, ერთიდაიგივეა ნათლისღება არსებობს იმისთვის (სუფთა კანონიკურ განმარტებას ვწერ), რომ ადამიანი გახდეს ეკლესიის წევრი. ფაქტია, რომ კათოლიკეთა მიერ აღსრულებული ნათლობის წესით, ადამიანი მართლმადიდებელი ეკლესიის წევრი ვერ გახდება, მას სჭირდება დამატებით მსახურების აღსრულება მართლმადიდებელთა მიერ (განსხვავებით მონოფიზიტთა მიდგომისაგან, რომლებიც პირდაპირ იღებენ სამოციქულო ეკლესიაში მონათლულთ) ახლა ვხვდები, რატომ მომდის კამათი თეოლოგებთან ამ საკითხზე. მე ნათლისღებას კანონიკურ ჭრილში განვმარტავ, რის საფუძველზეც ვასკვნი, რომ კათოლიკეთა ნათლისღება არ აძლევს ადამიანს საშუალებას, გახდეს ქრისტეს წმ. ეკლესიის წევრი, რის გამოც ადამიანი მართალი სარწმუნოების მიმდევრად არ ითვლება. ის, რომ ზოგიერთი ადგილობრივი ეკლესია ნათლისღებას არ აღასრულებს კათოლიკეზე (და გამოდის, რომ ამით ერთგვარად ცნობს მის მიერ მონათვლას), შეიძლება საინტერესო იყოს თეოლოგისათვის მადლის მოქმედებასთან დაკავშირებით, ანუ რატომ ცნობენ კათოლიკეთა მიერ წმ. სამების სახელით მონათვლას (წყლის დასხმის ნაწილში), მაგრამ მე ვიცი, რომ ლათინური წესით მონათლული, როგორც მინიმუმ სანამ არ შეინანებს (აღარაფერს ვამბობ მირონცხებასა და ნათლისღებაზე) ეკლესიის წევრი ვერ გახდება, რის გამოც ამ წესით აღსრულებული პირი (კათოლიკე) არის მოუნათლავი, რამდენადაც არ არის ეკლესიის წევრი -------------------- „ნეტარ არიან, რომელთა დაიცვან სამართალი და ჰყონ სიმართლე ყოველსა ჟამსა.“ (ფს. 105; 4) |
მხევალი ნინო |
![]()
პოსტი
#45
|
![]() ზღაპრის ბოლო კეთილია.. ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Senators პოსტები: 25,889 რეგისტრ.: 19-December 06 წევრი № 715 ![]() |
კანონისტი
ციტატა (კათოლიკე) არის მოუნათლავი, რამდენადაც არ არის ეკლესიის წევრი დიდი მადლობა პასუხისთვის, მაგრამ მგონი ცოტა საკამათო თემაა. გააჩნია ვინ მიგაჩნია ეკლსიის წევრად. მასე ჩვენთან ხალხი იანთლება და კვდება ისე, რომ ეკლესიაში არ მიდიან, და არა უ არ მიდიან ზოგი სეიძლება ღვთისმგმობელიც კი მოკვდეს. არიან თუ არა ისინი ეკლესიის წევრები? აასეთი ადამიანები, როგორც წესი ბავშვობაში მონათლეს, ანუ მათი სურვილი ნათლობაზე არ დაფიქსირებულა. ძალით მონათვლა ხდის ადამიანს ეკლესიის წევრს? ვგულისმობ, თუ მონათლული ბავშვი შემდეგ ღვთისმგმობელია მაინც ეკლესიის წევრია, მაინ კათოლიკეები რატომ არ არიან ეკლესიის წევრები? -------------------- ჩვენ ვინც ქრისტიანობა დაგვაბრალა ....
დიდება შენდა, რომელმან მოგვფინე ნათელი -Поверь мне Карлсон, Не в пирогах счастье. -Да ты что, с ума сошёл?! А в чем же ещё? © |
მნათე |
![]()
პოსტი
#46
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 17,662 რეგისტრ.: 23-July 06 მდებარ.: Tbilisi წევრი № 4 ![]() |
ციტატა ნათლისღება არსებობს იმისთვის (სუფთა კანონიკურ განმარტებას ვწერ), რომ ადამიანი გახდეს ეკლესიის წევრი. ასეთ პასუხს არ მოველოდი, ნათლობას აქვს რა შენი თვალთახედვით იურიდიული მხარე, გააჩნია უდიდესი საკრალური მნიშვნელობა-გარდაქმნას ადამიანი ახლად... განაახლოს მისი ბუნება, შვას ქრისტეს მიერ, ქრისტეში.... როგორ გგონია ნუთუ შენანებას, შეუძლია ნათლობის გარეშე ადამიანი, ჯვარს აცვას, დაფლას და აღადგინოს? -------------------- ანალოღია და ჯვარი მომიტანეთ, ვქადაგებ!
რომ გამრეცხავთ, გავიწევ :))))) |
ზებედე |
![]()
პოსტი
#47
|
![]() ზეციკეთი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 4,332 რეგისტრ.: 27-July 06 წევრი № 19 ![]() |
კანონისტი
იცი რა მიკვირს? კათოლიკები ხომ ნათლავენ სამების სახელით? და მართლმადიდებელ ადამიანს (ერში მცხოვრებს) ხომ შეუძლია წყლის დასხმით მონათლოს მოუნათლავი რომლის მონათვლას ვერ ახერხებს მღვდელი, ინათლება მონა ღვთისა სახელითა მამისათა და ძისათა და წმინდისა სულისათა და ადამიანი ინათლება, რატომ არ ეთვლება კათოლიკს სამების სახელზე მონათვლა, მასზეც ხომ იგივე სიტყვებს ამბობენ ინათლება მონა ღვთისა სახელითა მამისათა და ძისათა და წმინდისა სულისათა... -------------------- მზეო ამოდი, ამოდი ნუ ეფარები გორასა წიწილის თეთრი ბუმბული, ველად გაჰქონდა ნიავსა |
კანონისტი |
![]()
პოსტი
#48
|
![]() დავით ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 16,930 რეგისტრ.: 17-October 06 მდებარ.: თბილისი, საქართველო წევრი № 284 ![]() |
მნათე
ციტატა ასეთ პასუხს არ მოველოდი, ნათლობას აქვს რა შენი თვალთახედვით იურიდიული მხარე, გააჩნია უდიდესი საკრალური მნიშვნელობა-გარდაქმნას ადამიანი ახლად... განაახლოს მისი ბუნება, შვას ქრისტეს მიერ, ქრისტეში.... ეგ თეოლოგიურად.... ჩემ წიგნში ნახე: საეკლესიო საიდუმლოებათა იურიდიული ხასიათი გუჯა ციტატა მართლმადიდებელ ადამიანს (ერში მცხოვრებს) ხომ შეუძლია წყლის დასხმით მონათლოს მოუნათლავი რომლის მონათვლას ვერ ახერხებს მღვდელი, ინათლება მონა ღვთისა სახელითა მამისათა და ძისათა და წმინდისა სულისათა და ადამიანი ინათლება, რატომ არ ეთვლება კათოლიკს სამების სახელზე მონათვლა, მასზეც ხომ იგივე სიტყვებს ამბობენ ინათლება მონა ღვთისა სახელითა მამისათა და ძისათა და წმინდისა სულისათა... იმიტომ რომ მართლმადიდებელი ერისკაცი არის ჭეშმარიტი სარწმუნოების მიმდევარი, ხოლო კათოლიკე მღვდელი არის მწვალებელი -------------------- „ნეტარ არიან, რომელთა დაიცვან სამართალი და ჰყონ სიმართლე ყოველსა ჟამსა.“ (ფს. 105; 4) |
KAIROS |
![]()
პოსტი
#49
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
ციტატა მირონცხებით, შენანებითა თუ სრული ნათლისღებით. მაგრამ რაოდენ გასაკვირიც არ უნდა იყოს, სამივეს არსი, ერთიდაიგივეა ძვირფასო კანონისტ, კანონები იცი და ეგ როგორ თქვი, მირონცხება და ნათლისღება ერთიდაიგივეა არსითო? ![]() ან სინანული ხომ საერთოდ ! ![]() ციტატა ლათინური წესით მონათლული, როგორც მინიმუმ სანამ არ შეინანებს (აღარაფერს ვამბობ მირონცხებასა და ნათლისღებაზე) ეკლესიის წევრი ვერ გახდება მირონცხება და ნათლისღებაზე კი არათუ არაფერს არ ამბობ, არამედ ვერც იტყვი, რამეთუ არც თხოვენ, არაა აუცილებელი ბევრი ეკლესიის გამოცდილებით... კანონისტ არ გვინდა კამათი, უბრალოდ ასეთ ციტატა 3) სხვადასხვა პერიოდში ერთიდაიგივე ( თუნდაც ჩვენი ) ეკლესია ერთსადაიმავე მწვალებელელს სხვადასხვა გვარად ღებულობდა ან ა) სინანულით ბ) მირონცხებით გ) ნათლისღებით მიდგომას ვერ ახსნი მხოლოდ იურდიული წესებით, ეს რაიმე ქრონოლოგიური მიმართულება კი არ არის, არამედ ხანდახან პირიქითაც ხდებოდა, აი მაგალითად ბერძნები ადრე ( ცოტა გაბრაზებულები რომ იყვნენ) კათოლიკეთ მხოლოდ ნათლობით ღებულობდნენ, ახლა კი მირონცხებასა და სინანულს შორის აკეთებენ არჩევანს... ვიყოთ ობიექტურები, არ შეიძლება ერთი საიდუმლო შეცვალოს მეორემ, და იმან რაც არაა საიდუმლო ხომ საერთოდ ვერ შეასრულებს რომელიმე საიდუმლოს როლს, ეს დიდი თემაა, მე ჯერ დასკვნებს არ ვწერ, ჯერ უნდა ვეცადოთ წინ წავიდეთ, კანონისტ, აქ უნდა გადადგა ნაბიჯი, და უნდა ნახო, რომ არც ისეა ცალმხრივად შენ რომ ფიქრობ... საინტერესო შედარებები გააკეთეს... ციტატა თუ მონათლული ბავშვი შემდეგ ღვთისმგმობელია მაინც ეკლესიის წევრია, მაინ კათოლიკეები რატომ არ არიან ეკლესიის წევრები? ციტატა კათოლიკები ხომ ნათლავენ სამების სახელით? და მართლმადიდებელ ადამიანს (ერში მცხოვრებს) ხომ შეუძლია წყლის დასხმით მონათლოს მოუნათლავი რომლის მონათვლას ვერ ახერხებს მღვდელი, ინათლება მონა ღვთისა სახელითა მამისათა და ძისათა და წმინდისა სულისათა და ადამიანი ინათლება, რატომ არ ეთვლება კათოლიკს სამების სახელზე მონათვლა, მასზეც ხომ იგივე სიტყვებს ამბობენ ინათლება მონა ღვთისა სახელითა მამისათა და ძისათა და წმინდისა სულისათა... ახლა კი არ უნდა ვიკამათოთ, არამედ არგუმენტირებულად უნდა წავიდეთ წინ... -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
მხევალი ნინო |
![]()
პოსტი
#50
|
![]() ზღაპრის ბოლო კეთილია.. ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Senators პოსტები: 25,889 რეგისტრ.: 19-December 06 წევრი № 715 ![]() |
მიდი წავიდეთ წინ, ეს თემა სანტერესოა და ცოტა დამაბნეველიც. რას ჰქვია გაბრაზებულები იყვნენ ბერძნები? ეხლა გაუარათ?
შენ ამბობდი, რომ სომხებს ხელმეორედ მონათვლის გარეშე ღებულობენ ეკლესიაშიო, რატომ?. -------------------- ჩვენ ვინც ქრისტიანობა დაგვაბრალა ....
დიდება შენდა, რომელმან მოგვფინე ნათელი -Поверь мне Карлсон, Не в пирогах счастье. -Да ты что, с ума сошёл?! А в чем же ещё? © |
KAIROS |
![]()
პოსტი
#51
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
იგივე მოტივით, ანუ პოლიტიკა და სახელმწიფოთა შორისი დამოკიდებულა ხშირად აისახება ეკლესიის კანონიკაზე ან მკაცრდება ან პირიქით რბილია, არის უამრავი თეოლოგი, რომელნიც ამტკიცებენ, თუკი კათოლიკეთ და არიანელებს ( მათთაც! ) ეკლესია უნათლავად ღებულობდა, მაშ სომხებიც მივიღოთო...
ეგ საკითხია ძალიან საინტერესოა... ზოგი ვარაუდობდა, რომ იქ სადაც ნათლისღების ფორმულა არ ირღვევა, მაშინ ნათლისღების გარეგნული სახე აღარ მეორდება და ადამიანის ეკლესიაში მოსვლისას იღებს სულიწმიდის მადლსო, მაგ, მირონცხებით ან სინანულითო, პირველი ნახევარი ამ ვარაუდისა, ლოგიკურია , მეორე ბუნდოვანია, არ ჩანს ორი რამ 1) იქ მონათლული არის თუ არა სრულად მონათლული და 2) რატომაა რომ ფორმულის სწორად აღმსრულებელთაგან ეკლესია ზოგს ღებულობს უნათლავად და ზოგს კი მაინც ნათლავს? ეს სულ კითხვებია, რომლებიც ნელნელა დაგვაკვალიანებს... -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
კანონისტი |
![]()
პოსტი
#52
|
![]() დავით ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 16,930 რეგისტრ.: 17-October 06 მდებარ.: თბილისი, საქართველო წევრი № 284 ![]() |
KAIROS
ციტატა ძვირფასო კანონისტ, კანონები იცი და ეგ როგორ თქვი, მირონცხება და ნათლისღება ერთიდაიგივეა არსითო? ან სინანული ხომ საერთოდ ! შენ ისევ თეოლოგიური არსი იგულისხმე აქ მე ვამბობ, რომ კანონიკურად ამ შემთხვევაში ორივე ერთ ფუნქციას იძენს, ხდება რა ეკლესიის წევრობის საფუძველი. აქ ნახე და უფრო კარგად მიხვდები ჩემ აზრს -------------------- „ნეტარ არიან, რომელთა დაიცვან სამართალი და ჰყონ სიმართლე ყოველსა ჟამსა.“ (ფს. 105; 4) |
KAIROS |
![]()
პოსტი
#53
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
ციტატა კანონიკურად ამ შემთხვევაში ორივე ერთ ფუნქციას იძენს მესმის რასაც წერ, შეიძლება ესენი ერთად მართლაც ემსახურება რაღაც დონეზე პიროვნების ციტატა ეკლესიის წევრად საბოლოოდ გახდომას , მაგრამ როგორც შენ გიწერია :"როდის ითვლება ნათლობის საიდუმლო აღსრულებულად, ანუ როდიდან ჩაითვლება პირი ეკლესიის წევრად. ნათლისღების საიდუმლო აღსრულებულად ჩაითვლება ადამიანის წმიდა სამების სახელით მონათვლისთანავე" , ასე რომ ეკლესიის წევრად გახდომა მხოლოდამხოლოდ ნათლობით ან ნათლობის ცნობით ხდება, ნათლისღებას ვერაფერი შეცვლის და ვერაფერი ჩაენაცვლება! ![]() მაშინ, ახლა რადგან ეს ასეთუისე გაირკვა ამ ორ კითხვაზე ვიფიქროთ, იქნებ იპოვოთ ( დავალებასაც გაძლევთ ![]() ციტატა 1) სხვა ქრისტიანულ ეკლესიაში მონათლული არის თუ არა სრულად მონათლული (იგულისხმება ისინი, რომლებსაც ზოგი მართლმადიდებელი ეკლესია უნათლავად ღებულობს) ? 2) რატომაა რომ ფორმულის ( სამების სახელით ნათლობის) სწორად აღმსრულებელთაგან ეკლესია ზოგს ღებულობს უნათლავად და ზოგს კი მაინც ნათლავს აბა გელით ![]() -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
დათიკო |
![]()
პოსტი
#54
|
![]() დათიკო ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 3,383 რეგისტრ.: 24-July 06 მდებარ.: ვეიკი წევრი № 10 ![]() |
KAIROS
ციტატა 1) სხვა ქრისტიანულ ეკლესიაში მონათლული არის თუ არა სრულად მონათლული (იგულისხმება ისინი, რომლებსაც ზოგი მართლმადიდებელი ეკლესია უნათლავად ღებულობს) ? 2) რატომაა რომ ფორმულის ( სამების სახელით ნათლობის) სწორად აღმსრულებელთაგან ეკლესია ზოგს ღებულობს უნათლავად და ზოგს კი მაინც ნათლავს მეც უდიდესი სიამოვნებით დაველოდები მაგ პასუხებს. რომ იცოდე რამდენი ხანია ეგ კითხვები მაწუხებს ![]() |
KAIROS |
![]()
პოსტი
#55
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
ციტატა მეც უდიდესი სიამოვნებით დაველოდები მაგ პასუხებს. რომ იცოდე რამდენი ხანია ეგ კითხვები მაწუხებს მიდი, მერე ჩვენს ხალხშიც გაიკითხე, მათი აზრიც მაინტერესებს... იქნებ შეიცვალა რამე ![]() აბა ხალხო, გელით! -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
დათიკო |
![]()
პოსტი
#56
|
![]() დათიკო ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 3,383 რეგისტრ.: 24-July 06 მდებარ.: ვეიკი წევრი № 10 ![]() |
KAIROS
ციტატა მიდი, მერე ჩვენს ხალხშიც გაიკითხე, მათი აზრიც მაინტერესებს... მაგას ვარკვევ უკვე კაი ხანია. პასუხი ყველას ერთი აქვთ: "ამ საკითხის გადაწყვეტას უთუოდ კრება ჭირდებაო". მამებთანაც ურთიერთსაწინააღმდეგო და ურთიერთგამომრიცხავი აზრებია და ეს იწვევს არეულობას. |
მნათე |
![]()
პოსტი
#57
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 17,662 რეგისტრ.: 23-July 06 მდებარ.: Tbilisi წევრი № 4 ![]() |
ხოოომ, აქინა გავიჭედეთ
![]() -------------------- ანალოღია და ჯვარი მომიტანეთ, ვქადაგებ!
რომ გამრეცხავთ, გავიწევ :))))) |
KAIROS |
![]()
პოსტი
#58
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
ციტატა ასუხი ყველას ერთი აქვთ: "ამ საკითხის გადაწყვეტას უთუოდ კრება ჭირდებაო ნამდვილად ![]() აქამდე მინდოდა მიმეყვანეთ, ანუ არ შეიძლება რაიმე "არ შეიძლება"-ს დაყენება... ამისათვისაა საჭირო ძლიერი დიალოგი ჩვენს შორის და ჩვენს გარეთაც! -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
დათიკო |
![]()
პოსტი
#59
|
![]() დათიკო ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 3,383 რეგისტრ.: 24-July 06 მდებარ.: ვეიკი წევრი № 10 ![]() |
KAIROS
ციტატა აქამდე მინდოდა მიმეყვანეთ, ანუ არ შეიძლება რაიმე "არ შეიძლება"-ს დაყენება... ამისათვისაა საჭირო ძლიერი დიალოგი ჩვენს შორის და ჩვენს გარეთაც! გეთანხმები ![]() |
G_I_O_R_G_I_ |
![]()
პოსტი
#60
|
Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,857 რეგისტრ.: 31-July 06 წევრი № 27 ![]() |
მე ამ საკითხზე ვიკითხე და მივიღე ჩემთვის დამაკმაყოფილებელი პასუხები.ისე ამ საკითხს ორი კვირის წინ რადიოში ორი გადაცემა ისაუბრა ედიშერ ჭელიძემაც დამავიწყდა გამეფრთხილებინეთ ვისაც გინდათ მოუსმინეთ მეთქი.მე ამ საკითხებს სიფრთხილით ვეკიდები და უფრო სულის საცხოვნებელი საკითხები მაინტერესებს ამიტომ ასეთი ტიპის საკითხებში მონაწილეობისგან თავს შევიკავებ.ისე კი ჩვენ არა ვართ აინშტაინები ახალი აღმოჩენები რომ გავაკეთოთ ყველაფერი დაწერილია და განსაზღრული ეკლესიისა და წმინდა მამების მიერ და ზოგიერთი თანამედროვე რეფორმისტულად მოაზროვნე ხალხი რომელთაც გონიათ ახალ აღმოჩენებს აკეთებენ სინამდვილეში ან განხეთქილებაში ხვდებიან ან ამპარტავნულ ფანატიზმში ისეთი რამე ვიპოვე რაც ეკლესიამ 2000 წლის მანძილზე არ იცოდაო.
![]() |
![]() ![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 18th June 2025 - 02:34 AM |
მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი
ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი