IPB

სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )

საეკლესიო ბიბლიოთეკა

5 გვერდი V « < 2 3 4 5 >  
Reply to this topicStart new topic
> ქრისტეს ადამიანური ბუნება
gabrieli.
პოსტი Mar 7 2011, 08:16 PM
პოსტი #61


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 298
რეგისტრ.: 25-December 09
მდებარ.: გორი
წევრი № 7,861



ჩემი პირადი აზრი როგორ იქნება? რათქმაუნდა წმინდა მამებიდან.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
beks777
პოსტი Mar 7 2011, 08:19 PM
პოსტი #62


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 120
რეგისტრ.: 9-January 11
წევრი № 10,238



ციტატა(gabrieli. @ Mar 7 2011, 08:12 PM) *

გასაგებია რო წერია ხეზე და მის ნაყოფზე მაგრამ ედემის ბაღში მართლა ხე კი არ იდგა და ნაყოფი კი არ ესხა, მაინც ვერ ხვდები ხო?


აბა რა იდგა გაბრიელ???? ძალიან მაინტერესებს ???


--------------------
როგორც სხეულია მკვდარი სულის გარეშე,ასევე მკვდარია რწმენაც საქმის გარეშე.(იაკობ.2,26)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
■გიორგი■
პოსტი Mar 7 2011, 08:19 PM
პოსტი #63


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 396
რეგისტრ.: 4-March 10
მდებარ.: ქვე-ცა
წევრი № 8,302



ციტატა(gabrieli. @ Mar 7 2011, 08:16 PM) *

ჩემი პირადი აზრი როგორ იქნება? რათქმაუნდა წმინდა მამებიდან.

gabrieli.

თუ შეგიძლია დააციტირე წმინდა მამის ეგ განმარტება და წყაროც მიუთითე, საინტერესოა.


--------------------
იგავები 16:25.

იგავები 21:2.

საქმენი 17:10,11.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
beks777
პოსტი Mar 7 2011, 08:25 PM
პოსტი #64


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 120
რეგისტრ.: 9-January 11
წევრი № 10,238



კეთილისა და ბოროტის ცოდნის ხე იყო გრძნობადი და გემოვანი საკვები, მოჩვენებითად დამატკბობელი, სინამდვილეში კი, ვინც გასინჯავდა, ბოროტებათა შენივთებაში მისი მომაქცეველი, რადგან ღმერთმა თქვა; „ყოველი ხისგან, რაც სამოთხეშია, ჭამით ჭამო“ (შეს. 2,16). ამით იგი, ვფიქრობ, გვეუბნება: „ყოველი ქმნილების გზით ჩემამდე, შემოქმედამდე, ამოდი და ყოველივესგან ერთი ნაყოფი მოინაყოფე, - მე, ჭეშმარიტი სიცოცხლე. ყოველივემ სიცოცხლე გინაყოფოს შენ, და ჩემთან წილმქონეობა აქციე შენი საკუთარი არსებობის შემყარებად, რადგან ამ გზით იქნები უკვდავი“; ხოლო „კეთილისა და ბოროტის ცოდნის ხისგან, - არ ჭამოთ მისგან, რადგან რომელ დღესაც შეჭამთ მისგან, სიკვდილით მოკვდებით“ (შეს. 2,17). მართლაც, ბუნებთად, გრძნობადი საკვები - ესაა განთხეულის შევსება, რაც, აგრეთვე, გარეთ გავა და განიხრწნება. ამიტომ, შეუძლებელია, რომ გრძნობადი საკვების შემთვისებელი უხრწნელი დარჩეს. ან კიდევ, სიცოცხლის ხე - ესაა წილმქონეობა ღმერთთან, რითაც საზრდოობენ ანგელოზებიც და რისგანაც უხრწნელება უნდა მიგვეღო ჩვენც, რომლებსაც გვმართებდა, რომ პირველ რიგში ჩაუძიებლად დავმორჩილებოდით ღვთის რჯულს, ვიდრე არ მივაღწევდით სათნოების სრულ შეთვისებას, რომ ამ გზით ღვთისგან მიგვეღო ძღვენი - კეთილისა და ბოროტის გამრჩეველობა (რაც არის კეთილისა და ბოროტის ცოდნის ხე) რადგან, ვინც ახლადშექმნილია და ჯერაც ვნებადი და ვნებათმოყვარე აზროვნება აქვს, უსაფრთხო არ არის მისთვის აზრთა გარჩევა და მოპაექრეობა.(წმ იოანე დამასკელი)

წაიკითხე დამასკელი რას წერს.

ადამიანი ხომ ნაზავი იყო გონისმიერის და გრძნობადის?არ მეთანხმები? ის ხე გრძნობადი იყო.მე ვსაუბრობ წმ.იოანე დამასკელის ნაშრომიდან.რაში არ მეთანხმები ვერ ვხდები...

მომწერე რომელი წმინდა მამა ამბობს რომ იქ ხე არ იდგაო,მაინტერესებს...


--------------------
როგორც სხეულია მკვდარი სულის გარეშე,ასევე მკვდარია რწმენაც საქმის გარეშე.(იაკობ.2,26)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
gabrieli.
პოსტი Mar 7 2011, 08:33 PM
პოსტი #65


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 298
რეგისტრ.: 25-December 09
მდებარ.: გორი
წევრი № 7,861



მე არვიცი რომელი წმინდა მამა წერს მარა მე ამის თაობაზე ედიშერ ჭელიძის ლექციიდან მაქვს მოსმენილი.

ვერც ციტატებს მოგიყვანთ.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
beks777
პოსტი Mar 7 2011, 08:42 PM
პოსტი #66


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 120
რეგისტრ.: 9-January 11
წევრი № 10,238



ციტატა(gabrieli. @ Mar 7 2011, 08:33 PM) *

მე არვიცი რომელი წმინდა მამა წერს მარა მე ამის თაობაზე ედიშერ ჭელიძის ლექციიდან მაქვს მოსმენილი.

ვერც ციტატებს მოგიყვანთ.


თუ შენ წმინდა მამებს ეთანხმები მაშინ მოგიყვანე მაგალითი ზევით წმ.იოანე დამასკელის და ალბათ დაეთანხმები რომ ის ნამდვილად ხე იყო...გრძნობადი საკვები.

p.s და თუ მოძებნი მაგას ან გაგახსენდება გთხოვ დადო,მაინტერესებს ...


--------------------
როგორც სხეულია მკვდარი სულის გარეშე,ასევე მკვდარია რწმენაც საქმის გარეშე.(იაკობ.2,26)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
gabrieli.
პოსტი Mar 7 2011, 08:49 PM
პოსტი #67


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 298
რეგისტრ.: 25-December 09
მდებარ.: გორი
წევრი № 7,861



ხო ეხლა წავიკითხე დამასკელი სამოთხის შესახებ.

ეხლა ედიშერის ერთ ლექციას დავდებ და მოუსმინეთ,
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
gabrieli.
პოსტი Mar 7 2011, 09:12 PM
პოსტი #68


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 298
რეგისტრ.: 25-December 09
მდებარ.: გორი
წევრი № 7,861



ამ ლექციაში ბატონი ედიშერ ჭელიძე მე_20 წუთიდან საუბრობს სამოთხის შესახებ და ნახეთ რას ამბობს.
ედიშერ ჭელიძის ლექცია
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
■გიორგი■
პოსტი Mar 7 2011, 10:20 PM
პოსტი #69


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 396
რეგისტრ.: 4-March 10
მდებარ.: ქვე-ცა
წევრი № 8,302



ციტატა(beks777 @ Mar 7 2011, 08:25 PM) *

კეთილისა და ბოროტის ცოდნის ხე იყო გრძნობადი და გემოვანი საკვები, მოჩვენებითად დამატკბობელი, სინამდვილეში კი, ვინც გასინჯავდა, ბოროტებათა შენივთებაში მისი მომაქცეველი....(წმ იოანე დამასკელი)

წაიკითხე დამასკელი რას წერს.

მომწერე რომელი წმინდა მამა ამბობს რომ იქ ხე არ იდგაო,მაინტერესებს...

beks777

საინტერესო იყო წმ. იოანე დამასკელის განმარტება, იმიტომ რომ მეც მასე მახსოვდა, მართლმადიდებელი ეკლესიის განმარტების თანახმად, დაბადებაში მოხსენიებული კეთილისა და ბოროტის შეცნობის ხე, ნამდვილად არსებობდა და ნამდვილად ხე იყო და არა ალეგორიული ნათქვამი.

ამიტომ ვკითხე გაბრიელს ეკლესიის წმინდა მამების განმარტებები დადეთქო და ვერ დავდებო. წმ. იოანე დამასკელის განმარტების თანახმად, ფაქტია რომ ხე იყო და არა ალეგორიული "ხე".

beks777 მადლობა წმ. დამასკელის ინტერპრეტაციის დადებისთვის.


--------------------
იგავები 16:25.

იგავები 21:2.

საქმენი 17:10,11.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
gabrieli.
პოსტი Mar 8 2011, 12:23 AM
პოსტი #70


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 298
რეგისტრ.: 25-December 09
მდებარ.: გორი
წევრი № 7,861



ხე კი არ იყო, მატერიალური გაგებით, მოუსმინეთ რა რო დავდე ედიშერ ჭელიძის ლექცია, ის იოანე დამასკელსაც ახსენებს და მიხვდებით რაშია საქმე.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Otherguy
პოსტი Mar 8 2011, 12:58 AM
პოსტი #71


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 1,802
რეგისტრ.: 25-February 09
მდებარ.: Sorrow Hill
წევრი № 6,554



gabrieli.

ალეგორიულ განმარტებებზე მოწყურებულები ხართ რა, რაც აზროვნება განვითარდა ბიბლიაც ნელნელა ალეგორიულად აღიქმება... მალე იოანე დამასკელიც ნაწერებიც ალეგორიულად ავიღოთ და ბოლოს უფრო რომ განვითარდება აზროვნება - ედიშერ ჭელიძის ნაწერებსაც ალეგორიულად განმარტავენ და ასე - დროს და აზროვნებას მოერგება ქრისტიანობა ყოველთვის... რომი ამას უკვე აკეთებს ხუთიანზე...


--------------------
43. ვინაიდან არ არის ვარგისი ხე, რომელმაც გამოიღოს უვარგისი ნაყოფი, და არც უვარგისი ხე, რომელმაც გამოიღოს ვარგისი ნაყოფი.
44. რადგანაც ყოველი ხე თავისი ნაყოფით იცნობა...
46. რად მეუბნებით: უფალო, უფალო! და ჩემს ნათქვამს კი არ ასრულებთ?
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
beks777
პოსტი Mar 8 2011, 01:56 PM
პოსტი #72


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 120
რეგისტრ.: 9-January 11
წევრი № 10,238



ციტატა(gabrieli. @ Mar 8 2011, 12:23 AM) *

ხე კი არ იყო, მატერიალური გაგებით, მოუსმინეთ რა რო დავდე ედიშერ ჭელიძის ლექცია, ის იოანე დამასკელსაც ახსენებს და მიხვდებით რაშია საქმე.


პატიოსანი ჯვარი წინაგამოსახა ცხოვრების ხემ, ღვთის მიერ დანერგილმა სამოთხეში (ეს იმიტომ, რომ რადგან ხისგან იყო სიკვდილი, ხის მიერვე უნდა მონიჭებულიყო სიცოცხლე და აღდგომა). (წმ.იოანე დამასკელი-მართლმადიდებლური სარწმუნოების ზედმიწევნითი გადმოცემა-თავი ოთხმოცდამეოთხე)

მემგონი აქ გარკვევით არის ნათქვამი ყველაფერი გაბრიელ რომ ის ხე ნამდვილად მატერიალური იყო და საკამათოც არაფერია...


--------------------
როგორც სხეულია მკვდარი სულის გარეშე,ასევე მკვდარია რწმენაც საქმის გარეშე.(იაკობ.2,26)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
gabrieli.
პოსტი Mar 8 2011, 02:26 PM
პოსტი #73


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 298
რეგისტრ.: 25-December 09
მდებარ.: გორი
წევრი № 7,861



beks777
ედიშერის ამ ლექციას მოუსმინე?
მატერიალური ხე შეუძლებელია რომ ყოფილიყო ანუ როგორიც დღეს არის.

ციტატა(Otherguy @ Mar 8 2011, 12:58 AM) *

gabrieli.

ალეგორიულ განმარტებებზე მოწყურებულები ხართ რა, რაც აზროვნება განვითარდა ბიბლიაც ნელნელა ალეგორიულად აღიქმება... მალე იოანე დამასკელიც ნაწერებიც ალეგორიულად ავიღოთ და ბოლოს უფრო რომ განვითარდება აზროვნება - ედიშერ ჭელიძის ნაწერებსაც ალეგორიულად განმარტავენ და ასე - დროს და აზროვნებას მოერგება ქრისტიანობა ყოველთვის... რომი ამას უკვე აკეთებს ხუთიანზე...

ალეგორიულ განმარტება ჩემს მოწურებულობა არ მოწყურებულობაზე არაა დამოკიდებული, ბიბლიაში ბევრი ადგილია ალეგორიული და პირდაპირ რომ არ უნდა გავიგოთ, თუ ასე არაა მაშინ ერთ კითხვას დაგისმევ. ღმერთმა ადამი გამოაგდო სამოთხიდან პირდაპირი გაგებით? ღმერთი ებრაელ ერს განირისხდა? და მერე მოსემ რო ილოცა მოლბა ღმერთი და მოწყალე გახდა? ფსალმუნებში რო არის განიღვიძე უფალო განიღვიძე რად გძინავს? რა ღმერთს ძინავს? ან ღმერთი ხან მოწყალეა და ხან მრისხანებს და ბრაზდება?

ან ეხლა არ მითხრათ რო სამყაროს ღმერთი ექვსი დღე ქმნიდა კიდე.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
beks777
პოსტი Mar 8 2011, 02:45 PM
პოსტი #74


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 120
რეგისტრ.: 9-January 11
წევრი № 10,238



კი მოუსმინე და შენ თუ წაიკითხე ზევით რა დავწერე???იოანე დამასკელის სიტყვები მოვიყვანე.მე იოანე დამასკელს ვეთანხმები რომ ის ხე ნამდვილად მატერიალური იყო.

ეს იქედანაც ჩანს გაბრიელ რომ ადამიანი ნაზავია გონისმიერის და გრძნობადის და რაღაც ხომ უნდა ყოფილიყო გრძნობადი და მატერიალური.აი სიცოხლის ხე კი კი არ იყო მატერიალური.ანუ ერთი იხე ყო და მეორე არა.რატომ?იმიტომ რომ ადამიანი კიდევ ერთხევ ვიმეორებ რომ არის ნაზავი გონიერის და გრძნობადის.

მე ვეთანხმები წმ.იოანე დამასკელს.


--------------------
როგორც სხეულია მკვდარი სულის გარეშე,ასევე მკვდარია რწმენაც საქმის გარეშე.(იაკობ.2,26)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
gabrieli.
პოსტი Mar 8 2011, 03:20 PM
პოსტი #75


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 298
რეგისტრ.: 25-December 09
მდებარ.: გორი
წევრი № 7,861



ვერ გაიგე შენ სწორად მგონი დამასკელი

ის ხე არ იყო როგორსაც დღეს ხედავ და არც იჭმეოდა სულიერი გაგებითაა იქ მოყვანილი ის ხე
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
beks777
პოსტი Mar 8 2011, 03:30 PM
პოსტი #76


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 120
რეგისტრ.: 9-January 11
წევრი № 10,238



ციტატა(gabrieli. @ Mar 8 2011, 03:20 PM) *

ვერ გაიგე შენ სწორად მგონი დამასკელი

ის ხე არ იყო როგორსაც დღეს ხედავ და არც იჭმეოდა სულიერი გაგებითაა იქ მოყვანილი ის ხე


პირიქით გაბრიელ შენ ვერ გაიგე ,რამდენჯერ უნდა მოვიყვანო ეს მაგალითი,გარკვევით წერია რომ გრძნობადი იყოოო

აჰა წაიკითხე: "კეთილისა და ბოროტის ცოდნის ხე იყო გრძნობადი და გემოვანი საკვები, "

იოანე დამასკელის სიტყვებია გაბრიელ,და რა არის აქ გაუგებარი ვერ ვხვდები???

გარკვევით უწერია რომ ხე იყო გრძნობადიო და გემოვანიო....

და ამ კითხვაზე მიპასუხე ერთი არის თუ არა გრძნობადი მატერიალური???

აფსურდულზე მეკამათები...





--------------------
როგორც სხეულია მკვდარი სულის გარეშე,ასევე მკვდარია რწმენაც საქმის გარეშე.(იაკობ.2,26)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
gabrieli.
პოსტი Mar 8 2011, 05:29 PM
პოსტი #77


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 298
რეგისტრ.: 25-December 09
მდებარ.: გორი
წევრი № 7,861



კი გრძნობადი შეიძლება იყო მარა როგორი მატერიალური ხეც დღეს არის ისეთი ხე ვერ იქნებოდა, ედიშერს არ მოუსმინე კაცო? მან რა თქმა მატერიალური ხე იყოო?
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
gabrieli.
პოსტი Mar 8 2011, 05:39 PM
პოსტი #78


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 298
რეგისტრ.: 25-December 09
მდებარ.: გორი
წევრი № 7,861



ხო კია აღარ გვინდა ამაზე კამათი, უბრალოდ ჩვენ არ უნდა გავიგოთ ისე როგორც დღეს ხრწნადი ხეებია და ა.შ... რადგან ადამი არ საჩიროებდა არანაირ მატერიალურ საკვებს საციცოცხლო ენერგიისთვის და ის უბრალოდ ვერ იქნებოდა ისეთი ნაყოფიერი ხე როგორსაც ჩვენ ვხედავთ დღეს, ნუ არვიცით ეხლა ზუსტად რა იყო.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
beks777
პოსტი Mar 8 2011, 05:48 PM
პოსტი #79


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 120
რეგისტრ.: 9-January 11
წევრი № 10,238



ციტატა(gabrieli. @ Mar 8 2011, 05:39 PM) *

ხო კია აღარ გვინდა ამაზე კამათი, უბრალოდ ჩვენ არ უნდა გავიგოთ ისე როგორც დღეს ხრწნადი ხეებია და ა.შ... რადგან ადამი არ საჩიროებდა არანაირ მატერიალურ საკვებს საციცოცხლო ენერგიისთვის და ის უბრალოდ ვერ იქნებოდა ისეთი ნაყოფიერი ხე როგორსაც ჩვენ ვხედავთ დღეს, ნუ არვიცით ეხლა ზუსტად რა იყო.


მერე ვინ თქვა რომ საჭიროებდა მატერიალურ საკვებს???

იქ ორი ხე იყო ერთი იყო სიცოცხლის ხე რომელიც ანიჭებდა უკვდავებას და ეს ხე იყო გონისმიერი

მეორე კი იყო კეთილისა და ბოროტის გარჩევის ხე და ეს ხე იყო გრძნობადი

ეს ყველაფერი იმის შესაბამისად რომ ადამიანი ნაზავი იყო გონისმიერის და გრძნობადის.

მე დავამთვავრე უკვე...


ედიშერსაც მოუსმინე და იოანესაცsmile.gif))

ისე ერთ კითხვაზე მიპასუხე შენი აზრით მაინტერესებს:

გრძნობადი არის თუ არა მატერიალური???


--------------------
როგორც სხეულია მკვდარი სულის გარეშე,ასევე მკვდარია რწმენაც საქმის გარეშე.(იაკობ.2,26)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
gabrieli.
პოსტი Mar 8 2011, 06:51 PM
პოსტი #80


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 298
რეგისტრ.: 25-December 09
მდებარ.: გორი
წევრი № 7,861



გრძნობადს ბევრი გაგება აქ ეგრე ვერ ვიტყვი ზოგადად, მარა ის ხე რაც იყო მე იმის თქმა მინდა რო არ იყო ესეთი როგორიც დღეს არის კი შეიძლება იყო რაღაც რასაც ჩვენ მატერიალურად და ჩვენ რომ გავიგოთ ხე ქვია მარა ის რაც იქნებოდა სამოთხეში დავუშვათ ხე იქნებოდა განსულიერებული მატერია ანუ ადამიანის ხორციელება დაცემამადე იყო განსულიერებული ხორცი და ეხლა არის განხორციელებული სული, და სამოთხეც ადამიანის შესაბამისი იქნებოდა ანუ განსულიერებული მატერია და არა ისეთი როგორიც დღეს არის.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

5 გვერდი V « < 2 3 4 5 >
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული წევრი)
0 წევრი:

 



მსუბუქი ვერსია ახლა არის: 4th July 2025 - 11:24 AM

მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი

ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი